Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
SÖZDE “SOYA DÖNÜŞ” ASİMİLASYON SÜRECİ DAVASI ZAMAN AŞIMINA MI UĞRADI?!

SÖZDE “SOYA DÖNÜŞ” ASİMİLASYON SÜRECİ DAVASI ZAMAN AŞIMINA MI UĞRADI?!

27 Ocak 2010

“Bulgaristan’daki yargı sistemi adaleti uygulamakta direndiği için bizler adaleti Avrupa Mahkemesi’nde arayacağız ve bununla kalmayıp bu rezalet olayı Avrupa Birliğine bildireceğiz.” Bu sözler Hak ve Özgürlükler hareketi /HÖH/ Tırgovişte (Eski Cuma) milletvekili Kasim Dal tarafından söylendi. Dün, internet haber sitesi Frognews.bg tarafından duyurulan haberde şu sözler yer almaktaydılar; Büyük olasılıkla sözde “Soya dönüş” Asimilasyon süreci davası zaman aşımına uğramıştır ve üstelik de Sofya Askeri Savcılığı bu konu hakkında bir ayı aşkın zamandır herhangi bir bilgi vermemektedir.
Halk ve Özgülükler Hareketi lideri Ahmet Doğan’a yakınlıyla bilinen Dal konuşmasına devam ederek “İvedi bir şekilde davanın ne aşamada olduğunu ve zaman aşımına uğrayıp uğramadığını net bir biçimde öğrenmek için başsavcı Boris Velçev ile randevu talep edeceğiz. Bu durumu incelemek için derhal bizim hukukçuları görevlendireceğiz. İnsanlığa karşı işlenmiş bir suçun zaman aşımına uğradığını söylemek saçmalıktır”, diyerek net tavrını gösterdi. Kırcaali milletvekili Remzi Osman da “Bu bir rezalettir. Parti yönetimimiz daha bu gün bu konu hakkında bir görüş bildirmesini isteyeceğim.” dedi ve devam etti: “Yarım asır saklandıktan sonra bile geçen yüz yılın yetmişler, seksenler ve de doksanlar yıllarında Fransa, İtalya ve İsrail gibi ülkelerde Nazi suçluları cezalandırıldı. Eski Irak devlet başkanı Saddam Hüseyin bile yirmi yıldan fazla zaman önce gerçekleştirdiği topluca katliamdan dolayı idam edildi. Lahey(Den Haag) Savaş Suçluları Mahkemesi bile Sırbistanlı savaş suçlularını aramakta, ama sıra Bulgaristan’daki yargıya gelince onun mazereti var – zaman aşımı. Eğer zaman aşımı varsa bu onların vurdumduymazlığı ve suçudur. Bu durumda en son şey suçu HÖH’e yüklemek olacaktır. Hemen bizi bağımsız yargıya karışmakla suçlayacaklardı. Bizler hâkimlere rahat bir çalışma ortamı sağladık, her konuda yardımcı olmaya çalıştık, ama hiç kimsenin de suçunu üzerimize yüklemeye niyetimiz yok” diyerek sözlerini noktaladı.

Kaynak: İsmail Köseömer

Ziyaretci sayısı: 3066


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


todor jifkof 2010-01-27 16:58:18
sayın Kasım DAL tabi siz çok haklısınız ve tüm bg türkleri ve hatta TC vatandaşları ve büyük TC hükümeti ardınuızda hep beraberce ileri senin gibilere ihtiyacımız çok sen senin gibiere teşekkürler.(KEDİLERİ 110 yıl önceki geride kalan trakya bulgarlarının haklarını neye göre istiyorlar )bizimkiler hala geceleri rüyamızdan çıkmıyor hala yaşıyoruz o acıları bu günkü gibi ne demek süre aşımına uğuramak olurmu öyle şey hep türkleri böyle koltuk altı yapmasınlar ,yazık olur şanlı türk halkına teşekkürler tekrar hepinize.
Ismaıl DAL 2010-01-27 17:52:52
20 yıldır bu konuda ne gıbı faalıyetlerde bulundunuz merak edıyorum .Sımdı opozısıyaya gecınce sesınız cıkıyor , tabıkı buda ıyıdır ama samımı olun samımı bu mılletın gozunu boyamaktan vazgecın artık. Yapacaksanız adam gıbı yapın ve ondan sonra bız yaptık degın , zaten sıze bu ısler ıcın okadar oy verıldı otobusler gemıcıkler alıp sefa suresınız dıye degıl.
Dallama 2010-01-27 18:12:40
İsmail Dal, yirmi yıldır sen ne gibi faliyetlerde bulundu bu konuda, ben de bunu merak ediyorum.
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-27 19:35:35
Son bir kaç haber'in yazarı yok mu ?
fes 2010-01-27 22:44:18
İşi gücü DPS'ye saldırmak olan Özgür meselenin iç yüzünü bilmeden gene bindirmiş de bindirmiş. Hukuki prosedr kavramından haberdarmıdır değilmidir onu da bilmiyoruz, ama gene de anlatmaya çalışalım.

