Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
ARDİNO’DA HASTANENİN KAPATILMASINA KARŞI PROTESTO DÜZENLENDİ

ARDİNO’DA HASTANENİN KAPATILMASINA KARŞI PROTESTO DÜZENLENDİ

22 Ocak 2010

Dün Ardino’da / Eğiridere/ yaklaşık 2000 kişi, yerel hastanenin kapatılmasına karşı protesto yürüyüşü yaptılar. Aynı saatlerde Ardino Belediyesi ile Kırcaali sağlık kuruluşları temsilcileri arasında görüşme düzenlendi. Görüşme sırasında Sağlık Bakanlığının kriterlerine uymadığı gerekçesiyle hastanenin iki hafta içerisinde kapatılacağı anlaşıldı. Onlara göre hastanenin her bölümünde iki doktor ve bir uzman hekim olmalıdır. Hastanede şu an 13 tıp uzmanı çalışıyor.
Kırcaali bölge sağlık merkezi 15 günün içinde Sağlık Bakanlığının kriterlerine uyması için hastaneye süre verdiklerini açıkladı. Sağlık Bakanlığının önerisi ise hastanenin acil yardım merkezine dönüştürülmesi yönünde. Ardino Belediye Başkanı Resmi Murad yaptığı açıklamasında bir yıl içerisinde Ardino ve komşu belediyelerden 2500 hastanın burada tedavi edildiğini söyledi.

Kaynak: KH


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


GÜRAY 2010-01-22 15:10:47
KAPATILMASIN .BÖYLE BİŞİ OLMASINI İSTEMİYORUZ.
SABRİ 2010-01-22 15:21:48
Hastanemizin kapatılmamasını istiyoruz.
ERAY OZGUR 2010-01-22 15:27:56
HASTANEMİZ KAPATILMASIN ZATEN SINIRLI SAYIDA SALIK HIZMETİ VERİYORSUNUZ ODA KAPATILIRSA ARTIK PEYKALARDA SEDYE NİYETİNE YATARIZ ÇAM AĞAÇLARININ KOZALAKLARINDAN İLAÇ YAPAR İÇERİZ SİFA NİYETİNE; BİZ O KOZALAKLARI İÇERİZDE SİZLER (HASTANENİN KAPANMASINI İSTEYENLER) AÇIN KALANIYLA BASURUNUZA ŞİFA ARARMISINIZ BİLMEM!!!!!!!!!!!!!!!!
GERP OY VERENLER 2010-01-22 15:33:08
ISTE SIZLERIN OY VERDIKLERINIZ BUNU YAPIYOR DPS OY VERMYENLER YANI DÖNEKLER GERP OY VERIN NAMSU ALSINLAR TITREYIN VE KENDINIZE DÖNUN VE DPS KUFUR ETMEYI KESIN!
Azize Işık 2010-01-22 15:40:58
Ardino'da 10 tane hastane vardı da benim mi haberim yok. bölgedeki tek sağlık sektörünün kapatılmasının ne gibi bi mantığı olabilir ki. saçma sapan işler yapmayınız. hastanenin daha üst bi kalitede çalışmasını, hizmet vermesini sağlayacağınız halde kapatmak nerden çıktı. kapatılmasına karşıyız.
NAZIF RUSTEM 2010-01-22 15:45:56
BEN BOYLE BIR SACMALIK DUYMADIM NE KAPATMASI BU BOYLE OLDU OLACAK ALIN BIR SILAH VURUN HERKESI KIMSENIN INSANLARI MAGDUR ETMEYE HAKKI YOK
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-22 15:49:22
Türkleri Bulgaristan'dan uzaklaştırmanın en kolay yolu onları sağlık hizmetinden mahrum bırakmak ve gebermelerini sağlamak.

