Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Filibe Başkonsolosu Hüseyin Ergani, Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis ile görüştü

Filibe Başkonsolosu Hüseyin Ergani, Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis ile görüştü

07 Şubat 2020

Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, bugün Türkiye Cumhuriyeti’nin Filibe Başkonsolosu Hüseyin Ergani ile resmi bir görüşme gerçekleştirdi.

Görüşmede Belediye Meclis Başkanı Hüseyin Ahmet ve Belediye Meclis Başkan Yardımcısı Latif Rasim de hazır bulundular.

Müh. Azis, Türk diplomata Kırcaali ilçesinin Organize Sanayi Bölgesi, belediye yönetiminin çektiği Türk şirketlerinin yatırımları da dahil olmak üzere şehre yapılan yabancı yatırımlar hakkında bilgi verdi.

Belediye Başkanı, Kırcaali'deki koşullar ve yatırım fırsatlarının Türkiye'deki kardeş şehirlerde düzenlenen iş dünyası ile buluşma toplantılarda tanıtılması planlandığını ifade etti.

Belediye Başkanı, son dönemde tamamlanan 5 okul ve 1 anaokulunun tadilatı ve donatımı yapılan eğitim altyapısı projesi de dahil olmak üzere Avrupa Birliği (AB) fonlarından sağlanan hibe desteği ile uygulanan projeleri anlattı.

Görüşmede Prileptsi (Salifler) semtinde devam eden yeni cami yapımında kaydedilen ilerlemenin yanı sıra Kırcaali Belediyesi’nin kardeş Türk belediyeleri ile işbirliği ve ilişkileri ele alındı.

Görüşmede kültür, eğitim, turizm ve spor alanında yapılan projelerde yerel düzeyde işbirliği olanakları tartışıldı.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Gırcalıdan 2020-02-08 03:28:38
Asan başkan neden DpS anadil eğitimi seçmeli dayatmasını değilde zorunlu programa alınması için neden çalışmalar yapmadıklarını anlatmış mıdır ne dersiniz.
Vildan Ali 2020-02-08 20:48:40
HAYIRLISI OLSUN. IKI LIDER ARALARINDA KONUSMUSTUR. PREVODACA DA GEREK YOK.
Soydaş 2020-02-09 23:52:39
Vildan ablacığım, tercumansaz görüşme daha güvenli. Büyük elçi Teklas konuşmadında skandala dönüştü. Kmet de Baş konsolosta işlerini bilir.
fes 2020-03-12 19:11:47
Zurna, ana dil eğitimi çalışmalarından kasıt nedir acaba maçan sıkıyorsa madde madde açıkla. Ne istediğin ortaya çıksın. Belediye başkanının bulgar ve AB yasalarının dışına mı çıksın, nedir istediğin?

Kıvırmadan yaz ve kıçınnama. Kendin Hasan Aziz yerine belediye başkanı olsaydın ne yapardın, bir bir yaz.
feys - analiz 2020-03-13 21:13:10
"Kıvırmadan yaz ve kıçınnama. Kendin Hasan Aziz yerine belediye başkanı olsaydın ne yapardın, bir bir yaz." (Maymunun biri takma adimi kullandi dan dolayi bir oncekisone donuyorum) - Evet bastan yazmalisin ,baskan olman icin ,maddradd4 ne yapmalisin, ikincisi soydas kardesomiz, otunu DPS,ye vrrmemektedir ,guzel kardesim laf izatmaya ve bir sey isteme hakina sahib degilsin.
Soydah kardesim ,binun bilincinde mi sin?
D: 2020-03-14 06:59:37
Olmadi esolu esek! Sa logomu kulanma hakiniki verdi.
... 2020-03-14 08:46:07
Oglum cakma d: ,Elyuminatileri sen mi yaziyorsun avanak, seni okurken Ace Ventura geli aklima. Lan sibop, lan palyaco, lan maymun, lan hiyar,lan iste
.... Sabah sabah neseledim.
Morgen zuzamen.
D: 2020-03-14 12:16:26
Üc tochka hoshgyeldin gyeri gırjalı forumuna. Seni oldu zanetik iki sene aber vemesin yasikla olsun.
Frangtunktan selyamlar Goethee gelsin.
... 2020-03-14 14:09:41
Coktun dimi elyalemin takma adina, helal hosh olsun gule gule kullan
D: cakma sapsali. Maymun, tilki, fare beinli, surunge , zibidi, dingil,hiyar oglu hiyar, hinzir. Yuru. be.
... 2020-03-14 14:11:49
Gidcem ellemi odemonla yikama ,bu cakmads kesin Korona var.
D: 2020-03-14 14:15:20
Radyotocka senmisin? lyanet okumai ocan fetodanmi urendin ule. Yuru be kimtutarseni aferin dikdur eilme dimdikarkandais aferinkochumbe
Selyamlar biyiklima gelsin. Chus
... 2020-03-14 15:11:31
Adami baci yapmislar ,adam uzumleri goturmekte piskin piskin.
Olan ancinsan nedir bu senin halin.
Aslinda nedor bu bizim halimiz. Bundan adam mk olur, alooo siteyi temizle siteyi, WC ye donmemesine engel ol,
D: 2020-03-15 21:57:32
Fragfrutan selyamlar.
Chus.
Atim makas.
Pis mnogorocie arich erkeze ii gejeler.
fes 2020-03-16 14:07:41
Uyarılara rağmen selyamlar diye yazmaya devam eden ahmaktır.

