Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
04 Nisan 2020
HABERLER » Bulgaristan
HÖH Genel Başkanı Mustafa Karadayı, Türkiye Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu ile görüştü

HÖH Genel Başkanı Mustafa Karadayı, Türkiye Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu ile görüştü

30 Ocak 2020

Hak ve Özgürlükler Hareketi Partisi (HÖH) basın merkezinden yapılan açıklamaya göre Bulgaristan’ı resmi ziyareti kapsamında Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlut Çavuşoğlu ve Türkiye’nin yeni Bulgaristan Büyükelçisi Aylin Sekizkök, üyelerinin çoğunluğunu ülkedeki Türk ve Müslümanların oluşturduğu HÖH Genel Başkanı Mustafa Karadayı ve HÖH Genel Başkan Yardımcısı ve Bulgaristan Ulusal Meclisi Bulgaristan-Türkiye Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Ahmed Ahmedov ile görüşme gerçekleştirdiler.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


DePeSeli 2020-01-31 17:04:12
Mustafa KaraAyı hangi yüzle T.C. Dış işler bakanı ile görüşüyor.
Sanki Bulgaristan’da yaşayan Türkletin sorunları çözülmüş hiç bi dertleri yokmuş.
DpS tam bi DuPiSe oldu.
Yaptiniz Ihanetir 2020-02-01 11:34:03
Tüm DPSLi milletvekileri Ahmed Doğanı ihanet etiyorlar çünkü Akpliler kol kola Akp hükümeti Ahmed Doğanı sevmez ve Tayyip Erdoğan asla Ahmed Doğanı Sevmez ihanet etiyorsunuz Sayın Ahmed Doğana
Doğanı sevmyeni bizde sevmeyiz

Akp hükümeti türk düşmanıdır ve Ahmed Doğan sevmezler Lidermiz sevmyenler görüşme yapmam şahsen ben Akp Lütfi Messtana destek vermişti ne çabuk unuttunuz Dost partisi ve seçimlerde DPS karşı olmuştu ne çabuk unutuyorsunuz bu ihanetleri
Bilin 2020-02-01 17:31:17
Amet Dgan Türkiye’de geçmiş bütün HÜKÜNETLERDEN neden SEVİKMİYOR.
Tek cevap var; TÜRKLETİN HAKLARINI SAVUNMUYOR.

Ak Parti meselesi değil.
D: analiz 2020-02-02 14:34:28
DPS de gelismeler iye gidiyor. Mustafa K. yakin gecmiste RTE hakinda soyledikleri acemilik olarak bakilirsa, genelde iyi bir siyasetcidir deye dusunuyorum. DPS nin genclik kollarinin ikinci baskaniidi ve basariliidi.
Sahsen gonlum hep DPS den yana idi. Manzarsya bakildiginda elestirilecek birsey kalmiyor, zaten biz kimiz de kimi elestirelim dimi?
Fese selyamlar ,sehri biliyor.
Auf widerzehen
Numan Nalcı 2020-02-17 14:10:07
Fes, adam Ahmet Doğan'a bir yerden gıcık olmuş, o duygunun tesiri altında konuşuyor. Kadın nefreti gibidir bu, bir kere nefret etti mi, ne yapsan nefretini değiştiremezsin. Olabilir, nefretin aşamayan adamlar çoktur, vardır böyleleri. Burada kötü olan bu nefret duygusuna bizi de ortak etmek istemesidir. Yanlışlık buradadır.
D: analiz 2020-02-18 11:47:16
Politika guc denkleminden ibaret. Duygular degil mantik yurutulur.
Gothenin sehrinden yazdigima gore bir yanlislik var demek, burada cok bulgar arkadaslar var, Mladenov ,Lilov ,Ognyanov ,bitanede vardi Basbakandi adi aklima gelmiyor, hesaplari yanlis yapmislar belli, 2,5 mil. BG vatandasi niye disatda.
Auf widerzehen, ancinsan biliyo nerden
fes 2020-02-18 13:10:06
Hesap yanlıştı doğruydu, önemli olan bu değil; önemli olan tarihte adı geçen yöneticiler temeli böyle atmışlar bu gerçeklik kabul edilmek zorunda. Tarihte hata olmuş hadi gel bir daha oynayalım diye bir şey yok.

Bizanslıların mirasçıları 1453 hata yapmışız hadi gelin bir daha oynayalım diyemezler mesela. Ha gücün olur zorla kendi isteklerini kabul ettirirsin, o başka mesele. Varsa bir gücün sıfırdan yeni parti kur, milletin oyunu al ve istediğini yap. Bunu yapmayıp burada mız mız yapmanın kimseye bir faydası yok.
D: analiz 2020-02-18 15:10:29
" Hesap yanlıştı doğruydu, önemli olan bu değil;" - onemli olan tamda bu tekrar yanlislik yapilmama acisindan.
"Tarihte hata olmuş"-Tarihte hic bir zaman hata olmaz bulgarca bir degim var
'ako bsba imashe ..... stese da e mijka." Nasilsaniz oyle de yonetilirziniz turkcesi.
"Bizanslıların mirasçıları 1453 hata..."- onlar hata yapmadi ki, tarihin getirdi yeni siyasi anlayisina ozgurlukler acisindan ayak uyduramadilar.
"Ha gücün olur zorla kendi isteklerini..."- adalet ister kisa vadeli ister uzun vadeli dayma gucu dizginler, mutlaka kuvet dengesi adalet parantezinde kurulur.
"Varsa bir gücün sıfırdan yeni ...."- siasi olusumlar adaleti teesis etmek icin varolurlar, demokraside oyla siasi "guc" biriktirirsin ama oy verenler guclu olanlara oyunu vermez , oylarini kendi toplum segmentinin hayalerini ve ihtiyaclarini karsilayacak birine verir..
"..mız mız yapmanın kimseye bir faydası yok. "
Evet malesev miz miz ciz biz BG deki secimlerde goruyoruz.
Admine selyamlar Frankfurt am mayn'dan
fes 2020-02-18 19:05:27
Tarihin ilk bilim adamı Arşimet'tir. Ondan önce de büyük alimler, filozoflar, matematikçiler hep olmuş, ama Arşimet ilk gözleme dayalı düşünmeyi geliştirmiş. Anlatılanlara göre fıçıda yıkanırken suyun taşmasını gözlemlemiş ve buradan kalkarak elementler arası hacim meselesini çözmüş. Bilimde büyük bir adımdır.

Siyasetin, parlamenter sistemin, demokrasinin nasıl işlediğini anlamak için Arşimet'in yaptığı gibi gözlem yapmak gerek. Bulgaristan Mladenov'ların temelini attığı bir girişimle demokrasiye geçti, siyasal sistemini kökten değiştirdi. Bunlar dünya tarafından kabul edilmiş ve meşrulaşmış, değiştirilmesi neredeyse imkansız şeylerdir
Analiz 2020-02-18 19:21:45
" Tarihin ilk bilim adamı Arşimet'tir" - tarihte ilk bilim adami Arshimed kesinlikle degildir, bizim bilmedigimiz birsey oyle 9lmadigini anlamina gelmez, tarih Arsimetle baslamadi, gorunuse gore Aindtainla da bitmemistir.
"
Siyasetin, parlamenter sistemin, demokrasinin nasıl işlediğini anlamak için Arşimet'in yaptığı gibi gözlem yapmak gerek." - ne alyaka, ficiya ne hscim girdiyse okadar su hacmi disari tasar eger su
"aha " tasacak durumdaymissa.

"Bulgaristan Mladenov'ların temelini attığ ........imkansız şeylerdir"- onlarin hic birsey atiklari yok, mevcut konjektora uymak zorunda kaldilar mecbutieten, komuniz bir partili sistem ve dogu blok iflas etti.
BG de nasil mi oldu, once turkler ayaklandi tek istek isimler, sonrada demokrasi yanlisi bati taraftar bulgar kesmi de cesaretlenerek bas kaldirdi.
Admine selyamlar o biliyor nerden
fes 2020-02-18 21:23:11
Cevap niyetiyle bir şeyler yazılmış ama hiç biri cevap olmamış. Neden cevap olmadığını açıklama zorunluluğum yoktur.
D: 2020-02-18 22:11:58
Dusuncenizi takiben , objektif bakisacisi aslinda sergilemek niyetimiz.
Siz devam edin,
biz edemeyiz nedeni objektif olan dusundumuz olani ,subjektif perspektifinden algilanmasi. Konu ve resimle ilgili soylenecek cok seyler var.
En azindan BG deki bazi siasi otoreler farkina varmaksizin, yuzleri biras da olsa guneye cevirme gereksimini duymalari. Evet liderlik ona yakisti, ama temsil etti siasi olusumun sahibi baskasi oldugunu farkindali golgesinde olarak.
Admine iyi geceler
fes 2020-02-19 10:54:47
Objektif subjektif kavramları felsefi kavramlardır, yerinde kullanmak için felsefeden haberdar olmak gerekir. Özellikle Kant, Hegel, Marks bilmek gerekir. Dışarıda bir dünya var o nesnel (objekt) dünya, kafamızın içinde olan da bize ait subjektif dünya. Dekartesten, hatta Platon'dan bu tarafa bu kavrayış hakimiyetini sürdürmektedir.

