Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6518 Lv.
GBP GBP 2.1753 Lv.
TRL TRL 0.4253 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Kasım 2017
HABERLER » Kırcaali
KÜLTÜR DERNEĞİN’DE BOMBA İHBARI

KÜLTÜR DERNEĞİN’DE BOMBA İHBARI

10 Kasım 2009

Bu gün saat 14,00 da bomba ihbarı alan polis iki dakika içerisinde Kırcaali “Ömer Lütfi” Kültür Derneğinin de bulunduğu binadaki herkesi dışarı çıkardı. Yaklaşık 1 saat boyunca binanın her yeri polis ekipleri tarafından arandı. Daha sonra ihbarın asılsız olduğu anlaşıldı.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2395


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2009-11-10 16:54:21
Sizi göz altında tutuyoruz'un başka şekilde ifadesi sindirme hareketleri başladı bunun devamı da gelecektir.

İşin enteresan tarafı ise 112 çağrı merkezinin aynı binada olması.
ISMAIL 2009-11-10 17:08:42
sizde basbakanin gotunun altina bomba koyun
Çiflikten 2009-11-10 18:10:16
Müzekki kardeşim geçmiş olsun bu sizi yıldırmak için bir hareket olabilir ama yinede siz olmazsa bir bekçi koyun
her önüne gelen giremesin oraya.Çok geçmiş olsun.
Asil Túrk. 2009-11-10 18:38:44
Múzekki kardes geçmis olsun Foto albumda kúltúr derneyinin ónúndekiMilliyetcilerin SKAT arabasini górúyorum onun için bir súpe yaratiyor içimizde bu olay bir milliyetçiler tezgyahi da olabilir kuskusuz.
MESTANLI ZEYBEKLER YONETIMI 2009-11-10 19:38:35
ARKADASLAR HEPIMIZE GECMIS OLSUN.BUNUN SUCLUSU BULUNMUS.IS ALLAH HAYIRLI OLUR.
http://www.bulgaristanhavadis.com/
DANS 2009-11-10 19:55:47
DANS tarafından derneğin tüm odalarına dinleme cihazları yerleştirildi, eskileri çıkartıldı ve olay yeri terkedildi. Ey kardeşlerim o gümüş renkli BMW kime ait sizce?
dans 2009-11-10 19:57:40
emir borisov'dan
Saffet Mutlutürk 2009-11-10 20:19:53
Geçmiş olsun, kardeşim Müzekki!Endişe etmeyin.Normaldir böyle vakalar,arkanızda koskoca Bulgaristan devleti var ,onun Emniyet güçleri sizi korur.Gerektiginde birkaç " macır delikanlısı"göndeririz.Cudi'de,Silopi'de başarılı görevlerde bulundular,hepsinin kelleleri vardır.Bu iş 2O senesi öncesine benzemez,arkanızda 3OO milyoluk Türk Dünyası var.Siz işinize gücünüze bakın...
yeni dunya 2009-11-11 02:23:49
buna pamuk tarlasinda atesle oynamak denir,ama kimse oyuna gelmez.
Kırkmalı 2009-11-11 11:02:05
Orasının apteka olduğunu nereden çıkartıyorsun be biraader? Çivi de satılır daha başka şeyler de, sana ne?
Kara Ibrahim Aga 2009-11-11 17:09:34
Haydeee bizim Ahali yine sallamish..
Öbrü sefer Polis yerine Itvaye gelsin ve ya Cami Imami.
Gelseler problem gelmeseler daha büyük problem!
***