Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER
TİR ŞOFÖRLERİNDEN BULGARİSTAN'IN GEÇİŞ ÜCRETİNİ PROTESTO

TİR ŞOFÖRLERİNDEN BULGARİSTAN'IN GEÇİŞ ÜCRETİNİ PROTESTO

11 Temmuz 2008

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) üyesi TIR şoförleri, Bulgaristan hükümetinin 28 Haziran 2008 tarihi itibarıyla Türk tırlarına karşı başlattığı ücretli geçiş uygulamasını protesto etmek için, 11 merkezden araçları ile Ankara'ya geldi.

Ankara'nın da aralarında olduğu, İstanbul, Trabzon, Mardin, Hatay, Gaziantep, Mersin, İzmir, Kayseri, Konya ve Bolu'dan gelen ve şehirlerarası yolların Ankara girişlerinde belirlenen yerlerde durdurulan çok sayıda tırın şoförü, otobüslere binerek Eskişehir yolundaki Selamoğlu tır garajında toplanmaya başladı.

İstanbul-Ankara arasındaki otoyolun Ankara girişindeki gişelerde de durdurulan ve yaklaşık 5 kilometrelik kuyruk oluşturan tırların şoförleri de otobüslere binerek Selamoğlu tır garajına gitti.

Garajda toplanan tır şoförleri, saat 10.30 civarında Bulgaristan'ın Ankara Büyükelçiğili önünde yapacakları açıklamanın ardından siyah çelenk bırakacak.

Kaynak: CNN TÜRK

Ziyaretci sayısı: 2911



 YORUMLAR


İZMİRLİ 2008-07-11 12:28:01
Kahpe-iki yüzlü evropa,
Bu işi senin yaptırdığın besbelli,
Niye köle ruhlu bulgarları taşeron olarak kullanıyorsun???
Bulgarların tek başına bu işe kalkışamayacağını çok iyi biliyoruz!!!
Kimse kimseyi kandırmaya kalmasın...

CCN TÜRK, Tırlardan alınacak ücreti niye yazmadı,
Geçiş ücreti ne kadar bilen var mı???
CCN ücreti yazmayı nasıl atladı,
Yoksam utandıklarından, geçiş ücretini yazamıyorlar mı???


Saygılar
İZMİRLİ 2008-07-11 12:39:44
Özür dilerim,
CCN TÜRK geçiş ücretini yazmış,
http://www.cnnturk.com/TURKIYE/haber_detay.asp?PID=318&haberID=479702


'''UND Yönetim Kurulu Başkanı Dinçşahin, yaptığı basın açıklamasında, Bulgaristan'ın AB'ye katılmasıyla birlikte Türkiye ile taşımacılık anlaşmasını tek taraflı feshettiği ve Türkiye'ye kota engeli getirdiğini belirterek, 28 Haziran 2008 tarihinde Türk TIR'ları için geçiş başına 271 dolar ücret almaya başladığını kaydetti.'''



Saygılar
İZMİRLİ 2008-07-11 12:43:07
TV izleme imkanı olanlar,
ara-sıra TRT İNT'e bi göz atın lütfen...


Saygılar
fes 2008-07-12 00:03:39
Avrupa birliği, piyasalarına giren türk mallarının artışından rahatsız. Gümrük birliğinden dolayı açık açık engelleme yapamadığından, böyle dolaylı yollara başvuruyorlar.

Sonuçta bu tür kalleşlikler türk mallarının fyatını artıracağından, Gümrük birliği anlaşmasının ihlali manası da çıkar buradan.

Bıçak kemiğe dayanırsa, Türkiye " Gümrük birliğinden çıkarım ha!" şantajı yapabilir AB'ye.
Kara Ibrahim Aga 2008-07-12 12:15:41
AB degil Fes,iki Bulgar firmasi Parlementoda büyük lobileri olan.Mahkemeye gidilirse Türk tircilari kazanir zamaninda Macarlar´da öyle birseye kalkishtilar.
Ama ben bashka seye deginmek istiyorum.
AB ülkelerinde cuma akshamindan pazar saat 22.00 TIRlarin trafige chikmasi yasak, Buzdolaplarlar ve hayvan tashiyanlar harich.
Bulgaristanda ve Türkiyede bu uygulansa iyi olur.
Denize gidirken ve ya Sipkaya chikmaktaysan önüne bir TIR geldi mi gitti 2 saatin.......
İZMİRLİ 2008-07-12 12:44:45
http://money.ibox.bg/news/id_1052445358

Avrupalılar hiçbir zaman TÜRKÜN rekabet gücüne dayanamaz,
Onun için hileli yollara baş vuruyorlar,
Girdiğimiz bi çok alanda evropalıyı duman ediyoruz ve edeceğiz,
ÜLÜ ATAM bu sözleri boşuna sülememiş.

