Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
Başkan Hasan Azis, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu Kırcaali’ye davet etti

Başkan Hasan Azis, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu Kırcaali’ye davet etti

08 Temmuz 2019

Kırcaali Belediye Başkanı ve Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Genel Başkan Yardımcısı Müh. Hasan Azis, kardeş belediye olan Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan ve yeni seçilen İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ile 658. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nin finalinde bir araya geldiler.

Ziyaret sırasında çok sayıda Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Milletvekili, Trakya bölgesinden belediye başkanları, Çorlu Belediye Başkan yardımcısı ve HÖH Trakya temsilcisi Güner Çetin ve HÖH Marmara temsilcisi Lütfi Özgür’ün katıldığı bir iş toplantısı ve kahvaltı yapıldı.

Görüşmede Bulgaristan heyetinde HÖH MYK üyesi Erdinç Hayrulla, HÖH Burgas Milletvekilli Sevim Ali, HÖH Burgas İl Başkanı Ahmed Süleyman, HÖH Kırcaali İlçe Başkanı Latif Rasim, HÖH Gençlik Kolları Kırcaali İlçe Başkanı Ahmed Mollahasan, Kırcaali Belediye Meclis Başkan Yardımcısı Kadir Nustafov ve Belediye memuru Bayram Bayram yer aldı.

Başkan Hasan Azis basına yapmış olduğu açıklamasında, “İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ile görüştük, yerel seçimlerin zaferini tebrik ettik ve İstanbul Büyükşehir yönetiminde başarılar diledik. Planlamış olduğu Balkan ülkeleri ziyareti çerçevesinde Kırcaali’yi de programına dahil etmesini diledik. Bölgemizi ziyaret etmesi bizleri memnun edecektir” dedi.

Ziyaret, Kırcaali belediyesinin kardeş Edirne belediyesinin 658. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşlerine daveti üzerine gerçekleşti.

Kaynak: KIRCAALİ HABER

Ziyaretci sayısı: 2847


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Eski DPS li 2019-07-08 13:14:27
Ekrem I, Kircaali`ye gelirse iyi olur, cünkü Hasan Azis ve HÖH taraftarlari gercek siyaset ve özellikle 3-5 kisiyin temsilcisi degil tüm insanlara ve tüm halka hizmet verme siyaseti ne oldugunu ögrenirler. 28 yildir HÖH, tüm Kircaali`lilerin oyunu aldi fakat 100-200 kisiye hizmet verdi ve 100-200 kisiyin cebini doldurdu. Digerlerine Sofia - Terminal 2 gösterdiler. Ekrem I gelsinde bunun böyle olmadigini ögretsin.
Vedat 2019-07-09 14:55:15
Bu davetiye konusunda Onurlu Baskanimiz Ahmet Dogan`dan müsaade alinmis mi? Ona sorulmasi ve onun evet/hayir demesi sarttir, degil mi?
anonim 2019-07-09 16:49:03
Sayın yorumcu şu senin ahmet doğan şarkın bayatladı,gençlik sayın başkan Hasan Azis yönetiminin başarılı olduğunu,16 milyonluk şehrin başkanı ile yenilikçi düşüncelerinin ayni olduğunu sizlerden çoç çok önce görüyor.Yumurtaya kulp takmayı bırakın.Bir olalım,birlik olalım,diri olalım.
feys 2019-07-09 19:01:36
Kircali başkanı Parti'nin içinde en başarılı şahıs, dürüst ve çalışkan.
Kimseyade ona laf söylemesi hadi değil.
Anonimle 2019-07-10 07:35:58
30 yıldır bir olduk diri olduk birlik olduk ne kazandık.
Kocaman O.
Bi 30 yıl daha “başarılı” belediye başkanını ve DpS başkan yardımcısını desteklersek BG Türk kalmayacak.
Kırcaali belediyesinde başkan Türk personele bi bakın kaç Türk var.
Belediye encümeni kararıyla Türk okulu vakıfa devredilenikirdi DpS başkanı bunu yapmadı o dönemin hükümeti kanun çıkarak yetkiyi belediyelerden aldı.
Masal okumayın “başarılı” Türkleri eritmek için evet başarılı bi başkan.
Vedat 2019-07-10 10:25:21
"anonim" kardes, Sayin Hasan Azis`i genel sahis olarak cok güzel taniyorum ve onun özel kisiligine, siyaset ve is cercevesinden disari kalan özel kisiligine sevgi ve saygimiz cok büyüktür. Hasan Azis`in özel hayati ve kisiligi baska, onun siyaset ve Belediye Baskani olarak yaptiklari ettikleri baska konudur. Bu iki konuyu birbirine karistirmamak gerekir. Siyasette ve Belediye Baskanligi isinde o Ahmet Divan`in elinde bir masaga, bir arac ve Ahmet Doganin bilgisi olmadan derin nefes bile alamaz oldugunu herkes, yediden yetmise kadar tüm Halk biliyor - bu bir gercek. Bu gercege ister biyenirsiniz ister biyenmeyim kabul etmekte zorlanirsiniz. Gercegi görmek istemeyenler, o onlarin sorunudur. Tabii, bazen gercekler ortaya cikinca bazilarina aci cektiriyor.
Anonimle 2019-07-10 10:42:58
Baskan derken, Belediye Baskaninin rolü, funksyonu, isi ve sorumluluklarindan bahsediyoruz. Bunun birde siyaset tarafi var, cünkü Baskan HÖH`lü ve HÖH yönetiminde belirli yeri ve yetkisi var. Biz Baskani bu yönlerden görüyoruz ve ona yaptigi haraket, icrat ve verdigi hizmetlere dayanarak deger veriyoruz. Uzun lafin kisasi, bir misal vereyim - bu gün Kircaali`de Bankalarda, Sigorta ve Prnsionno otdelenie, yani Devlet ve bazi Belediye kurumlarinda benim 85 yasinda olan nenem ve dedem bulgarca bilmediklerinden dolayi o kurumlardan hizmet alamiyorlar. Secenekleri - ye yaninda bulgarca bilen bir torunu ve cocugu olacak ye de isini görmeden eve gidecek. Bu olaylar 1980-1984 Diktatur zamanini hatirlatiyor. BG EU üyesi olan bir Devlettir. Tüm EU devletlerinde bu tür konularin cok basit cözümleri vardir. Bu benim veya senin degil, bu tür sorunlari siyasetciler ve Hasan A gibi Baskanlarin sorumluluk alaninda bulunuyor
fes 2019-07-10 12:56:20
Otuz yildir bir olduk da ne oldu sorusu biraz "yıllardır namuslu oldum da ne oldu, biraz fahişelik deneyeyim bakalım ne olacak" diyen kadının sorusu gibi olmuş.

Normal olanı beğenmeyip normal olmayanı denemek ilerleme getirmez; teersine: daha da berbat bir durum yaratır.

1917 senesinde eskiyi yıkalım daha iyi olacak diyen bolşevikler, daha iyi toplum yaratamadılar; daha kötü, berbat, insanlık dışı şeyler oldu.

Boris Paternek'ın "Doktor Jivago" romanı tam da bu konuyu işliyor; normali beğenmeyip devrim yapmanın insanlara nelere mal olduğunu anlatılıyor. Okuyun ve ders alın.
anonim 2019-07-10 20:34:27
Sayın yorumcular,ahmet doğan bir projedir.Kökü 1878 lere dayanır,suni bir devlet kurulmuştur,yaşatılması için türklerle bulgarların devamlı kavgalı kalmasını isterler,komünist dönem bu insanlık dışı azgınlığın tavan yaptığı dönem idi.Haklısınız,şu an ahmet doğan ile uyutma projesi devam ediyor,istanbul ile ticari ,kültürel,turistik v.s. bağlar yapılmasın,ancak biri müsade ederse yapalabilir havası estiriliyor.Bu bağları kuvvetlendirmek isteyenleri karalama kampanyası yaparak köstek oluyorsunuz.ONLARA destek olalım.
Feskaya 2019-07-11 12:27:11
Yine filosofluğa hürdün be.
Okuyun ürenin.
Aç adam okumaz karnını doyurmaya bakar.
BG Türk halkı DpS yönetimi ve senin gibi yalakalar hariç AÇ.
Filosofluk karın doyurmuyor Türkler nasıl karın doyurur onun üzerine YAZ.
Belediye başkanı şehrin alt yapı hariç hayat standartımdan ve siyasi olaylardan da sorumludur.
Bulgaristan’da il ve ilçelerde en büğük mülkü amiri belediye başkanıdır.
Anonim garaş 2019-07-11 12:32:30
Kime DESTAK olalım Türklere SAHİP çıkmayanlara mı destek olalım.
30 yıldır her köşeden destekledik bi o kadar da desteklesek ne değişecek.
DpS kesinlikle Türk bölgelerine yatırıma karşıdır 30 yıldır ani yaptı yapmaya da devam ediyor.
TEKLAS şirketine izin verdiler orada belirli bi zaman çalışıldığında kaçınılmaz KANSER olunuyor.
Söyle şimdi kimi destekleyelim ve neden engel olunsun.
K2 2019-07-11 13:13:58
Kime destek olalım demiş. Sen kime destek oluyorsan ol, ateş olsan cürmün kadar dahi yer yakamazsın. Senin siyasette ağırlığın sıfırdır, temsil ettiğin görüş Bulgaristan'da yaşayan Türkler arasında söz sahibi olacak konumda değil.

İt ürür, kervan da yürür. Hasan Aziz başkana siyasi temaslarının hayırlı gelişmelere gebe olmasını umuyoruz.
K2 misin kimsin 2019-07-11 19:03:20
K2
Galiba sen de belediye arpalığından zomlanıyorsun belli kimin umurunda Türk halkı aç olduğu.
Önce halkın karnı doyacak burası Bulgaristan Türkler azınlık.
Ayakta kalmaları için kesinlikle karınları doymadık gerekiyor.
Asan ağan bu konuda YETERSİZ.
ANLADIN mı.
K2 2019-07-11 21:10:30
He yavrum he. Belediyeler bana çalışıyor, bu Türkler var ya - hepsini aç tutacaksınız dedim. Azınlığı da en büyük demir parmaklıklar, şifreli özel korunaklı kasalara saklayın dedim, bu Türkler şimdi onu isterler dedim. Asan ağan yetersiz çıktı.

Dese ajanıyım ben. Amet ağan da emirleri benden alıyor. Lütfi Mestan'a oy verilmesini ben engellettirdim. fes'le ortak çalışıyoruz, toçka da sekreterlik yapıyor.
Pasternak 2019-07-11 21:15:08
AQ gızılbaşına bakın, güya Doktor Jivago'yu okumuşmuş daha okuduğu yazarın adını yazamıyor. Kitap kurdu değil yarak kurdu aq hayatı yalan.
fes 2019-07-11 21:45:03
S harfini basmayı unutmuş olmamdan Pasternak adını bilmediğim sonucu çıkmaz. Pasternak hakkında ayrıntılı bilgiye sahibim. Romanı okudum, Doktor Jivago filmlerini Amerikan ve Rus versiyonlarını da izledim. Cinselliğim hakkında tam bilgi sahibi olmak istiyorsan karını veya kız kardeşini gönder, onalar sana gerçeği olduğu gibi anlatacaklardır.
⚠️ 2019-07-11 22:00:33
💩👉🚾
🐒➡️⛔️
☯️🔝💯💓
Feskaya 2019-07-12 07:52:45
Feska yine kudurdun idaa ettiğin o yarağını arkana sokacaklar boşu boşuna çıkarıp durma.
Feska kırık kafalı sen karını kızınla karıştırıyorsun. Başkaların karısını kızını bırak kendi kilerini idare etmeye çalış edemeden birilerini altına yararlar.
Bırak şu “filosofluğa. Hem yapamıyorsun hem akıllı görünmeye çalışıyorsun.
BG Türklerin sorunlarını yazmayacaksan abuk subuk saçma sapan alakasız yorumlarını kendine sakla kimselerin kafalarını karıştıramayacaksınız boşuna uğraşmayın.
Sef 2019-07-12 11:32:20
Sef "Fes" `in ters yazilisidir. Bu bizim fes amicamiz sürekli bir "limon tabiyetli" bir kisiliginin var oldugunu saklamaya calissada laflari, düsünce tarzi, görüsleri ve insanlar hakkinda normal cerceve disi yaklasimi ile ispatliyor. Afedersin fes amca, bunu seni asagilamak veya senin kisiligin hakkinda kötü bir aciklama amacli yazmiyorum. Bu son cümle gercegi yanittigindan dolayi yaziyorum. Tüm enerji ve yeteneklerini biraz bari toplumun yararina ve cikarina kullansan sen hem kendin özel sahis olarak, hem bizler seninle gurur duyacagiz. Ne olur, 1-2 dakika zaman ayirda bu konu hakkinda biraz düsün.
K2 2019-07-12 11:49:01
Şimdi fesi TEMA veya Kızılay vakfına mı çağırıyorsun, olmayan psikanaliz yeteneklerini mi kullanıyorsun anlayamadık. Çerçeve fazla sallamaya değmez, sonra gider güzelim Kaplumbağa terbiyecisi tablosu.

Anagram çeşitli amaçlı kullanılmış. Gerçek kimliğini gizleme, şifreleme, kodlama, kabala, yıldızname gibi ritüellerde kullanma vb uygulamaları vardır. Mesela Osmanlı Türk yazısında Hilal, Lale, Allah birer anagramdır. Çoğu kere tersten yazarak zıddına ulaşılmaz. Bir şeyin kendisiyle zıddı sıfırdır, oysa tersten yazılan yazıyla yazının aslı sonsuzluğu temsil eder. Bundan dolayı şeytan, İblis gibi Tanrı zıddı varlıklar Tanrı lafızlarından türetilmez.
Sef aga 2019-07-12 11:49:16
Programlanmış bir robotu değiştiremezsin.
K2 2019-07-12 11:56:23
Hayli de değiştiriliyor. Gerçekte de, mecazda da. Sen kendini geliştiremiyorsan sorunu kendinde ara.
fes 2019-07-12 12:56:12
Limoni tabiyetten kasıt nedir acaba, tam anlamadım. Kişiliğimle ilgili olumsuz yönlerimi saladığım falan yok, öyle bir caba içerisinde hiç olmadım.

Normal biri olmadığım eleştirisi de tam oturmamış. Normal olmaktan kasıt nedir? Kahvehane ortamında oluşan öylesine kanaatleri tekrarlamak normal insan özelliği midir?

Normal bir kanaati dile getirelim madem: Eski komunist zamanında Japonlar Soviyetlerden Kraz kamyon almışlar, bir kamyondan iki kamyon yapmışlar. Adamlar bu saçma iddiaya yüzde yüz inanmışlar. Ben böyle bir şey hiç olmadı, olamaz dediğimde normal denilen adamlar bana fena kızıyorlar; onlar için ben limoni tabiyatlı oluyorum.
K2 değişmezi 2019-07-12 12:56:17
Programlanmış birisini ancak başka program yüklendiğinde değişir.
Taka, çe ne yapsan değiştiremesin.
Feskaya 2019-07-12 13:14:10
Feska sen değişmesin doğru yazmışın kahvehane kültürü.
Gerçekleri görmemekten gelmek bildiğini okumak yanlışları savunmak senin yazdıklarına aynen uyuyorsun tarifin OTLİÇNO.
Eklenecek bi şey bırakmamışım kendini çok doğru tarif ediyorsun.
Asan Aziz’in DS dosyası var mı sen bilirsin.
Kurcaali özellikle Türk halkına ne gibi faydası oldu.
Ekim ayında tekrar Asan aganı seçecekler mi.
Sen o fiosofyanla bilirsin.
Küfürsüz TAZBRANO.
K2 2019-07-12 13:34:35
Hasan Azis'in DS dosyasının var olup olmadığını açıklayamıyoruz, devlet sırrı. Sekreterime emri verdim, Ekim ayında Kırcaali'nin tüm ilçelerini DPS kazanacak dedim.

Haydaaa. Gene detektör çalvarı, bu hakiki müslüman Türkler siteye akın mı ettiler ne... Neyse, bölgede ajanlarıma haberi Whatsapptan uçurdum, GPS, kablosuz ve mobil ağlardan takip kopçesi nerdeydi yov?...
fes 2019-07-12 14:40:15
Burada belki on defa tekrarladım; Batlamyus evren sistemi dünya merkez diğer gezegenler dünyanın etrafında dönüyor şeklindeymiş; Kopernik bunu tersine çevirmiş: güneş merkez, dünya ve diğer gezegenler güneşin etrafında dönüyorlar. Hasaplamalar tam oturmuş ve hakikat böylece bulunmuş.

