Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH partisinin, Kırcaali ilindeki Belediye Başkan adayları belli oldu

HÖH partisinin, Kırcaali ilindeki Belediye Başkan adayları belli oldu

13 Eylül 2019

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi, Kırcaali ilinde il ve ilçe belediye başkan adaylarını belirlemek için bugün HÖH Genel Merkezinde HÖHHak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi, Kırcaali ilinde il ve ilçe belediye başkan adaylarını belirlemek için bugün HÖH Genel Merkezinde HÖH Onursal Başkanı Ahmet Doğan ve Merkez Seçim Kurulu tarafından görüşmeye davet edilen Kırcaali ilinde il ve ilçe belediye başkan aday adaylarıyla görüşmeden sonra Şinasi Süleyman’ın ikinci dönem için Kirkovo (Kızılağaç) Belediye Başkanı adayı, Sebihan Mehmet’in beşinci dönem için Krumovgrad (Koşukavak) Belediye Başkan adayı, Aydın Osman’ın altıncı dönem için Çernooçene (Yenipazar) Belediye Başkanı adayı, eski Avrupa Parlamentosu ve Bulgaristan Parlamentosu Miletvekili ve eski Savunma Bakan Yardımcısı Necmi Ali’nin yeni Cebel (Şeyhcuma) Belediye Başkan adayı, HÖH Kırcaali İl Başkanı ve Ardino (Eğridere) Belediye Başkan Yardımcısı İzzet Şaban’ın yeni Ardino Belediye Başkan adayı,HÖH Kadın Kolları Momçilgrad (Mestanlı) İlçe Başkanı İlknur Kazım’ın yeni Momçilgrad Belediye Başkanı adayı ve Hasan Azis’in beşinci dönem için Kırcaali Belediye Başkanı adayı olarak belirlendiği açıklandı.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kaldırbaşev 2019-09-14 07:42:13
Bravo DpSye 30 yıldır aynı resimi çiziyor buda kesinlikle değişimyspnak istemediklerini kanıtlıyor.
Onlar için BGde Türk yok.
Gavura hizmete devam Türkletin erimesine destek vermek DpS yönetimi için vazife.

Şü Türkçe bilmeyen POMAK başkan ne işe yarıyyor işleri olduğu gibi Amet ajan Pavel yönetiyor.
Aptal başını kaldırana 2019-09-14 09:45:50
Hiç bir şeyi kanıtlamıyor Kaldıraptalbaşev, ama bir şeyi kesin kanıtlıyor: ne kadar aptal ve cahil olduğunu çok güzel kanıtlıyor. Ölünceye kadar ajan Pavel tekrarla oldu mu sana bu yakışır.
Aptal akıllısına 2019-09-14 10:47:08
Ulan 30 yıldır DpS Türklere ne kazandırdı.
Tek bi kazanım yaz da bizi ikna et.
D:€ 2019-09-14 11:25:53
Evet arkadaşlar
Şimdiye kadar alıştığımız forumdaki takma adlarla devam edelim.
O ara bu forumda yazılanlar hiç bir şekilde seçim sonuçlarını değiştirmeyecek demek istediğim güzel bir uslubla yazalım fikirlerimizi argo kullanmadan bunu özelikle " Fedkaya" arkadaşımdan rica ediyorum.
Evet 30 sene DPS neler getirdi neler götürdü .
Benim kanatim iyi şeylerde yaptı , tabiki yapacak şeyleri de yapmadı.
Halya BG Türklerin en iyi kadrolar DPS de , Hasan ,Mustafa, vs.
Şimdi yerel seçim olduğu için bana göre genelde yapamadiklarinla pek ilgisi yok. Hizmet olarak eski iş arkadaşım kendi Bulgar , onun söylediler göre Türk köyleri halya bakımsız ve yolar çukur içinde. BG de değilim durum nedir bilmiyoruz. Ama genelde sots zamanında türk köylerimize yapılan hizmetlerle sınırlı kalmıştır. Alamanyada 3 ay sonra aslında şehir düşündüğüm yerler köy Muş.
Auf Wiedersehen
fes 2019-09-14 12:06:09
Soruyu öyle sorma: otuz yıldır DPS'ye hep karşı çıktım da ne kazandım diye sor.

Psikolojide aptal beklentisi diye bir fenomen vardır, daha iyi anlaşılması için şöyle bir örnek verelim:

Biraz güzelce ama aptal mı aptal bir kız evlenmeye karar veriyor; kız evlilikten, güzel arabalar, pahalı eylence, balolar, muhteşem yerlerde yemek yeyip dans etmeler bekliyor. Zavallı eşi bu ölçüsüz beklentileri karşılayamadığında aptal kız eşinden nefret etmeye başlıyor ve iş boşanmaya gidiyor.

Aptal beklentisi çok tehlikeli bir şeydir, hayatı zehir eder, normal bir yaşam kurulmasını engeller. Dps eleştiricilerine dönersek sorunu DPS'de değil kendilerinin ölçüsüz aptal beklentilerinde aramak gerekir.

İki egemen devlet arasında güç kullanılarak ( veya güç projeksyonu yapılarak ) çözülecek sorunları on senedir muhalefette olan bir partiden istemek aptallığın da ötesinde bir saçmalıktır.
Feskaya 2019-09-14 12:42:46
Feska sen harbi Türk düşmanıdın nasıl BG Türkünü bi geline benzetirsin.
BG Türkü Bulgar devletinin hala yürüttüğü adimiladyon politikasına karşı gelerek var olma mücadelesi veriyor.
Sen kalkmışım pişkin pişkin şu adimiladyon politikasına destek veren DpS savunmaya kalkışıyorsun.

Sırbistan Karadağ’ı içinde SANCAK bölgesi var yerel yönetim özerklik istiyor. Ve eninde sonunda vaz geçmezlerse alacaklar.

BG Türkletin öyle bi iddaları yok sadece doğdukları topraklarda Türk ve Müslüman olarak eşit şartlarda yaşamak.

Bulgar devleti ise somutları içinde Türkleri eritme çabasında.
Sen ve ağların bu eritme politikaya yandaşlık yapıyorsun.

Şakın isteseler devlet verecek mi diye abuk subuk yazılar yazma sen bu tür yazdıkça Türkletin nefreti sana ve destekçilerine karşı katlanıyor
fes 2019-09-14 13:19:02
Feskaya diye yazan hayvana cevabım belli, anassını, avradını, yedi sülalesini ...
Feskaya 2019-09-14 13:31:26
İyi gidiyorsun Feska içindeki hayvan KONUŞTU sen busun insanlıktan çıkmış zavallinın teki.
“Çok kitap okudum yazıyorsun” ama faydası olmamış kitaplar seni adam edememiş ancak hoyvan yapabilmiş.

Adam olman şansın sıfırın altında Feska.

Feska bu gidişatta BG devleti Türkleti azınlık olarak tanıyacak mı? Sen bilirsin.
D:€ 2019-09-14 13:42:38
Bitane soru soracam , DPS nin başında kim şu an . Kesinlikle taraf tutmuyorum, DOST başında simpatim vardı şimdi ise ilgilenmiyorum.
DPS nin direksiyonu kimin elinde, Karadayı'nın söylediklerine bakılırsa ,eski siyasetçiler aktif siyaset çoktan yapmamaktalar ve ekonomi hayatta her bir sade vatandaş gibi katılma hakları varmış.
Başlığın altında bakıldığında Mustafa'nın adı bile geçmiyor.
Bilen biri varsa anlatsın Yahoo . Yani abi sorguluyorum sadece , bir sürü ayrılanlar oldu Milet vekilerin sayısı sayısı da azaldı doğal olarak, sonunkular kovuldular kendiliğinden gitmediler. Hatanın bir tarafta aramak yanlish değil mi .
Abi direksiyonun başında kim?
fes 2019-09-14 13:56:27
Kemalist demek aklını kullanan türk demektir. Ben kemalistim ve dediklerim hep doğru çıkıyor. Bulgaristan'da türklüğün devam etmesi için DPS desteklenmeli, halk da bunu seziyor ve desteğini esirgemiyor.

Dps'ye karşı olanlar türk değildirler, türklükten çıkmış sayılırlar. Bu kesindir.
Feskaya 2019-09-14 16:05:09
Aynen öyle Feska tek bi farkla sen Türklerin yerini değiştirmişin.

