Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Koronavirüs nedeniyle cami ve mesçitler ibadete kapatılmayacak

Koronavirüs nedeniyle cami ve mesçitler ibadete kapatılmayacak

12 Mart 2020

Koronavirüs tehlikesine rağmen Kırcaali ilinde bulunan cami ve mesçitler ibadete açık olacak. Bununla birlikte kronik bir hastalığı olan Müslümanların namazlarını evde kılmaları tavsiye ediliyor.

Başmüftü Mustafa Aliş Hacı, koronavirüse karşı önlemlerle ilgili talimatlar verdi.

Kırcaali Bölge Müftüsü Beyhan Mehmet, bölgede bulunan merkezi camilerde imamların, müminlere koronavirüsten korunmak için abdets alınması ve kişisel hijyen kurallarına uyulması gerektiğini etraflıca izah edeceklerini belirtti.

Bölge Müftüsü, İslam dininde günde beş vakit namaz kılmadan önce abdest almanın şart olduğunu anımsattı.

Haber: Georgi KULOV

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 17:29:16
Abdest almak koronavirüsten korumaz. Camilerde şapur şupur iki dakikada nasıl abdest alındığını herkes görüyoruz.
Cami abdesthanelerinin hijyen konusunda çok eksiklikleri var. Kesinlikle cami terliklerini kullanmayın, ayak mantarı kapmanız an meselesidir. Cami havlularını da kullanmayın, cebinizde tek kullanımlık mendil havlu bulundurun. Ne yazık ki saflarda bir kişinin öksürmesi çevresinde on kişiyi enfekte edebilmektedir. Ter, sümük gibi vücut salgıları cami havlu, halılarına sızmaktadır. Cahil aptallar bir sürü kişinin hastalanmasına yol açmaktadırlar. Cami encümenlikleri camideki dezenfeksiyon ve temizlikten sorumludurlar.
Ordi 2020-03-13 12:33:58
Umuyorum ki sağduyulu insanlar toplu yerlerde uzun süre geçirmekten vazgeçerler aksi durumda virüs çok hızlı yayılacaktır.
Hasan 2020-03-15 07:09:25
Kablumbağı Terbiyecisi camiler kapatılmadığı için çok üzgün.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-15 22:19:29
Diğer tarafa gitmeye başlayan vatandaşlardan biri akraban olunca mı toplu ibadethanelerin kapanması fikrine varacaksın Hasan?!

Akılsız bir adam İtalya, İspanya'dan gelip karantinayı delerek Kırcaali merkez camisinde Cuma'yı seninle eda edince mi jetonun düşecek senin Hasan?!

Devletler bir bir dışarı çıkmayın diye uyarı yapıyorlar, hristiyanlar pazar ayininde ikon öpme yarışına giriyor, müslümanlar ise cumada yan yana sıkıca oturup kendilerinden önce hangi dedenin sümüğünü sildiği bilinmediği yere alınlarını koyma yarışına giriyorlar. "Zaten hasta değil adam, hafif bir baş ağrısı, ne olacak canım"
Ömer 2020-03-16 10:00:34
Müslüman zeki olmak zorunda, elinden gelen tedbiri almakla mükellef. Camideki riskin kat ve katı kapalı her alan için geçerli.
Ama camiler neden açık yada abdest üzerine tartışmak Fesat çıkartmaktan başka bir işe yaramaz. Akıl sahibi insanlar kendi tercihlerini verebilir ve tedbirleri alabilir.
Numan Nalcı 2020-03-16 12:58:58
Camiye gelenlerin hepsi akıl sahibi midir? Ben hiç sanmam. Öyleyse yasaklanması gerekirdi, niye yasaklanmadı? Türkiye' de diyanet işleri başkanlığına baktılar işi insanların tercihine bıraktılar. Yanlış .
fes 2020-03-16 16:47:30
Diyanet işleri yanlış kararından döndü, bu da iyiye işaret. Umreden gelenler çok büyük tehlike oluşturuyor. Gençleri öldürmüyormuş ama kısırlık yapıyormuş, henüz çocuğu olmamış genç erkekler dikkat etmeli. Atatürk'ün başına gelen onların da başına gelebilir. Atatürk 1917 senesinde kabakulak geçirmiş.
Hasan 2020-03-17 12:45:02
Fes yine bilimsel olarak KOVİT 19 virüsü kısırlık yaptığını açıkladı.
Fes senin labaratuvarın dünya üstü olmalı uzaylılar çalışıyor galiba belki virüsü unlar salmıştır.

