Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Azis, koronavirüs hastalığına karşı önlemler alınmasını emretti

Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Azis, koronavirüs hastalığına karşı önlemler alınmasını emretti

11 Mart 2020

Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, COVID-19 virüs hastalığı riskini azaltmak için önlemlerin alınmasını önerdiği kararname çıkarttı. Yerel Yönetim ve Yerel İdare Yasası, Sağlık Yasası ve Sağlık Bakanı’nın iki emrine dayandırdığı kararnamede ikinci bir emir gelene kadar film gösterimleri ve tiyatro gösterileri de dahil olmak üzere organize edilen kültürel etkinlikler durdurulması, spor karşılaşmalarına izleyici katılımı olmaması, çocukların katılımıyla toplu etkinlikler düzenlenmemesi ve açık ve kapalı alanlarda düzenlenen özel etkinliklerin sınırlandırılması önerildi.

Ayrıca ikinci bir emir gelene kadar belediyede vatandaşlarla görüşmeler yapılmayacak ve belediye binasında bulunan Bilgi ve Vatandaş Hizmet Merkezi ve Nüfus Kayıt İşleri Merkezi’nde ve Despot Slav Sokağı No: 1 adresinde bulunan Yerel Gelirler Müdürlüğü’nün yanı sıra muhtarlıklar ve muhtar vekilliklerinde vatandaşlara yönelik hizmetlerin sunulmasında biyogüvenlik önlemlerinin artırılması emredildi. Vatandaşlar ve gişelerdeki görevliler arasındaki doğrudan temasın en aza indirilmesi, zeminlerin, asansörlerin, işyerlerinin ve başka yerlerin zorunlu olarak birkaç kez dezenfeksiyonu yapılması emredildi.

Ayrıca farklı öğrenci programları kapsamında deneyim alışverişi ile bağlantılı seyahatlerin sınırlandırılması, tüm okul, çocuk, sosyal ve kamu binalarında, halk kültür evleri, kütüphaneler, müze ve galerilerde, bakanlık hizmet birimleri ve kurumlarda dezenfeksiyon çalışmalarının yoğunlaştırılması önerildi. Zeminlerin ve donanımların her iki saatte bir alkol bazlı dezenfektanlarla dezenfekte edilmesi emredildi.

Anaokulu ve sosyal hizmet kurumlarının yöneticilerinin, sabahları sıkı kontrol uygulanmasını, tesislerin düzenli ve geliştirilmiş dezenfeksiyonu yapılmasını, grupların birleşmesine ve okul, anaokulu ve sosyal kurumlarında toplu etkinlikler yapılmasına izin verilmemesi gibi salgına karşı sıkı önlemler alınmasını örganize etmeleri ve personelin maske kullanması, kuruluşlarda sabunlar ve dezenfektanlar olmak üzere kişisel bakım malzemeleri sağlanması emredildi.

Yolcu taşımacılığı yapan ulaşım şirketlerinin yöneticilerine, öğrenci ve işçi taşıyan otobüs sahiplerine taşıma araçlarının zorunlu olarak birkaç kez dezenfeksiyonu yapılması ve temizlenmesi emredildi.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Gırcalı 2020-03-12 12:44:58
Başkan sen önce kuleden yükselen IRKÇI melodileri kaldır.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 17:43:16
Kendini emir veren konumda sanan salak herif, sen bir hiçsin, kocaman bir hiç.
Hasan Azis beyin bu gazete sitesine girip yorumları okumaya vakti olduğunu mu sanıyorsun?
Geri zekalı aptal, bu gazetenin etki gücü çok düşüktür. Birazcık siyasi gücü olsaydı geçen seçimlerde DOST toslamazdı, parlamentoda ve yerel yönetimde başarı elde ederdi. Keza benim gibi düşüncelerini yorum olarak ifade eden kişiler etki gücümüz yoktur. Mesela fes kullanıcısını DPS'yi ayakta tutan direk görmek öküzlüğün daniskasıdır.
Kaplumbağcı 2020-03-12 18:30:15
Fes başka rumuzla yazıyor.
Madem bu gazete etkisiz neden yazıyorsun be akıllı.
Bu gazete Asan akşam finanse ediyor yani belediye şapşal kaplumbağcısı.
Başkanın geniş yetkisi var ama kıçı boklu korkuyor.
18 yaşında olmayan közü nasıl oluyor da Gırcalı merkezinden milyonluk ev alabiliyor.

İşte bu korkuyla o IRKÇI melodilerin kaldırılmadı için müdahale edemiyor.

Başkanın il bazında REFERENDUM yapma yetkisi var
O korkak pısırık koçu boklu başkan kokunu bile kıpırdatamaz.