Bu düşünceyi tersine çevirmeyi İmmanuel Kan da felsefeye taşımış. Nasıl düşünüyoruz, akıl nasıl çalışır, safsata nedir gibi. Hal böyle olunca gerçek dediğin safsata, safsata olarak kabul ettiğin de gerçek olabilir.

DS her şeyi elli sene önce planladı; Doğan, BSP, Gerb ve diğerleri bu plan doğrultusunda oluşturuldu; NATO, AB hepsi uyutulup kandırıldı diye bana göre saçma bir görüş var. İler tutar yanı olmayan bir görüş, ama buna inanmış ve "gerçeğin ta kendisi" diyen insanlar var. Ben inanmıyorum, mecbur da değilim.
Feskaya 2019-07-12 20:21:53
Feska Sen bi kere kendine bile inanmıyorsun.
Vazifelisin yapacağın hiç bi şey YÖK.
Kendince olayları tarihten seçtiğin örneklerle kıyaslamaya çalışıyorsun.
Oysa tarihe gerek yok senin yaşın müsait 1984-9 yılları yaşamışındır.
1944 yılı sonrası etrafında hala olaylara tanık olanlar muhakkak vardır.
Bu yakın tarihten örnekler versen daha makbul GEÇER.
Gerçekleri inkar etmekle birilerine yararlanmak uğruna kamikaze olmak çok acı verici.
Otur BG Türk’ün o topraklarda Yürk olarak kalması için kafa yorsan .......
fes 2019-07-12 23:48:05
Umutsuz bir vaka ile tartışmanın bir anlamı yok.
Has gırcalı 2019-07-13 08:57:17
Fes yaşayan en büyük Türk düşmanıdır!. Çaresine bakma zamanı gelmiştir.Yok mu bir Bozkurt ,fesi haam desin?.
Feskaya 2019-07-13 09:05:32
Şimdi tebrik ettim seni.
Şimdiye kadar yaptığın en doğru yorum “filosofluğunu” konuşturmadın.
Senin en doğru yapacağın HİÇ YAZMAMAN.
Anladı.
K2 2019-07-13 13:51:17
Vay vay da ne vay vay... fes'in yazmaması büyük amme hizmetiymiş. Sanki tek başına DPS'yi seçtirip Mestan gibilerini tarihin çöplüğüne gönderiyor. Yazarken cami cemaatinin gelmesini engelliyor, Türk çocuklarına dilini öğrettirmiyor. Matrix gibi adam. Neo mu ne.

Oysa ki, felsefeyi kötülerken güncel felsefenin tesirinde bulunan nimetleri kullanıyor. Evindeki bilgisayar, elindeki telefon, kullandığı internet, girdiği siteler tamamen gavur icadı. Hepsi felsefe ve bilimin meyveleri. Batı her görüşü tartışabilirken, hepsine ses olanağı verirken bizim aptallar felsefeye düşman kesiliyorlar. Bilimi engelliyorlar. Vikipedi'ye dahi düşman olan güruhtan ne beklenir?
k2 zurnası 2019-07-13 14:39:01
Laga Liga yazacağına Asan Aziz agan Ekim ayında belediye başkanı seçilebilecek mi onu yaz.
Asan agan ne iş yaptı ne iş yapamadı ondan yaz.
Asan başkanın hangi işleri yaptı o konuda övgü dolu yazılar yaz.
Şunu yaptı bunu yaptı bunları da yapacak sıra şunlarda yap propagandayı bir oy bir oydur.
Zurnalığını evde yap burası kamusal alan.
Razbra li trolçe.
Fahreddin Kafalı 2019-07-13 16:23:28
Zurna sözü Fes'e ait bir tabirdi, en çok eleştirdiğin adamın ürettiği sözleri kullanman beceriksizlinin bir kanıtıdır. Sonra burası kamusal alan diyorsun ama fes'e burada yazma diyebiliyor.
K2 2019-07-13 17:30:40
Hasan Aziz tekrar seçilecekmiş mi. Adam kendini birilerine akıl verebilecek konumda sanıyor, hangi siyasi öngörün çıktı ki seni adam yerine koyup dinleyelim?
DPS kazanacak, kaybetmesini yıllardır bekliyorsunuz. Yıllardır DPS gidip "hakiki müslüman Türk" gelecek deyip duruyorsunuz. Sonuç ne peki? DPS'den kopan oluşum bir daha toparlanamıyor. Otuz yıldır DPS'yi mat edebilecek oluşum çıktı mı?
Duayla peynir gemisi yürümez, köpeğin duasu kabul olsa somun yağarmış. Şeyhcuma, belediye başkanı DOST'çu olan DPS seçmeni tarafından seçilen Bahri Ömer var. Sonbaharda DPS orasını kasırıp kavuracak. Atsan ufak atarsın, Kırcaali'yi DPS kaybedecekmiş.
K2 akıllısı 2019-07-14 00:49:23
Sorduk Asan agan Ekimde kazanacak mı diye.
Kazanacak diyorsun. İiiii.
Yazsana Asan başkangangi konuda Türklere faydası oldu.
YAZ.
Belki seçimlerde faydası olur.
Yaz ama yaz.
FAREttin kafasız 2019-07-14 00:51:57
Feska bi şey yazmışmış .
Onun yazdıkları daha önce birileri taraflından yazılamaz mı boş kafasız.
Fahreddin Kafalı 2019-07-14 08:03:17
Beyinsiz kendin bir söz üretemeyip hasmının ürettiğini kullanmak hırsızlıktır ve sadece Fes'in dediği gibi hayvan mertebesinde olanlar yapar.
FAREtin kafasız 2019-07-14 09:32:08
HASMININ bu ne demek be akılsızın önde giden.
Siyasi görüş farklılığı var diye HASIM mı oluyor insanlığın yan sanayi ürünü.
Siyasi görüş farklılığı mezhep farklılığı bu durumlar HASIM yaratmaz aksi halde sokağı çıkılmaz öküzün TEK’i .
Böyle yazarak insanları kışkırtma bi zat bu aptallığın bedelini sen ağır ödersin SÖYLEMEDİ deme.
Asan başkan başkan adayı olacak mı ne hizmet yaptı onu yaz.
D: 2019-07-14 09:56:27
Bencede hasım olmuyor. Öküsde kavgalı oldun kişiye söylenir. Bence anjinsan duruma el atmalı. Aziz başkana lavyok. Çalıyor adam
Fahreddin Kafalı 2019-07-14 13:05:29
Karşılıklı küfürleitiğin adam hasmın olmuyor mu hazret? Adama küfrettin, o da sana karşılık verdi, böylece hasım oldunuz. Bak bana da küfür ediyorsun ama ben karşılık vermiyorum.
FAREtin kafasız 2019-07-14 13:46:20
Benim kurduğum cümlelerin bi tanesinde küfür bul.
Feska saba çıkarıyor hatta gece de toplamıyor verip veriştiriyor küfütün daniskasını.
Sen şülesin sen bülesin demekten öteye de geçmem küfür asla etmem.
Se şimdi FAREtin kafasız dediğimde küfür mü oluyor.
Sizin trollerin içiniz bozuk.
Sen süslesene Asan başkan Gırcalı Yürk halkına şunu yaparak faydası oldu diye.
Asan o belediyede göstermelik başkandan öteye bi şey dil.
Belediyeyi gavur başkan yardımcıları YÖNETİYOR.
Başkanın tek bi yararını yaz da ürenelim belli olmaz oyumuzu una veririz.
ANLADIN.
Fahreddin Kafalı 2019-07-14 14:04:17
K2 arkadaşın dediği gibi eğitimsiz biri olduğundan kendi yaptıklarının farkında değilsin. Sen şöylesin böylesin demek küfür etmektir zaten. Piç, ajan, para alıyor, bulgar, kafasız, anladın, razbra li gibi sözler küfürdür. Milyarda bir bile bulgar olma ihtimali olmayan bir adam sen bulgarsın dersen o da sana ana avrat düz geçer. Ben geçmem ama herkesten benim gibi sabırlı olmasını bekleyemem.
FAREkafasız 2019-07-14 15:11:05
Türklere hizmet etmeyene her şey mubahtır.
Hiç kimse kusura bakmasın.
Kaldıramadıklarında bqsıyorlar küfümü.
Aslında küfür değil akıllarından bile geçeremeyecekler eğer kimliklerini gizlemeseler.
Türk düşmanlarını yağsız kazığa geçirsen bile azdır.
Şu savunduğunuz gavurun kurduğu DpS hangi konuda BG Yürküne faydası oldu yazın diyorum 30 senedir görmedinse göreydin.
Ha şimdi bu yazana ne denmeli gavurun köpeği dendidiğinde küfür mü oluyor akıllım.
Eğer gerçekten Türkseniz BG Türklerin haklarını savunurdunuz onları yok etmeye katkıda bulunanları DEĞİL.
ANLADI.
Asan hangi konuda Gırcalı Türklerine faydası dokundu YAZIN YAZIN da bilelim.
FAREtin aga sabırlısın diyorsun ya olmasan sen de mi küfür yoluna gitçen.
Yisinler senin sabrini.
Fahreddin Kafalı 2019-07-14 16:53:36
Kimsenin kusura baktığı falan yok, seni istediğini yaz bildiğini oku. Ben Fes'in de senin küfürlerinden rahatsız olduğunu sanmıyorum. Mantık olmayan yazılarınla kimseye misilleme falan yaptığın yok, kendi kendini kandırma. Sen doğruyu yanlışı ayırt edebilecek insan değilsin Fes'in senin hakkında yazdıkları doğru, küfürlerine karşılık verdiği küfürlü yazıların dışında her şey doğru.
FAREkafasız 2019-07-14 18:49:21
Doğru senin doğrun senin eşeyiin erkek mi oldu.
Sizler zaten şartlanmışsınız programlanmışınız .
Siz trollere kırk kere aynı şey söylense farklı cevap alınmaz.
Feskaya kimse küfür etmiyor benzetmeleri hakıkat çünkü siz de küfür olarak algılıyorsunuz.
Soru; DpS Türklerin hakları için mücadele ediyor mu?
İşte böyle sorular sonra Allah ne verdiyse küfürler geliyor cevap yerine. FAREkafasızı sen ver cevabı.
Kosız yazılarınla bi yere varamıcan.
² 2019-07-14 21:29:01
Soru: Dincilerden ödenek alan Vlad Zidrakula TOST partisini kurarak hangi sorunu çözdü? Din/dil eğitimi? Seçimlere malzeme edilen azınlık konusundan niye söz edilmiyor?

Bunun için de DPS sorumlu değil mi? Bostan'a trafik kurallarına uydurtmayarak masum bebenin ölümüne sebep ajan Sava değil mi? Türkiye'de ekonomik krizden dolayı kesilen para kaynağından dolayı kapanan TOST partisi irtibat büroları sorumlusu da DPS?
2 aptalı 2019-07-15 07:24:32
Herkesi kendin gibi aptal mı sandın salak.
Bu ne demek ulan şerefsiz DİNCİLER.
Sen dinsizmisin edepsiz.
Türk halkı dinine hep sadık kalmıştır öyle de kalacak dinsiz gavur.
Gavur bozması yobazlarla dindarları karıştırma.
Kurduğun cümle ile tam YOBAZ olduğun anlaşılıyor.
Sizin gibi pisliklerden dünyada huzur yok Allah’ın belası.
Lütfiye gelince; sen mahkeme hakimi misin de yargısız infaz karar veriyorsun edepsiz.
Varsa suçu adaletin önünde hesap verir.
Zücaciye dükkanı 2019-07-15 07:48:07
Beyinsiz gene başladı, iki çocuğun birbirlerine "aptal işte, sen aptalsıni sen aptalsın işte" demeleri gibi ona söyleneni tekrar ederek tartışma yaptığını zannediyor. Yobaz dincilerden çıkar hayvan, dinini bile bilmiyor ama ona buna dindarlık dersi vermeye kalkışıyor.
Sabri Atasoy 2019-07-15 09:31:39
Yeni bir şey yazdığı yok ki, hep aynı bayat şeyleri tekrarlayıp duruyor. Berbat adam, senin pis dilini dinlemek zorunda değiliz. İşi gücü dps'ye sövmek, utanmaz adam.
Sabri ATsoy 2019-07-15 09:39:10
Evet aynı şeyler yazıyor doğru, kafanıza sokuncaya kadar devam. TROLLER ne yapsanız beceremeyeceksiniz.
DpS yönetimi Türkkeri mi savunuyor yazın Türkleti savunduğunu ikna edin.
DpS olmazsa asimilasyon geri dönecek üle mi.
Asan başkan neyle Gıcalı Türklerine faydalı oldu yazın ikna edin belki oyunuzu yine ona veririz.
K2 2019-07-15 09:53:24
Vay vay vay. Bizim öyle olur olmaz hedeflerimiz yok. Sen ikna olamazsın ki. Trollük yapan sensin.

Hasan başkan seni bilen bilir, bilmeyenler kendileri gibi bilir. Engelliler için yaptığın çabalardan dolayı teşekkürler. Kırcaali'ye kurdurttuğun engelliler için danışma merkezi, belediyede çalıştırdığın hayata bir sıfır yenik başlayan kişiler seni biliyor.