Hayvandan Belediye başkanı olduğunda "türklerin haklarını" nasıl geri alacağını madde madde anlatmasını bekliyoruz. Hayvan gene kıçınnadı, işi lagalugaya vurdu.
Fes hayvanı 2020-03-16 19:50:47
Neden sen Fes olarak Türklerin Bulgar devleti tarafından eritinemesi için yolları yazmıyorsun hani DpS temsilcisin .

Türkkerin geleceğinden var olma korkusu var ise bi yaz.
fes 2020-03-17 09:11:05
Havana bak be, kıt aklıyla bana neyi yazacağımı söylüyor. o niye hayvan ki, hayvan tam da öyle davranır.
Fes hayvanı 2020-03-17 12:38:14
Fes neden korkan beya.
Senin gibi bi hayvan korkar bu kada. Korkma gavur seni öldürmez.

Bulgar Türkleri eritmeye devam edecek mi bi yaz korkma.
fes 2020-03-17 13:30:48
Ananla ilgili konuları açıklamadın hayvan, neden böyleyken böyle oldu, hayvanlığının kaynağını açıklamalıydın. Herkes merak ediyor, bu hayvan neden bu kadar hayvandır diye sorup duruyorlar.
Feskaya 2020-03-17 15:43:38
Fesçe neden gidip bubalığına sormuyorsun sende hayvan geni geni neden olduğunu.

Hem hayvan gibi böğürüp durma adam ol adam gayvan değil.

Anladı
Mehmet Dönmez 2020-03-17 19:52:36
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık?
Dönmeye 2020-03-18 10:13:39
Varsa ne yapçan ?
Memet Dönmez 2020-03-18 13:09:37
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık?
Dönmeye diye yazan pederaza 2020-03-19 14:21:46
Varsa ne yapacağın açık değil mi? Pedarazlık yapmayı bırakır, adam olursun.
Meemet Dönmez 2020-03-19 17:35:43
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık?
Dönmeye 2020-03-20 07:05:46
Memet Dönmesi kim adam olsun sakak.
Sen önce adam ol adam. DpS ya da Gırcalı başkanı olan Asan başka soru sormak yasak mı.

Soru soran senin kafanda kendin gibi pederastlığı mı oluyor yavşak.

Aynen devam et.
· 2020-03-20 10:05:08
Hasan başkana ve DPS'ye soru soruyormuşmuş. Sanki Kırcaali Haber sitesi DPS'nin iletişim bürosu.
Soru sormanın adabı vardır, gerçek kimliğinle yazsan mahkemelerde iftiracı sıfatıyla yargılanacaksın.
Toçitsa..... 2020-03-20 11:19:43
Soru sormak ne zamandan beri mahkemelik olurmuş yeni kanun mu var hıyar.

Sana soruyorum Mustva KaraAYI Nisa’n ayında tekrar aday gösterilecek mi?

Şimdi ben mahkemelik miyim hıyaneti.
· 2020-03-20 12:50:22
Kendin Karadayı beye sorsana sümsük! Aynen sor, "Heeey, Mıstva Karaayı Nisan'da tekrar aday gösterilecek misin?" desene. Anca buraya yazarsın, biraz mertliğin olsa adamın yüzüne sorarsın.
Toçitsa 2020-03-20 16:06:02
Mustva KaraAYI bile bilmiyor aday gösterilecek mi. O da Amet ajan Sava gibi bi kukla.
Bilmediği soruyu neden soralım.
Ama sizler TTOLLER bilirsiniz.
Cevap sende.
· 2020-03-20 17:16:23
Fahişe kimlikli feyskaya bak, gaibten haber aldı, Mustafa Karadayı'nın neyi bilip bilmediğini görüyor. Dinci cahil yobazlar zaten hep böyle konuşurlar, kesin herşeyi biliyorlar,!
NASA uzaya araştırma araçları gönderirken feyska gibi zırcahil - kıllı bir cübbeli yobaz "O kadar parayı bana versinler ben onları rüyamda görüyorum" demişti!
Mustafa Karadayı aday gösterilip gösterilmemesi önemli bir mesele değildir.