Fes senin uzaylılarla yetmesin var dimi.

Akşamdan beri camiler kafeler içki yerleri her yer kapalı.
Siz bu hükümeti dinci bi işe yaramaz olarak görür dünüz.
fes 2020-03-17 13:20:58
Hasan, Feskaya hayvanına çok benziyorsun, ama yine de sana o değilmişin gibi cevap vereceğim.

Hasan, okurken biraz dikkatli oku. Bak yukarıda "kısırlık yapıyormuş" yazmışım, "kısırlık yapıyor" dememişim. Hal böyle iken senin laboratuvar uzaylılar lafların havada kaldı.

Hasan, durmuş bir saat bile 24 saatte bir doğruyu gösteriyor, islamcı idarenin aldığı bir kaç doğru karardan dolayı izlediği felaket yanlış politikaları onaylayacak halimiz yok. Akıl var mantık var.
Hasan 2020-03-17 15:48:53
Fes yalan haber yaydığının farkında bile değilsin.
Halkı paniğe sürekliyorsun bunun cezası da yüksek Hanefi’n oldun.
Senin beyenmediğin Türkiye Cumhuriyeti hükümeti yerinde ve esasa dayalı kararlar alıyor.

Daha ne yapsınlar ha Cemevlerini ibadethane olarak yasalaştıracaklar daha ne istiyordun.
fes 2020-03-17 19:50:47
Ha tamam, hayvan Hasan adında bana yazılar döşeniyor. Hayvanı muhatap alıp mantıklı cevaplar vermeye çalışmak boşuna bir çabadır. Hayvan hayvandır, gerisi boştur.
Hasan 2020-03-18 06:31:39
Fes alem sin.
NALÇISIZ 2020-03-18 07:38:31
Nalçısız gavat sen çok mu akıllısın.
Ömründe bi türbe ziyareti yaptın mı.

Akıllılıktan ne anlarsın kim akıllı kim akılsız.
Camiye gidenler aptal senin gibi gitmeyenler akıllı öylemi.

Git bi yerlere saklan etrafta dolaşma.
Sen ve aynı düşünceleri paylaşanlar insanlığın yan sanayisi bile olamazlar.
fes 2020-03-18 15:44:55
Konuya dönelim, umreden gelenler virusu yaydı ve şuan vakıa sayısı 100 geçti. İlk gelenler ellerini kollarını sallaya sallaya memleketlerine döndüler, sarmaş dolaş olundu, el öpmeler, ziyaretler yapıldı ve virus bir güzel yayıldı. İdareciler bunun farkına vardılar, geç de umreden dönmeye devam edenleri karantinaya almaya başladılar.

Diğer bir yanlış da cuma namazının yasaklanmaması idi. Bilim adamlarının söylediğine göre cami ortamında tek bir kişi onlarca kişiye virus bulaştırabiliyor muş.

Burasa'da bir kadın konuşuyor, tv'den izledik: "Camileri kapatmak kıyamet alametidir, oraya virus girmez, koruyucu melekler virusun camiye girmesini engeller" diyor. Böyle bir şey var mı? Kadını dinlersek halimiz nice olur?
Hasan 2020-03-18 18:52:10
Fes gavuru senin gibi yobazların çıkışlarından faydalanarak kan kusuyorsun.

Gavur bozması fes şükret ki T.C. demokrasi var.