Gelgelelim Heidegger yukarıdaki hakim anlayışı sorgulayıp red etmiştir. Fakat bu konulara en iyisi girmeyelim. Konumuza gelirsek ne demek istediğin, neyi savunduğun belli olmuyor.
D: 2020-02-19 23:14:16
"Gelgelelim Heidegger yukarıdaki hakim anlayışı sorgulayıp red etmiştir"
- yakin gecmichte bir siasetciden arabasidayken bir deim soylemisti " stado ot mzgareta i ekip ot "umni " glavi ne mojes da vidis , ama ey na pogledni v poleto sibrani na kub magareta vidyahme...."
Anlasilan bir feylosof dedigi ize gore baska birinin dusuncelerini redediyor.
Aslinda bakilirsa gayet acik ve net tarafimdan ifade edilmistir. Diyorum ki Dayin iyi bir lider, ama sahibi var.
Ali 2020-02-21 18:07:39
Fes yine şimdiye kadar olduğu gibi ne zaman Türkler hakkında tartışılması gereken ciddi konular var, o yani fes bir virüs hastalığı gibi ortaya çıkar birinci vazifesi insanların görüşlerini ve ortada olan o ciddi konuyu tarafsızlaştırma, hafifletme, anlamsızlaştırma olur, ikinci, konuyu HÖH=DPS =Ahmet D “bakterisine” bağlayarak DPS=Ahmet D reklamı yapmaya çalışır ve üçüncü, insanlar onun hastalıklı çıkışlarına katılmazlarsa ahlaksız cümleler kurarak çirkin bir şekilde insanları eleştirir. Fes senelerce bu modeli uygulamıştır.
Osman 2020-02-21 18:31:55
Sayın Çavuşoğlu ve DPS başkanı Mustafa kölgeyin fotoğrafına gelince, gönül ister ki, yürüttüğü siyaset, Bg’de Türklere ve tüm Müslümanlara verdiği hizmet, haklarına ve hukuklarına sahip çıkarak oylarını aldığı insanların razısını alarak ve böylelikle Türkiye Dışişleri Bakanın önüne hak ederek çıksın. Gönül ister ki, Mustafa Bey bu resimde olmayı hak etsin de resimde olsun. Hak etme ölçüsü Bg’de Türklere yaptıkları iş ve hizmetler olacaksa, Mustafa Karadayı bu fotoğraf da değilde, bu fotoğraftan 500 km uzakta olması gerek. Karadayı Sayın Çavuşoğlu ile bir fotoğrafta olmaya hak etmiyor. Aklı yerinde olan herbir Türk bunu biliyor.
fes 2020-02-21 21:44:44
Ahmet Doğan'ı bütün Türk hükümetleri sevmezmiş. Adam bunu söylüyor. Bu kanıya nasıl varmış, akla ziyan çıkarımları nasıl yapıyor, bir Allah bir de kendisi bilir. Diğer taraftan bir siyasi liderin görüşlerini onaylarsın veya karşı çıkarsın, bu son derece normaldir; Allah aşkına bu sevmek de nereden çıktı? Anlaşılan birey olamamış insanlar bağlanmak istedikleri bir babaya ihtiyaçları var ki sevmekten ve nefret etmekten bahsedip duruyorlar. Gülünçtür.
Osman 2020-02-24 06:44:08
Fes DpS avukatı.
Davayı çoktan kaybettin ama avkaplığa devam.
fes 2020-02-25 09:15:20
Ne davası, revulütsya yapacağımı mı soruyorsun? Ben herhangi bir dava yürütmüyorum, kimseye ne mahkemeye verdim ne de beni mahkemeye verdiler.
Numan Nalcı 2020-02-26 16:34:36
Fes, adam aptal aptal düşüncelerine dava adını vermiş, Nasrettin Hoca gibi almış eline bir kılıç, yel kesiyor. Sen ise elde kılıç yel kesmediğine göre davayı kaybettin, yel kesme davasını.
Osman 2020-02-27 12:23:28
Fes DpS avkapı olarak lanse edilmişin bravo.
DoS avjaplığına soyunmuşum BG Türk halkını bi türlü DpS Türkletin haklarını savunduğuna İKNA edemedin işte burada davayı kaybettin.
fes 2020-02-29 11:02:27
Geri zekalıların lanse edilmesinde ne olur ki? Ayrıca geri zekalıları ikna etme gibi bir amacım yok. Sonuçta geri zekalı geri zekalılığını yapar.
Osman 2020-02-29 12:57:53
Geri zekalı kimdir fes?
Sen geri zekalının örneğisin ayrıca ukalalığını nı da perçinleşmiş oldun.
Bürün dünyanın bildiğini bi sen bilmiyorsun işte buna GERİ ZEKALILIK denir.
fes 2020-02-29 14:15:39
Bütün dünya dediğin kimdir yahu, hayal aleminde mi yaşıyorsun? Avrupa basınında o akla ziyan iddiaların çıkmış mı? Herkes DPS meşru bir parti olarak kabul etmiş. Onların onca istihbaratı, siyasi analisti var, onların görmediğini sen mi gördün?

Sokak dedikoduları dünyanın bildiği gerçek olmaz. Ajan majan hikayeleri çoktan baydı. Komunist sistemin bittiği tarihte doğanlar şu an otuz yaşındalar, siz hala yok Buzlucada Jivkov her şeyi planlamışmış, her şey tıkır tıkır işliyormus masallarını anlatıp duruyorsunuz: gülünç olmuyor musunuz arkadaş?
Osman 2020-03-01 08:42:07
Gülünç kim oluyor fes.
Amet Doğan ajan Sava olduğunu bu dünyada bi tek SEN bilmiyorsun üle mi anlayalım.
DpS ile “ATAKA” ikiz partisi yine Bulgar devleti kurduğunu bu dünyada bi tek SEN bilmiyorsun üle mi.

Sen DpS avukatlığını değil AVKAPLIĞINI yapıyorsun.

Fes, para karşılığı biri milletini saya bilir mi?
fes 2020-03-02 18:43:32
Gülünç duruma düşmek istemiyorsan dediğin şeylerin tersini yüzünü gözden geçir, tersini yüzünü kontrol et. Bak bunu nasıl yapacaksın.

Ajan Sava konusu burada yıllar önce tartışıldı. Ajan lafını evir çevir, arkasını araştır. 1970 senelerinde obştestveni nauki okuyan herkes "ajan" olmak zorundaydı. Bunları bileceksin.

Ahmet Doğan, başkaları da öyle olmuş. Burada önemli olan olmak değil, olduktan sonra birilerini ihbar etmiş mi, nasıl faaliyet yürütmüş konusudur. Bu konuda hiç bir bilgi yok.

Yoksa şu an altmış yaşında olan bütün siyasetçiler - Borisov dahil - hepsi "ajandı". Bulgar parlamentosu bu bilgileri açmadı; emin ol ki eğer Ahmet Doağn'la ilgili bir şey olsaydı o mutlaka sızdırılır, DPS'nin işi bitirilirdi.
Osman 2020-03-02 19:15:48
Fes sen istediğin gibi DoS avkaplığını tap.
“ATAKA” ile DpS ikiz partisi Bulgar devleti Andrey Lujanov tarafından kurulduğunu herkezden daha iyi biliyorsun.
İşte senin katkılarınla BG Türk gençliği DpS kuruluşun özünü öğreniyor.
Eğer abuk subuk çıkışların olmasa Türk gençliği DpS hiç bir zanan Türkletin partisi olmadığını anlamayacaktı.
İstemiyerek de olsa BG Türklerine hizmet editörsün.
Sen gerçekten Türk müsün fes.
fes 2020-03-02 20:52:39
Yapma yooov! İstemeyerek de olsa ha? Amma akıl küpüsün be! Cahiller zaten hep öyle yaparlar, olayları basit şeylere bağlayarak siyaseti açıkladıklarını zannederler.

Andrey Lukanov kurdu der mesela, sanki kurarken oradaymış, bütün belgeler elindeymiş gibi. Ondan sonra bu iki sorgulamada çökecek olan açıklamaya kutsal kitap gibi inanırlar.

Bir den sen kursan ya bir parti bakalım. Madem sana göre DPS kaka parti sen iyisini kur. Dediğine göre halk da zaten DPS bıkmış oluk oluk giderler sana oy verirler be yahu. Kurun bir bokçur partisi, oy vermezsem namerdim.
Ayhan 2020-03-02 21:42:13
Osman kardeş, sen bu “limon tabiyetine” sahip olan, fes denilen veya fes kılıfının arkasına saklanan o şahıs ve özellikle BG’de eşi olmayan doğal kedi reflekslerine sahip olan ve sürekli ortalığı karıştıran o fes ile tartışıp kendini yıpratma. Fes adı arkasına saklanan o kişi yüzsüzün biri olduğunu defalarca ve hatta yıllarca çıkışları ile ispatlamıştır. Sürekli beyaza siyah diyip insanları çileden çıkaran bir yüzsüzdür o - tıpkı 24 saat savunduğu babası Ahmet Demir Divan ve partisi DPS gibi.
fes 2020-03-03 07:53:22
Ayhan, harika bir yazı yazmışsın, çerçeveletip duvara asacağım. Yine de bazı noktaları anlayamadım: herkesin ak diye bildiği benim de "kötü niyetimden" dolayı kara diye bildiğim nedir? Bildiklerin varsa herkese paylaşsan, olmaz mı?

Ben inandım ajan Sava'ya, kimse beni inancımdan geri döndüremez diyorsan, inanmaya devam et Ayhan. Arkasını önünü hiç sorgulama, sorgulayanları da suçla. Cahiller hep böyle davranır Ayhan.
Osman 2020-03-03 12:39:02
Fes tam bi PRİMAT gibi düşünüp yarım yamalak da olsa yazıyorsun.

Fes Amet Demir Doğan ajan SAVA mıdır ne dersin?
fes 2020-03-03 13:19:25
Nereden bileyim be taş kafalı Osman, bulgar devletinin arşivi bende olsa, konu ile ilgili belgelere bakar ne olduğunu söylerdim.

Sen anlaşılan ironiden de anlamıyorsun ki bana saçma sorular soruyorsun; neden bu kadar tıpanarsın be Osman?

Bak Osman benimle tartışabilecek biri değilsin, son derece cahil birisin sen. Kurduğun cümleler kakavan seviyesindedir ve en kötüsü de: bu durumunu asla farkına varamayacak olman Osi. Ah gidi be Osman, aha aha!
Osman 2020-03-03 17:14:48
Kakaban birine kakavan cümle kurulur be fes.
Hani okumuş birisi öyle olsaydın Amet Ajan Sava olduğunu bilirdin.
İnternete ajan sava yazıldığında dosya önüne geliyor.
TOMA BİKOV Sava patronunun hayatını yazmış.

Bu dünyada bi sen bilmiyorsun Amet ajan Sava olduğun.
Tam bi KAKAVANSIN fes KAKAVAN.
fes 2020-03-03 19:07:50
Osman kakavanı, Çavuşoğlu Mevlüt ajan Sava'nın partisi DPS başkanıyla neden görüşüyor acaba kendine hiç sordun mu? Dünyada herkes biliyor ama bilmesine rağmen Osman kakavanıyla değil şeylen görüşüyor. Niye bu böyle.

Kakavaniada Osmanı, senin gibi zır cahiller inandıkları saçmalıklara
herkesin inandığını zannederler. Kakvanlık da işte tam budur.
Sali 2020-03-04 01:34:07
fes fes düzensiz birimisin sen
fes 2020-03-04 07:51:26
Çok düzenliyim ben biyav Sali. Osman ajan işine bataklığa saplanır gibi saplanmış, yaş kemale erdi ama bir türlü oradan kurtulamıyor. Ajan Sava kim neler yapmıştır kim; başında bir bombe, kara gözlükler ve elinde yalancıktan bir gazete sürekli Osman'ı gözlüyor.

Bir de ajan Pavel vardı, ne olduysa iki ajan arasında kavga çıktı, bir diğerini görevden alıverdi. Jivkov ben sizi böyle mi yetiştirdim diyemezarında ters dönmüştür. Olmaz diye bir şey yok abi!
Osman 2020-03-04 09:13:19
T.C. dış işleri DpS yönetimiyle görüşmesinin nedeni aynı bir zamanlar partonun olan agan Amet ajan Sava gibi Mustafa’Karaayıya neden Türkletin harlarını savunmuyorsunuz soru sormak için görüştü.