DpS arkasından gidilirse kesin 30 yıl sonra Türk gençleri BGde Türkçe konuşamayacaklar.
Gidin yine o hain DuPiSe yönetimini destekleyin.

DpS başında kim var sorusuna tek bir kişi var o da eski DS bugünlü DANSın adamı.

Amet, Lütfi şimdi Karaayı bunlar hepsi kukla.

Feska sen KEMALİST ha güldürme insanı sokak kedi ve köpekleri bile biliyor gavurun köpeyi olduğun.
Ispat mı dön geriye bak yazılarına ayni istikamet devam ediyor.

Eğer Türk olsaydın o hain DpS yönetimine ateş püskürürdün.

ANLADI
... 2019-09-14 17:15:57
Evet ananın oraspı oluduğunu çoktan ANLADI hayvan. Hep ANLADI çok ANLADI pezevenk.
üç noktaya cevap 2019-09-14 18:21:59
Pezevenk senin baban fes,sende bir piçsin.
... 2019-09-14 19:07:59
ANLADI, sonra anam öldü ayaklarına yatmak olamaaz. ANLADİ, Feskalara. Zart, zurt, zırt zoort ve de Pezevenku. Domnule pezeveku. Bu da Mamaligaca, oldu mu? Horemakta kaçamak pezevenkte yaşamak. ANLADİ. Ve de ANLADİ.
GOCUMAN 2019-09-14 19:24:17
Seçimler yaklaştı yakında Bulgar güdümlü Dps köy çeşmelerinden bedava bira akıtıp kasa kasa kebapçe dağıtmaya başlar.
Bunlara kanıp oy verene de yazıklar olsun.
Devran dönecek..Er geç dönecek...
Küüte yemek eyidir, eyi. 2019-09-14 19:34:20
Köfteyi küçümsemek lazım, köfte önemlidir. Hem köfte yeme, hem DPS'ye destek, üstüne bir de bulgarların canlarını sıkmak iyi şeydir.

Köfte deyip de geçmemek lazım; yeriz köftemizi, veririz oyumuzu DPS'ye, bundan daha iyisi peynirin derisi der gül gibi yaşayıp gideriz.
.. 2019-09-14 19:42:15
Köfteci fes
Anladi, anladi, anladi 2019-09-15 09:58:37
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
.. 2019-09-15 11:18:57
Kebapçı fes.
Kıçın Kıçınovski Anladi 2019-09-15 11:59:07
Anladi, Feska, Anladi, Feska. Jivkov. Plan. Ahmet Duvan. Drındar köyü. Siganin. Ajan Sava. Anladi. Feska.

Tıkır tıkır çalışan Jivkov planı. Azınlık statüsünü istemedi vermediler. Anladi. Kıçında çıkan çıban şeyden, Jivkovun planından agani. Anladi. Feskalara ve de la toçkalara. Anladi.
.. 2019-09-15 13:00:08
Cibanci f..
Anladi. Feskalara ve de Slanin 2019-09-15 15:05:15
Feskaya. 150 sene sonra bile pkanı tıkır tıkır çalışır. Anladi. Drındar siganayası isteseydi bulgarlarlar her manda kafalıya bir kutu Rusensko vareno bir kalıp da slanina alama statüsü kazanırlardı. Anladi. Bak sancaktaki boşnaklar sakame aftonomiya dediler ha bakalım sırplar vermesin de göreyim. Anladi. Srebrenitsa'da kurşuna dizilen boşnakların hatası isteriz bağımsız devlet dememeleri idi, deselerdi bir tanesi bile öldürülmezdi. Anladi.
Anladiysa kalıpçe 2019-09-15 17:40:36
Yazmışın ama sonu drın derin derinlikle olmuş.
Boşuna drıngallanmışın önemli dil önemli olan yazmak dimi istese okusunlar istenirse okunmadın kanalı ve manasız.

Saçmalayacağına Gırcalı belediye başkan Asan aday olcak mı ünü yaz.
Bide Gırcalı belediye yönetiminde kaç Bulgar kaç Türk var bi de bulunuşu aydınlık getir.
Slanina vareno bunlar se kalsın kebapçeler biriçkslar imlada sen olsun belli açsın düşüne girmiş.
.. 2019-09-15 17:56:18
Çalgıcı fes .
fes 2019-09-16 12:54:17
Türkiye'de sağ sol, islamci, laik, bölücü partilerin tamamında adayları genel başkan belirler; bura bu olacak dediğinde kimse itiraz edemez.

Peki bu Bulgaristan'da nasıl? AB üyeliğinden dolayı görünürde demokratik aday seçimi varmış gibidir ama gerçekte genel merkezin ya da genel başkanın dediği olur. DPS'de de durum aynıdır, Ahmet Doğan'ın ve çevresinin dediği olur.

Yunanistan'da bu iş daha da beterdir; Karamanlis ve Papandreo aileleri hiç değişme, bir o bir bu gelir. Siriza hareketi bir istisna idi, ama onlar da yok olup gittiler.

Hal böyleyken bölgede hiç kimsenin yapmadığını DPS'den beklemek safdillik olur. Ha bu arada halk hep doğruyu seçer diye bir şey yok, bazen halk berbat adamları seçer, demokratik tartışmalar kargaşaya da yol açabilir.
fes 2019-09-17 12:44:33
Türkler dersem aptallığım ortaya çıkarmış. İyi. Peki bu türkler dediğin kimler oluyor hiç düşündün mü? Ahmet Doğan'lar türkler biziz ve türkler adına bulgarlarla müzakere ederek bir parti kurduk diyorlar. Ama sen ve başkaları "yok yok, onlar türkler olamaz, onlar ajan majan, asla kabul etmiyoruz" diyorsunuz.

Tamam, kabul edelim; peki size göre nasıl olmalıydı ve de sizlerin istediği gibi bir parti kurulabilir miydi? Bu konuda tek bir düşüncenizi duymadık.

Buna karşılık kafanızdaki muğlak, belirsiz "hakiki türkler" ön kabulünüzü hiç sorgulamıyorsunuz. Heidegger felsefesinin nirengi noktası tam burasıdır: varlığın anlamını yeterli ölçüde aydınlatmadıkça hiç bir hakikate varamazsın diyor büyük filozof.

Anlaşılır olmak için Varlık yerine DPS'nin varlığı diyebiliriz. Dps nasıl kuruldu, hiç kurulmasaydı ne olurdu, dönemin siyasi ortamı neydi, süreç içerisine ne gibi değişikler oldu gibi sorular üzerine etraflı düşünmek lazım. Bu da zor bir şey tabi. Onun yerine her şeyi bilen, mosad'tan bile daha güçlü DS var, her şeyi planladılar abi deyip geçmek kolay tabi.

Düşünme yeteneğiniz yoksa en azından susun arkadaş. Susun.
Ali 2019-09-17 13:50:01
Hepisine Basarilar! Kim olduklarini ve nereden geldiklerini unutmasinlar, ha!
Feskaya 2019-09-17 22:12:12
Yazını bile okumaya gerek duymadım.
Senin robotlaşmış cevapların aynı kalıptan çıkma.

Sen önce BG Türkünü sevmen gerekiyor, geleceğiniden endişe duyman lazım.

Sen ise menfaat uğruna BG devletinin kurduğu Türklerin sanıldığı hareketi destekliyorsun.
Feska şen kimsin?

Bu halinle sen kesinlikle Türk olamasın.

Ne yapsanız ne etseniz BG Türkünü kesinlikle yok edemiyecekdiniz.
Ali aga 2019-09-17 22:25:06
İyi de BG iş yok bağımsız sen ancak karnını doyurursun.
Okullar paralı malimi görmesen gızanın sınıfta kalacak.

Üniversiteler para karşılığı kayıt tapıyor Sınav değil.
Orda da para vermesen dönem dovavlarına bize vermiyor.

BGde her şey parayla hallediliyor.

İşte DpS parayla fakir Türk halkının oylarını alıyor hepten bedava değil canım kimine Bira köfte okunuşlara iş yaşlılara kömür odun.
Kim oy vermese aç kalmamak için AVRUPAYA gitmek zorunda.