DPS iyi ki var. İyi ki ulusal ve AB parlamentosunda mücadele veriyor. Sunnisi, alevisi, bulgar, çingene, Türkü hep beraber çalışıyorlar. Çekemeyen angutlar çatlasın patlasın. Biz bir buketiz. Farklılıklar bizim zenginliğimiz. Dindarı, dinsizi, ateisti, bulgarı, çingenesi, Türkü, alevisi, sunnisi, gagavuzu hepiniz DPS temsil ediliyorsunuz. İşte bu zenginlik.
Köpekler ürür, bizim bu kervan yürür.
Viva DPS, viva Karadayı, viva Dogan.
K2 trölü 2019-07-15 12:16:14
AB parlamentosunda mücadele veriyor.
Filiz Hüsmenova,İlhan Küçük, Necmi Ali bunlardan hangisi kürsüye çıkıp ta iki laf etti birisinin sesi bile duyulmadı.
Vakıf malları davalar sıfır.
Ana dil eğitim sıfır.
Kütüklerde gavur isimleri silinmedi.
Türkçe yayın yapan radyo kanalları varmış ta Türkler dinlemezmiş.
Her şeyden önce ikinci sınıf vatandaşlıktan Türkler kurtulmuş.
Delinin biri Todor Jivkov gibi bi ta Türklerin isimlerini silah zoruyla diştimemesi için anayasada Türklere azınlık statüsü verildi.
BRAVO.
Bunları hep DpS yaptı.
DpS ye minnettarız.
Fahreddin Kafalı 2019-07-15 12:58:38
Kürsüye çıkıp laflar ettiler ama sen o kadar düşük zekalı birisin ki onların dile getirdiği sözleri anlamana, kavramana imkan yok. Ne yapçaz şinni? Sen onlardan deli dana gibi konuşmalar bekliyorsun ve rezil rezil konuşurlarsa işler düzeliverecek zannediyorsun. Kusura bakma ama, aklı başında adamlardan senin gibi kavrayışı düşük insanların istekleri doğrultusunda konuşma yapmalarını bekleyemezsin.
K2 2019-07-15 13:32:07
Ya sen bu AB parlamento kürsüsünü ne zannediyorsun? Zart zurt diye isteyen çıkıp laflar mı ediyor? 751 tane vekil var her biri bir dakika ben konuşayım dese 751 dakika eder. Orada düzen var, gündem var, komisyonlar var, konu var. Örneğin tarım ilaçları konuşulurkken Necmi çıkıp Türkiye, anadil diyemiyor. Bu gerizekalıyı hangi tımarhaneden gönderdiler diye bakıverirler.
O kadar avanaksın ki!.. Kütükler için DPS yüzkere teklif verdi, çoğunluk olmayınca olmuyor. Vakıf malları konusu mahkemelik, DPS mahkemeye müdahale edemez. Anayasa değişikliği mecliste 3/4 çoğunluk gerektirir. Bazı konularda ise Veliko narodno sıbraniye gerekir. Yani DPS sittin sene bunu yapamaz. Azınlık statüsü için anayasayı değiştirmen gerekir.
Fare ve K kafadızlar 2019-07-15 14:48:05
30 yıldır parlamentoda yeterince çoğunluk yok masalı bayatladı.
Balkan ülkelerin birinde 50 bin Bulgar azınlığına “AZINLIK STATÜSܔ verildi.
Bilin kam hangi ülke ve hangi ülkenin baskısıyla Bulgarlarla azınlık statüsü verildi.
Size bi BULMACA.
Eski DPS li 2019-07-15 14:53:33
K2 Kardes yine baslamis Viva, viva vivalamayaaaa. Senin gibi vivacilar bunu bilsin: DPS gibi bizi temsil eden bir parti olacagina, bizi temsil eden hic bir parti olmasin cok cok daha iyi. Neden daha iyi olacak konusuna gelince bunu en az 10 daha iyi alternativli nedeni var...................DPS bizi gercekte temsil etmiyor. DPS eski komunistlerin siyasetini temsil ediyor veya DPS`ye eski Toso siyasetini temsil ettiriyorlar - bunu Ahmet D patronlari yaptiriyor ve geri kalan teskilat BRAVO, VIVA deyip, K2 gibi el saplatiyorlar - bilmek ve anlamak isteyenler gercegin bu oldugunu bilsinler ( akillilar ve cok bilenler......... ).
anonim 2019-07-15 15:02:11
Sayın yorumcular,cumhurbaşkanlığımız forsunda 16 yılıdız vardır.Her yıldız bir türk devleti demektir.93 harbi sonrası yaratılan suni devletteki türk nufusun sayısı 4 milyon idi,emperyal güçler türkleri avrupadan atmadan rahat edemezlerdi,yıllara ihtiyaç vardı.Yapabileceklerini fazlası ile yaptılar.
Hulasa,ticaret,teknoloji,turizm,kültürel etkinliklerin gelişmesi sonucu Türkiye ve Bulgaristanın dünyanın nefes borusu olduğu meydana meydana çıktı.
buna avantaj bir diyelim.
Akdenizdeki aramaların sevindirici netice vermesi çingene rumların poposuna sürülmüş acı biber oldu.
Çıkacak gaz ve petrol satışı ve nakli TÜRKİYE ve Bulgaristan üzerinden yapılacak.
buna avantaj iki diyelim.
Birlik olup,türk,bulgar,pomak,boşnak,makedon diye ayırım yapmaz isek KAZANÇLARIMIZsaymakla bitmeyecek.
Birlik 2019-07-15 15:58:52
Anonim kardeş çok doğru söylemişim.
Birlik ve beraberlik zamanı.
Bir.
Bu gün bu siteye yazanlardan bazıları T.C. hükümetini beyenmeyerek “dinci” yakıştırmasıyla aşağılıyorlar.
BG Türkleri ezelden beri içinde kendilerini satanlar işte bu birliği bozuyorlar.
Biz hele Türkler içimizdeki sorunları çözmek yerine birilerine maddiyat karşılığına satılıyoruz.
Komunizm döneminde Bulgar o SATILMIŞ Türkleri Yürklere karşı maşa olarak kullandı. Neymiş efendim Türkler böyle istiyorlarmış.
Şimdi de aynı.
30 yıldan bu yana bizi BG Müslümanları temsil etiğini sandığımız DpS yönetimi aksine Bulgarin siyasetine uygun siyaset yapıyor.
Yine “Türkler” Türkleti satıyor.
Nasıl birlik olalım birileri birilerine maddiyat için kendilerini satarkarken.
K2 2019-07-15 17:03:14
Ne zırvalıyorsun yahu? 50 bin Bulgar azınlığına “AZINLIK STATÜSܔ veren kim neden vermiş haberi yok! Boyko Borisov Arnavutluk, Makedonya, Bosna Hersek gibi ülkelerle anlaştı, azınlık karşılığında AB için destek sözü verdi.
Sırbistan'ın geleneksel olarak etkin olduğu yerlerde Bulgaristan politika geliştirmeye başladı. Dayatmayı o ülkelerde bulgar siyasi partiler vermedi.

Türkiye Bulgaristan'ı neyle tehdit edebilir? Bunu yapmazsan sana şu konuda destek vermem nasıl diyecek? Biraz akıl mantık ya.

DPS dükkan mı işletiyor öyle, nasıl satıyor? Avanak gelmişsiniz dünyaya avanak yaşıyorsunuz.
K kafasızı 2019-07-15 19:25:23
Evet AVANAK GELMİŞİN avanak gitçen.
Şapşal bi üren 50 bin Bulgara azınlık statüsü hangi ülke vermiş . Bilmiyorsun duymuyordun.
DpS savunuyorsun.
TİKA BG gelemiyor sebep muhatap yok.
Türkiye BG baskı yapamaz DİYORSUN.
Avanak adam BG Türkü ısrarla isteyecek ISRARLA anlıyormuşum tezek kafalı.
İşte u zaman işle dişir.
Sen isrecen şade yardım edecekle.
Sen istemesen kimse seni duymaz.
DpS istemedi siz de susuyorsunuz bundan sizin yerinize İSTEYEN birileri gelcek.
Avanakların avana.
Şimdi sus.
Türkiye’den bağırmak çok kolay.
fes 2019-07-15 20:55:51
Hayvanla tartışmak anlamsızdır, çünkü mantık çalışmaz. Bu arada hayvan kendisini müthiş mantıklı şeyler söylediğini zanneder, o başka.

Böylelerine bizim mahalede oraspı enceği derler. Bu arada oraspı encekleri de normal insanlara oraspı enceği derler, hınçla söylerler bunu. Ne var ki hayvanın ıkınmasından gerçek değişmez; yani düzgün adam çamur bulaşmaz.

Bulgarista AB üyesi, oraya girmek isteyen Balkan ülkeleri Bulgaristan'ın onayına ihtiyaçları var; yani ellerinde pazrlık edecek çok güçlü koz var. Türkiye'mizim öyle bir kozu yok, keşke olas ama maalesef yok.

Olmadığını anlamak için çok akıl gerkmiyor, sadece basit bir kaç soru sorulduğunda bu net görülür. Olsa niye kullanmasın, kullanır ve haklar elde edilirdi. Tarih bilmeyen insanların siyasi görüş beyan etmesi çok tehlikelidir. Bu konuda kızılcık sopası gereklidir.
K2 2019-07-15 22:00:15
Sosyal yardımlaşma kurumunda sürekli olaylar çıkıyor. Okulu kıran çocukların devlet yardımı kesiliyor, veliler ise grup halinde okula ve sosyal yardımlaşma kurumuna akın ediyorlar. Bunların mevzuattan haberi yok, cahiller, yüksek sesle haykırınca ve ısrar edince işlerin tıkırında olacağını zannediyorlar. Yaygara koparınca ne oluyor peki? Güvenlik çağırılıyor, olmadı polis gelip olaya el koyuyor. Bu cahiller bu taktiği her yerde yapıyor, sıra beklerken, alış verişte, camide, panayırda... Yaptıkları çirkinliği kahramanlık zannediyorlar. Yukarıda amiple aynı zeka seviyesine sahip kişi Türklerin çingeneleşip ısrarla istemelerini gerektiğini yazmış. Peki kime gidecekler? Boyko mu, Radev mi, Karayançeva mı? Bu uydurdukları DS var, yani tüm kötülüğün kaynağı, bir toplanıp gitseler bu DS'ye, ısrarla isteseler azınlık, dolu camiler, Türkçe eğitim? "Azınlık isterük, din eğitimi virile, Türkçe üretin ula!" Ve hop bir sihirli değnek... Hepsi mutlu mesut 40 gün 40 gece eğlendikten sonra uzun yıllar yaşamışlar
Feska ve H dvoykacılar 2019-07-16 08:51:46
Feska benim orospu erceğin olup olmadığından kimse enteres etmez ama senin PİÇ olduğundan herskes tarafından merak edilir.
Sizler eğer Türk olsaydınız böyle yazılar yazmazdınız bu bi kere kesin.
Şapşallar daha geçen yıl Cebel merkezini TİKA yeniledi.
TİKA dan niye bu kadar korkarsınız.
O kurum BG devrim için gelmez o kurum güzelleştirmek ve refah seviyesini yükseltmek insanlar daha rahat bi yaşam sürmesi için gelir işini bitirdi mi yerel halkın hayır duvarını alır geldiği yere gider.
Sizler BG Türklerin erimesine YÖK olması için bire bir çalışanlarınız.
Bi de kalkmışsınız “sapına” kadar Türküz diye beyanatta bulunuyorsunuz.
Feska anan sağı ise sordun mu buban kim miş.
Belki öküzün biridir kim bilir belki ......
K2 2019-07-16 11:41:10
fesin piç olması kendinin genelev mahsülü olmasından daha önemliymiş. Oysa fesin kastettiği ahlaksızlık, yoksa seni anana müjdeleyenden bize ne?!

Şeyhcuma'da TİKA her yeri yapmışmış, niye herkes TİKA'dan korkarmış. Kırcaali şu an tamir ediliyor, su aynası, sokaklar, Mestanlı desen geçen sene tamir edildi, Koşukavak keza tamir ediliyor. TİKA mika da yok, hepsi yerel şirketler.

Sonbahar geliyor. Göreceğiz el mi yaman, bey mi yaman. Bahri tekrar belediye başkanlığı "kriv makaron"dan görecek. Sen de şimdiden böğürmeye başlayabilirsin, DPS Şeyhcumamıza ne yaptı, me, möööööö....
K dvoykacı 2019-07-16 12:27:21
Anladım sa şü MÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Sanki bi ÖKÜZ bağırıyor gibi ta boran duyuldu.
Yazsana DpS ne yaptı tek tek sadece üç faydali iş yaz.
Su sunası projesi 7 milyondu.
BSP fiyatı 70 milyona çıkardı paralar birilerini cebine gitti.
Su aynası su KAÇIRIYOR. Kanıtlandı.
Köyler birer birer yok oluyor Türkler eriyor sen hala DuPiSe diyorsun.
Sen Türk’ümden be kimse inanmaz.
K2 2019-07-16 12:46:56
Köyler her yerde birer birer yok oluyor. 2017 yılı dünya tarihinde dönüm oldu, ilk defa şehir nüfusu köylü nüfusu geçti. Kırcaali kırsalında iş olanakları devlet politikasıyla ilgili birşey. Bulgaristan'ın kırsal sınır bölgesi nüfusu en fakir bölgesidir. Kuzeybatı diye tabir edilen Vidin, Vratça bölgesi en düşük gelire sahip. Kırcaali'nin ve Haskova'nın sınıra yakın bölgeleri iskansız hale gelirken, şehir bölgelerinde ise yatırımlar geliyor.
Kırcaali Teklas gibi şirkete yatırım sağladı, Mestanlı ve Koşukavak ilçelerinde fabrika açtı, bu yerel yönetim için bir başarıdır. Kırcaali Bulgaristan'ın ilk e-belediyesi oldu, Koşukavak, Mestanlı, Şeyhcuma'nın da elektronik belediyeciliğinin alta kalır tarafları yok.
Size kalırsa yediler, bitirdiler. Veriler öyle söylemiyor lakin. Yunanistan'ı tatil için tercih eden vatandaş Akdeniz esnafını güldürdü. Fanari sahiline giderseniz bulgarca dükkan tabelalarına rastlarsınız, Edirne keza böyle.
Su aynası siyasi sebeplerden dolayı yarışma gibi organizasyonlara zar zor ev sahipliği yapıyor, GERB'çilerin su kaçırıyor iftirasına akılsız amipler eşlik edince büyük doğrular paylaştıklarını zannediyorlar.
anonim 2019-07-16 13:08:48
Fes rumuzlu yorumcu,senin veya babanın Georgi Dimitrov zamanından kalma türklüğe nefret ve kin kusan,Türkiyeyi devamlı aşağılayan biri olduğun apaçık ortada.
Okurlarımıza biraz güzel gelişmelerden bahset
Filibe-Edirne hızlı treninden,Trakya ve Rodopları zengin EGE bölgesine bağlayacak Çanakkale boğaz köprüsünden bahset,ezilmiş ve sindirilmiş bulgaristandaki türke moral aşıla,bilirsin devran değiştiğinde 20 yıl bulgaristan ve türkiyenin özlemini çekersin.Sözüm senin benzerlerin içinde geçerli.
fes 2019-07-16 13:38:47
Hayvan, üç değil üç yüz tane faydalı şey yazdı ama senin taş kafan bunları göremiyor. Sen hayatında bir tane faydalı iş yaptın mı hayvan, söyle bakalım, bir tanecik iş yaptın mı?

Köyler yok oluyor muş... Köylerdeki göçü 26 milletvekili çıkarmış, üstellik muhalefette bir parti mi durduracak beyinsiz? Oldu olacak küresel isınmayı da DPS tersine çevirsin bari. Hayvan herif!
Anonim kardeş 2019-07-16 17:38:03
Şu ormanın en gelişmişi uzun kollu fes saçmalıyor .
Ona ne şöyleden boşuna rüyasında bile DpS diyor. Programlanmış biribirinden gibi. O zat karaya bile ak diyor.
Üle bi adam o. Tam biTürk düşmanı.
Eski DPS li 2019-07-16 18:03:31
Kardesler, bu fes amicayin yazdiklarina fazla fazla dikkat cevirmiyelim, adam bu yasa gelmis yalniz baskasini asalama, DPS ve özellikle onurlu Baskanlari Ahmet Divani sartsiz ve kosulsuz desteklemeyi ve sahip cikmayi ögrenmis ve kendini küfür edici sözlerle ifade etmeyi ögrenebilmis. Tabii, ayri insan ve sahis olarak saygimiz vardir, fakat ondan toplum ve gelecek konularinda yapici ve kurucu anlamda bir beklentimiz olmasin. Göreceksiniz simdi benim bu sözlerime yine küfür edici ve asaliyici sözlerle cevap verecek.
fes 2019-07-16 20:28:19
Anonimin kardeşi, DPS takıntısından vazgeçin, adam olun. Sizlerin yaptığı siyasal okuma siyaset felsefesine, tarihi tecrübelere dayanmayan, tamamen hayali bir okumadır. Dps sizde fiks ide, takıntı haline gelmiş; bir tür hastalıktır.

Kim haklı kim haksızı belirlemesi için ben K2 mahlasıyla yazan beyi hakem tutsak bana hak verecektir ve ben haklı çıkarım; yok hayvan mertebesinde şahsı hakem tutsak sana hak verecektir. Bu böyle.

Gel gelelim hayvan mertebesinde biri hakem yapılabilir mi, dünyanın hiç bir yerinde yapmazlar. Yok uygar dünya beni ırgalamaz istediğimi yaparım dersen orası çingene mahallesi olur.

Anonim adındaki beyinsiz, G.Dimtrov zamanından türklüğe nefret vardı diye iddia etmiş. Kara cahil, Dimitrov zamanında türklüğe nefret yoktu; bunu öğrenmek için git 100 yaşını geçmiş Osman Kılıç büyümüze sor, sana anlatsın.

