Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
06 Nisan 2020
HABERLER » Bulgaristan
Türkiye Cumhuriyeti'nin Sofya Büyükelçisi görevine Aylin Sekizkök'ün tayini resmileşti

Türkiye Cumhuriyeti'nin Sofya Büyükelçisi görevine Aylin Sekizkök'ün tayini resmileşti

27 Aralık 2019

Türkiye Dışişleri Bakanlığı Güvenlik ve İstihbarat Genel Müdürlüğü eski Başkan Yardımcısı Aylin Sekizkök'ün Türkiye Cumhuriyeti'nin yeni Bulgaristan Büyükelçisi görevine atanması resmileşti.

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın buna dair imzaladığı kararname, Resmi Gazete'de yayınlandı.

Şimdiki Büyükelçi Hasan Ulusoy, Türkiye'nin Brüksel misyonu başına geçecek.

22 Aralık 1970, Amasya doğumlu olan Aylin Sekizkök, Türkiye Dışişleri Bakanlığında işe başladığında sadece 19 yaşındaydı. Sekizkök, Ankara'nın Kiev, Stokholm, Berlin, Amman ve Milano diplomatik misyonlarında görev yapmış bulunuyor. Eşi Hasan Sekizkök ise Türkiye'nin Üsküp Büyükelçiliğinin başında bulunuyor.

Kaynak: bnr.bg/tr


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


RAMAYY 2019-12-28 00:33:05
Vatana Millete uğurlu olsun. Devletine ve Milletine gerçek hizmet verebilmek için bu görev tüm dünya ülkelerinden çok daha zor. Lakin on iki bin yıllık devlet geleneği olan bir milletin evladı olarak Sayın Büyükelçi bunun muhakkak yüksek bilincindedir. Peki, dünkü uşağı olan bir avuç bu ülkede diplomat olmak niye bu kadar zor. Çünkü devlet olmanın uluslararası vasıfları, yükümlülükleri ve sorumlulukları var. Yirminci yüzyılın sonunda daha dün diyebileceğimiz dünyada emsali görünmemiş bir manevi soykırım sicili var bu küçücük ülkenin. Hemde kimin üzerinde? Varlığını himayesi altında korumuş ve dini özgürlüğünü bu koruma altındayken kazanmış yüce bir milletin öksüzleri üzerinde. Bu yaptıkları da öyle " komünistler yaptı " denerek geçiştirilmemeli. Çünkü, çok efendi değiştirmiş ve her dönemde ve her farklı siyasi sistemde farklı yöntemlerle tekrar etmiş. Bu gün de gizli cabaları hiçte AB meteniyetiyle örtüşmüyor. Büyükelçiye KOLAY GELSIN.
Önder Zülküfoğlu 2019-12-28 08:50:44
Su uyur, bulgar uyumaz, yaklaşımıyla, hamaset edebiyatıyla ortamı gergin tutmanın gereği yok, fakat uyanık kalıp edilmiş hakların sürekliliğini sağlama ve kollama konusunda gevşememeli.
fes 2019-12-28 19:37:53
On iki bin yıllık devlet geleneği lafı biraz abartılı olmuş, o kadar da değil. Orhun kitabeleri 720 senesinde dikilmiş, İslamiyetin çıkmasından yüz yıl sonra. Kitabede 500 senelerinde kurulmuş Büyük Türk devletinden bahsediliyor; Göktürk imparatorluğu diye bilinen Türk imparatorluğu.

Tarihi kayıtlarda açık seçik Türk sözü Orhun kitabelerinde geçiyor. Milattan önce 230 senesinde Çin kaynakları Mete handanın kurduğu Hun devletinden bahsediyor; biz Türkler hunları Türk olarak kabul ediyoruz, ama bizden başka kimse onları Türk kabul etmiyor.

Tarihte ilk yazıyı bulup kullanan Sümerler olmuştur; ondan önce yazı yok kayıt yok. On iki bin sene gerisi çok muğlaktır. Arkeolojik bulgular var, ama Türk müydüler, alman mıydılar veya başka bir millet miydiler konusunda bilgi yok.
Hacı Hafıd 2019-12-31 21:40:04
Fes neden her yazılana itiraz ediyorsun sen her şeyi bilen birisimden de kendimi Rab sanıyorsun ukalanın önde gideni.
12 bin yıl demiyorsa inikli bin yıldır ukalalığını illa göstereceksin.
Senin tezine katılmak imjansızdır senin bilgilerin kıt.
D: analiz 2020-01-01 10:08:44
fes'e katilmak bu konuda mumkun degil. Niye mi , yahu muhalefet olsun.
Bilimsel olarak da aciklaylim.
12 bin sene once mutlaka devletler vardir. Onlardan birtanesini alin , tureye ,tureye ,evrim gecire gecire bu gun formatiyla onumuze cikmaz mi , cikar , bal gibi . Niye olmasin. O arada bu aksam foyerverk isinlsrin altinda, Gofhe'nin sehrinde Dostoyevski geldi aklima , uykum olmasaydi belki biraz okurdum. fes yeni yili nerede karsladin ?
Auf wiedersehen.
Gerçek müslüman 2020-01-01 20:17:19
Büyükelçiden verimli çalışmalar bekliyoruz, Allah yardımcısı olsun.
Misafir 2020-01-02 11:54:47
Fes’in yazdıkları doğrudur,tabikide Türklüğümüz ile gurur duyuyoruz Büyük milletiz fakat gerçekleri de söylemekte fayda var.
Büyükelçimize başarılar,Tr-Bg ilişkilerini dahada güçlendirmesi dileklerimle.
Ayşe 2020-01-02 20:40:57
FES’in derdi Bulgaristan Türkleti nasıl asimile olur başka derdi yok.
Feskaya 2020-01-03 08:23:05
Feska sen GERÇEKTEN Fikret Özgür müsün?
fes 2020-01-06 18:15:33
Fikret Özgür değilim, sizlerin arasından çıkmış bir aydınım. Bak kendime aydın dedim, gördünüz mü? Biliyorum, şimdi bunu duyar duymaz birileri "kendini övme, alem övsün seni" diye bana kızdılar.

Kızsınlar kızsınlar, umurumda değil; sittin sene onların övgüsünü bekleyecek değilim, kendi göbeğimi kendim kesmeye karar verdim.

Kendimi bir şeyler sandığım falan yok, ne olduğumu iyi biliyorum. Aydınım diyorum ama, düşüncelerimi yazıya dökecek kadar da değil.
Feskaya 2020-01-07 03:35:00
Aydın diyorsun ama etrafın zifiri karanlık be Feska neden.
Aydınlık saçamıyorsun hala karanlık içindesin.
Aydın olman için aydınlık saçmalısın sen bi da düşün.
Doğru ya unuttum sen “yüzlerce binlerce” kitap okuduğunu yazmıştın.
Feska, bir insan okuduklarınla mı ya da fikirlerinle mi aydın oluyor? Mesele burada.
fes 2020-01-07 08:09:47
Ne olduğumu bilmem için düşük zekalı birinin değerlendirmesine ihtiyacım yok. "Yüzlerce binlerce kitap" okumamış biri okumuş birini değerlendiremez, ama tersi olur. Hayvan mertebesinde biri hiç değerlendiremez. Ne yapar, hayvanlık yapar.
Feskaya 2020-01-07 08:38:57
Bir insan kendisi için ne düşündüğü önemli drğil .
Önemli olan onun için ne düşündükleri.
İstisna hariç senin için bu sitede iyi düşünen yok.
Bunu bi değerlendir azıcık aklın varsa tabi.
Ayrıca ATMAK SERBESTİR.
fes 2020-01-07 12:11:15
Bir geri zekalının aklı olmaz, bunu herkes bilir. Geri zekalı"El alem seni değerlendirsin, kendin değil" derken kast ettiği kendi geri zekalı görüşüdür. O herkesi kendisi gibi düşündüğünü sanır. Hayvanı memnun etmeye kalkışan kendisi hayvan olur. Hayvan hayvanlığının içine sımsıkı dolanmıştır, oradan mezara kadar çıkamaz.
Feskaya 2020-01-08 08:32:30
Fesçe neden bu kadar alçalıyorsun?
Seni haklı olarak eleştirenlere hayvanca cevap veriyorsun bu duygu zaten senin içinde var.
Çık o hayvan kabuğundan “aydın” kabuğuna gir.
Anladı.
Nazlı Hasan 2020-01-08 14:15:41
Yeni büyük elçiye başarılar dilerim.
D: analiz 2020-01-08 22:40:20
fes'e bugunde katilmiyorum, ama Aydin oldugunu hosima gitti.
Aydin - aslo da guzel osomis. Ys fes biraz toparla kendini, biseyler yaz oglum. Bu forumda ilham kayna oldugunu bilyorzun dimi.
Gercekten binlerce kitsb okudun mi? Vallahi bravo, bence yuzlerce belki ama binlerce degil.
Fes bilimsel kanit icin tek tek kitaplarin isimlerini metsk ediyor kamooyun.
Gothenin sehrinden selyamlar,auf wiedersehen
fes 2020-01-09 12:41:50
Binlerce lafı biraz abartılı olmuş, iki bin kitap belki okumuşumdur. Abartma, olduğundan büyük gösterme insanlarda hep vardır, ben de de var. Zaten aşırı çok okumak da iyi bir şey değildir.