İşte onun gibi SATILMIŞ gavur ruhlular bar oldukça Türklet eritecek.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 20:28:08
Ne cahil adamsın yahu? Etkisiz olunca yazamazmıyız? Ahmak herif, buradan yazarak birşeyler değiştirebileceğini mi zannediyorsun?

Gerçekten feskaya şahsiyetinin bastırılmış cinselliğinin izlerini her yerde görüyoruz. Sünnetlik derisi, ters ilişki kültüne "kıçı boklu korkuyor" ekledi. Adamın anüsle ilgili takıntısı var, ters ilişkiye girmek istiyor, fakat bu amacına yanlış yerde ulaşmaya çalışıyor. Bastırılmış cinselliği ve kimliksiz dolaşması (adam bir isim dahi seçemiyor) asosyal homoseksüel kişiliğini gösteriyor. Çevresi eşcinseller konusunda sürekli alay ettiği için ayıplanma ve rezil olma korkusu ağır basıyor, kendini anonim sanarak sitede fantezilerini paylaşıyor. Kullandığı cihazın markası, IP adresi, kullandığı tarayıcı hepsi sitenin kayıtlarında var, yani anonim değil.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 20:38:32
Cinsel yönden haz alamaması feskaya şahsını sinirli yapıyor. Kuran kitabı eşcinselliği yasaklıyor, feskaya ise ters ilişkiye girmek istiyor. Ne garip değil mi? Kendini kabullenemezsen başkaları seni kabullensin ki?
Madem erkeklerle beraber olmak istiyorsun bunu adabına göre yapsana, site sakinlerini anonimlik arkasına saklanarak taciz etmen acına merhem olmayacak ki!
Her haberin altına anüs, penis, feçeste, cinsi münasebet kelimelerini içeren iletilerini yazman yaşayamadığın cinselliği dolduramaz. Lütfen uygun site/uygulamaları kullan.
"Başkası olma, kendin ol. Böyle daha güzelsin"
Kaplumbağcılar 2020-03-12 21:58:05
Dönmeler kaplumbağcılar fesler Yazın belki birileri okur yazdıklarınızı
Gerçekleri değiştiremesiniz.

Trollere her yol yöntem serbest.
Gündemi değiştiremesiniz nasıl olsa GIRCALI haber değersiz kimse tarafından okunmuyor.