Bir davanın avrupa mahkemesine gidebilmesi için önce iç hukuk yolları tükenmesi bir önkoşuldur. Önce herhangi bir bulgaristan mahkemesine dava açacaksın, açtığın dava alehine sonuçlanırsa bir üst mahkemye (yargıtay) kararı bozması için balvuracaksın, nihayet üst mahkemeden de bir sonuç alamazsan avrupa mahkemesine başvurabilirsin.

Bulgaristan'da da aynı prosedür uygulanmış, anacak şu farkla: bulgar üst mahkemesi kararı gündemine almayarak zaman aşımına uğratmış.

Olay bundan ibarettir. HÖH yetkilileri davanın seyrini takip edip etmediklerini bilmiyoruz; zaman aşımına uğrama tehlikesini önceden görüp komuoyu haberdar edilmeliydi. Nevar ki bu yönde bir eleştiriyi HÖH hak ettiği kadar mualif olanlar da aynı derecede hak ederler.

Biz türkler vurdumduymaz insanlarız, haklarımızın peşini takip etmekde hiç ısrarcı değiliz. Ne yazı ki öyle.
ISMAIL DAL 2010-01-28 00:01:36
Fes , mademkı bu DPS mılletvekıllerı bızım sorunlarımızı takıp etmeyecekler neden bız onlara vekalet verıyoruz kı ??? Bu zamana kadar sustular sımdı GERB basa gecınce ellerınde koz kalmadı kendılerıne kozlar uretmeye calısıyorlar ama nafıle , maglesef DPS BSP nın bır uzantısı ve bız bosuna bunlardan medet umuyoruz .
fes 2010-01-28 00:43:19
O senin düşüncen, biz öyle düşünmüyoruz. Uzantısı muzantısı lafları olup bitenleri anlamakta kolaycılığa kaçmaktır bize göre.

Her şeyin değiştiğini, Jivkov döneminin mazide kladığını anlayın artık. Biz seçimlerden önce ne demiştik? Boyko yönetimi geldiğinde Dps sayesinde türklerin elde ettikleri kazanımlaın üzerine gidecek ve DPS'liler ister istemez milliyetçi bulgarlarla çatışmaya girmek zorunda kalacaklar demiştik.

Bu zaman aşımı olayına DPS yöneticilerinin tepkisi, çatışmaya doğru gidildiğinin ilk işaretleridir. Cahillikten, korkudan oy verdiler dediğiniz halk, bu durumu hissetti ve Dps'nin arkasında durdu.
Avukat 2010-01-28 01:01:18
Bu arada Fes,DPS-HÖH'ten savunma avukatlığı ücreti olarak kaç mangır alıyorsun?.Söylersen memnun olurum,ne de olsa meslekdaşız.
Sevgiler.
yeni dunya 2010-01-28 01:55:58
bizi o kadar korkutmuslar ki dava acmak degil ,bunu konusamiyoruz bile,oysa adamlar tarihin dibini karistirmaktan kacinmiyorlar,ders veremediysek ders almaya cekinmeyelim ozaman.
fes 2010-01-28 09:28:24
Adama bak, kralla koalisyon döneminde mahkemelere neden emir vermediniz diye bir alakasız soruyu sallamış geçmiş. Ya arkadaşım, mahkemeler bağımsızdır bağımsız, dışarıdan emir veremezsin.

Koalisyonun üçüncü partisi ve şüpheyle bakılan bir partiye her istediğini yapmasına müsade etmezler. Hukuki labirentlerin içine sokarlar seni, hiç bir şey elde edemeden bocalayıp kalırsın. Zira bulgarlar ulsal çıkarlarını - hele türklere karşı olduğunda - çok iyi müdafa ederler.

