Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Kasım 2019
HABERLER » Kırcaali
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Momçilgrad’ı ziyarette bulunuyor

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Momçilgrad’ı ziyarette bulunuyor

25 Temmuz 2019

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Momçilgrad (Mestanlı) kasabasını ziyarette bulunuyor. Meral Akşener ve beraberindeki parti aktivistleri ve milletvekillerinden oluşan heyet, Mestanlı Daima Kalbimde Dünya Mestanlılar Buluşması programına katılmak üzere Momçilgrad’a geldi.

Akşener, Momçilgrad Belediye Başkanı Sunay Hasan tarafından karşılandı. Akşener ve heyeti, Momçilgrad merkezinde bulunan Bulgarlaştırma süreci şehitleri anıtı önünde saygı duruşunda bulunarak çelenk koydu. Daha sonra Akşener, Momçilgrad’da yeni açılan İlyaz Hoca Balkan Kütüphanesi’ni gezdikten sonra belediye binasına yürüdü. Türk politikacı, yolda karşılaştığı insanlarla selamlaşıp sohbet etti.

İYİ Parti Genel Başkanı, Momçilgrad Belediye binasında bölgenin ileri gelenleriyle bir araya geldi. Türk siyasetçi, onlardan ülkedeki azınlıkların nasıl yaşadığını öğrenmek istedi. Akşener, kendisinin de Yunanistan Batı Trakya göçmeni bir ailenin çocuğu olduğunu vurguladı.

Belediye Başkanı Sunay Hasan, ”Biz Türkler azınlık durumundayız, ancak Bulgaristan’ı seviyoruz” dedi. Sunay Hasan, ülkedeki Türklerin, bölünmeyip birlik ve beraberlik içerisinde olmalarının son derece önemli olduğunu belirtti.

Sunay Hasan, görüşmenin sonunda Akşener’e Momçilgrad'ın panoramik fotoğrafını hediye etti.

Daha sonra İYİ Parti Genel Başkanı ve Belediye Başkanı, Gruevo (Hayranlar) köyünde Bulgarlaştırma sürecine karşı protesto eylemleri sırasında şehit düşen köy sakinlerinin anısına yapılan Anıt Çeşme’ye çelenk koydular.

Kaynak: Kircaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Arda boylu. 2019-07-25 18:32:49
Neymi parti bolunmesinmis o hırsız Parti'nin bize30 yıldan bugüne kadar çalmaktan başka neler yaptiki.Sizler bugün bu gariban halkı soyup alana cevirmekten başka ne yaptiniz.sizler bu Halkin verdigi oylarla bugün ayakta duruyorsunuz kardeşim.DPS komünist partisi şimdiye kadar ne yaptı 30 yildir beslemede ülkede Türk gençliğinin 100/70% iTurkiye ve Batı Ülkelerinde çalışıyor oralarda ikamet ediyor.ya sizler komünist uşakları bu güne kadar Türkler için ne yaptinizki utanmadan sıkılmadan ihtiyarların gölgesinde serinlemeye devam ediyorsunuz.Meral hanıma bı sorun bakalım onun150.000 Türk yaşıyan memleketi BatiTrakyada bugüne kadar ayakta tutan nedir kactane Türkçe yerel basın var 5/6tane ve kaçtane Özel Türkçe Radyolari var 5 tane Radyo City,fm.Joy fm.Cinar fm.Gumulcine.kral fm Xanti ve Radyo Kulip fm.bunlar haliyle yayında ve ayakta çalışır durumdalar. ya sizin Ülkenin 100/4%, ünü oluşturan bu sizin icin sözde Türklerin yaani 1.5milyonluk Türk nufuusununkendilerine ayit doğrusu neysi var ki?yaani birsey. Kırcaali ve Deliormanimizda bu varmi yılı ya bunlari kim yapmalı. bunu ancak türk partisi yapmalıdır ee ozaman sizi işiniz ne ya.sizin işiniz sadece ve sadece çalmak siz sadece
Türk 2019-07-25 18:51:48
Arda boylu kardeşim şimdi Fesin gazabına uğrayacaksın belki de K2 Kenan da sana isyan edecek belki hakaret ile karşılaşacaksın.
DPS/HÖH hiç bir zaman Türkletin partisi olmadı olmayacak ta.
Fes bakalım Mustafa Akdayı ile mi karşılaşacak seninle mi yazmış.
Evet Fes benimle jarşıkaştı yanı Türk hakkıyla Türkkeri satanlarla drğil senin gibileri.
BÖLÜNMETELİM 30 yıl BÖLÜNMEDİK ne ELDE ETTİK.
ADİMİLYINU. Devam etmekte o dz DPS/HÖH katkılarıyla.
fes 2019-07-25 22:14:13
Arda boylu eğitimsiz, genel kültürü çok eksik bir adam, yaptığı değerlendirmelerin tamamı yanlıştır. Çalıyorlar çalıyorlar diye bir takım kanaatler edinmiş, onları dile getiriyor.

10 yıldır iktidarda olmayan bir parti nasıl çalar diye en basit soruyu kendine sormadan söylenmiş iri laflardır söyledikleri.

Daha önceleri de yazdım: otuz senedir bölünmedik de ne oldu lafı senelerce namuslu kaldım da ne oldu, bundan sonra fahişelik yapacağım diyen kadının lafına çok benziyor.

Siyasetin basit matematiği var: bölünürsen gücün ve etkinliğin azalır, bölünmezsen gücün artar.

Diğer taraftan bir azınlık partisinin yapacakları sınırlıdır; mesela ekonomiyi düzeltmesini, ülkenin sosyal sorunlarını çözmesini beklemek gülünçtür.

Türk adıyla yazan arkadaş da Arda boylu gibi eğitimsiz ve genel kültürü olmayan bir insandır. Bu tür insanların siyasi görüşü olmaması azım ve boylarını aşan değrlendirmelere kalkışmamaları lazım.
. 2019-07-25 22:26:44
Meral hanım Türklerin ülkede gerçek temsilcisi olan partiyle temaslara girmiş, Mestanlı belediye başkanı sınırda kendisini bizzat karşıladı. Gözler bebek katili bir parti liderini aradı, fakat sırra kadem basmış kendisi. Bilen varsa yeşillendirsin, bir imza kampanyaları vardı, n'oldu o iş?
Türk 2019-07-26 00:48:16
Fesin filosofluğa DPS/HÖH ne pahası olursa oldun YÜCELTMEK.
Kim o HAİN örgütü DPS/HÖH yönetimine karşı yazarsa hemen eğitimsiz cahil aptal hatta hayvan bile yapıyor filosof Fes.
Fes gerçekten alemsin.
Nokta rumuzlu arkadaşa gelince eğer araba kullanırsan günün bitinde kaza yaparsan bu kazada birileri ölürse sakın YAZDIKLARINI unutma. Sen de “Bebek katili” olursun ki OLACAK SIN. İşte o zaman ne yazdığının farkına varacaksın.
. 2019-07-26 05:09:21
Bebek senin olursa kısmını unutmuşsun. Hani STOP işaretinde durmayıp ANAYOLDA öncelik sahibi olan senin aracına çarpıp pişkinlik yapan bir parti liderinin özür dilemek şöyle dursun SENİ YALAN ŞAHİTLİKLE SUÇLU DURUMA DÜŞÜRMEYE ÇALIŞMASI.

