Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
ARDİNO (EĞRİDERE) HASTANESİNDE GERİ SAYIM BAŞLADI

ARDİNO (EĞRİDERE) HASTANESİNDE GERİ SAYIM BAŞLADI

24 Ocak 2010

Yıllık 2500 hastaya bakan ve tedavi eden bu Rodop şehrindeki hastane hükümetin ve Sağlık Bakanlığının almış olduğu yeni karar çerçevesinde iki haftaya kadar istenilen ölçütleri sağlamazsa kapatılabilir ya da acil servis merkezi ve hastalık sonrası tedavi merkezine dönüştürülebilir. Bilindiği gibi bir hastanenin görevde kalabilmesi (Sağlık Kasası ile kontrat imzalaması ) için en az dört adet klinik tedavi bölümü ve o bölümlerde çalışacak iki adet hekim ve bir adet pratisyen hekim mevcut olmalıdır. Hastanenin kurtulması yukarıdaki bu duruma bağlı ya da Hükümet acil olarak toplanıp ulaşımı zor ve merkez illerden uzakta bulunan ilçe hastanelerin koruma altına almasına bağlıdır aksi halde Anayasayla garanti edilen her ferde sağlık imkânının verilmesi insanların elinden alınmış olur ve gelecekte büyük sorunlara yol açabilir. Belediyeden alınan bilgilere göre gereken eksikliklerin tamamlanması için hummalı bir çalışma yapılmakta. Mevcut on üç kişilik sağlık kadrosuna yeni kişiler katılacak ve de teknik açıdan eksik cihazlar Avrupa Fonları projesi yapılarak elde edilecektir.

Kaynak: İsmail KÖSEÖMER – Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kara Ibrahim Aga 2010-01-23 19:51:34
Merabalar Gircali Haber Ahalisi.
Yeni Yiliniz kutlu olsun.Hepinize,saglik,basharilar ve bol sipaliler dilerim!Allah bana bir verirse sizlere bin versin..
Shimdi bizim Ahali meraklidir:
-Aceba Aga nerlerdedi bir aydan beri?Auvstruya ve ya Isvichre daglarinda kayak mi yapiyor dige sorur?
Yok öyle birshey.Aralik ayinda hayitimda en deger verdigim ve sevdigim GocaAnami 84 yashinda kayip ettim.
Onun ichin bölgemizdedim.Yani acim büyüktü.
Bizim cahilimizlen bir de Doktorlarin ilgisizligi birleshince ölümler kachinilmaz oluyoru.
-Bu 84 yashinda Neneyi niye getirdiniz hasteneye,dige sormush Doktorun biri,extra tuttugum bakici kiza..
Iyi ki izine chikmish vardimda oralara,elimden kaza chikacakti.Yani insanin degeri bu kadar ucuz olmamali.
Hepsi Hipokrat yemini degilde Ahaliyi soymaya yemin etmishler sanki.Doktorundan bashla Hocasna kadar..
Ne yapalim böyle bölgede dünyaya gelmishik.Hasteneler pislikten gechinmiyoru.Tuvalletlerde kapi bilem yok.Allah düshürmesin hasta olmasanda hastalinir insan.Her taraf
rushvet istiyormush,bakicisindan doktoruna kadar.
KamaaniZler ve ya yeni Kapitalistler daha dogrusu Oligarhlar Ahaliye-Turbo Kapitalizam ne oldunu gösteriyoru.Hich bi shey Insandan önemli olamaz.Öyle ama degil.Para chok insan kilindaki gelishmemish yaratiklar ichin daha önemli.Para ichin yapmiyacaklari yoktur.Onun ichin bölgemizdei Hastenelere yeni bir düzenleme gerekiyor.Hem tehnik acidan hem de PERSONEL achidan..
Bir Bati Avrupaliyi öldürsen böyle bir hasteneye sokamazsin..
Tamam acim biraz dindinde cepten birisi aradi.Bir Alman kizi.
-Aga 4 saat sonra Sofyadayim gel havaalanina!
Icimden,ana avrat düz gechtim,ama ne yapayim gittim Havaalanina.
-Kayak yapmaya geldim!
-Iyi de,insan önceden haber verir.Sende Anadoluda yashayan akrabalar gibi "sürpriz" mi yaptini saniyorsun diye söylesemde faydasi olmadi.Aldim benim kayak takimlarini bu daga benim shu daga senin diye geziyoruz Bulgaristanda.Kafamin shashkinligndan hich aklima gelmiyoru ki hich bir yerde kar olmadini.
Yalniz Bansko'da zorla yapik bir kach yüz metre kar vardi.
Neyse zaten sinirlenmishtim,bildigim küchük bir Daga Evine gidelim dedim.
Arabami park edecektim gözüme batan chook pahli K-plyakali arabalar chekti.
-Her halde bölgemizdeki Haydutlarin toplantisi vardir.
Hani 1926 senesinde Liki Luchiyano´nun Atlanta Sitideki toplanti gibi.
Tabi yanilmamishtim.Icheride her türlü yerli ve Ulusal düzeyde Haydut ve bir iki "Millet Vekili" vardi.
Karilarida yanlarinda.Metresleri olamazdi nedense hepsi chirkindi.Konushtuklari dil tabi Resmi dil-Bulgarca idi.
Yaslandik onlara yakin bir masaya.Istemeyerek de olsa
-Boyko bize belkim Ihale koklashtirmayacak ama Fideyicilerden kurtardi diye konushtuklarini duydum..
Yani kortuklari sheye bakin.Küchük hirsizlar,onlarin chaldiklarindar bir shey chalmasinlar..Ha..ha..ha..
Daha chok gözlemlerim var,ama bashka zamana kalsin.

