Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER
KIRCAALİ’DE ARDA NEHRİ'NİN KIYILARI SAĞLAMLAŞTIRILIYOR

KIRCAALİ’DE ARDA NEHRİ'NİN KIYILARI SAĞLAMLAŞTIRILIYOR

11 Temmuz 2008

Kırcaali belediyesinin en önemli altyapı inşaatlarından olan"Kırcaali bölgesinde Arda Nehrinin Kıyılarını Sağlamlaştırma" inşaat projesinin faaliyetleri kaliteli ve zamanında yapılıyor. Belediye Başkan Yardımcısı Vasil Bobekov ve belediye yönetiminin "Yatırımcı denetimi ve İnşaat" Bölümünün Baş Uzmanı Bekir Bekir bugün yapılan gözlemlerden sonra bu kanaate vardılar. İnşaatta yapımcı firmaların ve yatırımcı denetimi temsilcileri de bulundular.
"Kırcaali Bölgesinde Arda Nehrinin Kıyılarını Sağlamlaştırma" inşaatı bu yılın başında başladı. Proje KDV'siz /Katma Değer Vergisi/ yaklaşık 50 milyon leva tutarındadır, anlaşma ise 2007 yılının sonunda Bölge Kalkındırma ve Bayındırlık Bakanı Asen Gagauzov ve Kırcaali Belediye Başkanı Hasan Azis tarafından imzalandı. İnşaatı gerçekleştiren, "Stanilov" AŞ, "AB" ve Kırcaali şirketlerinden "Aradstroy" ile "Savarona" olmak üzere dört firmayı bünyesinde barındıran "Arda Kırcaali" Birliğidir, yatırım denetimi ise Plovdiv şirketlerinden "Plovdiv İnvest" tarafından yapılıyor.
Arda kıyılarının düzeltilmesinde bu dönem destek duvarların kazıları yapılmakta. Temel güç ve inşaat araçları üç bölüme ayrılmıştır. İlki, önemli fonksiyonları olan bent kuruluşunun ön görülmesi. Birinci olarak denkleştirici görevi olan ve su seviyesini kaldıran "Su Aynası”nın yapılmasıdır. Hareket eden bölüm kafesleri monte edilmesi de in görülüyor. Ardino köprüsü bölgesinde bulunan bentte yılın her çalışma gününde görev yapılıyor. İnşaat yerinde 70 kişi ve bir çok araç çalışmakta.
Yapımcı firmanın temsilcileri, araçlarının kendilerine ait olduğunu, dolayısıyla da başka şirketlerin araçlarını kiralama gereğinin olmadığını söylediler.
Ön görülen faaliyetler zamanında yapılıyor ve gecikme yok. Teknolojik istemlerin ve çalışma güvenliği tümüyle yerine getiriliyor.
Destek duvarları ve bendin kurulmasıyla birkaç sorun çözümlenecek - şehrin genel kanalizasyonu ve arıtma tesisatı kurulması tasarısı gibi. Hava elektrik telleri yeniden düzenlenecek ve kanalın çevresinde yeni imar yerleri meydana gelecek.
Asma köprünün altını kuvvetlendirecek özel tesisat kurulacak.
"Kırcaali Bölgesinde Arda Nehrinin Kıyılarını Sağlamlaştırma" projesinin tamamlanmasıyla "Arpezos-Kuzey" park alanının gerçekleştirilmesi fırsatı verecek.
Bugün Kırcaali Belediye Başkanı Yardımcısı Vasil Bobekov şunları söyledi: "İnşaat şirketinin çalışmalarından memnunuz. Bizler için yeterli güce sahip olmaları ve inşaat faaliyetlerini zamanında ve kaliteli bitirmeleri çok önemlidir."

Kaynak: Kırcaali Belediyesi

Ziyaretci sayısı: 5412



 YORUMLAR


TIR ŞOFÖRLER-BULGARİSTAN PROTE 2008-07-11 11:05:51
http://www.cnnturk.com/TURKIYE/haber_detay.asp?PID=318&haberID=479702
İZMİRLİ 2008-07-11 12:52:07
Fotografta görünen binaların üçünde de emeğim geçmiştir,
Bu binalar Kırcaalideki en sağlam yapılardandır,
Ev sahibi olmak isteyen arkadaşlara duyurulur....