Demokrasi olmasaydı çıktığın yere çoktan sokmuşlardı.
Akıllı ol.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-18 20:25:53
Böyle giderse T.C. adı cumhuriyet kalacak. Demokrasinin nasıl yok olduğunu yerel seçimlerde gördük, dinci yönetim aynı zarfın içine konulan üç ayrı kağıdın bir tanesini iptal edecek kadar yüzsüzler. Demokrasi olan ülkelerde twitter, wikipedia ve herhangi medya sansüre uğramıyor, gazeteciler hapislerde çürümüyor. Demokrasi olan ülkelerde bir ulusun kaderi bir tiranın iki dudağı arasından çıkacak cümleye bağlı olmuyor! Demokrasi olan ülkelerde tapeler sıfırlanmıyor, sultan damadını devletin varlığı üzerine çökmüyor. Demokrasi olan ülkelerde adalet var, partili mahkeme heyetleri olmuyor.
Demokratsz 2020-03-19 09:13:09
Hangi ülkelerde demokrasi var bi yaz sana ibikli ZURNA.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 10:32:46
Feskaya, demokrat ülkede pederazlık yapma yetkin va mı pederazlıııııık? Travestilik var mı travestilik? İbikli demokratlı fantezin var mı, va mı pedorozluuuuk?
Mehmet Dönmez 2020-03-19 13:24:41
Adımı kullanan Feskaya pederazı, fetöculuk va mı fetöculuuuuuuk?
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 17:36:59
Dimos - halk, kratos - güç,yönetim; dimokratos, demokratia - "halkın yönetimi". Eski yunanlılardan gelen yönetme şeklidir.
Teos- Tanrı, kratos-yönetim, teokratia -"Tanrının yönetimi". İslâm şeriyatı İslâm hukukudur, bu yönden teokrasiye örnektir. İslam yönetici hakkını kutsal atfedilen üstvarlıktan geldiği emirlere dayandırmaktadır. Bu yönden İslâm demokrasinin zıddıdır.
Aristokrasi (aristo "en iyi") yönetim belirli bir soylu zümreye ait olduğu savı benimser.
1789 Fransa İhtilali neticesi ulus devletlerin oluşumuyla eski imparatorluklar bir bir yok olmuştur. Ulusların oluşumunda yönetimde herkesin hakkı olduğu tezi belirli bir zümre üstünlüğünü reddetmektedir. Ulus devletlerinin oluşumu doğal olarak demokrasiyi gerektirmekteydi. Fakat demokrasi geleneği halkların bilincine işlenmesi uzun bir süreçtir. Almanya, İspanya, İtalya elli altmış yıl öncesine kadar otokrasi ve dikta rejimlerle yönetiliyordu. Fransa Napoleon'un devrilmesinden itibaren uzun demokrasi geleneğine sahiptir
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 17:55:44
Fransa ihtilalinde yönetimde herkesin hakkı olduğu savı önesürüldüğünü söylemiştik. Yeni dünya sömürülürken soylu ailelere ait olmayan kişiler ticaret sayesinde zengin oldular. Böylelikle yönetimde söz sahibi olmayan zengin bir zümre belirdi.
Krallar çeşitli aristokrat ünvanlarını satışa çıkardılar, hatta bu yeni burjuva sınıfına borçlandılar.
Yönetimde herkesin hakkı var demek zengin olan yeni zümrenin yönetme hakkı var demektir, yoksa bir işe yaramayan parasız çulsuz kişiler yönetsin demek değildir. Fransa demokrasinin beşiğidir, fakat Afrika ve Asya ülkelerinde otokratik kukla yönetimleri desteklemektedir. Otokrasinin hüküm sürdüğü yerlerde insan değersizdir, iş ise kıymetsizdir.
Otokratik ve dinci rejimler ucuz işgücü sağlamaktadırlar. Diktatörle anlaşmak ve satın almak çok kişilerle müzakere etmekten ucuzdur.
fes 2020-03-19 18:12:55
Kanka sen deiyon,
otokratik ve dinci rejimler, Fransadan besleniyor. Bu u biraz misle yapalm.
Benim kafam ermedi biraz, ac konuyu.
fes 2020-03-19 18:53:02
Adımı kullanma terbiyesiz!
Dağmatistan demokrasisi 2020-03-19 19:02:22
Avrupa ülkelerinin tamamında demokrasi vardır. Orada rüşvet alan yönetici anında görevden alınır mahkeme önüne çıkartılır. Damadını bakan yapamaz, yaptığında toplum ayağa kalkar.

Hiç bir parti hukuku, ana yasayı göz ardı ederek parti devletine gidemez.Yani Türkiye'de yapılan hiç bir şey Avrupa ülkelerinde yapılamaz. Bu da orada demokrasinin olduğunu Türkiye'de ise olmadığını gösterir.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 19:07:53
Aman be fes, bana kanka deme uyuz oluyorum. Ne anlamadn ya, biraz misli yap. Biz dincileri sevmiyoruz o belli, ama fransizlar Afrikada ve Asyada oraya kuklalar yerlestirdi mi, deztekliyor mu . Sende ama cok kitab biliyorsun, biliyorsunda beni anlayamadin, olur oyle. Demokrasi guzel icaat. Dinciler anlamaz.
HZ. DEMOKRAT B. ADL (AS) 2020-03-19 20:10:14
Yazmayı sökememiş cahil mi cahil alman tuvalet temizlikçisine bak ya. Dincileri seviyor ama İran veya Sudi Arabistan'a gitmemiş elin gâvur katolik ülkesine gitmiş. İki kitap okumamış, kendini analizci sanıyorsun.