Kişi ilk gençliğinde ( 18 yaşla 25 yaş arası ) dört sene klasik eserleri yoğun bir şekilde okuması lazım; bu da yeterlidir. Bilginin tadını bir kere aldı mı bir daha hayatı boyunca bırakmayacağı kesindir.

Ben ilk gençliğimde dört sene değil ama üç sene yoğun okuma yapmış biriyim. Bu dört sene yoğun okunmalı lafını söyleyen Dostoevski'dir.

Auf wiedersehen bu yazdıklarımı anlar mı, biraz şüpheliyim.
Feskaya 2020-01-09 14:49:11
Fes hiç bu kadar gülmemiştim bravo.
Yazdıklarından birazcık doğruluk payı var.
Değil biraz epey var “atmak serbest.” Fesçe.
fes 2020-01-09 16:27:02
Nazlı Hasan'a katılıyorum, büyük elçimize başarılar diliyorum.
Feskaya 2020-01-10 08:36:55
Aşüle Fesçe biraz adam ol adam.
Niye bu kadar elçimizi tebrik etmekte geciktin.
Sen ve sizler kafalılar T.C. hükümetini sevmesiniz buna rağmen bizim Elçilerimiz bütün dünyada başarıdırlar yeni elçimiz Bulgaristan’da başarılı olacağının kuşkusu yoktur.
fes 2020-01-10 11:44:04
Büyük elçinin türbanlı olmaması sevindirici. Beceriksiz kadınları sırf türban takıyor diye önemli görevlere getirilmeleri bıktırdı usandırdı.
Feskaya 2020-01-10 11:54:02
Fesçe hangi beceriksiz TÜRBANLI kadını göreve getirdiler kanıtın var mıdır sırf T.C. hükümetinden nefret ettiğinden mi öyle düşünüyorsun.
İstanbul’da Türbe çok burada da var git birine günah çıkart.
fes 2020-01-10 19:15:45
Büyük elçinin arkasındaki tabloları çok beğendim. Evimde o tablolardan olmasını isterdim.
D: analiz 2020-01-10 21:27:30
"Auf wiedersehen bu yazdıklarımı anlar mı, biraz şüpheliyim."- ya verstand yapmaz.
Bi fikra:
Hoca tarih sinavinda soru sorar ogrenciye, ama belli ki takmis ogrenciye.
"Kac kisi oldu ikinci cihan savasinda."soruyor hoca.
Ogrenci de cevaben -"40 milyon falan ve sayre."
Ocada devam ediyor- "oglum isimlerini istiyorum soylemeni."
Evet Dostoyevski haric 1999 okudugunuz kitaplarini saymanizi rica ediyoruz.- isim isim.
Auf widerzehen.
Feskaya 2020-01-10 23:28:42
Evine istersen takarlar sen sadece işte be Fesçe.
fes 2020-01-11 13:25:42
Okumamış adamın ben çok kitap okudum demesi gülünçtür, ama okumuş adamın bun söylemesi normal bir davranıştır. Mishel De Monten'in "Denemeler" kitabı bu konuda ilgin bilgiler veriyor. Kendini övme başkaları seni övsün uyarısı aptal ve cahil insanlar için söylenmiştir diyor Monten; aklı başında insanların kendilerini çekinmeden anlatmaları gerekir diyor.

Bu konuyu yılar önce düşündüm ve Monten'e hak verdim. Monten 1500 senelerinde yaşamış Fransız asıllı bir düşünürdür.
D: analiz 2020-01-11 13:36:16
Tmm, 1998 kaldi ,hadi Nitshehi de saydik ne kaldi 1997 isim.
Canim benim bekliyoruz.
Auf widerzehen. (Getheden Prometeusu oku ben okudum, 1996 kalsin ,bekliyorum ha).
fes 2020-01-11 14:18:09
"Pod igoto" romanını da okudum, onu da say. Gerçi boktan bir kitap, ama bulgar karakterini anlamam için okumak zorunda kaldım.

Çocuklara yazılmış beşinci sınıf kahramanlık romanları gibi bir kitap. Kitabı okuduğumda bulgarlara acıdım. Bu kitabı inanarak okuyup da bir insan hayatının sonuna kadar aptal kalacağı kesindir.

Dostoevski'nin tırnağı bile olamaz İvan Vazov. Ama bulgar dili konusunda ramanın yararlı tarafı vardır, ama o başka konu.
... 2020-01-11 14:20:40
Bu kitabı inanarak okuyan bir insan... (düzeltme)
D: analiz 2020-01-11 16:38:46
Vinetu omudun mu? Hayi4sa buyuk eksigin var.
Peki kitab yazmaya disunmiyor.usun?
Feskaya 2020-01-11 19:26:45
“ Pod igoto “ kitap sipariş üzere yazıldığını bile bilmiyordun.
Ruslar Osmanlı’ya karşı Balkan ülkelerinde yaşayan Hıriatitankarı kışkırtmak için CİDDİ kaynak ayırıyor.
Çetekeri destekliyor tutarlı politikasıyla Ruslar Balkanlar’da başarılı oluyor.
Örnek:
Jiv e toy jive
Tam na horinaka
Leh’i İ pışka
Bitilki trışka
Na edna ayrana
Zahvırlıl çala
Na doruğa
butikka va dve stroşena
Glava se lüşka
Ustata vika
Dayte mastika.

Hacı Dimittır Varna Türk garnizonunda bin başı.
Ruslar tarafından para karşılığı çete kurmayı kabul ediyor.
Çetevikeri genelde açlardan horunaklardan ayaş ları topluyor.

Fesja bunları bilmem biliyor musun.
Galiba öğrenecektik şeyin var eksik kitaplar okumuşun.

Lütfen listesini yazmaya başka.
Dostıevsikini anladık devamını.
fes 2020-01-11 22:05:37
Mehmet Türker diye biri var, "Hazal" Gazal diye berbat kitaplar yazmıştır. Sindelli'den olması lazım, Koşukavak'la Zvezdel arası bir köy. Adam Belene'ye gidenlerden, ama Belene'ye giden herkes daha sonra adam gibi adam olacak diye bir şey yok; Mehmet Türker bunun kanıtıdır.