Türklüğe nefret etmiyorum, tersine, türklük beni idealimdir. Ama senin gibi çarpık beyinli birini dünya getirip saldıkları için ananla babandan nefret ediyorum. Orası doğru.
Feska 2019-07-16 21:15:38
ANANDAN BUBANSAN NEFRET EDİYORUM.
Ya kendi ANANDAN BUNANDAN nefret ediyormuşum.
Tabi anan Buban Türkler ise.
Birilerinin anası bubası Türk olduğundan nefret ediyorsan senin ANAN BUVAN TÜRK olmadığından nefret etmiyorsun.
BRAVO kimliğin ORTADA.
Yorum yapmasan KAZANIRSIN.
Sabri Atasoy 2019-07-16 22:37:06
Feska, doğru düzgün yazmayı bilmiyorsun ama herkese sözde laf yetiştiryorsun. Arkadaş yazdığın yazıyı göndermeden önce bir kere oku, yanlışlarını düzelt, öyle gönder. Bubansan ne demek yahu? Bir de çok çirkin bir dil kullanıyorsun, böyle şey olmaz. Öfkeyle, hınçla yazı yazılmaz. Hemen öfkelnip kendini yazı yazma, önce bir sakinleş, kendini rahatlat, ondan sonra ne yazacaksan yaz. Bir de biraz mantıklı yaz. Anan buvan (buban olacaktı her halde) türk değil diyorsun ama bir belge, tanık göstermiyorsun. Böyle olmaz arkadaş.
Sabri aga 2019-07-16 22:58:21
Türklere hakaret saygı aşağlama hiçe saymak köle olarak gören birilerine nasıl DİL kulanılır.
Biz biraz cahiliz “ akıllı” telefonlarda yazdığımız yanlış yansıtıyor.
Bizim yazılarımızda KESİN küfür ancak ancak küfüre yumuşak bir cevap vardır.
Biz kesinlikle KÜFÜR etmeyiz.
AMMMMA Türkleri savunmayanz aşağılayaba da sesis KALMAYIZ.
Kapasitemize göre cevap veririz.
Arama bulma dünyası.
feys 2019-07-16 23:08:23
Maalesef DPS kendi seçmen kitlesinin menfaatlerini BG de tüm siyasi olusumlar gibi gutmuyor.
K2 2019-07-17 08:39:33
Ben feys arkadaşa katılmıyorum. DPS elinden geleni yapıyor, siyasi ortam ona göre. DPS'den memnun olmayanlar DOST, NPSD gibi oluşumlara oy veriyor.
DPS taraftarı olmayıp DPS'den dem vurmak ikiyüzlülüktür. DPS seçmeni olmayıp DPS seçmen adına konuşmak sahtekarlıktır. Adam olun, yaptıklarınızın arkasında durun, DOST partisine oy verdik, DPS'den memnun değiliz deyin. Hata işlediyseniz özür dilemesini bilin, hata ettik diyebilmeliyiz.
DPS'de özür de oldu, yaptıkları arkasında durma da oldu. Neticede çalışmayan hata etmez.
Kanımca asıl hatayı muhafazakar kesim yaptı, Başmüftülük dincilerin sözüne kanarak siyasi oluşumumuzu bölmeye kalkıştılar, seçimlerde başarısız oldular.
K dvoykası 2019-07-17 09:52:41
Şu DİNCİLERİ kimler olduğunu yazsana niye çekinşyorsun “dinci” kelimesini kullanıyorsun.
Kimse DpS karşı değil halk DpS Türklere sahip çıkmadığı için isyanda.
Bölücülük, arkadında kölelik var akıllı.
DPS Türk halkını köleye çevirdi.
K2 2019-07-17 10:05:52
Şu dincilerden biri sensin - dinden haberin yok, siyasal olarak kullanılıyorsun, İslam dininin temel kitabını, dinin tarihini ve gelişimini bilmiyorsun.
İsyanda halk yok. Senin DPS'yle alakan yok, senin gibi zurnalar boş havasınız, rumuz dahi kullanamıyorsun. Şiada takıyye denilen şeyi uyguluyorsun, FETÖ hareketinin temel özelliklerinden biri. Atatürk'e düşmandılar, demokrasiye düşmandılar, Türklüğe karşıydılar. Fakat takıyye yaptılar.

Sen takıyyecisin. Ruhu köle olanlar DPS'yi suçlamasın, biz özgürüz.

"Doğduğumdan beridir, aşığım istiklale;
Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lale!"
M. Akif Ersoy
K dve 2019-07-17 10:17:42
Ben bir bireyim ancak kendime yeterim . Düzen değiştirecek kadar gücüm yok.
Senin derdin ben dilim senin derdin “dincilerle”.
Elhamdüllüleh Müslümanım.
Dinci yobaz demektir.
Feto takiye ben o işlerden anlamam.
DpS BG Müslümanların haklarını savunuyor mu bu yolda yaz.
Mesele BG Müslümanların 2 sınıf vatandaşlıktan çıkacakları mı.
Ana dilini normal saatlerde okuyabilecekler mi.
Vakıf malları iade edilecek mi.
DpS bu konuda çalışmalar yapıyor mu.
Bunları yaz.
K2 2019-07-17 10:28:23
Sen birey değilsin, birey olmak için bilgili ve farkında olmak gerekir. Bilgin olmadan fikrin var.

İstediğimi yazarım, konuda tonlarca yazı yazıldı, senin tekrar ettiğin papağanlığın var.

İtiraf ettin, çocuklarına babalık edemedin, bir baltaya sap olamadın, kölesin. Benim çocuklarım emniyette olup seninkilerin dilini konuşamadığını, Avrupa'ya kaçtıklarını yazdın. İngilizler loser ve looser diye tabir kullanır, bizde bir baltaya sap olamayan denir. Sen busun.
K dve 2019-07-17 12:44:35
Teşekkür ederim.
BG Türklerini bi baltaya sap olamamaların nedeni senin desteklediğin trollük yaptığın DpS dimi.
Gırcalı emniyetinde kaç Türk var.
Pasportnada kaç Türk var.
Adliyede kaç Türk var.
Savcılıkça kaç Türk var.
Asan başkanlığı yaptığı belediyede çalışanların oranı Bulgar ve Türklerin kaç haberin vamı.
Gırcalda Pnevmatija zavodunu 1 levhaya eski DS elemanı gavura vedie.
Gırcalı gavurun elinde hani Türkle.
Türkle yine köle.
Bi iş adamı vadı Türk SAVARONANIN sahibi o da görmedik gibi aşrı fazla yidi patladı gitti.
Ben gızanlan kaderi aynı BG Türkletin kaderi gibi aynı.
Sizlerin sayesinde Avrupa’lara sürünmekte.
Bi de kalmışın sptallıktan falan filan yazıyorsun.
BG Türkü bu vahim durumdan nasıl kurtulur ona kafa patlat.
Doğru ya sen hayatından memnundun se DpS kemik vermiş belli.
O kemik bozunda kalmasın dikkat et.
Ne de olsa insanız süslemesi bizden.
K2 2019-07-17 13:01:09
Sen Bulgaristan'da yaşayan Türklerin temsil etmiyorsun, edemiyorsun, anlayamadın mı bunu? Çevrende başarılı kimselere kinin var çünkü senden birşey olamadı. Hasetlikten çatlıyorsun, insanlara iftirayla uğraşacağına kendi işlerine odaklansan bu kadar sürünmezdin.

Hayatımdan memnunum, DPS sayesinde değil. DPS'den de memnunum. Sorunlarım elbette var, kimisi çözülecek, kimisi çözülemeyecek. N'apalım, hayatın akışı bu. Madem ki ekilmişiz Kenan Kayaoğlu biçilecek bir gün.
Ne demiş şair:
N’eylersin ölüm herkesin başında.
Uyudun uyanmadın olacak.
Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında?
Bir namazlık saltanatın olacak.
Taht misali o musalla taşında.
K dve 2019-07-17 20:30:30
Asan başkanın kızı 19 yaşında Allah bağışlasın.
Gırcalı merkezinden “milyonlar” değerinde gayri menkul satın alıyor.
Ne zaman ticarete atıldı bu milyonları kazandı.
Babasının belediye başkan masşı belli.
Bu haber Bulgar ulusal haber ajanslarda verildi.
DPS beklenen azınlıkların sorunları siyaset arenaya getireceğine sesiz kalarak konuyu para harşılığı örtbas ediyor.
DpS OLİGARŞİ partisi.
Bu yorumdan sonra haber kesin KALDIRILACAK. Sen de gör K dve
K2 2019-07-17 21:49:38
Dediklerine güvenilir bir kaynak var mı? Yok. Ulusal haber ajansının hiçbirinde yok. Benim Agentsiya edna baba kaza umurumda değil.
Velev ki almış olsun, bu onun çaldığını ispatlamaz.


Haset etme ne olur, çalış senin de olur.
fes 2019-07-17 21:57:49
Gerçekten milyonlar değerinde mi yoksa kahvehane hikayesi mi? Bu bir soru. Hayvan biri böyle sorular sormaz saçma şeye inandım siz de inanın siz de inanın der ve inanmayanlara basar küfürü. Ne var ki adinin adisi bu tutumuyla kendisini ele verir; boş bidon olduğu kesin çıkar ortaya.
tekrarlar
Hayvan mertebesinde birine oligarşi nedir, tarifini yaparmısın diye bir soru sallasak cevap verebilir mi? Çok beklersin, her zaman olduğu gibi kıvırıverir.

Bu yılışı karakterli sözde türkleri bulgarlar el üstünde tutarlar. Valeri Simeonuv DPS nne derse bunlar aynısını tekrarlarlar. Bulgar ajansı demişmiş. DPS'ye çamur atılacak ya, nasıl da güveniyor bulgar ajansına. Hayvan oğlu havan.
K2 2019-07-17 22:09:23
Bir de bunlar müslüman geçinirler. İftira ve gıybet büyük suçtur. Suçsuz hiçbirşeyden habersiz bir on dokuz yirmi yaşlarında kızı düşünün, çirkin iftiraları bu siteden okuduğunu hayal edin sadece. Tek suçu babasının 2003'ten beri GERB, BSP, ATAKA demeden hepsini seçimde malup ederek belediye başkanlığına oturması. Bu yaşlarda kız üniversite çağındadır, ya da üniversiteye girmek için çalışır. Sınav derdi varken bir de dedi kodu derdi.
Arkadaşlarının hepsine böyle olmadığını ispat etmek zorunda kalacak.

En büyük ahlaksızlık dinciler tarafından işleniyor. Ar, namus olmadan alçakça iftira atıyorlar, fişleme, kibir, hasetlik, hırsızlık, kadına şiddet yapabiliyorlar. Hani Allah korkusu sizde be Allahsızlar!
Feska K dvoykacı 2019-07-17 22:27:36
Yanı Bulgar ajansları yalan haber yapıyor.
Asan başkanın kızı adına 2 milyona takın değeri olan Gırcalı merkezinden gayri menkul alınıyor. Asan başkanın masşı belli.
OFF NEWS
HABER Ajansıba GİRİN
1 milyon Evroluk gayri menkul.
Tabi bu haber YALAN haberler hanesine giriyor.
Siz DuPiSe trolleri zavallılarınız yazık üç beş sarı santim için kendinizi satmışsınız.
Adan başkanı savunmakta kalksanız ne değiştireceğiz.
Bu Türk milleti kendimiz kadar aptal geri zejalı mı sandınız.
Aslınds gayvan diye tabiriniz var bu da sizin BAŞ HAYVAN olduğunuzun göstergesidir.
Yazık sizin gibi beş para etmezler.
K2 2019-07-18 08:35:47
Bulgar ajansları yalan haber oranı TRT göre çok çok düşük, bu doğru. Ama hiç yalan haber yapmıyorlar desek yalan olur, neticede basın özgürlüğü sıralamasında Bulgaristan 111'ci, Türkiye ise 157'ci sırada. İslamist dikta rejimlerinin temel özelliklerinden biri asparagas haberler yapma, gerçeği sapıtma, dini özgürlükleri ve vatandaş haklarını süresiz kısıtlamaktır. FETÖ militanı takıyyeci pislik OffNews dedi, biz elbet gidip bunu araştırdık, her denilene uyacak değiliz ya: https://offnews.bg/search/?qstr=%D0%A5%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD+%D0%90%D0%B7%D0%B8%D1%81

Ne görüyoruz, dinci (belediyelerin Kuran kursu düzenlemesini istiyordu bir ara bu hayvan) yine iftira kampanyası yapıyor. İlginç olan bu İslamist faşizanı Tzvetanov konusunda bir tek laf etmedi, Vladimir Kuzov konusunda susup on yıldır muhalefette olan partiye kin kustu. Asıl amacı belli, Türkleri ve müslümanları DPS ve Başmüftülük gibi sivil örgütlemelerini fesh edip yerine Boyko'nun can dostu dincilerden medet ummak. Ne yazık ki dincilerle Boyko'nun çıkarları örtüşüyor, Boyko öcü yaratarak bulgar kamuoyuna kendini kurtarıcı göstermek.
K dve 2019-07-18 08:55:47
Tam alem sin .
Senin derdin belli.
Otur oturduğun yerde.
Senin derdin dincilik dil.
Senin derdin T.C. hükümeti.
DpS ile Başmüftülük ne zaman BG Müslümanların haklarını aramaya başlarsa işte o zan işler dişir.
1 milyon Avroluk gayrımenkul haber doğru mu.
K2 2019-07-18 09:00:59
Hangi tımarhaneden kaçtıysen geri dön. İlaçlarını al.

Pis müfteri seni. Takıyyeci lahana. İşin derdin iftira atmak. Yanıtımı okuma tenezzülünde dahi bulunmamış. Okuyamıyor ya, onu unutmuşuk....
fes 2019-07-18 09:10:59
Doğru değil hayvan, her seçim öncesi böyle asparagaz haberleri ortaya atarlar ki senin gibi doğuştan kafası karışıklara malzeme çıksın.

Devleti İhvancı bir zihniyet yönetiyorsa aklı başında, kalbi vatan sevgisiyle çarpan vatandaş o yönetimi eleştirir; eleitrmeyen gerici, kara cahil, özgürlük duygusundan zerre nasibini almamış biri demektir. Sen onlardan birisin ve geberip gidene kadar gözlerin açılmayacak.
Osman 2019-07-18 09:18:46
Fes amca, nedir bu senin agzinda pis pis laflar: "hayvan", "dogustan kafasi ...."" kara cahil", Bu sözler Dünyasinda hic anne-baba terbiyesi görmüyen, yaramaz ve toplum disi karakterlere ve kücük cocuklara agittir. Nedir senin bu halin? Ye biraz terbiye gör ve kendine ceki düzen ver, ye de bu tür NORMAL TOPLUMA agit sitelerde isin olmasin. Lütven..............
Kenan Kayaoğlu 2019-07-18 09:29:28
Hayvan pis lafız değildir. Kara cahil ise tespittir. Anne baba terbiyesi görmemişler gözü dönmüş basiretsizler Mustafa Hacı, Mustafa Karadayı, Ahmet Doğan, Beyhan Mehmet, Hasan Aziz gibi Türk müslüman toplumunda başarılı olmuş şahısları karalama kampanyasında bulunanlardır.
Toplum dışı karakterler seçimlerde avucunu yalıyorlar, DPS her seçimde galip geliyor. Başmüftülükte Mustafa Hacı gibiler devlet tesiri olmadığı zaman (Nedim Gencev gavurunun zorla atanmasını hatırlarsınız) müslüman cemaat tarafından seçiliyor. Adamlar ideal deyiller, zaten olamazlar. Ancak en başarılı onlar. Biraz terbiyesi bulunan halkın tercihine saygı duyar, kendine çeki düzen verir.

Kanıtsız iddialarda bulunuyorsunuz, bir tek zihin yürütme, kanıt sunma, kuram oluşturma faaliyetinde bulunduğunuzu görmedik. Ağzı pis olanlar sizlersiniz. Allahtan azınlıksınız, size göre bir tek siz doğrusunuz, herkes sahtekar. Siz başaramadınız diye hiç kimse mal sahibi olmamalı, iyi maaş almamalı.
fes 2019-07-18 12:32:49
Osman, saygı talep ediyorsan önce saygılı olmayı öğreneceksin. Bize huysuz katır gibi tekme atana okkalı bir Osmanlı tokadı aşk etmeyelim mi? Akıl var mantık var.

Osman, bilgi kanaatlerden çıkmaz; gözlemden, kavramların irdelenmesinden, özenerek yargılmalardan, doğru çıkarım yapmalardan çıkar.

Osman, sizler DPS ile ilgili bir kanaat edinmişsiniz, bu kanaatlerinizi sorgulayıp doğruluklarını taş çatlasa test etmiyorsunuz. Olabilir, isteyen istediği kanaati dile getirebilirş ayrıca beni de ilgilendirmez. Ama sizler bununla yetinmiyorsunuz: o saçma kanaatlerinizi bize de kabul ettirmeye çalışıyorsunuz.

