Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
04 Nisan 2020
HABERLER » Bulgaristan
Mevlüt Çavuşoğlu Cumhurbaşkanı Radev ile görüştü

Mevlüt Çavuşoğlu Cumhurbaşkanı Radev ile görüştü

31 Ocak 2020

Cumhurbaşkanı Rumen Radev, Cumhurbaşkanlığı konutunda Bulgaristan’ı resmi ziyarette bulunan Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'nu karşıladı. Radev, ”Sizler bizim önemli müttefikimiz, ortağımız ve her şeyden önce önemli ve iyi bir komşumuzsunuz. Bu nedenle ilişkilerimizin istikrarı ve verimliliği dış politikamızda önemli ve önceliklidir” diye kaydetti.

Cumhurbaşkanı, iyi komşuluk ilişkileri, karşılıklı saygı ve iç işlere karışmama gibi çok açık ilkelerimizin olduğunu vurguladı.

Radev, iki ülkenin göç, terörle mücadele ve kaçakçılık alanlarında işbirliğine odaklandı.

Cumhurbaşkanı, ”Ortak eylemlerimizin sonuçları Avrupa çapında güvenlik ve istikrar için büyük önem taşıyor” dedi ve Türk tarafının yasadışı göçle mücadele konusundaki Mart 2016 AB-Türkiye Zirvesi Ortak Bildirgesi’ne uyma çabaları için teşekkür etti.

Rumen Radev, Avrupa genelinde enerji arzı kaynaklarının çeşitlendirilmesi için yeni fırsatların sunulduğu enerji alanında iki ülke arasındaki işbirliğinin önemini vurguladı.

Çavuşoğlu, Bulgaristan ve Türkiye'nin yasadışı göçle ortak mücadelesinin Balkanların istikrarına katkıda bulunmanın bir örneği olduğunu söyledi.

Türkiye Dışişleri Bakanı, “Bu alandaki işbirliğimizi daha da artıracağız” dedi.

Çavuşoğlu, ziyaretinin her alandaki ikili ilişkilerin yatırım, ticaret, ulaşım açısından daha da ileri götürülmesi iradesinin beyan edilmesini amaçladığını belirtti.

Türkiye Dışişleri Bakanı, “Bulgaristan dost ve müttefik bir ülke, biz sadece komşu ülkeler değil, işbirliği her alanda artan ortaklarız” dedi ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Radev'e özel selamlarını iletti.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Uyari okuyun 2020-02-01 11:32:23
Tüm DPSLi milletvekileri Ahmed Doğanı ihanet etiyorlar çünkü Akpliler kol kola Akp hükümeti Ahmed Doğanı sevmez ve Tayyip Erdoğan asla Ahmed Doğanı Sevmez ihanet etiyorsunuz Sayın Ahmed Doğana
Doğanı sevmyeni bizde sevmeyiz

Akp hükümeti türk düşmanıdır ve Ahmed Doğan sevmezler Lidermiz sevmyenler görüşme yapmam şahsen ben Akp Lütfi Messtana destek vermişti ne çabuk unuttunuz Dost partisi ve seçimlerde DPS karşı olmuştu ne çabuk unutuyorsunuz bu ihanetleri
Arda boylu. 2020-02-01 13:38:43
Ben bir bağımsız kişiyim oyumu doru kişilere veririm ülkemde doğru kişilerinde bulamadığım için bağımsızlığı tercih ederim hiç bir kimseye oy vermem.Sayın uyarıcı kardeşim uyuzlugu menfaati bırakalım at gozluklerimizi bir kenara bırakıp akı karayı ayiristiralim eyriyi dogruyu
çok iyi görelim.Ahmet Doğanın 30yillik Türk kökenli Bulgaristan vatandaşlarına getirisi goturusu ne kadar biz onu ele alalım.

1/ДПС - HOH Ahmed Doğanın başkanlığında tamına 36 millet vekiili cikarildi БСП,yle 30 yıldir beraber ön sıralarda yer aldılar. 3/4,defasina koalisyon ortağı oldu bu dönemde Bulgaristanda Türklerin edebiyat ve kültürü için ne yapildi
Cevap: 1960 yillarinda komünizim dönemindeki azınlık haklarımızı cignedi

2/Orta okullarda Zorunlu olan Türkçe derslerini seçmeli olarak yasalastirdi.Gimnasyalarda Türkçe olmadığı için altyapıda olmuyor işte o yüzdende Bulgaristanda Türkçe öğretmeni yok hükmündedir.

