Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6275 Lv.
GBP GBP 2.2188 Lv.
TRL TRL 0.2271 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
04 Mart 2021
HABERLER » Kırcaali
Krumovgrad yakınında maden ocağı işleten şirket kamu yararına yatırımlar yapıyor

Krumovgrad yakınında maden ocağı işleten şirket kamu yararına yatırımlar yapıyor

03 Şubat 2021

Krumovgrad Dundee Precious Metals Şirketinin 2020 yılında ilçedeki kamu yararına yapılan yatırımlarının tutarı toplam 1 600 000 levaya ulaşıyor. Yatırımlar, ihtiyaçlara göre farklı sektörlere yapıldı. Fonların bir kısmı kültürel aktivitelerin ve amatör sanatçı gruplarının faaliyetinin desteklenmesi, diğer kısmı da bölgede ve şirketin kasaba yakınındaki Adatepe’de altın madeni işletme tesislerini kurduğu yerde keşfedilen arkeolojik bulguların sergileneceği müzeyi barındıracak Belediye Çocuk Merkezi (ODK) bünyesindeki mekânın yeniden yapılandırılması için kullanıldı.

Bu bağlamda, altın madeni şirketi Kovil (Deliahat), Djanka (Dereköy), Baratsi (Baraklar), Hisar köylerinde de arkeolojik buluntuların aranması için fon sağladı.

Kasabada sokakların rehabilitasyonu ve yeniden inşası, suyun yeterli olmadığı ilçedeki muhtelif köylerde sondaj projeleri gibi önemli altyapı projeleri de firmadan destek alıyor.

Covid-19 salgını yılı olan 2020'de şirket çalışanlarının sağlığını korumak, yönetimin en önemli görevlerinden biri oldu. Şirket, bu nedenle Krumovgrad Life + Hastanesine ve Nikola Milçev Tıp Merkezine büyük destek verdi.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Koşukavaklı 2021-02-03 21:16:38
Altın gittiğnde geriye kamu yaratına içlerinde çalışacak insanlar olmayan birkaç bina ve siyanür kalacak.

On, yirmi daha sonraki yıllarda bu topraklarda yaşayanlar olacak mı şirkete soran oldu mu acaba.
Krumovgradlıya 2021-02-04 12:37:35
"On, yirmi daha sonraki yıllarda bu topraklarda yaşayanlar olacak mı şirkete soran oldu mu acaba"
Krumovgradçanin sen kendin sordun mu? Ailen, yakınların, sen vrazkarstvoyla Dındiye girmeye çalışmıyor musun yoksa?
Koşukavaklı 2021-02-08 07:45:06
Krumovgratçsnin ben o bölgeyi ailecek terk ettim Allah ne gösterir bilemem bildiğim o topraklar siyanür ile zehirlendiği.
Ben ZDINDİDEN iş istemiyorum ama sen bu yazıyı yazdıysan DINDİDEN avanta aldıyorsun belli aldığın avantaya karşı DINDİYE sadakat gösteriyorsun.

DINDİ İŞÇİSİMŞSİN NE SİN?
Krumovgradlıya 2021-02-08 10:14:38
Dındiden iş istemiyormuş. Beni Dındide işe almadılar demiyor da. He yavrum, he. İnandık.
Dındiden avanta mı alıyorum? Evet, Dındi hepimizi satın aldı, bir tek seni satın alamadı. Halen Dındi seni satın almaya çalışıyor, İliya Gırgov gidin şu adamı bulun, ne kadar para istiyorsa verin diyor. N'olur gel, sen de avanta al?
Koşukavaklı 2021-02-08 14:21:04
Kurumovgratçanin bi şeyler yazdığını sanıyorsun o topraklarda yaşaya Türk halkı siyanür belasına mahküm senin umurunda mı Türklerin zehire maruz kalmadı o kusa aklınla “ dalga geçtiğini” zannediyorsun.

Yazık.
Krumovgradlıya 2021-02-09 13:43:47
Gerçekçi olalım, yerel halk Dındi'de çalışmak için atmadığı takla yok. Halk Türkü, pomağı, çingenesi, bulgarı Dındi'ye karşı oldukları yok, halden gayet memnunlar.

Krumovgradçanin sen kendini über duyarlı, hak taraftarı olarak gösterme yahu. Kutsal eleştirilemez varlık değilsin. O kadar iyi birisiysen sen niye bişey yapmıyorsun? Seni de mi Dındi satın aldı yoksa?
fes 2021-02-09 21:53:31
Lübomir Jelev adında bir dırtak var, SKAT tv progaram yapıyor. Programın adı "Kray Bosfora". Blıskat sabi ştitove diyor, ben de Yapma yavvvv! diyorum.