Demokrasi güzel icaat falan değil, diktatör Hitler'i yönetime getiren demokrasidir. Demokrasi demokrasiyi benimsemiş halklar için iyidir, sultana kul köle olmuş zümreye demokrasi birşey sağlamaz.

Hangi şıhtan duydun bu misil yapmayı? Altıncı yüzyıl bedevilerinden güncel konulara çözüm aramak ahmaklıktır. Günümüz Avrupasında bazı peygamber kabul gören şahısların yaptığını yapan birisi çıksa agırlaştırılmış müebbet hapis cezası alır. Böyle düşük ahlaklı işte bu "Alemlere rahmet olarak gönderilen" caniler.
fes 2020-03-19 20:57:52
Ah be kanka ,bana cahil mi diyorsun, yani seni anlayamadk, ye mi?
Sultana kul olmuş toplumda teokrasi hakim degen ,yazan sen sin.
Demokrasiden yaz, ya kanka, sen dönerine bak, girme bu konulara ,bana brak. Fransizlar demokrat ama, boyle otokratlerin arkasinda, kul kole teokrasi ama diktstorluk.
Brak abi brak yapamiyorsun, sen koft3ye bak.
D: analis 2020-03-20 07:30:23
Gerchek fes 200 kitab okymus biri deyil en fazla 2000. Tüm gerchekler Kuranda var bati Kurani arastirmakta. fes kuran i okumush olsa idi kalbin lyedun ilmini anlardi. Bir Alah dostu kojaman bir dayre cizmish dayrenin ichine bir tocka koymush. Dunyada butun zairi ilim bu tocka kadar demis kalb de ilim bu dayrenin ichini ve dishini kablar demish. Kalbdeki ilim Alahdan direkno gelir ryuya gyoren yinsan kalbinlen dushunur. Nefiz kalbe karshi koymakta...
Demokratsıza 2020-03-20 08:10:43
Senin met ettiğin sevdiğin Avrupa ülkelerinin bütünü yöneticileri dincilerdir.

Amerika İngiltere Fransa v.s. ülkeleri dinciler tarafından yönetiliyor.

Senin dediğin dinciler her dinde vardır.

Senin ve senin gibilerin derdi T.C. hükümetin cumhurbaşkanından NEFRET etmeniz.

Bu nefret büyük ihtimal ile mezhebidir.

Siz en iyisi İran’ın kuzeyine gidin nasıl olsa Türkiye’den nefret ediyorsunuz orada rahat edersiz.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 09:25:56
Cahil feskaya zurnası! Beyinsiz cahil, döl israfı şeriatçı! İranın güneyine sizler gidin, çöl masalcıları sizi.

Fransa laikliğin en katı yaşandığı ülkelerin başında gelir, ne dincilerinden bahsediyorsun akılsız oksijen israfçısı?

Bütün şeriyatçılar Katar ve Sudi Arabistan'a gidin ve bir daha geri gelmeyin. Kimi seveceğimizi dinci yobazlara mı soracağız? Diktatör uşağı cahili seni, şeriyatını al arap çöllerine naş naş!
Demokratsıza 2020-03-20 09:59:42
Salak Fransa MUHAFAZEKARLARDAN yönetiliyor ayni Türkiye gibi aptalın tekesi.

Önce dinci ile muhafazakar ne olduğunu öğren.
Sevmiyorsan Türkiye’yi naş Avrupa ibiklisine.

Eğer T.C. demokrasi olmasaydı yerin çoktan belli olacaktı.
fes 2020-03-20 10:11:17
Ya hzre5 kanka ,biraz dikatli ol ya, gene zabirkase yptin ortalika.
Kanka sen bunlari Turkiyeden mi yaziyorsun veya hayir mi,?
Icime bir gurt distu, Isttanbuldan yazdigina gore ve ,6 ay bu usluble yazmaya devam ettine dore, bi yanlis var burada ya. Bi gozd3n gecir be fikirlerini,
Kanka ABD baskaninin damadi hangi devlet gorevindeyde ya ,
Kanka dikaatli ol, dinciler ve korona sarmis etrafi.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 12:00:33
Bana demokratsız diyerek cevap vermiş olmuyorsun. Daha kendine isim seçememişsin, fare gibi saklanıp başarılı kimselere kin kusuyorsun.