Söyle bakalım, BEBE KATİLLERİNE KAÇ PARAYA SATIYORSUNUZ KENDİNİZİ. ELLERİNİZDE MASUM BEBENİN KANLARINI GÖREMİYORSANIZ ADALET DUYGUSU GÖZLERİNİZİ BİRZAHMET TAKIN.

SAHTE TÜRKLERİN GÖREVİ BEBE KATİLLERİNE SAHİP ÇIKMAK, TÜRKLERİ BÖLEREK BOYKO VE AŞIRI MİLLİYETÇİLERE ÇANAKÇILIK YAPMAKTIR
Tosçalı 2019-07-26 08:12:21
Fes efendi yeter artık neyini savunuyorsun türk halkına hiç ama hiçbir faydası olmayan bu dps yi savunuyorsun. Yetti BE insanlarımız ne halde görmüyor musunuz, bizimle alay mı ediyorsunuz. Fes misin nesin kendini ne zannediyorsun sen.
Hadi ordaaaaaan.
Yürk 2019-07-26 08:31:52
Sen kazayı şahsen gördün mü.
Be o kavşağı iyi biliyorum.
O kavşakta ilk ölümlü kaza olmadı.
Kaza raporunu görüp okudun mu.
Sadece DPS/HÖH kovulup başka bi parti kurdu diye yargısız infaz yapıyorsun yapıyorsunuz.
Bu ne insanlık.
İnsanlıktan çıkmışsınız.
Kim o gain DPS/HÖH karşıysa YAŞAMA hakkı tanımıyorsun tanımıyorsunuz.
Gavur bu kadar mı o boş kafanızı daha da boşaltıp insanlıktan çıkarmış dizin gibi vijdansuzları.
Yazzık.
. 2019-07-26 08:57:42
Kazayı şahsen görmeme gerek YÖK. Anayola çıkarken durulur, bebe katili anayola çıkarken partiyna sbirkaya yetişmeye çalışırtı ve trafik kurallarını ihlal etti. Pişkin pişkin TV, radyo ve gazetelere çıkıp bebenin babasını suçladı. Yanındaki DOST parti başkan yardımcısı YALAN ŞAHİTLİKTE BULUNDU.

VİCDANSIZ OLAN BEBE KATİLİ DESTEKÇİLERİDİR. SENİN BEBENİ ÖLDÜRSELER AYNI ŞEKİLDE DURMAZ, YAYGARAYI KOPARIRSINIZ. TRAFİK KURALLARI UYMAK İÇİN VAR, UYMAYAN SONUÇLARINA KATLANACAK. PARTİ SBİRKASINA 2 DAKKA EVVEL GİTMEK İÇİN ALTI AYLIK BEBEYE KIYDI KATİL. BU BÖYLE

O KAVŞAKTA İSTER MİLYON TANE KAZA OLSUN. TRAFİK KURALLARINA UYMAMAK VE ÖLÜME SEBEP OLMAK SUÇTUR. HELE PARTİ TEMSİLCİLERİ AZAMİ DİKKAT ETMEK ZORUNDA. YAĞ GİBİ SUYUN ÜSTÜNE ÇIKTI, BİRAZ VİCDAN OLSA İSTİFA EDER, ÖZÜR DİLERDİ. ZATEN USLOVNA PRİSIDA ALACAK... BU KADAR BASİT.

"BEBEK DPSLİ OLDUĞU İÇİN DOST PARTİSİ BAŞKANINI KÖTÜ DURUMA SOKMAYA ÇALIŞARAK AHMED DOĞAN'IN EMRİYLE ŞEREFSİZCE ÖLDÜ. BU DSNİN KOMPLOSUDUR, TÜM AMAÇ DOST'U SİNDİRMEKTİR"
AKM 2019-07-26 09:14:15
ben dedim diye kimse hırsız olmaz ben dedim diye kimse katil olmaz o kavşağı çoğumuz biliyor kazaya müsait bir yer adamı sevmiyoz deyipte peşinen yargılamak hiçte doğru değil DPS gelince iyi ve kötü bir parti olabilir nasıl türküleri temsil etsinki zamanında JİVKOV amcaları bunları başımıza musallat etti hele hele DOĞİYİ sonuçta bu bir proje partisi başına AHMETi atadı JİVKOV amcası yıllarca emek vermiş tabii beni veyahutta başkasına koltuk verecek değilya bu tür hainler her zaman vardı ve olacak AHMET hainmiydi evet haindi ajanmıydı evet ajandı böyle bir adamın çevresinde kimler olur tabii onun gibileri bu zatın ne olduğunu en iyi bilenlerden biriyim adamdan bahs edelim adamdan proje partisini yıllarca şirket gibi yönetti
Anonim 2019-07-26 09:21:43
Müftüler de partilere göre değişiyor. Aferin, dinimizi ne hale getirdiniz. Amma bekleyin, tertemiz yeni nesil geliyor. Eğitimli ve yetenekli. Kimseye yalakalık yapmayan altın nesil geliyor.
fes 2019-07-26 10:54:32
Kazayı şahsen görmedik, söylenenlere inanıyoruz; ama düşüncemizi kesinleştirmedik - şahsen ben kesinleştirmedim - mahkemenin sonuçlanmasını bekliyoruz.

Fakat aynı soruyu biz soralım şimdi:Dps'nin hırsızlığını, hainliğini şahsen gördün mü? Bir şeyler gördüğünü hiç zannetmiyorum. Peki görmemişken hainliğine, hırsızlığına nasıl inandın?