DuPiSe. BU.
Feska ANLADI.
Anladii feskaya anladiiii 2019-09-17 22:56:09
Ben de anlaadiii dışında hiç bir şeyi okumuyorum, iğrenç sürüngeni ciddiye aldığım yok. ANLADİİİİ.
Feskaya 2019-09-18 02:37:24
Anladığını anladım ama bu sitede yazmamanı anlamamışın.
Anladı
Anladiii Feskaya, Anladiiiii! 2019-09-18 08:24:46
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Feskaya 2019-09-18 10:10:14
Harbi gavur bozmasıdın FESKA se anana sor dedim sağı buban kim olduğunu belli PİÇ sindir.
Ancak senin gibi soys piçler senin gibi küfürde düz geçer.

İşte bu sebeple senin hiçe saydığın değer vermediğin KIRCAALİ haber sitesini kirletmeyen lazım.

Anladı
Anladiii Feskaya, Anladiiiii! 2019-09-18 13:24:16
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Feskaya 2019-09-18 14:16:16
Ben hiç bir zaman DpS düşmanı olmadım olmayacağım da.
Ben DuPiSe yönetimine karşıyım.
Yönetim eski DS bu günkü DANS tarafından kendilerine hizmet edebilecek SATILMIŞ Türk hainleri belirliyor.
30 yıldır bu hain yönetim Türklerin zorla gasp edilen hakları için tek bi ciddi çalışma yapmadı yapamaz alayın dosyası onların 7 süleledine kadar mahpusa gönderecek dosyaları var.
Bu pislik DuPiSe yönetimini de destekleyenler onlar gibi biraz para için satılmışlardır.
Madem DpS Türklerin partisi neden baskı yapmıyorsunuz Türkkerin haklarını aramak için.
Sakın parlamentoda azınlık isteseler de devlet verecekler mi git sen iste diye saçmalamayın.
DpS şu an Türkketin değil gavurun partisidir.
DpS adı aktında daha 4 Bulgar partisi seçimlere giriyor sorun Amet ajan Pavleye o size söyler.
Anladii feskaya anladiiii 2019-09-18 19:30:20
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Feskaya-Evet 2019-09-18 23:42:29
Feskaya belli ki sen BG`de gercegi anlamissin. Zaten bunu BG`de Türklerden baska Bulgarlarda biliyor gercek durumu. Kimse ses cikarmiyor, cünkü samimiyetle Türklerin haklarini savunacak dogru-dürüst insan kalmadi BG de. Geri de kalanlar fes seviyesinde insanlar, ye kendini ifade etmekte zorlaniyor, ye de fes gibi YALAKAYIN özü.
Feskaya 2019-09-19 09:12:35
İşte bu sensin FESKA BG Türklerini sevmeyen T.C. hükümetini sevmeyen neyin karşılığında bilinmeyen GAVURUN yanında yer alan zavallı birisin.

Türk halkı var olduğundan beri esir hayatı yaşamamış.
Bu gün T.C. dışında azınlık olarak yaşamaya mahküm kalan Türkler zorluk çekseler de gün gelip o esir hayattan kurtulacaklar FESKALAR hiç bi şekilde bu süreci engelleyemeyecekker.

Feska anladı.
fes 2019-09-19 21:40:26
Hasan Aziz'i milletvekili yapıp, veya başka bir görev verip yeni bir kişiyi aday yapmakta büyük yarar var; bana sorsalar ben böyle yapardım. Hasan Aziz uzun süre görev yaptı, çok deneyim sahibi oldu; birikimleri başak bir alanda değerlendirilmeli.
D:€ 2019-09-19 23:41:50
fes bir küçük ayrıntı var
sana bana soran yok. Bir belediye başkanı 3 Mandat en çok yararlı olabilir
ve "tükenir".
Feskaya 2019-09-20 13:28:20
Feska sen kimsin ki sana soracaklar ve görüş beyan eğiyorsun.

Sen önce Asan başkanın kızı daha 18 yaşındaymış hangi paralarla Gırcalı merkezinden 1 milyon EURO değerinde ev alıyor.
Sen önce bunu araştır ve o zaman Asan başkana görev ver.

İşte sana araştırman için mi iç.
Osman Hasköylü 2019-09-20 14:15:27
Feskaya adıyla yazan hacı, Fesi küçümseyip duruyorsun ama bütün yazıların hep ona itiraz birader. Senin başka bir yazını göremedik, Fes bir yazı yazıyor sen itiraz ediyorsun. Fes olmasa kendine ait bir düşünceyi, görüşü beyan edemeyeceksin galiba. Sana şunu da söyleyeyim yaptığın itirazlarda da mantıklı bir taraf göremiyorum, hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun. Tamam, Fesin bazı görüşlerini ben de tasvip etmiyorum, ama senin tutumunun da bir savunulur bir tarafı yok be birader.
fes 2019-09-20 15:11:05
Osman güzel bir yere parmak basmışsın, teşekkür ederim. Yalnız tasvip etmediğin görüşlerimi söyleseydin daha makbule geçerdi.

Konumuza dönersek, ben olmasam bunlar bunlar tek bir sıra bile yazı yazamazlar. Hatta ben bunu denedim, belli bir zaman hiç buraya girmedim, bunlar dut yemiş bülbül gibi susuyorlar.

Bunların itiraz ettiği sadece ben değilim tabi, Kenan var, başka arkadaşlar var; ama bu arkadaşlar, ihtimal bu saçma adamlarla tartışmayı vakit kaybı olarak değerlendirdiklerinden görüş beyan etmekten vazgeçiyorlar. Haksız da sayılmazlar hani.
D:€ analiz 2019-09-20 15:53:06
" Konumuza dönersek, ben olmasam bunlar bunlar tek bir sıra bile yazı yazamazlar. "- biraz abartmisdin ama neyse sempatik olduğun görmemezlikten gelelim.

"Hatta ben bunu denedim, belli bir zaman hiç buraya girmedim, bunlar dut yemiş bülbül gibi susuyorlar." - o denemiş ama biz nedense anlayamamissiz.

O arada Ancinsana tüm forumseverler adına bu siteyi kendini bilmez terbiyasizin ağza alınmayacak küfürlü yazılardan temizlemiss olduğu için
teşekkürlerimi sunuyorum .
Auf Wiedersehen (fes sen yaz biz takibi ediyoruz)
fes 2019-09-20 22:05:35
Ahmet Doğan her şeyi planladı, yok Jivkov planlamıştı, düzeltelim. Bir takım cahil mi cahil adamlar yakında bu planları durdurup buna son vereceklerini iddia ediyorlar, ama fes diye biri çıktı milletin aklını çeliyor; bundan dolayı millet de gidip gidip oyunu DPS'ye veriyor. Bu fes bu işleri neden yapıyor, neden yapacak yüklü paralar alıyor ba, kesin üle kesin üle.
Osmsn Feskalar 2019-09-20 22:07:55
Ulsn ŞAPLALKAR özellikle Feskalara BG Türklerin durumu için yüzlercr öneri verildi.
Feskalar her öneriyi taşa vurdular.

“Öner’i verseler ne olacak.
Parlamentoda azınlık söz sahibi değiller.
Hadi öneri verdiler Bulgar kabul edecek mi.
Bu gibi yüzlerce Öner’i DuPiSe tarafından PASABİZE edilmeye çalışıldı.

Sizler DuPiSe trolleri DpS gerçek bi Türk partisi ılsaydı BG Türkü bu acıklı durumda olacak mıydı.
Feska kendini akıllı zannediyorsun neden BG Türkü bu durumda.
Senin DpS NE İŞE YARIYOR.
Soruyu ANLADI.

Küfürsüz medenice.

ANKADI
Anladiii Feskaya, Anladiiiii! 2019-09-20 22:49:56
Anam öldü ayaklarına yatmalar yok bak, Anladi, anladi, anladi.
kon 2019-09-21 00:53:19
fes=DPS ve yaninda iki yedek var ve geri kalanlar onlara malifet. Fakat bu corba cok ama cok tatsiz-lezetsiz. Bu corbayi yalniz fes seviyesinde olanlar icer ve küfürlerine devam ederler. Yani bundan kötü yoktur ve olamaz
Feskaya 2019-09-21 08:56:59
Klasik FESKA trol cevabı.
fes 2019-09-21 10:11:31
Bundan kötü olur, aklını ve hayalini çalıştır bundan kötü dediğinden daha beter kötü olur. O da nedir, "türklerin" aynen Yunanistan'da olduğu gibi bir partisinin olmamasıdır. O zaman Kırcaali, Mestanli, Eğridere, Koşukavak gibi belediyelerde bir türkün belediye başkanı olmasını unutun.