***
Habere gelince.Ardinodaki Hastene benim gördüm hastene kalitesindeyse daha iyi kapatilsin...Barim insan bilecek Hastene yok Doktor yok ve alir önlemini..deyil yalniz Hastene yazan bir bina....
Kara Ibrahim Aga 2010-01-23 20:44:25
PS:
Bot,bu linki sitenin Bulgarca tarafina ve buraya da tercüme ederek ver...O zamanlarda neymish durumumuz ve shimdi ne?Biraz bu konuyu tartishalim!!!
Kara Ibrahim Aga 2010-01-23 20:45:11
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=352562
emir 2010-01-23 21:06:38
Kircaali hastanesi Turkiye'den gelen ve Bulgaristan'da parali tip okuyan onlarca cift vatandas ile dolup tasiyormus.
Bunlarin bazilari hastaya serum bile takamiyormus.
Daha becerikliler ve akillilar Avrupa ve Turkiye'ye calismaya gidiyormus(ozellikle Almanya'ya) kalan geri zekalilar ise Kj hastanesini isgal etmis,Allah kimseyi KJ hastanesine muhtac etmesin-benim dedemide 1 ay romatizmadan tedavi ediyoruz diye alikoydular, 35. gun yapilan otopside ise bobrek kanseri cikti.
Ozellikle yasli Turklere cok kotu davraniliyormus,yasli hastasi olan kesinlikle onu tek basina hastanede birakmasin.
emir 2010-01-23 21:12:16
Bizim milletvekilleri ozellikle insaat sektorunde aktif faliyet gosteriyor.:))
Ankara'da yapilan lux villa sitesinde (tanesi 1 milyon dolardan basliyor) kimlerin villalari var bir bilseniz.
Kircaalinin musluman Turk halki aclik ve pislikten kiriliyorken,bizim onderlerimiz neler yapmis neler.
Gecenlerde Istanbul ticaret odasindan bir arkadas-sizin vekillerin gozunu toprak bile doyurmaz diyordu.Adini vermek istemedigim bir vekilimiz Istanbul ve Gebze'de tam 60 isyerinden kira geliri topluyormus,sok oldum.
Bunlari her halde 1500 levalik deputat maasi ile satin almamis...
FİGO 2010-01-23 23:42:26
KIRCALİ HABERE TEŞEKÜRLER DESTEKLERİNDEN ÖTÜRÜ.VE BU SAYFAYI YAYA BİLDİĞİMİZ KADAR YAYALIM ARKADAŞLAR DUYULUNAKADAR SONUNA KADAR DESTEK OLALIM.

