Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
KAHİN BABA VANGA’DAN ÜRKÜTEN KEHANETLER

KAHİN BABA VANGA’DAN ÜRKÜTEN KEHANETLER

02 Ocak 2010

Bulgaristan'da halkın büyük bölümü, bu yıl yeni bir dünya savaşı çıkacağına inanıyor.Bulgarların yüreğine üçüncü dünya savaşı korkusunu salan ise öngördüklerinin çoğu gerçekleşen ünlü Bulgar kahin Baba Vanga'nın (Vanga Nine) son kehaneti.
1996 yılında vefat eden ve görme engelli olan Bulgaristan'ın Nostradamus'u ölümünden kısa süre önce, 2010 yılında tüm dünyayı saracak korkunç bir savaş çıkacağını ileri sürmüş ve şöyle demişti:

"2010 yılında aralarında Hindistan'ın da bulunduğu 4 Asya ülkesinin liderlerine suikast düzenlenecek. Bu suikastlar büyük yankı uyandıracak ve 3. dünya savaşının çıkmasına neden olacak. Kasım ayında başlayacak olan 3.dünya savaşı 2014 yılına kadar devam edecek."

HİTLER BİLE AKIL DANIŞMIŞTI

Gerçek adı Vangeliya Pandeva olan Baba Vanga, 31 Ocak 1911'de bugün Makedonya topraklarında bulunan Strumitza köyünde dünyaya geldi.

16 yaşındayken bir fırtına sırasında yıldırım çarpması sonucu görme yeteneğini kaybeden Baba Vanga, bu tarihten sonra Orta Çağın ünlü kahini Nostradamus gibi, sonradan gerçek olan kehanetlerde bulunarak, uluslararası üne kavuştu.

Hayattayken kehanetleri Bulgar hükümeti tarafından kaleme alınarak saklanan Baba Vanga'nın söylediklerinin büyük bülümü doğru çıktı. Baba Vanga, Bulgaristan'da 1989 yılında devrilen eski komünist diktatör Todor Jivkov dahil çok sayıda devlet adamını kehanetleri ile etkiledi. İkinci dünya savaşı sırasında Nazi lideri Adolf Hitler tarafından bizzat ziyaret edilen, Rus gizli servisi KGB'nin bile tavsiyeler aldığı Baba Vanga, 1996 yılında 84 yaşında hayata veda etti.

NELERİ BİLDİ

Baba Vanga'nın kayıtlara geçen, gerçekleşmiş kehanetlerinden bazıları şöyle:

"İki çelik kuş kulelere çarpacak, gökyüzü aydınlanacak" (11 Eylül saldırıları)
"Kursk su altında kalacak, bütün dünya arkasından ağlayacak" (2000 yılında 118 Rus askerine mezar olan denizaltının adı)
"Vladimir'in (Putin) zaferi dünyada her şeyi etkileyecek"
"İklimler değişecek" (küresel ısınma)
"Amerika'nın 44'üncü başkanı siyah olacak. Siyahi liderin gelmesinden kısa süre sonra ülke büyük bir ekonomik krize girecek, dünyaya barış değil, felaket getirecek"

GELECEKTE NELER OLACAK

Baba Vanga'nın ölümünden önce kayıtlara geçirilen kehanetlerine göre gelecekte insanoğlunu zor günler bekliyor. Kanserin dalga dalga yayılmasından komünizmin dönüşüne kadar birçok konuda öngörüde bulunan Baba Vanga, 2012'de kıyametin kopmasından korkanlara da iyi haberler veriyor. Çünkü Baba Vanga'ya göre, dünyanın sonu 3797 yılında gelecek.

