Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
29 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali Valisi, belediye başkanlarını kahve içmeye davet etti

Kırcaali Valisi, belediye başkanlarını kahve içmeye davet etti

15 Kasım 2019

Kırcaali Valisi Nikola Çanev ve ildeki yedi belediye başkanı, yerel seçimlerden sonra bir araya gelerek, kahve içtiler. Belediye başkanlarını kahve içmeye davet eden Çanev’in bununla devlet ile yerel yönetimler arasındaki ortaklığın güçlendirilmesini ve yeni 4 yıllık görev döneminin başında temel önceliklerin ele alınmasını istediği anlaşıldı. Vali,”Yapıcı olan ve bölge halkının yararına olan her bir mantıklı hareketi, projeyi ve girişimi desteklemeye hazırım” diye vurguladı.

Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, “Programlarımızı devlet ve hükümetin desteği olmadan yürütemeyiz, vatandaşların beklentileri de kurumlar arasında gerçek ve etkili diyaloglar yönündedir. Popülizme girmeyelim, bundan kimse yararlanamaz” diye kaydetti. Müh. Azis, belediye başkanları adına müzakere masasında ele alınması gereken bölge için önem taşıyan tüm konularda merkezi ve yerel makamlar arasında daha fazla pragmatizm ve eşgüdüm sağlanması çağrısında bulundu.

İlk olarak belediye başkanları hızlandırılması için ortak hareket edilmesi ve en üst düzeyde destek almak istedikleri Kırcaali Çevre Yolu projesine dikkat çektiler.Ulusal önem arz eden proje kapsamında 3 000'den fazla kişiye ait yaklaşık 300 arazi kamulaştırılacaktır. Sedlovina (Ercilli) köyü yakınlarında evsiz hayvanlar barınağı kurulması, Bölge Katı Atık Depolama Tesisi inşaatının tamamlanması gibi başka konulara da değinildi.
Vali, belediye başkanlarıyla üç ayda bir kere olmak üzere düzenli görüşmeler yapılmasını önerdi.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Zurniş Feskayaya 2019-11-16 16:03:04
Masada oturma düzenine bakarak Kırcaali'de protokole göre bir numara kim olduğunu kolayca anlaşılır. Kendini sözde Türk milliyetçisi olarak sunan Zurniş Feskaya son günlerde aptal aptal sorular soruyor: yok efendim polis binasına asıl saatin vızrojdenski pesni melodileri neden çalıyormuş ve Hasan Aziz bey bunları neden yasaklamıyor muş. İyi mi?

Amacı kışkırtmalar yoluyla Türkleri bulgarların gözünde şeytanlaştırmak. Seçimlerde morardı şimdi kinini bu şekilde kusuyor.
Feskaya 2019-11-16 18:20:47
Feska BOZUNTUSU senin Türk olduğun bile şüpheli.
Ulan şaplal dazlak çakması Gırcali valisi neden il ve ilçe belediye başkanlarını SIRAYA dizerek toplantıya çağırıyor.
Sıkıysa gelmesinler ve İTAAT eritmesinler.
Vali bu pısırıkkarı İNSTRUKTAJA çağırdınız sen debiliyorsun.
Vali Gırcalı polis milis binadınsan yayılan IRKÇI TÜRK DÜŞNANLIĞI melodilere Türkler kafa kaldırdığını biliyor ve o pısırık “başkankarına” susun ananızı bellerim mesajını veriyor.
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-17 07:34:59
Bu hayvan kendini ne sanıyor? Valinin yanına gitmeyeceklermiş. Gitmeyince Çanev karaları bağlayıp ağlayacak mı? Hem ikide bir ağlamayan bebeye meme yok diyorlar, hem de devletin temsilcisiyle görüşmesin diyorlar.
Dinci yobazları DANS enseleyip ağır koşul altında hapse sokmalıdır, ama nerde! Bulgar devleti 20 asrın 20'li ve 30'lu yıllarda halifeci cumhuriyet düşmanlarına kucak açtı, Türk milleti yok, müslüman var dandanasını tutturdular. Şimdi de aynısını yapıyorlar, FETÖcü, mihrci, nurcu vs. dinci yobazlara gözlerini tıkıyorlar. Zurniş gibi cemaatçilerden bir tane hapiste var mı? Yok!
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-17 07:41:27
Bu gün Kırcaali ilçelerini cübbeli, sarıklı, kıllı kıllı liseyi dahi bitirememiş Mahmutçular dolaşmıyor mu? Bazıları camilerde Türkü Türke kışkırtmıyor mu? Millete sen cumaya niye gitmiyorsun, sarık cübbe niye giymiyorsun diye saldırmıyorlar mı? Coca Cola içen kafirdir diye akıl almaz iddiaları atmıyorlar mı?
Zurnişler bulgar devletinin eliyle Türk halkında palazlandırılmaya çalışılmıyor mu? Bunların amacı belli, her ne kadar kusurlu olsalar da, Türk halkını temsil eden RESMİ YASAL KURUMLAR'ı ortadan kaldırmak. Zurniş DPS ve Müftülüğe havladığının binde birini maşası olduğu Bulgar devletine havladı mı?
Hz. Komünistlere 2019-11-17 09:51:34
Gırcaslıda ve ilçelerde idaa ettiniz gibi kesinlikle “cübbeli tekeli” yobazlar dolaşmıyor.
Kimse kimseye Cımsya gitmeye zorlamıyor.