Kültür bakanına selamlar! Kolay gelsin!
ARDINOLU 2010-01-22 15:58:34
YENI HUKUMET KENDINI BOYLE GOSTERIYO ISTE.HIC MI DOKUNULCAK YER KALMADIDA HASTANEMIZE GOZ DIKTILER, USTUNE USTELIK DEVLETE GELIR GETIREN BIR YER.RESMEN OLUN DIYOLAR, INSAN HAYATI DEMEK KI BU KADAR DEGERSIZMIS.O ZAMAN ONLAR GELSINLER YASASINLAR BURADA, SOFYADAKI HAYATINI BIRAKIP GELSINLER BAKALIM KUCUK KASABADA YASAMAK NEYMIS.HEPSINE YAZIKLAR OLSUN.ALLAH CEZALARINI VERIR INSALLAH.
Beynur - Almalı 2010-01-22 16:56:52
Ahmet Doğan iktidardan gidecek, herşey şukar olacak diyenler nerede? Çıksınlar o şamak ağızlarıyla bir şeyler söylesinler.
OSMANLI 2010-01-22 20:54:51
Arkadaşlar Ardino'daki hastane o yörede yaşayan Türk halkı için çok önem taşımaktadır. Rodoplardaki yol şartları gıdıların yaşadıkları bölgelerdeki gibi elvereşli değildir. Onun için hepimiz o hastanenin kapatılmasına mane olmamız gerekiyor.
Çiflikten 2010-01-22 21:26:49
Bir tek hastanemiz var onu da alın elimizden
ne de yapsanız sökemessiniz bizi yerimizden
biliyoruz ki bize değer vremiyorsunuz, aadiler
her şeye rağmen direneceğiz biz Eğridereliler

Dağı, taşı ,toprağı ve yaprağı buraları bizimdir
ölsekte kalsakta buradayız emanetimizdir
asırlardır vardık bu topraklarda, var olacağız
her zaman yolumuzuu bulmuşuz yine bulacağız

Senin ancak yıkmaya gücün yetiyor değil yapmaya
g....n sıkışınca başlarsın malı mülkü her şeyi satmaya
Türk insanı mert dir bilgedir her zaman bulur şifayı
sana boyun eğimez ey zalim kolay, çeksede cefayı

Dağlar meşe ve insan yetiştirir unutma, biz dağlıyız
yar etmeyiz buraları kimseye bunda çok iddalıyız
ne geçer ki eline yakıp yıksan bile buraları be zalim
üzerimize beton bile döksen su gibi sızacaz ey hain
Hasan Ademov HOH 2010-01-22 22:13:28
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=466294
emir 2010-01-22 22:42:35
"Novo Vreme" ve "GERB" hayrani Egri Dere halki hasta olmaz,kapansin varsin...
EMRE SATILMIŞ 2010-01-22 23:04:31
KESINLIKLE KAPATILAMAZ BU SALIK BAŞKA ŞEYE BENZEMEZ LUTFEN


KAPATMAYIN
aynalı baba 2010-01-22 23:17:48
Geçen seçimlerde bazı Eğridere göçmenleri Türkiye'den otpbüsle gelip DPS'nin rakibi partilere oy vermişlerdi.

İstisnaları tenzih ederek Kırcaali bölgesinin insanları için şu söylenebilir: cahillikde bir numara yukarı Arda köyleridir, iki numara Eğiridere köyleri, üç numara Killi köyleri, dört numara Koşukavak ve civarıdır.
delikenlı olun delikanlı 2010-01-22 23:58:04
cahiler beli oluyor sonucta sende göcmensin salak bünyarın senin de başına gelir.hernolursa olsun desteklemen lazım
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-23 00:04:27
Eğriderenin topalını Bağdat'ta bulmuşlar da...
YAZIKLAR OLSUN 2010-01-23 00:06:13
Böyle bir vicdansızlık olmazya.Yaşlı insanlarvar orda onları resmen katletmek demektir.yazıklar olsun insanlık ölmüş.Hernolursa olsun istersiyasi olsun isten karşı parti olsun ama hastanelere dokunulmamalı.buna karşı yazılar var.unutmayınki birgün sizinde anneniz babanız hasta olur.Her nolursa olsun desteklemimizlazım gerikirse grev yapalım gerekirse destek olalım.Butün göcmen arkadaşlarıma ve dostlarıma ve halkıma sesleniyorum destek olun destek.

BU BAŞKA BİŞİ BENZEMEZ HASTANE LAN HASTANE RESMEN HAYATLA OYNAMAK DEMEM......