Ajan feyskaya en büyük kukladır. Dinci yönetim yalakası, aptal manipülasyon malzemesidir. Köy kahfesinde iki Soros, DS ve KGB sohbetine katılınca her konuda aydın hissediverdi. Ancak onun gibilerin başarılı tek projesi yoktur.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 17:51:26
Radyotocka senmisin? lyanet okumai ocan fetodanmi urendin ule. Yuru be kimtutarseni aferin dikdur eilme dimdikarkandais aferinkochumbe
Selyamlar . Chus
Toçka razmazana 2020-03-20 18:40:26
Pislik Türk düşnanı yazmasana kim o dinci yönetim yazıyorsun orada kalıyorsun.
Hadi nefretini dök kimmiş o dinci yönetimi hepimiz kınayalım.

Hadi çekinme yaz biz BG Türkleti demokratız yaz o dinci şerefsizlerine gadlerini bildirelim.
Hem kim olduklarını yazmıyorsun hem kerane orospusu gibi tecavuz ettiklerine duçluyorsun.
Olmuyor şerefsizliğin de bi şerefliliği var.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 08:30:45
Dinci yönetim kim mi? Karım arapka ben gürcüyüm diyen Hitler var ya, onun kurmaya çalıştığı parti devleti rejimdem kasdediyorum.


Dede milletin adını kullanmaktan zevk mi alıyorsun? Adı yazsan da kreş düzeyi düşünme ve yazma becerilerin seni ele veriyor.
Demokratsız Feska 2020-03-21 11:36:00
Evet ben orta okulu 10 yılda bitirdim.
Bazı cümleleri anlatamıyorum.

Net yaz kimmiş o karım Arapka ben Gürvüyüm diyen benim mantığın bunu çözemiyor.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 15:40:50
Sen kendini anlatamıyorsan boyunu aşan konuları bırak. Sekiz yıllık okulu on yılda tamamlayabilirsin tabi, zihinsel engelli olman herkesin başına gelebilir.

Senin kafan kıt olduğunu söyleyenlere hakaretler yağdırdın durdun. Kendini olduğun gibi kabullenmen gerekir, sen kendini kabullenemezsen başkalarından seni kabullenmesini bekleyemezsin.

Senden toplum aydını olmaz, toplumsal becerilerin yok, örgütlenme sorunların ortada, örgütlenebilmek için kendini anlatabilmek şarttır. Yani sen Mustafa Karadayı, Hasan Azis, Ahmed Doğan, Recep Erdoğan, Boyko Borisov hakkında sağlıklı yargılama yapamazsın.

Elinden gelen işi yap yani.
· 2020-03-21 15:42:28
feyska kreten olduğunu söylüyorduk, nihayet kendisi de itiraf etti. FETÖ üyesi kreten işte.
Admin 2020-03-21 18:05:18
Fes'kaya , kaya gibi fes.Aferim kaya arslanim ,bunlara iyi kayiyorsun.
Zekyan mutis , hem fesi isletiyorsun hemde kaya gibi asil Fes brnim diyorsun
Bu zavalilara tane tane anlat ki ,jetonlari dussun.
Ne anlar esek Demokrasiden.

