Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Dünya
'1989 Bulgaristan Göçünün 30.Yılı” Anma Programın Tanıtımı Bursa’da Yapıldı

'1989 Bulgaristan Göçünün 30.Yılı” Anma Programın Tanıtımı Bursa’da Yapıldı

22 Eylül 2019

BAL-GÖÇ Balkan Türkleri Göçmen Mülteci Federasyonu ev sahipliğinde yapılan toplantıya BGF Başkanı Dr. Kader Özlem, Balkan Rumeli Türkleri Konfederasyonu Sabri Mutlu, İzmir Balkan Göçmenleri Derneği Başkanı Abdurrahim Nursoy, Yalova Balkan Göçmenleri Derneği Başkanı Nedret Gülen, Balkanlılar Kültür Derneğinden Olcay Özgün ile Göçmen camiasından çok sayıda isim “1989 Bulgaristan Göçünün 30. Yılı” anma programının tanıtımındaydı.

“1989 Bulgaristan Göçünün 30. Yılı” anma programı Bursa tanıtım toplantısına BAL-TÜRK Genel Başkanı Ruşen Özcan, Onursal başkan Bayram Çolakoğlu, Yönetim Kurulundan Doç. Dr. Ayhan Orhan, Yavuz Usta, Günay Uzun, Selahattin Aydın, Şükrü Ar, Sevcan Günzit, Yeşim Armağan Aslan ve Hasan Hayırsever, Karamürsel Şube Başkanı Türkan Günay, Şekerpınar Şube Başkanı Ahmet Akbulut Gebze Şube Başkan Yardımcısı Bekir Karaosman’da katıldı.

“1989 Bulgaristan Göçünün 30. Yılı” anma programı Bursa tanıtım toplantısının açılış konuşmasını yapan BGF Başkanı Dr.Kader Özlem,’ Haziran 1989- Mayıs 1990 arası dönemde 345.960 Bulgaristan Türkü göç etti. Bu göç hareketi kıta Avrupası’nda 2.Dünya savaşından sonra yaşanan en büyük göç hareketidir. ‘ dedi.

Daha sonra “1989 Bulgaristan Göçünün 30. Yılı” anma programı sunumunu yapan Kocaeli BAL-TÜRK Genel Başkan Yardımcısı, Doç.Dr. Ayhan Orhan, “28-29 Eylül tarihinde Cumhurbaşkanlığı makamının altı aylık programında yer alan, 1989 Zorunlu göçüne ilişkin tüm belge ve bilgilerin paylaşılacağı anma programına bu zulmü yaşayan birçok insanı katılımını sağlayacaklarını belirterek, anma Programında İsmail Cambazov, Zeynep Zafer, Vildane Dinç, Vedat Ahmet, Emin Atasoy, Kader Özlem, Fatma Rodoplu, Ayşe Kayapınar, Mehmet Türker, Gülbahar Kurtuluş ve Stoyan Dinkov gibi önemli konuşmacılar katılacağını ifade etti. 1989 Bulgaristan Göçünün yıldönümünde göç zamanı yaşananlar tüm çarpıcı yönleri ile dinleyicilere ve katılımcılara aktarılacaktır. www.1989forcedmigration.org web sitesi ve Twitter, Instagram ve Facebook gibi sosyal medya hesapları, bu çalışmaların dünyaya açılan kapısı olacaktır. Türkçe Bulgarca ve İngilizce olarak hazırlanan bu hesapların içerdiği bilgiler geçmiş dönemin unutulmamasını ve gelecek dönemde aynı olayların yaşanmamasına katkı sağlayacaktır. Aylık ziyaretçi sayısı 125 binin üzerine çıkan ve giderek artan ziyaretçi sayısıyla büyük ilgi görüyor” derken projenin gerçekleşmesindeki büyük katkı ve destekleri için, Cumhurbaşkanlığı himayesinde, YTB -Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Toplantıda söz alan BAL-TÜRK Genel Başkanı Ruşen Özcan ile geçmiş dönem başkanı Dr. Bayram Çolakoğlu yaptıkları konuşmalarda Bulgaristan Türklerinin 30 Yıl önce yaşadıklarına değinerek, ‘“1989 Bulgaristan Göçünün 30. Yılı” zorunlu göçün bütün yönleriyle ele alındığı bir çalışma olacak. Yurdun çeşitli yerlerinde yaşan Bulgaristan Türklerinin o günleri anlatan mektup fotoğraf ve anı eşyalarında sergileneceği zorunlu göç etkinliğinde göçmenlerin anılarıyla hazırlanan belgesel ve yayınlar akademik panel oturumlarıyla Zorunlu göç anısına konserlerle içeriği zengin bir programla Türkiye ve Dünya Kamuoyuna zorunlu göçü hatırlatacağız unutturmayacağız’ dediler.