Saygılar
Kara Ibrahim Aga 2008-07-12 12:08:16
Bu yeni chalishmalar her halde Makaz yolu "kalitesinde" olmaz?Bir de "denetimi" yapacak firma Bulgar firmasiysa sonuch bellidir.
Ihale 40 miliyonluktu shimdi 50 miliyona mi chikti?

IZMIRLI o binalar korkunch filmlerdeki gibiler.Ne asansyorlar chalishiyor ne de birshey,alacak insan bulunmuyoru.
İZMİRLİ 2008-07-12 12:29:41
İbram Aga,
Grcallıda asansörden anlayan adam mı galmadı,
İzmir’de en az yirmi tane asansör üreten firma var,
Saliflerin alt tarafındakı kardeşlerime yardımcı oluruz, isterlerse,
Asansör denen şey nedir ki,
Haspelin biraz süslenmişi...

Kırcallıda bu üç binanın omurgasından daha sağlam bina yok,
Kalıplarında çok özel birinci sınıf beton kullanılmıştır!!!
Bunu bilenler bilir.
Benden sülemesi....



Saygılar
Hacked by reDMin 2008-07-12 14:40:38
Forumunuzu çökerttik, sıra sitenize geldi!!!
fes 2008-07-12 15:12:37
""Forumunuzu çökerttik, sıra sitenize geldi!!!""

Niye çökertiyorsun ki siteyi hayvan, bulgar milliyetçilerinin emrine mi girdin?
KIRCAALİLİ 2008-07-12 15:31:31
Bulgar milliyetçilerinin yapamadığını Türk hackerleri yaptı. Yazıklar olsun.
Kara Ibrahim Aga 2008-07-12 15:34:46
Olaca buydu.Tarihi tartishmalar,Google Amca gece gündüz
orada chalishtirdilar bir de bir arkadashin yazilari vardi bir kere baktimda ,benim ichin normal.
Ayni hatalari Ardinoda da yapmishlarid.
Kötü, Demokrasimiz ichin chok kötü bir shey,haberalma ve yorum yazmaklari kismak hich kimsenin yararina degil..
Bir gün gelir ayni ÖZGÜRLÜGÜ kendilerine ararlar..
FES senin yazilarinda vardi orada,son günlerde nasil yorumlar var di da,bunlar bu karari aldilar?
Kara Ibrahim Aga 2008-07-12 15:40:11
Bunu bir TÜRK yapmaz!!!
İZMİRLİ 2008-07-12 19:10:26
''Bulgar milliyetçilerinin yapamadığını Türk hackerleri yaptı. Yazıklar olsun.''

Formu çökertenlerin Türk olduklarını nerden çıkardınız!?
AY YILDIZ TİM bunların icabına bakar merak etmeyin...


Saygılar
İZMİRLİ 2008-07-12 19:13:40
Forum açık,
sorun yok...


Saygılar
Kara Ibrahim Aga 2008-07-13 15:27:07
Karagöz- Çorlu/Tekirdağ Türkiy 2008-07-12 21:52:24
Sn. FES ve İBRAHİM AĞA,
Sizler, Sn. Hasan CEBELLİ'nin yazdıklarından hiç de ders almamışsınız! Konu üzerinde eğer yazacaksanız, yazmaya devam ediniz! Ama yine de öyle boş boş şeyler yazmağa devam ederseniz,çok ayıp ediyorsunuz!
İyisi mi, bu yazdıkarınızı kendi aranızda yürütünüz!
Lütfen, siteyi böyle saçma sapan şeylerle meşgül etmeyiniz!..

12.07.2008
Saygılarımla: KARAGÖZ
fes 2008-07-13 00:11:44
Karagözüm iki gözüm, sizler super münderecatlı tartışmalar yürütüyorsunuz da, biz mi size engel olduk?