DPS'ni sekz yıllık iktidarı esnasında yapabilecekleri sınırlıydı; ne yapabildiyse o sınırlı ve kısıtlı alanda yaptı. Ancak 140 senelik esaret tarihimize baktıkta, bu sekiz senelik dönem muazzam bir başarıdır.

Gerçek hayatta ya hep ya hiç diye bir düşünceyle hareket edersen, yok olup gidersin. Mesela parti Adem Kenan ve Mehmet Hoca gibi maksimalist ve romantiklerin eline geçmiş olsaydı, çoktan kapatılmış, yerinde yeller esmiş olacaktı.

Mükemmel iyinin duşmanıdır.
şevked 2010-01-28 12:42:44
FES,
BG yargıtayı davayı işleme almayarak zaman aşımına uğratmışsa AİHM'de adil yargılama süresinin ihlali yüzünden dava gidebilir.Davayı mahkemeye gönderdiğin tarih ve "vhodyaşt nomer"i alacaksın ve yargıtayın "zaman aşımı" yazısını alıp gideceksin.
Kara Ibrahim Aga 2010-01-28 20:01:50
"Macir kahvesi" yine girmish biribirine..
Neyi tartishiyorsunuz o kadar.Purtretteki iki BÜGÜMÜZDEN daha i mi bileceksiniz adallet prosedürleri.Yok böyle olacakmish yok shöyle olacakmish.
Achin "Acho ve 40 haramyedilerin" resmi sayfasini,ikisi de
HUKUKCHU ve Ingilizce ve Fransizca ana dili gibi konushuyorlar.Size mi kaldi hukukun prosedürlerini yorumlalamak.Sanasam herkes Avrupa Hukuku Lingvistligi bitirmish Avrooopalarda..
Bakin zaten Pavlik eklemish..Bagimsiz yargi...
Öyle bir canavar daha gechmedi Balkan yarimadasindan.
Ama neyse.Her halde bir bildigi vardir.
Gechen gün Merkel Haci Boykonun yalvarishlarina..
-Aman zaman sizin zenginler biraz yatirim yapsin Bulgaristana dediyse de ..Merkel
-En önce yargi sisteminizi düzeltin ve Avro zonaya girmenizi ben degil Avrupa Bankasi karar verir ne zaman olacani...
Haci Boyko yacilikta eski Efendisini gechti.Eskisi Ruslar ichin kardeshlerimiz deyiyordu Boyko direk Ana Baba statülerini ilyam etti.Ama Alman soguk kanlini burada gösterdi.
-Bizler 20 yildan beri böyle sözleri chok dinledik.
Hirsizlarin kellerini ostiyoruz!Oradaki toplantida olanlarin gülemsemelerini kendi kendilerine "Lan bula bula bunu mu bulduk" dige isyan ettikleri hallerinden belli oluyordu.Ne yapacaksin matryal bu.Millet nasilsa
yöneticeleri de aynisi..
Berlinin muhtari gene dalga gechercesine "Berlin konferrasi" resminin altinda resim chektirmish Haci Boykoya.Ne de olsa tarih bilgisi olmadini biliyorlar Almanlar.Bir de yeni yapilacak autobanlar ichin..
-Bir Alman bulduM kontrol etmesi icin YAPILACAK YOLLARIN,bizim hirsizlardan???
Teyatro büyüktü.Böyle giderse Sayderi de gechecek...
Iyi ki oyumu Yeshillere verdim..
***
Bashka büyük haber.Achonun cani sIkIlmish ve ishe bashliyormush.Kendisi tehnoloji ve ekonomi yatirimlar bölümünü begenmish.Tebrikler.Görelim bakalim ne umurtacak.Hani Hindistandan 12 bin Mada getirecekti?
Her halde sucuk yaptilar yediler.Hani Hotellcikten de anliyordu.Ben nereye yatirim yapcami iyi bilirim,Hoteline
yani arkadashina 3 yil "uslovna" ve 10 bin leva ceza.
Adam naylon fatura,resmi kyatlarda sahtekyarlik ve ceza bu kadarcik.Sonra Haci Boykolan Achonun arasinda gizli antlashma yok demeyin..Enteresan olani bizim "müzeirlerden" hich bir eleshteri yok Hükümete karshi.Hele hele Ekonomi kanunlari alirlarken.
Bashka zamanda yazdim Oligarhalarin arasinda ayni Mafiyadaki gibi Din Millet Irk ayrimi yoktur..Hepsinin Allahi Evro peygamberleri de Dolares...
Ortak amachlari Ahalini kichindaki yirtik donu bilem almak..Sonrada bizim arkadashlar burada yazsin Türklük bilmem neler.
Hich kimse bir yerde okudu mu bizim Kibirlerin böyle düshündükleri oldu dige.Yok.Bizimkisi yalniz hayel etmek.Siyasi alanda fazöla manevra imkyanlari yok bizim Pavlikin dedi gibi.Ama insan Parlemento kürsüsünden barir..
-Bizler Türklere 1971 senesindeki önce taninan Haklari istiyoruz.Ve ya Sirbistanda yashayan Bulgarlara taninan haklari.Hich kimse insanin kendi Ana dilini okumasini engeleyemez!!!Ben bunu yapsalar ashkolsun degerim..
Gelelim ekonomiye.Burada chok sheyler yapa bilirlerdi.
Meselya Hükümet olduklari sirada sinir bölgeleri ichin özel yasalar bilirdi.Vergide indirim,uzman Doktorlara 2 magash ve daha chok sheyler.Argaumanlari..
-Sinirlarimiz insansiz kaliyo.AB fonlarindan bilem yardim gelidi güzel busnes plan karshilinda.
Ne yaptilar Achonun dedi gibi..
-Chok arkadash kendisini unutmush,asill vazifesi yerine,ihale kapmaklan gechiyor vakitleri..
Öyle de böylelerini sechim listelerine sokan biz degiliz ki sensin be Acho....
Özgür senin kulagin delik oldundan bilirsin..
-Acho kach defa Türkiyeye geldi.Nedense ben kendisini ne Avrupada ne de Amerikada oldundan haber okumadim.Yani davet mi etmiyorlar ve ya kendisi mi istemiyoru.Ve ya Osmanlidaki gibi olanlarin bashina birsey gelmsesindige ,akrabalardan ve ya Yenicherlerden altin kafes ichinde mi besliyorlar onu..
Ne de olsa Rus Oligarhlarin ushaklini mi yapiyoru vasam???
fes 2010-01-28 21:03:16
Yapılsın madem aynen dediğin gibi Şevket bey.