Olsun, Yunanistan'gibi olsun, ne var bunda diyen bana göre bit türk düşmanı olmuştur. O hainleri cezalandıramayız, çünkü bulgar yasaları onları kuruması altına almıştır.

Elimizde ne kalıyor, onara lanet okumak. Lanet olsun der, tıpkı Balkan savaşından sonra olduğu gibi üstüne bir bardak soğuk içer geçeriz.
Feskaya 2019-09-21 11:18:27
Klasik Fesçe oyunları.
Nereden çıkarıyorsun Türk partisi olmayacak diye.
OLACAK ama hain DuPiSe yönetimiyle feskalarla değil Alah korkusu olan harbi Türk Müslümanlarla.

Anladı
fes 2019-09-21 13:55:05
Kursana bakalım be adam, kur da görelim be yavvv. Biz ana dilde eğitim, türk azınlığı statüsü, mümkünse de aftonomiya istiyoruz diyerek bir parti kurun, yüksek mahkemeye dilekçenizi verin ve onaylatın. Hadi göreyim sizi.

Biliyorsunuz ben sizi son derece cahil ve kakavanlık derecesinde aptal insanlar olarak görüyorum, eğer yükarıda dediğimi yaparsanız aaa! apatal olan onlar değil benmişim diye burada herkesin önünde kabul edip özür dileyeceğim. Sözüm söz.

Ne var ki bizim Kırcaali etraflarında bir hikaye anlatılır, olay fakirlik zamanlarında olmuş. Kadının birinin şalvarı giye giye o kadar eskimiş ki kadın insan arasına çıkmaktan utanır olmuş.

Biraz para biriktirmişler her halde, kadın kasabaya pazara inen kocasına yeni bir şalvar almasını tembihlemiş. Kadın kocasının pazardan gelmesini bekleye dursun, eski dondan da nefret ediyor; nasıl olsa yeni don gelecek diye eski donu vermiş ateşe.

Daha sonra ne mi olmuş, adam pazardan dönmüş ama yeni şalvar yok; belki parası yetmedi belki de o hafta pazarda satılık şalvar yoktu. İyi kötü bir don varken tümden donsuz kalmak kötü tabi.

Fırsattan istifade adam bir işlere kalkıştı mı bilemem. Bildiğim şu: acar
Feskaya 2019-09-21 14:24:46
Feska Lütfi Mestan 1990 yılı Mastanlı SDS kuruculardan biriydi.

Öğrenmiş Türkler parti kuracakmış.

Aynı şu cümleyi kurmuş.

“ Kade e trıgnalo rica prostolyudiye paraya şekilde da sızdadat”.

Senin şalvar masalın cevabı.

Sen Türkleri hala aptal enayi sanıyorsun sen Türk olsaydın bu cümleleri kurmazdın.
Anladı
D 2019-09-21 14:50:51
" Kade e trıgnalo rica prostolyudiye paraya şekilde da sızdadat”.
Anlayamadık lyutfen tekrar yazarmiziniz ,?
Poprafka 2019-09-21 16:19:23
Kade e trıgnalo tova prostolyudiye partiye şteli da mi sızdavat

Bu örijinal cümle
fes 2019-09-21 17:56:37
Yok cevap olmamış. Cevap niyetiyle yazılmış her dandik söz cevap olamaz.

Hikayenin ana mesajı şudur: sen önce yeni donu ortaya çıkart, sonra eskisini, bir güzel yakarız.

Mestan kurulmuş bir partiye söz söylememiş, kurulacağına inanmamış; kurulduktan sonra kendisi partiye katıldı ve önemli görevler aldı.

Partiyi kuranlar prostolyudiye değilerdi, baya eğitimli insanlardı.
D:€ 2019-09-21 18:20:18
İnsan zor değildir.Soyledini inanıyorum.
Kendisi hiç bir vizyon olmayan biri zaten. Bu cümleyi önceden kurduğunu bilseydim kesinlikle düşüncelerim baştan ona karşı zıt olurdu . Zaten hiç sevememistim , potansiyeli olmayan diyecem ama ,zaten siyasetçi değil
tesadüfen gelişmeler olmuş beli.
Feskaya 2019-09-21 19:05:03
Feska akıllı biri olsaydın sorunun cevabını bulurdun.
DpS Varna bi dairede kuruluyor tek “üniversiteli” Amet agan o da diplomayı DS verdi.

Hepsi prostolyudiyeydi.

Sorunun cevabı Türkkerin haklarını arayacak olan inanmak istemediğiniz parti olacaktı.

Aynı zamanın birinde Lütfi ajan Pavelin inanmadığı gibi Feskaların da inanmak istemedikleri parti.
Analıdı
fes 2019-09-21 19:46:23
Dandik söze cevap gerekmez. İnandığın şeyler inan, parti kur, ne yapacaksan yap, yalnız bana bulaşma. Ben DPS'nin türkler için hayati derecede gerekli ve yararlı bir parti olduğuna inanıyorum. Bu kadar. Hadi herkes yoluna.
Feskaya 2019-09-22 10:26:36
Feska senin yolun belli ÇÖPLÜĞE.
Anladiii Feskaya, Anladiiiii! 2019-09-22 10:58:32
Ananı avradını yedi sülaleni...
D:€ 2019-09-22 11:06:59
" Ananı avradını yedi sülaleni..." - fes yeterin lan ne bu 7 sulyale 8 sulyale v. s.
Sonuçta Feska rumunla arkadaş tıpkı senin gibi fikirlerini beyan ediyor, zaten sorduğu sorulara kendisi cevaplıyor. Senin görüş açından faydalandigimiz kadar bir okadarda onun görüş açısından da faydalanmaktayiz veya değiliz, okadar basit.
Genug bitte.
Anladii feskaya anladiiii 2019-09-22 11:21:29
"Feska senin yolun belli ÇÖPLÜĞE."

Bu fikir beyanı mı lavuk?
D:€ 2019-09-22 11:48:49
Terbiyesiz ve alçak bir herif sin.
fes 2019-09-22 13:06:46
Bana göre ise sen doğru yanlışı ayırt edemeyen bir insansın. Senin gibi biri ne iyi bir aile kurabilir, ne iyi komşu olur ne de iyi bir vatandaş.

İyi ailede yetişmemiş, doğru düzgün eğitim de almamış kişiler dünyaya abartılı gözlerle bakarlar ve doğruyu yanlışı ayırt edemeyen beyinleri vardır. Kendileri bu kusurlarını asla göremezler, ama akıl sahibi herkes bunları ayna gibi görür.

Feskalara diye yazan - eğer o sen değilsen - kişilik bozukluğu olan küstah karakterli hayvanı teşhis edemiyorsan sen de ona yakın birisin demektir.
D:€ 2019-09-22 13:36:31
Hadi yoluna ben Feska değilim bunu anlayamayacağı kadar biri sin.
Eytime gelince emin ol aldığın eytim benimkinin yaninda da beş etmiyor, 20 sene sonra YOK'ten sınava girerek 100/80 (sözlü/yazı) denkigimide hak etmiş biriyim , senin eytimini (lise eytimin) para etmiyor ,neredeyse 4 senedir takib ediyorum siteyi ve adam gibi fikrini yazılı görmedik (taraf olman fikr sahibi olman anlamına gelmiyor) , boyna küfür ağza alınmayacak
Küfürler ancak p- gin söyleyecek türden.
Hadi oradan lan dingil, sana ne ödüyorlar da bu küfürleri yazıyorsun ve konuları sulandoroyorsun terbiyesiz Herif .
Hadi yoluna ,hadi
D:C gardaş 2019-09-22 15:44:19
Feska “çok kitap okudum” yazıyor okuduğu kitaplar muhtemelen kırmızı kaplı kitaplar o kitaplarda terbiye yok ancak bol küfür var. Gavurun terbiyesi bu.
Bozuk aile terbiyesi var onda ana avrat bacı düz geçen aikeden o.