Altun’da başka bi şey arama mesela senin gibi öküzün altında buza aramak gibi.
fes 2020-03-04 13:19:15
Yok, bence turşuyla tarhana yemenin yararlarından bahsetmişlerdir. Pomaklarda tarhana yemeği var mıdır yok mudur bilmem ama tarhana çok yararlıdır be. Ayrıca Türklerin halarından biri de lahana turşusuyla bol peynirli tarhanadır yov!

Gerçi ben görüşmeyi gözlerimle izlemedim, sadece bir tahmin yürütüyorum. Sana gelince, dört dörtlük bir kakavan olduğundan görüşmede ne konuşulduğunu biliyorsun. Kakavanların bilmediği yoktur: ajan Savan'nın serüvenlerini bilirler. Kakvanlar herkestir, bilirler.
Osman 2020-03-05 08:14:24
Avkaplığını senin seviyede biri ancak mahallenin ihtiyar heyetinde yapabilir.
Seviyen çok düşük parti işleri için daha çok kitap okuman gerekiyor Dostoevski sana faydası olmaz okudum diyorsun binlerce kitaplardan sadece biri mi fes.
fes 2020-03-05 12:38:02
Avukatlık yaptığım yok ama senin dediğini kabul edelim: avukatlık yapmak kötü bir şey değil ki; doğru ve gerçeklerin avukatlığını yapmak her ahlaklı insanın görevidir.

Kitap okumamış biri binlerce kitap okumuş birini anlayıp değerlendiremez, ama dalga geçermiş gibi kıçınnama tavırlarla sadece kendi cehaletini sergiler. Senin yaptığın da budur.

Her yazdığın yazıdan cahillik ve bilgisizlik akıyor ve bunun ölünceye kadar hep böyle olmaya devam edecek olması senin için çok üzücü.
Osman 2020-03-05 14:16:18
Fes seninle eylenmek iyi bişey be yav.
fes 2020-03-05 21:51:30
Eylen işte be yav madem!
Numan Nalcı 2020-03-06 11:44:43
Fes, söyleyecek lafı bitti şimdi eyleniyorum diyor. Hep öyle yaparlar, köklerinde sinsilik vardır. Az sım Gruzinets, jena mi e arapka dedi. Demedi mi? Cümle alem duydu ki aynısını dedi. Şimdi bu bizim ajan Savacılar Gruzinets'e çok hayranlar, Türklüğü ayaklarımın altına aldım diyen Ajan Sava'yı yıkmak için yardım dileniyorlar. Peki ajan Pavel ne oldu? Mestanlı'da kahvelerde pinekliyormuş galiba.
Osman 2020-03-06 20:02:15
NALÇISIZ şerefsiz
T.C. Cumhurbaşkanı’ndan neden bu kadar nefret ediyorsun.
Türkiye’de Cem evleri resmî statüsüne alacakları cçıklanfı.
DAHA NE İSTİYORSUN.
Ben BG de oturuyorum Türkiye’ye ve hükümetlerine saygı duyuyoruz.
Türkiye olmazsa biz de olmayız.
Bizim için iktidarda kim okursam olsun fark etmez.
Türkiye’yi beyenmiyorsan gel Bulgaristan’a ibiklilerin yanına. Burasını da beyenmiyorsan hidin Avrupa ibiklisibe .....
D: bu kez bez analiz 2020-03-06 22:30:28
Adi bakalim e eylenelim, bira festen, Numandan nalciler, ancinsanda da(amc..ksan yazacaktim yanliikla) dojeylik yapsin muzo o versin,
Adi eylenme vakti.
Adem 2020-03-07 16:25:56
fes, sen bey misin, ajan misin farketmez ne olursan ol, senin acik acik bilmen gerekir ki, bu site ve diger yüzlerce site NORMAL insanlar, Normal düsüncesi, anlayisi ve insana insan gibi, topluma toplum gibi saygisi olan insanlar icindir. Sen herbir normal sinirlar disinda insani asaliyici, rencide edici ve hatta hakaret ve küfür edici sözler kullanan, sitelerin anlamini ve amacini yok eden bir kisin. Bundan dolayi sen bir defa gereken tedavini gör, NORMAL insanlar cercevesine gir ve o zaman bu siteye geri memnuniyetle gel ve NORMAL insan olarak tüm görüslerini dile getir. Simdilik senin yerin bu ve buna benzer sitelerde degil. Lütven, ihtiyacin oldugu gereken tedavini al ve normal insan ol!
D: 2020-03-09 13:29:42
Biyikli sevgilim nerdesin? Analis yapalimmi
fes 2020-03-10 12:30:56
Ademka, çok aptalsın be yav, üstelik aptallığın tedavisi de yok, napçaz şinni? Ademka, senin yerin bir kelttinin arkasıdır ve oradan hiç çıkmaman herkesin yararınadır be Ademka.
Feskaya 2020-03-10 15:09:16
Feska buldun köpeksiz küyü sineksiz gezmeye başlamışım.
FESKA olduğunu unutmuşa benziyorsun ademka kenanka demeye
Başkamışın senden büüüüüük FESKA yok olmadı da ŞAPŞAL herif.

Niye eleştirileri kabul etmiyorsun da cevap vermek için hayvanlaşıyorsun.
fes 2020-03-10 16:33:33
Ha oraspı enceği de geldi. Şimdi gene anam öldü ama ayaklarına yatacak, sanki fahişeler ölmüyormuş gibi. Feskaya zurnası , kendine bir isim bile bulamadı, papağan gibi benim ürettiğim isimleri tekrarlıyor.

Geriye doğru sarılsın görülecektir, Korman İsmailov ve Kasım Dal DPS muhalifi olarak ortaya çıktıklarına kendilerine Kormanka Zmaillov ve Kasım Dallama isimlerini takmıştım. Demek bulduğum isim oraspı enceğinin de hoşuna gitmiş olacak ki bena karşı sözde kullanıyor. La oraspı of encek.
Feskaya 2020-03-10 18:36:34
Feska gavur bozması belli senin huzurun kaçıyor vekontrolden çıkıyorsun işte bi boka yaramayan beş para etmez kendisini beyenmiş ukala iştahla ibikli zurna öttüren bi zat sın.
Kimi kandırmaya çaluşıyorsun be şerefsiz Türk ve Müslüman DÜŞMANI enceği.
fes 2020-03-10 20:11:07
Oraspı enceği Türk ve müslaman olabilir mi? Hadi oradan, güldürmeyin adamı.
Mehmet Dönmez 2020-03-10 22:01:19
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııık
Adem 2020-03-10 23:09:10
Bu fes ismi arkasina saklanan sahis ayni bir tarimcinin istemedigi ayrik otu gibi her yerde, her olumlu ve olumsuz sartlar ragmen insana kötülük yapmak icin ortaya cikan bir PARAZIT, üstelik zihniyeti DPS fitnalari ve seytanliklari ile dolu. Bunu ciddiye alan günaha yapmis olur. Ne yapalim ne laftan anlar ne isaretten, sal hayvana serbestce otlasin otlayabildigi kadar - HÖH demokrasisi
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-11 04:47:02
Parasite 2019 yapımı Bong Joon-ho filmidir. 92'nci Academy ödüllerinde tam dört dalda ödül almıştır ve böyle başarıyı elde eden ilk ecnebi filmdir. Film varlıklı bir ailenin içine sızmaya çalışan ayak takımı, yoksul bir aileyi konu almaktadır. Evin şöförünü, hizmetçisini komplolar hazırlayarak kovdururlar ve yerine aile bireylerini işe aldırırlar.
Batı Avrupa'daki toplumun içime sızan doğu parazitleri iyi biçimde tasvir edilmiş, lağım çukuru ülkelerin batı demokrasisini yok etme potansiyeli ortaya konulmuş.
Türkiye'de palazlanan dinciler bu filmin iyi örneğidir, ortadoğu dikta rejimleri yalakasının demokrasiden bahsetmesi ilginç tezattır. Günah, şeytan, fitna demokraside yeri yoktur. Ayrık otu gibi palazlanan şeriatta vardır.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-11 05:02:45
DPS bu arada demokrasiyi temsil ettiğini söyleyemeyiz. Türkler malesef otoriter yönetilmeye müsait milletlerdir. Balkan Anadolu Türkleri de ne yazık ki sorgulanamaz liderler peşinde koşarlar, liderlere en ufak eleştiri agır cezalandırılır. Fakat Bulgaristan'da olduğu gibi Yunanistan ve Makedonya'da Türkler dinci değildirler ve seküler yaşam sürdürürler.
Demokrasiye en yakın yaşam DPS'de vardır, Korman İsmailov, Güner Tahir, Kasim Dal, Lütvi Mestan DPS'den kopunca islamcı zihniyetin paravıncılığından öte gidememişlerdir ve siyasi arenada tek başarıları yoktur.
Bulgaristan Türkleri en büyük desteği DPS'ye vermektedirler. Bu olguyu basit ajan, şeytan, boyana sarayları gibi kavramlarla açıklamaya çalışmak kaba cehaleti gösterir.
Feskaya 2020-03-11 08:31:03
Aynı senin gibi Feska.
Kaplumbacı yaz sana senin o DpS yönetimi 30 yılda ne kazanımlar elde etti de Türkler bu gün ve yaranlara rahat baksın.
Tek bi kazanım.
DpS demokrasi var mı?
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-11 09:26:57
Okuma yazması yok bu "Feska" cahilinin. Aynı şeyleri tekrar etme, takrir ve ezbercilik kültürü dinci yobazların yere göğe sığdıramadığı Osmanlı devletinin din üzerine kurulu eğitiminin en belirgin özelliğidir. Eski dini metinler üzerine dedikodudan ibaret şerh ve haşiye kültüründe bir adım atılamamıştır. Günümüzde bunu bizler her sene TV programlarında üç aylarda aynı konuların tekrar edilişinde görmekteyiz. "Sakız orucu bozar mı", "Baldızıma hallendim ama meni gelmedi kefaret ödemem gerekir mi" gibi saçma sapan soruların tekrar edilmesinde aynı olguyu görüyoruz.
Feskaya şahsiyeti sürekli aynı şeyleri tekrar etmesinin sebebi İslâm dininin yeniliğe kapalı olmasından kaynaklıdır. Kafalarında "tek doğru cevap" var, aykırı görüşe asla tahammülleri yok. Oysa batı düşüncesinin temelinde şüphecilik var. Bunun için aynı sorulara çeşitli düşünürler farklı cevaplar vermiştir, fakat bunu işkembeden sallamamışlar, mantıklı deliller sunmuşlardır.