Bazılarıda hastanenin iyi olmadını söylüyor onlar beşyıldızlı hastanemi istiyor o hastane oranın halkına yetiyor.hernolursa olsun kapatılmasın.eyer beyen meyen varsa destekles maddi olarakta düzelsin kapatmak cok kolay ama onu yaşatmak zor onun için yaşatmaya calış.anladın sen onu
avukat 2010-01-23 23:54:17
Sayın belediye başkanım bunu siz yaparsınız ancak işallah başarırsınız siz bir cok şeyi başardığınız işallah bununda başaracaksınız.Buna cok inanıyoruz.Eyer elimizden gelen bişi varsa söylemeniz yeter gercekten yardım etmeye seve seve varım yeterki kapatılmasın.
DOKTOR 2010-01-23 23:59:59
İşallah kapıltılmıcak ben buna inanıyor.hiçmi yaşlı insanınız yok hicmi cocuklarınız yok neden kapatıyorsunuzki orası oranın halkına yetiyor.Yapmayın o koltuklarda oturupta kapatmak kolay.Onu yaşatmak zor bir emir yazarsı kapatırsın ama onun vizdanını hayat boyu cekersin.Memlekin hernerinde olursa olsun hastane kapatılmaz bu resmen zulumlıuktur.Ulan bu bizim göcmenlerin cektiği acılar nedirya.Hatene kapatmak nedemek ya.yazıklar olsun yazıklar.

DUYARLI GÖZMEN LER BUNA DUYARSIZ KALMAYIN BAŞINIZI KALDIRIN ARTIK.....
ARDİNOLU 2010-01-24 00:07:36
YENI HUKUMET KENDINI BOYLE GOSTERIYO ISTE.HIC MI DOKUNULCAK YER KALMADIDA HASTANEMIZE GOZ DIKTILER, USTUNE USTELIK DEVLETE GELIR GETIREN BIR YER.RESMEN OLUN DIYOLAR, INSAN HAYATI DEMEK KI BU KADAR DEGERSIZMIS.O ZAMAN ONLAR GELSINLER YASASINLAR BURADA, SOFYADAKI HAYATINI BIRAKIP GELSINLER BAKALIM KUCUK KASABADA YASAMAK NEYMIS.HEPSINE YAZIKLAR OLSUN.ALLAH CEZALARINI VERIR INSALLAH.
Kara aga'ya 2010-01-24 00:10:24
Kara aga aramıza hoş geldin ve başın sağolsun.Seni özlemiştik,haberin olsun.
TEŞEKÜR 2010-01-24 00:13:04
KIRCALİ HABERE COK TEŞEKÜRLER DESTEKCİ OLUYORSUNUZ GERCEKTEN COK TEŞEKÜRLER.BASIN HERZAMAN GÜCLÜDÜR İŞALLAH BU GÜZEL İSTİKRARINIZ SALARSINIZ .

TEŞEKÜRLER

HASTANE KAPATILMASIN SAYIN BELEDİYE BAŞKANIM VE YARDIMCILARI NE EDİN NEYAPIN KAPATIRMAYIN ...
öz aladağılı 2010-01-24 00:23:05
Allllloooooooooooo bakın size ne diycem manyakmısınız lan siz.bütün dünyada son 10 yıldır en büyük yatırımlar sağlık sektorüne yapılıyor ve siz İrderemizin tek hastanesi olan hastanemizi kapatmak mı istiyorsunuz,valla bravo.nerde bu DPS nerde bu millet.
Osmanlı 2010-01-24 10:38:31
Çok güzel bir yorum!

http://kircaalihaber.com/?pid=8&id_aktualno=184
fes 2010-01-24 16:48:39
Bir insan anasının rahmetli olduğunu bildiren bir yazıya alman kızının ona nasıl telefon ettiğini, arabasına atlayıp kendi kayak takımını(!) alarak bilmem nere nasıl gittiğini, hırsızlar dediği DPS'lilerin lüküs arabalarını ve çirkin karılarını nasıl gördüğünü, yetmezmiş gibi yan masaya oturup sözde DPS'lileri nasıl dinlediğini alabilir, benim aklım almıyor. Hayret valla!