Kafandan veri sallama. Fransa muhafazakarlar tarafından yönetilmiyor. Macron ve kurmuş olduğu En Marche hareketi muhafazakarlığın zıddı ideolojiler benimsemişlerdir: Liberalcliki, sosyal liberalcilik ve Avrupacılık (Liberalism, Social liberalism, Pro-Europeanism). Fransa'da muhafazakar hareket ise Front Nationale'dir (Milliyetçi cephe).
Kıçından element uydurmadan öğren biraz!

Eğer T.C. demokrasi olmasaydı yerin çoktan belli olacaktı - Evet çoktan belli oldu zaten, benim yerim belli, dinci pisliklerin enkazlarını bizim gibiler düzeltiyor.

Sahte fes'e gelince, ilkönce yazmayı ögren dedecik!...
Demokratsıza 2020-03-20 14:44:59
Demokratsız salak FESÇE.
Farklı rumuzlarla yazarak kendine yandaş ayarlıyorsun.
Şaplal cümleleri kurarken biraz dikkatli ol.

Defalarca sormuşum SİZLER kimlersiniz.

Afganistan, Pakistan, İran hatta Yemen’deki dincilerin hangi enkazlarını kaldırdınız.

İkide bir İstanbul’da yaşadığını yazıyorsun.
Bi daha söylüyorum T.C. beyenmiyorsan yalla gözün tuttuğu yare Şranın kuzeyine de olur asıl senin senin gibi düşünenlerin yeri oradı.
Anladı.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 15:39:28
Atatürkçüler hangi dincilerin enkazlarını kaldırdı acaba? Osmanlı devletini Abdülhamit, damat Feritler parçalata parçalata, borç ala ala, kapitülasyon vere vere ve nihayetinde İstanbul'u İngilizlere devredecek kadar yüzsüz dinciler değil de kimlerdi ha?! Abdülhamit II İslamcılıkla bir milyon metre kare vatan toprağını parçalattı. Hani nerde o müslüman kardeş araplar?
Atatürk Samsun'a çıkıp iflas etmiş dinciliğin sonuçlarını en aza indirme gayretinde milli mücadeleyi başlattı. Dinciler Atatürk'e idam fermanı vermedi mi?
Yüzsüz piç seni, İran, Afganistan'a sen git, ben Türküm, Türk! Elin arabı kendi demokrasinin çaresine baksın.
Ecevit ve Denktaş Kıbrıs'ı kurtardı, dinci yönetim ise o toprakları gavurlara geri verdi, Mavi Vatan'a ihanetler edip Ege adalarını Yunanlara hibe etti.
Yüzsüz piç seni! Dincilerin ördükleri çorap bir iki değil ki!
fes 2020-03-20 15:57:09
Kanka bir sakin ya, bu dincilerin palvrasina geliyorsun, biz demokratiz ,demokrat, bir ustte yazdigin oraya buraya gonderin ya, demokraside gonderme yok be kanka ,secim var secim. Ah be kanka bir cuval inciri berbahat ediyorsun, dikatli ol. Siaseti bana brak.
Beyler Demokrat hazretleri Hz. Demokrat (as), kimseyi biyeri gondermiyor,demek istedigi, gidin gorun oralarda dincilik nekadar kotu birsey demek istedigide buydu. Biz Demokratiz.
Kanka e senin gondermek istedigin yerler Otokratlar kuklalar yonetiyor, diyorsun ,ey vah, onlarda cakma diciymis be.
Kanka bu ABD de Pompeo evancelistlerden dilmiydi ya, vay dincileri dunyayi sarmislar.
Kanka dikatli olalim korona ve dinciler sarmis etrafi.
Demokrstsıza 2020-03-20 16:01:04
Demokratsız pisliği Türklüğün yüz karası ne demek ATATÜRKÇÜ. Ulan şapşal senden ve sizingilerinden asla ATATÜRKÇÜ olamaz.
Atatürkçü dediğin saygılı olur asla toplumu ayrıştırmaz.

Tutturmuşuz dincileri yazsana kim o bağtirarak konuşan dinci hadi yaz .

Hazreti Ali bile sizlerden nefret ederdi eğer sağ olsaydı.