Millet oyunu DPS'ye otuz sene vermeye devam ediyorsa ve
... 2020-03-11 10:10:36
Millet oyunu DPS'ye otuz sene vermeye devam ediyorsa bir bildiği var demek
Kaplumbacı 2020-03-11 10:32:30
Don seçimlerde Gırcalıda seçime katılım yüzde 28 idi.
Bu takanda Pomakların,Çungeneler ve Bulgarlar ds vardır.
DpS oy veren Türkler belediyede çalışanlar ve oradan il alanlardır.

Türk halkı sandığa gitmiyor DpS oy vermiyor.

Sizde o avantacılardan benziyor ds bu kadar o gain DpS yönetimini destekliyorsunuz.

Trollük parasız olmaz devam edin.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-11 11:26:22
İnsanlara kullandıkları takma isimlerinin yanlış yazımını kullanarak birşeyler karalamak cevap vermek değildir. Bu öküze "Kaplumbağa Terbiyecisi" ne olduğunu açıklamaya çalışacak değilim, atalarımız "Eşek hoşaftan ne anlar?" demiş.
Cahiller sürekli dalga geçerler, eskiden sinemaya gidecek olanlara "Kinocu mu olacaksın" derlerdi. Oysa "kinocu olmak" ciddi kabiliyet, çalışma gerektirir. Bisiklete "şeytan arabası", radyo ve televizyona "şeytan düzeni" derler. İşte bu zihniyetin çocuk ve torunları başarı elde edeni aşağılayınca üstün olduklarını zannederler. Çok kitap okuyana "profesor" derler.
Dünyada birşeyler elde edenler ve gerçek manada gelişim sağlayanlar dalga geçenlerin tiye aldığı kişiler olmuştur.
fes 2020-03-11 11:47:26
Trollük mrollük, kaplumbağıcı, feskaya, Tayyipi neden sevmiyorsun zart zurt; bunların tamamı saçmalıktır.

Kaplumbağa terbiyecisi adıyla yazan arkadaşa tamamen katılıyorum; özellikle Türklerin liderlerini sorgulamama saptaması çok önemlidir. Bu düşünce Türklerin neden senedir hata üstüne hata yapan despot karakterli birini sırtlarından atamadıklarını açıklar. Keza DPS yönetiminin değişmemesini de açıklar.

İktidarın sağlam olması o kadar önemli değildir, önemli olan iktidarın bütünlüğü bozmadan değişmesidir. Osmanlı döneminde iktidar değişimleri hep kanlı oldu, asla kurala bağlanamadı; bu durum günümüzde de devam ediyor.

Azerbeycan'da Orta asyada durum bizden de kötü. Belki de Türklerin arasında en iyi durumda olan KKTC'dir. Kıbrıs'ta kuvvetler ayrılığı iyi işlemektedir. Halk laiktir, bürokrasi eğitimlidir, basın da özgür ve tarafsızdır.
Kaplumbacı 2020-03-11 15:56:59
Yazdıklarından sen hangi haneden sin yazmamışım bi yaz.
Feskaya 2020-03-11 16:00:11
Fes sen önce meshebi huzurunu bul o zaman piyasaya çok.
Anladı.
fes 2020-03-11 16:33:56
Oraspı enceği gene çıktı. Hayvan oğlu hayvan!
D: feys 2020-03-11 16:59:43
feskaya kardesh Goethenin shehrine gyel biyikli sevgilim i sevishir
Gutten condomtage sie alle.
Mehmet Dönmez 2020-03-11 18:58:56
Feskaya, Pederazlık va mı pederazlııııık?
... 2020-03-11 20:26:40
D: feys , takma adiyla olana.
Sen kafayi yemissin, ama bravo beni takib ettin icin. Belki adam olursun canim benim am....san.
Osman 2020-03-12 00:33:23
Bu kaplumbaci nereden cikti simdi, kesinlikle fes gecici olarak ismini degistirmis olmali. Cünkü fes ile kaplumbaci garibanin zehniyetinde zere kadar bir fark yok. Fes ne kaplambaci da tam kendisi, yani ikisininde bu DPS civatalarini yemis. Sizler ve DPS varken BG`de okullarda normal resmi okul programlarinda ders olarak Türk Dilbilgisi kitabini okumak icin coooook beklenicek. 1970 yilinda diktator Jivkov zamaninda vardi fakat DPS yin de oldugu parlamento 30 yildir bu hakki geri vermedi ve DPS oldukca vermeyecek
Feskaya 2020-03-12 07:03:49
Hayvan Feska kafayı kırmış hayvan gibi BÖĞÜRÜUOR
fes 2020-03-12 07:49:52
Osman, farklı isimlerle yazan sensin; bunu göremediğimizi mi sanıyorsun? Söylediğin saçma sözlerin topu bir insanın parmak izi gibi tıpatıp aynı. DPS'ye karşı olan görüşlerin arasında hiç olmazsa bir nüans farkı olur, senin farklı isimler altında yazdığın sözlerin hepsi aynı.

Jivkov zamanında varmış ama DPS zamanında yokmuş lafları tamamen saçmalıktır; anacak katışıksız bir cahil bunları söyleyebilir. O kimdir? Tabi ki hayvan feskaya, Tabi ki Osman ve diğerleri.
Feskaya 2020-03-12 13:03:15
Fes gavur bozması PİÇ.
İnkar gerçekleri şaklamaz ukala herif. Ne kadar inkar etsen gerçek tarihi değiştiremesin.

Kendin farklı isimlerle kendini aklamaya çalışıyorsun herkesi de kendin gibi sanıyordun.

Biz biliyoruz yazmışın SİZ kimlersiniz troller mi?

Bilseniz ne olacak beş para etmezler.
Senin patronun Amet ajan Sava iyi para ödüyor debelenmenden belli.

Fes sen tarihi değiştirebilecek misin.
fes 2020-03-12 13:27:31
Hayvan, senin gibi geri zekalıyla karşılıklı tartışacağımı zannediyorsun? Hayvancık.
Feskaya 2020-03-12 18:32:17
Tartışamadın PİÇ kurusu tartışamadın.
Sen en iyisi sus.
Mehmet Dönmez 2020-03-12 19:01:38
Feskaya, Pedrazlık va mı pederazlıııık?
Dönmeye 2020-03-13 07:03:30
Karına sor.
Mehmet Dönmez 2020-03-13 09:15:41
Feskaya, Pedrazlık va mı pederazlıııık? Travestilik va mı travestiliiiik?
Numan Nalcı 2020-03-13 22:02:00
Feskaya bir korona virustur. Tedavisi henüz yok, acil karantinaya alınmalıdır.
Feskaya 2020-03-14 14:59:55
NALÇISZ Feskalar Cobilt 19 size bulaştırmadan dur durak yok haberiniz olsun.
Ancak sizin gibi mikroplar bu dünyadan silindiğinde Türkler rahat edecek.
... 2020-03-14 15:24:11
Bir suru hakaretler dolasiyor zitede, aloooo. amc.....san ,

Ooo, admin, alooooo sen ne ise yararsin
Beceriksiz herif.
fes 2020-03-15 08:35:52
Cobit 19 bize bir şey yapmaz, biz Türk genleri taşıyoruz. Edirne ile Üsküp arasında yaşayan Yörük Türklerinde kendi kendini tamir edip yenileyen özel genler varmış; bildiğiniz üzere ben de Kırcaali Türküyüm, haliyle o özel genlerden benim damarlarımda da var, dolayısıyla bize bir şeycik olmaz.

Her şey için kanıt isteyen fes bu konuda kanıt sundu mu, hani kanıtlar? Kanıtlarım biraz zayıf da olsa yine de var; Feskaya mendeburu gibi tamamen kafadan atmıyorum.

Aslan Bulut adında Türkiye'de bir gazeteci var, bu konuyu defalarca yazdı. O bilgileri nereden aldı bilemem, kendim de genetikçi olmadığıma göre olayı "olabilir, olmaya bilir de" safhasında bırakıyorum. Feskaya mendeburu olsaydım bilmediğim şeyi bilirmiş gibi yapardım, ama ben o gibi biri değilim.
Feskaya 2020-03-15 10:34:19
Mürevazikik üle mi Fesçe sen ha.
Senin bilmediğin hiç bi şey yoktur ne se olsa binlerce kitap okumuşun. Senin için bilmemek ayıp.

Fes Asan başkanın emir verme yetkisi var mı dır ne dersin.

Mendeburluk yapmadan una göre.
Hilminati üyesi 2020-03-15 11:48:25
Allah koruyucudur, tüm afet, belalardan tek o koruyabilir. Allah birine iyilik yapmak istese kim bu iyiliğe karşı gelebilir? Allah birinin kötü olmasını istese kim o kimseyi Allah'tan koruyabilir.
Bol bol dua edin kardeşlerim. Rüyanızda Allah'ın sevgili kullarıyla konuşabilirsiniz, yapmanız gereken kalbinizi temizlemek, abdest almak, dua etmek.
Rüyamda Peygamberimizi görmesem halim nice olurdu? O elini uzattı beni kötü halimden kurtardı.
Kâfirler geberin inşallah. Herşeyi sadece Allah bilir. Amin.
Bu yazdıklarımı Allah bana yazdırttı, çünkü sizi de beni de çok seviyor.
fes 2020-03-15 11:53:05
Her şeyi bilen biri değilim, çok kitap okuduğumdan neyi bildiğimi ve neyi bilmediğimi bilen biriyim. Sende bu özellikler yok. Bilmediğin şeyleri bildim zannediyorsun ve tuhaf durumlar ortaya çıkıyor.

Çıkarımların yanlış. 1974 senesinde kötü türkler biz zorunlu türkçe eğitim istemezük demişlermiş de bundan dolayı iyi bulgarlar mecburi türkçe eğitimi kaldırmışlar çıkarımı tümüyle yanlıştır. Öyle bir şey olmadı. Nasıl oldu?

Bulgarlar çok önceden mecburi türkçe eğitimini kaldırmaya karar verdiler ve bunu türklerin kendi istekleriymiş gibi göstermek için üç beş satılmış türke dilekçe yazdırdılar. Sen bu olayı tersten okuyup bulgarları aklama yoluna gidiyorsun.