Bulgaristan Türkkeri erimemeli için kesinlikle Çınar’a gitmeli.
Eğer bu Cuma faliyetine birileri karşı çıkıp geriçilik dinçlik suçlaması yapıyorlarsa kesinlikle Bulgar devletinin Yürkkeri adimile politikasını DESTEKLİYOR.

Bulgaristan Türkleri eritilmek istemiyorlarsa kesin diline dinine sıkı sıkı sarılmalıdırlar.
Aksini idaa eden kesinlikle Türk değildir.
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-17 10:24:00
Kimse zorlamıyormuş. Daha doğrusu zorlayamıyor. Cübbeli kıllı kıllı cemaatçiler bal gibi de dolaşıyorlar, deve sidiklerinin tıbbi faydalarından bahsediyorlar, dört hadis kitabının nasıl mükemmel olduğunu, herkesin sakal bırakıp kadınların el, ayak, yüz harici herşeyin kapatılması gerektiğini söylüyorlar. Helal gıda altında satış yapabilmek için elalemin Cola, Pepsi gibi içeceklerine haram diyorlar.

Bulgar devleti bu asalak virüsleri sepetleyip zındanlara atmıyor, çünkü
işlerine geliyor. Bu çağda uyduruk arap masallarını kurtuluş için çare göstermek ahmaklıktır. Din sömürüsü olan yerler bataklık, zırcahillik yeridir. Deve pisliği içmek şifadır diye milleti kandırmaya çalışanlar Sudi Arabistan'a gitsinler, zorla dinin öğretildiği ülkede seve seve yaşasınlar.
Numan Nalcı 2019-11-17 13:26:27
Aksini iddia edenler Türk değilmiş... Mantığa bak be! Aslında, "benim gibi aptal ve cahil olmayanlar Türk değildir" demek istiyor. Kafasının ardındaki düşünce budur.

Dinine inanır veya inanmaz, bu bir vicdan meselesidir, kimseyi zorlayamazsın. Türkiye'de ha bire cami yapılıyor ama içleri bomboş.

Camileri veya kiliseleri doldurarak hiç bir ülke kalkınamıyor, bilimde, teknolojide, hukukta, sanatta ileriye gidemiyor. Sonra din sayesinde insanlar daha ahlaklı, daha vicdanlı oluyorlar diye bir şey de yok.

Japonya dinsiz bir ülkedir, ama ahlaklılık dünyanın en üst seviyesindedir. Bir de Türkiye'ye bakın, on yedi sene islamcı iktidar boyunca hırsızlık, kayırmacılık, yağma beşe, ona, yüze katlamış.
Uman nalçılıya 2019-11-18 07:28:22
A be salaklar Türkiye hükümetinden nefret ederseniz niye nefretimizi buraya taşıyorsunuz o nefretimizi orada yanı Türkiye’de kusunuz.
Bulgaristan’da dinci okun gruplsrı yok.
Pazarlıkta bir grup çingeneye Mısır Vahanileri nasıl olduysa para ilke kapanmasının anlamını bilmeden birkaç çingene kadınını kapatabildiker.

Gerçek dindar Türkler hele buradakiler hiç bir tarikata uymaz.

Sizler DuPiSe trolleri Bulgaristan’da “dinci” yanı radikal İslam yayılıyor algısı yaratarak Müslümanların dinlerini öğrenmeleri için engel yaratmaya çalışıyorsunuz.
Sizin gibi dinsizler RADİKAL güşünenlerden daha tehlikelisinizdir.

Olmayan radikal yani sizin dediğiniz”dinci” akımı yaratma ALGISINDAN vaz geçin kimse inanmaz.
Numan Nalcı 2019-11-18 11:23:58
Biri senin gibi geri zekalı ise o radikal dinciden bile daha zararlı hale gelir işte. Anormal biri olduğun çok açık ama kendini normal biri olarak görüyorsun, esas zararlı dediğimiz nokta da burası işte.

MVR'nin saatindeki melodiyi Hasan Aziz bir encümen kararıyla neden yasaklamıyor diyen adam dört dörtlük bir geri zekalıdır işte. Hasan Aziz beyin bunu istese yapabileceğini düşünen bir adam normal bir adam değil, gerçeklikten kopmuş bir geri zekalıdır.