Koca koca adammlar, çoluğa cocuğa çoktam karışmış olmalarına ramen gıyak gıyak övünüyorlar. Annesine bakmak için paryla kız tutmuşmuş, bir alman kızı onu aramış, atlamışmış arabasına, ama kendi kayak takımı da varmış.

Ha bu arada Anadolu'da yaşayanlara da şöyle bir dokunduruyor. Neymiş efendim? Türkiye'den gelenler gelip gelip lök gibi otururlar, Bulgaristan'da yaşayanlardan yararlanırlarmış. Yapma ya!

Adama bak ya' Neredeyse edebiyatçı olacakmış. Yalana bak ya!
avukat 2010-01-24 16:49:52
http://kircaalihaber.com/?pid=8&id_aktualno=184

Şu linki okuyun gercekten herşeyi anlatıyor cok teşekürler.
belediye başkanları uyumayın u 2010-01-24 17:06:30
belediye başkanları uyumayın uyumayın halkınıza sahip cıkın unutmayın bu oylarla o koltuklara oturduğunuz.HALKINIZA SAHİP CIKIN SAHİP

İLTİDARA EN AZIN MAHKEME KARARI İLE KAPATIRMAYA BİLİRSİNİZ.SİYASET SİZİN İŞİNİZ BUNU HALKINIZ İÇİN YAPIN.
Kırkmalı 2010-01-24 17:35:07
Yapın demek kolay da, nasıl yapacaklar, onu da söyleyin bakalım. Ellerinde tank tüfek mi var?
ÇESUR 2010-01-24 23:05:33
Yapacaklar oy almaya biliyorlar ama.Siyasetin içindelerse birşekilde düzeltirler bu işi.Unutmaki hasta olunca nereye gidiyorsun hastaneye dimi.ozaman anlayışlı olman lazım ve bunu ne edilim neyaılmasılazım kapatılmamasılazım.
fes 2010-01-25 00:36:22
1984 kışında isimlerimizi değiştirmeye geldiklerinde " ne yapıp yapmalıyız ama bulgar isimlerini katiyen almamalıyız" diyebildiniz mi?

Hep başkasını sorumlu tutmamız, ama kendimiz hiç bir şey yapmamamız bizim en büyük zayıflığımızdır.

Hadi söyleyin bana; eğer Ardino belediye başkanı siz olsaydınız boyko hükümetinin hastne kapatmasını nasıl engellerdiniz?

Gösteri yapıp protesto yaparsın, nitekim belediyenin organizasyonunda bu yapıldı ve gerekirse dahada yapılacak.

"DPS ne yaptı, ne yaptı?" diye sorup duranlar umarım bu olaydan sonra ne yaptığını anlamışlardır. Onlar iktidarda olsaydı en azından hastahanen kapanmazdı.
Fes'e 2010-01-25 00:55:32
Fes,boş boş konuşma,neyin ne olduğunu bizden daha iyi biliyorsun,ama g.....ü kaptırmışın DPS'ye geri dönüş yapamıyorsun.Sadece Ardino'nun,Dulovo'nun hastanesi mi kapatılıyor?.Radomir ve diğer etnik bulgarlarlın yaşadığı kasabaların da hastaneleri kapanıyor.SEBEBİNİ BİLDİĞİN HALDE,söylemiyor,gerçekleri sapıtıyorsun.Neden?.İşine gelmiyorda ondan.
Sekiz yıl tecrübesiz,yeteneksiz,ilgisiz,köşeyi dönem,cebimi dolduram düşünce ve zihniyetindeki admların yönetiği devletin hastaneleri çürük meyvelerini
vermeye başladılar.Bunda şaşacak ne var.
fes 2010-01-25 10:05:11
Boş boş konuşan sensin, çürük meyvelerinini verirmiş de, falan filan. Böyle giderse Haiti depremini de Ahmet Doğan'dan bileceksiniz.

