Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
BULGARİSTAN, KDV'Yİ DÜŞÜRMEYE BAŞLAYACAK

BULGARİSTAN, KDV'Yİ DÜŞÜRMEYE BAŞLAYACAK

12 Ocak 2010

Bulgaristan, bu yıldan başlayarak KDV oranını her altı ayda bir yüzde 0,5 oranında düşürecek. İsrail'e resmi temas düzenleyen Başbakan Boyko Borisov, İsrailli meslektaşı Benjamin Netanyahu'dan KDV oranının dürülmesi konusunda öneri gelmesi üzerine bunu değerlendireceğini söyledi.


Netanyahu, Bulgaristan'ın KDV oranını yüzde 2 düşüreceği 2011 yılını beklemesine gerek olmadığını, bunun için daha şimdiden çalışmalara başlanılabileceğini dile geitrdi. İsrail Başbakanı KDV'nin düşürülmesi hem yabancı yatırımcılar için cazip olmuş olacağını hem de ekonominin daha iyi gelişeceğini savundu. Başbakan Borisov ise, 'Umarım Maliye Bakanı Dyankov öneriyi kabul eder.' şeklinde yorumladı.
Borisov, bir kaç hafta içinde Natenyahu'nun maliye ve ekonomi danışmanlarının Bulgaristan'a geleceğini ve Bulgaristan ekonomisinin kalkınma seviyesi ve ekonomik krizle mücadelede bazı tavsiyelerde bulunacaklarını kaydetti. İkili görüşmelerde Natehyahu'nun Bulgaristan'a yapacağı ziyaret de ele alındı. Natenyahu'nun bu yıl yaz sezonu başına kadar Bulgaristan'ı ziyaret edebileceği kaydedildi. Kaynaklara göre, Bulgaristan'ın İsrail ile turizm, yüksek teknoloji ve askeri sanayi alanlarında işbirliği yapabileceği ileri sürüldü. Ayrıca son 11 yılda İsrail'e ilk defa Bulgaristan'ın Başbakan düzeyinde bir ziyaret gerçekleştirdiği bildirildi.


Kaynak: Cantay Kocaömer


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Mehmet Yörüker 2010-01-12 21:18:11
İsrail Başbakanının Bulgaristan Maliyesi ile ne ilgisi olabilir acaba? Bulgaristanın KDV'si ne zamandan beri İsrail'den soruluyor ki? Netanyahuda eski Jivkof zamanının bulgar ajanı olmasın sakın? Belkide borisofla netanyahu parçalanmış ailelerdendir, çünkü israie çok göç gitmiş bulgaristandan. Bu bulgaristanda KDV'nin ne olması gerektiğini söyleyebilecek bir tane adam yokmu? Bu nasıl milliyetçi başbakandır? Bunların milliyetçiliği sade Türklere kadarmı? Nerede bu Türklere gelince asan kesen atakacılar? Bu gerp içinde borisofa ne söylüyorsun sen diyecek adam yokmu? Bunu kendine bir parça haysiyeti olan hangi millet kabul edebilir ki? nerde DPS? DPS nerede muhalefet yapıyor acaba?
Mehmet Yörüker 2010-01-12 21:32:16
Bence İsrail, Bulgarla işbiliği yaparak aynı filistinlilere ördüğü duvarın benzerini batı kesiminden Türkiyenin önüne örmek istiyor. Bu yalaka başbakan aynı almanya ve fransaya yaptığı gibi AB'ye Türkiye girmesin diye en iyi piyon ben olurum demesi gibi, şimdide israile diyorki sen yeterki ağzıma biraz şeker ver bak ben sana neler yaparım neler demek istiyor. Bugaristan AB fonlarından umudu kesti. Ukraynada yakında yapılacak seçimleri Kremlin yanlıları kesin kazanacaklar gibi. Yani rus doğal gazı işide yattı. Bulgarlar gıra çıktı aranıyorla artık ne çıkarsa bahtına. Bu kışı belkide çıkaracak ekonomik güçleri kalmadı, kim atarsa bir kemik onun için oynamaya hazırlar. İzleyelim daha neler olacak neler.
fes 2010-01-13 00:31:58
Mehmet efendi, İsrail yüksek teknoloji üreten gelişmiş bir ekonomi ve Orta doğunun en güçlü ülkesidir. Arap dünyası dincilik, cemaaçılık, mesepçilikle uğraşırken onlar geldiler, islam dünyasının ortasında çelik gibi bir ulus devlet kurdular.