HERKEZ DESTEKCİ OLMASI LAZI HERKEZİM KİMSE AYIRT ETMEDEN İŞİM DÜŞMEZDEME UNUTMA BİRGÜN SENİNDE BAŞINA GELİR.DESTEK OLUN DESTEK.

SONUCTA SENDE O TOPRAKLARDAN GELMİŞ BİRİSİN BULGARİSTANIN HERNERESİNDEN OLURSAN OL DESTEKCİ OL DESTEKCİ.......
BU RESMEN KATLİYAM 2010-01-23 00:12:05
TEK KELİMEYLE YAZIKLAR OLSUN YAZIKLAR GERCEKTEN YAZIKLAR OLSUN . DİCEK VEYA SÖYLENCEK OKADAR SÖZVARKİ.NEDİĞİM ALLAHTAN BULSUNLAR YAZIKYA. HASTANE NEDEMEKYA HAYAT KURTARMAK DEMEKTİR.SEN NEYAPIYORSUN KAPATIYORSUN YAZIKLAR OLSUN.İŞALLAH KAPANMAZ İŞALLAH O İMZALARI ATAMAZSINIZ.
RUCSUKLU 2010-01-23 00:14:56
Bir tek hastanemiz var onu da alın elimizden
ne de yapsanız sökemessiniz bizi yerimizden
biliyoruz ki bize değer vremiyorsunuz, aadiler
her şeye rağmen direneceğiz biz Eğridereliler

Dağı, taşı ,toprağı ve yaprağı buraları bizimdir
ölsekte kalsakta buradayız emanetimizdir
asırlardır vardık bu topraklarda, var olacağız
her zaman yolumuzuu bulmuşuz yine bulacağız

Senin ancak yıkmaya gücün yetiyor değil yapmaya
g....n sıkışınca başlarsın malı mülkü her şeyi satmaya
Türk insanı mert dir bilgedir her zaman bulur şifayı
sana boyun eğimez ey zalim kolay, çeksede cefayı

Dağlar meşe ve insan yetiştirir unutma, biz dağlıyız
yar etmeyiz buraları kimseye bunda çok iddalıyız
ne geçer ki eline yakıp yıksan bile buraları be zalim
üzerimize beton bile döksen su gibi sızacaz ey hain

BU YAZI HERŞEYİ ANLATMIŞ.


YAZIKLAR OLSUN YA
YUHHHHHHHHHHHHHH 2010-01-23 00:19:31
BU KADARDA OLMAZ.UYUMAYIN EY BİZİM İNSANLAR UYUMAYIN YAPALIM BİŞİLER.EY YETKİLİ İNSANLAR VE GÜCLÜ İNSANLAR YAPALIM BİŞİDE KAPATIRMAYALIM.

KIRCAALİ HABER TEŞEKÜRLER.

DESTEKLERİ DAHA COK GÖRMEK İSTİYORUZ
KARDEŞ 2010-01-23 07:33:34
Bu hastane oranın insanı için çok onem taşımaktadır demiş bir dostum elbette ki katılıyoruz ama esas oranın insanı daha çok önem taşımaktadır orası için bu insanlarımıza sahip çıkarsak zaten hastanemize de sahip çıkmış oluruz
şu an işte sıra DPS de büyüklüğünü göstermeli ve bastırmalı çünkü çok yakında yine seçimler var insan kalbi tehdit ve vesayre gibi hareketlerle değil hoş görü ve iyi niyet göstergesiyle kazanılır işte şimdi DPS şu an ıspatlaması gerek gerçekten insanına mı değer veriyor yoksa koltuğuna mı ,Biz bu site ailesi olarak bu kardeşlerimiz için ne yapabiliriz DPS den bu yazımı okuyan varsa lütfen öneri getirsin destek verebilmemiz için desteğinize ihtiyaç vardır çünkü DPS ağacının yeşil kalabimesi için suyunu hep bizler taşıdık işte Eğri dere ağaçlarının yeşil kalabilmesi için o size taşıdığımız sudan birazını geri istiyoruz
aygün altınkaya izmir 2010-01-23 08:47:43
ardinoda hastanesini kapatılmasını buyuk bir şidetle kınıyorum.hastanemiz kapatılamaz
NECMETTİN ALMALI 2010-01-23 10:37:36
GÜZEL ARDİNOMUZUN HASTANESİNİ KAPATAMAZSINIZ YAZIK HALKIMIZA ARDİNO YA SEÇİLEN YENİ BELEDİYE BAŞKANINA BU ŞİKAYETLERİ İLETMEK LAZIM SEÇİLİRKEN BUNU MU YAPACAKTI !!!
R.Mutlutürk 2010-01-23 14:10:48
Bizler heryerde varız,evet,Bağdat'da bizi görebilirsin,ama biz senin ensendeyiz, ulen, papaz kılıklı miskin sakalını da, kalimyavkanı da,her şeyini ağzına tepeceğiz...
SAYIN KIRCAALİ HABER 2010-01-23 16:39:43
SİZDEN BİR RİCAM OLUCAK KANPANYA BAŞLATA BİLİRMİSİNİZ HASTANENİN KAPATILMASIN DİYE LÜTFEN RİCA EDİYORUM.KAPATILMASIN DİYE BİR KAMPANYA SİDEDE YAPIN.