Patalojik vaka tablosu arzediyorsunuz, ki yakalandığında insan asla normal düşünemez.
GREVVVVVVVVVV VAR 11.30 da 2010-01-25 10:44:35
11.30 grev yapılacaktır herkezi ardinoya davet ediyoruz . HASTANENİN KAPATILMASIN.
HERKESİ BEKLİYORUZ protesto ya 2010-01-25 10:47:50
11.30 protesto yapılacak.duyarlı vadaşları bekliyoruz...
HERKESİ BEKLİYORUZ protesto ya 2010-01-25 10:48:08
11.30 protesto yapılacak.duyarlı vadaşları bekliyoruz...
HERKESİ BEKLİYORUZ protesto ya 2010-01-25 10:59:58
11.30 protesto yapılacak.duyarlı vadaşları bekliyoruz...
İşte bizim halkımız bu 2010-01-25 11:57:45
11.30 da başlıyan protesto bu soğa ramen devam ediyor.Sayın belediye başkanımız istenilen doktorlar bulundu bakalım başka ne sorun bulacaklar dediği.

duyarlı vatandaşalarımızı protestoya davet ediyoruz herkezi orda görmek istiyoruz.hastenemiz kapatılmasın.
BİRLİK BERABERLİĞİN GÜCÜ 2010-01-25 12:01:58
HASTANEMİZ KAPATILMASIN.SAYIN BELEDİYE BAŞKANI BUNU BAŞARACAĞINI BİLİYORUM.İŞTENİLEN İŞLEMLER TAMAMLANMIŞ AMA BAKALIM SOFYADAN GELECEK BİRSORUN YİNE NE DİYECEK.

YAŞLISI COCUĞU HERKEZ İŞİ GÜCÜ BIRAKTIĞI VE PROTESTO İÇİN YANİ HASTANENİN KAPATLMASIN DİYE. BU SOĞUK HAVYA RAMEN GERCEKTEN HELAL OLSUN.İŞALLAH KAPATILMIAK İŞALLAL
Fes'e 2010-01-25 17:06:03
Fes:-
Adam şunu demek istiyor: bundan önceki hükümetler Ahmet Doğan'dan dolayı sekiz sene boyunca her şeyi okadar bozdu ki, şimdi cıvanım Boykomuz hastaneleri kapatmak zorunda kalıyor.
Cevap:-Fes,nihayet doğruları görmeye başladı.
Fes:-Gözlerini Ahmet Doğan nefreti öylesine bürümüş ki, değil Boyko, şeytanla bile işbirliği yapmaya hazır ve nazırlar.
Cevap:-Yanlış,doğru olan BG.TÜRKLERİNİN gaspedilmiş tüm demokratik hakklarını geri alana kadar,şeytanla aynı örtü altında yatabilme cesaretimizin var olması.
Fes:-Dikkat ettiyseniz, DPS'ye çamur atmaktan başka hiç bir konuda yazı yazmıyorlar, varsa yoksa DPS duşmanlığı.
Cevap:-Yanlış,DPS'ye çamur atanda kim?.20 yıl kendi ceplerine çalıştılar.Tek istediğimiz biraz da BG.Türklerinin,demokratik hakları doğrultusunda çalışmaları.
Fes:-Siyasi analiz nedir bilmezler, ders asla çıkarmazlar. Son seçimlerde halkın kahır ekseriyeti neden Ahmet Doğan'a verdi oyunu, diye kendilerine sormazla.
Cevap:-Siyasi analizi Türk halkının çıkarları doğrultusunda yaparız.DPS'nin siyasi analizleri,kendi lider kadrosunun,refah ve boluk içinde yaşayabilmesi için yapılır.Millet oyunu DPS'ye sevdiği için vermedi.Bulgarlaştırma ve çifte vatandaşlıkla korkutulan insanların oy verecek alternatifleri yoktu.
Fes:-Cahil adam niye cahildir? Çünkü o neyin mümkün olabileceğini ve neyin mümkün olamıyacağını bilmez. Onlar bulgar meclisinde Adem Kenan, Mehmet Hoca gibi patetik iki konuşma yaptıklarında her şeyin çözüleceğini zanneder.
Cevap:-Biz,Adem Kenan,Mehmet Hoca gibi mert dürüst türkleri mum yakıpta arıyoruz.Siz neyin ne olduğunu bildiğiniz için BG.Türklerinin durumu içler acısı.
Fes:-Yüksek tahsili bile olmayan, bir takım torna tesviye (şloser montyor) meslek liseleri bitirmiş adamlar, kendilerini politikanın piri zannediyor. Onlara göre kitap mitap okumak hiç gerekmezmiş.
Cevap:-Yüksek tahsili olmadığımızı nerden çıkardın.Biz,sizin gibi gizli servislerin tavsiye ve yardımıyla diploma almadık.
Fes:-Kalburcu cigenenin dediği gibi, saat tamir etmekden dah kolay ne var ki? Ai koy, al koy.
Cevap:-Var.Avrupa topluluğu üyesi Bulgaristanda Türklerin demokratik hakları çok daha kolay geri alınabilir.Tabi 'DPSe isterse,ama ne yazık'ki istemiyor.
DPS'yle aramızdaki sorun'da zaten bu, başka ne olabilir ki.
Fes'e 2010-01-25 17:18:48
Fes kardeşim,üstekki yazıyı;- g.....ü(gönlünü)kaptırmışın DPS'ye şeklinde okumanı rica ediyorum,sakın yanlış anlaşılmasın.
Saygılarımla.
SEN BENİ GÜLDÜRDÜN YA FESS 2010-01-25 22:50:09
DPS ARAŞTIR SONRA YAZ OKEY. OKUBİRAZ OKU VEYA ARAŞTIR CALIŞ OKEY
işbirlikçiler 2010-01-25 23:25:44
fes bulgarlarla işbirliği yapmaktan vazgeçin.yahu 11'30 daki Eğridere mitingine ne oldu,kimseleri göremedim.
fes 2010-01-25 23:29:12
Biz de sizin bulgarlarla "işbirliği" yaptığınızı düşünüyoruz, hadi işin içinden çıkın bakalım.
fes 2010-01-26 00:36:44
Arkadaşın biri her çümleme tek tek cevap vermiş, emme, gerçekler es geçildiğinden, cevaplar hep sureti haktan olmuş.