Eğtimsiz, düşünmesi kıt al kesimlerde dile getirildi sen de onlara inandın; inandığın şeyler sonraları önyargıya dönüştü, artık değiştir değiştirebilirsen.
Türk 2019-07-26 11:19:02
Fes sen her duyduğuna inanıyor musun ya da sadece kendi ürettiğn doğrulara mı inanıyorsun.
FPS/HÖH hırsızlarına gelince.
Sadece vekillerin evlerine bak o maşşkarla o evler olması imkansız.
Tabi BG başınına inanılmaz çünkü Türkkeri sevmiyorlar yalan haber yapıyorlar.
Fes en son haber Kırcaali belediye başkanın kızı merkezden 1 Milyon Evroluk gayri menkul alıyor yaşı 19.
Bu da yalan haber tabi.
DPS yönetiminin yurt duşunda neredeyse hepsinin gayrımenkülleri var tabi bunlar maaşlardan artırılan paralarla alındı.
Fes DPS/HÖH yönetimine karşı Türk milletini isyanda bunu gördüğün halde hala pişkin pişkin DPS en doğru parti diyorsun.
. 2019-07-26 12:49:08
Türk milleti DPS'ye karşı isyandaymış. Nerde o isyancılar? Otuz yıldır öyle diyorsunuz. İsyanda olsalar DPS'yi seçmez, alternatif siyasi partilere yönelirler. Her seçimde DPS'den ayrılan oluşumların hüsranını görüyoruz.
Müftülük içinde FETÖ örgütü temizlenmedi, zamanında Gülen yurtlarında eğitim gören müftülük çalışanları işlerine halen devam ediyorlar. Kırcaali müftüsünün cemaatlerle iç içe olduğunu herkes biliyor, benzer biçimde eski bölge müftüsü ve mevcut bölge müftü yardımcıları FETÖyle içli dışlı olduklarını biliyoruz. Şabanali, Hüseyin gibi eski müftülük çalışanları Türkiye'de dinci geçmişlerini de biliyoruz. Mustafa Hacı karşı olmasına karşın Diyanetin para yardımı keseriz, Beyhan'ı alternatif başmüftü yaparız bak tehditi karşısında olaylara göz yumduğunu da biliyoruz. Neticede bu olaylar kimin işin yaradı? Başmüftülük ve DPS açıldı, iki taraf da güç kaybetti. Ayrılanlar ise bir baltaya sap olabilecek durumları yok, çünkü itaat kültüründe yetiştiler, önemli irtibatları yok, organizasyon eksiklikleri var, tanınırlık ve saygınlıkları yok.
Türk 2019-07-26 14:20:42
Nokta kimsin bilmiyorum ama sadece şu kelimeler “biliyoruz, biliyoruz ,biliyoruz” Kalkan’ımda DPS ya sa Baş müftülük görevli olduğu tahmin yapılabilir o iki Türklere karşı parti ve kurumu savunmada haklısın aksi halde sen sıradan bi vatandaş gibi açlıktan geberme noktasında olacaksın.
Kırcaali işinde katılım neredeyse yüzde 27 altında bi düşün kimler bunlar.
Senin gibi avantadan yaşayanlar yani belediyelerde ve iş alanlar oy kullanıyor kullanmada AVANTALAR kaçacak.
30 yıl Jivkov rekoru da kırılacak.
Nokta adam DPS/HÖH yönetimi 1990 yılında kurulan hareket kuruluş amacına dönmese GİDECEK sende onlarla birlikte. EMİN OL.
Türk milleti esir hayatı YAŞAMAZ. 30 yıl uzun bi süre.
fes 2019-07-26 17:08:22
Dps gittikten sonra "30 senedir çözülemeyen" sorunlar nasıl çözülecek, Ahmet Doğan'ı eleştirenler bunu açık seçik anlatmaları lazım. Bunun yerine ne yapıyorlar? DPS bir yok olsun, her şey otomatik olarak düzelecek iddiasında bulunuyorlar.

Bu saçmalığa inanacak kadar aptal mıyız?

Milletvekillerinin maaşlarına ve bazı iş adamı türklerin gelirleri arkadaşı çok rahatsız ediyor, hasetinden nefes alamaz vaziyette. Onlar zengin, rahat hayat sürüyorlar ben neden onlar gibi değilim; adamın düşüncesinin ana kaynağı burası.

Ne var ki böyle hasetten kalkarak siyasi ortamı değerlendiremezsin; değerlendirirsen mantıksal garabet olur.
Türk 2019-07-26 17:46:59
Fes kırığı be zamana kadar hinleti destekleyeceksin gidecekler emin ol.
DPS gittiğinde BG devletine Türkletin kaklarını savunan bir MUHATAP elbette var.
Gençler geliyor ve sizi uyuz köpekler gibi sürecekler çaldığınız hakkının paralarını yemeye.
K2 2019-07-26 18:22:42
Sıradışı iddiaların sıradışı kanıtları olmalı. Binlerce yıldır hristiyanlar ve müslümanlar İsa'yı beklerler, bir kısım müslümanlar Mehdi denilen kişiyi beklerler.
Aztekler 1519 yılında denizden ordusuyla gelen Hernán Cortés'i bekledikleri tanrı Quetzalcoatl zannettiler, olanları anlayınca olan olmuştu. Bugün Türklerin temsil olduğu kuruluşlara saldıranlar yarınların öyle parlak olmadığını anladıklarında iş işten geçmiş olacak.
Gelecekte ütopik olgulara inanma kişileri bugünlerden soyutlamaktadır, hayali dünya içerisinde hapseder. Dünya ve yaşadığımız evren mükemmel değildir, bundan dolayı hatasız kişi ve kurum yoktur. Karanlık lanetlenerek aydınlanmaz, mum yakmak gerekir.
fes 2019-07-26 20:45:28
Bana Fes adının arkasına gizleniyorsun diyor, ama benim sen de türk adının arkasına gizleniyorsun o zaman diye karşılık veriyorum; adamdan tık yok. Beni gizlenmekle itham eden adam mantığın gereiği kendisini açık etmesi lazım değil mi?

Ben herhangi birinin gerçek kimliğini merak etmiyorum, değerlendirme yapmam için yazılan yazıları okumam yeterli. Türk adıyla yazan arkadaşın da gerçek kimliğini erak etmiyorum; özel hayatıdır beni ilgilendirmez.

Burada fes adında bir kimlik inşa ettim, bu kimli benim gerçek kimliğimle neredeyse bire bir örtüşüyor. Gerçek kimliğimi açıklamıyorsam bunun nedeni gizlediğim bir şey olduğundan değil, it kopuğun kişisel saldırılarına maruz kalmamak içindir. Sonuçta hısım akrabamız çoluğumuz çocuğumuz var.

