Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
KIRCAALİ HABER GAZETESİNİN YENİ OFİSİ AÇILDI

KIRCAALİ HABER GAZETESİNİN YENİ OFİSİ AÇILDI

13 Ocak 2010

Bugün Kırcaali’de Bulgaristan Türklerinin sesi Kırcaali Haber gazetesinin yeni ofisinin açılışı yapıldı. “Bılgariya” bulvarı No 53, kat 2’de bulunan ofisin açılış törenine Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, Başkan yardımcısı Nurcan Hüseyin, Bulgaristan Müslümanları Yüksek Şura Başkanı Şabanali Ahmet, yerel basın temsilcileri ve Kırcaali Haber gazetesinin ekibi katıldılar.
Sayın Şabanali Ahmet gazetenin yayın hayatında uzun ömürlü ve başarılı olması için hayır-duaları okudu.
Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis ise yaptığı tebrik konuşmasında: “Dört yıldan beri internet sitesi olarak ve iki yıldan beri de gazete olarak yayınlanan Kırcaali Haber bölgemizdeki basın ve yayın alanında bir boşluğu doldurduğuna inanıyorum. Gazetenin yayın ekibine bu yeni ofiste azimli çalışmalarını ve zirvelere doğru emin adımlar ile ilerlemelerini diliyorum.” dedi.
Açılışa katılan tüm misafirlere geleneksel Türk mutfağından baklava, börek ve dolmalar ikram edildi.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3230


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


İZMİRLİ 2010-01-13 17:43:30
Başarılar KIRCAALİ HABER ekibi..
İyi ki varsınız..

Saygılar

İzmirli
Kırcaalili 2010-01-13 18:03:11
Kırcaali Haber ekibinin yeni ofisi hayırlı uğurlu olsun. Başarılarınızın devamını diliyorum. Ne mutlu Türk'üm diyene.
Site yönetimine 2010-01-13 18:21:15
Yazıları daha iri harflerle yazamaz msınız? Pire gibi yazıları okumakda zorlanıyoruz da.
Mehmet Serbest- İzmir 2010-01-13 18:28:31
Kırcaali haber sitesi sonrada Kırcaali haber gazetesi bu iki haber kaynağı gerçekten o bölgenin büyük boşluğunu dolduruyor Bşkn müh.Hasan AZİZ in dediği gibi biz Kırcaaliler dünyanın dört bir tarafına dağıldık bir araya gelebildiğimiz, ortak buluştuğumuz tek yer bu iki yayın kaynakalrı bir çok zaman internete girdiğim zaman kendi postamdan önce Kırcaali haber sitesine giriyorum ve günlük olan bitenleri öğreniyorum Bunun için ise bu iki haber kaynağın sahibi Sn Müzekki AHMET'e ve onun değerli eşine sonsuz şükranlarımı sunuyorum Kırcaaliye zaman zaman vardığımda yine köyüme hareket etmeden derneğe uruyorum ve her gittiğimde yeni plaketler yeni başarılar bu da benim göğsümü kabartıyor Müzekki beye bİR kez daha yürekten teşekkürlerimi sunar yeni ofisinin de hayırlı olmasını ve başarılarının devamını diliyorum
Mehmet Yörüker 2010-01-13 21:30:24
Sayın ve sevgili Müzekki Ahmet,
Gerçek anlamda yalnız başına olduğunuzu düşündüğüm bu yolda size büyük bir sabır, kuvvet ve muzafferiyet vermesini Cenab-ı Allah'dan dilerim. Sizi Bulgaristanda Türklüğü tek başına savunan, Fatih Sultan Mehmet'in ikinci bir Ulubatlı Hasan'ı gibi görüyorum. Allah yardımcınız olsun, sizi ve sizin gibileri daima var ve galip kılsın.
İbrahim Baltalı/Gümülcine 2010-01-13 22:29:16
Kadim dostum ve sevgili kardeşim Müzekki Ahmet'e yeni bürosunda yaşadığı topraklar için daha da hayırlı işler yapmasını temenni ediyorum. Kendisine her türlü yardıma hazır olduğumuzu da buradan ayrıca belirtirim. Kırcaali Haber gazetesinin yeni bürosu hayırlı olsun ve tabii ki bu gazete de Bulgaristan Türklerine ilelebet hizmet etsin ve uzun ömürlü olsun. Bütün dostlara selamlar
fes 2010-01-13 23:52:18
Bulgaristan türkleri, yunanistan türkleri gibi tabirleri kullnacağımıza başka kavramlar kullanmalıyız diye düşünüyoum.