Adam Türkiye'ye geldiğinde yazılar yazdı, oradan yağlı maaşlar aldı. Türkiye gazetesi Türk düşmanlarının yuvalandığı amerikanın kontrolünde bir gazetedir. Sözde Türklük için Belene'de yatan adam Türkiye'ye geldi oldu Atatürk ve laiklik düşmanı bir dinci. Yazık.
Feskaya 2020-01-12 04:52:53
Bak Memet Türker ile yazdığın duru.
Adam Belene de yatmış o kadar.
Yazdığı kitaplarda hiç birinde Bulgar Türkkeri asimile ettiğini ve devam ediyor diye yazamıyor.
Kitabının birisinde tek bi cümleyle “Bulgar komunist rejimi Türkkere soy kutum taptı” o kadar.
Aynı kişiyi Türkiye’de dernekler oturumlara panellere davet ediyorlar o da gerile gerile konuşma yapıyor.
Aynı biçimde Bulgar devleti bu günde Türkleti asimile etmeye devam ediyor diye söylenme cesareti bulamıyor.
Budur Memet Yürker.
fes 2020-01-12 09:54:25
Peyo Slaveykov ve Penço Slaveykov'lar var (isimlerini telaffuzda yanılmıyorsam ) baba oğul. Bulgar edebiyatının önemli şairleridir. Penço avrupada okumuş, Nietzshe okumuş. Tıy reçe Zaratrusta ( Böyle buyurdu Zerdüşt ) okumuş biri olarak Penço kendisini bulgar şairlerine özgü çeteci romantizmi dışında konumlandırmış.
D: analiz 2020-01-12 12:17:26
Tmm
Forumda sizi binlerce ( 2 binden fazla degil ama) , kitab okuyan biri olarak kabul ediyoruz .
Bundsn sonra yazmaya da denemelisiniz (kitabtan bahsedilmekte , forumda zaten Kircali haberi seriflendirerek yazilarinizin takibcisiyiz.)
Auf widerzehen, Lesen Sie auch Goethes Prometheus.
Tschüss
fes 2020-01-12 15:02:44
Tamam sen bana arada sırada onay ver, nasıl olsa sen benden daha üstte birisi. Okumadan, düşünmeden kendiliğinden bilen adamlar daha önemli insanlardır; orası doğru.

Ben de an itibariyle Heidegger okuyorum. Dasein diye bir kavram üretmiş, çözümlemesini yapmaya, kavramaya uğraşıyorum. Sein und Zeit dördüncü kez okuyorum. Gel gör ki sen benden üstte olduğundan benim gibi uğraşmana hiç gerek yok; bunları doğuştan biliyorsun. Früher, yani daha önce biliyordun.
D: analiz 2020-01-12 20:14:18
Tmm. Ozaman sitede citayi yuksek tutmayi boynumuzun borcu olsun.
Feskaya 2020-01-13 07:47:09
Fesçe senin “okuduğun o binlerce” kitapların bana yani Bulgaristan Türklerini Bulgar asimilasyonundan kurtaracak mı sen bundan yaz bi yolunu bulduysan.
Okuduğun kitaplar ne ile yarar eğer topluma faydası olmayacaksa.
Kitaplar ne için yazılır Fesçe ibret olsun örnek alınsın diye değil mi.
fes 2020-01-13 11:56:37
Tomas Mann diye bir alman yazar var 1952 senesinde ölmüş. Almanlar 19 asırda romancılıkta pek iyi değillerdi, Goethe, Shiller Hayne, Novalis, Hölderlin falan var ama onlar genellikle şiir şeklinde yazmışlardı. Almanlar bu eksikliklerini 20 yüzün birinci yarısında giderdiler.

Tomas Mann Lübek'lidir. Baba alman anne brezilyalı bir ailenin çocuğudur. "Brudenbrok ailesi", "Büyülü dağ", "Doktor Faustus" "Yosif ve onun kardeşleri" gibi önemli romanları vardır.

Bunları tek tek değerlendirebilirim, ama pratik bir yararı olmadığından canınızı sıkmayayım. Bir iş yaparken mala davara yararı var mıdır yok mudur bakmalı. Utilitarizım güzel bir şeydir. Oda ne diye sormayın, açıklayacak yerim kalmadı.
D: analiz 2020-01-13 21:56:05
Alles klar fes.
Auf widerzehen.
Feskaya 2020-01-14 08:28:16
Lüzumsuz bildiler var Fesçe bunu biliyor muydun.
fes 2020-01-14 19:16:13
Roman sanatının babası Servantes kabul edilir, ama realist roman dediğimiz türün kurucuları fransızlardır. 1830 Balzac ve Stendal ilk realist romanlarını yazdılar.

Bize gelince bizde roman sanatı çok geç geldi ve batı ve Rusya örneğinde olduğu gibi tam manasıyla bir roman yazılmadı.

İlk romancımız Halit Ziya Uşaklıgildir. Yahudi dönmesi bir aile mensubudur. "Mai ve siyah" romanı mutlaka okunmalı.

Uşakizadelerle ilgili Soner Yalçın'ın ilginç bir çalışması vardır, merak edenler okuyabilir. Ne ki, bunlar mala davara faydalı olmayan şeylerdir.
Feskaya 2020-01-15 09:12:02
Fesçe, Soner Yalçın’ın kitaplarını niye tavsiye edersin.
Sen öylesine durup dururken öyle bi tavsiyede bulunmasın.
Merakta bırakma insanı kitap neyi anlatıyor.
fes 2020-01-15 11:17:16
Türkiye'de wikipedia yasağı kalkıyormuş., yargı böyle bir karar vermiş. Bu iyi oldu, çünkü wikipedia kullanan bir aptal bile aptal olmaktan çıkabilir.
Feskaya 2020-01-15 15:39:06
Vikipediya bu ne be Feska.
Maşallah bilmediğin YÖK.
Ne ile yarıyor bi yazsana.
Hem Soner Yalçın kim neden onun kitaplarını okuyalım.
Yazmamışım.
fes 2020-01-16 11:54:10
Eğitimin amacı insana üç özellik kazandırmaktır: 1 - Kesin düşünce, 2 - özenerek yargıda bulunma ve 3 - tutarlı çıkarımlar yapabilme. Bunlar Nietzshe'nin sözleridir.

Bir şeylerin olup olmamasını istemeye veya istememeye bağlamak kesin olmayan düşünceye kesinmiş gibi inanmak demektir. Bir insan her istediğini yapamaz, bunu her aklı başında insan bilir.

Peki aklı başında olmayan ne bilir? Dediğim dedik çaldığım düdük tutumlarıyla kendini rezil etmeye devam eder. Balkan savaşının sonuçlarını bir encümen kararıyla değiştirebileceğini inanan adama perişan akıllı ahmak demeyelim de ne diyelim?
Feskaya 2020-01-16 14:44:40
Fesçe hep yaptığın gibi aynı şeyi yapıyorsun laf ebeliği.
Bi konuşa çok iyi sin.
İstemediğin halde iç dünyanı gün ışığına mükemmel bi şekilde yorumlarında çıkarıyorsun.
Senin yorumlarını biraz dikkatli okuyan iç dünyanı çözebiliyor. Ç
Sen de bu sun işte.
Türkçe NİTŞE üle mi.
fes 2020-01-16 19:05:38
Benimle konuşma denemesi yapma hayvan, ben senin anana avradına saydırmış bir kişiyim; siktir ol git cehennemin dibine bana bulaşma, oldu mu? Hayvan!
Feskaya 2020-01-17 07:54:48
Fesçe yine içindeki HAYVANI gün ışığına çıkardın işte entelektüel kültürlü “eğitimli” maskenin arkasında kendisinikontrol edemeyen bi HANZO çıkıyor KIRCAALİ haber sitesinin takipçilerin önüne. İşte bu sun sen Fesçe bi HANZO.
Bu onuru sana vermek istemezdim ama sen çok ısrarcı olduğundan kıramadım ve hak ettiğin ödülü vermek zorunda kaldım.
Anladı.
fes 2020-01-17 12:04:04
Eğitimli, kültürlü biri, hayvan birine hayvan demez mi hayvan; bu saçma fikri nereden edindin iğrenç hayvan? Tam tersine, eğitimli biri, iğrenç karakterli birine, iğrenç yaratık demek zorundadır; üstünü örtme, yuvarlama yılışık karakterli yaratıklara has bir davranıştır.

Bursa'da Çırpan mahalesi diye bir yer varmış, orada oturan biriyle karşılaştım. Adam bizim dedelerimiz de Bulgaristan'dan gelmişler diyor, ama tam olarak nereden geldiklerini bilmiyor. Ben Bulgaristan'da Çırpan diye bir kasaba olduğunu söyleyince adam şaştı kaldı.