Boşuna debelenmeyin TROLLERİN di onuru var ama sizde insanlık bile yok.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 22:09:18
Birileri okusa n'olur n'olmaz yahu? Hem bizlerin yazdıklarından rahatsız oluyorsun, okunmamasını istiyorsun, hem de okuyup aklınca cevap yazmaya çalışıyorsun.
Hangimiz gündem değiştirmeye çalışıyor yahu? fes mi, ben mi medya patronuyuz, gündem oluşturup değiştirebiliyoruz?
Amip zekalı asalak!
Kaplubmağcı 2020-03-13 06:35:40
Aynen devam çok iyigidiyorsun.
Kaplumbacı, belediye başkanın REFERENDUM yapma yetkisi var mı?
D: 2020-03-13 06:52:40
Feyska gardaş Goethenin sehrine gyel senin ateshini alayim. Biyik birakcasındimi
Chus, Framfruknda beklorun.
Auf 8ersen.
D: 2020-03-13 06:55:36
feyzka gardaş kendine logo sech komoyu beyensin. Biyik birakmai unudma sagın.
Ai chus
D: analiz 2020-03-13 09:02:10
" feyzka gardaş kendine logo sech komoyu beyensin. Biyik birakmai unudma sagın.
Ai chus"
"feyzka gardaş kendine logo sech komoyu beyensin. Biyik birakmai unudma sagın.
Ai chus"
Arkadaslar birtane maymun "D:" cakma adiyla gezmekte forumda, dikatli olalim Korona'ya kapilmis belli ,ayesim var diyo, bulasmayin buna.
D: 2020-03-13 09:09:44
Analiska logomu beyendinmi dingil. Original logo "D:" logosunun altında komoyunu yalandiramassin anadinmi fingil. Germanski ezik bilen gerchek "D:" benim. Gyotenin shehri framfrup oldunu ilk ben yasdim yalanmi fingil.
Kaplumbsğcı 2020-03-15 06:52:41
Hani Asan başkan emredemezdi ne dersin Feska.
Hilminati üyesi 2020-03-15 09:35:14
Lâ tehzen innellahe meanâ dememiş miydi Allah? Tek korkmamız gereken Allah cc. mukaddes hazretlidir. O dilese bir anda Hasan başkanı hiç doğmamış gibi yapar, Donald Trump'u Sofya sokaklarında süpürgeci yapar. Kuleden çıkan ırkçı faşizan melodileri Hasan başkandan bekliyorsanız KÜFRE giriyorsunuz! Sakın ha, Hasan Aziz de kimmiş, cumada gördünüz mü kendisini? Oruç tuttuğunu bilen var mı?
Ben Peygamberlerle canlı ve bant kaydından konuşuyorum, Allah'a gece gündüz dua ediyorum, bizim müslümanlar DPS'den medet umuyorlar. Olacak şey değil ya. On bin kulhu haberini size vermedim mi? Kimse okumadı, kimse ya! İnsan bir dener, ama yok, hocalar dahi okumadı!
On bin tane kulhu! Oku müslüman, tüm haklar verilecek, COVID-19 hastalığına asla kapılmayacaksınız. Allah'a güvenin, dua edin.
Geberin kefereler. Amin. Kulhuvellahu ehad. Amin.
... analiz 2020-03-15 11:56:53
Hilmi 'nati
Adr:gr.Kircali, ul. Trakiya ,
DR. Angrl Krontev - psihoterapevt.
Git acilen yazdigimiz doktorun uyesi ol.
Yarin acikmis. Adi kocum.
Ancine selyamlar,
Hilminati üyesi 2020-03-15 12:34:55
Üç nokta kimsenin koçu, eşeği, öküzü, aslan, tilki, zürafası falan değilim. Kâfirler müminleri deli sanması gayet normal. "Elâ bizikrillahi tetmeınnul kulub" - Dikkat ediniz, kalpler ancak Allah'ı hatırlamakla huzur bulur.
Psihoterapevtlik gâvur icadıdır, papazlara günah çıkarmadan ortaya çıkmıştır. Kuran okuyan kimsenin asla psikologa ihtiyacı olamaz.
Kafirleri asla dost edinmeyin, onlar ancak birbirinin dostlarıdır. Angel Krontev de kimmiş, tezeklerle geziyordur kesin. Adamda abdest, namaz var mı? Sen nasıl olur bir müslüman kardeşini kâfire gönderirsin?
Bu akşam beraber dua edelim, akşamla yatsı namazı arası evvabin namazı kılalım.
Herşeyin başı duadır. Allah Hasan Azis'i namaz kılanlardan eyle. Bu mümkün değilse yerine kılanı getir. Amin. Bizleri hain SARS-CoV-2 virüsün şerrinden muhafaza eyle, onu kafirler üzerine sal. Amin.
... 2020-03-15 14:15:14
Arkadaslar ,hepinizden ozur diliyorum ,birisini kirdiysam, uzduysem
istemeyerek de olsa hakinizi helyal edin.
Burada hepsi icin gecerlidir.
Yazmaya biraz verecem.
Mehmet Dönmez 2020-03-16 14:12:02
Feskaya pederazı nerde Feskaya pederazııııı?
Gıcalı 2020-03-17 12:30:02
Hasan başkan emir vermiş hani emir veremiyordu yetkisi yoktu. Bar demek.
Ne oldu.

Korkak başkan.

Fesçe başlanın kızı Gırcalı merkezinden milyonluk ev almış 18 doldurmadan parayı nasıl kazanmış Feska sen bu konuların ustasısın bilirsin.
fes 2020-03-17 13:02:23
İsimsiz Feskaya hayvanı, askerde bir onbaşının emir verme yetkisi vardır, ama sadece emri altında olanlara. Yok ben general gibi emirler veririm derse onu kulağından tuttukları gibi ebesinin örekesini gösterirler.

Hasan başkan da sadece belediye başkanı yetkilerini kullanabilir, bulgar anayasasından kaynaklı bulgar egemenliğini sorgulama gibi bir yetkisi yoktur. Allah'tan başkan senin gibi geri zekalı biri değil ki işler kanunlar çerçevesi içinde gayet güzel yürüyor.
Gıcalı 2020-03-17 15:38:56
Fes Başkanın emir verme somutları nereden neredeyse kadar madem biliyordun yaz.
Mehmet Dönmez 2020-03-17 19:53:51
Pederazlık va mı pederazlıııık?
· 2020-03-17 20:54:29
Hasan başgan koronavirüs hastalığına karşı önlemler alınmasını emretmiş fakat feskaya, gıcalı, mehmed dönmez gibi virüsler halen ortalıkta dolaşıyor. Emrin kontrolünü gerçekleştiren şahıs işini iyi yapmamış.
Gıcalı 2020-03-18 07:41:32
Asan başkanın il genelinde REFERENDUM yapma yetkisi var mı emir verebilir mi.