Feska gavur bozması bu sitede sana nasihat edenleri bi bilsen KIRCAALİ sitesini açmaya cesaret edemiyecen.
Dizin DuPiSe devriniz BİTİYOR.
BG Türkleti DpS haşnlerinden be senin gibi trollerde kurtulacak önüne duramayacaksınız.

Feska küfürlü mü küfürsüz mü?

Anladı
fes 2019-09-24 08:44:30
Türkçe eğitim 1974 senesine kadar normal giderken üç beş hain türk "Biz zorunlu türkçe ders istemeyiz, kaldırılsın seçmeli olsun" diye bir dilekçe yazmışlar. Masum ve türksever bulgarlar ne yapsınlar, günah bizden gitti diyerek zorunlu eğitimi kaldırmışlar.

Yukarıda anlatılan hikayeye inanan birine aptal, kakavan, budala desek hakaret etmiş olur muyuz şimdi? Köy ortamında bu tür abuklamalar yapan aptalları "Ha sittir ordan be!" diye sustururlar, söz hakkı vermezlerdi.

Aptallık gemiyi aza almaya görsün neler olmaz neler.
Feskaya 2019-09-24 14:07:19
Feska sana buban sağı ise yada o dönemlerde öğretmenlik yapmış birilerine ya da bu gün 60 yaş üstündeki BG Türklere sor soruştur dedim sen okadar aptalsın ki sormaya bile cesaret edemiyorsun.

Aynı o günkü hain Türkler gibi sen de bu günlü Türkleri satıyorsun.

Karşılığı ne dir Feska para mevki ne?

Sizin yeriniz eninde sonunda ÇÖPLÜK tür unutma.
fes-2 2019-09-25 01:58:42
fes,"dandik söze cevap gerekmez diyor". Dandik fesi ne yapacagiz be feskacigiiiim?
Feskaya 2019-09-25 02:00:32
fes ve HÖH el ele. Fes ve Ahmet Duran kol kola birbirine baka baka, annadiniz mu!
fes 2019-09-25 08:35:45
Benim kendime ait düşüncelerim var; DPS ve Ahmet Doğan'a karşı olan, onları yıkmak isteyen türk düşmanıdır. bu düşüncemi kimse değiştiremez.Yok ajanmış da, Ataka'yla aynı şeymiş de, İbrahim Tatarlı 1991 imzalamasaimış neler olurmuş da; bunların hepsi hikaye, türk düşmanlığını örtmek, maskelemek için bir örtü.

Ahmet Doğan'la bir yakınlığım yok ama kol kola girebilseydim bundan onur duyardım. O kurucu başkandır, yaptığı şeylerle tarihe geçmiştir.
Feskaya 2019-09-25 08:45:46
Türk düşmanlığını örtmek maskelemek için bi örtüdür .

Feska işte sen bunu yapıyorsun gerçek tarihi kabul etmeyerek Bulgar devletinin yanında yer alıyorsun.

Feska gerçek tarihi isteseniz de değiştiremezsiniz.
fes 2019-09-25 22:15:02
Gerçek tarih nedir, terbiyeli bir biçimde açıkla, herkes senden bunu bekliyor. Dört tane "hain türkün" 1974 senesinde zorunlu turkçe derslerinini kaldırmasına yönelik verdikleri dilekçe sonucu tarih değişti diye son derece saçma bir iddiayı ortaya atmıştın; gerçek tarih dediğin bunlar mı?

Türkiye'de bir çok üniversitede Jivkov dönemi türk azınlığı politikaları konusu araştırıldı, onlarca makale yayınlandı; bu araştırmaların hiç bir tanesinde 1974 senesinde "hain" türkler bir dilekçe verdi tarihin akışı değişti diye bir bilgi yok.

Neye dayanarak yukarıda söylediğin saçmalığı söyleyebildin, vakit geçirmeden hemen açıkla. Kafadan attım, öylesine salladım diyorsan herkesten özür dile. Hadi bakalım, bekliyoruz.
Feskaya 2019-09-26 11:03:43
Feska daha önce de yazdım gerçek tarihi değiştiremediniz.
Kanıtlar dellier hepsi senin önünde görmek istemiyorsan kimse sana gösteremez.

Anladı
Saliosman 2019-09-26 11:10:16
Fes Kırcaali köylerinde donları ve fereceleri kimler yırttı.
Bulgaristan komünist partisi kıyafet devrimi yaptı.

65-70 yaş üst BG Türklerine sor.

Bulgarlar mı ya da SATILMIŞ Türklet mi.

Sünnetçiler kimler ihbar edermiş
Bulgarlar mı SATILMIŞ Türkler mi.

İnkar etmekle tarihi değiştiremesiniz Feskalar.
fes 2019-09-26 13:02:54
Kendi feskalara adıyla yazamadın Saliosman'ı icaat ettin değil mi?

Yaşlılara sormama gerek yok, o dediklerin zaten bilinen şeyler. Ama o şeyleri bilmekle bir insan bulgaristan türklerinin tarihini bilmiş sayılmaz.

Kıyafetlere, sünnet geleneğine ve diğer konulara müdahale kararı nasıl ve ne zaman alındı, ne kadar etkili oldu; bunları bilmek lazım. Bunları belli sen hiç birini bilmiyorsun.

Kıyafet ve sünnet adetine yasak bilindiği üzere çok sert uygulanmadı; sonuçta herkes şalvar giyimeye ve çocuğunu sünnet ettirmeye devam etti.

Burada kararı alanlar ve kararı uygulayanlar vardır. Uygulayanlar arasında üç beş türk de vardı: pılnomoştnik, brigadir, yerel parti yetkilisi falan filan.

Bunları detaylı, belgelere dayalı bilmek lazım; bilmeden fantastik çıkarımlar yapmak cahillere has bir davranıştır. "Hain" türkleri çok fazla abartmayalım, onlar her devirde vardır. Esas ana suçluya, yani bulgar devletine bakmak lazım.

Hainlere gelince, kritik bir durumda - savaş, ekonomik buhran - sen de hain olacaksın. Bundan adım gibi eminim.Zaten DPS'ye cephe alarak bir bakıma hainlik yapıyorsun.
Feskaya 2019-09-26 21:01:38
Feska senin yazdığını yazman kazım küftün en akasınız.
Ulan favur bozması kaç sünberçtçi ceza evlerine girdi ve orada kaç tanesi öldü gir arşivlere öğrenirsin senin bu imhanın var adlında biliyordun cahil ve aptal tapıyorsun kendini.

Feska BG Türkkeri neden ana dilini zorunlu ders olarak okuyamıyor yap yorumunu.

ANLADI
fes-2 2019-09-26 21:46:18
Feskaya kardes bunu bilmeli: "fes bir bozulmus eski plak=kaset gibi, 100 yilda gecse o takildigi ve takintisi oldugu o 5-6 cümleyi tekrarlayacak". Zaten bu 5-6 cümleden baska beyni ve hafizasinda baska bir bilgi yok. Buna kisisel karakter bozunuklugu denir, yani Adam nal dedimin öldürsen muf demez. Psihologlara maynaya gitse techizini hemen koyarlar. fes normal birisi degil ve olmasi mümkün degil. Bu benim görüsüm degil, bu fesin yaptiklarina ve dile getirdikleri ifadelerin saglikli analizi ve yorumudur.
· 2019-09-26 22:19:34
Babala TV'nin Yeraltından Notlar serisi bu hafta Dostoyevski'yi ele aldı: https://www.youtube.com/watch?v=p98WdwEXzTU
fes senin fikrini öğrenmek istiyorum, kitap okumasını sevdiğini biliyorum, Aytuğ Akdoğan seyircilerden kitap tavsiyesi istedi, senin de katkın olsa iyi olur diye düşünüyorum.
Toçka onazana 2019-09-26 22:40:22
Sen düşünüyormuşun öyle mi.

Sen kurgulamakta başka ne yapabilirsin düşünüyormuş.

Düşün düşün boktur işin.