3/günde sabah öğle ve akşam olmak uzere 2, şer saatlik Türkçe radyo programlarını yarıdan fazla bulgarcayla sadece 1saate indirildi HOH bı Tik yok.
4/ gençlerimizin yüzde 80,ni bugün kendi Anadilinin kar
... 2020-02-01 13:51:55
Gençlerimizi 100/80,ni n Anadili Türkçesi ibulgarcadan çok zayıf tabiyki bizler Bulggaristan Türkleri Bulgarcayi Bulgarlar kadar iyi bilmeliyiz ama AnadilimizTukceyide Bulgarca kadar bilmeliyiz.
fes 2020-02-01 14:19:45
Angela Merkel almanların edebiyatı ve kültürü için ne yaptı?

Höh tık yapsaydı bulgarlar "alcan mı babayı" yapsalardı ne olurdu?

Bulgaristan Türkleri isteselerdi ana dilleri bulgarca kadar iyi olurdu, ama istemediler. Ben isteseydim dünyanın en güzel kızıyla evlenirdim, ama istemedim. Mestanlı belediye başkanı istedi, yollar kaymak gibi asfalt oldu.

İstedim de vermedi, çıban çıksın şeyinde, diyen adam yanılıyor; daha güçlü isteseydi kutu onun olurdu. Vallayı tallayı bak!
Feskaya 2020-02-01 16:45:04
Fes seni yapısız kazığa geçirseler yine da jiveye DuPiSe detacen.
Sen yorumunu evde ev halkına yap ancak belki sözün orada dinlenir.
Anladı.
Mehmet Dönmez 2020-02-01 22:37:15
Fes damladı ardında pedaraz da geliverdi. Pederazlık var mı pederazlık?
Memetço 2020-02-03 08:11:20
Karını getirirsin o söyler var mı yok mu.
Mehmet Dönmez 2020-02-03 12:34:14
Pederazı gözünden tanırım, pederazlık var mı pederazlık?
Memetço 2020-02-03 14:26:26
Karına sorsan getirdiğine.
Mehmet Dönmez 2020-02-03 16:21:50
Pedarazsın değil mi pederaz?
Memet 2020-02-03 16:43:03
Sen mi?
Arda boylu. 2020-02-03 16:54:52
Sokaklarda başı boş köpeklee bulgarcasi Pes denir. Du Pi Se,nin yalakaligini yapan sığırlarda ne denir
Cevabı Fes,
Pekiyi Pes ile Fes arasındaki fark nedir ?
Cevabı .0 = 0 eşittir.
fes 2020-02-03 20:04:05
Ben de bir saptama yapayım madem: DPS'ye DU-Pİ-SE diyen adam insanlıktan çıkmış bir hayvandır. Bana göre. Eleştireceksen adam gibi eleştir.
Feskaya 2020-02-04 07:22:55
Eşek yine eşekliğni gösterdi göstermese eşek nasıl olacak.
Feska yine hayvan dürtüsünü konuşturdu.
Laf bitti mi küfür işte bu sun Fesçe zavallının biri.
Mehmet Dönmez 2020-02-04 12:33:02
Gene Fese kendini kaşıttırmak istiyor. Pedrazlı var mı pederazlık?
Memetço 2020-02-04 14:32:40
Kim ki Feska ya da sen apttalların önde gidenleri.
Sizin lafınız bitti mi küfür edepsizlik her şey var.
Defalarca yazdım karını getirirsin o söyler var mı yok mu.
Mehmet Dönmez 2020-02-05 07:53:30
Pederasza pederaz demek küfür mü pederaz?
Memetço 2020-02-05 09:23:22
Dönmesin gavur belli sağlam yurtmış bi tarafını acıdan EDEPSİZLİK yapıyorsun.
O küfürden beter.
Şapşal herif “karını getir” ne demek olduğunu bile farkında değildin.
Sizin gibi pis edepsiz küfürmaz TROLLERE bu sitede yer yok.
Kimseleri korkutmaya ya da caydırmaya çalışmayın sizlerden da edepsizleri gördük.
Mehmet Dönmez 2020-02-05 12:24:35
Pederazlık var mı pederazlık? Pederaz olduğuna göre niye evlendin pedaraz, yazık değil mi o karıya?
Memet 2020-02-05 14:44:39
Karını getir salak şetefsiz.