Daha bir çok yanlış çıkarımın, özensiz yargılamaların ve kesin olmayan düşüncelerin var ama yazı uzun olmaması için yazmıyorum.
Hilminati üyesi 2020-03-15 11:54:24
Kardeşler on biner tane kulhu okuyun. Nefes bedava, okumak da bedava. Koronavirüsten dolayı zaten evlerdesiniz, okuyun, okutun, ne olur! Kulhuvellahu ehad. Amin. Allahussamed. Amin. Lem yelid ve lem yûled. Amin. Ve lem yekun lehu kufuven ehad. Amin. Allahu Ekber.
... analiz 2020-03-15 12:14:42
" Her şeyi bilen biri değilim" - canim bunu bilmekteyiz ,ama forumda herseyi bilmis havan var,ustunluk taslamak senin neyine?
"çok kitap okuduğumdan .."-. adi ordan 200 tane yoktur, ama biz bir sifir ekleyelim defik "0". Ya mubarek kitaplarin isimlerini ve yazarlarini yazmayacakmisi, biz sabirliyiz hikyaelerini anlatmanizi izte.iyoruz.
"neyin bildiğimi ve neyi bilmediğimi bilen biriyim"- ya iste az once yazmistik.
"Sende bu özellikler yok. "- vay anasina adam psiholoji uzmani da kesilmis vay vay vay......vay.
"Daha bir çok yanlış çıkarımın, özensiz yargılamaların ve kesin olmayan düşüncelerin var am" - fes burada gecekten dogoru guzgun yazmissin bence.
E bazi dogorular az da olsa yazabilmektesin. Yanlis dogoru orantisi 65/35.
Auf widerzehen
fes 2020-03-15 16:29:47
Benim cümlelerime tek tek cevap yazmış olman cevap verdiğin manasına gelmez. 65/35 orantısı lafların kesin düşünceye sahip olmadığını gösterir. Burada üstünlük taslama söz konusu değildir, her şey kabak gibi ortadadır.

Yazıların seni ne olduğun konusunda yeterince bilgi veriyor. Kesin düşünceye sahip misin, özenerek yargıda bulunuyor musun, çıkarımların tutarlı mıdır. Sende bu özellik yok derken yazdığın yazıların niteliğine bakarak bunu söylüyorum, psikolojik değerlendirme yapmıyorum.

200 tane yoktur, belki de vardır, yok yalan atıyorsundur falan filan. Bunlar kesin olmayan düşüncelerdir. Kaplumbağa terbiyecisi arkadaşı tanımam ama yazılarından genel kültürü olduğunu çıkarabiliyorum, fakat sen söz konusu olduğunda aynısını söyleyemem.
Feskaya 2020-03-15 20:07:46
Fesçe senin yazılarını beyenmeyenlere kulp takan birisin.
Senin yazdığın en durususensşn ne de olsa binlerce kitap okumuşun.

Senin tek görevin DpS AKLAMAK.

Pislik içine batmış bu DuPiSe yönetimini bırak sen Allah bile kurtaramaz gerçeği sen ataist Alahı RET eden bir zavallısın.

DpS yönetimi çöplüğe gidecek sen de EMİN ol.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-15 20:31:03
İslâm'da zaten okuma kültürü yoktur, halkın okuması batının icadıdır. Kuran ve hadis okumak bir batılı bilginin anladığı gibi değildir, ezberden tekrar etmektir. Zaten Kuran'ı sorgulamak mümkün değildir, anlaşılmaz ayetler çeşitli laf cambazlığı yaparak mantıklı gösterilmeye çalışılmıştır.
Atatürk harf devrimi yaparken bir akşamda insanlar cahil bırakıldı deniliyor ya - yalan, koskocaman bir yalan! Elif ba kitabını bir alın, o harflerle yazılan mevlid kitapçıkların ne kadar okunmaz olduğunu anlarsınız. Arap alfabesi Türklere kesinlikle uygun değildir, arapçada üç tane sesli harf varken, Türkçe ise tam sekiz tane. Arapçanın boğaz harfleri (ayn, hı, gaf, gayn gibi) Türkçeye uygun değildir; ç, j, p sesleri ise yoktur.
Harf ve dil devrimi halkın okur yazarlığını arttırmıştır, Türk bilimin yolunu açmıştır.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-15 20:40:26
Kuran'da mantık hataları tercüme hataları olarak gösterilmeye çalışılıyor. Allah hesap yapmayı beceremiyor, vasiyet konusunda ayetleri Ömer b. Hattab avliye ve reddiye denilen yöntemlerle tahrif ediyor, çünkü Kuran'a göre hesap yapılınca kişilere düşen paylar toplamdan fazla oluyor! Alemleri yaradan varlık beşinci sınıf matematik problemini çözmekten aciz, düşünebiliyor musunuz?
Kuran Tanrı kelâmı falan değildir, Muhammed ve arkadaşlarının eseridir. Muhammed ise 6-ci yüzyıl çöl bedevisidir, bundan dolayı Kuran'da ne dinozorlar var, ne Afrika, Avustralya, Amerika, Arktik hayvanları... Kuran bilimdışıdır.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-15 20:50:56
Kuran'da sık sık lânet okunur. Bir tanrı kendi yarattığı bir halkı insanlar üzerine üstün yaratıp daha sonra lânetlediğini düşünün.
İslâm ilk çıktığında hristiyan Habeş kralı müslümanlara kucak açıyor. Müslümanlar ikiyüz yıl içinde hristiyanları köle yapıp kadınlarının ırzına geçiyor. Günümüzde yaşadıkları ülkeleri foseptik çukuruna çeviren müslümanlar batılıların ülkelerine musallat oluyorlar! Gittikleri ülkelerde pis adetleri devam ettiriyorlar - kan davaları, çocuk gelinler, kadınları eve hapsetme, cahillik.
... analiz 2020-03-15 21:08:41
Senin yazdığın en durususensşn ne de olsa binlerce kitap okumuşun."-op op ,200 civari hadi bizden gecsin 2000.
"
Hz. Demokrat (as) 2020-03-15 21:44:27
Analisys (analiz) bir bütünü daha iyi anlayabilmek için mantıklı parçalara ayırabilmektir. Üç nokta analiz diye habire yazabiliyor, fakat bir bütünü parçalarıyla anlayabilme yetisi yoktur. Analiz etmek kolay yeti değildir, işkembeden sayılar sallamakla olmaz. 200'le 2000 arasında korelasyondan haberi olmayan şahıs tanımadığı şahıs hakkında işkembeden gayrı muayyen bir veri uyduruveriyor. Muğlaklık, flu alanla analiz mi olur üç nokta?

Analizden sonra gelen yeti ise Synthesis (sentez). Parçalardan farklı, iç tutarlı, mantıklı bir bütün oluşturabilmedir. Bunu yapabilen düşünürler yepyeni ürünler (maddi veya manevi) ortaya koyarlar ve insanlık olarak ilerlememize sebep olurlar.

Evaluation (değerlendirme) en üst düşünme biçimidir. Bir olguyu her yönleriyle açıklamayı ifade eder.
Mehmet Dönmez 2020-03-16 14:10:40
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııııık?
Mehmet Dönmez'e 2020-03-17 12:13:24
Evet, pederazlık varmış, ne olacak? Adama taktın hiç ara vermiyorsun. Adam pederazsa pederazdır, ne yapalım şimdi.
D: 2020-03-17 20:46:19
Memed Dyonmesde pederaz. gepime.com saytina girin esholuesekler anladik s.siniz. S.in bakalim.
Meemet Dönmez 2020-03-18 13:10:44
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık?
fes 2020-03-18 21:50:24
kanka dikatli ol, dini konulara girme, bunlarla spore yapma, bumlar gerici, yobaz, anlamazlar, mazallah, anlyamazsin bile namazada start edersin.
Sen demokrasiden tutur, diar konular benim olsun, naprazno li okuduk bukadar kitab ya.
Doner nasil gidiyor, işkembe de varmş sende yaziyordu yukarda, bir gun gelecem na muhabet.
Mehmed Dönmez 2020-03-19 06:07:37
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık? Travestilik var mı travestilik? Namaza start eden dinci pedoroz var mı? Bu pedorozlukla kaç namaz kılınca temizleneceksin?
Fes dönmeler 2020-03-19 08:39:16
Dinsiz demokrasi olmaz. Dinsizler ancak anarşi üretirler sizin gibileri.
Dinsiz insan Kovit 19 mikrobundan daha pis bi mikroptur sizin gibileri.

Siz tam 333 türbe gezmeniz lazım ancak onda biri temizlenirsiniz.

Şapşallar Cemevleri resmileşiyor daha ne itiyorsunuz.

T.C. hükümetinden bilhassa cumhurbaşkanından nefret ediyorsanız pırtılarını alıp dinsiz gavura naş naş.
Feskaya 2020-03-19 10:01:11
Fesçe Nisan ayında Kobit19 kaybolduğunda senin DuPiSenin kongresi olacak.
Mustva KaraAYI Pomağı tekrar aday gösterilecek mi ne dersin.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 10:17:54
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık? Travestilik var mı travestilik?
Mehmet Dönmez 2020-03-19 13:21:25
Feskaya pederazı, fetöculuk var mı fetöculuuuuuuuuk?
Numan Nalcı 2020-03-19 13:44:55
Mehmet Dönmez'i ben sığı, kaba biri olarak bilirdim, son fetö sorusu bence öyle olmadığını gösterdi. Birini ismini kullanarak onun adına yazı yazmak çok aşağılık bir davranıştır, hain fetö'ün pislik yöntemidir. Biraz kaba da olsa, Mehmet Dönmez dediklerinde haklıdır.
Dönme 2020-03-19 14:59:07
Fetöcü kimdir Sen,Feska Nalçısız ve onlar gibi düşünenler.
Ben BG oturuyorum sizler gibi T.C. hükümeti ve cumhurbaşkanından nefret etmiyorum.

Anladız.
Numan Nalcı 2020-03-19 17:01:33
Sana nerede yaşadığını soran mı oldu, bunu niye açıkladın şimdi? Ayrıca bizim herhangi birinden nefret edip etmediğimizi niye gündeme getiriyorsun? Cumhurbaşkanını sveme veya nefret etme konusunu tartışmıyoruz, bunu söyleme ihtiyacını neden duydun. Pederaz diye damgalanmak istemiyorsan bunları açıklaman gerek.
fes 2020-03-19 17:16:13
Fetö'cülerirn en karakteristik özelliği Tayyip sever görünmeleridir. Kolay kandırılan bir adam olduğundan fetö'cüler bunu hep yapıyorlar. Kandırılmışız, Allah af etsin bizi dememiş miydi?