Radikal dinciler de gerçeklikten kopmuş geri zekalılar değil midir? Adamlar 1500 öncesini günümüze getirip sözde ideal dünyayı kurabileceklerini zannediyorlar.
Numan nalçasıza 2019-11-18 19:38:39
Hakiki harbi tam dört dörtlük bi ibikli zurnacı Şapşal adam yerel parlamento referandum yapma yetkisi bile var.
Ama sizin gibi “ uyanıklar@ hakkı kendiniz gibi aptal cahil enayi sanıyorsunuz.

OŞT boşuna havlamayın Asan başkan isterse ilde çok şey değiştirir ama o pısırık kukla zat ancak Türklete karşı hizmet eder.
gabra 2019-11-18 20:23:07
Da jivee mejdunarodnoto polojenie, da jivee Pıtrak, da jivee MİG.
Numan Nalcı 2019-11-19 12:00:33
Fes senin zayıf noktalarını yakaladı. Neresi orası? 1974 senesinde iyi bulgarlar durup dururken kötü türkler bir dilekçe vermişler ve zorunlu eğitim kaldırılmış. Bu anlatıma inanan adam kesin kafadan çatlaktır.

İkincisi de MVR'nin saatini melodisi meselesi. Hasan Aziz istese imiş melodiye bir encümen kararıyla yasak getirebilir imiş. Aklı olan bunu söyleyebilir mi?

Fes egemenlikten, tarihten bahsetti ama Zurniş bunları anlayabilir mi? Ben diyor, istersem Kırcaali'nin içinde donlarımı çıkartıp çırılçıplak gezebilirim. Hadi DOST partisiyle bir deneme yapın bakalım ne oluyor, hep beraber görelim.
Numan Nalçılıya 2019-11-19 14:19:00
O kadar aptal inikli zurnalasız ki tarihin gerçeklerini bile bilmiyorsuz ya da biliyor TROLLÜK yapmaya devam ediyordunuz.

DpS ile BOŞ müftülüğün sayesinde Bulgaristan Türkleti adimile ediliyor.

Bu gerçeği nereye ve ne zamana kadar saklayabilirdiniz Türk halkı gözü açıyor para tığıma devri bitiyor.

Anladınız
Numan Nalcı 2019-11-19 18:27:53
Cümle yazmayı öğren önce geri zekalı. Snin geri zekalı çıkarımlarına kimse inanmıyor, son seçimlerde bu görüldü.

Geri zekalı, eğer türkler asimle oluyorlarsa onun tek sorumlusu bulgar devletidir. Beyinsiz senin gerçeğin geri zekalı olmandır, o da apaçık ortada, kimseden saklayamıyorsun.

Hayvan oğlu hayvan.
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-19 20:40:07
Bu zuniş hem DPS ve hem de Müftülüğe niye kin kusuyor? Çünkü bulgar yalakası müzevir enceğidir.

O kadar aşağılık yaratıktır ki 1984'te "Soya dönüş" asimilasyon zulmünün faturasını Türklere kesmektedir. Nasreddin Hoca'nın fıkrasında olduğu gibi "Hırsızın hiç mi suçu yok?" diyoruz.

Bu oksijen israfı Osmanlı'nın parçalanma dönemi yaşanan sorunları azınlık halktan soruyor! Yugoslavya'da yaşanan Müslüman soykırımların sorumlusunu arnavut ve boşnakların olduğunu söylerlerse bunlara ne denir?

Zurniş bulgar yalakası geri zekalıdır. Havlar durur, onu kale alan yoktur. DPS ve Başmüftülüğü 30 yıldır "çok yakında" yıkıyor.
Hz.aptala 2019-11-19 21:18:56
Nrde dolasiyor cubeli sariklilar geri zekali atip tutmaya çalisma icipte yazma buraya gorduklerni beyinsiz
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-19 21:42:04
Rabıtayı yaptın mı hoyvan. Kalbini şıhhın Mahmut "efendinin" kalbine bağlayıp, onun kalbini bir deniz kendininkini bir kazan hayal edip denizden kazana şap şap diye su atıyor musun? Kalbini kaşının arasına bağlıyor musun?

Bu saçmalıkları Nakşi, Kaplancı, Öngütçü, Mahmutçu, Süleymancı bir sürü cemaatlar üstün ve gizli hakikat diye gizli gizli öğretiyorlar. Mektubat diye cinsellik, şirk ve sapkınlıklarda zirve yapan İmam Rabbani diye bildiklerinin masallarını okutuyorlar.

Tarikatçılar dürüst olun. Adam gibi Kuran öğreteceğiz derken daha ne uydurduklarınızdan haber verin.
Hazretsiz Hamanasıse 2019-11-20 07:44:02
Şapşal herif buradı Bulgaristan sen nereden bahşedilirsin ölüz.

Sen tam bi Türkiye Cumhuriyeti hükümeti zır cahil DÜŞMANDISIN.

O senin şahsi sorunundur sen zaten kafayı körmüşüm git bi TÜRBEYE dua et hakikate dönmen için evliyalardan yardım dile Türk halkını ilgilendirmez hele Bulgaristan Türkünü HİÇ.