Admin (amciksan)
Demokratsız Feska 2020-03-21 20:18:04
Evet ben orta okulunu on senede bitirdim sizin gilosofyanızdan anlatamıyorum.
Bundan dolayı düşüncelerinizi basit anlaşılacak şekilde yazarsanız anlaşılırsınız.
Tutturmuşsunuz feto ya kim fetocu Türkiye hükümetinden nefret edenler fetocudur mesela sizin gibileri.
Bunun ötesi var mı dur.
Dize DpS Türk partisi ise Türkletin 30 yılda hangi haklarını alabildiler diye dorulduğunda hemen HAYVAN muamelesi yapıyordunuz kendimiz gibi.
FESJA farlı rumuzlarla yazmaya ne zamana kadar devam edeceksin hani binlerce kitap okumuşun .
D: 2020-03-21 20:24:41
Gerizekyali oldunu syulemesene be adam. Onunju sinifi sekis senede okutum desene. fes ikiyus kitab okumush geri kalan 2000 kitabi da kyafir kitabi okudu ichin gerchek ilmi kachirmish.
Alamanya chok ileri gitmesinin sebebi Kurani arashtirdiklari ichin. Gyote myusyulmanin oldu arkasindan kansler unun yasdiklani bungestab da arastirtti. fes in yanisghi Kurani okumamasi.
Admin 2020-03-21 23:31:03
E anlat bakalim ne var ne yok Alamanyada. Frankfurta degilmiydin. Memnunmusun.
Mehmet Dönmez 2020-03-22 14:06:18
Feskayaaa, La piderazuuuu!
D: 2020-03-24 12:44:32
Menunum ,emde cok. Bulgaristan ,Romania gibi yulkelerden cineler olmasada cok memnun olcam. Kari girme bu sayta ,bosuna arcanma dior, ama napim genclere akil vemek lyazim.
adminden shikayetciyuz 2020-03-25 19:39:39
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 19:59:16
Adminden sen cine dumickasinami gizdin :) Garagozlu cinem , nassin ba.
https://youtu.be/uOGTROc4TQ4
Bupesen adminden garasima gyelsin ,shaplatin eleri shoparlar :D
Erkeze selyamlar!
Hüseyin Soydan 2020-03-26 16:10:00
Bu sitede Dps karşıtı olanlar küfürcü ve hakaret yapanlardır. Yazılanlaraa bir bakın, değimin doğru olduğu görülecektir. DPS savunanları eleştireceklerine hakaret ve küfür ediyorlar. Baş küfürcü Feskaya, Osman, Müslüman, Koşukavaklı v.s adlarla yazan eğitimsiz ve dengesiz karakterli şahıstır.
Osman 2020-03-30 19:50:33
Bes dakika önce ismi "fes" diye biliniyordu, simdi Hüseyin Soydan koymus ismini, 100% DPS=HÖH=Ahmet DIVAN=Komunist ajanlar zihniyeti= Gercekte Türklere en büyük kötülük yapan zihniyet, özellikle bu zihniyete sahip cikan seytanlar
Gırcaldan 2020-03-30 20:04:37
Osman aga yazdığın rumuzlar paralı RTOLERDİRDİR.
DpS yönetimi medyada kendilerine karşı yazılanlara cevap vermek için görevlendirilenlerdir.
Abuk sabuk yazılarılatla korkutacaklar sanıyorlar.
Bunlar Türk düşmanı ZAVALLILARDIR.
Hüseyin Soydan 2020-03-31 17:36:46
Osman ve Gırcalıdan, birbirinizin saçma iddialarını karşılıklı destekleyin ve böylece büyük bir marifet yaptığınıza kendinizi ianandırın. Size tavsiyem budur.
Üsen 2020-03-31 17:48:56
Asıl birileri sizleri kandırmış ve inandırmış.
Sizin suçunuz değil açlığa karşı budünyada kimse direnememiş sen de tabi.

Sizin karnınız doydu/doyurmuşlar yazılarınızdan belli.

Borçlanmışsınız TROLLÜK yapmaya mecbursunuz.

Yapmaya devam edin zaman gelince inşallah 1989 yılı önceleri gibi siz de pişmanlık duymadınız.
Hüseyin Soydan 2020-04-01 14:50:49
Saçma bir iddia bu senin dediğin, hasta hayallerinin mahsulü. Biz diye bir şey yok, ben varım sadece. Trol mrol diye de bir şey yok, sadece senin hayallerinde var. Bu da senin açından çok üzücü bir durum.

DPS yaralananlar mutlaka vardır ama o ben değilim. Kırcaali haber sitesine lehte iki yazı yazdı diye ona buna para vermeye kalkarlarsa kasalarında beş kuruş para kalmaz iflas bayrağını çekerler.
Üsene 2020-04-01 21:37:59
Üsen başka bi tavır takınsan saba kedinlikle inanırdım İNAN.
Öyle cümleler kurmuşum ki kendin kutuya düşeceğinin farkında bile olamıyorsun.
Üsen gerçekler be yakanlar vardır.
KIRCAALİ haber sitesi tamamen Hasan başkan finanse ediyor yanı belediye.
Hasan başkana karşı yazılan Aslı asılsız yazılar bile silinmiyor.
Neden siteyi destekliyorsun diye sana karşı çıkıldın.
Sen bas baya TROL sün.

İnşalkah iyi para alıyordun dur.
Osman 2020-04-01 22:48:30
Fes, Hüseyin Soydan, Ahmet Demir Dogan = HÖH=DPS derken burada kötülemek, suclu aramak veya birilerini suclamak pesinde degiliz - önemli olan DPS=HÖH=Ahmet D catisi altinda BG`de Türklerin hak ve hukuklarina karsi yapilan dolandirici ve yalan politikalarin sonuclarini inceleyip anlamaktir.........................Bir bakin ve kiyaslayin BG`de 1970 yillarinin Todor Jivkov ve 2020 yilinin Ahmet Divan =DPS=HÖH döneminde BG`de Türklerin hak ve hukuklari. Kiyaslayin ve göreceksiniz ortada farki