Halihazırda İsrail merkez bankası başkanı kimdir, biliyor musunuz? Daha önce İMF başkanlığı yapmış Stanley Fischer'dir. Dünya ekonomieri krizlerden kırılırken İsrail ekonomisi dipdiri ayaktadır.

90'ların sonunda türk ordusuna İranla savaştırırız düşüncesiyle çok gelişmiş elektronik sistemler sattılar, ancak türk ordusunun direnmesiyle fikir değiştirdiler. Şmdi büyük bir ihtimalle aynı gelişmiş elektronik silah sistemlerini bulgarlara da verecekler.

Emperyalist merkezler Türkiye'yi işgale hazırlanıyor. Türkiye'de dincilerle Kemalistleri, orduyla polisi, alevilerle sunnileri çatıştırarak bir iç savaş çıkartmak istiyorlar. Planladıkları bu oyun vaki olduğunda bir işaretle kürtleri isyan ettirecekler ve Türkiye'yi igal etme bahanesini elde etmiş olacaklar.

İşgal başladığında ermenilere, yunanlılara, bulgarlara ve kürtlere iş düşecek tabi. Bulgarlar trakya bölgesinden girecekler, egeden yunanlılar, kuzey İrak ve akdenizden amerikalılar ve ingilizler, doğudan ermeniler. Ruslar da her zaman olduğu gibi fırsattan istfade bazı bölgelerimizi işgal ederler.

İşgalcilerin yol göstericileri kürtler ve dinciler olacak. Kadınlarımız ve bacılarımızın ırzlarına geçilecek, yurdumuz yuvamız darma dağın edilecek.

Ve 300 sene sonra tarih "bir türk devleti ve milleti vardı, dinci melanet yüzünden yıkılıp yok oldu" diye yazacak.
İZMİRLİ 2010-01-13 02:21:45
N'aptın sen ba Çıkançı hepten batırmışın,bu kadar karamsar olma baya!...
Düne kadar Osmanlıda bizim ayak takımı olan yahudilerden mi çekiniyorsun vasam!
Büyük elçimize yaptıkları saygısızlıktan pişman olacaklar okaaa,bu olay İsrail hükümetinin sonunu getirecek görcen bak..
Valla Çıkançı sen var ya ''Metal Fırtına'yı'' tersinden yazmışsın.....

Saygılar

İzmirli
aynalı baba 2010-01-13 08:57:00
""(MILLENIUM CHALLENGE 2002) ABD, "bu" isim altında, 24 Temmuz 2002'de Nevada çölünde Türkiye'yi işgal tatbikatı yaparak "gözdağı" verdi.""