Anladı
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-20 15:50:21
Bulgaristan'da yasadışı yapılaşma yapan beyinleri uyuşturan cemaatlerin merdivenaltı uygulamalarını eleştirdiğimizde Zurniş ne diyor? T.C. hükümetini eleştiriyormuşuz.

Müzevir enceği böyle kafası bulanık. Evliyalardan yardım dileyeyimmiş. Kafa yok, tam cemaatçi beyin yamyamlarının uygulamalarına mağruz kalmış omurgasız işte budur işte.

Müzevir enceği cumaya gitse, "rabıta" yapsa, "evliyalardan" destek dilese adam olur mu? Olmaz. Babası, dedesi gâvur pabuççuluğu yapmış, o da aile geleneğini devam ettiriyor. DPS ve Başmüftülüğü tabi ki de sevmez, bu yılışığa kapıyı göstermişler, komunist dönemi müzevircisi saygı bekledi, öküz gibi bağırdı, tabi iki kurumda insanlar konuşarak sorunları hallettiği için Zurniş'e kapıyı gösterdiler. Kuyruk acısı 30 yıl geçmemiş.
Hazretsiz demokratsıza 2019-11-20 19:16:37
Şaplal pısırık adam Pazarcıkta birkaç Çingene o da para karşı giyindikleri vahabi din urbalarından Bulgaristan’da her hangi bi yerde bahsettiğin dincilerden kimleri görmüşler hele sen hiç bi tane gördün mü tabi sen Türkiye’de yaşıyorsun T.C. Hükümeti karşıtısın.

Boşuna yorulma yolunuz ÇÖPLÜK.

Anladı
fes 2019-11-20 22:02:48
Zurniş Feskaya asimilasyon sürecini tersine çevirmekte kararlıymış. 1974 hain türkler bir dilekçe vermişler ve asimilasyon süreci saat gibi işlemeye başlamış.

Sadece bu olsa, Zurniş Feskayanın kıçında bir çıban çıkmış. O gün bu gündür Zurniş eşeğe yan oturmaya başlamış.

1991 senesine geldiğimizde edinna natsya imzasını bir çakmış hoop Zurnişin diğer kıç kabasında bir çıban daha çıkmasın mı. Ondan Zurniş ne yapıp edip asimilasyonu durdurmak zorundadır.
fes 2019-11-20 22:04:57
İmzayı çakan İbrahim Tatarlı'dır, ismini yazmaya unutmuşuz.
Fesçeye 2019-11-21 05:16:21
Fesçe bak yavaş da olsa üreniyorsun bubalığına mı sordun.
Kabul etmek istemesen de gerçekler hep gerçektir saklanamaz saklansa da o da kısa süre içindir.

Anladı
fes 2019-11-21 12:38:25
İbrahim Tatarlı bir imza çaktı hoop Jivkov'un bile kuramadığı edinna natsya kuruluverdi. Ama DPS istese her şey bir anda düzeliverir, ama bu kahrolası DPS istemiyor işte.

Kötü trkler olmasa ikinci dünya savaşı hiç çıkmazdı. Kötü türkler durup dururken Hitler'e bir dilekçe verdiler; biz dediler yahudileri ve çingeneleri istemezük dediler. Masum mu masum Hitler ne yapsın, günah benden gitti deyip yadilerden ve çingenelerden sabun yaptı.

Kötü türkler dururlar mı, kalktılar 1974 senesinde bir dilekçe verdiler. Kime verdiler? İyi bulgarlara ba, kime verecekler.Bunun üzerine iyi bulgarlar zorunlu eğitimi kaldırıverdiler.

Kötü türklerden biri de fes olabilir mi? Neden olmasın, Zurniş Feskaya'yı sevmeyen adam mutlaka kötü türktür. Sade bu yetmez, GERB'i de seveceksin MVR saatinde çalan melodiler bir encümen kararıyla şey edilsin.
Hz. Demokrat b. Hümanist 2019-11-21 12:40:22
Müzevir enceği Zurniş müzevir bubasının yanında Türkçe konuşmayı öğrenememiş, konuşamayınca düşünmesi imkansız hale geliyor. Oğullarına ve torunlarına öğretecek olan kendisi olduğunu bilmiyor. Mustafa Hacı, Mustafa Karadayı, Hasan Azis ne yapsın, bu şerefsizi bursla okula mı kaydetsinler?

Bu it GERB hakında bir tane eleştiri yaptı mı? Bir kere olsun Borisov, Tsvetanov, Yaneva gibilerin dediklerini, yaptıklarını eleştirip onlara "DS ajanı" gibi şeyler dedi mi? Demedi, çünkü o hainin önde gidenidir. Babası Jivkov'a hizmet ettiği gibi kendisi şimdi Jivkov'un korumasdına hizmet ediyor.
Trollere 2019-11-21 17:33:08
Sizler çok akıllısınız ama sadece pazara kadar.
Orada kayboluyorsunuz.