Mehmet Dönmez 2020-02-06 21:53:23
Pederazlık var mı pederazlık?
Arthur Conan Doyle 2020-02-07 06:16:58
Birisi bu Mehmet Dönmezle feskayayı buluştursun, bitsin bu iş yahu. LGBT propagandası Netflix dizilerinde yetmiyormuş gibi bir de Kırcaali Haber yorumlarında türedi bu parazitler.
Olur 2020-02-07 09:38:51
Siz önce Memet Dönmeye söyleyin aranan o dur.
Mehmet Dönmez 2020-02-29 12:57:03
Pedarazlık yapmaya devam etmiyor musun sen şimdi? Bütün davranışların, sözlerin, çıkışların pedarazca. Herkes bunun farkında bir sen farkında değilsin. Ondan sana bir defa daha soruyoruz, Pedarazlık va mı pedarazlık?
Memet Dönmeye 2020-03-01 13:17:11
Memetço var mı yok mu öğrenmek istiyorsan KARINIgetirir öğrenirsin.
Buna rağmen aynı soruyu soruyorsun sorarsan aynı cevabı alırsın.
Mehmet Dönmez 2020-03-02 12:55:16
Pederazlık va mı pederazlıııık?
Memet 2020-03-09 08:38:42
Dönme sende pederaslık var mı pederaslık.
Mehmet Dönmez 2020-03-09 13:16:20
Pedarazlık va mı pederazlııık?
Memet 2020-03-09 18:03:42
Dönme pederaslık var mı pederaslık.
Mehmet Dönmez 2020-03-10 16:40:31
Pederazlık var mı pederazlııııııııııık?!
Memet 2020-03-11 08:38:20
Denme pederas yırtıııııııııııııııııııl.
D: analis 2020-03-11 17:31:22
Arkadashlar Frankfurt am Main shehrine sisi beklorum.
fes 2020-03-11 19:16:16
Pederazlık va mı pederazlııııııık!
fes 2020-03-11 19:32:52
Lütfen ismimi kullanmayın, çok ayıp oluyor.
Memet 2020-03-12 07:26:21
Fes sen her hususta yazarsın neden senin adını kullansınlar sen busun işte.
Normal soru pederaslık var mı pederaslık.
Saklamana gerek yok bu sanal alemde sana bi şey yapamazlar.
fes 2020-03-12 11:17:06
Yüz yüzlü Memet, bir yüzün bile yok. Yüzsüz hayvancık.
Memet 2020-03-12 13:04:59
Gene çileden çıktın Fes.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 20:59:25
feskaya cinselliği baskılanmış, ilkel masallarla beyni uyutulmuş zavallı asosyal kişidir.
Akli dengesini yitiren bir çocuk zamanla ergenliğe girmiş, hormonlar işini yapmış deli gencin beraber olma arzusunu kamçılamıştı. Zavallı babası oğluna uygun gelin alamayacağını bildiğinden, deli gencin arzularını Allah korkusu ve "Günah, oğlum" diyerek törpülemeye çalışıyor. Fakat bir gün deli genç babasını anasıyla iş üstünde yakalar. "Dünyada en güvendiğim babamdı , onu da anam üzerinde yakaladım" demiş.
feskaya ise deli gencin yaptığını yapamıyor, uydurulmuş baskıya boyun eğiyor. Karaktersiz ve asosyal zavallı. Kendini zincirleyen masallara sıkıca bağlı kalmayı tercih ediyor, içinden yasak zevklerin yaşanmasını umuyor.
Armut piş ağzıma düş düşüncesi fayda vermeyecektir. Kırcaali haber sitesinde feskayla beraber olmak isteyecek biri çıkıp onun ateşini almayacaktır. fes gelse de feyskayanın ateşini alsa umudu boş bir umuttur.
Kaplumbağcı 2020-03-13 06:52:30
Çok uzun yazma uzun yazıları okumak insanı dıkıyor.
Kısa ve öz yaz.
Ne yapsanız ne etseniz bü büle gitmez DpS yönetimi değişecek yerine gavurdan korkmayan Türkletin temel haklarını arayan yönetim gelecek.