Bak yukarıda adam bana kırık demiş; karşılık versem aynı it kopuk takımı beni küfürbazlıkla suçlayacaklar. İyi mi?
D:€ 2019-07-27 00:33:13
" Bugün Türklerin temsil olduğu kuruluşlara saldıranlar yarınların öyle parlak olmadığını anladıklarında iş işten geçmiş olacak. falsch Satz, unnötig

"Dünya ve yaşadığımız evren mükemmel değildir" -Die Welt und das Universum, in dem wir leben, sind perfekt

" bundan dolayı hatasız kişi ve kurum yoktur"- richtig
" Karanlık lanetlenerek aydınlanmaz"-bedeutungslos ,
"mum yakmak gerekir"-Kerze, Glühbirne
Ich werde wiederkommen
D:C kahini 2019-07-27 02:28:08
Temsilciler geçicidir unuttun mu.
Bu gün var yarın yok.
İşlerini yapmazlarsa kesin giderler.
Gittiklerinde de kimsenin yarınları karanlığa gömüldüğü görülmemiş kimse bu dünyada baki değildir.
fes 2019-07-27 08:26:09
Alamanya'da o öyle de Bulgaristan'da farklı. Alamanya'da yaşadım, çok ilerilere gittim, anlayışım göklere çıktı diye bir şey yok.

Burasının tarihini bileceksin, siyasal iklimini koklamış olacaksın; yoksa Alamanya'da yaşamış olman seni daha akıllı yapmaz.

Sonra başarı dediğin neye göre başarı? 10 senedir siyasi ortamdan blinçli olarak dışlanmış bir partiden Bulgaristan ekonomisini neden düzlüğe çıkarmadı diye sorumlu dutmak tam bir dumkofluktur.
D:€ 2019-07-27 10:17:32
" Alamanya'da o öyle de Bulgaristan'da farklı. Alamanya'da yaşadım, çok ilerilere gittim, anlayışım göklere çıktı diye bir şey yok. "-Herr Fez ist manchmal banal.

"Burasının tarihini bileceksin, siyasal iklimini koklamış olacaksın; yoksa Alamanya'da yaşamış olman seni daha akıllı yapmaz." Herr Fez dann lerne.

.......diye sorumlu dutmak tam bir dumkofluktur." Bist du dumm.
Wir lieben Forum,Wir nicht dumm
fes 2019-07-27 11:35:51
Almanca bildiğimizi nereden çıkardın hazret, banal olamak iiçin türkçeyi bırakıp daha "üst" dil olan almancaya mı geçtin?

Dil bizim evimizdir diyor Heidegger, banal olmamak için yoksa evini mi değiştirdin? Yine Heidegger hakikat banalın dışında mükemmel bir tasarıdan çıkmaz, banal olanın modifiye edilmiş halinden çıkar diyor.

Buradan nasıl bir çıkarım yapabiliriz? Şöyle: bir çok kişinin - o kişi çok kibirli de olabilir -banal olarak tanımladığından aslında hakikat ışır.

Karaibrahim diye biri vardı; Alamanya'ya yerleşmiş, üç beş de pra kazanmış, artık kendini alman toplumundan biriymiş gibi görüyor, bize tepeden bakıyordu. Peki alman toplumuı seni kabul etti mi birader, seni gastarbeiter olarak damgalamadılar mı?
D:€ 2019-07-27 12:14:09
" Almanca bildiğimizi nereden çıkardın hazret, banal olamak iiçin türkçeyi bırakıp daha "üst" dil olan almancaya mı geçtin?-" Lieber Fez, ich kann kein Deutsch, ich lerne.Dieser Ort ist wirklich wunderschön.Ich bewundere Gote.
fes 2019-07-27 14:30:08
Evet, böyle giderse almancayı da öğreneceğim. Adamın birinin oğlu Belçika'da Flaman bölgesinde bir doğal gaz firmasında çalışıyormuş, oğlum beş dil biliyor diyor. Beş dil bilmek müthiş bir şey tabi, adamın oğlu neredeyse sinolog.

Ne var ki, ne var ki değerlendirme adamın değerlendirmesi ne kadar güvenilir, başka bir konu. Şüpheci bir insanım, her denilene inanma gibi bir huyum yok. Bu özelliğimden dolayı beni faza sevmezler, pişmiş aşa su katmakla itham edilip duruyorum.
fes 2019-07-27 15:57:05
Google translateden Goethe'ye hayraan olduğunu öğrendim. Ben de hayranım, demek ortak bir noktamız varmış.

Keşke orijinalinden okuyabilseydim. Wilhelm Meister'i mesela dört kere okudum. Fakat bir ara bende intihar etme isteği uyandırdığından Faust'a geçtim. Mefisto'nun örenciyle diyaloğunu tekrar tekrar okurum.

Ne var ki, bunları bilmem, Kant, Heidgger, Kafka, Tomas Mann v.s okumuş olmam beni banal biri olmaktan kurtarmaz; yine de banal biri olabilirim. Zaman zaman, hatta çok vakit banalımdır, ama buna taktığım falan yok.
Recep Süslü 2019-07-27 21:35:21
Fes, her yeni gelene ne kadar bilgili olduğunu göstermek istiyorsun, bu çok belli. Sence bu kendini beğenmişlik değil mi? Bakın ben ne kadar bilgiliyim Göte'den alıntı bile yapabiliyorum. Demek istediğin bu, gerisi hikaye.
Recep aga 2019-07-29 16:45:48
Fesin derdi DpS beyenmeyenlerle.
DpS kim karşı yazıyor Festen nasibimi alıyor.
Ayrıca ukalalık had safhada filosofın önde geleni.
Hevesi kurulmasın istediğini yazsın.
fes 2019-07-29 16:58:41
DPS'ye karşıysan neden karşı olduğunu ikna edici bir dille açıklamak zorundasın. Ajan, hırsız, komunistlerin devamı gibi suçlamaların kanıtı yok; kanıtı olmayan şeylere inanmaya kalkışısırsak gerçeklikle bağımızı tümden koparmış oluruz.

DPS'nin alternatifi çıkmıyor; denemeler yapıldı hepsi fos çıktı. Hal böyleyken DPS'yi ortadan kaldırdığmızda hayatımızın neden daha iyi olacağını bir açıklaması olması lazım, ama öyle bir açıklama kimse yapmıyor.

Peki geriye ne kalıyor, DPS'yi desteklemekten başka bir yol kalmıyor. Parası olmayan adamın arabam eskidi diye arabayı atması onu daha iyi bir duruma getirmez, arabasız bir duruma getirir.
Feskalara 2019-07-29 19:00:41
Gör ve ikna ol.
Ulan akıllının önde gideni Feska 30 yıldan bu yana DpS Türklere hangi konuda faydası oldu.
Defalarca se sordum bi tane yaz sadece bi tane.
Ama sen hep DONSUZ karı gibi kıvırıyorsun.
Yanlış oldu DANSÖZ olacaktı özür dilerim hayvan özür dilemez bunu da benden üretmiş ol.
DpS Türklere hangi konuda faydası oldu yaz SADECE bi tane.
fes 2019-07-29 22:41:42
Olmayan şeyi nasıl göreceksin be cahil adam, ikna ol diyor, elinde kanıt yokken nasıl ikna olalım?