Varnalı arkadaşımız bulgar mahkemeleri ne zaman bağımsızdı ki diye sormuş. Yani demek istiyor ki, DPS isteseydi "şak" diye verirdi emiri, mahkeme "tak" diye yerine gedirirdi.

Arkadaşım, bulgar mahkemesi emir alır almasına da, sadece bulgar milliyetçilerinden alır. Ömrünüzün ilk yarısını bulgaryada geçirmişsiniz, ama bu basit gerçeği görememişsiniz.
fes 2010-01-28 22:03:17
Sen götürseydin be aga, her şeyi Ahmet Doğan'dan bekleyeceğinize kendiniz uyapsaydınız ya! Vıdı vıdı konuşacağınıza açsaydınız bir mahkeme be yav.

İlla ki her şeyi Ahmet Doğan yapacaal mı var?
fes 2010-01-28 22:38:04
Onu bunu suçlamadan önce bir dava nasıl açılır, avrupa mahkemesine nasıl başvurulur, yolu yordamı nedir konularını iyicene bir öğren.

Strazburg'da kendini zincirlemek bir protesto eylemidir, avrupa mahkemesi birileri protesto etti diye resen harekete geçmez. Yukarıda anlatığım gibi önce bulgaristanda dava açmak gerek. Anladığım kadarıyla Ü. Lütvi hak aramanın yolunu göstermiş.

Sen her şeye kara gözlükle baktığından ihanet mihanet gibi saçma şeyler söyleyip duruyorsun. En iyisi mi, bırak bu işleri ve emekliliğinin tadını çıkar. Bu saatten sonra karmaşık meselelere kafanı yorma.
fes 2010-01-28 22:40:25
Dava adamı da ne demek ya? Ne davası, ne adamı?
fes 2010-01-28 23:27:52
Argumanların biti, işi tehdide vardırdın. Daha önceleri de karutsar gibi küfürler ediyordun.

İTÜ'de mühendislik eğitimi aldım, siyasi konuları ise merakımdan kendi kendime öğrendim.