İnsanlığın yan sanayisi.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 16:16:50
Hz. Ali dediğin şahıs diğer arkadaşları gibi caniydi. Çocuklarla evlenirlerdi bir sürü köleleri vardı.

Atatürk adını dinci yobazların ağzına alma hakkı yoktur. Beton Kemal, Deccal gibi yakıştırmaları dinci yobazlar yapıyor.

Toplumu parti devletine çevirmeye çalışanlar ayrıştırıcıdır, parti başkanı Cumhurbaşkanı mı olur yahu!

Hadi bakalım feskaya piçi, Afganistan ve İran'a naş naş! Git bakalım enkaz düzelt. Adresini ver de DANS senin gibi dinciyi baskınlasın radikal dinci seni! Sırnitsa mı hangi dinci yobaz cemaatine üyeysen topunuz pek sevdiğiniz Mekke ve Medine'ye!...
Demokratsıza 2020-03-20 17:00:43
Heyyyy demokratsız asıl DANS sizin gibi dindiz radikalçikerden hoşlanır alayınızı ait olduğunuz yere koyarlar.

Oturun kıçınızın üstüne fazla kaşınmayın uyuzluk sağlığa zararlıdır.

Zamanın içinde biri birilerini katletmiş şimdi sizin gibi pislikler intikam mı alacak öküzün önde gideni.

Devletlerin politikalarını beyenmiyorsanız indirin indiremeseniz rahat edebilecek ülkelere gidin sizleri tutan yok.
Gitmiyorsanız uslu uslu huzur içinde kimselere sataşmadan hayatınızı yaşamaya bakın sonsuzlukta hayat çok kusa.
Demokratsıza 2020-03-20 17:26:12
Devamı
DANS sizin gibilerin pesinde olacak, sen degilmiydi yazan Dogan olmasaydi
Kircalin in ortasinda bulgarlar sizi koyun gibi keserdi ,serevsiz. Uutun mu?
Demokratsıza 2020-03-20 18:33:18
Şerfsiz,
Amet ajan Sava hiç bi şekilde Türklere faydası olmadı OLMAYACAK DA.
DpS trolleri bunu dillendiriyor.
Ayrıca Amet ajan Savayı yüceltmek için onlarca kitap yazıldı Türklerin ve Müslünaların liseri kabul edilmesi için o bi projeydi Bulgar devletin projesi.

DpS Türklerin partisi olmadı olmayacak ta.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 07:28:09
Fahişe oğlu cevap verdiğini mi sanıyorsun? Demokratsıza derken kendini bahsesiyorsun, çünkü 6-cı yüzyıl çağdışı cani katil arap mitolojilerine inanan sensin, sen!
Ben Hazreti Demokrat aleyhisselâm'ım. Hazret beyefendi demek, aleyhisselam ise "barış üzerine olsun" demek. İslâmcılar ise bu iki sıfatı üstün, yüce buldukları varlıklara atfetmişler. Caniler sıradan insana Allah uğruna savaşması, kan akıtması, yani cihat yapmasını beklemekteler. Şimdi aynı mantık arapkayla evli gürcü bir sultanda var, kendisinin yüzlerce koruması var, savaşa katılacak vicdan yok, fakirlerin oğullarını Suriye'de ruslara, Libya'da ise amerikalı cia ajanına kurban ediyor,!
Atatürk bizzat kurşumlara göğsünü gere gere, canını riske ede ede bu vatan için savaştı. Atatürk "Yurtta barış, dünyada barış" dedi, dinci pislikler ise beş yaşında kız çocuğuna asker elbisesi giydirip şehit olacaksın diyorlar. Şerefsizlerin oğulları ise IŞİD'le işbirliği yapıyor, askere gitmiyor, gemicikler ile meşgul oluyorlar!!!
Demokratsız Feska 2020-03-21 11:32:04
Arapkaula evli Gürcü kim yazsana ben çok aptalım bilemiyorum kim olduğunu NET yaz.

Sen yazdıklarından hiç birisi taşımıyorsun senin için dolun NEFRET.

Demokratsız herif senin mantığın ve nefretin MESHEBİDİR ve insanlığın en tehlikeli düşüncelerdir. Bu düşünceler KOVİT 19 virüsünden milyonlarca daha tehlikelidir.