Şapşallar DpS, BSP , GERB , “ATAKA” partilerin aralarında fark varmı diye sordum.
Cevap yok.

Hepsi Türk düşmanı oluşumlardır.

Tarihi hiç kimse değiştiremez gerçek tarih asla unutulmaz.

Tarih SADAKATİ ve İHANETİ asla unutmaz.
fes 2019-11-21 18:38:21
Fark yok, hepsi aynı. Kanıt? Zurniş Feskaya dedi ve madem o dedi tartışamayız. 1974 senesinde hain türkler dilekçe yazdılar; söz konusu dilekçeyi iki gözüyle gören kim? Zurniş Feskaya gördü ba!

Başka neler gördü? İbrahim Tatarlı'yı imza çakarken gördü. İşte o imzadan yukarıda saydığı partiler çıkıverdiler. Vallayı bak!

Ve fakat Zurniş Feskaya'nı daha derin bilgileri var; Buzluca'da sakallı Dimitır Blagoev her şeyi planladı abi. Vallayı bak!

Zurniş Fekaya'ya güvenin, yakında bir parti kuracak, asimilasyon, zorunlu eğitim, azınlık statüsü ve de MVR saatinin melodisini yoluna koyacak abi.
Fesçeye 2019-11-22 07:05:59
Aynı trküler aynı nakarat.
Sen akıllanmasın. Sen aynı 1984 yılı Bulgar devleti gibi Türkletin gözünü açıyorsun.

Bravo aynen devam et. Sen olmasaydın ya da sizler kendimi Türk hisetmeyecektim.
fes 2019-11-22 18:53:28
Zurniş, sen ayak takımına mensup birisin, sen kim Türklük hissi kim. Bir insanın kendini Türk hissetmesi için tarih, edebiyat bilmesi lazım ve buna ilave olarak geniş bir kültürü olması lazım.

Sen zır cahil, mantık çalıştıramayan bir geri zekalısın. Psikolojide Kruger sendromu diye bir olgu var: adam sonsuz cahil ve yeteneksizin tekidir, ama bunun farkında değildir, her şeyi bildiğini zanneder. Sen busun Zurniş.
Fesçeye 2019-11-23 12:49:03
Feska yine anzırdın kendini ne güzel tarif etmişin bir gün düşünsem seni böyle tarif edemezdim.

Bravo Fesçe.

Feska sen Turska filologiya mı okudun buna da cevap vermemişin.
fes 2019-11-23 16:13:47
Ananın filologyasını okudum, Zurniş hayvanı. Senin cehennem zebanisi bir yaratık olduğunu ananın filologyasından bir bir okudum. Hayvan.
Fesçeye 2019-11-24 09:04:27
Feska sahi sen kafadan kırık mısın?
Primatlar bile senden daha insancıl.

Primatlar kutsallığa saygılılar sen ise hiç aynı yaban eşekler gibi boyuna anzırıyordun.
Kendine yakıştıra biliyormusun.

Bi baksana aynaya ne göçereceksin bi PRİMAT.
fes 2019-11-24 10:40:44
Ananın filologyasını okudum primat oldum, şimdi de MVR satinin melodilerini ananın talimatıyla şey edecem. Ebenin örekesinin filolojisiyle de İbrahim Tatarlının imza çakmasını gördüm, hayvan.

Öküz başlı Zurnişin filolojisi mi? Onunla da 1974 senesinde kötü türklerin dilekçesinin kıç tarafını gördüm, zorunlu eğitimi sinkaf edilmesinin filolojisi şey oldu. Öküz başlı Zuniş hayvanı
Fesçeye 2019-11-24 14:02:03
Feska SAKİN büle gidesen kesin DELİ hastanesine götürecekler.

İleri geri sağa sola küfür yağdıranların yeri KESİN tımarhanedir.

Bırak şu primatlığı biraz insana dön.

Feska Gırcalı polis binadından yayılan o IRKÇI Türk düşmanlığını körükleyen melodiler susmalı mı.

Senin görüşün önemli naçalniklen senini dinler.

Anladı.
Mimar olmayan Sinan 2019-11-24 14:11:06
Zurniş'in babası bir anlık gaflete gelip anasını ıslatması çevresine ne kadar zarar veriyor, pes doğrusu. Korunma yollarını öğrenseler bu gün Zurniş gibi bir vaka olmayacaktı, buna da kaderin cilvesi diyelim.

Zurniş kendisi gibi yığıntıları peyda edip sorumluları DPS ve Müftülük'e yüklemesi çingenelerin "devlet bize bakmak zorunda" anlayışı değil mi? Birazık menfaat için Türkleri öcü göstererek Jivkov'u melek ilan etme aptallığına bürünen bu şahsa ne demeli?!
Mitat Fes bozuntudu 2019-12-31 21:34:49
Koruma yollarını öğrense diye cümle kurmüş Feska sağımı.
İşte seni ve senin gibi kafirleri yola getirmek için koruna yapmamışlar ve beni dünyaya getirmişler.
Anladı
fes 2020-01-01 12:11:47
Korunma yöntemini bilmememe anlatımı bana ait değildir; başka bir arkadaş çok güzel söylemiş. Zurniş Feskaya gibi bir yaratığı dünyaya hiç getirmeselerdi daha iyi olurdu demek istiyor.