Bizleri kendi saçma görüşlerinizi benimsemeye zorlamanın ötesinde bir de bizi para yemekle, bulgar olmakla, kızılbaş olmakla v.b. itham ediyorsunuz

Hal böyleyken böyle bir küstahlığa mantıkla, terbiye sınırları içerisinde karşılık verilemeyeceğine göre mecburen kızılcık değneyini çıkarmak zorunda kalıyoruz.
Osman 2019-07-18 17:28:21
Fes amca yaziyor: "Osman, sizler DPS ile ilgili bir kanaat edinmişsiniz, bu kanaatlerinizi sorgulayıp doğruluklarını taş çatlasa test etmiyorsunuz".
Müsadenizle, bu cümlenin yorumunu yapayim: Bizler 1993 beri tam 20 yil DPS-digimeni dönmesinde azda olsa payimiz olmustur, sartsiz, kosulsuz 24 saatin 12 sini düsünce ve haraket olarak DPS`ye ayirmis, maddi ve manevi payimiz olmustur. Fakat 12 cesitli ve ana siyasi konularda DPS yönetimi sinifta kalmasinin daha ötesine gecmistir. Her seyin bir siniri vardir ve herbir insanin, grubun ve toplumun kirmizi cizgisi vardir. Bunlari bir araya getirince davayin ne yöne gittigini görüyorsun - DPS bize 20 yildir "siz yalandirildiniz, kullanildiniz hissini" yasatti. Simdi biraz mesafeli olunca durumu daha iyi görebiliyoruz. Biz bu yolda yörüdük, cok olan-bitenleri gördük, yasadik.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 06:02:50
Kusura bakmasın, kimse darılmasın, lakin "Bizler 1993 beri tam 20 yil DPS-digimeni dönmesinde azda olsa payimiz olmustur,sartsiz, kosulsuz 24 saatin 12 sini düsünce ve haraket olarak DPS`ye ayirmis, maddi ve manevi payimiz olmustur" sözü boş bir sözdür, az buçuk siyasi ağırlığı olan, strateji kurabilen şahıslar bu tür asılsız mesnetsiz iddialarda bulunmaz. Köyde DPS sempatistliği yapmak politika belirlemek değildir. Hele "Fakat 12 cesitli ve ana siyasi konularda DPS yönetimi sinifta kalmasinin daha ötesine gecmistir." iddian Barzaniyne Irak yönetiminin 10 konuda anlaşamadı demesi gibi birşeydir, sen kimsin be adam sorusunu akıllara getirir. "siz yalandirildiniz, kullanildiniz hissini" yasatti demişsin, bu olmuştur diyorum, aptallar her zaman kullanılır, ayak bağı olmaya başlayınca da yeter be denip fırlatılır.

fes birkaç defa körü körüne fanboyluk yaparak politikalar desteklenmez dedi, hatta Erdoğan'dan örnekler sundu.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 06:11:16
İşte bilgi ve kanıta dayalı şartlar değerlendirilmesi gerekiyor. Mutlaka DPS'nin hataları vardır. En son bu hata Mestan'ın demokratik olmayan yöntemler kullanılarak partiden ihraç edilmesiydi. Partide bu tür uygulamaya gerek kalmadan dinci oluşumlardan (ihvanı müslimin gibi) ve başka ülkelerin iç siyaseti malzemesi olmaya dayanıklılık sağlayacak parti içi düzeni sağlayacak denetim mekanizması olması gerekli. Böylelikle truva atlarına antivirüs kurulmuş olacak, bu denetimin şeffaf olması şarttır.
Ameliyat işler kritik olunca yapılır, neştere varmadan sağlıklı beslenme, spor, tıbbi tavsiyelere uyarak prevantif çözümler elzemdir.
Osman aga 2019-07-19 07:33:15
Feska ile kendisini Kenan olarak tanıtan bunlar MİLİTANDIR.
Ayrıca Türk ve T.C. düşmanıdır.

“Başka ülkenin iç siyaseti olmaya dayanaklılık sağlayacak parti iç düzeni sağlayacak denetim mekanizması olmaya dayanıklılık sağlayacak parti iç düzeni .....”
Türkiye dinci hükümeti DpS KARIŞAMAZ ifsadında bulunuyor.
FESKA’ya yakında psikiyatriye gideceksin uyarısını yapmıştım ama ondan daha kafesi kırık Kenan olarak tanıtan kişi gidecek benizli o dz ciddi psıkopatim travmayla.
Ulan şapşal kafadan kırık kim hap alacak belli.
Ne zaman T.C. “dinci” hükümeti DpS siyasetine kadrolaşmaya v.s. karışmış.
Sizler akıl noksanı olanlar Bulgar devleti Bulgar azınlıklarına yaşadığı ülkelerde Bulgar okulları kürüyor bütçesinden ödenek ayırıyor hatta azınlık olarak tanınmasında CİDDİ baskılar yapıyor hayta 50 bin BULGARI azınlık olarak tanıttı.
Şimdi Bulgaristan o ülkelerin ya da o ülke partilerin iç siyasetine mi karışıyor trol bozuntuları.
Bırakın da Türkiye BG yaşatan bir milyon Türk’e ve o kadar da Türkçe konuşan ve Müslümana sahip çıkma hakkı olsun.
Bu gün sevmediğiniz T.C. devleti “dinci” hükümetleri olmasaydılar bu gün o saçma cümlelerini kuracak bilirmiy
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 08:41:18
Tam da beklenen cevabı verdin, yukarıda yazdıklarımı kanıtlamış oldun. Sen militan ne demek biliyor musun? Duydun ATV'de Nagehan Alçı'dan birşeyler papağan gibi tekrar ediyorsun.

Boyko Borisov karışıyor, anayası değiştirttiriyor, çünkü bunu yapabiliyor. AB ve ABD Makedonya ülkesinin adını değiştirttiler, Yunanistan'ın Makedonya adı kullanamaz'dan kullanabilir duruma getirttiler.

Sahip çıkma hakkı var, sahip çıktıklarını niye göremiyoruz? Türkiye hangi sorununu çözdü bu 20 yılda? Sıfır sorun, Kuzey Irak kürtleri, Kıbrıs gibi konularda hep taviz verdi. Bir ara AKP'li bir zat DPS için BDP benzetmesi yaptı. Türkler hiçbir zaman terör mrgütünün siyasi organı olmadı, tabi o zaman sınırdan militanları halaylarla karşılıyorlardı.

Hafızamız var, hatırlıyoruz
Kenançeye 2019-07-19 08:45:44
Duş ileri bakanı Ekaterina Zaharieva Sofya’da Büyük Elçilerle duş temsilcileriyle toplantı yaptı.
Toplantının ana konusu yurt folunda yaşayan Bulgarlarla Bulgarca etim vermek için okullar açmak.
Diz Kenan denilen şahıl şimdi Bulgaristan devleti doydaşına sahip çıkıyor diye iç işlerine ve o görüşü benimsemiş partilerin iç yapısına mı karışıyor akılsız.
KIRCAALİ haberi oku ileri geri DÜŞMANLIK görüş yazılarını ona göre yaz.
Kin nefret ırkçılık suçların cezası artırılıyor ona göre.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 08:53:44
Sen kimsin anonim uşak?! İlkönce kendi adınla çık, korkma biz medeni insanlarız, sizin gibi ev adresi arayıp linç kültürü geliştirmedik.

Sen içişleri dışişleri anlamıyorsun, Ekaterina Zaharieva'yı değerlendirebilecek birikime sahip değilsin. Sen mahallende olup bitinleri değerlendirecek altyapıya sahip değilsin.

Kavramları öyle sallama diye uyardım seni. Kin, nefret ve ırkçılık ne onun tarifini yap, yapamazsın. Biryerlerden duyunca anlamak olmuyor.
Kençe mi Kenanka mı 2019-07-19 10:20:50
Sapşal T.C. hükümetini beğenmiyorsun bunu anladık.
Beğenmiyorum diye neden Türk ve Din düşmanlığı yapıyorsun. Bu KIRCASLİ haber sitesi genel olarak Bulgaristan ağırlıklı.
Yazacaksın BG durumunu yaz.
Gitmişim Türkiye’ye kimin umurunda buradaki Türkler.
T.C. hükümetini “dinci” diye beğenmiyormuşum beyenme ben deseni beyenmiyorum ama buna rağmen aynı yerde buluşup atışıyoruz. Akıllı ol.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 10:42:02
Adresini yaz da karşımda yüz yüzeyken desene Kanançe, şapşal sözlerini. Daha gerçek adını paylaşamıyorsun. Ben sana e-posta adresimi yazdım, dünyamın kaç bucak olacağını yazıyordun hani. Seni dövmem merak etme, biz öyle saldırgan değiliz, medeniyiz. Doğru, halim sıhhatim yerinde, taşı sıksam suyunu çıkarırım, o başka konu, ancak fiziki manada kimseye zarar vermişliğim yok.

Ben senin gibi olaylara çocuk gibi beğenmiyorum, beğeniyorum penceresinden bakmam. Karşılıklı çıkarlara bakarım, kızdım oynamıycam seninle yapmaya kalksak anlaşmaya adam bulamayız bir gün. Dinciler bunu anlayamıyor, tuttururlar din kardeşi diye, sonra badelenen badelene. Mantık olarak bir arpa boyu yol almış değiller. Biz insanların yahut kurumların kendilerini değil, yaptığı hareketleri eleştiririz. Sen mesela kafadan kontaksın, kafadan kontaklığın senin iki mantıklı şey söyleyemenden çıkarıyoruz. Yarın bakar adam akılı şeyler yazarsan, o zaman deriz bu adam ilaölarını almaya başlamış, demek ki işler iyiye gidiyor.
Kenançe 2019-07-19 11:51:15
Tehditleri kendine şakla taştan su çıkarırsın eminim.
O boş şartlanmış kafandan anlamlı bi şey çıkaranısın çıkaramadın da.
Kurumlara bakmayız şahsın tutumuna bakarız.
İşte mesele burada.
Amet agan Sava.
Kokumak gibi “Saray’larda” domaşen areste oturuyor.
O sadece Türkkere katlı kullanılan bi KUKLA.
Kendin de yazmışı kullanılıp atılacak.
Мustan Karadayı ne işe yarıyor o gene Amed ağanın kuklası.
Irmadan Atalay adamdan şimdiye kadar düzgün tek bi iş bile görülmedi. Асан Адемов Türklere be gibi faydası dokundu
Necmi Ali savunma bakanı hangi konuda Müslümanların yanında oldu.
Liste uzaya bilir.
Belediye başkanları kendi hakkına hangi Hizmetleri verebildiler tabi kazansınlar da Türklere ne kazandırdılar.
İşte senin killerin ortada para uğruna Türkleti satıyorlar aynı komunist dönemde Türkler Türkleri sattıkları gibi oyun devam eğiyor ve SEN de o oyunun içimdesin.
Kasım, Lütfi Amed ağandan bi farkları yok.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 12:27:02
Sen tüm dinciler gibi haysiyetsiz korkaksın. Yüzleşmekten korkarsın, kuru iftiralar yaparsın sadece. Bana kenançe diyerek beni küçemsemiş olmuyorsun, kendi özelliğini açığa çıkarıyorsun. Ahmet Doğan, Mustafa Karadayı'yı hayatında görecek değilsin, hiç tanımadığın kişiler hakkında kukla, saray iftiralarını saydırtıyorsun.

Şindi sen belli ki aile içinde saygı görmez, anan baban tarafından itilmişsin. Okula gelince arkadaşlarına ve öğretmene sataşıyordun, sırf tokat yiyip insanla ilişki kurma açlığını karşılamak için. Ben sana oraspı enceği demiyeceğim, sen bunu istemene rağmen. Yalnızlığını yurtdışına senden kaçan oğullarından özür dileyerek gidermeye çalışmaya başlayabilirsin. Tatlı dilin açmadığı kapı yok.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 12:30:41
Necmi Ali hiçbirzaman savunma bakanı olmadı. Krasimir Karakaçanov ismini değiştirdiğini daha duymadık.

Sen şimdi Siderov yalakası olduğundan oy verdiğin adamların adlarını karıştırdın heralde.
Kenaçe 2019-07-19 13:37:07
Belli daha çok küçüksün.
Yakında sen de Feska gibi fıttırmaya başlayacaksın.
Anan buban orosspu çocuğu falan o yamuk ağılından akmaya başladı.
Beni gödünde neyapçan sanıyorsun.
Ben süleyen. Koçunun üstüne oturtan.
Bem gızanam yanımda onlarınerak etme. Onlar i gende çok i.
Sen kendi gızananı düşün.
Necmi Ali savunma bakan yardımcısı yapmadılar mı akıllı.
Amet Sava aganı ve diğer satılmışları neren biliyorsun hepsini yakından tanımdımı.
Sen Amet Sava ağanı kaç kere uzaktan görün.
Onlar sen gini Türk ve din düşmanlarıdır.
Ben Bulgaristan devletine ve hükümetine saygı duyuyorum.
Aynı biçimde T.C. devletine ve hükümetine saygı duyuyorum.
Benim tek saygı duymadığım Türleri ve Müslümanları satanları dır.
Beni senin gibi kin ve nefret dolu düşüncelerle yetiştirmedi anan bubam.
Ayrıca anam bubam ahrette. Onların çöcü olduğumdan Allah’a şükrediyorum.
fes 2019-07-19 14:03:58
Osman 24 saat Dps için çalışmış mış... Öyle diyor. Ne çalıştıysa artık! Bana gelince ben ne Dps, ne Türkiye'de herhangi bir siyasi parti için bir saniye bile çalışmadım. Yok parti çalışmasına katılmayı yanlış bulduğum için değil, benim öyle bir yeteneğim, isteğim yok da ondan.

2009 - 2014 arası Ergenekon ve balyoz kumpasından yatanlara destek için Silivriye gittim bir kaç defa. Fetöcü hainlerin vatansaverlere karşı gaddarlıkları vicdanımı sızlatmıştı da ondan bir etkinliğe katıldım.

Fetöcü dedim de aklıma geldi; biliyorsunuz vatansever subayları darbe yapmakla suçlamışlardı ama sonunda kendileri darbeye kalkıştılar.

Şu yukarıda bize karşı yazı yazan yılışık karakterli şahıslra ayne fetöcüler gibi; bizi müzevir, bulgar uşağa, hain olarak itham ediyorlar ama kendi müzevirciliklerini de gizleyemiyorlar. T.C beyenmiyorlar derken bir yerlere "bunların defterini dürün" diye mesaj gönderdikleri çok açık. Seni sinsi karakterli seni.

Bunlarla komşu olsak sinsice gidip bir yerlere bizi gammazlayacakları kesindir. Tıpkı Bulgaristan'da isim değiştirme sürecinde müzevirci türkler gibi. ben bunları iyi bilirim.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 14:05:30
Sen paralel evrende mi yaşıyorsun? Savunma bakan yardımcılığı görevleri GERB ve OP ortaklığında, DPS hükümette değil, on yıldır muhalefette. Necmi Ali AB parlamentosunda, adamın böyle bir görevi icra edecek durumu yok. Absürd akılalmaz iddialarda bulunuyorsun, laflardan hiç anlamıyorsun.

Sen saygını duy, ne de olsa Valeri Simeonov ssenin gibi çingene. Sen kendini Türk tanıtmaya o da kendini bulgar tanıtmaya çalışıyor. Geçenlerde fes miydi, bir arkadaş senin Türk çingenesi olduğun tezi atmıştı, artık ben de bu kanıdayım.

Anan buban seni nasıl yetiştirsin, on çocuk kolay mı bakılıyor. İlgi görmemenden bu halin, ne düzgün konuşabiliyorsun, ne de anlama kabiliyetin var. Malede treti klasla dolaşmayla siyaset yorumlamaya kalkıyorsun bir de.
Feska Kenançeler 2019-07-19 15:52:31
Feska senin derdin T.C. hüneridir o hükümetten nefret ediyorsun.
Gücünüz yetiyorsa gidin sandığa indirim hükümeti bu diz doğal demokrasi hakkınızdır.
Beren’den de beyenmesende bu gün T.C. bi hükümeti var ve devlet işlerliğini en iyi bi şekilde yetine getiriyor.
Sizler hangi hükümet gelirse geldin nefret edersiniz.
Sizler değişmez ziihmiyetiniz ile ancak oturduğunuz yerde oturursunuz.
Kenançeye gelince yazmıştım sen de Feska gibi fıttırmaya başladın kabuğundan çıkmaya iç yüzünü göstermeye başladım.
Ben ailenin tek çöcüyüm baka hatalım yok.
Ama senin öfkende çingenelik olduğunu ıspatlyor.
Necmi Ali savunma bakan yardımcısı olduğunu bile bilmiyorsun.
Paralel dünyaymış baya fantastik yazılar okumuşun belli.
DpS Türkleti temsil eğiyor mu idaa edersen nasıl temsil ediyor yaz da ürenelim.
Ekim ayında yerel seçim var ama sen oy kullanamadım sen Türkiye’de Yaşıyorsun.
Razbra li ahmakov. Üren Necmi bakan olmuşum.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 16:02:07
Ne saçmalamış gene. Hiç merak etme, 2023'te sandıkla gidiyor senin dinciler. Herşeyi eline gözüne bulaştırdılar. Her alanda enkaz devralacak yeni yönetim.