Kaynak: www.balkantime.net


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Arda boylu. 2019-09-22 19:57:17
Bu gecen 30 yılın icinde sadece Bulgaristan göçmenleri için söz kornusu meseleler ele alınıyor bu ekseriyet turkluk meseleside de degil 30 yildir Andrey lukanovun bizler Bulg turkunununbasina getirdiği manipülasyon Ahmed Doganovskiiyh komünist DuPeSe yonetimidir bu 60 kusur yıllık komünist Stalinist bir rejimin aynen tarzli 30 yıllık bir rejim uzantisidir yaani aynipaslanmis tas aynı hamam kendin çal kendin oyna. işidir ben bu Bulgaristan'da 30 yıldan beri Bulgaristan Türklerine erime ve isyandan başka hiçbir değişim görmedim göremiyorum.dogrusunu söylemek gerekirse millete yalan söylemeyi bırakın bizler Bulgaristan'da kalan Türkler başımızda sözde Onursal başkan Ahmet Doğan oldukça yavaş yavaş sizler olmasada sizlerin ogullriniz kizlariniz ve torunlariniz asimile edilmeye devam edecektir diyelim herkes bunu bilsin. Yalana gerek yok millet asimile olmanın peşindedir.bunu iyi bilelim bunun ötesi yok careside yoktur.
BG Türk GÖÇMENİ 2019-09-22 19:57:25
Göçün 30 yolu anma törenlerine Belene ya da caza evlerinde yaranlardan kaç kişi katıldı. Karışım neredeyse koca şoför.
BALGÖÇ hiç bir zaman BG Göçmenlwrin yanında olmadı.
BG Türklerin haklarını aramayan DpS yanında yer aldı.
BALGÖÇ yönetimi BG Türklerin problemlerini kullanatrak Milletvekikli olma yarışına girdiler ve kullandılar.
İsyancı 2019-09-22 21:55:23
Yazık çok yazık.
Bunların ALAYI çıkarcı.
Bu tipler hiç bir zaman Bulgaristan’da kalan Türkkerin hazin geleceğinden ilgilenmezler.
Onlar konumunu Türkiye’de bi yerlere gelme gayretinden baka bi şey düşünmezler.
Bu yönetim tamamen DpS kontrolünde yani Bulgar Şevket’inin.
İşte Türkkeri satan SATILMIŞ Türkler.
Ali Kayalı 2019-09-22 23:39:55
bilgiler geçmiş dönemin unutulmamasını ve gelecek dönemde aynı olayların yaşanmamasına katkı sağlayacaktır. Boş işler. Kimseye faydası olmayan siyasi buluşma.
Yakuboğlu 2019-09-23 09:59:51
Bulgaristan da Olursal başkanımız var, kafa çekip inci yumurtluyor. DS ve Bulgaristan derin devletin adamı. Bir de burada olmuş. Kocaeli bölgesinde bulunan diğer dernekleri dışlayarak dava olmuyor. Sayın Bayram bey artık Onursal başkanımız olmuş vay be.
fes 2019-09-23 12:58:49
DS ajanları, satılmış türkler, kendi çıkarlarını düşünmekten başka bir şey yapmayan BAL-GÖÇ yöneticileri, var diye inanmış adam kahvehane veya meyhane adamıdır. Bunlara felesefede kanaat adamı denir. Bir yerde bir laf duyar, hiç sorgulamadan o lafa kesin inanır ve hayatı boyunca aynı lafı tekrarlayıp durur.