Haklıdır, böyle bir yaratığa hiç gerek yoktu. Gel gelelim bu pis karakterli yaratığın hayatın doğal akışını değiştirme gibi bir gücü de yoktur. Yaratık yaratıktır. Mutlu yıllar dilerim.
Hasan Osman 2020-01-01 18:30:27
Fes hala sana kim olduğunu söyleyenlere “yaratık” diye itham ediyorsun asıl YARATIK kendin olduğunu görmüyor ve inkar ediyorsun.
Fes ne kadar uğraşsan uğraş Türkler haklarını akacak engel OLANAYACAKSIN.
Bunu görmeyerek kabul etmek istemeyerek GAVUR bozması olduğunu ortaya koyuyor.
fes 2020-01-10 11:52:13
Masanın üstünde ne çok su şişesi var, insan şaşmadan edemiyor. Her halde adamlar bir hafta susuz bırakıldılar ki suya susuz kalmış manda gibi saldırmışlar.

Bir de bisküvi niyetine pita pita ekmek koymuşlar. Oldu olacak bir kiloluk ekmek somunları koysalar daha iyi olacakmış.
DePeSeli 2020-01-10 11:59:39
Fes bunlar seninin koşulsuz desteklediğin DpS Gırcalı başkanları dır.
Vali unları instruksitaya çağırmış.
Türklerin haklarını aramaya kalkarlarsa vali hepsini içeri tıkacak hepsinin koçu Bolu çok çalmışlar Fes.
fes 2020-01-10 13:19:04
Yok görevden alamaz, tam tersi: DPS istese Vali'yi bir encümen kararıyla görevden alıverir. Alır almasına da, ne yazık ki istemiyorlar... Bütün mesele istemekdedir, isteseler neler yapmazlar ki.
DePeSeli 2020-01-10 23:31:21
Fes isteselerdi 30 yıldır yaparlardı
fes 2020-01-11 12:07:06
Niye istemiyorlar ya bunlar, Allah Allah! İstemiyorlarsa isteyenler gelsin abicim! Saat kulesindeki melodi çan çan çalıyor Belediyenin encümeni şey etmiyor; oysa bir encümen kararı hepisini görevden alıvermek işten bile değildir.

O parkta dikilmiş iki bulgar askeri heykeli ne demek, türklere hakarettir. O heykele baktığında bir Türk ne hissediyor? Kırcaali bölgesinde tarihin hiç bir döneminde bir tane bile bulgar yaşamamışken, 1912 senesinde geldim süngü hücumuyla Türklerden bu toprağı aldım demektir o heykelin manası.

Ya, olay böyleyken böyle işte. Ama DPS bir istese, encümen kararıyla neler yapılmaz ki?
Feskaya 2020-01-11 19:40:55
Fesçe kelime oyunları seni hakkı mı çıkaracak sanıyorsun HAYIR.
Sırmistanda bir avuç etnik Bulgar
Sırbistan hükümetine azınlık haklarını vermek istemediğinden Bulgaristan devlet makamlarına şikayet ediyorlar.
Bulgar devleti AB toplantılarda Sırbistan azınlıklar konusundan şikayet ediyor ayrıca devlet olarak Sırbistan devletiyle konuyu bire bir görüşüyor.

Şimdi yaz DuPiSe yönetimi Türkletin hakları için Bulgar Şevket’i önünde hiç mi girişimde bulunmuş mudur.
Kocaman HAYIR.
Türklet şikayet etmedikçe Bulgar Türkleri asimile etneye rahatla devam edecek.

Şikayet etseler her şey düzelecek mi manasında yazılar yazacaksın hep yazdığın gibi.
Evet Fes gavur bozması değişecek hem de ÇOK. Ç
fes 2020-01-12 12:38:33
Encümen kararı güzel bir şeydir. 1851'de kurulan ilk ilimler akademisine Encümen-i Daniş, 1911'de kurulan ilk tarih kurumuna da Târih-i Osmani Encümeni adı verildi.

Encümen farsça bir kelimedir; manası, cemiyet, toplantı, grup anlamındadır. Günümüz Türkiye'sinde belediyelerde encümen organları vardır. İkinci derecede kararları alır ve üyelerinin yarısı meclis üyesi, yarısı da belediye bürokratlarından oluşur.