Çıkın ortaya, yazın görüşlerinizi. Kara İbram agayla ben, söz veriyorum susacağız.

Ha görelim sizi bakalım!
Kara Ibrahim Aga 2008-07-13 15:24:43
FES iki havtatadan beri TÜRKIYE KAYNIYORU.
Yani havadan sudan bas etmiyorum siyasi olaylardan.
Ama "birikimli" "bilgili" "hayat tercübeleri büyük" olan abilerden SES chikmiyoru.
Bulgaristanda komunist sistemde ballandira ballandira yazdiklari yazilari var,ama shimdiki kritik durumda sesleri senin ichin neden chikmiyoru?
Onun ichin,Mehmet Türkeri Mehmet Alev,Atasoy,Cebellilin ve Garagözlü abilerimizin bu konuda yazi yazmasini bekliyoruz.Yani olayalari tarihsel bakarak bu duruma nasil geldini?Kimler getirdini?Bu gidishattan memnumlar mi ve ya üzgünler mi?Neden?Bizim Macir chocugu Zekerya Özün yaptiklarini nasil görüyorlar?Türkiyeyin geleceyini nasil görüyorlar?
Yani yazilarini beklemekteyim,48 eleshtiri "katyushasi"
hazirlamishim..Bu konuda yazi yazmayini,shimden sonra
bir saygim kalmaz!
Nedense ichimde bir his var,kimse öyle yazi yazmiyacana???
PS:FES sende konulara eshek inek katma be kardeshim
göriyorsun ahali ragitsiz oluyoru...
KJ 2008-07-13 16:07:03
Bu siteye arasıra giriyorum ve açıkçası begeniyorum.Ciddi bir ihtiyacı karşıladığına inanıyorum.Ama merak ettiğim bir şey var: Ne zaman girsem mutlaka şu fes ve Kara aga gibi bazı vatandaşların yorum ve safsatalarıyla karşılaşıyorum. İlgili, ilgisiz her şeye maydanos olan bu arkadaşlar ücret mi alıyorlar yoksa işsiz oldukları için zaman mı öldürüyorlar ya da kamu hizmeti mi yaptıklarına inanıyorlar?
Bir de haber ne olursa olsun bu arkadaşların uzmanlık alanına giriyor! 24 saat da bilgisayar başında ve yorumla gecmezki kardeşim!
Sadece merak yanlış anlaşılmasın.
fes 2008-07-13 19:12:04
""Sadece merak yanlış anlaşılmasın.""

Yanlış anlaşılmadı; yalnız yazdıklarımıza esastan eleştiri getireceğine, 'neden çok yazıyor ki bunlar' mealinde meraklı sorular sorarak yaklaşman, benim kafamda soru işareti uyandırdı.

Burasını çok beğenirmiş, ama biz olmasaymışık daha da çok sevecekmiş. Bide bize maaş verirlermiş mi, her şeye maydanoz olmak kolaymış mı öyle?
fes 2008-07-15 00:18:25
Tencere kapağını buldu...

Böyle sade sitelerde kendini harcıyor demiş bizim Barış.

Yok harcamıyorum, bilakis kendimi geliştiriyorum.
fes 2008-07-16 00:02:32
Deveye boynun eyri demişler, o da, nerem doğru ki demiş.

"Gölge etme, başka ihsan istemez" - bu sözü ünlü filozof Diojen, İskender Makedonski'ye söylemiş. Yani, senin yazdığın gibi atasözü falan değil.

Bilirsin mutlaka, Diojen gündüz vakti elinde fenerle dolaşıyordu;"Zifiri karanlıkta adam arıyorum adam!" diye bağrıyordu.

Bak gene istemeyerek kopyala-yapıştır yaptım; alışkanlık işte.
Kazanova 2008-07-25 19:34:21
Lan gül gibi bir proje haberine gereksiz geğiklerinizle haberi haber olmaktan çıkartmayın...Adam gibi bilmeyene,bilgi almak isteyene proje hakkında adam gibi bilgiler verin!!!! Mesela proje tamamlandıktan sonra tam olarak ne ihade edecek vs!