Noktacık ne dersın.
Mehmet Dönmez 2020-03-18 09:10:19
Gıcalı pederozluk yapma yetkin va mı pederazlıııık?

Feskaya ne dersin? Pedorozluk va mı pedorozluk?
Dönmeye 2020-03-18 10:14:46
Var sa ne yapçan ?
Mehmet Dönmez 2020-03-18 14:22:05
Pederazlık var mı pedarazlııık? Travestilik var mı travestilik?
Gıcalı 2020-03-19 09:10:12
Dönme fes Asan başkanın ilde referandum yapma yetkisi var mı.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 09:28:12
Gıcalı ismini kullanan feskaya pedorozunun pederastlik yapma yetkisi var mı yok mu? Travestilik yapma yetkin var mı yok mu?
Dönme inek 2020-03-19 09:54:03
Bosak inek gibi aranıyorsun.
Öküz sevdalısı normal bi soru başkanın REFERENDUM yapma yetkisi varmidir.
Dönme inek 2020-03-19 09:56:57
Asan başkanın 18 yaşındaki kızının Kırcaali merkezinden milyon levalık daireyi hangi paralarla almıştır siz troller bilirsiniz.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 10:30:22
Feskaya, referandumlu pederazlık yapma yetkin va mı pederazlıııııık? Travestilik var mı travestilik? Milyon levalık dairede pederozluk yapma yetkin va mı?
Bosak inek dönmesi 2020-03-19 13:08:49
Vasa napçan
Aynen devam et cevap aynı.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 13:27:34
Adımı kullanan Feskaya pederazı, fetöculuk va mı fetöculuuuuuk?
Numan Nalcı 2020-03-19 17:38:17
Olmaz olur mu, birinin adını kullanarak yazı yazmak fetö'cü hıyanetin dik alasıdır.
Gıcalı 2020-03-20 11:23:31
Fetocu kimlerdir T.C. cumhurbaşkanından nefret edenlerdir .
Feska, toçka, nalçısızlar , dönmeler işte asıl fetocu bunlardır T.C. cumhurbaşkanından nefret ediyorlar.

Başka yerde Fetocu aramayın.
Numan Nalcı 2020-03-20 11:50:19
Biye aramayalım yahu, daha önce hep beraber kanka değil miydiler? İktidarı ve parayı bölüşemediler, aralarında kavga çıktı. İki mafya çetesi birbiriyle kavga ettiklerinde çetenin bir haklı diğeri haksız olmaz, her ikisi de haksız ve kanunsuzdur.

Fetö'cülerin en karakteristik özelliği nedir? Dinci olmalarıdır. O zaman? Fetöcü'yü dincilerin arasında arayacaksın, başka yerde değil. Hainlerin yüzde doksanı dincilerin arasından çıkar. Tarih bunu kanıtlamıştır.
Gırcalı 2020-03-20 14:51:58
Nalçılı gardaş,
Sen dincilerden kast ediyorsun bari yaz kimler bu dinciler.
Asıl dinsizler o senin dediğin finvi fetoculardan daha tehlikeli.

Fetoların arasında namaz koşmayan cami kapısı nereden açıldığını bile bilmezken SENİN gibileri.