Bulgariştan'da encümen var mıdır bilemem. Dediğim dedik çaldığım düdük diyerekten saat kulesi melodilerini yasaklayabilir mi bilemem. Ama bu işler istemeye bağılıdır, istese şey eder...
Feskaya 2020-01-13 07:51:59
Fesçe senin avukatlığını yaptığın DpS milletvekilleri parlamento kürsüsünden istemeye ısrar etsinler verirler mi vermezler mi seni ilgilendirmez o Bulgarın kararı.
Avukata/AVKAPA yanı sana tek doru.
DpS milletvekilleri neden istemiyorlar?
Cevapta demogoji yapma.
fes 2020-01-13 11:33:59
Lotodan para düşüremeyen adam istemesini sorgulamalı, demek yeterince istememiş ki para ondan kaçmış; istese para mutlaka gelirdi.

Sağlıklı bir erkekle kız evlendiler, yatağa girdiler, birbirlerine karşı kuvvetli istek duydular, haşna fişna gerçekleşti, dokuz ay sonra buradan bir çocuk dünyaya geleceği kesindir. Bu tartışılmaz bir gerçektir.

Amma ve lakin, şey isteksiz olursa, yani inek almaz buzağı emmez durumu olursa, çocuk olamaz abi. Bu konuda halk ne demiş? İsteksiz şeyden burunsuz çocuk doğar demiş.

Şey derken neyi mi kastediyorum? Halveti kast ediyorum abi. Hani "Muhteşem yüzyıl" filminde halvet ileri halvet geri diye bahsediliyordu ya, o halvet işte.
Feskaya 2020-01-14 08:24:17
Fesçe anladım DpS istemiyor NEDEN?
fes 2020-01-16 11:29:47
Bulgaristan Türkleri yaşadıkları yöreye göre Türkçeyi farklı şivelerle konuşuyorlar. Mesela geliyorum fiilini yöreye göre "gelerim, gelorum, gelyerim, gellerim, gelyorum" şeklinde kullanıyorlar. Bu Anadolu'da da böyledir, bu farklılıklar Türkçeyi bozmuyor, gramer yapısı aynen kalıyor.

Türkçe iki yoldan bozuluyor: 1 - gramer yapısının bozulması ve 2 - Türkçe kelime sayısının azalması, yerine yabancı kelimelerle ikame edilmesi.
Feskaya 2020-01-16 13:51:52
Fesçe bu durum hangi şartlarda düzelebilir.
Türkçe İstanbul Lehçesi olarak kabul edilir ve Türk halkı okullarda aynı lehçeyi öğrenir.
Bulgar ise Tırnova Lehçesini kabul eder ve resmî okullarda öğretilir.
Devlet okullarında kabul edilen tek lehçe başka yerde öğrenme şansı var mı?
Bu birinci soru.
Hele azınlık isen anadil eğitimini zorunlu müfredattan başka öğrenme şansı var mı?
Üçüncü doru ise neden DpS anadil eğitime önem vermiyor.

Demogoji yapmadan.
fes 2020-01-16 18:59:04
Hayvançe, seninle konuşmadığımı, tartışmadığımı bilmiyor musun, yüzünde eşşek derisi mi var?
Feskaya 2020-01-17 07:44:59
Fesçe “pred istinata i BOGOVETE mılçar”.
Anladı.
fes 2020-01-17 11:19:53
Vodno ogledaloyu beğendim, çok iyi olmuş.
Feskaya 2020-01-17 14:20:47
Fesçe köprüden vodnoto ogledalota baktığında kendini yakışıklı görüyorsun galiba ya da öyle mi görünmek istiyordun da o bodno ogledalotu beyeniyordun.
Sık sok bakmanı öneriyorum o ogledalo seni istediğin gibi gösteriyor öyle mi anlayalım.
fes 2020-01-17 15:06:20
Vodno ogledaloyu yapanların eline sağlık, başarılarının devamını dilerim.
Feskaya 2020-01-17 19:19:35
Fesçe kendini çok zeki ve akıllı zannediyorsun ana aptalın önde gideni olduğunun farkında bile değilsin. Lapşal herif konuyu saptıracağını ve soruları görmezden gelerek düştüğün zor durumlardan kurulacağını düşünüyorsun.
Bravo deve kuşu gibi kafanı kuma sokmaya devam et HANZO Fesçesi.
fes 2020-01-17 21:42:59
Allah razı su aynasını yapanlardan. Millet oltasını alıp nah kol gibi şaranlar tutabilirler. Izgarada kızart onları, yağlı yağlı, birayla ne güzel gider. Dps milletin balık bira keyfini bile düşündü ya, ne kadar teşekkür etsek azdır.
Feskaya 2020-01-18 08:38:28
Fesçe kafayı kırıyorsun sana bu bu yakışır.
Ancak bunu yazabilirsin sen bunu hak ediyorsun.
Sana ve senin gibi kafadan kırıklara KIRCASLİ haber sidesinde geçit yok.
İstediğmiz gibi cirit atma döneminiz BİTTİ.

Anladı
fes 2020-01-18 11:11:19
Su aynası gibisi yoktur, Kırcaali sen sanırsın Amsterdam olmuş. Bundan iyisi can sağlığı. Ahmet Doğan Hasan Aziz beye tez yapın şu Su aynasını deyü bir taslimat verdi su aynası hayalden gerçek oluverdi.