ŞİMDİDEN COK TEŞEKÜRLER.


EY YETKİLİ İNSANLAR BU VİCDANSIZLIĞI DUYMUYORMUSUNUZ YAZIKLAR OLSUN GECE YATINCA NASIL UYACAKSINIZ YAPMAYIN BUNLAR HEP SİZİN ELİNİZDE.KAPATILMASIN KAPATAN ELLERDE BİRGÜN CEKSİN ........
Kara Ibrahim Aga 2010-01-23 20:27:50
Purtrete baktimda.Yani nerde Siyasiler,Din Adamlari,Entellerimiz...nerde DPSnin yerli yömeticileri.
Nerde Belediyeden avanta alanlar...
Nerdeler?
Aynen Filistindeki gibi,karilar chocuklar önde..........
***
Bu arada Acho'yu tebrik ediyorum.Kendisini 4 sene daha sechtirmish bizim Lokum gibi tatli halka ve ne psiholojisene sayib oldunu yazmayayim.Bilenler bilir zaten.
Bu konuda bir achiklamasi yok mi Boyana Sarayindan...
her halde böyle küchük sheylerlen urashacak vakti yoktur..
anlayana sivri sinek saz. 2010-01-23 23:55:09
AH KARA İBRAM AGA AH.SENİN BU AÇON(A.DOĞAN),20 YILLDIR ANAMIZI BELEDİ.NE YAZIK Kİ,BİZİM BU CAHİL VE KORKAK HALKIMIZ UYANAMADI.ÇOK YAZIK.
Kenan Savaş(Özaladağlı) 2010-01-24 00:09:06
Allllloooooooooooo bakın size ne diycem manyakmısınız lan siz.bütün dünyada son 10 yıldır en büyük yatırımlar sağlık sektorüne yapılıyor ve siz İrderemizin tek hastanesi olan hastanemizi kapatmak mı istiyorsunuz,valla bravo.nerde bu DPS nerde bu millet.
fes 2010-01-24 10:13:06
Nasıl belledi 20 yıldır Aço gene sizin ananızı bakalım be yav? Bre gavatlar, kıçınızda çıban çıksa Açodan bileceksiniz!
Sorarım size, Aço iktidardayken Ardino hastahanesi kapanmış mıydı?

Ahmet gitsin Boyko gelsin diyenler siz değil miydiniz? Geldi Boyko işte ve ilk yaptığı iş milletin hastahanesini kapatmak oldu.