Kenan sana DPS'nin faydalarını bir bir anlattı, ama senin kafan diretti bunları almadı. Taş kafa taş kafadır, ne yapalım.

Kafanın almaması bizim suçumuz olamaz, kaderine küs. Kafası basmayan kişileri eğitip cin gibi yapacağız diye bir sorumluluğumuz yok bizim.
Feskaya 2019-07-30 09:35:10
Kenan dvoykacı DuPiSe nin faydalarını mı yazdı.
Türk çocukları anadilini müfredatta zorunlu programa alındığını mı yazmış.
Vakıf malların iade edildiğini mi yazmış.
Kütüklerden zorunlu isimler silindiğini mi yazmış.
Okullarda din dersi verilmeye başladığını mı yazmış.
Yerel Türkçe radyolar açıldığını mı yazmış.
Türkleri ikinci sınıf vatandaşlıktan çıkararak devletin üst düzey bürokratlığa kapıları açıldığını mı yazmış.
Neyi yazmiş be Feska sana adam bile diyemiyorum.
Seçilme ve seçme zaten demokrasilerde var ENGELLENEMEZ.
DpS varmış var da ne işe yaradı.
fes 2019-07-30 11:17:08
Hayvan, o dediklerini hiç bir azınlık partisi, üstyelik muhalefetteyken yapamaz. DPS aya uzay gemisi neden göndermedi diye eleştirmek ne kadar saçmaysa o dediklerini niye yapamadı diye eleştirmek o kadar saçam.

Ama taş kafan dediklerimi yine de anlayamıyorsa git bir tane GZP (geri zekalılar partisi) kur, DPS'den istediklerini bir bir yap, bizim de ağızımız açık kalsın. Hadi bakalım, naş naş; kur partini yırt şeyini ve yap yapacağını.
Feskalara 2019-07-30 13:26:04
Feska Çingeneliğin de had safhada bravo .NAŞ NAŞ.
A be arkadan bacaklı seni o hain parti DpS ne için kuruldu Türklerin sorunlarını örtbas etmek için mi.
DuPiSe den fantastik gerçekleşmesi imkansız hiç bir şey istenmiyor.
O hain hareket yönetiminden parlamentoda sistematik olarak Türklerin azınlık sorularını dile getirmeleri isteniyor gerisi BG devletinin kararına bağlı.
DpS sustukça senin onlara desteğinle Türkler eriyip gidecek.
DuPiSe görevini yapsın yeter.
Anladı.
fes 2019-07-30 14:17:06
Hayvana her zaman cevap gerekmez, çünkü hayvan hayvandır.
Feskaya 2019-07-30 14:53:15
İşte bu sensin. Sen kendin DuPiSe sin.
Türk düşmanı.
Süle agalarına parlamentoda Türklerin sorunlarını dile getirsinler.
İkide bir hayvan diye yazma büle gidersen zaten var hepten hayvanlaşacaksın.
fes 2019-07-30 15:05:13
Aptal kişiliğini türk milletinin arkasına saklamaya çalışma, sırıtıyor ve de korkunç kötü kokuyor. Mantıklı bir tartışma yürütemediğinden sana hayvan diyorum; hayvanlar öyledir çünkü.

Sen benim düşüncelerimin söylediklerimin karşısı da değilsin; tamamen saçma ve mantık dışı bir yerdesin.

Benim dediklerime karşı bir söylem geliştirebilmiş olsan düşüncelerini paylaşmasam da saygı duyardım, ama öyle bir belirti, emare yok; dümdüz bir basitlik ve mantıksızlık var.
Feskaya 2019-07-30 19:11:04
Feska ÇanakKale harbinde Türk askeri mantık yürütmemiş iman gücünü kullanmış ve Gavuru yenmiş.
BG Türküne mantık ilazım dil aynı1984 yılı gibi imana dayalı düşünce ilazım.
Sen BG devletine teslim olmuşun hain DpS destekleyerek Türklerin asimile edilmesine yardımcı oluyorsun.
Benim derdim BG Türk’ün azınlık olsa da eşit vatandaşlık hakları.
Ben senin abuk subuk filosofiyadan anlamam.
Türksen gerçek Türk sen BG Türkünü asimile edilmekte nasıl kurtulur yorumunu yapasın.
Zart zurt olurmuş ta olmaz mışta kanıt mışmışta delil mış mış ta ulan 1984 yılında kimse mantık yürütmedi sokağı indi ve kazandı.
Anladı.
fes 2019-07-30 23:18:13
Kara cehaletle hiç bir şey olmaz, iman gücü lafları hepsi palavradır. Çanakkale'yi kazanan genç zabitlerin kurmay zekası ve azmidir. Balkan savaşında iman gücü neredeydi? Aptal herif!

Türkler asimile olamktan zeka ve DPS'yi yaşatmakla kurtulurlar. DPS yok edilirse asimilasyon hızlanacak, kısa zamanda türk bilinci tümden yok olup kar topu gibi eriyecek. Aklı başında olanlar bunu gördüklerinden oylarını sadece DPS'ye veriyorlar.
Feska 2019-07-31 07:56:53
Bravo bravo bravo
Sen geberirken bile DuuuuuuPiiiiiiiiSeeeeeee diye bağıracaksın.
30 yıldır 30 şapşal DpS Türklere hangi konuda faydası oldu.
DpS olmasa asimilasyon olacakmış. Bu sözlerine kargalar bile güler.
Bu sefer asimilasyon DpS katkılarıyla tam gaz gidiyor.
DpS faydalarından bi tanesi yaz diyorum yazamıyorsun.
Okullarda anadil Türkçe zorunlu müfredata mı alınacak DpS en önemli işi halletmiş demek.
Bravo.
Feskaya 2019-07-31 08:29:28
Feska demiş Balkan savaşında iman gücü neredeydi.
Feska senin gibi hainler Osmanlı’yı içinden yıktılar.
fes 2019-07-31 09:40:22
Yok yok, Osmanlı'yı yıkanlar senin gibileriydi. Benm dedlerim hep savaştılar, devlete ve millete hiç hıyanetlik etmediler. Dedemin babası yedi sene savaştı; soyumuzdan Çanakkale'de, Galiçya'da, Yemen'de şehitler var.