Çırpan'dan başka ünlü biri vardı, kimdi o? Meşhur bulgar şairi Yavorov. Hani şu "Armentsi" şiirini yazan ve genç yaşta veremden ölen şair. Yavorov Makedonya'da Gotse Delçev'lerle çetecilik de yapmıştı.

Yavorov Türkiye'den 1915 senesinde Bulgaristan'a gelen ermeni göçmenlere acıyarak şiir döşenmiş, ama kendi yaşadığı şehirden kovulan Türklerin acılarına duyarsız kalmış; şair duyarlılığı böyle mi olur?
Feskaya 2020-01-17 14:15:46
Fesçe kendini Ermenilerin yerine koyuyorsun haksızlığa uğramış bir mağduriyeti mi sergilemek istiyorsun öyle mi.

Feska sen adam olmasın olamayacaksın da.
Sen hiç bir zaman içindeki hayvan dürtülerinden kurtulamayacakdın. Yazık çok yazık.
fes 2020-01-17 15:16:07
Birde D. Debelayanov var, o da önemli bir bulgar şairidir. Balkan savaşına katılmış, ama milliyetçi şiirler yazmamış. Debelyanov düzgün bir aileden geliyor, Yavorov gibi etnik temizliğe tabi tutulmuş Türklerin mal mülküne çökmemiş. Merak ettim bunları öğrendim.
Feskaya 2020-01-17 19:22:28
Alemsin Fesçe şapşallığına devam bravo.
Yazmaya devam et.
Anladı.
fes 2020-01-18 12:24:31
Bulgaristan'da yerleşim yerlerinin tarihlerine baktığımızda ortaya şu çıkıyor: Osmanlı Türklerinin Balkanlara gelmeden önce kurulmuş yerleşim yerleri ve Türk döneminde sıfırdan kurulmuş yerleşim yerleri.

Batak, Çırpan, Yanbolu, Hasköy, Harmanlı, Korlıova, Tatar Pazarcık, Yeni cuma, Kazanlık gibi bir çok yerleşim yeri Türkler tarafından kurulmuştur. Bu bilgiler bence çok faydalı bilgilerdir.

Bulgar milliyetçiliği bu bilgileri örtmeye, gizlemeye çalıştı ama yeni bir çağa giriyoruz, artık gizli kapaklı bir şey kalmayacak gibi görünüyor.
Feskaya 2020-01-18 12:50:35
Fesçe bravo devam.
fes 2020-01-19 13:16:21
Son zamanlarda yerleşim yeri isimleri çok ilgimi çekiyor, özellikle Kırcaali yöresi köy isimleri bana çok ilginç geliyor. Köy isimlerinden yöremizin tarihi geçmişiyle ilgili ilginç bilgilere ulaşılabilir diye düşünüyorum.

Üç köy ismi vereceğim: Deligözler Deliceler, ve Derliveliler. Bu deli ismi nereden geliyor? Bilindiği üzere 300 - 400 sene önce atalarımız yarı askeri bir yapı içerisinde yaşıyordu; Osmanlı ordusunun Akıncı ve Müsellem atlı birliklerini oluşturuyorlardı. Makedonya'dan Edirne'ye kadar bu böyleydi.

Osmanlı ordusunda günümüz özel birlikleri gibi Deliler birlikleri vardı. Bunlar gözü kara savaşçılardı. Dekligözler, Deliceler, Deliveliler isimleri buradan geliyor. Türkiye'de bile nam salmış Kırcaali insanının atılgan ve girişken karakteri buradan kaynaklanıyor olabilir.
Feskaya 2020-01-19 20:41:25
Fesçe sen ancak Servantesin o deliler kaheamanlarından biri olursun.
Bravo. 4119
Mehmet Dönmez 2020-01-19 22:07:22
Feskaya, pedarastlık var mı pederastlık? Bakıyorum Fese kendini kaşıttırmak isteyip duruyorsun da.
Feskaya 2020-01-20 09:24:12
Memet Dön’mez mi DÖNME mi bi gerçek var mı seçtiğin rumuzunda.
Dönme adam sadece Fes değil kim Bulgaristan Türklerini alağlıyorsa insan yerine koyma sa fark etmez laik oldukları cevapları alacaklardır sen de dahil.
Oldu mu?
Mehmet Dönmez 2020-01-20 11:19:47
Pederastlık yapmak cevap vermekse çok başarılısın, devam et. Pederastlıkla Fesi belki korkutabilirsin. Başarılı olursan seni takdir ederiz, boğazına bir halka madalyası takarız.
fes 2020-01-20 12:09:49
Auf widerzehen Almanya'da yaşıyor ama almanlar hakkında bir şey yazmıyor, bakar görmez midir nedir.

Goethe Weimar'lıdır. Almanya birleşmeden önce 22 devletçikten oluşuyordu, Weimar o devletçiklerden bir tanesidir. Goethe Weimar devletinin bir bakanıydı.

Alman edebiyatının önemli isimlerinden biri de Hermann Hesse'dir. Benim favori yazarlarımdan biridir. "Boncuk oyunu" romanıyla Tomas Mann'ın "Doktor Faustus" romanları aynı zamanda (ikinci dünya zamanında) yazılmışlardır.
Memet Denme’ye 2020-01-20 13:21:18
Memet sen böynunda zaten zincirli bi sarı madalyon taşıyorsun inanmasan bak aynaya görürsün.
Hasan Sabri 2020-01-20 13:24:17
Fes çok iyi gidiyorsun kimseye aldırma elbette bir gün doğru yolu bulursun.
fes 2020-01-20 16:26:42
Mehmet bey, geri zekalı hayvana bulaşma, iğrenç bir yaratıktır, tam bir oraspı enceği. Yapıştı mı kopmaz, jiletle kazıman lazım. Hayvanı bırak.
Mehmet Dönmez 2020-01-20 19:15:31
Karıştığım yok, pedarast davranışları sergiliyor da bir soralım dedik. Ama cevap vermesine gerek kalmadı, ne olduğu ortaya çıktı.
Memet Dönmeye 2020-01-20 20:35:19
Memet DÖNME, buraya bulaşma yanlış yoldasın FESKA gibi İLEZİR olursun.
Hüsnü Adıgüzel 2020-01-20 20:36:58
Pilav iyidir iyi. İyi pilav pişirmek için önce pirincin taşını ayıklayıp temizledikten sonra ayçiçek yahut tereyağında üç beş dakika kadar kavrulur. Pirinç hafiften kızarmaya başlayınca (yanmaması çok önemli) sıcak yahut kaynar suyu ilave ederiz. Tane tane pilavımız hazır.

Pilav'ı sade pişirmek tercih edilebildiği gibi nohut, bezelye, havuç, biber ilavsi yapılabilir. Pilav taze kuzu, tavuk, sığır eti ve ayranla servis edilebilir. Pilavı hazırlarken kuyruk yağı kullanmamaya özen gösteriniz. Pilav kuru fasulyeyle servis edilebilir.

Herkese afiyet bal şeker olsun.
Mehmet Dönmez 2020-01-20 21:46:22
Rezil olan sensin pederast, çoktan rezil rüsva oldun ama ona buna bulaşmakla uğraşıyorsun. Utanma da yok tabi, pedarast adam utanır mı??? Yürrü lan pedarast, kim tutar seni.
Memet Dönmeye 2020-01-21 08:01:03
Bravo Memetçe belli bir yerlerin kaşınıyor.
fes 2020-01-22 13:21:37
Roman ve hikaye yazısına nesir denir. Edebiyatın şiir ve nesir biçemleri vardır. Türk edebiyatının şiiri güçlü, dünya çapındadır. Türklerin dünya çapında bir romancısı çıkmamıştır. Türk romanı yerel kalmıştır, evrensel seviyeye çıkamamıştır. Roman sanatı 1850 - 1950 seneleri arası altın çağını yaşamış ve sönümlenme sürecine girmiştir.