Ne var bunda.

Drındar çingenesi Amet zaten yıllardır ev hapsinde tutuluyor insan arasına bile çıkma izni vermiyorlar.
Sabahtan sabaha kadar zil zurna. Alınan kararlar onun adına alınıyor ve Mustva Karaayı da uygulamaya çalışıyor Nisan ayında o Pamak da gidecek. Yerine kimi getirecekler sence KAPLUMBAĞCI.

Homoseksualik yapmadan ANLADIN mı .
Hilminati üyesi 2020-03-13 08:24:45
Arkadaşlar herkes 10 000'er tane kulhu okuyun tüm haklar verilecek. Akşam rüyama cennetten Muhammed (sav) canlı bağlandı, son durum bu. Adamlara Huri, kadınlara Nuri, şarap bardak bardak. Sadece on biner tane kulhu.
Geberin yahudiler. Amin. Türkler haklarını alcak. Amin. Mıstva Kabadayı yerini gavurdan korkmayan birine vercek. Amin. Totodan milyoner olacağım. İnşallah amiiiin!...
Kaplumbağı 2020-03-13 13:07:54
Aynen devam belki huzura kavuşursun.
Feskaya pederastina 2020-03-13 14:16:14
Sen aynen devam et. Becertmeye insan bulamayacaksın, huzura kavuşamayacaksın.
fes 2020-03-13 15:42:00
Yerine gavurdan korkmayan gelsin işte, sana engel olan mı var zurna? DPS içine sızma imkansız, Ajan Sava müsade etmez. Geriye ne kaldı, sıfırdan bir parti kurmak kaldı. ZMP ( Zurna Müslumanlar partisi ) adında bir parti kur Türklerin haklarını bir bir al işte.

Yap bu dediğimi "Aferin lan zurna!" demezsem namerdim. Bundan sonra hayvanlığın baki kalsa da önemli bir işi başarmış olursun lan zurna!
Kaplumbağcılar 2020-03-14 17:03:25
Meshepliği bırakın kıçınızın üstüne oturun oturmasanız birileri alayınızı müşahit yere oturtturlar.
Mehmet Dönmez 2020-03-14 18:19:37
Feskaya, pederazlık va mı pedarazlııııııık?
Memetço 2020-03-15 10:35:49
Memetço var mı pederaslık saklama var mı.
Hilminati üyesi 2020-03-15 12:04:12
On bin tane kulhu okuyun. Tüm kötü düşüncelerden tevbe edin. İnsanlar dilese melek olur, dilese şeytan. Allah herkesi imtihan eder. Kimisine eşcinsellik verir, kimisine başka hastalık, kimisine varlık verir, kimisine ise yokluk.
Niye imtihan eder? Çünkü akıl sahibi seçebiliyor, iyi de olabilir, kötü de. Dileyen melek olabilir, dileyen şeytan.
Melekler dua eder. Dua edin, Kuran okuyun.
On bin kulhu okuyan okudum yazabilir.
Hilminato 2020-03-15 15:23:46
Sen aynen okumaya devam et belli ARINIRSIN.
Mehmet Dönmez 2020-03-16 14:09:18
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııık?
Dönmeye 2020-03-18 09:08:03
Var mış neyapçan .
D: 2020-03-18 09:17:58
Memetcho bosakmisin. Hemen sule.

Frankfurtdan selyamlar. Chus
Meemet Dönmez 2020-03-22 08:24:35
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııık?
D: 2020-03-22 18:47:05
Memetco fasla aranorsun. Karuntuna va kimse seni dusme gelmes olum. Bekle koranavirus gecsin sora dusme adam ara. Gyotune sos gecir biras aip oluyorama
adminden shikayetciyuz 2020-03-25 19:37:07
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 20:07:33
Adminden garas gene cekmisine mastikai. Yarasinbe gocum.
Goethestraßeden selyamlar