Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6518 Lv.
GBP GBP 2.1753 Lv.
TRL TRL 0.4253 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Kasım 2017
HABERLER » Kırcaali
HASAN AZİS HÖH KIRCAALİ İLÇE TEŞKİLATI BAŞKANLIĞINA SEÇİLDİ

HASAN AZİS HÖH KIRCAALİ İLÇE TEŞKİLATI BAŞKANLIĞINA SEÇİLDİ

02 Kasım 2009

Gecen Cumartesi günü yapılan Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin/ HÖH/ 7. Olağan ilçe konferansında Kırcaali Belediye Başkanı müh. Hasan Azis oy birliği ile partinin ilçe Başkanlığına seçildi. Yaklaşık 400 delegenin katıldığı konferansta 23 kişiden oluşan ilçe yönetim kurulu da seçildi.
Başkan Azis Kırcaali Haber gazetesine verdiği demeçte şunları belirtti:
“ Partimizin ilçe Başkanlığına seçilmem ile büyük bir sorumluluk daha üzerime alıyorum. İnanıyorum ki belediye başkanlığı yanı sıra parti başkanlığını da başarıyla yürütmeye çalışacağım. Bu gün bu konferansımızda, biz büyük bir parti olarak birlik ve beraberlik mesajları verdik. Partimiz ve halkımız arasında birlik ve beraberlik olduğu sürece bence çözemeyeceğimiz sorunlar olamaz. “

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2272


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


S.Kostino. 2009-11-02 16:30:41
Baskanimiz Hasan Azisin Kircaali ilçe teskilati baskanligina seçildigilden dolayi bende bir Kostino bolgesinden DPS parti bileti No23605.25.01.1990 HOH yilindan beri eski bir HOH adayi olarak baskanimizi buyuk bir sevgi ve içtenlikle kutluyorum iisallah daha yakin bir zamanda HOH,un merkezi kursusune atanmasini en içtenlikle diliyorum iste HOH Ahmedle baslar ve Hasan ile devam edmesini diliyoruz. Avrupadan sevgi ve Saygilarimi arz ediyorum yasasin HOH yasasin Ozgurluk yasasin Turk milleti.Tesekkurler.
isimsiz 2009-11-02 20:11:00
Hasan bey mukemmel bir belediye baskani,fakat HOH'un basina gecmemeli-bize uzlasmaci ve toleransli adamlar gerekmiyor cunku.Biz cihadci,mucadeleci kisileri basta gormek istiyoruz.Dik duruslu,etnik siyaset yapacak kisiler lazim,hatta isterseniz buna PR siyaseti diyelim.Bizim buna ihtiyacimiz var!
Ahmet 2009-11-02 23:55:44
Hsan Azisi kutluyoruz ama suanda daha onemli mesele var .Haskovoda ezanin tekrar hoparlorlerden okunmasini istiyorsak lutfen HASKOVO INFO ya girin ve ankete oy verin ,suanda Bulgarlar bizi gecmistir .
Kara Ibrahim Aga 2009-11-03 14:58:51
"
Hasan Azis oy birliği ile partinin ilçe Başkanlığına seçildi"
***
Nasil da andiriyoru insana "Tek Parti"dönemini!?
Hasta ve tuvalete giden bilem yok..ha..ha...
Eskiden hich-birsheyi unutmamishik,yeni iyse hich-bishey örenmemishik.....l
+++
Muhtara basharilar!!!
Sechimde Parti ici chatlamalar olmush iki grup arasinda ama......neyse
cevap. 2009-11-03 17:44:10
Kara ibrahim bey Biz eski kafaliyiz Tarasman dereli deyil Kostinolu(Kemiklerliyiz)biz sevdiyimiz insanin karsisinda boynumuzu kiliçtan ince oldugunu tespit ederiz,onu oldugu gibi omsamizda tasiriz çookta yúrekliyiz çokta kuvvetliyiz karsi gelenin kemiklerini ovariz kemiklerli ona denir fasulyemiz mesurdur kalbimiz duygusaldir tamammi kardes bu bóyle bilinmeli.
Ahmet 2009-11-04 18:26:11
Haskovoda ezanin camilerde hoparlorden izin verilip verilmemesi icin yaptiklari anketada Bizim 1000 oyumuzu silmisler . Oy verenler usenmeyip tekrar oy kullanirlarsa memnun oluruz ,herkesten Allah razi olsun .Iste burdada Bulgarin cifte standardi gorulmektedir