Eğer roman sanatı popülerliğini yitirmemiş olsaydı "Kakavaniada" bir roman yazar, okumadan bilen kakavanları, hayali ajanlara inanan zurnaları bir güzel tasvir eder, ipliklerini pazara çıkartırdım. Bunu başarmak için yeteneğim yeterli olur muydu o başka meseledir.
Hüsnü Adıgüzel 2020-01-22 20:19:43
İrmiği yağda kavurmak suretiyle elde edilen tatlı mevlitlerde kullanıldığı için mevlit helvası ismiyle anılır olmuştur. Ne var ki her usta irmik helvası yapmasını bilmez, kimi aşırı yağ koyar, kimi fazla ateşte tutar, kimisi de her ikisini yapar. Mevlit yemeği ikramında yanık irmik en son tatmak isteyeceğiniz şeydir.

İyi irmik helvası kişinin dişlerine yapışmamalı, ağızda hafif ve lezzetli olması gerekir.

Helvanın yanında şerbet iyi gittiği gibi tercihen ayran, hoşaf suyu ya da koka kola, pepsi, kuins şurubu tüketilebilinir. Helvanızı kedi, köpek gibi hayvanlara kesinlikle vermeyin, pankreas bezi bu hayvanlarda olmadığı için şeker seviyesini kontrol edemezler, ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir.
fes 2020-01-23 11:19:32
Kuru Fasulye Tarifinin Püf Noktası
Kullandığınız fasulyenin cinsine göre suda bekletme işlemini kısa bir süreyle sınırlayabilirsiniz. Pişirme öncesi:Bir gece önceden suda beklettiğiniz kuru fasulyeleri, üzerini çok az geçecek miktarda su ilavesiyle, düdüklü tencerede daha kısa sürede pişirebilirsiniz.

Arzuya göre kurutulmuş acı biber ekleyebilir, sıvı yağın yanı sıra tereyağ da kullanabilirsiniz.Tencerede pişen kuru fasulyeyi; karamelize ve yoğun bir tat vermesi için 1 yemek kaşığı bal ilavesi ile çömlek kapta, fırında 20 dakika daha pişirdikten sonra servis edebilirsiniz.
D: analiz 2020-01-23 15:37:22
Helal olsun be iste fes , iste budur.
Bu forumda muradima erdim. Geleceimizden umutluyum.
D;ANALİZE 2020-01-23 20:27:57
Fes bu çizgiden kesinlikle dışarıya çıkmamalı.
En iyi yaptığı iş bu.
6996 2020-01-24 06:50:00
Şizofren oğlu "feskaya", "D;ANALİZE", "Memet Dönmeye" çıktığı delikten dışarıya çıkmaması gerekiyormuş, kürtajla falan alınması gerekiyormuş ama olan olmuş.
İyi yaptığı iş de yok malesef. Tam oksijen, su, gıfa israfı parazit işte. Geberse de kurtulsak
9669 !!!! 2020-01-24 09:04:48
Rumuzu çok iyi seçmişin tam porno rumuzu.
seçtiğin rumuzdan belli için temiz olmadığı.
Niye kürtaj yapmamışlar sanıyorsunuz; SİZİN GİBİ PİSLİKLERİ TÜRK DÜŞMANLARINI ZAMANI GELDİĞİNDE SUSTURMAK İÇİN.
Mehmet Dönmez 2020-01-24 09:23:34
Pedaras olduğunu gizlemeye çalışıyor ama nafile. Sürekli kaşınması pederast olduğunu ele veriyor.
Memet Dönmeye 2020-01-24 11:39:35
Eğer sen yazdığın gibi değilsen aynı kelineyi tekrar tekrar yazmazdın.
Bir insansın içinde ne varsa aynı şeyi iç güdüsel olarak tekrar tekrar yaza.
Sen bu sun Dönme.
Mehmet Dönmez 2020-01-24 13:18:05
Pederazlık var mı pederazlık?
Memet Dönmeye 2020-01-24 13:47:25
Sende mi va ibnelik.
Öyle olmasaydın ikide bir o kelimeyi yazmazdın.
Git başka yerde kaşın bizden sana fayda yok.
Mehmet Dönmez 2020-01-24 14:01:48
Cevap ver, kaçmaya çalışma. Pedarastlık va mı pederazlık?
Memet Dönmeye 2020-01-24 18:06:11
Sorduğun soruyu kendine sor.
Hem yorumunla haberde yer alan Türkiye Sofya büyük elçisine saygısızlık yapmıyormusun.
Bi düşün, sen Türk düşmanı mısın?
Sezai Keskin 2020-01-24 19:40:57
pederaz dediğin adam azılı bir ftöcüdür. Mehmet Dönmez, fetöcülere bulaşma, dikkatli ol.
Mehmet Dönmez 2020-01-24 21:10:07
Olabilir, fetöcüler de pederaz değil midir zaten. Bak beni büyük elçiye gammazlıyor, pederazlık yapmak saygısızlık değil midir pederast?
D: 2020-01-24 21:51:21
Admin lyutfen biraz temozle bu forumu.
Nekadar ahlyaksizlar varmis ya. . Terbiye de yok , bre utanmazlar sizi gidi.
D: kardeş 2020-01-25 08:32:47
Bunlar zavallı beş para etmeyen DpS trolleridir ahlaksızlık namussuzluk bunlarda ve ararsan var bırak minik körpecik gibi cavkırsınlar.
Bunların Türklük ile yakından uzaktan ilgileri yok.
Mehmet Dönmez 2020-01-25 11:13:42
Bir pederaz türk mü oldu şindi? Pederazlık var mı pederazlık?
Hüseyin Soydan 2020-01-26 09:33:37
AKP dincilerinin paralı, maaşlı trolleri vardır, ama DPS trolleri olduğuna dair tek bir kanıt yoktur. Olmayan bir şey vardır vardır diyerek var edilemez.

DPS'yi bırak Bulgaristan'da trole para ayırıp onu besleyecek tek bir parti bile yoktur. Var olduğunu biri kanıtlasın ben dişimi kıracağım. Trollük Damatistan, Hısım akraba kayırması ve gürcistan cumhuriyetinde olur
Numan Nalcı 2020-01-26 11:40:53
Dps on senenin üzerinde iktidardan uzak bir partidir, kasasına para nereden gelir, soralım? Para sadece devlet bütçesinden seçim için ayrılan kısımdan gelebilir. Başka para kaynakları var diyenler bunları inandırıcı bir dille bunu açıklamaları gerekir.
Mustafa Yakub 2020-01-26 13:05:14
Tayyip Erdoğan türk değil miymiş, bu doğru mu? Ben gürcüyüm dediği doğru mu?
Bilirkisi raporu 2020-01-26 14:31:59
Donmez soyundan, nalciden biradan
Tmm da fikirlerinizi duzgun yazin da.
Soydan oldugnuz , Donmez sekilde ,Nalci gibi kivirmadan
had oglan , hadi oradan yapar bizim adam.
Dimi?
Selyamlar sehrin adini soylemeyecem fes biliyo.
(fes senden de ciksin bir ses
forumdakilerde alsin bir ne'fes)
Mehmet Dönmez’e 2020-01-27 12:00:17
Mehmet ısrarla aranıyorsun.
Sana getir karını pederaslık var mı yok mu öğrenirsin cevabını mı bekliyorsun.

Biraz Türke yakışır mamuslu ve terbiyeli yazılar yazın.
Gavur bile sizden daha namuslu ve terbiyeli.
Numan Nalcı 2020-01-27 12:16:33
Amma safmışsın be Mustafa. Gürcü olduğunu yeni mi duydun?Baba tarafı Gürcüstan'dan gelme, müslüman gürcü; anne tarafı ise rumca konuşan Pontus rumlarından. Vaktiyle Yunanistan başbakanı ile görüşmesinde ana dili rumca olduğundan tercumansız konuşmuşlardı.