Sana tavsiyem düşüncelerine fren yapmayı öğren.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 14:54:10
Feskaya zurnası FETÖ üyesidir. Numan Nalcı ve fes ismiyle yazanların bu görüşüne ben de katılıyorum. Gülenciler DPS içine çöreklenmeye çalışmıştı, Feskaya pisliğinin DPS'ye olan hakaretleri boşuna değil. FETÖ Kasım Dal hareketinin kurulmasına ön ayak olmuştu, Korman İsmailov mesela Konya'da FETÖ yardımıyla eğitim gördü.
Numan Nalcı 2020-03-21 17:04:38
Ergenekon sürecinde, vatanseverler Fetö kumpaslarıyla cezaevlerine tıkılırken Fetö'cüler Tayyip Erdoğan'ı Kemalistler sana suikast düzenleyecek, iktidardan indirecekler diye korkutuyorlardı. Tayyip Erdoğan daha sonraları aralarında kavga çıktıktan sonra "Bizi kandırmışlar, Allah bizi af etsin" demişti.

Bu geri zekalı fetö'cu da aynı yöntemi deniyor. Gürcü kim diye sorması bundandır. Hayvan "Ben gürcüyüm hanımım da araptır" diyen Tayyip Erdoğan'dır. Bu sözleri kamu oyunun önünde söyledi. Açılım zamanında söylenmiş sözlerdir.

Açılım sürecini bilir misin Fetö'cü hayvan? Sen güya Bulgaristan Türküyüm diyen bir hayvansın. Türklük sana mı kalmış hayvan.
İbrahim Koşukavaklı 2020-03-21 19:18:49
Naman Nalcı, görüşlerine katılıyorum. Olay tam senin dediğin gibi.
NALÇISIZ Feska 2020-03-21 20:00:31
Kimlersiniz T.C. hükümeti düşmsnları. Kin nefret saçmaya devam edin. Şapşallar ram feto propagandadı yaptığınızın farkında bile değilsiniz.
Yazılarınıza iyi bakın yazmazsan önce düşünün nefret ile yazıların Emin’de sonunda vebali olur.
D: analis 2020-03-21 20:39:07
Fikri sali eski miuftiuye selyamlar. Adam as msklube yemedi beee
Mehmet Dönmez 2020-03-22 08:34:53
Feskaya, pederazlık va mı pederazlııııık?
Numan Nalcı 2020-03-22 08:38:29
Olmaz olur mu, bak "tutuklayın bunları, tutuklayın tutuklayın tutuklayın!" diye muktedire işaret edip duruyor. Fes'in dediği gibi müzevircilik kanında var.
. 2020-03-22 11:13:22
Mehmet Dönmez abi, acaba maymunlarda o seylik varmi?
Mehmed abi, seni eni tanidik ,abi be ,yazdigin yazilar cok ekonomik, birer cumleden ibaret, ama anlamli iki kelimeyle sanki butun sayfa yazmis gibi oluyorsunuz birde yakindan kendinizi tanitmis oluyorsunuz. Ama nede olsa Numan abiyle biraz geri planda kaliyorsunuz , abi siz ve Numan abi evrimden daha gec mi yararlanabildiniz, po dobre kisno ot kolkoto nikoga.
Abi Numan abiye dikat edelim, onun durumu biraz supeli, onun genlerinde biraz bozukkuk olabilirmis.
Seni sevdim abi. Kardesiniz
Mehmet Dönmez 2020-03-22 13:22:49
Pidiraz olanlar hemen itiraf etsiiiiin.
· 2020-03-22 18:31:54
Adımı kullanan şahıs galiba maymunlarla gay ilişki yaşamak istiyor. Sapık işte...
Nokta arkadaş 2020-03-22 19:08:47
Evet bunlarn hepsi sapık pedofil olmaları çok yüksek her yazılarında bilmem ne varmı tekrarla soruyorlar.
KIRCAALİ haber sitesi ciddi aktüel siyasi haber sitesi.
Bu site PORNO ya sa PEDOFİL sitesine mi dönüştürüldü.