Adam bulgar aptallığının bariz bir örneği. Anlaşılan Türkçe okuyabiliyor, ama okuduğunu yorumla gibi bir becerisi doğuştan yok. Üstüne bir de ihtiyar huysuzluğu eklendiğinde adam çekilecek gibi değil.

L.Jelev zurnası Türk kadın ve erkeklerinin bacakları skoba şeklinde çarpık olur diyor. Bunun üzerine aynanın karşısında bacaklarımı kontrol ettim, hiç de dediği gibi değil, baya düz bacaklarım varmış. Sonra Galatasaray ve Fenerbahçe maçını seyrettim, Türk futbolcularını bacakları dümdüz, çarpık bacaklı bir tane bile yok.
Safet eski futbolcu 2021-02-11 10:54:19
Fes sen Türk değilsin anlaşılan.
Fenerbahçe ile Galatasarayın seyrettiğin oyuncuların bir çoğu yabancı sen unlara bakmışın unları görmişin.

Genelde futbolcuların bacakları zaman içinde dişarı doğru taşar bilgin olsun.
fes 2021-02-12 10:44:37
Ben Türk olanlara baktım, yabancı futbolculara bakmadım. Mesut Özül'in mesela bacakları dümdüz, yani Lübomir Jelev dırtağının dediğini doğrulamıyor.

Anlaşılan Türk değilmişim... Nasıl anlaşıldı hazret? Cahil adam bilmeyen adam değildir, kesin olmayan düşünceyi kesinleştirip ipe sapa gelmez şeyleri söyleyip duran adamdır.

Mantık her şeydir, mantıktan yoksun bir düşünce binası kurarsan çökeceği kesindir. Bu basit gerçeğin farkına varamayan adam dediklerini tekrarlayıp duracaktır, ama o başka bir konu, oraya girmeyelim.
Koşukavaklı 2021-02-13 12:40:26
Fes o aklını yitirmiş Pomak gavur nereden aklına geldi yazının konusu Koşukavak halkı SİYANÜR zehirine maruz kalıp kansere mahkum olacaklarım onun yorumunu yaz işte sana MANTIK.

Fes gündemi değiştireceğine inanıyor musun.
Krumovgradlıya 2021-02-13 23:19:05
Dındi'ye giremeyince siyanürü büyük harfle yazmaya başlayan adam gündem yarattığı hissine mi kapılıyor ne? Halkı kanserden kurtaracakmışmış.

Bazı cahiller Ada Tepe'de siyanür kullanılmadığını bilmiyor (tabi başka zehirli madde de kullanılmıyor demiyoruz). Bir de koşukavaklı olacaklar. Bu uyduruk Krumovgradlılara şimdi kvartal na bogatite nerede desek, yahut podeleniede neler oluyor sorsak aval aval bakacaklar. Süyanür ba, süyanür.

Adamlarda bilgi olmasa da fikir sahibi olabiliyorlar. Doğuştan bilgili onlar.
Kuramigratlıya 2021-02-15 09:04:28
Parayı savun belli sen dındi elemanı olduğunu belli ediyorsun.
Ben Koşukavakı terkedeli yıllar oldu ara sora babamın miras olan evine gidiyorum.

Eğer sen gerçek bi Türk olsaydın o yörenin insanların geleceğini düşünürdün dındi siyanür kullanmazmış bravo yani .

Kimi kandırmaya çalışıyorsun dındi elemanı.
Krumovgradlıya 2021-02-15 16:13:01
Sahte Krumovgradlı kah Cebel'den, kah Razgrad'tan, kah Kırcali'den oluveriyor. Senin feskaya çengenesi olduğunu bilmiyor muyuz?

Dındi elemanı olmak kötü durum değil, namusu emeği karşısında parasını alan kişiye dil uzatmak alçaklıktır. Dındi'den para almak kötü şeymiş sanki!... Alabilene hayırlı kazançlar.

Koşukavağın geleceğini düşünmek feskayalara kalmış. İnandık valla.
Koşukavaklı 2021-02-16 05:31:04
Heeeeyy Kuramigratlı elbette alın teri kutsaldır tek bi ŞARTLA kimseye kimselere zarar vermeden dındi altını alacak imzayı atanlarda o topraklardan kaçacaklar geriye yıkım çöl, ölümler bırakarak. İşte o para HARAMDIR.

Sizler için para paradır geberen genersin SİZ busunuz.


Feskaya diye yazan her kimse sizlerin KABUSU olmuş belli. Biz diye yazmışın kimsiniz ya da kimlersiniz devlet misiniz. Korkutmaya mı çalışıyorsun.

Bayadan beri sizleri rahatsız etmiyor merak etmeyin çıkar bi taraftan.
fes 2021-02-16 13:25:59
Mülki amir bulgaristan'da oblasten upravitel, rusyada ise gubernatordur. Hükümet tarafından atanır ve protokolda belediye başkanından önde gelir.