Onların şeytanla yatağa girme cesaretleri varmış... Yani demek istiyor ki, Ahmet Doğan'ı zayıflatmak için Boykolarla işbirliği içinde olururlarmış.

İstiklal harbinde Çerkez Ethem de aynısını yapmıştı. Mustafa kemalden nefret ediyordu, onu alt edmiyeceğini anladığında Yunan kuvvetleri tarafına geçivermişti.

DPS yönetimi politikayı kişisel zenginleşmek için yapıyor diye bir iddia sallanmış, ancak her zaman olduğu gibi hani kanıtlar?

Dünyanın her yerinde politikacılar sıradan vatandaşlardan maddi olarak daha iyi yaşarlar; bu eşitsizlik komunizım kurulsaydı belki sağalanırdı, ama bildiğimiz üzere o deneme de hüsranla sonuçlandı.

Biz sizin gibi gizli servis torpiliyle diploma almadık derken Ahmet Doğan kastediliyor her halde, zira bendeniz tahsilimi Türkiye'de yaptım, orayla herhangi bir alakam da yoktur.
Nevar ki, Ahmet Doğan'ın verdiği reportajları, tv konuşmalarını okuduğumda eğitimli biri olduğu kanaatine varabiliyorum. Kavramları yerli yerinde, terminolojiyi düzgün kullandığı ortada.

Ha bu arada benim A. Doğan'ı her bakımdan kabul ettiğim anlamı çıkarılmasın, burada defalarca kendisinin türk kültürüyle bir alakasının olmadığını yazdım. Biz onu ehveni şerden destekliyoruz. Ehveni şer ne demektir? Kötünün iyisi demektir.

Doğan'a alternatif olmak isteyenler onu Boyko veya Siderov'un pozisyonundan eleştirmeyecekler, dolayısıyla maddi kazanç, Boyanada saraylar laflarını bırakacaklar. Eleştirecekleri iki nokta var: türk kimliğimiz ve ulusal azınlık olmamızdan doğan haklarımızla ilgili hiç bir şey yapmamasıdır.