Bu arada merak edenler için şu bilgiyi de verelim: Pontus rumları ırk olarak yunalı değildirler.
fes 2020-01-28 08:01:28
Boş boş şeyler tartışmayı, esasa gelin. Önemli olan istemeyi bilmektir. Halk ne demiş? Ağlamayan gızana meme vermezler, ağlayacaksın ki bir şeyler koparabilesin. Ama dps bilerek ve isteyerek ağlamıyor ve azınlık konusu, zorunlu eğitim konusu, MVR saatinin hakaret edici çalmaları konuları öylece duruyor. Oysa bir encümen kararıyla her şey haledilebilirdi. Mülki idare Koşukavakta harekete geçmelidir.
D: analiz 2020-01-30 22:57:37
Butda haberlerde dediler ,Kasim Dal, bakan Cvusogluyla gorusmus
,yani resimdeki hanimefendi bayanin sefiyle.
Gotenin sehrinden selyamlar.
Auf widerzehen. fes ne aber? D:::
Numan Nalcı 2020-01-31 11:21:34
Köfteci kılıklı dış işleri bakanına çok mu inanıyorsun Auf widerzehen? Türkiye'de şef bir tanedir. Kendine bin odalı saraylar yaptıran adam ana yasayı değiştirdi kendini şef yaptı ve bundan sonra Sudi Arabstan'dan farkımız kalmadı. Demokrasinin yerinde yeller esti ama Damat bakanımız, hısım akraba yönetimimiz oldu. Şimdi hiç yoktan iyidir deyip şaşkın şaşkın bakıyoruz. Ne yapalım?
D: analiz 2020-01-31 11:27:18
Numan kide se butash v A grupa.
Selyamim fese idi. Dort nala birdaz daha kosturman lyazim.
Kac kitab okudun , Dosoyevski?
D::
fese selyam Gothenin sehrinden.
Auf widerzehen
Numan Nalcı 2020-01-31 11:40:21
"Bir gün babama sordum. Baba biz Laz mıyız, Türk müyüz diye? Babam dedi ki, Müslümanım de geç! Ayrıca 11 Ağustos 2004 tarihinde “Biz Batum’dan Rize’ye göç etmiş bir Gürcü ailesiyiz” demişti.

Kimdi bunu diyen? Kim olacak kendine Çavuşesku gibi bin odalı saraylar yaptıran adam. Toprağı bol olsun Çavuşesku "muhteşem" sarayı cebine koyup öteki tarafa götürmedi, orası doğru.

Jivkov da kızını kültür bakanı, damadını da spor bakanı yapmıştı. Bu damadını maliye bakanı yaptı, "burası çok önemli, burası çok önemli" diye harika konuşmalar yapıyor. O kadarcık olacak artık, astığım astık, kestiğim kestik yuvarlanıp gidiyoruz işte.
Numançe 2020-01-31 17:09:53
Sen yazmaya devam et içinden geleni döktür.
Bu site Bulgaristan Türkkerin sorunlarını görüşmek için kurulmuş T.C. için değil.
fes 2020-02-01 16:26:55
Bulgaristan Türklerinin en büyük sorunu iyi şeyleri istemiyor oluşlarıdır. İsteseler bir encümen kararıyla neler yapılmazdı. İstendiğinde mülki amir olunur ve dediğim dedik çaldığım düdük diyerekten azınlık statüsünü elde etmek işten bile değildir.

Ne var ki bütün mesele Ahmet Doğan'ın istememesi tayin edicidir; onun istememesi millete yukarıdan aşağıya doğru sirayet etmektedir. İstememe İbrahim Tatarlı beye bulaştı 1991 senesinde imzayı çaktı ve al sana edinna natsiya.

Kötü Türkler 1974 senesinde ne yapmışlardı? En iyisi orasını karıştırmayalım, o kadar derinlere inmeyelim; ama bir sözle söyleyecek olursak: her şey planlı abi. 1956 senesinde aprilski plenumda her şey planlanmış olabilir, belki de daha gerilere, Dyado Blagoev zamanında, Buzluca kongresinde her şey planlanmış olabilir.

Plan tıkır tıkır işliyor, orası kesin.
Feskaya 2020-02-01 16:49:42
Sen de o plana TAM destek verenlerden birisin.
Yani dyado Blagoev’in dönemine uzanan projeye.
Salak.
Mehmet Dönmez 2020-02-02 20:00:11
Gene Fesin yanına attın mı kendini pederas, pederazlık var mı pederazlık?
D: 2020-02-02 21:24:32
Admin lyutfen ,bu siteye biraz temizlik lyazim.
Mehmet Dönmez 2020-02-02 21:40:49
Pedaraz olduğu apaçık değil mi bu adamın? Pedarazlığını itiraf etsin kurtulsun.
D: 2020-02-02 21:54:04
Ne terbiyesiz biriymis ya. Oglum annen yazdiklarindan haberdar mi?
Seni hic mi terbiye etmrmisler, belli ki turk degilsin.
Donme soytarisi. Yuru . Terbiyesiz ve cahil.
Memet Dönme 2020-02-03 08:15:52
O ancak karısını getirdiğinde anlar var mı yok mu küt kafalı gavur bozması.
Mehmet Dönmez 2020-02-03 11:01:02
Pedarazlık var mı pederazlık? Gocunma, söyle. Fes kendini ince ince öven biridir, ama sen pedarazlık yapıyorsun be yav. Auf widerzehen çamurdur, sen ise boksun. Pedarazlık va mı pederazlık?
fes 2020-02-03 14:17:50
Beni ince ince eleştiriyor musun, yoksa destek mi veriyorsun; nasıl yorumlayayım bu davranışını Mehmet? Adi karakterli biri burasını seviyesini zaten düşürüyor, bir sen eksiktin.

Kötü türkler 1974 senesinde dilekçe vermişler, iyi bulgarlar da "günah bizden gitti" diyerekten zorunlu eğitimi al sen kaldır.

Encümen kararıyla mülki amir istese her şeyi düzeltebilir, ama altın madeni işletmesinin açılışında Boyko Borisov'la mülki amir hakara kiki yapmaları neyin işaretidir?
Mehmet Dönmez 2020-02-03 18:31:40
Ne eleştiriyorum ne de destek veriyorum, ben sadece gördüğümü söylüyorum. Gördüğüm şudur: bir kendini beğenmiş var bir de kafayı ona takmış pederaz var. Pederaraz son zamanlarda kafayı bana taktı. Pederazlık va mıdır pederazlık diye sordukça bana bulaşıyor. Son bir defa daha soruyorum: pederazlık var mı pederazlık?
Memetçoya 2020-02-04 07:28:49
Memet boşuna aranma.
Onurlu şerefli biri olsaydın aldığın cevap Sonrası bi kere daha soruyu sormazdın görülüyor ki se tam sorduğun sorunun adamcığı sın. Yazık.
Bizler cevap sadece Türk düşmanlarına ve ahlaksızlara veririz.
Mehmet Dönmez 2020-02-04 12:29:42
Bir pederaz türkçü mü oldu şimdi. Pederaz.
Memetço 2020-02-04 14:34:25
Gerçekten Dönme olduğunu kanıtladın.
Karını getir anlardın.
Mehmet Dönmez 2020-02-05 07:46:18
Pederaz, pederazlık var mı pederazlık?
Memet 2020-02-05 09:16:49
Karını getir karını.
Mehmet Dönmez 2020-02-05 11:01:45
Pederaz, pederazlık var mı pederazlık? Karın kendini ona buna vurduruyor sen pederazlık yapıyorsun, o karıyı hiç almasaydın daha iyi olmaz mıydı pederaz? Hayatın yalan senin pederaz.
Memetçe 2020-02-05 14:45:56
Karından ürenirsin şüle geldin utanma.
Mehmet Dönmez 2020-02-05 18:43:45
Pederazlık va mıdır pederazlık?
fes 2020-02-05 20:51:22
Şükrü Tahirov'un ( Ognyan Zagorov ) "Edinenieto" diye bir kitabı geçti elime. Adamı yazdıkları tam bir hainlik. Bu adam hala hayatta mıdır, bir bilen var mıdır?
D: 2020-02-05 21:40:57
Boyle birini shimdi duymaktayim
Auf widerzehen
D: 2020-02-05 22:51:25
Gazetelerdr bu gun,Kircalide eksministirin kardesi taskinlik yapmis Kircali in zavedeniyalarinda. Isim yazmamislar, bilen varmi?
fes 2020-02-06 12:36:17
Şükrü Tahirov bir din hocası olarak başladı, bir ara Türk milliyetçisi oldu, sonra kızılbaş bir kadınla evlendi ve en sonunda bir hain olup tarihe kötü biri olarak geçti. 1989 senesinde büyük göçle büyük yalanın da ortaya çıkmasıyla Şükrü Tahirov rezil oldu, ama o inatla Ognyan Zagorov isminde ısrar etti.
Şayir 2020-02-06 13:55:06
Şükrü Tahirov
Orlin Zagorov olması geriliyor zannedersem ve adam hayatta.