Onursal başkanı beğenmiyorsan git koca kafalı Boykosal başkana tabi ol ve rahatla. Adam onursal başkan neden oldu hiç sordun mu kendine? Bulgarların nefretinden belli ölçüde kurtulmak için onursal başkan oldu, bir bakıma bulgar kamu oyundan gizlenmek için.
Feskaya 2019-09-23 13:57:15
Feskadan yine BOŞ sözler.
Türkletin BOYKOSLA koca kafadan ihtiyaçları yok onların başında senin neyin pahasına olursa olsun savunduğun KOCA kafa onursal başkanı olan Amet ajan SAVA zaten var.
Prof. Yüksel Özkan’ı tanırsın o da derneği vekil olmak için kullandı.
CHP ile DpS kolkola BG Türkkerin adimie edilmesi için birlikte çalışıyorlar.

Türkler yok olmak içim BOYKOSAL ihtiyaçları YÖK onları YÖK etmek için Ametsalak var.
Sen de Amet ajan Sava’nın yılmaz savunucusu.

Çöplük yakında Feska yeriniz orada gitmek istemeseniz BG Türkü sizi çöplüğe göndercek yolu iyi bilir.
ANLADI
Anladiii Feskaya, Anladiiiii! 2019-09-23 14:12:31
Anana sövdürmek hoşuna mı gidiyor hayvan. Gider, oraspı encekleri öyledir, suratlarında eşek derisi vardır ve kendilerine kalaylattırmaktan edemezler. Anladiii, Feskaya Anladiii.
fes 2019-09-23 20:53:19
Ahmet Doğan'ın onursal başkan olması çok isabetli bir karar olmuştur. Artık partiyi bizzat yönetmiyor, kurucu başkan olarak saygınlığı var ve sözünün dinlenmesi çok normaldir.

Cahil cuhelanın bu olayı yanlış yorumlaması dikkate alınacak bir mesele değildir; cahiller zaten her şeyi yanlış yorumlar ve çarpık algılar. Onların toplumda bir karşılığı yoktur, nitekim şimdiye karar yapılmış seçimlerde halk bunlara rağbet etmedi.

Herhangi bir dernekten birinin milletvekili olması o derneğin gücünü ve etkinliğini gösterir. Ben BAL-GÖÇ derneğine üyeyim, aidatımı da düzenli olarak veren biriyim. Derneği takip ederim, şimdiye kadar derneği kendi çıkarları için kullanan birini görmedim. BAL-GÖÇ başarılı bir dernektir.
D: 2019-09-23 21:26:42
Doğanı anlatın tamam sıkıntı yok,
Kendini niye anlatıyorsun soytarı. Senin üyeliğinden kime ne shapshal.
fes 2019-09-23 22:48:59
Bilgisiz ve birikimsiz insanların görüş beyan etme, yorum yapama hevesleri komik tabi; tavuğun uçma denemesi gibi bir durum ortaya çıkıyor.

BAL-GÖÇ derneğine üye olmayan insanlar derneğe hesap sorucu eleştiriler yapıyorlar. Bir derneğe üye olamayan hesap soramaz, bu basit ama evrensel bir kuraldır. Diğer taraftan dernek yöneticilerinden herhangi birinin siyasete girip millet vekili olması takdir edilmesi gerekirken eleştirilmesi cehalet göstergesidir.

Haddini bilmeyenin ceddini şey diye bir laf vardı, bu duruma cık oturuyor.
Nazif Okumuş 2019-09-24 12:22:18
Fes, sadece o dediğin mi, bazı aptallar isim değiştirmeyi biz türkler kendi kendimize yaptığımızı söylüyorlar. Bulgarlardan hiç bir kötülük görmedik biz, kötülükleri satılmış türkler yaptı diyebiliyorlar. Otuz senedir Türkiyede yaşıyor ama bunları söyleyebiliyor. Feskaya diye yazan aptaldan Türkiyede de çok var çok
Feskaya 2019-09-24 13:58:38
Cahiller plajları yanlış yorumluyorlar dimi Feska.
Evet şu ana kadar olayları senden fazla yanlış yorumlayan yok.
Demek se Feska baş aptalıdın.
Sen rüyanda bile o gain DuPiSe ve onların yardakçıları olan BAL-GÖÇ yönetimlerini.

Amet ajan Sava agan orada 30 yıldır kukla olarak oturuyor.
Ona talimat vererek o da para hastaları olan senin gibilerini harekete geçiyor.

Feska BG Türk gençleri bu gün neden Türkçeyi yarım yamalak konuşuyor yazmaları da yok.

Amet başkanına sorunu iletsene bi el Ersun olaya. Yazık dimi o Türk gençlerine.
Hadi bi zamet Amet aganı arıyıver.
Belki sana danışır ne desin.