Tencere kaynamayınca halk isyan ediyor, papates, soğan dahi alamayınca makarnacı dincinin karnı açlıktan guruldarken sandıkta Meral Akşener'e verecek. Bu böyle, aç ayı oynamaz.

Necmi AB Parlamentosunda bakanlık yapıyor demek, ha? Hem de savunma bakanlığı.

https://www.mod.bg/en/ministry_minister.html https://www.mod.bg/en/ministry_politicalCabinet.html adreslerine bak da öğren, bakan kımmiş, bakan yardımcıları kimmiş. Banal oluyorsun.
Keneçe 2019-07-19 16:35:09
Gerçekten aptal mı diyorsalar Muş’u an her sıfatıyla ediyorsun.
DpS hükümet ortağı ilken Necmi Ali savunmabakan yardımcısıydı. İkinci savunma bakan yardımsı Orhan İsmailov yaptı.
Ben BG yaşıyorum Yürkiye siyaseti seni ilgilendiriyor.
Benim içinhükümette kim olursa olsun hepsi aynısıdır çünkü benim T.C. ihtiyacım var. T.C. yoksa ben de yokum demek.
DpS kesinlikle benim sadece benim dil BG Müslümanların haklarını sa korumuyor.
Bunu benden da i bilirsin.
fes 2019-07-19 17:42:38
Hayvanın yeni bir şey dediği yok böğrğyor sadece. Böğürmelere cevap gereksizdir, çünkü hayvana hayvan muamelesi yapılmalı. Ohaaa! Çuşşş!
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 17:54:27
"Gerçekten aptal mı diyorsalar Muş’u an her sıfatıyla ediyorsun" - bu bozuk cümleye bir bakar mısınız, Google Translate (ki ingilizce konuşan amerikalıların yazdığı bot) bu gerizekalıdan daha düzgün Türkçe kullanıyor. Anadilini kullanamayan fikir üretebilir mi? Bunun beyni hasarlı, Türklerin kullandığı Türkçeyi ucuz çin malı dekoder gibi kullanıyor. Bu gerçek Türk olabilir mi?

Hal böyle olunca bunun dediğine itibar edilir mi. Edilmez. Temel anlaşmayı beceremiyor, nasıl yorum yapsın.

Hangi dili güzel biliyorsan onunla yaz, Türkçeyi yaptıramıyorsun.
Kenançe 2019-07-19 19:23:23
Gerçekten aptal mısın salakmısın geri zekalısın bunların daha fazlasını hak ediyorsun.
Ulan Necmi Ali DpS hükümet ortağı ilken savunma bakanı olma do mı.
DuPi Se 4 kez hükümet ortağı olmadı mı.
Bu satılmışlar değil benim haklarımı
BG Müslünların haklarını aramıyorlar.
Gerçekten şapşaldın.
Sen T.C. HÜKÜMETİ̇ nefretinden deliye dönmüşün.
Ta mi istiyordun CEM evlerini ibadet hane olarak kabul edilecekler.
Büle nefret edersen onu sa alamayacaksınız.
Akıllı ol.
Fesçe 2019-07-19 19:28:15
Anladık baş hayvan olduğunu kanıtladın otur oturduğun yerde bakarsın omuzu olmayan bir şeyin üstüne oturturlar.
Kenançe 2019-07-19 19:43:09
Unuttum DpS BG Müslümanların haklarını atıyorlar mı.
Savunuyorsa şimdiye kadarını hangi hakkı elde edebildi.
Sadece masal okumayın cidi iseniz ciddi cevap verin .
Ben BG kitin Türkiye siyaseti sizi ilgilendiriyor.
ANLADI
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 19:54:47
Takılmış gramofon gibi aynı şeyi tekrar ediyor. Mantıkta devri daim denilen çıkmazdan bahsediliyor, bizim anonim delimiz aynı şeyde takılı kalmış, sonsuz döngüye bağlamış. Biz kendisine hangi dili güzel biliyorsa onu kullansın dedik, inadım inat bilmediği, yabancı olduğu Türkçe'yi katletmeye devam ediyor.
Anadili Türkçe olmayanlar Türkçe'yi kullanmada ve öğrenmede zorluk çekerler. Türkçe uzun pratik isteyen dildir, hele ki Hint-Avrupa dillerine mensup biri için. Çokça pratik yapmalı, belgesel izlemeli, Türkler arasında bulunmalı.

Soru cümlesi birden soru cümlesi olmaktan çıkamaz. "Aptal mısın, salak mısım, geri zekalısın, bundan fazlasını hak ediyorsun" diye cümle olmaz. "Bu satılmışlar değil benim haklarımı, BG Müslünların haklarını aramıyorlar. " cümlenin manası "Ben müslüm değilim" içerir, yani otomatik olarak kendinin gayri muslim olduğunu söylüyorsun. "Ta mi istiyordun CEM evlerini ibadet hane olarak kabul edilecekler. " geçmiş zamanla şimdiki zamanı harmanlamışsın, yine anlamsızlık. Aynı anda hem geçmiş hem de şimdiki zaman kullanılmaz.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 19:58:34
Sen Türkçe konuşamıyorsun ki, kim seni anlasın? Bulgarca yaz, biz sana cevabını veririz. Düzgün derli toplu ifade et. Türkçe bilmiyorsun ki, seninle Türkçe konuşalım. Bulgarcayı düzgün biliyorsan bulgarca yaz. İngilizceyle alakan olacağını sanmıyorum.
Kenançe 2019-07-19 20:09:02
Evet ben BG yaşıyorum buna rağmen senin anlayacak kadar Türkçe biliyorum.
Anlıyorsun işine gelmiyor.
Benim tek ilgilendim konu BG Türkkeri.
Sizler hafa kırıkları konuları saptırıyorsunuz BİZ sapmayın o BOŞ kafanıza SOKUN.
Asan başkanın kuzu adına 1 Milyon Evroluk Gırcalı merkezinden ev ALINMIŞ mı.
ARAŞTIRDIN MI.
Çok idaalı yazıyordun sanki BG hükümetin içindesin.
Halkın haber alma özgürlüğü yok mü.
Kısır döngüye işi dökmeyin.
Kenan Kayaoğlu 2019-07-19 20:15:48
NAPİŞİ NA PRAVİLEN EZİK BE İDİOTE! STİGA Sİ SE OPRAVDAVAL, NİKOY NE E DLIJEN DA ÇETE TVOİTE PROSOTİİ. OSTAVİ TURSKİYA, RAZBRAHME TE ÇE NE Sİ TURÇİN, ARE STİGA Sİ SE NAPRYAGAL.

NAPİŞİ GRAMOTNO İ RAZBİRAEMO DVA REDA, TRİ İZREÇENİYA. AKO ŞTEŞ JİVEY NA MARS, TOVA NE Nİ ZASYAGA, NAUÇİ EZİK!

BEZ EZİK NYAMA NAKIDE PROSTO. Tİ Sİ DLIJEN DA NAUÇİŞ NYAKOY EZİK, NİE NE SME DLIJNİ DA NAUÇİM UMOPOMRAÇENİYA İZKRİVEN TVOY REÇNİK. SVOBODEN Sİ DA GO NAUÇİŞ İ PREDADEŞ NA DETZATA Sİ, NO SPESTİ Nİ TVOİTE BRITVEJİ.
feys 2019-07-19 22:29:10
Varmış parası almış kızına, helal hoş olsun. Parayı çalıp cirptigini sanmıyorum, kullanmış kafayı kazanmış. Yanlış bir şey yapsaydı yediriler mı adama BG de.
Yedirmezler biraz objektif olalım. Siyasi olarak etik olmaya bilir o ayrı , yapacak bir şey yok ,ama var oda sandıkta ama - kimi, böyle 'materyalden böyle kireç, böyle hamurdan böyle pasta işte.
fes 2019-07-19 22:33:55
Hayvan eskiden fetoyu destekliyor, Habervaktim feto sitesinin söyledikleri yalanları burada tekrarlıyordu. Bunları unutmadık, kaydımızdadır.

Davutoğolu çukuru için "onu tek geçerim" diyordu, fetö jargonunda bu ne demekse artık. Kesecikli diye bir arkadaş bunun ipliğini pazara çıkarmıştı. Kesecikli yemin billah ederek kendisinin veledi zina ve gavatın teki oldunu cümle aleme söylemişti.

Takma bir isim altında bile yazamaz, foyası hemen ortaya çıkar.
Kenençe 2019-07-19 22:39:19
Kenançe mngo li si umen ili taka se smyataş.
Ti si kato razvsleno yaytse mirizmata ti e neponosima idva çak do tuk.
A be dıner nedodyalan za kakıf se smyataş prostatlıya nedoogledana.
Ya pişi dyşteryata na kmeta na Kırdjali Asan kupaları li e za 1 milyon Avro kışta v sentıra na Kırdjali.
DpS zaştitava li peavata na Müsülmanite v Bulgaristan.
Bylgarskata fırkaya trtabvalı da dade maltdinstvoto pravo na Tuftsite v Bulgaristan.
İskam kısi konkretni odgovıri bez şikalkavane.
TAZBRANO.
fes 2019-07-19 23:00:18
Hayvan bulgarcaya geçti. "Bylgarskata fırkaya trtabvalı da dade maltdinstvoto pravo na Tuftsite v Bulgaristan." Bu cümle patagnca mı bulgarca mı çıkartamadım, hayvan ne yazdı acaba? Ikındı mı böğrdü mü anla anlayabilirsen. Ben bulgarcayı çok iyi konuşamıyorum ama iyi okuyorum. Ne var ki hayvancayı sökemedim, hayvanca başka bir dil.
K2 2019-07-20 06:49:52
İkinci sınıf vatandaşlıktan dem vuruyor, bu aptal ikinci sınıf vatandaş olamaz ki... Ne Türkçeyi, ne de bulgarcayı biliyor, konuşma, yazma konusunda belli ki hayli yetersiz.

Adam oturduğu ülkenin resmi dilini bilmiyor ya! Resmi dili bilmedikten sonra simsiyah kara bir kutu gibi olur, derdini anlatamaz, okuduğu haberleri anlayamaz, siyaset yorumlaması ise asla yapamaz.

Bu adam kendini Türk diye tanımlıyor Türkçe bilmiyor, sözde Türk haklarını savunuyor.

TELK komisyonuna gitsin, doktorlardan durum tespiti yaptırıp NOİ'ye başvursun, engelli vatandaşlara belirli destekler sağlanıyor. Azıcık olsun durumuna çare olur umarız.
Feska Kenançe 2019-07-20 08:32:48
Size iki soru
1; Bulgar, ülkesinde yaşayan Türk vatandaşına “potansiyel düşman” olarak bakması duru mu.
2;Bulgaristan’da yaşayan Türkler devletin her kademesinde yer ala bilmeli mi.
fes 2019-07-20 09:39:33
Hayvana benden de iki soru: Neden bu kadar aptalsın ve oraspı enceği olmaya devam edecekk misin.

Hayvan bu iki basit ve son derece kolay soruya cevap vermelidir, yoksa üzerine yapışmış olan leke sonsuza kadar üzerinde kalacaktır. Ruzi mahşer falan filan...
Feska 2019-07-20 11:24:03
Anam 92 yaşında köyde rahmetli oldu.
Ama sen hala anan sağ ise sormamışım PİÇ misin diye.
Ulan şapşal iki soru sorduk gerçekten Türk sen cevap yazacaktın.
Türk ve Müslüman biri küfüre baş vurmaz.
K2 2019-07-20 12:24:47
Otidi na TELK da izkaraş nyakoy protzent. Misleneto ne ti se otdava, onzi test det si izmislil za opredelyane na proizhod ne e veren da ti go kaja oşte ot sega. Nyama kak da opredeliş dali daden çovek e istinski turçin po tvoya metod.

Ştom edin turçin i myusyulmanin ne psuva znaçi ti si nito turçin, nito myusyulmanin. V tozi sayt stanahme svideteli kak psuvaş kat tziganin.
K dvvoka Kenançe 2019-07-20 12:54:42
Bulgarcaya ısrarla sarıyorsun. Senin buban da mı Bulgar.
Bi iki kere Bulgarca yazarsın Bulgarcaya sarılman Türkçen bitti mi.
TROLÜĞÜ da ürenmemişin çok işlemen lazım.
Bu çeşit kimsenin kafasını garıştıramıcan yıldıramıcan.
Havlarınan galcan.
Yazsana Türklerin tekrar sikah zoruyla adları dişritirimemesi için Bulgar ana yasasında Türklere Azınlık statüsü verilme li mi.
Bu konuda DpS nasıl oy kullanacak .
fes 2019-07-20 13:30:14
Anan saygın biriydiyse o patavatsızlık, cehebdem zebanisi haller nereden geliyor, babandan mı? Baban çok edepsiz biri miydi? Bu müzevircilik tutkusu sende nerden geliyor? Bak gene beni Tayyip'e müzevirledin; içgüdüsel olarak yaptın değil mi bunu

Sonra o sorduğun soruları kime soruyorsun? Fesçe, Kenançe, dvoykacı diye aişağladığın insanlara mı soruyorsun? Mehmet, pişkata rasteli be? gibi bir soruya nasıl cevap verelim, söyle "Raste be, babangida gibi oldu" desek, hoşuna gider miydi?

Kendini kapitan petko voyvoda gibi müstesna bir yere oturtup Kenançe fesçe diye sorular sorma. Sen Kenan'dan yukarda bir yerde değilsin, aşağıdasın. Kabul et bunu, adam ol.
Feska 2019-07-20 13:51:01
Senden zaten bi şe beklenmez sen biliniyorsun dişmesin.
Ben BG yaşıyorum Tayibi tanımam televizorda görüyorum.
Ama sen Türkiye’de İstanbul’da yaşadını yazmıştın.
Feto sorunu senin sorununundur.
Feska sen GEZİ parkı olaylarına garıştın mı.
T.C Başkanından nefret ediyorsun.
Sülesene Asan başkanın kızı 1 milyon Evroluk Gırcalının ortasında ev almış mı.
Unuttum; Cehennem ZEBANESİ yazmışın bak bu doğru SİZİN gibi Türk ve Müslüman duşmanlarına seve seve ZEBANELİK yaparım haberin olsun.
Küfürsüz ona göre.
K2 2019-07-20 14:42:09
Cehennem zebanisi olamazsın cahil herif, senin kafandaki dinle İslam uyuşmuyor.

Bana ne Hasan Aziz'in kızından. Alsa alır, parası varsa mekan güzelse, anlaştılarsa niye almasın!

Türk ve müslüman olan Hasan Aziz, hatta kızına niye düşmansın? Gitsene Çanev, Karayançeva malvarlıklarına baksana.
Kenaçe 2019-07-20 15:12:00
Sen DpS nin koyu savunucusun nasıl olur da Asan başkanı savunmadın.
Hani DpS Türklerin partisi diye yırtılıyordun.
Amet aganı Savayı da mı savınmıcan.
Süle kam Bulgar kütüklerde tüfek zorunla konulan adları silmesi gerekmiyor mu.
K2 2019-07-20 15:56:59
Ben senin gibi koyu savunucu, mürit sersemit değilim. Dincilerin yalakacısı kişi herkesi kendi gibi zannediyor.

Ben olaya rasyonel bakan kişiyim, artı ve eksileri değerlendirebilecek konumdayım çok şükür.

DPS tıpkı Başmüftülük gibi Bulgaristan Türklerine yararlı kuruluşlar, yerlerine daha iyisini koyamıyacağımıza göre kıymetlerini bşlmeliyiz. Yunanistan'da olup biteni okuyup senden daha iyi biliyorum.

Süle bakam, senin akıl hastanesinde olman gerek miyor mu? Kıçını yırtsan da 27 Kasım'da pek sevdiğin Çanev belediye başkanı olamayacak. Nefret ettiğin partinin adayı olacak. Müftülükte de müftü olarak nefret ettiğin kişi müftülük yapmaya devam edecek.
feys 2019-07-20 16:49:19
K2 . O oda dogoruysa orada bütün HOH oyverenin hakı vardır. Çünkü bu paraları kazananlar oy gücüyle bu makamlardalar ve oralarda oldukları için iyi para kazanma imkanları doğar. BG kanunlarına göre stopanska deynost hakları yok yapmaya, ama beli ki kılığına uyduuslar. Ben oy son 2 seçim kulaadigom için benim için sıkıntı yok, hak da idaetmemekteyim
Ama sen ve senin gibiler aptal duruma dusmiyormisunuz?
K2 2019-07-20 18:44:30
Zanla hareket edilmez. Hele ki mesnetsiz iddialara hiç itibar edilmez. Geçende bir tutturdu Asan aganın kızı diye, dedik delil getir, yok delil. Tüm ulusal medya dedi, ben ise basını takip ederim, öyle birşey çıkmadı. Off News dedi, sitede arama yaptık, böyle bir iddiaya rastlayamadık.