""CIA'nın yan kuruluşu Rand Corporation'un yayın organlarında ve ABD strateji merkezlerinin hazırladıkları raporlarda şöyle deniyor: "ABD artık ANAP ve DYP gibi partilerle Türkiye'yi kontrol edemez, Fazilet Partisi'nin başına yenilikçi kanadın geçmesi, Tayyip Erdoğan'ın Başbakan, Abdullah Gül'ün de Dışişleri Bakanı olması halinde ABD Türkiye'yi kontrol altında tutmaya devam edebilir." Tarih:20 Ekim 1996.""
hasan 2010-01-13 13:46:11
hepsı boyle yapıyoröhem GERBöhem BSP
Mehmet Yörüker 2010-01-13 20:51:34
Sayın Fes,
Bu kürsüde ismini açıkça yazan, rumuz kullanmayan biriyim. Efendilik vasfını kelimenin tam anlamıyla taşıdığıma inanmama rağmen, sizin bana ders verir gibi bir ifade ile direk şahsıma yönelterek kullanmanızı kabul etmediğimi belirtmeliyim.
İsrail hakkındaki düşünceleriniz tabii sadece sizi ilgilendirir. Ben, güçlü her zaman haklıdır, hep güçlünün yanında olacaksın, o zaman Borisof’da İsrail’e yaltaklanarak çok doğru bir şey yapıyor şeklindeki anlayışınıza katılmadığımı belirteyim.
Emperyalistler, İsrail, Amerika, Ruslar, İngilizler hep beraber Tükiye’yi işgal edecek, karılarımızı kızlarımızı da kirletecek, kürtler, ermeniler, yunan ve Bulgarlar da onlarla işbirliği yapacak ve buna da Türkiye’deki dinciler sebep olacak. Tamam bunları anladık, bulgaristan’dan Türkiye’ye sığınabildik, peki şimdi nereye kaçsak acaba? Bunu da yazında şimdiden tedbirimizi alalım.
Bu arada en son gelişme; hem İsrail başbakanı hem de dış işleri bakanı birlikte yazılı olarak Türkiyemiz’den özür dilediler. Bilginize!
Mehmet Yörüker 2010-01-13 21:15:13
Dilencilik, yada hizmetçilik yapmak kişinin kendi seçimidir. Nasıl düşünüyorsan osun. Sürünerek ilerlemek ya da göğsü dışarda, başı dik yürümekde kişinin kendi seçimidir. Başı dik olanında düşmanı çok olur ve belkide bu düşmanlar onu yokedebilirler. Ama haysiyetli milletler sürünerek yaşamaktansa kahramanca ölmeyi göze alabilen milletlerdir.
fes 2010-01-14 00:45:42
Mehmet Bey nereye kaçsak acaba diye sormuş. Cevabım şudur; Anadolu topraklarında yok olmuş bir çok millet nereye kaçtıysa oraya kaçarız.

Askeri ve siyasi birliği sonlandırılmış her millet parya durumuna düşer ve kısa bir zamanda dilini ve milli bilincini kaybeder. Tarih bize bunu söylüyor.

Eğer 1919'da Anadolu'da Kuvvay-i milliyeciler "Ya istiklal ya ölüm!" diyerek bir ölüm kalım muharebesine girmeselerdi askeri ve siyasi birliğimiz son bulacaktı ve biz şu anda bu yazışmayı bulgarca olarak yapacaktık.

Atalarımızdan bize miras kalan şu güzelim türkçemizi kullanabiliyorsak, bunu Skarya önlerinde hayatları pahasına duşmanı durduran kahramanlarımıza borçluyuz.
Mehmet Yörüker 2010-01-14 21:24:26
Sayın Fes,
Sizinle içinde bulunduğum bu karşılıklı yazışma üslubundan hiç memnun değilim. Bu konuda üzerime düşen hatadan dolayıda özür dilerim. Her konuda çok farklı düzeylerde olduğumuzu ve birbirimizi anlamadığımızı görüyorum. Farklı olmamız da tamamen normal bir şey tabiî ki. Örneğin ben Vatanımız işgal edildiğinde nereye kaçalım derken, vatandan kaçmak fikrinin ne kadar aşağılayıcı ve haysiyetli bir millet olma bilincine ne kadar ters olduğunu söylemek istemiştim. Ama neyse, demek istediğim; bu kürsü herkese açık bir kürsü ve hepimiz özgürce düşüncelerimizi paylaşıyoruz. Ben sizin ve tüm katılımcıların yazılarını okumaya devam edeceğim. Ama doğrudan kimse ile yıkıcı ve negatif bir çekişme içinde olmayacağım. Sizden de aynı yaklaşımı bekliyorum. Yolunuz açık olsun .
fes 2010-01-14 22:45:08
Ben de bir çekişme saikiyle yazmıyorum zaten. Tartışmaları kişiselleştirmemek gerek. Tersine, kişisel tartışalardan genele gitmek gerek.
Mehmet Yörüker 2010-01-16 17:08:54
Arkadaşlar, bu mesajın üzerinde benim adım kullanılarak yazılmış arka arkaya iki mesaj var. Bunlar benim değildir. Kendi adını söyleyemeyen korkak, başkasının adını kullanan ise şerefsizdir. Bu güzelim medya ortamını bize açan Müzekki Ahmet beyden rica ediyorum. Bu son mesajımdır. Bir daha asla mesaj göndermeyeceğim. Benim adıma gelen hiç bir mesajın yayınlanmamasını veya hemen yayından kaldırılmasını istiyorum.
Başarılar dilerim.