Türklük namına Feska.

Küfürsüz:ANLADI
Nazif cahiline 2019-09-24 13:59:30
Akıllı biri olmuş olsaydın o yazıları yazmazdın.
fes 2019-09-24 17:26:26
Cevap niyetine yazılmış abuklamalar cevap sayılmaz; abuklama abuklamadır, cevap vermek gerekmez.
Feskaya 2019-09-24 20:44:50
Feska senin cevabın önemli niye mi DuPiSenin Bulgar devletimin yanında yer alarak Türklere karşı yüreteceği politika çok önemli.

FARENİN kapana kısıldığı gibi kapana kısıldın be Feska verecek cevabın bike yok SATILMIŞ şaplal.
Amet ajan Sava ve sen gibileri çok yakında Bulgarın çöplüğüne gideceksiniz o çöplüğe Türklere değil Bulgarlar atacak sizi hiç bir ulus ihaneti kabul etmez.
Anladı
fes 2019-09-24 21:12:18
Emekli Amiral Türker Ertürk bakın ne yazıyor:

"Bulgaristan’da Türkler, yaklaşık olarak nüfusun yüzde 10’u. Soğuk Savaştan ve çok partili düzene geçildiğinden beri Bulgaristan’da Türklerin partisi olan Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH), her seçimde üçüncü parti çıkıyor ve koalisyon ortağı oluyordu. Ama laik bir parti olduğu için iktidarın husumetini üzerine çekiyordu. DOST adında Bulgaristan’da dinci bir parti kurdurdular. 2017 seçiminde Türk oyları bölündü, Türkler iktidar ortağı olma şansını kaybetti ve üçüncü parti durumuna Türk ve Müslüman düşmanı aşırı sağcı ve faşist ATAKA geldi. Yani izledikleri politikalarla yalnız Türkiye’deki halkı bölmediler, Türk Diasporasını da böldüler. Aynı durum, Avrupa’da ve Amerika’da da oldu!"
Feskaya 2019-09-25 04:59:39
Emekli AMiral BG Türk ve Müslümanların durumunu öğrenmiş olsaydı bu cümleleri kesin kurmazdı.
Eğer gerçek Türk ve Müslüman olsaydı sorardı DpS yönetimine neden 30 yıldır Türkletin haklarını atamadıklarını.

4 kez hükümet ortağı olduklarına rağmen Anadil Türkçe dersi zorunlu programa aldırmadılar.

BG beden ikinci bi partiye ihtiyaç olduğunu öğrenmemiş o AMiral.

DpSnin Türklere hangi konuda faydası oldu ya da olacak.
Yapamıyorlar yazcaaN gene.

DuPiSe ne işe yarıyor Feska anlat.
fes 2019-09-25 10:17:22
Yakında Hükümet ortağı olduğunda balkanlarda bağımsız türk devleti neden istemedi diye eleştirirlerse hiç şaşmam; cahil ama cahil olduğunu asla kabul etmeyen biri için her şey mümkün tabi.

Bu görüşe göre hükümet ortağı oldun muydu artık her istediğini yaptırabilirsin, tabi buradan da şu çıkarım geliyor: madem yaptıramadı demek istemedi, isteseydi her şey olurdu.

Amiral seviyesine gelmiş bir adam bilmiyor ama doğru düzgün bir cümle kuramayacak kadar cahil Feskaya her şeyi biliyor. Bilir bilir, amiral de kimmiş, bunlar her şeyi bilirler yov.
Feskaya 2019-09-25 15:46:53
Senden başka tavır beklenmez sen değil DpSyi resmen Bulgar devletini savunuyorsun.

Şapşal adam nereden çıkarıyorsun bağımsız devlet falan filan.

Şapşal eşit vatandaş kendi benliğini koruyarak yaşama istemesi bir insanın temel hakkıdır ve o devlet bunu sağlamakla mükelleftir.
Bu da Bulgaristan’da Türk ve Müslüman olarak eşit şartlarda yaşama isteği SUÇMUFUR kırıkbuynuzlu öküz Feska.

Fes gavur bozması ne yapsanız mani olmaya çalışsamız da Bulgar devleti Türklerin bütün haklarını tanımak zorunda.