Mesela Batı Tarkya türkleri, Rodop türkleri, Deliorman veya Tuna boyu türkleri diye adlandırmalar kullanabiliriz.
Zihni Yıldız 2010-01-14 08:39:38
Hayırlısı olsun.Tebrik ederim.İyi ki varsınız..Bulgaristan Türkleri'nin Haber Portalı'na sevgi dolu selamlar.
Zihni Yıldız 2010-01-14 08:42:59
Yapma -fes, kendi kendimize "bölünelim" mi diyorsun yani..Plevne'de ,Varna'da , oturanlar ne Türkü diyecekler.
fes 2010-01-14 09:01:13
Madem öyle daha brleştirici olan "Balkan türkü" tabirini kullanalım.

"Bulgaristan türkü, yunanistan türkü" tabirleri vicdanlarımızı rahatsız ediyor. Hadi bizi adam yerine koysalar o tabirleri kabul etsek, ama öyle bir şey yok; hepsini hayalinde türklere güzelce bir genosit yapmak veya en azında Anadolu'ya sürmek vardır.

O bakımdan diyorum.
Erdinc KAHRAMAN 2010-01-14 09:36:14
Boyle guzel haberler okumak , kardeslerimizin faaliyetlerinden haberdar olmak bizleri ziyadesiyle memnun ediyor.


Bulgaristan'daki herkese huzur, baris ve guven dolu gunler diliyorum.

Kadife kutudaki mucevher gibi degerli Turkl Azinliginin
kiymetini bilmelerini diliyorum.
Gulnar Kasim 2010-01-14 15:48:46
Hayirli, olsun Muzeki bey.
hüseyın kaptan 2010-01-14 20:50:10
tesekür ediyorum kırcali haber büyük mutluluk duyum okumaya devam edecem ne mutlusun türkum saygılar delıormana
Balkanlarinefendisi 2010-01-14 23:48:34
fes internet faresimisin sen?

istanbul ve cevresi sehirlerde kac tane bulgaristan Turkleri adinda dernekler var. Bir pazar chik hepsini dolash. icheriye gir selaaaaaamun aleykum de camiye girer gibi. Ondan sonra sor bakalim yahu boyleyken boyle sizin dernein adi neden shu degilde bu diye sor. Ammmmaa soramazsin , orasi Turkiye, senin gibiler Turkiyede ichine kapali yashar korkularindan :)

Ammma bg da bir Turk bir shey yapincada ichine sindiremezsin. Yapamayincada baslarsin elestirmeye oturdugn yerden. Hemen falanca bilge ne demish bu konuya yakin diye kitap kurcalarsin googleden laf ararsin :)))
fes 2010-01-15 00:59:32
Agamoğulu sen beni yanlış anladın galiba, birinin bir şey yapmasını neden içime sindremiyeyim ki ben yav?

Ben derneklere selaamu aleyküm diyerek girseymişim. Girmediğimi nereden biliyorsun be bomoğlu?

Ben başlarmışım eleştirmeye, falanca (!) bilge ne demiş, onu yazarmışım.

Bak aretlik, eleştiri yapabilmen için fikrin olması lazım, fikir sahibi olabilmen için ise, belli bir birikimin olması lazım.

Ben olup biteneri kritik etmeye çalışıyorun ve bu işi yeterince iyi yapamadığımın farkındayım. Tebrik etmelerle, kutlamalala çağıdaş bir toplum olacağınızı düşünüyorsanız devam edin.
Türkiye'den 2010-01-15 07:43:43
Hayırlı uğurlu olsun. İnşallah daha büyürsünüz, gençler yetiştirir, yeni nesilleri Türklük davasına katarsınız. Esasen Müzekki bey'in ortaya koyduğu bi,r ekoldür, kültürdür. Çıkarsız, tertemiz bir Türk olarak Müzekki bey, unutulmaya yüz tutan idealleri temsil ediyor. Ve bu temsil çevresine ışık olarak yansıyor. Bulgaristan Türklerinin tarihinde Müzekki bey bir yer edinmiştir. Başarılarının devamını diliyorum. Türk milleti seninle.
Kirkpinar Cazgiri 2010-01-15 17:01:08
Deliormanlı Balkan Türklerinden olup(Eskicuma)Kircaali deki
gelişmeleri büyük takdirle takip etmekteyim,Sayın Müzekki Ahmet ve ekibini, Sayın Belediye Başkan,ını ve Kırcaalide ki
soydaşlarımı cani yürekden kutluyor,birlik ve beraberliklerinin
devamını diliyorum.(Sayın Ibrahim Baltalıyada sevgi selamlarımı
sunuyorum)Allah cümlemizin yardımcısı olsun.
Balkanlarinefendisi 2010-01-16 00:14:44
Muzkki Ahmet Beyin gazete chikarmasi tabiki iyi olmush. Amma ben Muzekki Beyin gazeteciglinden bir shey anladiysam :). Muzekki beyin gazeteci olarak hich fikir yazisini okumadim. Varsa bana link gonderirmisiniz. Simdiden cok teshekkur ederim. Mesela ibrahim Baltali Bey gazetecidir ama bir chok kendine ait yazilari var.