Feskaya zurnası da bu ayaklara yatıyor, hatta çaktırmadan bas baya müzevircilik yapıyor. Yaparlar, müzevircilik, gammazcılık, iftira , hainlik kanlarında vardır. DPS'ye karşı olmalarının sebebi de FETÖ'ye yüz vermemeleridir.
İbrahim Koşukavaklı 2020-03-19 17:40:00
Fetö'cüler Bulgaristan'a da musallat oldular? Vay anassını!
Mustafa Keskin 2020-03-19 18:46:03
Herkes can derdinde, dünya korona ile boğuşuyor sizler basit tartışma içindesiniz. Ayıp olmuyor mu arkadaşlar? Haklı olsanız ne olur ki?
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 20:26:19
COVID-19 hastalığı var diye FETÖ ve ihanetlerini dile getirmeyeceğiz mi yani? Koronavirüs var diye Pensilvaniya çetesi yok mu oldu yani? Bulgaristan'da FETÖcüler DPS'yi bölmeye kalktığı yalan mı? Türk devleti içine çöreklenen hainler tam üç tane saiyasi parti oluşumuyla DPS'yi dizegetirmeyi çalışmadılar mı?
Araştırın bakalım Zaman, Ümit FETÖ yayın organı hangi siyasi partisi üyelerine yakındı.
DPS'nin bir sürü hatası var, ancak takdir edilecek şeylerden biri hiç bir cemaatla işbirliği yapmadılar, gayrıresmi oluşumlarla el ele yürümediler.
fes 2020-03-19 21:42:39
Kanka ,senden hic biri anlasilmiyor, Prezidenti kritikuva yapiyorsun, diktatorluk diyorsun, dinci diyorsun, sega pocna fetoculara, bunlar biribirine zit degilmiydi ya . Kimden yana sin anlativer be.
Fetocular prevrat yapmaya kalknadilar mi, prevratla gelse gelse ,dinci dgil, diktatorluk gelir, kotu mu en kotusu.
Burada protivoreciya var sende ye mi? Kanka sen sucuklara bak en iyisi.
Siyasete ve dinden konulara girme. Girme batko ,girme bu konulara entel kapasite gerek, sosisle ,ekmek arasiyla olacak gibi degil.
fes 2020-03-19 21:55:37
Utanmaz pislik ismimi kullanmaya devam ediyor.
Mustafa Keskin 2020-03-20 07:40:08
Türkiye'de işimiz kötü, umreden dönenler Türkiye'yi korona virusuna boyadı. Bir şey olamaz bir şey olamaz mantığı anlaşılan çok pahalıya mal olacak.
Numan Nalcı 2020-03-20 11:15:13
Desene dinci kafa koskoca Osmanlı'yı yıktı şimdi sıra Cumhuriyete geldi. Bağıra bağıra konuşan adam geçen gün ne dedi, günde beş defa abdest alanı korona tutmaz dedi. Peki bilim ne diyor? Abdest sabunla alınmadığına göre ağza ve burna alınan suyla virus ve bakteri geçirildiğini söylüyor. Mustafa Beye katılıyorum, işimiz kötü.
NALÇISIZ 2020-03-20 11:31:43
Hemen T.C. terk et gende ailecek.

İşin çok zor.

Kovilt 19 önce sizin gibi mikropları temizleyecek miş kaçın vakit varken.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 12:07:03
feskaya piçi Hac ve umreye gidenleri laik sanıyor heralde. Türkiye'nin laik kesimi en sağlıklı yaşayan kesimdir. Hastalıklara bağışıklık konusu her zaman cumhuriyetçi ve laiklerin önceliği olmuştur. Atatürk gelince Osmanlı'dan devralınan salgınlar bir bir kurutulmuştur. Türkân Saylan mesela cumhuriyetçi aydın bir kadındı. Dincilerin aksine Türk sağlığı ve eğitime hayatını adamıştır.
Mehmet Dönmez 2020-03-20 12:33:39
Hz. Demokrat (as), sana diyorum sana ,feskaya pic , koc, tilki, arslan diyemezsin.
Bu larin patenti bizdedi, isteyen basar yuroyu, yazar
Baaa bak oyarim ha. Sadetin Teksiy
Numan Nalcı 2020-03-20 13:19:39
Eğitimi berbat ama bağıra bağıra konuşan adam abdestin koronaya çare olmadığını bilmez mi, bilir tabi. Ama dincilik yapmadan edemez, en büyük sermayesi dinciliktir. Kafası tıka basa hurafelerle dolu bir kitle var, onları kandırması şarttır, yoksa iktidar elinden püf diye gider. O kafası tıka basa hurafelerle dolu kitle politikanın dışına çıkartılması gereken bir kitledir, ama eğitimi berbat adam onları organize etti, şimdi serseri mayın gibi ortalığı kasıp kavuruyor. Organize olmuş cehalet koronadan bin beterdir, yıkıp her şeyi dümdüz eder.
Nalçısıza 2020-03-20 15:09:31
Nalçısız edepsiz yazsana kim miş o bağıra bağıra konuşan dinci hadi yaz.
Laik Müslüman Hacca Ümreye gidemez namaz da kılanaz öyle mi.

Sadece Türbeye gidenler hayra oraya giymeyenler namaz kılmayanlar bunlar mı laik LAVUK herif.

En dürüst insan namaz kokan laik olandır.
Sizin gibi dinciler insanlığın en tehlikeli kesimdir.
Numan Nalcı 2020-03-20 16:12:25
İsimsiz fahişe karakterli - Fes'in tanımlaması üzerine cuk oturmuş. Demediğim şeyi demişmiş gibi yapmak bir fetö yöntemidir. Kimse umreye gidemez namaz kılamaz demedi, onu sen edepsiz karakterinle söylüyorsun.

Laikliği savunan mutlak alevidir, türbeye, cem evine gider ön kabulü pis karakterli fetö'culara has bir davranıştır. Türkiye cumhuriyetini kuran kadroya bak, içlerinde bir tane bile alevi yok.

Soy adım Nalcı, Nalçız değil. Kindarlığının, hasetçiliğinin içinde boğul odu mu. Fes haklı, bu kadar kötücüllük, müzevircilik ailen gelir demesi çok doğru.
NALÇISIZ herif 2020-03-20 16:50:14
Namz kılan dinci
Ümreye giden dinci
Hacca giden dinci.
Şerefsiz pislik laik bi kişi kesinlikle camiye girmez, ümreye hacca gitmez oruç tutmaz öyle mi.

Yaz kimmiş o bağra bağıra konuşan dinci hadi yaz.

Siz Türklerin yüz karasısiniz sizler Yürk bile olamadınız insanlığın yan sanayisi.
Numan Nalcı 2020-03-20 22:05:21
Dinci kim olacak sensin. Başka? Türkiye'yi yöneten iktidar dincidir, Fetö dincidir. Dinciliğin bilimsel adı Siyasal islamdır. Osmanlı zamanınında dincilere din bezirganı diyorlardı. Bu ne demek? Din ticareti yapmak demektir.

Batıda siyasal hristiyan diye bir şey var mı? Olamaz, izin vermezler. Kim vermez? Hem anayasa hem de kamu oyları. Sakın Almanya'da hristiyan demokrat partilerle siyasal islamı bir tutma, ikisinin arasında hiç bir benzeşme yoktur.

Nenemle dedem beş vakit namaz kılıyorlardı, oruç tutuyorlardı ama dinci değillerdi, onlar dindardı. Dindarla dinci aynı değil. Bak senin yazılarından, kin nefret, haset ve kötücüllük akıyor, hiç bir dindar senin gibi olmaz. Yaptıkların müslümanlığın temel değerlerine aykırıdır.
NALÇISIZ herif 2020-03-21 07:17:34
Avrupa devletleri muhafazakarlardan yönetiliyor aynı Türkiye’de gibi.
Şerefsiz senin dediğin dinciler Talibanlardır, İran yönetimi Sudi Arabistan’a,s.

Hangi alınla Türkiye’yi o radikal islsmla karıştırıyorsun.

Bas bas kin kusuyorsun seni engelleyen mi var karını zorla kapatan mı var zorla camiye mi sokuluyorsun. Her köşe başı meyhane birahane restoranlar. T.c. sahilleri yaz aylarında milyonlarca vatandaş yarı çıplak plajlarda.
DİNCİ YÖNETİM OLSAYDI BUNLARIN HEPSİ OLURMUYDU LEREFSŞZ YÜRK DÜŞMANI.

T.C. beyenmiyorsan al karını çocuklarını NAŞ NAŞ.
Pabuç gibi dil uzatıyorsun hala nefret kusup hakaret ediyorsun.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 07:38:49
Her köşe başı meyhane, restoran, biraneler varmış. Sahillerde millet çıplakmışmış!

Şerefsiz hayvan, alayınız batıya niye pelesenk oluyorsunuz o zaman! Hepiniz pek sevdiğiniz Mekke ve Medine çöllerine gitseniz ya! Gidin hepiniz, birane, meyhane, restoran, sahillerde çıplak insan görmeyeceksiniz!

Dinci pislikler Avrupa'ya akın ediyorlar, şalvar, cübbe, hacı şakir sabunu, misk kokusu, kıllı hayvanların olduğu müslüman ülkelerinden kaçıyorlar!

Dinciler sözde bu dediklerine karşılar, fakat Google gibi arama motorları ve porno sitelerinin kamuya açıkladığı verilere göre MÜSLÜMANLARIN OLDUĞU ÜLKELER EN ÇOK PORNO İZLİYORLAR. Avrupa'ya gelip millerin bacı, kız ve karılarına sarkıntılık yapıyorlar. Gerici pislikler sizi!...
Demokratsız pislik 2020-03-21 09:55:55
Türkiye’de diğer ülkelerde olduğu gibi radikal kesim olması gayet normaldir.
Bu husus her ülke için geçerlidir.
Bu gün Türkiye laik bi ülke olarak tanımlanmaktadır.
Bu kadar nefret nereden geliyor Türk düşmanı pisliği.
Senin nefretin olsa olsa MESHEBİDİR bu da insanlığın en büyük tehlikesidir.

T.C. HÜKÜMETİNDEN nefret ediyorsan al karını hızlanmanı naş naş.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 11:56:30
Cübbeli Ahmet'in cemaati Gülen'in cemaati yerini aldı.
Türkiye laik bir devlet olmaktan çıkıyor ne yazık ki. Cumhurbaşkanı Cuma hutbesi okuyor, sultan gibi kılıç kuşanıyor, ezan okuyor, camide hocanın yerine geçip Kuran okuyor.
Bu mu laiklik?!

Benim karım olduğu yerde kalacak, ne kadar cahil cemaatçi pislikler Türkiye'de "çıplak karılar" olmasın diyerek mahalle baskısı yapmaya kalksa da. İstanbul, Ankara ve İzmir muhalefetin eline geçti. Dinci hınzırlar oy çalmasına rağmen rejimin yenilebileceğini gösterdi.
fes 2020-03-21 13:30:00
Numan bey haklıdır, T.C. diyenler Fetö ve PKK'lılardır. Bu hayvan da bir fetö'cudur, hem de en geri zekalı olanı. Her kurduğu cümleden cehalet ve ahlaksızlık akıyor. Zekerya Öz hain pisliği nasıl Türkiye'den kaçtıysa bu da Bulgaristan'a kaçmış olmalı. Bunları ezmek, ciyak ciyak bağırtarak gebertmek her Türkün görevi olmalı. Akepeli bir çok kardeşimizi yanlış tercihlerinden dolayı af edebiliriz, ama bunları asla. Yeminli Türk düşmanıdırlar, ezilmeleri gerekir.
Sabri Atasoy 2020-03-21 16:13:06
Haklısın Fes, ama biraz sertsin. O kadar sert olma. Dünyada aptallar hep vardı bundan sonra da olacak, onları o kadar ciddiye alma. Dünyada aptalı orakla biçsen bitiremezsin diyen sen değil miydin?
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 17:48:12
Numan bey de biraz supeli, dedezi nenesi onlarda dinciymis itraf etti, yetmez razgranicavase olacak onlardan, annesini vr babasini karantinaya almasi gerekiyor. Ama genede guven olmaz Numankaya.
Gozumuzun onunde olsun.
Hz Demokrat (as) 2020-03-21 18:16:07
Almancı pislik! Yazmayı öğren, sonra ismimi kullan.
fes 2020-03-21 18:42:04
Dinci pislik, çarpıtma, sen dindar değil dincisin. Dini değerlerin hiç biri sende yok: güzel ahlak, vicdan, insaf, doğru olandan taraf tutma, insan sevgisi, merhamet; hiç biri sende yok.