Türkler ne otonom ne bağımsızlık istiyor sadece insan gibi kimliğini koruyarak eşit vatandaş olarak doğurdukları topraklarda yaşamak istiyor.

Feska sen Türklerin bu haklı isteğine niye karşı çıkıyorsun.

Anladı
fes 2019-09-25 20:03:51
1974 senesinde "hain türkler" dilekçe vererek zorunlu eğitimi sonlandırıldı diye çocukça bir iddia attın ve ortaya herkesi kendine güldürdün. Şimdi saygınlığını en azından biraz olsun geri kazanman için herkesten özür dilemen gerekirken pişkin pişkin sus pus olman çok kötü bir davranıştır.

DPS hükümet ortağı iken zorunlu türkçe eğitimi nasıl getirecekti onu açıklamıyorsun. DPS zorunlu türkçe eğitim isteseydi ortağı bunu kabul eder miydi? Ederdi diyorsan o zaman bağımsızlık isteğini de kabul ettirirdi. Neden olmasın değil mi? İseyen bir çingene vermeyen iki çingene nasıl olsa.

1991 Senesinde İbrahim Tatarlı edinna bılgarska natsiya olması için imza verdi ve böylece bulgarlar Jivkov zamanında bile ulaşamadıkları bir avantaj sahibi oldular diye tamamen saçma, gerçeklerle hiç bir alakası olamayan bir şeyi dile getirebildin. Sorum şu hala bu saçmalığa inanıyor musun? İnanıyorsan cahil dediğimizde neden kızıyorsun.
Feskaya 2019-09-25 21:10:48
Eğer sen gerçek bir Türk olmuş olsaydın Türklerin temel haklarını savunurdun.

Sen Gavurun Türkkere uygulamak olduğu asimilasyon destekleyen pisliğin tam kendisinin .

Hakiki gerçek tarihi inkar eden tipsiz şuğursuz hatta aileni satabikecek pisliğin ta kendisinin.

Sen gavurun Yılmaz savunucusun.

Sen bunları iyi bilen birisin ya gavursun ya SATILMIŞ pisliksin.
Anladı
fes 2019-09-26 10:15:40
“Cahille sohbet etmek zordur bilene,
Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.”

Kim demiş bu sözleri, Mevlana demiş. Cahilin aklına üç beş satılmış türk 1974 senesinde dilekçe verdi hoop zorunlu eğitim kalktı diye aklına gelmiş söyleyivermiş.

Bu ajan, satılmışlar, planlama, gibi şeyler Amirallerin, profesörlerin, araştırmacıların akıllarına gelmeyen Feskaya namlı kişinin aklına geliyor; nasıl oluyor bu? Bir Allah bir de kendisi biliyor.
Feskaya 2019-09-26 11:21:34
Feskacık kendin gibi küçük düşünüyorsun.
Amiraller T.C. siyasetçilerin bi çoğu Bulgaristan’ın nerede olduğunu bile bilmiyor.
Aynı senin savunduğun kişiler BGden Türkiye’ye giden Türklere Bulgar diye hitap edenler.
CHP bir kaç oy alıtirız düşüncesiyle iki tarafta sa DpS ile iş birliği yapıyor işte ÇIKAR için BG Türkleri böyle satılıyor.
DpS neden Türkletin haklarını aramıyorsun diye sorulduğunda vay DİNCİLER bizim iç işlerine karışıyor diye BG devletini de arkalarına alıyorlar.

Feska zorunlu Türkçe dersi BG nasıl kaldırıldığını sor dedim SORMUYORSUN ve bilenlere de İNANMIYORSUN.

Feska sen de birlikte DuPiSe yönetimi BG tarih ÇÖPLÜĞÜNE gidecek

Anladı
fe 2019-09-26 12:08:41
Yapma yav, Amiral Bulgaristan'ın nerede olduğunu bilmiyor ha? Demek askeri akademide bunlara bir şey öğretmiyorlar. Breh yav!

Bu sözleri söyle bildin ya, birazcık kendini bilsen, yüzünü ellerinle kapar ve bir daha insan arasına çıkmazsın, ama kendini bilme olmadığında pişkin pişkin sırıtıp duruyorsun.

İnat ederek tartışma kazanılmaz, tartışma bilgiyle kazanılır. Ahmet Doğan'ın ajan olduğu bilgisini nereden aldın ve bu bilgiye Allah'ın kelamıimış gibi nasıl inandın? SKAT tv'den mi, kahvede bacanağından mı, sarı çizmeli Mehmet ağdan mı, nereden dinledin?