Buna göre Hükümetin yetkisi ve hükmü Belediyenin üzerindedir. Bu gerçeği Bursa'da sağır sultan bile çoktan duymuştur.

Bu itibarla Koşkavak ilçesinin dağlarında maden işletme iznini belediye vermez hükümet verir. İnadım inat yoluyla gerçekler tersyüz edilemez, bu çok açıktır.
Krumovgradlıya 2021-02-17 10:54:10
Cahil feskaya çengenesinin Kuramigrat diye küfür içeren yorumu niye yayınlanıyor acaba?

feskaya cahilin tekidir, Koşukavağı bilmez. Kvartal na bogatite ve podeleniede neler olduğunu sorduk, cevap veremedi, veremez de tabi ki. Kasabadan akrabası olsaydı az çok neden bahsedildiğini anlardı.

feskaya biraz "boş" müftülükle ve "dupiseyle" ilgilensene, ne diye anonim yorumcuların kabusu oluyorsun?
Koşukavaklı 2021-02-17 15:34:44
Fes Koşukavak belediyesinde toplantı yapılıyor.
Uzun masanın başında belediye başkanı durur masanın yan taraflarda polis şefi, banka şefi, vergi dairesi şefi bunların hepsi ilçe belediye başkanının emrindedir.
Ayrıca ilçe belediye başkanın referandum yetkisi dahilinde var.

Belediye ilçe başkanı ilçenin mülki amiridir.

Türkiye’de ilçe mülki amiri ise kaymakamdır.

Oblasten upravitel ise devleti temsil eden belediye başkanların koordinasyon başkanıdır bunları ÜRENSEN iyi olur Fes dayı.

Veran dondan çıkan şey gibi çıkıp durma.
fes 2021-02-20 08:56:31
Fransız yazar Buffon, “Üslup, insanın ta kendisidir” der.
Bizde ise eskiler, “Üslûb-i beyan ayniyle insan” yani “Neyi nasıl söylüyorsan, sen de aynen öylesin” demek olan bu deyimi kullanırlardı.

Masanın yan tarafında polis, banka müdürü, vergi memuru duruyormuş. İyi mi? Öyle bir şey yok tabı, gerçekte yok; ama cahil cuhelanın hayalinde olmayan şeyler olabilir. Olabilir, görüyoruz olup duruyor işte.

Pis bir karakterin sonucu edepsiz bir dille hiç bir şey kanıtlanamaz. Bu gayet açkıtır.
Ömer e SLM 2021-02-23 01:29:59
Ömer aga sen daha sağmısın beyaa,bir ara koronadan cennete vardı demişlerdi.Yoksa yenidenmi hortladın :)
Koşukavaklı 2021-02-23 09:27:49
Fes ne güzel özetlemişsin ama kendini özetlediğini FARKINDA bile DEĞİLSİN. Bu cahillik mi çehalet mi.

Evet Fes Koşukavak değil bütün Bulgaristan ilçe belediyelerinde protokol toplantıları tapılıyor ve başkan masanın başında oturur.

Bunu sen gayet iyi biliyorsun ama hep yaptığını yapıyorsun kendi doğrularını savunuyorsun. Gerçek gerçektir Fes değiştiremesin.
Rodoplu 2021-02-23 09:52:49
Çok yazık. Doğa mahvedilmiş. Her yer siyanür kokuyor. Bu bölgede kanser vakaları artacak. Bubölgeden domates, biber dahi tüketmeyin. Hepsi sağlığa zararlı. Şirket insanlara hoş görünmek için sözde yatırımlar yapıyor. 10 yıl sonra onlar gidecek, bizler ise korkunç manzarayla karşı karşıya kalacağız.
Şirket haberin içinde reklam yapmış. Çok üzüldüm. Bu oyuna gazeteler gelmemeli.
fes 2021-03-01 14:11:29
Gazeteler oyuna gelmemeli demiş, sanki gazetelerin elinde bir güç varmış da, oyuna geldiklerinde bu gücü kullanmazlarmış. Öyle bir şey yok tabi, gazeteleri kimse takmaz, hükümet yapacağını yapar.

Bizim türkler önce siyaset ne demek, nasıl yapılır, devlet nasıl işler, kararlar nasıl alınır, yönetme yetkisi kimdedir, hukuk nasıl işler konularını anlamaları lazım. Bu saydıklarımı bilmeyen adam bulanık suda balık avlar, yanlışı doğru, doğruyu yanlış diye bilir.

Bakın adama belediye başkanının polisin işlerine karışamadığını, merkezi hükümetin önüne geçip maden işletme hakkı verme, yasaklama hakkının olmadığını, olamayacağını anlatamadık.

Mülki amir şey diyor başka bir şey demiyor; inadı devreye sokarak haklı çıkmağa çalışıyor. Yapar, cehalet neleri yapmıyor ki?