Baba Vanga'nın gelecek ile ilgili kayıtlara geçmiş bazı kehanetleri ise şöyle:

"2011 – Radyoaktif dalgaların yoğunlaşması nedeniyle hayvan ve bitkiler yok olma noktasına gelecek. Müslüman ülkeler kimyasal silahlar kullanacak"
"2014 – İnsanlığın yarısı kanserle boğuşacak"
"2016 - Avrupa'nın nüfusu azalacak"
"2018 – Dünyanın yeni hakimi Çin olacak"
"2043 – Müslüman bir devlet Avrupa'ya hükmedecek"
"2046 – Hastalıklı her organın yerine yenisi yapılacak"
"2076 – Bütün dünyada sınıfsız bir komünizm sistemi yerleşecek"
"2088 – Bütün hastalıklar birkaç saniyede tedavi edilecek"
"2097 – Kimse yaşlanmayacak"
"2167 – Yeni bir din gelecek"
"2304 – Ay'ın tüm sırları çözülecek"
"3797 – Dünyanın sonu gelecek. İnsanoğlu başka bir gezegene göçecek ve yeni bir hayat başlayacak"

Kaynak: sabah

Ziyaretci sayısı: 9840


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


EDİTÖR'e 2010-01-02 21:17:42
http://sitivmakkuin.blogspot.com/2009/11/yeter-artk-kor-kadn.html

lütfen yayınlayın!!!!
Er 2010-01-02 21:30:49
baba vanga herseyi bilmiste yalniz bulgaristanin ne bok yiyecegini bilememish ;)
gara gaş ^^ 2010-01-03 04:29:23
2043 – Müslüman bir devlet Avrupa'ya hükmedecek"
...........................................................................

hehe cüpheli ahmet hoca da bunu söylüyo ...mehdi gelecek ve avrupa müslünmanarın elinde olacak minare referandumu yapanlara seslenmişti :)) hehe 4 minare ne ki diyo bekleyin daha ne minareler bitecek oralarda :))

Ben Vangayı seviyom yav , yanına bile gittim ve beni adımla çağırdı .. Bulgaristanı daha nasıl düzeltecek .. yaptığı ibadet evini bile mesaj verdi - cuma günü orda ibadet ediliyo - hristiyanların ise pazar günü değilmi ? adı bile 5* le başlıyuo azize 5ka :) ölümünde bile 2 beyaz çarşaf istedi baş ucuna neden ? bilmek ayrı birşeyleri değiştirebilmek ayrı .. öyle olsaydı insanoğlu lanet ve helak olmazdı .. insanoğlunun aklı nerelerde geziyo tilkilerle beraber kim ianaır mucizesine denizi yardılar bile yine 3 güne varmaz altun buza yapıpı ona taptılar .. altın bile alıyodur insanoğunun kör gözlerine altın bile kendine tapılmasından hiç mutlu değildir .. gerçek altını göremeyen körler varken .. v s v s bukadar gevezelik yeter .. gerisini aklı olan bulsun dimi yav .. bulamayan buzaya tapmaya devam etsin :)))
Alacagin olsun. 2010-01-03 14:14:21
Garagas insanlarla dalga geçmeyi birak senin garagasinin ortasina bir gara barut sikilir ve o gara gasi kasimaya dahi vaktin kalmaz yayilirsin bir bazlama çoreyi gibi seni su,ursuz pezevenk oglu seni anan babanda taniyamaz Tamammi sen bilmiyorsun bu isin içinde neler donuyor gundunuz agzini gece ise kapini demiler atalarimiz kendine gel O kadar!!!.
Ahmed Hoca:
emir 2010-01-03 16:06:36
Ayrica Vanga, Osmanli imparatorlugunun Ustrumca kendinde dogmustur. 20.yuzyilin basinda Ustrumca sehri 10 bin civarinda nufusa sahiptir ve bunlarin buyuk bolumunu Turkler ve pomaklar olusturmaktaydi.Sehirde az biraz da hristiyan-bulgar , yahudi,rum ve cingene yasiyordu.Vanga'nin musluman aileden gelme olasiligi cok buyktur.Ayrica Vanga'nin kurdurdugu ibadethaane kilise degildir ve Bulgar ortodoks kilisesinden ayridir.
gara gaşş ^^ 2010-01-03 16:35:20
Evet Emir kardeş , gül n,ine diye bir türk kadını bakmış Vangaya .. ve işin ilginç tarafı yanına arap ülkelerinden biri gitse Kurandan aetlerle bile örnek verirmiş ... Ben kendim şahidim beni İstanbuldan misafirim ..falanca isimle çağırdı .. ve 2 sene sonra gel dedi ...