Komunist dönemde ailemden tek bir kişi bile iktidara yanaşmadı. Türkiye'ye geldik hep iyi, dürüst vatandaş olmak için caba gösterdik; yasa dışı tek bir olayın içerisinde olmadık.

Kapıkule gümrüğünden onca geçtik bir kere bile kaçak et, rakı, sigara geçirmedik. Sen ne diyorsun hayvan herif, biz vatana millete göbekten bağlıyız.
Feskaya 2019-07-31 10:05:49
Fes hayalin çok iyi miş keşke gerçek hayatın da yazdığın hayallerin gibi olsaydın.
Bu hikayeye kimse inanmaz.
Sen gerçek bir Türk olsaydın BG Türklerine sahip çıkardın.
Yırtılırcasına Türkleti asimile etmeye devam eden BG devletine yardımcı olan o hain DpS yönetimini desteklemezdin.
fes 2019-07-31 13:00:37
Evewt, senin gibi pislik hayvanları biz savaş zamanında ya ipe çekiyoruz ya da kurşunla nallıyoruz. Türk milletinin öyle özelliği var, dfüşmandan önce hainleri halleder.

Bulgaristan'da bu süreç 140 senedir çalışmadı; bulgarlar senin gibi hainleri destekledi, palazlandırdı, cama bu süreç DPS'nin ortaya çıkmasıyla durdu. Cezalandırma hala yok ama süreç durdu.

Bu yazdıklarımı sana yazdığımı sanma hayvan, sen anlayamazsın; ben aklı başında olanlara yazıyorum. Sen bir hayvansın.
Feskaya 2019-07-31 13:46:54
Feska boşuna yırtılma zaman geldiğinde hain dosyan önüne konacak konma sa da çocuklarının önüne konacak onların önlerine konulmasa muhakkak torunların önüne konulacak.
Tarih İHANETİ ve sadakati asla unutmaz.
Feska zaman dişti hainleri kurşuna dizmiyorlar onlara özel muamele yapıyorlar.
Hadi kurşundan yırttın gene.
Feska Gırcalı iline yerel Türkçe radyo frekansa izin verilecek mi.
DpS frekans işini hakkeder.
Ne dersin olur mu.
fes 2019-07-31 15:40:12
Hayvana cevap gerekmez
anonim 2019-07-31 15:48:12
Sayın yorumcular,hepiniz 14O yıllık baskının,adaletsizliğin ve haksızlığa uğramış bir milletin evlatları olduğunuz apaçık.
DPS yasalara dayalı kurulmuş bir partidir.Dernekler kurarak bu partiyi istekleriniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda basamak olarak kullanacaksınız.Demokrasilerde yöntem budur,zamana,olğunluğa ve sabıra ihtiyaç var.
Not: BG türkleri demek,ayrımcılıktır,bulgaristandaki türkler dememiz gerekir.Bizlerde dünya türklüğünün ayrılamaz bir parçasıyız.
Anonim aga 2019-07-31 17:13:55
DpS yasal yollardan kurulan bi partidir buraya kadar duru.
Arkadını getirmemişim.
Ben süleyen.
DpS kararı BG devleti ta 1984 alıyor.
Parti kuruluşunu eski DS teşkilatı yapıyor. Aynı şekilde ATAKA kuruluyor.
Başkan için Ahmet Demir Doğan ajan kod adı Pavel.
1987 yılında yine eski DS ajanı olan Necmettin Hak tarafından var olan bir örgüte davet ediliyor ve Amet ceza evine giriyor.
Taka, çe DpS tamamen BG devleti tarafından Türkleri kontrol altında tutulmak için kurulmuştur.
Eğer Türkler tarafından kurulsaydı şimdiye kadar Bulgaristan Türklerin çözülmemiş sorun kalmazdı.
Bileğinize.
fes 2019-07-31 20:12:31
Bu anlattıığın hikayeyi nereden duydun, senin inandığın hikayeye biz nededen inanalım? Sizler kanaat adamı olmak istiyorsunuz ama biz olmak istemiyoruz; eşeğimizi sağlam kazığa bağlamak istiyoruz.

Kanaat adamı dedi koduya, ilk duyduğu kafadan atma hikayeye inanır ve onu asla değiştirmez. Biz öyle değiliz, bilimsel verilere, kanıtlara, delillere inanırız.
Feskaya 2019-07-31 20:27:26
Sen bunların hepsini biliyorsun yazıda tek bi hata ya da iftira olsaydı çarşaf çarşaf yazardın.
Maalesef hepsi gerçek ve Türk halkı bu gerçeği iyi biliyor.
Feska fazla alçalma hayvanlaşma ne tapsan DpS Türklerin haklarını savunduğunu kimseye kendinden başka İBANDIRAMAYACAKSIN.
Aslında sen de biliyordun DpS yi kim kurdu ve niçin kurdu.
Kendini fazla APTAL yapma.
Anladı.
fes 2019-08-01 09:52:03
Kanaat adamı dediğimiz tipten de daha iaşaıda bir tip var, ayak takımı. Ayak takımı hayvandan bile daha alt seviyededir.
Feskaya 2019-08-01 10:24:50
Feska idaa ettiğin gibi DpS Türklerin partisi mi.
Bırak filodofluğu da hangi konularda 30 yıldan beri Yürkkerin var olan sorununu çözdü.
Sen bilirsin.
Hayvanlaşmak yok medenice cevap yaz.
fes 2019-08-01 11:01:56
Hayvandan da aşağı bir varlığı muhatap alma gibi bir niyetim yok.
Feskaya 2019-08-01 13:57:27
Bravo Feska senin yapacağının en iyisini yapıyorsun yanı YAZMAMAK.
Takdirleri topladın gene.
· 2019-08-01 19:50:56
Yazılanlar önemli olduğu gibi bazen yazılmayanlar paha biçilmezdir. Türkiye'de medyaya bakınca ekonomik büyüme ve refah anlatılıyor. Yok sayılan ve görmezden gelinilen asli sorunlar ise tüm varlığıyla ortalıktadır, müsriflik ve şatafat "itibar", zamlar "güncelleme", alım gücünün düşmesi "varlık kuyruğu" gözboyamak ve laf cambazlığından öteye gidemez.