Ben kimse hakkında iyidir, kötüdür diyemem, bu ülkenin mahkemeleri var. On yıldır DPS muhalefette, Boyko Borisov sürekli DPS'nin yönetimden uzak tutulması gerektiğini, BSP ile ülkeyi soyduklarını iddia eder durur. Sürekli bir öcü var, vatandaşa biz hükümette yoksak onlar geliyor deniliyor. On yıl içinde DPS'nin kararları didik didik edilme için hayli büyük zaman. Hristo Biserov'u tüm medyayla suçladılar, adam mahkemede tüm suçlardan beraat etti. Şimdi Delyan Peevski öcü olarak gösteriliyor. Hakikaten tüm ülkeyi Peevski dolandırıp tüm GERBçiler sütten çıkan ak kaşık olamaz.

Doğan'ın TES satın almasını sinderemeyenler aşırı milliyetçi bulgar şovenleri ve bunlara alet olan Türk çanakçılar var. Valeri Simeonov'un TV kanalları, otel işletmeleri neden sorgulanmıyor peki? Karadayı yahut ailesi yatırım yapabilir, siyasetle ilgilenirken ticaretle uğraşamaz diye kural yok
Kenançe 2019-07-20 19:15:56
Yalan yazmaya da başladın OFF NEWS haber ajansında haber tam çıplaklıyla yazılı.
YALAN YAZMAYA UTABMIYOR MUSUN.
Hristo Biseron en son HASKOVA emniyet müdürüydü.
1989 sonradı SDS den DpS geçti.
Gırcalı AFTOGARA ona ait. Adam se İZSU’nun OVŞOR firmaları ortaya çıktı. Partiyi bırakma zorunda kaldı.
Aklanmadı AKLADILAR.
Dalyan Peevdkı OLŞGARŞININ adamı BGmedyasının yüzde 80 onun.
Amet agan TES diyorsun nereden biliyorsun onun adına bi başkasının olmadını. Beni kim ne çalmış çarpmış ilgilendirmiyor.
Beni ilgilendiren Türk kökenli siyasetçi Türklere ve Pomak Müslümanlars ne faydası oluyor.
Şimdiye kadar DpS yönetim kadrosundaki hiç bir yönetici Yürklere fayda etmedi hatta onların katkısıyla BG Yürkler ERİYOR.
Ne objektif bakma sen paradan başka bi şey görmesin. Sen de aynı una gibi dimisin.
Boşuna havlama kimseyi korkutamasın.
DpS Türkletin parti si mi ona cevap versen daha anlaşılır olurdun.
Çok gilosofça yazıyordun benim aklım almıyor.
Kısa ve öz yaz .
fes 2019-07-20 19:34:41
Hayvanın davranışı yüzde yüz fetö davranışıdır. Bizi bulgar olmakla suçlar ama kendisi milliyetçi türk düşmanı bulgar çevrelerinin yürklerle ilgili geliştirdikleri tezleri bire bir tekrarlar.

Aşağlık hayvan, doğuştan müzevirci pezevenk seni yaaaa!
feys 2019-07-20 19:41:30
K2 ,BG nin önceki CBaskani, Plevneliyev , iş adamıydı parası vardi, öyle girdi siyasete, Valerinin önceden de kanalı vardı, burada sıfırdan giren politikaya ve senin oylarına mevki sahibi olanlardan bahsedilmektedir.
Siyasiler, B Başkanları muhtarlar, Bakanlar stopanska deynost porado Konflikt na interesi yapamazlar deye bilgim var. Tabiki BG de bı şekilde kılığına uydirmaktalar. Bu yüzden oy vermiyorum
Kenançe 2019-07-20 20:10:56
Oligarh Sava gitcrksende gitceksn
ANLADIIIIII
Karım orospuoldu yime yicekyok sor bakam abin Asan kach milyonalmis kizina patron
Dinsiz gençlik yetisiDogan prevsky benim kizanarievropasa kovdu
ANADIIII
Yunanistantanifi Yurkuisminigiitde coksevdin agentSavaya sor. Soramassindimi senicoksevdin Bulgar de vleti kurtaramaz
Biz ulkemiziseviyoruz ANLADIII
Feskalar kemançe anayamas
fes 2019-07-21 09:14:10
Hayvan gene böğürmüş, yazı değil hayvan bğürtüsü. DPS'ye karşı olduğunu anlıyoruz, ama niye karşı böüğürmesinden bir şey anlaşılmıyor.

Yukarıda arkadaş da Plevneliev ve Valerinin daha önce servetleri vardı diyor. Daha önce daha önceye gitsene, sevetin kaynağına belki ulaşırsın.

Boyko Borisov'un partisi, yani devleti 10 senedir yöneten parti DPS'nin yok olmasını istiyor, devletin polisi, adli makamları, istihbaratı elinde, soru şu: hal böyleyken DPS ve yöneticilerin iddia etttiniz yolsuzluklarının üstüne GERB niye gitmiyor.

Bence hiç bir yolsuzluk yok da ondan gitmiyor, yapılan her şey yasal, kanunlara uygun da ondan gidemiyor. Oyumu kullandılar servet edindiler iddiası havada kalıyor.

Bu arada ekonomi sahasında herkes işl kurup servet edinemez, bazı kişiler başarılı olur. Neden ben zengin olmadım diye zengin olanlardan nefret etmek kıskançlığın ifadesidir.

Bulgaristan türklerinden br kişinin bile iş sahibi olup servet edinmesi türklerin toplam çıkarları açısından bir artı puandır; zengin olan biz olmasak da bu durumu memnuniyetle karşılamalıdır.

Benim hiç bir kişisel menfaatim olmamasına ramen Kırcaali belediyesinde türk y
fes -devam 2019-07-21 09:16:17
Benim hiç bir kişisel menfaatim olmamasına ramen Kırcaali belediyesinde türk yöneticileri, memurları gördüğümde; bir türk asıllı iş adamının başarısını gördüğümde buna seviniyorum. Türk asıllı memurların bazen bana kötü davranmaları bile benin bu tutumumu değiştirmiyor.
Feska 2019-07-21 09:25:54
Salağın önde gideni olaydaki yazıyı K2 Kenankanın yazısı.
Kendince yansıyor.
Olmamış düzgün yazamamıştın tam bi kerane garısı KENENKA gibiyszmışın.
Feska ben hiç bir zaman DpS karşı olmadım.
Benim kabul etmediğim yönetim senin bildiğini yazmışmış Türklerin haklarını savunmadıklarından dolayı yönetimine karşıyım.
Yönetimden biri Türkletin haklarından söz ettiğinde hemen İHRAÇ.
Olmadı Feska olmadı.
BG devleti desteklese de zenginleşen Türkler de zaman geldi mi DuPiSe ye desteğini çekecekler.
Kimse inanmazdı KOMÜNİZM çökeceğini ZÇÖKTÜ.
fes 2019-07-21 12:41:26
Bir kere ne yazdığın gene çıkmamış. Bir harf eksiği olsa anlamı çıkaratacağız ama hayvanlığın ortada. Düzgün bir adamı kerhane karısı gibi değerlendirinenin abasını, avradını yedi sülalesini şey ederler. Sonra anam 92 iki yaşında öldü ayaklarına yatmaya kalkma. Sonuçta fahişeler de bu dünyaya kazık çakmıyorlar ya da öldükten sonra pürü pak olmuyorlar.

DPS'in ayakta kalması buraya giren üç dört kişinin desteğine bağlı değil; aptal kafan bunu anlaması lazım. Yok aptal kafan hiç basmayacaksa - bu neredeyse kesin gibi duruyor - aptallığın içinde boğul, geber, pisliğinin içinde debelen; bizi ilgilendirmezç.
Feska 2019-07-21 13:41:32
Yine sümüşün yaşını bilmem ama gerçekten NEPOPRVİM Sİ.
Ancak HAYVAN adam büle küfür eder.
DpS dediğinde arkan çok mu acıyor da bu kadar feryad ediyorsun.
Bi de çok kitap okudum diyordun nasıl kitapla okuduysa.
Sen küçükken bubandan hiç mi terbiye almadın bilmem belki BUBALIĞIN vardı da büle TERBİYESİZ kalmışın.
Feska küfümü bırak ta BG de yayın yapan yerel Türkçe Türkçe radyo ilazım mı.
Fikir fikir üstündür bi diver a.
Bir gafta tatile gidiyorum buralarda olmıcam.
Size hayırlı DpS propagandaları.
Osman 2019-07-21 14:47:39
Fes, Kenan Kayaoglu ve bunlara benzer gercekte olan veya olmayan sahte amcalarin yazdiklari yalniz bir seyi ifade ediyor - bunlar Türk ve tüm Müslümanlarin "hafif" düsmanlari. Bunlarin sözleri, yazilari ve dile getirdikleri görüsler yalnizca T¨rk ve Müslüman düsmani olduklarini ifade ediyor. Buna ragmen onlarda insan ve insan olarak saygimiz vardir, fakat bu sözleri ve dile getirdikleri görüsleri ile bu ve buna benzer sitelere yalniz zehir ve nefret saciyor - böyle görüslerden kimseyin ihtiyaci yoktur. Onlarin sözleri ve görüsleri olmasa, site daha saglikli ve üretici olacaktir.
Osman 2019-07-21 14:51:10
Birinci fes amcaya, ikinci Kenan amcaya.........................Fes, Kenan Kayaoglu ve bunlara benzer gercekte olan veya olmayan sahte amcalarin yazdiklari yalniz bir seyi ifade ediyor - bunlar Türk ve tüm Müslümanlarin "hafif" düsmanlari. Bunlarin sözleri, yazilari ve dile getirdikleri görüsler yalnizca Türk ve Müslüman düsmani olduklarini ifade ediyor. Buna ragmen onlarda insan ve insan olarak saygimiz vardir, fakat bu sözleri ve dile getirdikleri görüsleri ile bu ve buna benzer sitelere yalniz zehir ve nefret saciyorlar - böyle görüslerden kimseyin ihtiyaci yoktur. Onlarin sözleri ve görüsleri olmasa, site daha saglikli ve üretici olacaktir.
K2 2019-07-21 14:56:18
Osman senin ploça gene takıldı. Çıkart tekrar tak.
fes 2019-07-24 23:02:13
Osman, bana göre asıl türk düşmanı sizlersiniz, çünkü savunduğunuz şeyler bulgarların işine harika gelen şeylerdir. Türkleri türk ve müslüman diye ikiyte bölmeniz bulgarların böl ve yönet politikasıyla tam örtüşüyor.

Mesela savunduğunuz görüşler Valeri Simeonov'un görüşleriyle neden örtüşüyor önce onları sorgulamalısınız. Türklüğe zarar vermeyi bırakın artık.
Feskalya 2019-07-25 14:18:30
Fes`ka yine isi limon tabiyetli yorum yapiyor. Fes`ka BG de Türk olmayan Müslümanlar var oldugunu bilmeyen birisi oldugu ortaya cikiyor. Bu konuda sinifta kaliyorsun feskacigim. Bunu bilmedigin halde bu sitede yazi yazman cok büyuk bi hatadir, feskaciiigiiim. Bunu bilmiyen ne Türklükten ne de Müslümanliktan bi haberi vardir. Feska Bulgaristan`da Türklerden baska Müslümanlar kimlerdir?
fes 2019-07-28 12:11:58
Sınıfta kalan sensin hemşerim, her milletin bir tarih tezi vardır; benim söylediğim türk tarih teziyle uyumludur. Sizler lafın ilerisini gerisini ölçebilecek insanlar değilsiniz, bir çok defa türk çıkarlarına ter şeyleri dile getiriyorsunuz. Umarım bunu bilinçsiz yapıyorsunuzdur.
K2 2019-07-28 18:52:51
fes patron sürekli is basinda ve yaptigi iki is var: birinci, BG`de Türkler ve tüm Müslümanlar hakkinda ifade ve bilgileri tarafsizlastirarak "kurnaz" Türk düsmanligi yapmak ve ikinci isi, DPS`yi sonuna kadar savunmak ve ak süt gibi lekesiz parti imajini vermeye calismak. Zaten bu iki nokta birbirine uyan noktalar
Kenan Kayaoğlu 2019-07-28 21:23:12
Bir önce şahsım adına yazı yazarken K2 adını taklit ettiği gibi düşünebilme özelliğimi de taklit etseydi keşke! Fakat islamcılık çukuruna saplanmış dinci beyin yamyamlarından yaratıcılık ve üretim adına birşeyler beklemek boş bir uğraştır, onların tek becerebildiği şey yıkmak, yakmak, sanata düşmanlık etmek, hırsızlık ve yobazlıktır. Bir kilometreden kolaylıkla kestirebildiğiniz misvaklı sararmış dişler, leş gibi "hacı" kokusu ve kıllı çehreleriyle medeniyetçilik taslarlar.
Medeniyet dediğin sararmış dişlerle leş gibi kokmaksa eğer bil ki o yemediğiniz hınzırlar sizden daha medeni!
Feskalya 2019-07-29 13:44:04
fes sürekli dogru söyleyen, dogruyu bilendir. Geri kalan herkes hayfan, bir sey bilmeyen köpek vs vs
Kenan dvoykacı rumuzu kuşanan 2019-07-30 20:10:35
Senin derdin İslam düşmanlığı dil senin derdin T.C. Başkanlık DÜŞMANIDIR.
Eeeeeee toplanın sandıkta indirin adamı indiremeseniz ELİNİ öpün.
Sen T.C. bırak BG Türkü
Anladı.
Kenan dvoykacı rumuzu kuşanan 2019-07-30 20:11:11
Senin derdin İslam düşmanlığı dil senin derdin T.C. Başkanlık DÜŞMANIDIR.
Eeeeeee toplanın sandıkta indirin adamı indiremeseniz ELİNİ öpün.
Sen T.C. bırak BG Türkü
Anladı.
♪ 2019-07-31 12:56:55
Anasız babasız büyümüş, öylece doğar doğmaz ormana bırakılmış, tilki ve kurtlar kendisi evlat edinmemiş, pislikler içerisinde öylece tek başına kalmış. Bundandır ki iki kelime laf edemiyor, gezegenin oksijen israfı projesine katılmaktan başka bir şey ettiği yok.
T.C. yöneten tek parti örgütü yobazlardan farkları saymakla bitmez. Adamlar bir defa takım elbise giyiyor, leş gibi kokan "hacı" kokusu yerine en pahalı parfümleri kullanıyorlar. Mesela Emine Erdoğan'ın 50 000 $ satın aldığı el çantası tüm dincilerin hayatında kullanmış olduğu misvaktan daha pahalı, dolayısıyla AKP iktidarı dişlerini batı markalı macun, fırça kullanıyorlar. İki kelimeyi birleştiremeyen amip kendini T.C. yöneten kitleyle aynı sandı galiba. Milletin ellerini yalayıp öpmen senu koyun ve sığır yapıyor, başındakiler ise çobanın.
Biz özgürüz, hür vicdanımızla hareket ederiz. İrade ve aklımızı kiraya verecek değiliz.
9334; adam 2019-07-31 14:07:13
BG Türklerin T.C. devletine saygısı sual edilmez.
T.C. Devleti olmazsa biz de olmayız.
Hükümette kimler olurda olsunlar.
Sen Türkiye’de sevmeye bilirsin o senin sorunun.
Amet ajan Pavel kaç milyonluk sarayda oturuyor koruma orduları barajlar servetler bunları niye görmüyorsun.
BG Türkleri DpS yandaşları hariç açlık dünürün altında yaşıyorlar ayrıca DpS destekli asimilasyon devam ediyor bu Kırcaali siteye bunları yazın T.C. ne oluyor yazmayın.
fes 2019-07-31 15:49:17
Ahmet Doğan gibi bir adam barakada oturup Moskviç marka otomobil kullanmayacaktı herhalde, değil mi? Bunlar beni rahatsız etmiyor, rahatsız olanlar kendileri parti kurup türklerin oylarını alsınlar ve hayal ettikleri lüks hayata kavuşsunlar.