Fes sendede nebilgi ne birikim varmish yahu oyle, bilimi tibbi alt ust ettin. Bir bulgarin kafasinin kocaman olmasini domuz eti yemesine bagladinya :)))

Senimi kiralim fes, tebrik etmeyi kaldiracagiz bu sitede.
fes 2010-01-16 00:54:09
Vasil Levski nin tuklanmasını tasvir eden, bulgar tarih kitaplarına da girmiş tabloda türk zaptiyelerinin son derece olumsuz tasvir edildiklerini görmekteyiz; bulgar ressamı niye öyle resmetmiştir türkleri acaba?

Sözde Batak katliyamı tablosuda öyle; türkler koca burunlu, pis bakışlı, şeytanımsı yaratıklar olarak resmedilmiştir. "Kırvavoto pismo" tablosunda ise, katledilerek kanına banzıra banzıra mektup yazılan türk, karikatürize edilerek resmedilmiştir.

Peki bulgarlar bu bilim dışı tabloları neden yapmışlardı? Şundan yapmışlardı; bulgar halkının türklere sadece karşı olmaları yeterli değildi, türklerden fiziki olarak tiksinmeleri ve iğrenmeleri de sağlamnması gerekiyordu.

Benim yapmak istediğim de aşğı yukaru odur. Laf aramızda, adamları kafaları gerçekten büyükçe biraz ve de haddindan fazla sevimsizler.
Balkanlarinefendisi 2010-01-17 00:38:06
yahu fes sen hich cuneyt arkinin malkochoglu filmini kara murati seyretmedinmi?

Bizans imparatorunu genelde erol tash oynar yada tecavuzcu coshkin veya nuri alcho.

Gorsel propagandada sadece bulgarlarmi basharili? Turkler bir halt degilmi?


Sen ne anlatiyorsun? Chocukmu kandiriyorsun sen?
fes 2010-01-17 17:39:54
Bir yerde okudum; Osmanlı zamanında İstanbul'da bulgarları sarı poturları, koca kıçları ve koca kafalarından tanırlarmış. Diyelim ki bir İstanbul kahvesinin önünden sarı poturlu bulgarlar geçiyor, kahvehanedekiler " Ha bakın bakın, abraş manda gibi bulgarlar geçiyooor!" diye birbirlerini haberdar ediyorlarmış.

Baktım Bojidar denen adamın da Allah vergisi şinik gibi kafası var, o saat paralellik kuruverdim.

Bunnla berber, bulgarların iyi resim kabiliyetleri varken türklerde aynı kabiliyet yok demedim ben, sen yanliş anlamışsın; okadar resim yapma becerisi türklerde de var.

Bilindiği üzere bulgar zografları, ortodoks dinlerinin gereği olarak tuvale Hazreti İsa, Meyem ana veya sveti bilmem kim ikonaları resmederler; ortodoks ahali de bu ikonların karşısına geçer ve habire tapınmağa başlarlar. Bir insanın resmettiği bir şeyin tanrı veya sveti bilmem kim nasıl olabildiği, bir tükün kafası asla almaz.

Zograflardan gelen bu gerçeğe takla attırma damarı moden çağlarda olmayan Batak katliamının resimlerini yapabilme becerisine dönüşmüştür. Bulgar halkı,yaptığı kakasına bakan çocuk gibi bu kartinalara bakar ve "mamka im turskaaa!"diye bağrmadan edemez.
Balkanlarinefendisi 2010-01-20 14:24:41
fes birak shimdi ressamlari , bir bilgenin teki demishki balik bashtan kokar.

Sen once lafini soyledin sonra yok sanatmish yok fiziki ozellikmish gech bunlari.
fes 2010-01-21 08:02:31
Balkanların efendisi kim sence, bulgarlar mı?
Suphi Mazre 2010-01-28 15:33:11
Dğerli Bulgaristan Kırcaalıhaber Gazete Yayın Ekibi Şair-Gazeteci Suphi Mazrek Kosova Cumhuriyet Türk Belediyesi olan Mamuşa'danım www.kircaalihaber.com siyenizi günlük okuyorum,ve oradan haber alınca Kircaalihaber gazete ekibi yeni ofisine kavuşmuş buna çok sevindim çalışmalarında başarılar dilerim.Gazete daha uzun ömürlü olmasını canı gönülden dilerim.
Suphi Mazrek-Mamuşa
Suphi Mazrek 2010-01-28 15:34:04
Dğerli Bulgaristan Kırcaalıhaber Gazete Yayın Ekibi Şair-Gazeteci Suphi Mazrek Kosova Cumhuriyet Türk Belediyesi olan Mamuşa'danım www.kircaalihaber.com siyenizi günlük okuyorum,ve oradan haber alınca Kircaalihaber gazete ekibi yeni ofisine kavuşmuş buna çok sevindim çalışmalarında başarılar dilerim.Gazete daha uzun ömürlü olmasını canı gönülden dilerim.
Suphi Mazrek-Mamuşa