fes'in yazmaması dile getirdiği gerçekleri yok etmiyor. Salman Ruşdi'nin "Şeytan ayetleri" tüm İslam ülkelerinde yasaklandı, yazarın başına ödül biçildi. Peki bu iddialar yok sayılıp yasaklanınca cevap verilmiş oluyor mu? Elbette ki hayır.
fes 2019-08-01 20:45:42
Yazmama kararım yok benim, sadece hayvandan da aşağı bir varlıkla muhatap olmak istemiyorum. Mantık çalışmadığında kısır döngüye giriliyor bilindiği üzere.
Feska razmazani toçki 2019-08-02 11:39:32
İkiniz de Türk ve T.C. düşmanıdız.
Hükümeti sevmezlermiş sevmiyorsanız gidin gavur ülkelerine ama sıkmıyor.
İkinci beni lagaluga filosofyalar ilgilendirmiyor.
DpS Bulgar devletine ülkede yaşayan Türkleri ve Pomak Müslğmanlarına acımasızca yürüttüğü adimiladyon sürecinde yardımcı oluyor.
Kim DpS savunuyor adimiladyon politikasını savunuyor demektir.
Bu konuda geri adım yok.
İslamın kuralları vardır bu kurallara aykırı iş yapanlar sevilmez.
Salman Ruşti İslamı ayaklar altına almıştır ve Allah’ın elçisi olan Muhammet Peygambere yapılan karikatür hakaretleri kesinlikle kabul edilemez.
Sizin gibi kafasız aşrı meshepçiler İslamı parçalamaya devam etme yolunda ilerlemeye çalışılıyor.
BG Türklerin şu anki vahim durumdan nasıl kurtulur diye kafa patlatırsanız BG Türkletin takdirini alırsınız.
¹⁴C 2019-08-02 21:33:50
Meral Akşener Mestanlı ziyaretini yaptı, İYİP ve CHP temsilcileri üstdüzey DPS yetkililerle görüştü.
Seçimlerden sonra yer yarıldı Lütfi Mestan ve diğer DOST yetkilileri yerin dibine girdi, kendilerinden haber bir türlü alınamıyor.
BALGÖÇ Bursa teşkilatı Mestanlı'da belediye tarafından kabul edilmedi, fakat İzmir teşkilatıyla görüşüldü. AKP ve MHP kanadından cep herkülü heykeli açılışında temsilci yoktu. T.C. devleti Filibe başkonsolosu sayesinde temsil edildi.

Geçenlerde bir ara DPS'ye karşı ortak parti kurulması lafı edildi, fakat kayda değer bir gelişme olmadı. Zülfettin Hacıoğlu'nun Kırcaali belediye başkanlığına adaylığı konuşuldu, ancak bu durumda zafer söz konusu değildir, şayet böyle bir şey olursa Boyko Borisov'un parmağı olduğunu gösterecektir, vali Çanev devlet olanaklarını kullanarak propagandasına devam ediyor.