Nietzshe'nin sözleriyle sen tam bağımlı ruhlu birisin, özgür ruhluluğun gramı bile yok sende. Dört dörtlük bir dinci, geri zekalı, korkunç cahil.

Özgür ruhlu yukarıda saydığım dinin kazanımlarını tamamını benimser ve bir adım daha giderek dinin örseleyici tarafından da azat olur. Bunları hayvana söylemiyorum, ortaya söylüyorum. Hayvan böyle yüce düşünceleri anlamaz.
Wiederholung(fes) 2020-03-21 19:13:38
RRR ((Dini değerlerin hiç biri sende yok: güzel ahlak, vicdan, insaf, doğru olandan taraf tutma, insan sevgisi, merhamet; hiç biri sende yok.))))

ZOOM (.Dini değerleri........: güzel ahlak, vicdan, insaf, doğru olandan taraf tutma, insan sevgisi, merhamet; .......

Obobstrnye:

fes - Dini değerleri........: güzel ahlak, vicdan, insaf, doğru olandan taraf tutma, insan sevgisi, merhamet; .......

Send to: Hz Demokrat (as)
Auf widerzehen
Demokratsız fes bozuntu Türk f 2020-03-21 19:22:03
Sizler bu gün bu sayfalarda T.C. cumhuriyetine kin kusarsanız demokrasiye şükredin.
Adlında sizin bu çıkışlarınız için alayınızı laik olduğunuz yere tıkmalı.
Nereden kim yazdığınızı bulamazlar diye düşünmeyin.
T.C. hükümetine kininizi kusbaya devam ederseniz T.C. vatandaşıysanız bi düşünün giyeceğim.
D: analis 2020-03-21 20:35:48
2002 Kjli fetulah dayresinde kalan abi alamanya da misin. Bu foruma girersen lyutven yas.
Ben ... ilyas anadin di mi kim oldumu.
Adi chius.
Not: Aschi alan rametine kavushtu. Ne gyunlerdi beeee
Numan Nalcı 2020-03-21 21:28:11
Kin kusmak dincilere ait bir haslettir. Dindar ve kindar nesil istiyoruz diyen kimdi? Bağıra bağıra konuşan adamdı galiba? Müzevir morardı ah Zekerya Öz gibi bir savcı olsa neler yapacak neler. Zekerya Öz haini Ermenistan'ın üzerinden Almanya'ya tüyüvermişti. Ama biz vatanımızdayız ve burada öleceğiz
NALÇISIZ fes 2020-03-22 06:56:52
Nerenden tırtılımdan yırtın gerçekleri değiştiremesin en iyisi otur oturduğun yerde.

Gücünüz yeterse toplanın sandıklara indirin.
Bizim burada BG Baykonur’la dergimiz YÖK.
Anladı
Numan Nalcı 2020-03-22 07:50:47
Otururum oturmam, sana ne. Fes'in dedikleri doğrudur, fetö'cü olduğun çok açık. Ergenekon ve Balyoz sürecinde ne yaptığını geriye doğru arşiv araştırması yaparak öğrendim. İzmirli adıyla yazmışsın Habervaktimci, Davutoğlucu Gülenci tezleri savunmuşsun. Fes'leaynen şimdi olduğu gibi o zaman da didişmişsin.

Fes daha o zaman senin ipliğini pazara çıkartmış... Fetö'cü olduğun kabak gibi ortada. Mustafa Kemal'e edepsizce saldırmışsın, 2013 senesinin sonunda yaşananlardan sonra tornistan edip bu sefer Tayyip'in arkasına saklanmışsın.

Bulgaristan'da yaşamıyorsun, kendini çok kurnaz sanma, kabak gibi ortadasın.
NALÇISIZ Feska 2020-03-22 09:58:40
Yırtılın nereye kadar.
Başka dayanak bulamadınız da Fetoya bulaştınız. Kim Fetocu sorusunun cevabı T.C. hükümetinden nefret edenler.
Bizler burada T.C. hükümetine saygılıyız dır.

Ha süle kim ben mi sen Feska mısın a.
Nalçısız Feska 2020-03-22 10:00:40
Paşmaklı Pomağı Mustva KaraAYI Nisa’nda tekrar aday gösterilecek mi ipi çekilecek mi ne dersin.

Ufak bi analiz.
M. Dönmez 2020-03-22 12:26:07
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııık?
Numan Nalcı 2020-03-22 12:29:27
Evet, Feskaya itiraf etmesi lazım. İtiraf et Feskaya.
Feskaya 2020-03-22 12:37:47
Feskaya nikname adini bu iki salak taklit olmadigini ve bilincli ve vizionlu
oldugunu anladilar. Memet vr Numan.
.
Do you smell what he has cooked The FesRock(Fes'Kaya).
Admin 2020-03-22 13:04:48
Beyler Mehmet ve Numan, koronadan dolayi karantina vsr cezalar buyk, adamds yokmus , bizdede yok, simdi kulubunuze ysni uye bulmaniz icinzamani degil, dalisin , yesiller ble edemez size . Buradan biseyler biriletin hakinds kulagm8za gelirse homoseksual kulubunuza hemen onlendirecem , soz.
Simdi dslisin.
Meemet Dönmeze 2020-03-22 13:21:09
Feskaya, pidirazsın dimiiii, itiraf et itiraaaaaf! Pidi pidi pidi!
Meemet Dönmeze 2020-03-22 16:37:41
Etmez itiraf etmeeeez! Herkes bilse de gene etmeeeeez? Gene de Feskaya pederazdır pederaaaaaaz!
Ali 2020-03-22 19:12:59
Fes..fes..fes....ah...Bu fes isminin arkasina saklanan ajan`dan ve özellikle onun ortaligi "zehirleyip bölen ve anlamsizlastirmaya calisan sözleri, cümleleri ve yaklasimindan" dolayi bu siteden mesafeli kalmak zornunda kaldim. Gecirdigimiz bu zorunlu sürecte bu fes-ajan ortaligi zehirlemekten vazgecmis ve siteden uzaklasmistir diye düsündüm. Bir baktim, ajan, 2020-03-21 18:42:04 tarihinde kendini kayitlamis ve yine senelerce yaptigi gibi son cümlesine "Hayvan" sözü ile baslamis, zaten bu söz en cok kullandigi sözlerden biri
Ali 2020-03-22 19:17:22
fes.... fes..... neden yapiyorsun bu kirici, asalayici ve insanlari gerceklerden uzaklastirma haraketlerini......... bilmiyormusun... senin gibi rencide edenlerin ve kötülügünde siniri var
Anonim 2020-03-22 19:31:55
Ali kardas
Turkcede bir soz var , soradan gorme, bizim fes kalleside ,evrim gecirdiya
adam geldigi yerleri unutu , simdide hayvan deye basiyor kufru.
Gecmisini unutu .
Sonradan gorme bunlar.
Nasrettin Hoca 2020-03-22 20:37:51
Ali, hırsızın hiç mi suçu yok? Sen de bir hırsız mısın aptal Ali?
Hırsıza bak hırsıza 2020-03-23 07:44:51
Ali o kadar aptal ki, bu "Hırsızın hiç mi suçu yok" sözünden bir şey anlamadı. Eminin yazıyı okudu, bön bön baktı ve hiç bir şeycik anlamadı.

Ali, hayatında DPS hiç bir yöneticisiyle bir kere bile beraber olmamış bir, konuşmamış bir adama sen onlardan para alıyorsun, trol, ajan dersen sana da "anan güzel mi" derler.
. 2020-03-23 08:09:56
fes abi, yazmaya devam et abi, yazilarin bize ilham vermekte.
Abi , sizin sevginiz ve hos gorunuz dilere destan, yazilarinizdan, Feskayanin kaya urekliyi zaten sevmedim simdide Ali beyin , sulyalesini analarini ve avratlarini nekadar sevdiginizi o mubarek parmaklarinizim bastigi her tustan beli dir.
Abi ne cilleler cekmissiniz be sonradan gorebilmeniz icin, onlarin tabiki boyle bir sansi yokmus . Abi sevmekte sinir olmamali deye dusunuyorum, eminim siz soylu birisiniz atalarinizi da unutmazsiniz, onlari rencide etmeyin, hayvan kelimesini insanlara kullanmayin.
Sonucta maymunlarda birer Hayvan degil mi abi?
Sizi seviyoruz, annenize ,baciniza, tum sulyanezine seliamlar olsun.Abim benim
Kuramigratçanin 2020-03-23 10:19:38
. Gardaş yorumuna eklenecek hiç bi şey yok.
Darvinin teorisine göre evrim hala devam etmekte.
İnsan görünümünü alsalarda beynlerinde primat özelliklerinden kurtulamamışlar.
Evrim devam etmekte.
fes 2020-03-23 12:57:54
Baya başarılı bir ironi yapmışsın ama temeli sakat; çünkü mantığa dayanmıyor. Hırsızın hiç mi suçu yok sorusuna cevap yok. Bana hakkımda hiç bir şey bilmeden, tamamen kafadan atma ajan dersen ben de sana "anan güzel mi " diye bir karşılık veririm.

Nasıl ki sen hakkımda hiç bir şey bilmediğin halde bana ajan diyebiliyorsun, niye ben de anan hakkında hiç bir şey bilmediğim halde bazı sorular sormayayım? Kaldı ki edepsizliği başlatan sen olduğuna göre benim itham ettiklerim doğru olma ihtimali artmış oluyor. Yani tartıştığım kişinin oraspı enceği olma ihtimali çok yüksektir.
Kuramigratçanin 2020-03-23 14:27:03
Fes ajan değilim diyorsun. İlk yazından bu güne kadar yazıların incelendiğinde analiz edildiğinde düşüncelerini ortaya koyuyor.
Hiç bi yazında Bulgaristan Türklerin lehine yazılmış değil aksine yazılarında umutsuzluk karamsarlık hakim bu da gösteriyor ki sen birilerini savunuyorsun Türk halkı değil.