Sende düşünme japafitesi çar mı be
· 2019-09-27 07:14:59
fes arkadaş, sana seslenince kuduz köpekler niye maydanoz olur ki? Gitsinler işine, onlarla konuşabilecek şeyim yok benim, zaten konuşmayı sökememiş primatlarla konuşma olmaz, konuşma karşılıklı bilgi, fikir, heyecan, duygu paylaşımı olur.
D:€ der Punkt 2019-09-27 12:36:53
Her Pinko , burada yazanlar hepsi yetiskin , fes'e hakaret ettiğini farkında mı sin?
Tmm iş gereği olabilir ,e biraz sana verilen görevi daha entel hiç kimseye çaktırmadan yapmazmisin. Önemli değil gerçekten Kircali belediyesine gönlüm Hasandan yana, neden sorma ,ama kesinlikle temsil ettiği Parti'nin siasetini uzun bir zaman desteklemiyorum. Ve Feska adlı rumu kulanan arkadaşın dile getirdiği şeylerle de hiç alyakasi yok.
Kendi bizzat yakindan gördüklerimden ve yaşadıklarından 'la bire-bir alyaka.
Son olarak Mestanlanin kovulması ve Karadayı'nın RT ye karşı tutumu benim açıdan bardağa taşıran son damla.
Bu gün RT BM'de rüzgarı aşıyor ee , bizim sichanlar nabyo , bir kaç noktada kira tutarak (trolerden bahsedilmekte) kamuoyunu güncel tutmaya gayretinde. Ben size birşey diyemem mi? AB en kötü durumda BG vatandaslari. Gerisi hikaye.
Auf Wiedersehen
fes 2019-09-27 13:09:18
Babaka tv varlığından haberdar değildim; açtım, ilginçmiş. Ben "Yer altından notlar" romanı enine boyuna tartışılıyor mu acaba diye merak ettim, ama öyle bir şey yokmuş. Adam Dostoevski hakkında üç beş malumat verdi o kadar.

Verdiği bilgiler yine de önemli. Dostoevski'nin kumar tutkusundan bahsetti ve bir genelleme yaparak "herkeste kusur var, bende de çabuk öfkelenme eğilimi var" mealinde bir şey dedi; bence bu çıkışı biraz ucuza kaçtı.

Kitap tavsiyesi konusunda bu günkü Soner Yalçın'ın yazısında ilginç bilgiler var. Alev Alatlı'ya atıf yaparak öğrenmeyi canlandırmak için niyetin öneminden bahsediyor.

Babala tv programda Stefan Zveik'tan, Nietzshe'den, Freud'tan, Epiktetus'tan bahsediliyor; bu isimleri ben okumalıyım diye niyet eden birinin önüne kim durabilir.
Hacı Osman 2019-09-27 14:48:37
Fes rumuzlu bu yazdıkların BG Türkünün karnını doyuracak mı.
Anadil eğitimi çözecek mi.
Din derslerine izin verilecek mi.
Vakıf nalları hakiki sahiplerine iyade edilecek mi.
Dağa niler sen bunlardan yaz MASAL yazma.

Yıkarsa şahsıma soru sorulmuş cevap YÖK.
Hatırlatma.
Fes sen niye BG Türkletin haklarının alınmasına karşı sın.

CEVAP VER.
· 2019-09-27 16:03:33
fes harici kişiler kusura bakmasınlar, kendilerini şu an okumuyorum, açıkça okumak falan da istemiyorum, sessiz konumundasınız. Beni ve dediklerimi fazla ciddiye almayın, sizin gibileri hayattan engellemek, yok saymak benim tercihim, siz de beni yoksayabilirsiniz, hatta sayın.

fes bu sitede ender entelektüel kişilik. Kitap okuyan tartışan klüpler var, ortak bir platformda bilgi alış verişinde bulunmak iyi olur. Hele engin kitap okumuşluğu olan kişiler kendi meyvelerini verse tadından yenir. Kitap olmasa dahi blog, vlog, podcast yayınları yapılsa ne güzel olur... Böyle bir alanda çalışmalarınız varsa bizlere bildirseniz güzel olur.

Paulo Coelho'nun kitapları konusunda ne düşünüyorsunuz?
D: er Punkt 2019-09-27 16:17:51
Der Punkt kısacası saricizmeli pembe Pinko, pembe gözlükleri çıkar da konunun başlığına bakiver, konu un başlığı "Otneseni ot vehira " hikayesi değil, kendinizi çok entel göstermek istiyorsan sizin kafatası yapiniza bu sitede konu bulun ve orada nekadar zeki ileri görüşlü, entel, Ender rastlanan
benzeri olmayan ,herşeyden anlayan , onbeş onaltı dil bilen , doğanın shliferine sarılmış, keskin zekyali ve geleceğinin tartışmasız sahibi olduğunuzu uzun uzun bizleri ve Dostoyevskiyi rahatsız etmeden yaza bilirsiniz.
Auf Wiedersehen
Beshpara etmedini......... Dimi. Pusuda da bekleme .
Toçitsa 2019-09-28 09:36:19
Benim ilgilendiğim HER ŞEYDEN ÖNCE BULGARİSTANDA BENLİĞİMŞ KORUYARAK EŞİT ŞARTLARDA TÜRK VE MÜSLÜMAN OLARAK YAŞAMAK.
Bu konularda katkıda bulunacaksanız burun tartışalım.
Sizler dünya klasiklerini gidin başka sitelerde paylaşın.
Toçıtsa SEN en iyisi bu siteyi unut bu site senin “yüksek” karegorınde değil yazanlar alayı “cahil”.
fes 2019-09-28 12:51:47
Paulo Coelho'yu duydum ama okumadım; bir dergide bir hikayesini sanki okumuştum. İyi bir yazardır her halde, bir fikrim yok. Ben klasik yazarları seviyorum, 19 ve 20 yüzyılın birinci yarısında yaşamış yazarları.

Bu arada türk yazarları unutmamak lazım. İçinde yaşadığımız toplumu edebiyatını bilmeden tam anlayamayız. Batı ve rus romanı seviyesinde romanlarımız yok bizim, ama yine de iyi anlatılmış türkçe hikayelerimiz var.

Mithat Cemal Kuntay - "Üç İstanbul", Kemal Tahir- "Kurt kanunu", Yakub Kadri Karaosmanoğlu - "Sodom ve Gomore" mutlaka okunması gereken kitaplardır.
Feskaya 2019-09-28 13:09:38
Neden BG Türkkerin kitaplarından yazmıyorsun çok mu düşük seviyede mi görüyordun unları.
Sende bu yabancı hayranlık iç dünyanı yansıtıyor .

Sen önce Türkleri sev o zaman yabancılardan bahset.

Feska sen neden BG Türklerin haklarını almalarını istemiyorsun.

Bırak yabancı hayranlığını.
fes 2019-09-28 21:41:17
Montesquieu (1689-1755), şöyle diyormuş: "Daima gözlemlemişimdir ki, dünyada başarılı olmak için kişinin bir budala gibi gözükmesi ve ancak akıllı olması gereklidir."

Dostoevski'nin şah esreleri "Karamazov kardeşle" ve "Suç ve ceza" romanlarıdır, en azından öyle kabul edilir. Fakat ben "Budala" ( İdiot) romanını çok beğeniyorum.

Yazar sanki Montesquieu'nın öğüdünü dinleyerek Mişkin karakterini yaratmış. Yalnız Mişkin görünürde başarılı biri değil; ne salığı yerinde, ne zengin ne de para tutacak bir adam.

Peki bir adam görünürde başarılı olmayıp da görünmezde nasıl başarılı olabilir. Bence bunu anlayan dünyanın sırrını büyük ölçüde çözmüş demektir. Ben çözemedim, ama uğraşıyorum.
Feskaya 2019-09-28 22:30:33
Feska SEN BAŞARILI BİRİMİSİN?
Hadi yaz.
fes 2019-10-03 19:48:13
Hasan Aziz beyin kızıyla ilgili bulgar milliyetçisi türk düşmanı çevreler bir haber uçurdular, arkası gelmedi.