Ne var ki bunun temeli istemede olduğu muhakkaktır. Ahmet Doğa istemese su aynası diye bir şey olmazdı. Hal böyleyken bütün Bulgarya Türkleri Ahmet Doğan'ı desteklemeleri şarttır.

Öyle ki Ahmet Doğan kuş sütünden gayrı ne varsa beslenmeli, bir istediğini iki etmemeli ve canı daha çok şeyler istemesi sağlanmalıdır. Her şey istemeye bağlıdır. Her ne kadar isteyen bir cigene, istemeyen iki cigene olsa da isteme çok önemlidir.
Feskaya 2020-01-18 12:48:35
Aynı istikamette devam Fesçe iyi gidiyorsun.
fes 2020-01-18 16:33:55
Heraklitos ve Parmenides felsefenin babaları sayılırlar, Martin Heidegger, doğru düşünmemiz için bu ilk filozofların öğretilerine yeniden yeniden dönmemiz gerektiğini söyler. Heidegger, Platon'un idealar öğretisi ve mantık biliminin ortaya çıkmasıyla insan düşünmesinde iki bin sene boyunca bozulma olduğunu iddia eder.

Heraklitos'tan bir alıntı; Aptal ve cahiller köpek gibi tanımadığı insana havlar, eşek gibi samanı altına tercih ederler.
Feskaya 2020-01-18 22:22:32
Fesçe sen tanımadığın birine undan mı HAVLIYORSUN.
Bravo yanı bi de filosofiyadan nahsediyorsun. Bumu senin filosofiyan havlamak küfretmek v.s.
İbrahim Koşukavaklı 2020-01-19 09:46:13
Fes, DPS belediye sadece su aynası yapmadı, çok güzel parklar da yaptı. Bunları da görmek, takdir etmek lazım.
Kuramigradçanin 2020-01-19 09:51:01
Sadece parklar değil aynı zamanda Adatepe altıını Kanada şirketine vererek yöre halkını kansere ve tabiyat yıkımı da yaptıDpS bunları da unutmayın.
İbrahim Koşukavaklı 2020-01-19 12:15:09
Kanada şirketine izni DPS değil Hükümet verdi, depesenin izin verme yetkisi yok. Belediyeler şehrin ulaşımı, kanalizasyonu, alt yapısı, imar işleri gibi işleri yapar, bilmem hangi dağda, tepede maden işletme konularına karışamazlar. Bu işlerle merkezi devlet ilgilenir. Biz Krumovgratta bayan belediye başkanımızdan çok memnunuz, işleri iyi götürüyor.
İbrahim Koşukavaklı 2020-01-20 08:06:22
Mülki amir derken ne anlıyorsun tam anlaşılmıyor. Türküyede mülki amir vali ve kaymakamlara denir. Edirnenin mülki amiri Edirne valisidir, belediye başkanı değil. Yazı yazmayı öğrenmemişsin ama yetkinin kimde olduğunu biliyorum diye ortaya çıkıyorsun. Koşukavak belediye başkanı dağlardan sorumlu değildir, izni o veremez. Belediye başkanı iyi işler yapıyor.
Kuramigratçanin 2020-01-20 09:19:00
Bulgaristan ilçelerinde mülki amiri BELEDİYE BAŞJANIFIR inanmıyorsan üren.
Bi zat Boyko Borisov Ada Tepeye gelerek şahsen ileride yöre halkını imzasıyla kansere ve çevre felaketine mahküm eden DS ajan Gelini olan SABİGAN’a izni verdiği için teşekkür etti.

Salak internet var artık. Kenefte osursan bile hemen dünya duyuyor Kuramigratçanin. Milleti salak enayi ve apral yerine koynayın.
Belli sen nemalanıyorsun Sabihanin etrafında.
İbrahim Koşukavaklı 2020-01-20 11:41:31
İnternet varsa haberin kaynağını göstersene be adam. Kurduğun cümlelere bakınca baya eğitimsiz görünüyorsun, okuduğun haberleri doğru yorumlayabiliyor musun belli değil. Gelin, Ajan, SABİGAN - bu sözlerde hiç bir şey anlamıyoruz, uyur gezerler gibi sayıklıyor musun, ne yapıyorsun? DPS belediye başkanı halk tarafından defalarca seçiliyor, demek ki seviliyor ve başarılı.
İbrahim Koşukavaklı 2020-01-20 15:36:32
Laga luga yapma, haberin kaynağını göster, yoksa yalancı olursun. Aslında baya palavracısın galiba, dediğin hiç bir şey birbirini tutmuyor. Bulgar basını haber yaptıysa o haberi al, buraya koy. Haberi doğru anlamış mısın anlamamış mısın görelim. Ağzını bozarak konuşma, memişhane ağzıyla olmaz bu işler.