İkiye ayrıldılar yazmışın yani sen T.C. hükümetini Fetocu ilan ediyorsun.
Zavallı son haberin bile yok şapşal.
Numan Nalcı 2020-03-21 11:53:06
Gırcalı mırcalı isimleriyle karşıma çıkıp durma, sen Feskaya'sın, yani hayvan karakterli geri zekalı. Sen geri zekalı bir fetö'cüsün, yani fetö'cülerin en geri zekalısı. T.C tabirini kullananlar sadece fetö alçakları ve pkk pislikleridir. Onlar Türkiye Cumhuriyetine pşislikçe T.C derler. Onları geberteceğiz, bu konuda kararlıyız.
. 2020-03-21 18:40:39
Numan abi nerde toplanalim, isaret bekkiyoruz, abi be Demokrat abi senden sephe exiyor, deden ve nenen dinciydiler deye soyledin ya, ey va.
Sana guvenim tam abi.
Mumanka NALÇISIZ 2020-03-21 20:05:34
Sen harbi Frskaymışın beya.
Geri zejalı olduğun belliydi ama ileri geri zekalı plduğunu tam ıspatlamış oldu.
T.C. hükümetine nefret kussnladan başka FETOCU yoktur geri zekalı senin gibileri.
Nefret kusnaya devam et bunlar hepsi toplanıp kayıt sltına alınıyor ve tartışılmaz seni istediğin gibi kesin delil kabul edileceğini aklından çıkarma.
Anladı.
D: analis 2020-03-21 20:31:20
Arkadash yasdiklarin anlasilmior. Yavas yas hisli yasma gerek YÖK.
Bu forum da erkez yasabilir fes dail. Gercheck logunu yasin abiler kimin kim oldu beli deil.
Chius.
Selyamlar amjinsan arich erkeze.
Not,: Radyotocka sen misin sen oja dilmidin feto dan yanis mi atirliorum Kirjalide as makliube yemedik haaa
Mehmet Dönmez 2020-03-23 12:08:41
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııııııııııııııık?
fes 2020-03-23 15:43:24
Kime cish dion lan sen hayvan heriv , imali olarak bsna maymun diyoeun kendincen, anana avradina ,bacina selyam soyle ,baslarim simdi cushuna ha.
Ya bu saglanda Darvinden haberi yok. Cush dezin babasina.
Istanbuldan seliamlar
D: analiz 2020-03-23 21:01:49
Minki gibi seks yapin ,kesin bilgi ,atv den saba soylediler, msymun gibi seks koronayi yonler.Bol bol seks yapin. Ben yaptirttim koronam gecti.
KJ tuvaletlerde telefon numaram yazık , maymun gibi sevisin beyler. Korona evrim gecirmemis maymunlar da yokmus. Evrimsiz seks icin kondom kulanin lyutven.
K.Belediyesini kiniyoruz 2020-03-25 19:38:02
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 20:05:45
Belediei kinalamak i fikir benje .Yuc aylada kina syunetir. Yilk kina syuren Ademin karisi Ava ,ta yedibin sene yonce. Kina syurunje obshtinaya koronaya garsi goruma oljak.
Alah kabul etsin
Goethestraßeden selyamlar!
Hüseyin Soydan 2020-03-26 15:59:45
Bu sitede Dps karşıtı olanlar küfürcü ve hakaret yapanlardır. Yazılanlaraa bir bakın, değimin doğru olduğu görülecektir. DPS savunanları eleştireceklerine hakaret ve küfür ediyorlar. Baş küfürcü Feskaya, Osman, Müslüman, Koşukavaklı v.s adlarla yazan eğitimsiz ve dengesiz karakterli şahıstır.
Üsen Soysuza 2020-03-29 21:12:04
Başkan Asan Gırcalının ortasında gızına öilyonluk ev alıyor sen oradan şakşak yapıyordun sana da mı kayıyor bi şeyler bu kadar TROLLEŞİYORSUN.

Memet Dönmesin o sun dimi. Hani ikide bir pederasım diyen.
Hüseyin Soydan 2020-03-29 22:44:59
Hasan Aziz'in kızına on milyon levalık ev aldı mı almadı mı bilmiyorum. Eğer aldıysa bu parayı nereden buldun diye soru sorma hakkın vardır. Yasal yollarla kazanılmayan bir para söz konusu ise, vakit geçirmeden mahkemeye başvurmalıdır.

Üsen Soysuza adlandırması bir hakaret suçudur, kem söz iade edilmiştir.
Üsen ağaya 2020-03-30 08:13:57
Üsen aga a şüle adam ol adam.
On milyonluk dil on milyonluk ev yok Kırcaali de.
Merak etme nereden buldun yasası çıktığında gavur sorar merak etme.
Hasan başkanın bubafı Perperekte Komunist partisinin sekreteriymiş kendisi de askerde VKR subayın şöförlüğünü yapmış duru mu.
Hüseyin Soydan 2020-03-30 22:47:31
Ben merak etmiyorum sen ediyorsun. Konuyu gündeme getiren ben değil sensin. Hasan Aziz'in babası öyleyse ben ne yapayım, her halde kendisini ben komunist yapmadım. Olaubali konuşmayı da bırak, karşında palyaço yok.
Üsena aga 2020-03-31 17:42:45
Karşında palyaço yok diyorsun tam palyaço gibi davranıyorsun bu çelişki niye.
Hasan başkan askerde VKR/voeno kontra razuznavane subayın şöförü yani yaverliğini yapmış kimleri yaparlar palyaço değilsen sakın bilmiyorum deme.
ÖMER"e msj 2020-04-07 18:37:09
Ömer aga sana diyo bak,kolla GTÜ. HA HA
D: analis 2020-04-07 19:20:38
Epinismi pedalsinis .Bitane normalen yokmu.
Ömer 2020-04-09 11:39:04
Şitan arabası pedalı mı. Pinildiğinde pedalları bastırarak giden şitan arabası üle mi.

Yoksa kendin mi şitan arabanın pedalısın.