de bu üstteki agresif adamın ne demek istediğini anladıysam arap olayım .. dalga geçmiyoz kimseyle sade seviniyoz Avrupanın ilerde müslümanların elinde olacağına ... bu durumu neden dalga olarak algılayıp bukadar çileden çıkmıştır anlamış değilim .. müslümanlığın ve minare referandumuna imza atanlara karşı olmak neresi kötü ... :( hey Allahım her tür agresif insan var ne yapalım :) iki dakika insanın neşelenmesini çekemiyolar bile .. sanıyom avrupanın müslüman ülkesi olmasını istemiyolar .. olcek kardeşim olcek ...İslamiet son ve HAK dindir ve kimse öneleyemiycek Allahın dinini ! ne referandum ne de dum dum .. hepsi boş çırpınış ...
emir 2010-01-03 23:07:46
Benim ummetimin omru 1500 seneyi pek gecmeyecek, buyurmus peygamber.Yani 50-60 yil sonra buyuk kiyamet alametleri gerceklesmeye baslayacak,500-600 sene sonra gibi de kiyamet kopacak.Bunlari hadis ve rivayetlerden acikca anliyoruz.Bu 500-600 sene icinde muhtemelen Deccal cikacak ve Hz.Isa ile girisecegi savasta oldurulecek.Sonra Isa Mehdi'nin ardinda namaz kilip musluman oldugunu ilan edecek ve butun dunya musluman olacak.Kurtla kuzunun yanyana yasayacagi Altin cag baslayacak.Isa ve Mehdi'den sonrada tekrar bozgunculuk ve kufre donus yasanacak.Kalan az muslumanin canini cennetten gelen bir yel(duman) kolaylikla kabzedecek,kalan kafirlerin ustune de kiyamet kopacak.Az kaldi...:) Hazirliginizi ona gore yapin.
fes 2010-01-04 10:47:39
Emir, falcılığa mı başladın yoksa? Bakıyorum şu olacak bu olacak diye atıp tutuyorsun, hani islamda gaybı Allah'dan başka kimse bilemezdi?

Türk basınında bu Baba Vanga haberi çok geniş yer buldu; neredeyse gazetelerin tamamında yer aldı.

Türkler böyle haberlere bayılırlar, bu konuda bulgarlardan hiç bir farkları yoktur.

Ne de olsa 500 sene beraber yaşadılar; türkler çaresiz hastalarını papaza, bulgarlar umutsuz hastalarını hocaya hep götürürlerdi.
şevked 2010-01-04 14:47:45
Ne hikmetse bir olay olduktan sonra "demişti" diyorlar.İnanmayın bu kahinlere mahinlere.
Emir,
kıyametin ne zaman kopacağını petgamberlerde bilmezler.Helede sayısal tahminlerde bulunmalarıda hiç söz konusu olmaz.O alametlerin çoğu zaten insanlık var olalı hep var toplumlarda.Kıyamet kozmik bir olay olacak bence ve daha çook binlerce yıl geçecek.
emir 2010-01-04 19:43:17
Allah peygambere ve bizlere gaybtan bir cok sey bildirmistir.Ben kafadan atmadim Ebu Davud'tan hadis yazdim.Ustelik kucuk kiyamet alametlerinin cogu gerceklesti,sira yer yuzunde ki butun yahudilerin oldurulmesine geliyor.