Müzekki Ahmet geç kalıyorsun böyle sapıklara emrinde olduğu sitede yer verebiliyorsan...... sonuçlarını sen düşün.
Anonim 2020-03-22 19:34:58
Evet kardesim
"UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir. "
Bu admin ne ise yarar. Beceriksizin biri yetmez, troluk yapmakta. Basta Kircali belediyesini kiniyorum.
· 2020-03-22 19:40:08
Başta Kırcaali belediyesini niye kınıyorsun yahu? Bu siteyle belediyenin ne alakası var? Bence direk cumhurbaşkanı Radev'i kına derim, hepsi onun başının altından çıkıyor, Kırcaali sitesinin temizliğini istemiyor. Radev niye emir vermiyor? DPS başkanı Mustafa Karadayı istemediği için, hani istese ve ısrar etse Radev bu işi çözer.
Noktacık rumuzlusu 2020-03-23 09:06:42
Evet Kırcaali Belediyesi bizzat Asan başkan “KIRCAALİ HABER” sitesinden sorumlu.
Parayı belediye veriyor akıllı.
Ayrıca Mustva KaraAYIyı Cumhurbaşkanı Radev sevdiği biri.
30 yıldır DpS başkanları Türklerin hakları için tek girişimde bulunmadı.
Lütfi Mestan ne zaman Türklerin haklarını savunmaya kalkıştı dönemin Cumhurbaşkanı Şütfi Mestanlı ile yardımcısı olan Ruşen Rızayı makamına çağırarak kulakları çekmilerfi.
Bütün siyasi partiler Başbakan neden Türkletin hakları aranıyor diye ayağı kalktılar.
Ve Lütfi Mestanlı üç arkadaşıyla partiden attılar.

Toçka Radev KaraAYIYI seviyor o Pomak Türkçe bile bilmiyor.

Anladı
Mehmet Dönmez 2020-03-23 11:15:41
Ne simdi, fes bizim maaslari Hasan baskan mi veriyor. Numan sen biluyormuydun lan.
Neyse , zam nezma olacak , Demokrat kanka?
Amciksana selyamlar Gircaliden
Mehmet Dönmez 2020-03-23 12:11:16
Feskaya, pedorozluk va mı pederozluuuuuuuuuuuuk?
Numan Nalcı 2020-03-23 13:45:25
Memet ,burada kesin bir sey var haklisin.
Admin, aldigin maas nekadar lan . Oglum Feskaya nin yazdiklarini niye silmion lan. Yaptigin troluk ta troluk olsa bali. Gerizekyali oldugumuz halde nezaman ve hangi konuda konu disi yazdiklarini biz bile anliyoruz.
Oglum sende sey homos... var mi yoksa?
D: analiz 2020-03-23 20:59:00
Camiler kapali ama avtogara da wcler acik beyler , atv haber den kesin son bilgi seks koronayi onlermis. Bol bol seks yapin. Ben yaptirttim koronam gecti.
KJ tuvaletlerde telefon numaram yazık , maymun gibi sevisin beyler. Korona evrim gecirmemis maymunlar da yokmus. Evrimsiz seks icin kondom kulanin lyutven.
adminden shikayetciyuz 2020-03-25 19:36:37
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 20:10:10
adminden garasim mastikai temis icesin galba .Temis u gida i deil ,elalda deil. Su gat mastkaya garasim.
Goethestraße den selyam lar.
DpS trolleri 2020-03-26 09:04:42
Gündemi istesem de değiştiremesiniz.
Bu siteye genelde Bulgaristan folundan giriliyor.
Buradaki Türkler siyasi gündemi takip etme şansları çok yüksek.

Pederas seks zarar zırt çıkışlarınızla ne yapmaya çalışıyorsunuz .

Gündemi değiştiremesiniz.
Bu sitede istediğinizi yazın hatta tuvalette kaç kilo ettiğinizi de yazabilirsiniz.
Hüseyin Soydan 2020-03-26 15:52:55
Bu sitede Dps karşıtı olanlar küfürcü ve hakaret yapanlardır. Yazılanlaraa bir bakın, değimin doğru olduğu görülecektir. DPS savunanları eleştireceklerine hakaret ve küfür ediyorlar. Baş küfürcü Feskaya, Osman, Müslüman, Koşukavaklı v.s adlarla yazan eğitimsiz ve dengesiz karakterli şahıstır.
Üsen Soysuza 2020-04-03 08:29:44
İleri be kim tutar seni aynı av köğeği gibi avcı ibiklisinin komutlarını kuyruk sallsyarak ve havlıyarak yerine getirmesi zevkli olmalı.
Ufak bi kemik için av köpeği olmaya değer mi.
Sen gene bildiğinde şaşma ufak ta olsa kemik kemiktir.

İlerde av göründü.