‘’Bir Türk Dünyaya Bedeldir’’


Saygılar
Kara Ibrahim Aga 2008-07-12 15:38:57
Izmirli, bu son yazini okuduktan sonra:

http://de.youtube.com/watch?v=XoJiZeRHooE
İZMİRLİ 2008-07-12 19:51:27
İbram Aga,
Linki verdiğin için sağol,
Barış abi benim idolumdur,
Epeyden beri izlemediğim klipi, sayende tekrar izlemiş oldum,
Sağ ol.

İzmir’e düğüne geliyon mu?İbram Aga.
Senlen İzmir’i ve civarını bıraz gezelim,
Bıraz gezmeden-görmeden sen bu Türkiye kompleksinden kutulamıcaksın,
Türkiye senin hayalindeki gibi değil,
Köprünün altından çok sular aktı,görmek-gezmek lazım.
Geçen sene almanyadan İzmir hava limanına gelen bi Bulgar bayanla,
Bıraz konuşma imkanım oldu,
Kadın şaşkındı gördüklerine inanamıyordu,
Bizim İzmir Havalimanı Dış Hatlar Terminalini görüce başı dönüş,
Kordon boyunda bi tur attıktan sona iyicem şaşırmış,
Görmeden-gezmeden yargıda bulunmak iyi b işe degil,
Sizinkine’’PEDUBEJDENİYE’’mi diyolardı ne?


Saygılar
İZMİRLİ 2008-07-12 20:43:02
İbram Aga, senin için özel sçtim...
Prof. Dr. Oktay SİNANOĞLU

http://video.google.com/videosearch?q=oktay+sinanoglu&sitesearch=#
Kara Ibrahim Aga 2008-07-13 14:58:35
Izmirli, malesef benim oraya gelemecem.Amerikadan 3 Arkadash gelecek 24.07 yatirim ichin arashtirmaya ve onlarla meshkül olacam 2 havta.Bashka bir zaman ishAllah.
Ben Türkiyeye vardim chok, yanlish anlamichin her halde.
Almanyadan gelen kadin her halde Frankfurt havaalani görmemish ,dünyada 3cü?
Benim Izmirde chok dostum vardir,ama zaten sichak zamnda da gitmrk istemem 40dereceyi gechen sicaklarda.
Barish Manchoýa gelince benim de en sevdigim sanatchilardan birisi.Normalde Hart Rock severim ama Türk sanatchilarini da dinlerim,ortama göre.
Onun,Ferdi Abi ve Orhan Babayin kasetlerine alirken "gurbetchilerden" yakalandimizda ne dayakklar yedim Milizler tarafindan,bir ben bir Allah birde kemik kiricilar 2 rayonnodan bilir.
Gelelim Profesorun dediklerine.
En önce nerelerde öretim görmish ve nereden kökenleri o duruma bakalim.Aynen d-r Mehmet Öz gibi!
Ama dediklerine hepsine katiliyorum,Ismet Pasha ve Türk Milletini Osmanlida yeri ichin,harich.
İZMİRLİ 2008-07-13 17:05:27
İbram Aga,
’’Ismet Pasha ve Türk Milletini Osmanlida yeri ichin,harich.’’
Bazı tarihsel gerçekler yavaş-yavaş gün ışığına çıkçak,
Somut olarak söylermisin İA, ismet paşa için hangilerine katılmadığını,

http://video.google.com/videoplay?docid=8808651282392809958&q=oktay+sinanoglu&ei=1rR5SJ-QOZTc2AKG6aS-Cw

Dr. Memet Öz’len
Prof. Dr. Oktay SİNANOĞLU’nu garıştırmayalım lütfen,
İkiside dahidir ama biri ciğersizdir, Oktay hocamın dediği gibi,
Büyük dava adamı Rauf Dektaş’ı,
Memet Öz’ün elinden zor kurtardıklarını duydum,
Memet Öz’ün çalıştığı Hastane Sn.Rauf Denktaş’a kasten yanlış tedavi uygulamış...



Saygılar