Ben şimdiye kadar Ahmet Doğan'ın yasadışı bir eylemini görmedim, duymadım, okumadım; gören, duyan, okuyan varsa bizimle paylaşsın. Ama lütfen sokak ağızı ve kahvehane dedikodusu nitelinde şeyleri önümüze sürmesinler; ciddi şeyler olsun.
Feska 2019-07-31 17:00:55
Alemsin Feska, Varna Drındar 1954 doğumlu Ahmet Demir Doğan ajan kod adı Pavel.
Sana delil olarak yetmiyor sa Türk halkına yeter de artar.
BG Türklerine hangi konuda faydası oldu.
Etnik barışı O mu sağladı.
DpS olmasa asimilasyon hızlanacak mı .
DpS Türklerin var olma garantisi mi.
Da kivee DPS takmalı.
fes 2019-07-31 19:50:19
Hayvan, hayvanlığını düzeltme gibi bir görevim yok , başka kapıya.
Feskaya 2019-07-31 20:20:54
Gerçekten hayvan gibi cevap yazıyorsun oysa ulema olduğun yakın zamanda onaylanacaktı yazık kaçırdın.
Filosofluğunu konuşturacaktın BG Türklerine DpS ne kadar faydalı olduğunu yazmaya devam edecektin.
Yorumların ÇOK önemli FESKA.
Kızma be ya.
· 2019-08-01 19:34:34
Doğrularla yüzleşmeye cesaret edemeyen kendini ütopik dünyaya hapseder. Yaratılan alternatif evrende gerçek dünyada yüzleşelilemeyen olgu, nesne ve olaylar çarpıtılır ve aşağılanır. Mesela İvan Vazov'un evreninde Türkler betimlenirken elle yemek yiyen, ağzını şaplatan kaba kişi olarak tasvir edilir. Nasrettin Hoca gerçek kişiliğine karşın hayali Kurnaz Petır karakteri karşı konulmuş, "Eşek kuru fasulye yer mi?" masalı anlatılır olmuş.
Benzer biçimde eğitim görmüş kişi karşısına zırcahil çıkınca ona "Feska" der, aklınca karşı koyduğunu zanneder. Atatürk gibi dehalar sayesinde kazanılan savaşlar uyduruk yeşil cübbeli yaratıklara bağlanır. Bedir, Uhud gibi savaşlarda hazır bulunan binlerce melek Irak işgalinde ırzına geçilen onca müslüman kadın ve katledilen sivil halkı koruyamamıştır.
Düşünce üretimi en karlı iştir. Halkı fakirleştirmek isteyenler ilk işi eğitimi bozmak olmuştur.
Тоçka nokt 2019-08-02 11:25:21
Sen şimdi DpS gerçekten BG Türklere hizmet ediyor dersin.
DpS Türklerin partisi mi demek istiyorsun.
DpS olmasa Türkler kesin asimile olacak üle mi düşünürdün.
Sence DpS asimilasyonun önünde duvar gibi duruyor üle mi.
Tabi bunların hepsini Feska düşüyor.
Feska akıllıdır.
Feska zekidir.
Feska DoS sandıktır.
DpS Türklerin gasp edilen hangi ağı aldı.
Razmazana toçka Bi TANE yaz.
Sen de Feska gibi T.C. hükümetini sevmiyordun.
Dizin sorunuz biz BG T.C. Devletine ve hükümetlerine ayırt etmeden SAYGILIYIZ.
D: er Punkt 2019-08-02 13:05:01
" Bedir, Uhud gibi savaşlarda hazır bulunan binlerce melek Irak işgalinde ırzına geçilen onca müslüman kadın ve katledilen sivil halkı koruyamamıştır."
Das ist falsch, nach bestem Wissen Engel helfen bei Bedir. So steht es im Buch. Der Punkt ,zu nehmen und zu erleuchten. Der Punkt=ebu Cahil
D; 2019-08-02 13:51:43
Barikatımız Türkçeden başka dil bilmiyoruz
Tercümesi olssydı anlaşılırdın.
· 2019-08-02 13:53:58
Türkçeyi unutmuşsun anladık ta, alamancayı da beceremiyorsun.

Soru sormak Ebu Cehil'lik değildir, asıl problem soru sormamak, soru sorulunca ağızları tıkamak, sesleri kesmek, yokmuş gibi davranmak. Dinlerde garip olgular vardır, başka dinler söz konusu olunca mantık kullanılır, kendisi sorgulanmaya kalkıldığında ise kutsallık kılıfı kullanılır. Dinlerin hiç birisi kendinin gerçek olduğunu ispatlayabilmiş değildir. Tanrının varlığı konusunda başvurulan akli deliller deizmin ürünüdür.
Toçka 2019-08-02 17:09:42
Yani biz soru soruyoruz ve karşılık olarak Hayvan cevabı alıyoruz. Senin demene göre Feskayın ağızını kapatıyoruz.
Bu yorumunu bayendim.
Soru sormak ağız kapamak.
D: er Punkt 2019-08-02 17:10:46
Ancinsan
warum?
D: er Punkt 2019-08-02 17:25:46
"Das ist falsch, nach bestem Wissen Engel helfen bei Bedir. So steht es im Buch. Der Punkt ,zu nehmen und zu erleuchten."
/Bu yanlış,
bildiğim kadarıyla melekler, Bedir'e yardım ediyor. Kitabın söylediği bu. Nokta (Almancası Punkt ,kısacası Pinko deyelim) biraz aydinlansin,/ mum mu yakacak ampul mu onu bilemeyiz.
· 2019-08-02 18:55:05
Bedir savaşında olduğu gibi Muhammed Uhud için milleti gaza getirdi

Hani sen mü'minlere, "Rabbinizin, indirilmiş üç bin melek ile yardım etmesi size yetmez mi?" diyordun. Evet, sabrettiğiniz ve Allah'a karşı gelmekten sakındığınız takdirde; onlar ansızın üzerinize gelseler bile Rabbiniz nişanlı beş bin melekle size yardım eder (3:124-125)

Fakat müslümanlar galip gelmek üzereyken açgözlülükten dolayı kaybetmişlerdir. Bunun üzerine Muhammed lafı kıvırmış:

Hani Rabbinizden yardım istiyor, yalvarıyordunuz. O da, "Ben size ard arda bin melekle yardım ediyorum" diye cevap vermişti. Allah bunu, sadece bir müjde olsun ve onunla kalpleriniz yatışsın diye yapmıştı. Yoksa yardım ancak Allah katındandır. Şüphesiz Allah, mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir (8:8-9)

Yani sizi gaza getirmek için böyle dedim diyor. İslam ordusunun galip geldiği her savaştan sonra meleklerin ve bizzat Allah'ın yardımı olduğu vurgulanıyor. Söz tutmazsa kıvırmaca oluveriyor. Osmanlı devletinin Gelibolu savaşları için melekler dile getirilirken Sarıkamış, Balkan harpleri gibi malubiyet söz konusuyken meleklerden bahsedilmiyor.
· 2019-08-02 19:00:02
Müslümanlar savaşa teşvik ediliyor, 20 kişiyle 200, 100 kişiyle 1000 kişiye galip gelinebileceği anlatılıyor. Daha sonra bu oran abartıdan hafif kırılarak 100 kişiyle 200, bin kişiyle de 2 000 kişi üzerine galip gelebileceği anlatılıyor:

Ey Peygamber! Sana ve sana tabi olan mü'minlere Allah yeter. Ey Peygamber! Müminleri savaşa teşvik et. Eğer içinizde sabırlı yirmi kişi bulunursa iki yüz kişiye galip gelirler. Eğer içinizde (sabırlı) yüz kişi bulunursa, inkar edenlerden bin kişiye galip gelirler. Çünkü onlar anlamayan bir kavimdir. Şimdi ise Allah yükünüzü hafifletti ve sizde muhakkak bir zaaf olduğunu bildi. Eğer içinizde sabırlı yüz kişi olursa iki yüz kişiye galip gelirler. Eğer içinizde (sabırlı) bin kişi olursa, Allah'ın izniyle iki bin kişiye galip gelirler. Allah sabredenlerle beraberdir. (8:64-66)
· 2019-08-02 19:16:49
Tüm dinlerde gerçeklik yerine sanal ütopik dünya inşa edilmektedir. İnsanların ileride var olacak olan mükemmel bir evrenden söz edilir. Kusursuz itaat hedeflendiği için sorgulamalar kesinlikle mümkün değildir. Omar ibn Hattab Kuran'a göre miras taksimi yapmaya çalışırken malın eksik ve fazla gelmesi olaylarıyla karşı karşıya gelince avliye ve reddiye denilen iki yöntem geliştirmiş, tabi matermatiksel olarak sorunlu olan kitap, sayılarla oynanarak çözüme kavuşmuştur. Bu olay karşısında metin sorgulanmamış, hata görmezlikten gelinmiştir. 4:23'te evlenilebilecek kadınlar bir bir sayılmışken babaanne, anneanneler, torun kızlar sayılmamıştır. Birinci dereceden kuzenler İslami uygulamalarda halen evlendirilmektedir.
D: er Punkt 2019-08-02 19:29:42
Ich verstehe nicht
· 2019-08-02 19:53:18
İşinize gelmeyince anlamadığınızı söyleyip kıvırırsınız elbet. Zihinsel özürlü biri ise kıvırmıyor da, direk aynı şeyleri tekrar ediyor. Tartışma yaptığını zannediyor, oysa kontrargüman veremiyor, muhatabına rumuzunun küçümseme halini alıp "razbra li" den başka bir şey demiyor. Gerçeklikten tamamen soyutlanmış, asılsız beklentilerde bulunuyor.

Masallar hoş şeylerdir, insanlara eğlence verir, anlam yaratma için enstrümanlardır. Gerçeklikten soyutlanıp masallarda yaşamaya başlamak ise sağlıklı değildir. Gerçeklik fenle, bilimle, düşünceyle, felsefeyle olur.
D: er Punkt 2019-08-02 20:01:15
Pinko sen kesinlikle kafayı yemişsin. Psihologuna görün.
Geht es dir gut? Sehen Sie Ihren Psychiater?
D: er Punkt 2019-08-02 20:24:45
Pinko, Ich mache mir Sorgen um dich, sie ist krank.
Dikkatli ol bu gidişle seni bölge müftüsü yaparlar .
· 2019-08-02 20:29:06
Bizim emoji jübile yapıyordu bir aralar, anlaşılan emeklilik kesmemiş. Geri gelince bozuk almanca cümleler kurmaya başladı. Şimdi ise Psikolog ve Psikiatır'dan bahsediyor. İyi gelişmeler bunlar, aç karnına yutulan zeytin ve iki tutam çörek otundan medet ummuyor. Sözünde durmayan, basit matematik hesaplamasından yoksun Tanrı inancı devam ediyor, fakat bu düşüncelerin tam hüküm sürdüğü üçüncü ve dördüncü Dünya ülkelerinde yaşamak yerine elin alamancısını öğrenip Berlin kaplanı olmayı umuyor.

Das ist gut, sehr gut, wunderbar.
D: er Punkt 2019-08-02 20:42:55
Alles gut. Auf Wiedersehen.
fes 2019-08-04 15:06:51
Evet ya, bu her gün yutulması mutlak gerekli olan iki zeytin konusunu çok duydum. Ben üşenmeyip bu konuyu araştırdım: hiç bir yerde zeytin çekirdeği yutmanın yararına dair tek bir bilimsel açıklamaya raslamadım. Yokmuş öyle bir şey.

Gel gör ki zeytin çekirdeği yutmanın yararına kesin inanmış kişilere "Efsaneymiş o, öyle bir şey yokmuş." dediysem de kimseyi ikna edemedim. "Olur mu öyle şe, çok yararlı çok çok!" diyorlar başka da bir şey demiyorlar.

Bu aynen DPS'nin DS tarafından kurlan bir parti olduğuna, parti istese türklerin haklarını mecliste bir tumturaklı konuşmayla hepsini geri alabileceğine, ama istemediğine inanan insanlar gibi bir şey. Bilimsel veriye bakmıyor; bakanı hain, işbirlikçi ilan ediyor. İnanmış bir kere, kımıldat kımıldatabilirsen.
Feskaya 2019-08-04 15:57:47
Bilimsel bi şey bulamamışımn sen en iyisi bir yıl boyunca her sabah iki zeytin çekirdeği yut bir sene sonra kendinden anlatsın faydası mı var zararı mı. Zeytin çekirdeklerinden başka bi şeyler yutayım deme bir yıllık bilimsel araştırman boşa gider.
İşte sana bilimsel araştırma.
Eğer hayattaysan bir yıl sonra aynı bu sitede zeytin çekirdeklerin faydasını bilimsel olarak açıklaya bilirsin.
DpS gelince o senin şahsi görüşün.
Tilkijilerden Usen AGA 2019-08-04 18:34:48
ZITINERI IYEN YINSAN SALIKLI YASHAR BUNU BILMEYEN APTALARA NIDENIRKI... MOMET PEYGAMBER ZITINERI IYIN DEMISH. ZITINERI HURMA BAL CHOREKOTU INDJIR CENETE HURILELEN IKRAM EDILCEK BULE OLMASA ALAH YINSANA VERMEZ AKLIMIZI KULANALIM ARKADASHLAR
Tikijilerden AMsalağa 2019-08-05 01:17:53
Dini bu sitede alet ediyorsun sonun pek düzgün değil.
DİKKAT et seni ne DPS ne BG devleti kurtarır böyle saçmalıkların kesinlikle AFFI yoktur.
Aptallığın da bir sınırı vardır.
İnşallah elinde deli olduğuna sarı ya da Kufe’mizi kartın vardır.
Anonim yazdığında bulunamayacak sanma.
TILKIJILEDEN USEN AGA 2019-08-05 05:56:18
KYAFIRMISIN SEN BA HEY SABA NAMASINI KILDINMI APTES ALDINMI BIRA RAKILARI TEKERTEKER GYOTURMEMISIN ABTAL USEN AGANLA DALGA GECHME BEN MAYTAP CHEKERIN AMA SEN GIBI SUTUBOZUKLALAN ISHIM YOK SEN YONCE NAMAS APTES KITAB OREN SORA AKILVEME KALK KAKAVANLIK YAPMA BEN YINSANARA KYOTU SOS SULEMEN MOMET PEYGAMBER YINSANARA I DAVRANIN DEMISH AMA SEN AKARED ETIESIN YASIKLAROLSUN BELI KURAN OKUMAMISHIN GIT OCAYA SORBAK SA NI DIJEK DINDE DEDIKLEN YERI YOK
Tilki üşen 2019-08-06 19:18:39
Bravo samo taka Mağden bez de se pregıvaş. Nasredin.
Tilkijileden Usen AGA 2019-08-06 19:46:01
BIADAMIN KARISI KOJASINA KYULU MEVLIDINE GELEKEN AZINI SHAPLATME DEN AKILVEMISH YINSANIKHALI YA ADAM UNUTMUSH SHAP SHAP AZINI SHAPIRDATMA BASHLAMISH AKLINA GELINJE KARI BA SYULEDIDI AMA KAFA ALMERI DEMISH BEN SISE BORA CHOK SYULEDIM ALAHA DUVA EDIN NAMAS KILIN APTES ALIN DEDIM NAMAS ULE GEVSHEK ISH DIL UNAN DALGA GECHMEIN DEDIM ALAH ESAP SORAKAN TILKIJILEDEN USEN AGAM ANLATI AMA DEJESINIS BOLE GIDESE TEZ AKLINISI DEVSHIRIN NAMASLA DALGA GECHMEIN
Tilki üsen 2019-08-07 07:12:55
Aynı devam et dinle dalga geçmeye iyi gidiyorsun belki anlaşılmayan yazılanı okuyan olur sanmıyorum ama gayret etmeye devam et sakın bükülme dik dur.

 
   YORUM YAZ
Ad/Soyad*
Yorum Metni*:  
* Maksimum karakter sayısı: 1200
Security Code*
 
  * Yazılan yorumlardan site sahibi sorumluluk taşımaz !
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.


« Geri dön

ANKET



Anket Başlangıç Tarihi:

[ Anket sonucu ]
REKLAMLAR



All Rights Reserved © 2006-2019    "SENİ MEDİA" LTD; KARDZHALI   Webdesign: SWS