İt gibi kuyruğunuzu kısacağınza kıçın kıçın yorumlar yapıyorsunuz. Aço Boyana sarayında ne yapıyormuş. Sen ne istiyordun, ağızına kaşıkla yemek mi tutsaydı?
ali şumlu 2010-01-24 17:00:12
Bu hukumet nasıl bir hukumet ya olmaz böyle yazıklar olsun.Hastane kapatılırmı hiç yazıklar olsun uyuma halkımız uyumasın seslerini cıkarsın seslerini yukseltsinler. belediye başkanları hem kırcaali hem ardino belediye başkanları uyumayın halkınıza destek cıkın
Fes'e 2010-01-25 00:50:47
Fes,boş boş konuşma,neyin ne olduğunu bizden daha iyi biliyorsun,ama g.....ü kaptırmışın DPS'ye geri dönüş yapamıyorsun.Sadece Ardino'nun,Dulovo'nun hastanesi mi kapatılıyor?.Radomir ve diğer etnik bulgarlarlın yaşadığı kasabaların da hastaneleri kapanıyor.SEBEBİNİ BİLDİĞİN HALDE,söylemiyor,gerçekleri sapıtıyorsun.Neden?.İşine gelmiyorda ondan.
Sekiz yıl tecrübesiz,yeteneksiz,ilgisiz,köşeyi dönem,cebimi dolduram düşünce ve zihniyetindeki admların yönetiği devletin hastaneleri çürük meyvelerini
vermeye başladılar.Bunda şaşacak ne var.
fes 2010-01-25 09:25:16
Adam şunu demek istiyor: bundan önceki hükümetler Ahmet Doğan'dan dolayı sekiz sene boyunca her şeyi okadar bozdu ki, şimdi cıvanım Boykomuz hastaneleri kapatmak zorunda kalıyor.

Gözlerini Ahmet Doğan nefreti öylesine bürümüş ki, değil Boyko, şeytanla bile işbirliği yapmaya hazır ve nazırlar.

Dikkat ettiyseniz, DPS'ye çamur atmaktan başka hiç bir konuda yazı yazmıyorlar, varsa yoksa DPS duşmanlığı.

Siyasi analiz nedir bilmezler, ders asla çıkarmazlar. Son seçimlerde halkın kahır ekseriyeti neden Ahmet Doğan'a verdi oyunu, diye kendilerine sormazla.

Cahil adam niye cahildir? Çünkü o neyin mümkün olabileceğini ve neyin mümkün olamıyacağını bilmez. Onlar bulgar meclisinde Adem Kenan, Mehmet Hoca gibi patetik iki konuşma yaptıklarında her şeyin çözüleceğini zanneder.

Yüksek tahsili bile olmayan, bir takım torna tesviye (şloser montyor) meslek liseleri bitirmiş adamlar, kendilerini politikanın piri zannediyor. Onlara göre kitap mitap okumak hiç gerekmezmiş.

Kalburcu cigenenin dediği gibi, saat tamir etmekden dah kolay ne var ki? Ai koy, al koy.
fes 2010-01-26 09:12:51
Rejim yanlısı türk duşmanı lafları sana ait, 600 bin küsür insan senin gibi düşünmüyor. Yok alternatif ykmuş da, insanlar çifte vatandaşlığın kaldırılmasından korkmuşlar mış da... Bırakın bunları vede kendinze gelin.

Ksım Dal abimiz traktoristlikten gelme ama o sizin gibi boyundan büyük işlere kalkışmıyor, Amet Doğan'ın üstünlüünü ve liderliğini kabul etmiş durumda.

Adem Kenan'ın çıkışı ne zaman haklı ve geçerli olur biliyor musun? Ardında bulgarları yerle bir edecek askeri gücün olur, ultimatom verirsin. Fakat bir gücün olmaksızın maksimalist isteklerde bulunursan, kendini pataklatmaktan başka bir şey yapmış olmazsın.

Mehmet Hoca ise romantik bir revolüsyoner olmak istiyor; gerçeklerle alakası olmayan abartılı bir dünya görüşü var. Hiç bir şey yapamaz o, biz onun soyunu sopunu biliyoruz. Kritik durumlarda katlanmazlar, hep yan kırarlar. Belagat var, ama karakter yok.

Köpek lafını dasana olduğu gibi geri postalıyorum.
AVUKAT 2010-01-27 13:12:09
http://www.btv.bg/videos/?video_id=26280&section_id=1
Ardino 2011-12-24 17:48:32
aynalı baba 2010-01-22 23:17:48
Geçen seçimlerde bazı Eğridere göçmenleri Türkiye'den otpbüsle gelip DPS'nin rakibi partilere oy vermişlerdi.

İstisnaları tenzih ederek Kırcaali bölgesinin insanları için şu söylenebilir: cahillikde bir numara yukarı Arda köyleridir, iki numara Eğiridere köyleri, üç numara Killi köyleri, dört numara Koşukavak ve civarıdır.

Yukarı arda köyleri dediğin hangileridir?