İlginç günler bizi bekliyor, yaşayıp göreceğiz.
Türk 2019-08-03 06:50:29
Evet DpS kuruluş amacına dönmese kesinlikle ortak bi oluşuma ihtiyaç var.
BG Türkler ve Müslüman Pomaklar onların yanında kendilerini Türk olarak gören Roman kardeşlerimiz etimeye mahküm.
Hiç kimse bu konuda felsefe yapamaz.
Görülen köy kolayız istemez.
İnanın CHP üst düzey yönetimi olaya siyası bakmakta oy peşinde.
Üst düzey yönetimi BG Türkletin ve Müslümanların gerçek durumunu öğrendiğinde DpS kesin TAVIR koyar emin olun.
Milliyetçi kanadın görüşü zaten belli.
Metal hanım Gümülcine’de rahmetli adadık Ahmet’i öezarı başında anma törenlerine katıldı ve Mestanlıda dünya ve olimpiyat şampiyonluğu tahmetli Naim Süleymanoğlu’nun ona benzetilmeyecek anıtın açılmış için Mesyanlıua geldi.
Tabi DpS bu konuyu lehine kullanmaya kalkıştı.
Meral hanım pek DoS yönetimiyle görüşme taraftarı değildir.
DpS kuruluş smacına dönmese CHP bile o hain yönetimini kurtaramayacak.
Sali for president 2019-08-03 08:50:42
CeHaPe DuPiSeyi kutaramacak. Ben Salishkayı kmet yapmak istorun. Erkez destek vecek erkezle konushtum erkez BG Turtsile kirdjaliaber gastesinde yazana oy vecek. DuPiSe bitti artık. Salishkayı biz yaptıkmı DuPiseliletin elli senede yapmadıklarnı yaptırtchaz. Salishkayı ilk ben yapmak istorun onu ilk ben kmet yapcham. feska tochkaliev kenancho Salishkayı yapmamıza engel olamacak.
Sali ağaya 2019-08-03 15:01:01
BG Tursile seni kmet yapala emin ol istesen başka şele de yapala yete ki sen iste.
Sali ağaya for president 2019-08-03 16:10:56
CANIM KOCHUM BENIM YÜRÜ BE KIM TUTAR SENI
BG TURCHINLE SENI YAPMAK ISTOR. SENI YAPTIKMI 50 SENELIK DESE DEPESE GIDCHEK. OKTOMVRIDE OBSHTINAMIZ DESHOR ERKEZ SENI KMET YAPCHAK. HAZIRLAN KOCHUM!!!
Sali gorsçuya 2019-08-04 09:05:06
Yapacakla yapacakla seni de yapala o kada heyecanlanma dupiselile senin gibleni çok sevele biraz da dayan seni kmet listesine yazala.
Fes'ten hayvana 2019-08-04 14:44:04
DPS'nin kuruluş amacı neymiş ki, Başlakan savaşının sonuçlarını ortadan kaldırmak mı acaba?
GOCUMAN 2019-08-04 15:23:09
SALİ president CHP önce içindeki Kürtçüleri temizlesin.
Kürtçülerin ipine tutunanların ve onlarla işbirliği yapanların akıbeti daima tarihin çöp kovası olacak.
GOCUMAN KMET 2019-08-04 19:15:33
CEHAPE YONCE APTES NAMAS URENSINLE EPSI RAKI SORALANDA BIRA SU GIBI ICHILIYOR DINIMISDE ALKOHOL HARAM BUNARI URENIN ARKADASHLAR TILKIJILE SENLE DIKDUR BIS SENI EYILMEYIS
Kmet meraklısı 2019-08-05 01:27:25
AMsalak doğru dürüst bölge Lehçelerini bile bilmiyorsun.
BG Türklerinden DuPiSe sevdalardan yani senden başka kmet ya da bi başka mevkiye aday olamaz. Olursa da BG devleti başına ÇÖKER.
Merak etme senden başka kimseyi YAPMAZLAR. Rahat ol.
Tilkijileden Usen AGA 2019-08-05 18:03:57
BAK GYULUM SEN GITIN YEREN BEN DONERIM BELI ANANBUBAN SA NAMUS ANATAMAMIS ANATSALA BULE OLMAZDIN SENDEN YASHCHA CHOK DA BUK BIRIIM YEMEKLILIMI ALDIM KMET OLCAK ZAMAN GECHTI CHOKTAN BU ISHLERI SISDEN DA CHOK BILERIN SORUN URENIN ARKADASHLAR BULE OLMAZ YINSANA ULE AMSALAK APTAL DEN SOLEMEK CHOK AYP BELI APTES NAMAS BILMESINIS NAMAS APTES BILEN ASLA KATA KYOTU SYOZ SULEIEMES YARIN HEPIMIS OLCES KIMIMIS CENETE KIMIMIS CEENEME GITCEK MAZALA ATESHTEN KORUSUN BEN BUKLUK YAPCHAN HAKIMI HELYAL ETCHEM MYUSYULMAN ANABUBANIN KIZANI BIRA RAKI ICHSEDE AFETCHES GOCUMAN SENDIKDUR EILME USEN AGAN ARKANDA BUNU ASLA UNUTMA HER AVSAM HER SABA SISE DUVA ETCEN NAMAS OLMASA BISLEDE YOKUS
GOCUMAN 2019-08-05 20:57:15
Akıl yaşta dil başta ba agacım. Biz izbor kebapçelerinlen oy atmarız.
Anlıyersın mı? Bedava biriçkala bizim oy tercihimizi belirlemeri.
Evropada ırkçılık yükselirken yarın komşun bulgar sırpların bosnada yaptigi gibi kapına dayandınan see sormucak domuz guyrunu yidin mi yimedin mi?
Namaz abdestine de bakmıcak. Azcık Türk ganı taşıyasan kesvecekle seni. O zaman bizim gibilen arkasında saklancasın ba goca agacım.
U çok bayıldığın dupisenin bossları o esnada çoktan gaçmış olcak sen de far görmüş davşan gibi galcasın.
Kmetlik seen işin , kupon arazileri hasan azisaganın yalamalarına peşkeş çekesin biner levadan. Türkiyeden gelenlere de havanı atasın çok buyuk adamım ben diye ba agacım.
TILKIJILEDEN USEN AGA 2019-08-06 04:04:03
SEN BENI YANISH ANAMISHIN GOCUMAN GYULUM ULE BEN KIMSEE PORUM ATMERIN PORUM ATCHAK BISHEIMDE YOK SENNAMASINI KILDINMI APTESLI GEZESINMI ALAHA DUVA EDESINMI BUNA ONEMLI ALAH KAPISNDAN KIMI CHEVIRMISH KIMI KORYAMAMISH CHOK SHUKUR BENIEP KORUDU EKMEK SU UNDAN BIZ CHALISHERIS AMA U VEMESE ICHBISHE OLMUJAK BANA ZARAR VEME ALAH KALKSA ANGINIS BENI KORUYABILJEK VAMI ULE YINSAN DEDEM EP NAMASLI APTESLI OL OLUM DEDI SA ICHKIMSE ZARAR VEREMIJEK DEDI ULEDE OLDU CHOK SHUKUR ELBET OLJES OLUMDENOTE KU YOK OLUMDEN KORKUM YOK ALAHTAN BASHKA KIMSEDEN KORKMERIN GEJE JIN PERI SIR GODUM AMA KORKMADIM CHUNKU ALAHVAR U BENIKORUJANI BILEDIM GOCUMAN GYULUM SEN BENI ALAHTAN KORUYAMASIN ILKYONJE KENDINI KORU BENI BOSHVE UNUTMA TILKIJILEDEN USEN AGAN ARKANDA DIKDUR EILME
Tilkisizlerden Üşene 2019-08-06 13:04:27
İii gidiyorsun aynı üle devam et sakın eğilme dik dur.
Tilkijileden Usen AGA 2019-08-06 13:36:52
GADAM SENBA ASHIKOLDUN GALBA GIDISHNE BE NIULE BENSANDEDEN YASHNDAIM ICHTERBIE GOMEDINMI ACHBIRASKURANOKU BIAPTESAL NAMASKILDUVAETBENCHOK SHUKR DIMDIKAYAKTAIM TEKALAHONUNDE EILDIM
Tilki Üşen en duru 2019-08-06 14:15:38
Yazılanı kendin okumaya devam et sakın anlaşılır gibi üşen deme iledir olursun büle aynı şekilde devam et sakın vaz geçme azimli ol belki birile senin yazılarını oluyabilir dik dur.
Mustafa Şen 2019-08-06 14:32:11
İma edna pogovorka prismyal se hırbel na ştırbel. Anonimniyat psihopat ne umee da pişe na nito edin ezik. Postoyanno se zakaça s nyakoy. Tova e razbiraemo za nego, vkışti ne poluçil vnimanie ot roditelite si, v uçilişte postoyanno se zakaçal sıs sıuçenitsite si za da go naplyaska daskala. Postepenno tova se e prevırnalo v negova harakterna çerta, za nego komunikatsiyata e bila da se kara. Çoveka nito mu kazva neşto ama idiota si e idiot - iska nepremenno negovoto vnimanie. Nedorasıl lipsvat ti pırvıte 20 godini i jalost nyama kak da gi navaksaş
GOCUMAN 2019-08-06 20:47:06
Tilkijileden alzheimer useynin beyninde damarla pıhtı atmış.Ciddiye almayın. O anca lafları shopska salata yapsin.
Tilkijileden Usen AGA 2019-08-07 03:56:36
CHOK SHUKYUR SALIM YERINDE YINSAN KENDI NASSA YINSANARA ULE BAKAMISH GECHMISH OLSUN GOJUMAN GYULUM BILMEZDIM BEIN KANAMASI GECHIRDINI ALAH AJIL SHIFALA VESIN SEN AFISA KAIBIN NAMAS KILMADINDAN NAMAS KILAN YINSANADA ASLA KATA UNUTMA GIBI ASTALIK OLMAS KURANOKU SABA AVSHAM DUVAET CHALISH GAYREDET ALAH CHALISHINJA DUVA EDINJE VEIERI TILKIJILEDEN SELYAMLAR DIKDURUN EILMEIN USEN AGANIS ARKANISDA YURUYUN KOCHLARIM
Gocunan aga 2019-08-07 07:17:43
Tilkisiz üşen hasta yaşlı falan dil herkesi kendisi gibi aptal sanıyor ve dalga geçmeye uğraşıyor dinle de aynı şekilde birak yazsın çok iii gidiyor bakasın bükülür gençler üleleni af etmiyor undan o Tilkisize sakın bükülme dik dur diye ne de olsa insanız uyarıyoruz dik dur diye.