Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
KIRCAALİ HABER GAZETESİ HAFTALIK YAYINA BAŞLIYOR

KIRCAALİ HABER GAZETESİ HAFTALIK YAYINA BAŞLIYOR

21 Ocak 2010

Değerli okuyucularımız,
Kırcaali Haber gazetesinin ilk sayısı Aralık 2007 yılında yayınlandı. Aylık olarak okuyucularla buluşan gazetemiz Kırcaali bölgesinde en çok okunan gazeteler arasında yer aldı. Bulgaristan Türklerinin sesi olan gazetemiz üçüncü yılında da halkımız tarafından büyük ilgi görmektedir.
Bir ülkede azınlık dilinde gazete çıkarmak pek o kadar kolay bir iş değildir. Tüm zorluklara rağmen biz gazetemizi düzenli olarak ayda bir çıkartmaya devam ettik. Bu iki yıl zarfında bizlere maddi ve manevi destekte bulunanlar oldu. Kendilerine candan yürekten teşekkür ediyoruz.

Değerli kardeşlerimiz,
Sizden çok sayıda mektup aldık. Sevdiğiniz gazetenizi ayda bir değil de, haftada bir yayınlanmasını istiyorsunuz. Biz de sizlerin sesinize kulak verdik ve bu yılın Şubat ayından itibaren Kırcaali Haber gazetesini önce 15 günde bir, Mart ayından itibaren ise haftada bir yayınlamaya başlıyoruz.
İnşallah sizlerin sayesinde ve sponsorlarımızın maddi desteğiyle her hafta huzurlarınızda olup, daha da güncel haber almanıza imkan sağlayacağız.

Kaynak: Kırcaali Haber Gazetesi Ekibi


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Durmuş ARDA 2010-01-20 21:29:57
Hayırlısı olsun!
Şimdi haftalık, umarım daha sonra günlük olur...
İyi ki varsınız...
KIRCAALİ HABER Gazetesinin başarılarının devamını dilerim...
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-21 00:16:11
Biz Ses gazetesini de görmek isteriz...
İZMİRLİ 2010-01-21 00:34:00
Her ikisini de günlük olarak görmek isteriz,temennimiz en az günlük 10 sayfa...

Saygılar

İzmirli
Kircalihaber Duyuru 2010-01-21 04:15:51
burda dps kufur etmek serbest
gitin bakalim bulgar sitelerine kendi partisine kufur etirceklermi etin an yersin ayvayi fakat bu site kufur etmek serbest dpsye karsi
İSMAİL 2010-01-21 11:27:18
İnşallah günlük yayına da geçer.Bu arada sponsorlar yanında halkımız gazeteyi satın alarak ta destek olmalıdır.
Türk 2010-01-21 18:47:27
Yazılan yorumlardan site sahibi sorumlu değil. Lütfen bırakın suçlamalarınızı.
tebrikler 2010-01-21 20:04:27
devam!!! inşallah daha da büyüyecek, tebrikler müzekki bey
Er 2010-01-21 23:06:40
Muzekki!, jeleva hakkinda hich haber yok kircali haber sitesinde ve gazetesinde. Nedendir acaba.

Jeleva Boykonun avrupaya yolladigi biri, neden istifa etmish?Bizi gazeten araciligi ile bilgilendirirmisin?

jeleva haiti adasini ve Kongonun haritada nerde oldugnu bile bilememish yani hangi kitada oldugnu bile bilmiyormush.

Tum bg bu haberi konushurken bu sitede jeleva ile ilgili tek bir haber yok.

Aslinda bu chok normaldir jeleva ichin. Daha once biryerler yazmishtim. bg da bir kishi 5 tane universite okusada genel kulturunde pek degishiklik olmaz diye , ozellikle bayan ise...
Er 2010-01-21 23:07:48
haa, birde jeleva avrupadada boyko borisovun sozu gechtigni sanmish :))))
ARDİNODAKİ HASANE KAPATILMASIN 2010-01-22 16:38:17
Tebrikler iyiki varsınız teşekürler.Bu ardinodaki hastanenin kapatılmasın için gerekirse grev yapalım teşekürler.
Kara Ibrahim Aga 2010-01-23 20:38:46
Zamaninda "Serbest Avrupa" radyosu böyle kapanirdi..
-Sayin Dinleyeciler siz "bagimsiz" Serbest Avrupa radyosunu dinlediniz.Radoymuz Amerikan Kongre tarafindan finanse edilmektedir...ha..ha
Nerden de aklima geldi.....
fes 2010-01-24 11:38:15
İyi ki ki aklına gelmiş, demek parayı veren düdüğü çalar kuralı demokrasinin beşiği aömerikada da geçerliymiş.

Birinin üzerine çamur sıçratacaksan, paracıklarına kıyıp en azından bir internet sitesi açacaksın. Bir kere site açtınmıydı, artık Aço Boyana sarayında şunu yaptı bunu yaptı diye dilediğini yazabilirsin.