Elime bi kitap geçti diyorsun
Ognyan Zagorov

Sen ne kitap görmüşün ne de haberin var yine ATTIĞIN gibi atmaya devam ediyorsun.
O kitap eline geçseydi Ognyan değil Orlin olduğunu okurdun.

Senin “okuduğun” binlerce kitap hayali olduğu belli.
fes 2020-02-06 18:45:23
Orlin değil de Ognyan diye yanlış yazmam kitap hakkında bilgi sahibi olmadığım anlamına gelmez. Kitabı baştan sonra okumadım, sadece karıştırdım. 77 yaşında bir tanıdığımızı ziyaretimizde söz Şükrü Tahirov'a geldi, adam kalktı "Edineniyeto" başlıklı kitapçığı çıkardı verdi. Kahve içerken kitapçığa öylesine baktım. Konuğu olduğumuz ağ bey kitabı değerlendirdi, okumama gerek kalmadı.

Belki iki bin kitap okumuş olduğumu kabullenemiyorsun değil mi? İster kabullen ister kabullenme gerçek değişmez. Ben yazılarımda okuduğum kitapları, önemli düşünürleri, siyasetçileri, devlet adamlarını referans veriyorum. Bir adamın kitap tozu yutmuş olduğu buradan çıkar

Edebiyat, tarih, coğrafya bilmeyen bileni değerlendiremez, değerlendirme yerine bencil, fesat, kıskanç duygularını ifade eder; tıpkı senin yaptığın gibi.
D: analiz Shorlok H 2020-02-06 19:18:21
" Kahve içerken kitapçığa ....."
TC de kahve genelde Balgocun lokalerinde icilir. Demek fes orada gormus kitabi.
Bence fesin tezi dogoru. Bende isim hic hatirlamam ,hep karistiririm.
Selyamlar ayni sehirden ,fes bilir.
Auf widerzehen
fes 2020-02-06 21:21:29
Şükrü Tahirov sözde felsefe okumuş, galiba doktorası varmış. Marksizim Leninizım, diyalektik materyalizım okumuştur, tıpkı Ahmet Doğan gibi. Orijinal bir tez ortaya koyduğunu sanmam.

Alman felsefesini hasbelkader bilirim; Marksis felsefe dediğin aslında Hegel felsefesidir. Ayrıca orijinal olsa ne yazar. Doğu Almanya üniversitelerinde üretilmiş çalışmaların tamamı bilim dışı gerekçesiyle çöpe gitti.

Ne, kahve içerken kitapçığa bakamaz mıyım? Nokta nokta yazarak neyi ima etmek istiyorsun? Bir de evde kahve içilmez mi, o ne biçim laf?
D: 2020-02-06 21:44:55
Genelde evde cay demle , kahve deyince BALgocun lokali aklima gelir.
Canim yazarin ismini karistirdin deye mahcup oldun galiba.
Olur oyle shey be, ben bizimkinin sabah nota baktigimda hatirladim.
Aman bosver , ee ne olmus bu adamla?.
Arthur Conan Doyle 2020-02-07 06:09:38
Çakma Şerlok Holms islamcı, erdoğan aşığı alaman gasterbayteri olursa ne olur? İşte yukarıdaki gibi sırıtan Şarlatan Hilmi olur işte. Mahalle agızıyla akıllı şeyler söylediğini zanneder, komiklik yaptıgını düşünür.

Sen kim Şerlok kim, düdüklü tencere fısıltısı "selyam"cı auf widerzehen cahili tokmak kafa! Anadilini düzgün yazmayı öğrenememişsin, anadilini kullanamayan düşünebilir mi? Auf widerzehen ba.
Artır..... 2020-02-07 07:10:02
Trolüğü bile beceremiyorsun.
Burada herkes İngilizce okuyor anadil okullarda seçmeli.
İngilizce bilmesen iş yok artık.
Burası Bulgaristan. Seen toz gondutmadın Amet AJAN Sava anadil eğitimi okullarda zorunlu programa aldırmak istemiyor.
Onun hedefi Türkleti asimile olması.
Sali 2020-02-07 07:11:39
Fes Karl Marks Yahudi mi bunu biliyor musun.
fes 2020-02-07 12:07:21
Karl Marks Alman yahudisidir. Fakat, eşkenaz yahudileri diye bilinenlerin Hazara türk imparatorluğuna dayandığına dair çok güçlü kanıtlar var. Kendisi de bir eşkenaz yahudisi olan Artur Köestler Orta Avrupa yahudilerini etnik kökenin Türk Hazaralılara dayandığını iddia etti. Kanıt olarak da eki Velidi Togan'ın çalışmalarına dayandırdı.

Bana gelince ben de aynı görüşü paylaşıyorum: Orta Avrupa ve rus musevileri Türktür.

Bakınız ben bu tartışmayı sürdürürken bir kaç tane yeni pencere açtım: Artur Köestler kimdir, Eşkenaz yahudileri kimlerdir, Zeki Velidi Togan kimdir gibi. Merak edenler buradan yürüyebilirler.

Yukarıda arkadaşın biri Arthur Conan Doyle ismini kullandı, açılmış bir penceredir. Auf widerzehen de Goethe diye bir pencere açtı , ama arkasını dolduramadı, kof çıktı. Şimdi kendince fantastik çıkarımlar yapıyor; yok evde kahve içilirmiş mi, Orlin ismini yanlış yazmamdan dolayı mahçup olmuş muyum gibi. Yok, mahçup falan olmadım. Ayrıca macırlar genelde evlerinde çay demlemez, kahve içerler.
Şair 2020-02-07 12:16:08
Fes senin yolun belli kapasiten de.
Aynı bi bardak gibi bi damla fazla koyamadın bardak taşar.
D: analiz gerekmiyo 2020-02-07 23:20:06
"Sen kim Şerlok kim, düdüklü tencere fısıltısı "selyam"cı auf widerzehen cahili tokmak kafa! Anadilini düzgün yazmayı öğrenememişsin, anadilini kullanamayan düşünebilir mi? Auf widerzehen ba."
Bizim sari cizmeli Artur Konanmis koyunlari Doya doya baba annesi in donlarins , cicekli salvarlarina yani. Lan sibip ,olan palyaco, seni hangi sirkten kacirmislar. Artur ha Koyunlarin Donlari.
Adi bakalim bir kac roman Konan'ankilerden yaza bilecekmisin, internet kopya serbest. Sizi gidi beceriksizler.
O arada fes Tahirofun kiyabini okudugun sayilmaz , itraf bizat senden "elime gecti yazmissin". Eline gecmek baska okumak bambaska.
Auf widerzehen.
Schönes Wochenende noch.
D: 2020-02-07 23:34:59
Arkadaslar cogunuz bildiginizi bilyorum,Sh. Holms ,bir karaktetdir, hayali bit urun. Meselya onun karsiligi Konan,dir veya , Tarzan.
Simdi bizim Tarzans da anlatalim ,hic bir akliselim biri kendini ,kendini herhangi bir karakterle kiyaslamaz,nedenide ,o karakter hayali bir yazar urunudur. Alanmis suslenmis pulanmis v.s. halbuki normal hayatta insanlar normaldir kusurlarinla birlikte.
Tarzan bey ,Konin efendi, sen sirkte kalmaya devam et, anlamadigindan eminim, ovakit konuyu acalim, sen trolugune yani sirkine yani sirkte kalmana devam et, bir basamak ustte cikman icin kapasiten yok ,pipi yani.Hadi simdi yila yuru bakalim.
Diyerlerine de Schönes Wochenende noch.
fes 2020-02-09 08:06:33
Halk türküsünde "cahilim aklım ermez" diyor, ama bizim cahiller cahilim aklım her şeye yeter diyorlar. Koyunları Donları diye kendince şaka yapmış, ama gülen yok. Bunlar Goethe'yi de muhakkak "gotunu kılı" zannediyorlar.