Bunları açıkla zavallı durumun da ortaya çıkar. Hiç olmazsa kalan hayatını yalan kuruntular içinde yaşamaz, birazcık olsun insan olursun.
Feskaya 2019-09-26 12:30:56
Feska sen büyük ihtimal ile karısın dimi.
Kendin erkek olduğuna inanıyor musun.
Eğer kendini erkek olarak görmüyorsan Amet ajan Sava oldunu da görmüyordun demek.

İşte sinin farkın burada.

İşte bilgiye dayanan bi cevap.
fes 2019-09-26 13:33:53
İyi, zaten “Cahille sohbet etmek zordur bilene, Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.” dememiş miydik, Mevlan hazretlerini doğrulamış oldun.

Bir kaç cahil ve aptal kişi bir araya gelip bir kamu oyu oluşturlar ve geliştirdikleri "görüş" herkes görüşü olmuştur. Ajan Sava, ajan Pavel gibi mesela. Sorup sorgulayacak ne var ki, her şey açık ortada derler, aynen senin yaptığın gibi.

Heidegger felsefesi bu konuları işler; aptal bir kişinin aklı nasıl çalışır konuları. Önümüzde harika bir aptal kişi örneği var, Heidegger felsefesini öğrenmek için çok yararlı.
Feskaya 2019-09-26 20:55:09
Senden büyük ÇAHİ̇L aptal varsa deredeki kurbanlar profesör olur.
Şapşal sen bütün cahilliğinle aptallığınla kimi tahrik edecen geri zekalı.
Gavur seni eksim eğitmiş çünkü kendisi Tuşlar tarafından eksik eğiltii sen de unların ürünüsün.

Hani küfürler taktik mi değiştirdin ne yapsan kendini değiştiremesin sütü ailesi bozuk bıynuzlu Feska.
Feska Asan başkan bu sefer Gırcalı başkanı olacak mı.

Sen neden Türklerin haklarını istemesine karşısın.

Basit mi cevap ver

ANLADI
fes 2019-09-27 12:30:26
Çoktan rezil oldun ama o kadar ilkel bir karakterin var ki bunun farkına varmanın imkanı yok. Hadi bakalım yoluna.
Feskaya 2019-09-27 14:55:30
Feska bu sitede kime karşı tavır alınıyor bi bak gör SANA.
Bak kim İLEZİR olmuş.

Sana tek bi noktacık destek veriyor o da sen gibi TROL.

Türkkerin gaklarını alınmasına neden karşı çıkıyorsun.

Hadi cevapla.

Asan Başkanı destekleyelim mi bi ikna et ona göre oy verelim bakarsın GERB Gırcalıyı alır.

Sana belki sorarlar.
D:€ 2019-09-27 15:50:11
Hasan'ı destekleylim.
Fazlası gerekmiyor.
Auf Wiedersehen
fes 2019-09-28 22:59:30
Hasan Aziz'e destek aklın gereğidir.
Feskaya 2019-09-29 10:34:24
Feska neden Asan aklığın gereğidir bi açıkla bilelim.
İkna et.
Mustafa Vatansever 2019-09-29 11:53:38
Bulgara oy verecek değiliz her halde Fes, tabi ki oyumuzu Hasan Aziz agaya vereceğiz. Türklere insan gözüyle bakan bir bulgar partisi çıksa belki düşünürdük, ama öyle bir parti yok. Aklımızı peynir ekmekle yemedik, tabi ki oyumuz HÖH adayına.
Aliosmam 2019-09-30 16:31:42
Hasan başkanı mı destekleyeceğiz DPS yi mi.
Bu bi yerel seçim.
Hasan başkanın karşısına daha düzgün bit Türk çıkarsa kimi destekleyeceğiz DpS yi mi Asan başkanın daha düzgün olan rakibi bi Türkü mü çok kaypak bi durum.

DPS bi 30 yıl daha siyasette kalsa BG Türklerin hayatı ne gibi değişecek zannediyorsunuz.

Bu gidişatta 30 yıl sonra BV Türkçe konuşan kalmayacak.

Yerel seçimde bi kere daha düşünün.