Sana ajansın yazıldığında ana avrat sülale düz geçerek suçluluğunu kabul etmiş oluyorsun.

Sen şimdi bilimsel kanıt isteyeceksin ama önce ana avratta başlayıp sülaleden çukacaksıın.

Fes sen tam evrenleştiğinden emin misin. Bi düşün.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-23 15:34:24
Yok be fes ,adam seni dut agcina bindirmis alya anlayamyuorsun, bunlarda abi felsefe yok ironiden anlamazlar, bunlar gerici ve yobaz
adam bize yani sana bas baya gerizekyali gangalaksin diyor galiba , salakmisin anlayamadin galiba. Ya bana kanka deme be uyuz oluyorum
fes 2020-03-23 16:33:50
"Fes sen tam evrenleştiğinden emin misin. Bi düşün."

Kurulan bu cümleye bakın şimdi, her tarafından cehalet, aptallık, zeka düşüklüğü akıyor. Hal böyleyken horoz resminin altına horoz yazmayalım mı şimdi?

Geri zekalı bir kalkmış akıl yürütüyor, kıt aklıyla ben Bulgaristan türklerinin lehine hiç yazı yazmışım mı diye sorular döşeniyor.

Kıt beyinli, neyin halkın lehine, neyin ise aleyhine olduğunu tayin edebilecek yetkinlikte biri değilsin sen. Dile getirdiğin aptal görüşlerin hiç biri Bulgaristan türkünün lehine değildir; senin aptal takıntıların bir ölçü olamaz.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-23 16:47:55
Orospunun sapık evladı! İsmimi kullanmayı bırak! Kendine sövdürtmek hoşuna mı godiyor?
fes 2020-03-23 17:22:55
Kanka ,az once kullandigin uslub benim patentim, sen kulanamazsin, kusura bakma. Biraz daha yol kat etmelisi .
Sana dinden siaseten lapani cek dedik, sen yuksek dozlu entel ve ileri perspektiv goruslu yazilarinla bana yani fesi mi rakip olacan?
Baa bak ,bas parayi o zamli maasinizdan, bas anlayacan lyatifeleri.
Birde kafayi yemissin kanka senin adindan kim yazar burada.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-23 17:24:58
Yaziyorlar fes, var biri .
Bana kanka deme ya uyuz oluyorum.
Hz. Demokrat al Rasul al Adl 2020-03-23 17:29:10
Kendine sövdürtmek hoşuna gidiyor demek ki. Sapık maymunsever seni.
Mehmet Dönmez 2020-03-23 17:44:41
fes kanka ,analize baslamissin ,kanka kimin taklitimi yapiyorsun.
Kanka sende de mi cikacak abi seylik.
Bir tek Demokrat galiba temiz cikacak bu konuda. Hazret ,nerde kaldin lan, ozletirdin kendini, karantinada mi sin yoksa,.
Demokrar hazretleri sanada soralim
- seylik var mi?
Şapşallar 2020-03-23 19:58:32
Sizlerle eylenmek zevklerin en doruk noktası dır.
Değil onlarca yüzlerce hatta binlerce kitap okunsa da belli ki Darvin teorisine göre okuduğunuz kitaplar belki hayali YETERSİZ kalmış.
Daha çok kitap okumanız gerektirdiğini söylüyor Darbin.
Evrenleşmek binlerce kitap okumak kadar basit değilmiş .
D: analiz 2020-03-23 20:53:15
Arkadaslar seks koronayi onlermis. Bol bol seks yapin. Ben yaptirttim koronam gecti.
KJ tuvaletlerde telefon numaram yazık , maymun gibi sevisin beyler
fes 2020-03-24 07:32:43
"Evrenleşmek binlerce kitap okumak kadar basit değilmiş ."

Bu adam ne demek istedi şimdi, Allah bir de kendisi bilir.
Heidegger'e göre anlama kişinin kafasında görü, hayal şeklinde oluşuyor; sonra bu dile geliyor, dinleyenin kafasında aynı görü ve hayal oluşursa anlam gerçekleşmiş oluyor.

Buna göre yukarıda okuduğumuz ıkınmadan bir şey anlaşılamayacağı çok açıktır. Adamın hem kafası bulamaç gibi, hem de dili özensiz.

Biraz yardımcı olalım. Evren kozmos demektir, buna göre kozmoslaşmak diye bir şey olmaz. O halde evrim demek istedi her halde. Evrimleşmek demek istedi her halde. Kişi kitap okudu ve evrimleşti diye bir tabir yoktur.
Kuramigtaçanin 2020-03-24 09:36:07
Fes atalarının izinde mükemmelliğe doğru emin adımlarla ilerliyorsun.
Ataların hayvan anlamını kendilerine hakaret olarak kabul ederlerdi.
D: analiz 2020-03-24 12:37:22
Krumovgradcanin KJ gelion mu? Minki gibi seks yapmai bejerirmi sin? Evolyutsiya gecirmemek icin prezervativ kulanmalisin ,Auf Wiedersehen, gyotenin sesinden selyamlar
Кıramigtaçanin 2020-03-24 14:07:46
Fes biz sen binlerce kitap okumadık bak ne güzel anlıyorsun yazıları okumanın bi faydası.
D:-! analize 2020-03-24 14:09:59
Hiç durma sayısını artırmaya başla yararını faydasınız görürsün.
Kuromodan uzak durursun.
D: analiz 2020-03-24 15:05:41
Krumo zatin uzak altmis kilometir. Deklarasiyasiz kj gelmek yok herkez evinde seks yapsin , magazinede bi kilyo seks cok paali olmus. Alah sonumuzu hairetsin bi prezervativ iki lev olurmu canim?
fes 2020-03-24 15:24:38
Feskaya amma cevap vermiş be, o kadar olur. Ataların mataların; aptal için her şey mümkün tabi: küçük veletler gibi sen aptalsın, sen aptalsın der, herkesin hakkından geldiğini düşünürsün.

İnsan evrim geçirmesi için binlerce yıl gereklidir. Aptal dediklerimizin beyinleri en akıllı olanlardan evrimsel olarak pek farklı değil; fark yaşadığı süre içerisinde beyni ne kadar kullanıyor. İyi eğitim almış, kendini geliştirmiş kişilerin beyinlerinde neronlar arası bağlantılar sayı olarak daha fazla.

Bu itibarla, Feskaya papağanı gibi yıllarca aynı şeyleri tekrarlayıp duranın beyin kapasitesi kullanılmamış kalır; bunlara da aptal denir. Ne var ki Feskaya zurnasında bazı şeyler sadece eğitimsel olmayabilir, doğuştan şey...
Kuramigratçanin 2020-03-24 17:07:12
Fes neden beni ki başkalarıyla karıştırmayı ihtiyacı duyuyorsun.
Ana tarafından genler aynen bi öncesi nesillere aktarılıyor olmadını bilmen gerekiyor sen EVRİM teorisini yani Darbini bile gölgede bırakıyorsun.

Hayvan , ananı avradının sülaleni v.s. açılışlarınla atalarına ihanet etmiş olmuyor musun.
fes 2020-03-24 18:14:00
Niye ihanet edeyim, sonra evrim başka genetik başka. Genetik bilimini papaz Mendel başlattı ama DNA sarmalını 1950 keşfettiler. Gerçi halk sergileriyle genetik konusunda baya bir bilgiye sahipti.

Katranı kaynatsan olmaz şeker demişler mesela. Türk milletinin bu konuda vurucu değimleri vardır, mesela şu:'katranı kaynatsan olmaz ki seker cinsini siktigim cinsine ceker' Üçe beşe bakmazlar çat diye söylerler.

Ana tarafından dedem çok sinirli bir adammış, vur eli de var, bir çok defa mahkeme kapılarını aşındırmış, okkalı cezalar ödemiş. Yani bende de ondan bir damar olduğu açık. Aptallığı çekemiyorum, hele Feskaya'da olduğu gibi bayrak kaldırmış aptallığı hiç çekemiyorum.
adminden shikayetciyuz 2020-03-24 20:24:49
Olan sibip Geothe yazilir, Kaliforniya (KJ ) nezamandan onun sehri oldu,
diyorsun ya gelme KJ, demek ki oradasin, ama Fr'ta selyam ediyorsun. Lan gingil, lan gazman, lan konosh, seni gidi konosh, lekanish suratli kokosh, eshek sipasi, maymun suratli, zincirini koparmis it iglu it, pomiyar, lyavuk, soytari, dangalak
madem ki bu sitede yazacaksin, kufurlerini bile mantikli yaz moruk. Toaletlerde gezib gezib bura neye geliyorsun gyot'man , butun bashliklara giruldigunde her tarafi kokutmissin.
fes buna bisey demeyecekmisin, bunlar mi sana es dozt ysrdimci ilacak, vay anasina.
Bu siteyi idare eden yok ki.
D: 2020-03-25 13:00:49
Adminden kardes arpa suyunu fazla kacirma , nedediyin beli olmuior. Malesev minki suratli dilin ,sen minkileden oslaniodun .Sen janini fasla sikma syoz bulacaz sana bir minki. Kaliforniaya ic ayatimda gitmedim , KJ kirjali demek ,Amerikalila californiya seklinde yasior kisaltmasi ise CA (kanada gibiyani).
Gyotenin sehrinde palmengarten nie kapali bilen vami,?
D: analiz 2020-03-25 13:43:08
Erkeze selyamlar https://youtu.be/NmoZYEWzFdA
Feskaya 2020-03-25 14:35:35
Fes ne çekemiyorsun çok mu güçlüsün ancak bi pısırık yazar senin yazdıklarını sanal medyada kendini bi bok zannediyorsun.

Belli atalarının gibi daldan dala atlamayı iyi biliyorsun. Harbi mert biri olsaydın Türkletin yanında yer alırdın karamsarlığa itmeye çalışmazdın.

Anladı
BGden 2020-03-25 18:48:06
İsmail Cambazov yazıları kayboldu gani Türk milliyetçisiydi.
Fes onun hayranıydı.
SATILMIŞ Türkler.
İşte onlar Bulgaristan Türkümü satanlar.
adminden shikayetciyuz 2020-03-25 19:34:18
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 20:19:25
adminden garas uyu artik bee. Mastikai kim sa u gida ic dedi .Ofyaa . Das banal.
Hüseyin Soydan 2020-03-26 15:38:53
Bu sitede Dps karşıtı olanlar küfürcü ve hakaret yapanlardır. Yazılanlaraa bir bakın, değimin doğru olduğu görülecektir. DPS savunanları eleştireceklerine hakaret ve küfür ediyorlar. Baş küfürcü Feskaya, Osman, Müslüman, Koşukavaklı v.s adlarla yazan eğitimsiz ve dengesiz karakterli şahıstır.
D: 2020-03-26 17:48:19
Üsen gardas avala nasil. Yamır va mı.
Gyotenin ulisasindan selyamlar.