Nasıl olsa bir kaç kakavan türk bunlara inanır ,iye en kaba, en bayat yalanları uçuruyorlar, ama bir kaç geri zekalı türkten başka kimse bunlara inanmıyor.
Feskaya 2019-10-04 11:32:37
Fesçe yine algı.
Gel Gırcalıya gör alındığı evi. Ev yerinde kaçmıyor.
En iyi Bulgar alacağına en köyü Türk alsın.
Alan Türk en az Türkletin haklarını arasınlar.
Mesele burada Fesçe senin görmek istemediğin gerçekler.
İsmail Balabanlı 2019-10-05 15:32:45
İyi ki DPS var, onlar olmasaydı işimiz yamandı.
Balabanovo 2019-10-05 22:59:02
İyi ki DpS var onların sayesinde BG Türk olamadık işimiz Yaman.
Fahreddin Kafalı 2019-10-06 21:09:22
Balabanovo, bulgarların suçu hiç yok mu, kıçında bir çıban çıktı, onun da sorumlusu DPS mi?
Çıban Çıbanov 2019-10-06 21:49:23
Suç Türklerin ya. Bulgaristan üniter devlet, resmi dili bulgarca, geleneksel dini ise doğu ortodoks hristiyanlığıdır. Büyük liderimiz Boyko Borisov tıpkı akıl üstadı Todor Jivkov gibi Bulgaristan'da Türk olmadığını, bulgar müslümanı olduğunu dile getirir. Haklı olarak ülkedeki eski osman köleliği döneminden kalma bulgarca olmayan yer isimlerini bulgarca yapmak Eski Zağra gibi belediyelerden geçti. Hain depese olmasaydı Bulgaristan çok ileri gidecekti, Ahmet Demir Dogan var ya, ülkeyi soyup soğana çevirdiler. Kendini Türk hisseden 1989'da Türkiye'ye göçtü, büyük tatil boşuna yapılmadı hani. Halen kendini Türk hisseden varsa pılını pırtını toplasın Türkiye'ye göç etsin. Kırcali belediye seçimlerinde Çanev'e oy verin. Çanev çıbansızdır, çıbanlar bilindiği üzere depesededir. İnanmayanlar açıp baksınlar.
Osman 2019-10-06 22:08:29
Bu sitede fes adi arkasina saklanan bir "limon tabiyetli hain" var ya, tüm sitede güzleim olumlu haberleri zehir- katran yapiyor ve normal insanlar seviyesinde görüs alis-veris havasini zehirliyor. Ne zamana kadar devam edecek bu asa seviyelik, fes?
Osman alaya 2019-10-07 07:29:00
Fesçe trollerin görevi zaten ortalığı karıştırmak getçek gündemden uzak tutmak.

Fes rumuzlu zatta azda olsa ilerleme var patronu ona çıkışmış benziyor KÜFÜR YAZMAYA cesaret edemiyor.

Gerçek gündem Bulgaristan Türkletin durumu.
Limonlu Sirke 2019-10-07 11:07:48
Limon iyidir iyi. İçinde antioksidant vardır, vitamin vardır. Grip, nezle gibi hastalıklara doğal önleyici gıdalardandır. Dinci kırması şizofrenlerin ise kimseye faydası yoktur, acil tımarhaneye kapatılıp tedavi edilmeleri gerekir.
Osmanın şahidi şıracısı yani marabası akılkontak dincidir. Alman emperyalizmine kapılmış bir zat onlara uyduluk yapıyor, malum alamanlar arasında kendini ezik hissediyor. Nasıl ezik hissetmesin ki? Gottfried Wilhelm Leibniz, Immanuel Kant, Schopenhauer, Karl Marx, Friedrich Nietzsche gibilerini bağrından çıkaran bir millet kendi kültüründen habersiz cühelayı ham diye yiyememesi alem olurdu. Bu kadar fikriyata karşı koyabilmek içiin en az onlar kadar kültürlenmeyi gerektirir, oysa götingen şvayne ayak işlerini yapmak için devşirilen biridir, Alman toplumuna etki edecek biri değildir.
fes 2019-10-07 14:37:43
Niye cesaret edemeyeyim be anasıını avradın yedi sülelesini şey ettiğimin adamı, ederim ben de sırf başkalarına ayıp olmasın diye etmiyorum. Yoksa gerektiğinde hiç çekinmem. Anassını avradını....
Feskaya 2019-10-07 14:59:27
Gerçeğine döndün deme çok ucuz birisi sin tek cümleyle faka bastın aptal trol bu kadar insan sın sen beş para etmez zavallı sın.
ANLADIN mı şimdi kim şizofren hastası ancak bi şizofren hastası senin gibi kendisini kontrolör edemez.
Feska sen Bulgaristan Türklerini neden sevmiyorsun bi tarafına bi şeyler mi yaptılar .

Hani medenisin Dostoevski v.s. okumuş birisi işe taramamı az okumuşun daha okuman ilazım.

Buna rağmen sana acıyorum.
Küfürsüz ga.
Anladı
it Ömere 2019-10-07 21:43:40
Asalak ömer sen daha yaşıyormusun?Lan lazo,tipin kaymış.Ağzını açma lütfen,etrafa bk kokusu saçılıyor
fes 2019-10-07 23:00:07
Zurniş Feskaya hayvanına yukarıda verilen cevap geçerlidir. Daima geçerlidir, tekrara gerek yoktur.
Feskaya 2019-10-08 09:32:54
Aşüle Feska özüne döndün sen bu sun kafadan kırık bi şizofren.

Gavura hizmetin bedeli bu Feska nereden bilebilecektin bu hale düşeceğini.

Feska yazsana oylarımız Türkleri satan DpSye.

Küfürsüz

Allah çarpar uyarmadı deme.

ANLADI
fes 2019-10-08 14:06:58
Zurniş Feskaya kesin bir kakavandır, bu konuda hiç bir şüphe yoktur. Bu çıkarımı neye dayanarak yapıyoruz? Zurniş Feskayanın ANLADİ, ANLADİ diye biten bulamaç gibi yazılarına şöyle bir baktığımızda, aptalın da ötesinde bir budalayla karşı karşıya olduğumuzu o saat anlayıveriyoruz.

Zuniş feskaya olmayan bir dünyayı kafasında kuran bir adamdır. Anasına avradına okkalı bir küfrü yediğinde kızacağına sevinir. Niye yapar bunu? Tartıştığı kişiyi siteye girenlerin gözünde itibarsız kılacağını zanneder; oysa kendisini destekleyen üç kişi vardır: Auf Wiedersehen, Osman zurnası ve manada kafa Varnalı.
Fesçeye 2019-10-08 14:55:10
Bak hitabımı değiştirdim daha da küçüldün.
Fesçe senin gibi Türk düşmanlarına sizin anlayacağınız dil kullanılır.
Anladı.

Ancak senin gibi şizofren biri küfürü basar beyin kontrolden çıkmış.
Bakırköy yakınsa vakit varken gir tedavi ol aslunda şizofreniyseniz tedavisi YÖK .
Bakarsın ev halkına anana kızına saldırırsın Allah korusun.
Benim destekten ihtiyacım yok ben Türküm senin gibi SATILMIŞ trol değilim ben kendimi korurum ama seni kim koruyacak.
Kırcaali’de Türkçe bilmeyen Asan başkana karşı bi Yürk aday çıkmış sen bilirsin bi soruver zamet olmada.
Anladı
D:€ 2019-10-08 14:58:13
fes kimseyi destekledogimiz yok, ama ikimizde kapismissoniz ,
çok olayın içinden objektiv olarak bak, forumun "tepihi de " iki pehlivan
biri efsane yilarini vermiş bu "sipora " , biride yeni ve genç , efsane olan yenildiği uanetindr kural dışı güreşe devam etmek ister (küfür eder), halbuki
biz onun veya bunun yenildigini sanmiyoruz bizim açımızdan kural dışı eyleme başladığından veya ima etiginde (çirkin küfürler) bizi bu bir Türk olarak rencide etmekte ,küfür etmese hiç bir sıkıntı yok.
fes sen küfürü ağzına aldığında yenilmiş oluyorsun aslinda.
Sana hatirlatem bu forumda uzun zamandır kalmanın sebebi fes rumun altında yazılar. Feska rumu var oldu e onida takib ediyoruz. Sen gene yaz fikirlerini yaz katılırım veya katılmam senin yazmanı destekliyorum.
Anlatabildim mi? ):
D;;;;Cccc. Gardaş 2019-10-08 19:22:19
Kimse Fesçe ile kapışmıyor sadece Fesçeye istediği gibi Türkleti aşağılayamayacağını anlatmaya çalışıyoruz.
Fes zat önce Türkleri ve Türkiye’yi sevmeye öğrenecek öğrenmek istemiyorsa onu kimse rahat bırakmaz.
Kör trol gibi hain DpS koşulsuz destek veriyor soru sormadıkça cevaplar alacak.