Türkiye'de kürtlere bakın; hiç kimse Ahmet Türk'ü 40 bin dönüm toprağı var, karun gibi zengin diye eleştiriyor mu?
fes eee 2010-01-26 13:41:12
cok cahil adamsın cok fes beyyyy :)))))
Aptraman Turçinov 2010-01-26 14:41:41
Arkadaşa göre abuksubuk şeylere inanmayan cahildir. Aretlik laf ebeliği yapmaya çalışma, konkreten ol. Fese cahil dediğine göre bildiklerini yaz da bizler de öğrenelim.
Fes'e 2010-01-26 14:46:39
Fes yazmış:-Eleştirecekleri iki nokta var: türk kimliğimiz ve ulusal azınlık olmamızdan doğan haklarımızla ilgili hiç bir şey yapmamasıdır

Fes'e cevap;-BG.Türklerinin sapına kadar türklüğü seven,cesur bir lidere ihtiyaçları var.Şimdiki liderden hayır gelmeyeceğini bile,bile sırf gırcalı inadı olsun diye Doğanı savunuyorsun.Seni bir türlü anlayamadık be agamoğlu. Akıllı ve okumuş arkadaşa benziyorsun.Yazdığın yorumlarda sanki A.Doğanın parası hisediliyor.DOĞRULARI gördüğün halde yamukları yazıyorsun.Neden?.
Fes diye inat mı inat bir adam 2010-01-26 18:09:05
Cahilliğimden ve Gıcalı inadımdan olsa gerek. Bir de Boyana saraylarından çanta çanta para akıyor tabi. Çantalar biraz küçük ama, olsun hiç yoktan eyidir.

Gün geçmiyor ki Bayana saraylarının sakini Açodan bana telofon gelmesin.Konuşmalar şöyle seyrediyor: "Hey Fesule! Ben Aço, Aço! Bu B. Şefiğin adamları Özgür, Varnalı ve de daha niceleri Kırccali Haberde gene harekete geçtiler, hemen bunların günü göster, aldığın paracıkların hakkını ver."

Fes:"Hay hay abicim! Emriniz olur! Aço abim be, bi maruzatım olacaktı; para yerine iri kalçalı manitalar gönderirseniz çok makbule geçecek be abi. İri klaçalı çıtırlara zaafım var da abi!"

Aço: " Tamam tamam. İstediğin o olsun. Bizden eskiye çıkanları sana göndeririz. Kırcalai'de, hatta bulgaristanda pezevenklerin piri Çolak dalesi var, o teslimatı yapar."

Hayatım böyle tıkırında geçiyor benim arkadaş. Yükümü doğrulttum ben. Yaa! Size de kıskançlıktan çatlamak kaldı.
Kırkmalı 2010-01-26 18:28:30
Ah fes ah! Desene “Anlaşıldı Vehbinin Kerrakesi, aceleyle cübbe oldu aşüftenin kerrakesi”
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-27 00:39:00
Türk kelimesini etmiyorlar çünkü etnik parti durumuna geçiyorlar ve hemen kapılarına kilidi vururlar siz de o zaman boş boş HÖH söyle de böyle de konuşamayacaktınız. Yani siz muhalefet edebilesiniz diye susuyorlar.
AVUKAT 2010-01-27 13:10:13
http://www.btv.bg/videos/?video_id=26280&section_id=1
Rodoplu 2010-01-27 21:15:45
Haberlerde Ardino hastanesinin kapatilmama karari alindigini duydum.yani yönetim butun sartlari yerine getirmis.Hayirli igurlu olsun.
YAŞASIN İŞTE BU BE BU 2010-01-27 23:19:01
KAPATILMICAK KAPATILMICAK KAPATILMICAK :)))))))))))))))))))))))))))))
FES SSSSS 2010-01-27 23:20:41
GÖRDÜNMÜ DUYUNDA İŞTE CALIŞMA AZMİ DEMEKKİ İSTERSEN HERŞEYİ BAŞARIRSIN YETERKİ İSTE.,


FES : BAK GÖRDÜNMÜ CALIŞAN İNSANLAR DEMEKİ KAPATIRMAMALARI İÇİN LENİCEN GELENİ YAPIYORLAR.
fes 2010-01-28 00:21:00