Batının neden 300 senedir dünya gücü olduğunu anlamak için Arthur Konan Doyle okumak yeterlidir. Batı endüstri çağını Rene Dekartes'in bilimsel düşünme felsefesiyle başladı; buna kartezyen fesefe de denir.

Kartezyen düşünmeyi öğrenmek isteyen kısa yoldan Arthur Konan Doyle okuyarak bunu yapabilir; bilimsel mantığın nasıl kullanılacağının mükemmel örneğidir.
D: analiz 2020-02-09 09:46:14
Bizim efsane postu iyi okumamis, orada birde istek vardi, "Konandan bir kac roman yazarmisin internet kopye serbest."
Bakildiginda sirkte ouyncular cok yoksa , fes ,biri fokus bokus mu yapiyor, Cimkir,A K Doyl ,ve daha bir cok forum kahramanlari arkasinda Kicin Kicinovski mi poposindan uyduran biri mi var, yaptiginida sanat zaneden.
Mi aceba? Ama kesin bilemiyoruz, bilimsel veriler yok.
Tarzanlar cok ,bu bali biraz kitsb okumus, 2000 tane tanidik .
Dostum Otneseni ot vihira okudun mu?
Auf widerzehen.
D: 2020-02-09 19:09:17
Arkadaslar itiraf ediyorum ben pederastim.
Auf widerzehen.
Schönes Wochenende noch.
D: analiz 2020-02-09 20:44:35
Kimsin sen , kamoyuna bir acikla. Oyle biri oldugun beliydi basindan
, Shimdi maskeni cikar baskasinin niknamesinin arkasinda utana utana idirma ,erkek gibi pardon shey shey gibi cik asllinda o benim de fes'ildamaya
birilerinin arkasinda gerek yok, Hadi popsh sirki bitirin , ucretleriniz dolgundur.
Ey soyatari shimdi sira benim logomda.
Gothenin shehrinden akliselim olanlara selyamlar.
Auf widerzehen Schönes .
(Dingil ters rezbali dingil " Schönes Wochenende noch" pazar gunu 2020-02-09 19:09:17 yazilmaz , cuma veya cumartesi en gec , anlamida iyi haftasonu tatiller ,taklidimi de becerememissin beceriksiz avanak)
D: analiz 2020-02-10 01:50:52
Kamoyuna acikla pislik kimsin sen.
Goethenin shehrinden selyamlar.
Ben vurmaya ve vurdurtmaya gidiyorum.
Auf widerzehen
fes 2020-02-10 13:03:47
Kamu oyuna (?) açıklasın da sen kendini açıkladın mı Kamu oyuna?

Selyamlar değil selamlar . Y harfini kullanma, sadece bir a harfiyle işi halletmiş oluyorsun. Ayrıca bu " fes'ildamaya" sözüyle neyi ima etmek istiyorsun? Onu bir zahmet açıkla, açık ol.
Tarafsız 2020-02-10 15:53:11
Fes sen Tekefon ile hiç yazı gönderdin mi.
Bak bu işi bile bilmiyorsun.
Bilseydin gramer hatalarını çözmüş olurdun.
fes'osh 2020-02-10 20:44:14
Ancinsan alya gorevdeysen acil siteyi temizle lyutfen.
Auf widerzehen. Sehri fes biliyao hangisi.
P.S.

Fes nesini aciklayam , 2000 bin"e yakin roman okumussun deymis ( forumda oyle bir yanki var) ,leb deye anlamissin.
D: analiz 2020-02-10 21:14:46
Garamer hatlarini chozmek ichin 2ooo roman okumak GEREKMITOR ben GOETHENIN shehrinde goetheme vurdurtuyorum meselya.
50 evro para kazanerim.
Auf wiedersehen.
(Logomu kamuoyuna achikladim popomuda alamanlara achtim. Forumseverler merakta.
Uyu fes daha uykun gyelemedi mi
D: 2020-02-10 21:28:14
Bes para etmiyorsun,
D: analiz 2020-02-10 21:34:06
Nerdesin biyikli sevgilim?
Goethenin s... selyamlar (merakli forumseverler telefondan bana chari atsin)
Auf wiedersehen.
D: 2020-02-10 21:53:00
Dingil telefonun numarasini yazmaya unitmussun.
Fet'osh wie viel du nimmst bu sevyesiz trolluk icin ,sirkaci.
D: analiz 2020-02-10 21:57:12
Kontyor at be shekerim.
Telekon numarasi Tinderda var
Benim logom belli sen hich original deyilsin.
ANLADI
Auf wiedersehen.
D: 2020-02-10 22:23:17
Soytari,
D: 2020-02-10 22:25:01
Soytari diyom ki, troluk icin kac para aliyorsun, maymun.
D: 2020-02-11 02:55:53
Kanki benim nickname biraksana ya. Kamoyu original logoyu beyendi.
G shehrinden selyamlar.
Auf wiedersehen.
(Forumseverler merakta benim legomu kulanan salak kim.
Anjinsan sen deyilsin dimi. Chok ayib sensen.
Yanana atim bir makas.
Nerdesin biyikli sevgilim. Komoyu biyikli sevgilimi de beyendi.
Mein lila schlafanzug ist nass ich trinke limettenwasser.
Her hausen dibiayn.
D: rihtig 2020-02-11 08:55:40
Tsirkaciya
D: untersuchung 2020-02-11 11:59:40
Goethenin shehrinden selyamlar biyikli sevgilime gelsin.
D: Getürkt yaz sen kendini Framfrumbta olsan richtig nasil yaziljak bilirdin.
Cahil adam.
fes 2020-02-11 13:01:45
Kabak tadı verdi, üstelik hiç de komik değil.
D: analiz 2020-02-11 13:09:14
Evet arkadaslar , biz onumuze bakalim, sirktekiler sirkligini yapsinlar, yola devam.
Gothenin sehrinden tum akliselim olanlara selyamlar olsun.
Einen schönen Tag noch.
P.S.
Bazi dingiller sayesinde richtig nasil yazildiginida ogrendik . Yakinda kurslara gitmeye de disinuyoruz, Aan devleti bize hak verdi bir sene icinde baslamama. Neyse insaalah, simdilik forumda iyi niyetle antreman yapiyoruz.
D: 2020-02-11 16:50:19
Benim legomu beyendin mi dingil. Forumseverler gercek logo sahibini bilmekte.
G shehrinden selyamlar.
Auf wiedersehen.
D: 2020-02-11 17:57:03
Soytarilarin logosu mu da varmis?
Senin logunu bulmezmiyiz biz- "Sheylik varmi "
Tabi Adminde "mesguliyetinden" dolayi scheiße' leri temizlemiyor.
Ancin adi sauber machen ,adi schnell.
Auf widerzehen
D: 2020-02-12 00:02:29
fes halya buradamisin git kitab oku komediya olsun lyutven.
Frankfruftan selyamlar biyikli sevgilime gelsin.
Çüs görüşürüz.
Auf wiedersehen.
D: 2020-02-12 08:41:36
Sirk devam ediyor.
Sizi gidi sirkacilar. Burada 7 40, orada 8 40, mesaye basladi yani. Soytari.
D: analiz 2020-02-13 04:36:04
Framfnuptan selyamlar akilli keltosh selime gyelsin. feys logosunu komoyu meraketti. Sule kimsin.
Ancinsana selyamlar.
Gutenmorgen
D: untersuchung 2020-02-13 12:34:02
Offf. Hava ısçak. Bıyıkli sevgilim cari atmis kontyoryok.
oktot wotcin sen ni dingilik yapan. Forumseveerler logomu bilmekte.
ANLADI
Goethenin şesinden selyamlar keltoşuma gelsin
Auf wiedersehen.
Çus