DpS sayesinde bu gün Bılgaristanda yarım yamalak anadilini konuşan dinsiz bi Türk gençliği yetişiyor.
Fes denenen bu trol buna rağmen haşn DoS yönetimini desteklemeye çalışırsa kusura bakmayın rahat bırakmam.
D:€ 2019-10-08 20:02:37
Arkadaşlar aynbizhen krankim(biraz hasta), dualarınızı esirgemeyin.
Usutme , birazda sinüzit galiba.
Auf Wiedersehen
Limonlu Sirke 2019-10-09 06:34:07
O kadar dedim, inanmadın, bak şimdi hasta olmuşsun götingenli! Alacaktın limon, mandarina, portokal, kivi, soğan, sarmısak, yapacaktın şıpka (kuşburnu), papatya (layka), sarı kantaron otundan çay miss gibi... Duayla şifa olunsaydı kanser hastası kalmazdı, oysa bünye zayıf kalmayacak, vereceksin ona vitamin, mineral, proteyin, kafanı boş şeylere takmayacsksın. Mesela namaz kılsan adam gibi her gün beş defa zihinsel boşalma. Sen kaptırmış Götenin şehrinden selamlar, Auf Dizelsen, içtin bavarya hamburg fermente şurubu, terli terli tabi, üstüne üstlük mevsimin son bahar olduğuna aldırış etmeden takıldın feskaya diye hitap eden şizofren meczubun peşine... Çekeceksin şimdi, delinin peşinden çekilirsen olacağı buydu. Biz ikaz ettik ama nerde! Şimdi biz yine insanseveriz, acil şifalar dileriz, fakat sen tıp uzmanı doktorlara başvur, ağız-burun-kulak ve iyi psikiyatır. Verdikleri ilaçları sakın ihmal etme, yoksa şerefsizim dört bacaklıya bindirip duayla ancak son olarak uğurlarız seni!...
Limonlu Sirke 2019-10-09 06:48:40
Konu meczupluk ve "dedim dedim inanmadınız" olunca, götingen ştrayze Auf Dizelsen gibi dinci fakat ölene dek MV emeklisi bir zat akla gelmemesi imkânsız gibi.

İşte dedim dedim inanmadınız: https://youtu.be/eX2-qhdvYdA

Not: Bu şahsa delirmek yaramış yahu, Erbakan'la beraberken çok antipatikti, "camileri ahır yaptıla" gibi ucuz siyasi propaganda yapıyordu. Peygamberlik pelerinini takınca daha itidalli olmuş, günümüzde hiç bir dinin toplum yönetilmesinde ve şekillenmesinde baz alınamayacağını anlamış. Keşke feskaya diyen şizofrenimize de gaipten sesler peygamberlik, velilik gibi görevler verse, kendi de rahatlar, çevresi de....
D:€ 2019-10-09 08:54:08
teşekkür ederim zitrone essig. Forumsever camiasinda yaptığınız haraket beni umutlandırdı. Önemli oğlan insanlık.
Limonatalı şirkete 2019-10-09 11:06:31
Sen önce Erbakan’ı öğren o zaman yaz belli beynin yıkanmış tek taraflı çalışıyor.

Burada Bulgaristan’da kimliklerini saklamadan açık seçik Türkiye hükümetinden nefret ettiklerini söylüyorlar.

Bu demek ki sen de Feska gibi Türkiye hükümetinden nefret ediyorsun kininiz ancak kendinizi yakar.

Türkiye hikimetinden memnun olmaya bilirsiniz ama bu düşmanlık niye.

Eğer sizler gerçek Türk olmuş olsaydınız Ayyıldız bayrağını ve Türkiye Cumhuriyetini severdiniz hükümetine karşı kininizi kusmazdınız.

Biz Bulgaristan Türkleti bi kısım hariç Türkiye’ye ve hükümetine saygılıyızdır.

Ayrıca benim hiç bir şeyden ihtiyacım ALLAHA şükür.

Benim tek isteğim yolunu şaşırmış sizin gibilerini doğru yola sokmak.

ANLADINIZ
Mehmetali Kökler 2019-10-09 14:55:49
Evet, kakavanın teki olduğunu anladık.
Memet Kökletire 2019-10-09 18:06:43
Bak kakavan olduğunun farkına varmışsın ilerleme var doğru yolu bulcan büle düşünürsen.

Biraz daha gayret.
Anladı
D:€ 2019-10-09 19:10:50
Arkadaşlar neler oluyor, biyerlerde haraketlilik oluyormuş mehter eşliğinde.
Bilen var mı?
Osman 2019-10-09 19:13:39
Şanlı Türk ordusu halkını korumak için şer ülkelerin kurduğu tuzağı bozmak için KuzeyDoğu Surıye’ye mehter eşliğinde giriyor.
D:€ 2019-10-09 20:09:14
Osman bin yaşa.
Başka bir Osman için türkü vardı. Nedir o türkü ,bize soylermisin.
D:C ye 2019-10-10 09:37:49
Osman türküsünü sen söyliyiver gariki. Eğer Tütk sen.
D:€ 2019-10-10 10:28:34
Osman bir deli oğlan, onyedisinde
Bir dikili taşı yoktu şu fani dünyada
Osman yoksul, Osman garip, Osman bir deli oğlan
Osman sahipsiz, Osman bir aşık oğlan
Şerife bir güzel kız, onbeşinde, Şerife ay parçası
Şerife elma yarısı, Şerife bey kızı, Şerife ağa kızı
Osman kim, Şerife kim derler
Derler de araya girerler ağalar beyler
Sana yoksul dediler Osman
Garip fakir dediler Osman
Ağa kızı nene gerek
Seni oyuna getirdiler Osman
Gel büyük sözü dinle Osman
Hani kan kardeştik Osman
O kızı sana yar etmezler
Gece vakti dellenme Osman
Bırak o silahı yerine Osman
Silahla mertlik olmaz Osman
Allahın verdiği canı
Almak sana mı kaldı Osman?
Destur be tövbe de Osman
Yüzbin kere tövbe de Osman
Tetik kolay düşer ama Osman
Sur Osman dur çekme Osmaan
Osman bir…
D:€ 2019-10-10 10:31:14
hayırlı sabahlar tüm Osmanlara.
Şanı yüce olanlara.
Buralardan çıkmam deyenlere.
D;C si 2019-10-10 12:45:25
Bunların hepsi başından mı geçti de ayrıntılı bi şekilde yazmışın.
Bravo sende bu ka akıl var mıydı.

Sen şarkı sözleri yarışmasına gir kesin KAZANIRSIN .

Anladı
D:€ 2019-10-10 14:57:13
" Bravo sende bu ka akıl var mıydı."
Anlayana sivrisinek saz senin gibiler ine davul zurna az.
Türk olsaydın anlardın, Tuna nehrinin derdini.
D:C ye 2019-10-10 16:17:21
A ferin.
fes 2019-10-11 22:16:06
Zurniş Feskaya seviyesinde yazılar yazarak burasına bombok hale getirmişsiniz yahu. Zurniş Feskaya çok bilgili biridir diye diye ona benzemeye başlamışsınız. Üzüm üzüme baka baka kararması gibi sen sanırsın Zurniş Feskaya'nın ikiz kardeşleri oluvermişsiniz.
Aa 2019-10-12 00:03:36
nesini begenmedin fes, Osmani Metin(Çetin) de ovdu oğlum, Mustafayla birlikte bende katılmıştım , Mustafa ine başkandı ozaman ama genç.
fes ...nestruvash.
Fesçe ye 2019-10-12 10:19:53
Eksik kaldın kim se baksın be pinço sen TROLÜĞÜNE devam et burada kendine zemin bulamadın ancak senin gibi bi iki trolden başka.

Sen en iyisi git FESbokuna orada belki hayran bulursun.

Feska Türk ordusu Suriye’de batağı saplanacak mı.
Hareket bitişinde dik Türk sen şimdi yap.

Anladı