Türkletin devamına mı yok olmasına mı imza atacaksınız.
fes 2019-10-05 17:31:27
DPS'yi desteklemeye devam etmeliyiz.Türklerin bir partisi olması hiç bir partileri olmamasından bin defa iyidir. DPS yerine ikinci "daha iyi" parti kuramazsın. Kurarız diyenler yalan söylüyor.
AliOsman 2019-10-05 23:03:53
Fes rumuzlu
DpS yönetiminin sayesinde BG Türk olamadık bi 30 yıl daha desteklesek BG Türkçe konuşan Türk kalmayacak.
Senin ve senin gibilerin hedefi zaten bu.
fes 2019-10-10 14:08:59
Alesman, benim ve benim gibilerin hedefi o dediğin değil; öyle çat diye trışkadan çıkarım yapıverme.

DPS sayesinde şu oldu bu oldu kolayca deyiveriyorsunuz, ama dediklerinin aslı astarı yok. Sorun varsa , ki var, sorunun kaynağı, suçlusu bulgar devletidir. DPS tamamen bulgar derin devletinle çalışmış olsa bile, ki öyle bir şey yok, suçlu gene bulgar idaresidir. Kafaya bir kere bunu sokacaksın.

Eğer yukarıda yazdıklarımı anlayamadıysan ban DPS'yi Ahmet Doğan değil de sen yönetseydin nasıl türk kalacaktık onu anlat. Sen başta olsaydın ne yapardın? Bunları bir bir anlat.
AliOsman 2019-10-10 15:02:09
Fes sen bu milleti aptal mı zannediyorsun enayi mi.
Senin dps parlamentoda ne ile yarıyor.
30 yoldur susuyor.
Yünana oradaki Türklet Avrupa mahkemesinde Yunan gavuruna TÜRK kelimesini kabul ettirdiler.
Parlamentoda iki ya sa üç vekil olsa Türkletin sorunlarını kesintisiz parlamentoda dile getiriyorlar.
Ve Yunan gavuru tıpış tıpış geri adım atmak zorunda kalıyor.
Makedonya’da, Arnavutluk’ta Türkler parlamentolarda sorunlarını dike getirmeye çekinmiyorlar ve netice alıyorlar.
Senin hain DPS yönetimin 30 yıldır susuyor.

İstemesen VERMEZLR
Sakın isteseler Bulgar verecek mi saçmalıkları yazma senin tutumun zaten belli.
fes 2019-10-14 12:50:33
Hayır Alesman, milleti aptal zannetmiyorum ama sen çok aptalsın be Alesman.

DPS 30 senedir susmadı; bulgar siyasi arenasında bir şeyler yaptı. DPS'den tam olarak ne beklediğini insanlara bir açıkla da beklentilerin gerçekçi mi gerçek dışı mı bir görelim.

Siyasette her istediğini yapamazsın, mümkün olanı yaparsın. DPS de mümkün olanı büyük oranda yaptı. Benim de eleştirdiklerim var; ancak hiç bir iş yapmadı, hep sustu, olmasa da olur gibi eleştiriler sorumsuzluktur.

Verdiğin örneklerin hiç bir Bulgaristan'a uymaz. Diğer taraftan DPS hepsinden daha başarılı ve etkilidir. Yunanistan türklerinin durumları en kötüdür.
AliOsman 2019-10-15 10:34:48
Fes her kimsen DpS başarılıdır diyorsun ancak ülkeyi soymakta en başarılı bu doğru.

Yazsana DpS Türklere ne gibi faydası oldu tek bir kalem tek bi kalem.

Eleştirilerin varmış hadi o eleştirilerini de yaz senin samimiyetini görelim yalancımısın ya da samimi.

Bulgaristan Türk halkının DpS siyasi arenada haklarını savunmasını bekledi tapmadı. Türkletin oylarını almasını biliyor ama sen yapamaz diyorsun o zaman o DpS parlamentoda ne iişe yarıyor.

 
   YORUM YAZ
Ad/Soyad*
Yorum Metni*:  
* Maksimum karakter sayısı: 1200
Security Code*
 
  * Yazılan yorumlardan site sahibi sorumluluk taşımaz !
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.


« Geri dön

ANKET



Anket Başlangıç Tarihi:

[ Anket sonucu ]
REKLAMLAR



All Rights Reserved © 2006-2019    "SENİ MEDİA" LTD; KARDZHALI   Webdesign: SWS