Herhangi bir davanın adamı değilim ben. İşime gelip gidiyorum ve kimseye muhtaç değlim çok şükür.
çepiş 2010-01-29 00:20:35
Tencere kapağını buldu. Hayırlı olsun
ISMAIL DAL 2010-01-29 00:27:01
FES , hersey ortadayken sen haala bızım gozumuzu baglamaya calısıyorsun , bızı uyutmaya calısıyorsun , neymıs DPS yapamazmıs , DPS ye ızın vermezlermıs . Ya arkadas ben DPS nın agzından bu davalarla ılgılı 1 tek kelıme duymadım ,ancak sımdı basladılar lang lung konusmaya bılıyorlar cunku secmenını kaybedecekler , ben sahsen artık DPS ye oy vermeyecegım . Mademkı DPS bızım ıcın hukukı olarak hıcbırsey yapmıyor ben nıye oy vereyım . Yazık orda kendısını TURK hısseden ınsanlara , kalmıslar bu satılmıs pezevenklerın elıne .Hepsını hotellerı ,otobuslerı, sırketlerı ve bok gıbı paraları var ama halkına faydaları yok serefsızlerın.
fes 2010-01-29 00:39:03
Uyanık herif, hakkımda dilediğini dğüşünebilirsin.Hiç bir gerçeklik kaygın olmadığına göre, senin ne düşündüğün beni hiç ilgilendirmiyor.

Seni bir türlü çözemedik diyiğie yazmışsın; çözemezsin zaten. Aritmetiği bilmeyen biri yüksek matematiği nekadar ıkınsa katiyen anlayamaz.

Ne yapalım, Allah idrak kabiliyetini herkese eşit dağıtmamış.
fes 2010-01-29 00:49:39
İyiye işte, seçmeni kaybetme kaygısıyla konuşmaya başladılarsa bu iyiye işarettir. Zira dünyanın her yerinde siyasi partiler seçmeni kazanma saikiyle iş yaparlar.

Artık oy vermeyeceğine gelince, senin gibi sürüden ayrılanlar daima çıkar. Yolun açıktır, gidersin oyunu ATAKA'ya verirsin. Keyfinin kahyası değiliz sonuçta.
fes'e 2010-01-29 01:29:52
FES kendinin kabiliyetli olduğunu nereden çıkardın.Kendine bir iş bir eş bile bulamadın.Merakını gidrermek için söylüyorum,daha 1960 larda matematik eğitimi aldım Sofya Kliment Ohridski'de.1967'lerde siyaseten alındık mahpusanelere.Senin gibi anemin sıcak kahvesiyle,bilgisayar başında milletimin ve Türklüğümün düşmanlarının avukatlığını yapmadım.
Geçmişimde yarın utanacak bir faliyete bulunmadım.
Fes,kimin borozanlığını ne içi yaptığını sen en iyi bilirsin.Allah sana akıl fikir versin.
fes 2010-01-29 09:29:37
Matematik eğitimi aldığın hiç belli olmuyor; yazdıklarında hiç mantık bulunmuyor çünkü.

Totaliter ve Stalinist bir sistem içinde yetişmiş olduğunuzdan kişiliğiniz, dünyayı algılama, düşündüğünüz kavramlar hep ozamnlarda oluşmuş.

Size göre farklı renkler ara tonlar yoktur, siyah ve beyaz vardır. İşte bundan dolayı Ahmet Doğan'ı nesnel verilere göre değrlendirmeye çalışan biri size göre Jivkovun köpeği, Doğan'ın hızmetçisidir.Hatta,genel kültürü biraz kıt olan Özgür arkadaşımız, "dava adamı", "Halk duşmanı" gibi Stalinizme ait kavramlarlı sık sık kullanmaktadır.

Farklı bir çağıda yaşadığımızı anlayın artık. Parlamento, siyasi partiler, hukukun üstünlüğü, birey hakları, özgür basın, seçimler, kuvvetler ayrılığ prensibi, insan hakları - çağımızın kavramları bunlar.
sayıklama, sakin ol 2010-01-30 01:34:00
Aga biraz düzgün yaz da ne dediğini anlayalım hiç olmazsa ya. Bir şeye çok kızmışsın onu anladık, ama geri kalandan hiç bir şey anlayamıyoruz. Sayıklar gibi yazma sakin sakin yaz.
ramayy 2010-01-30 02:47:24
Kasım Dal ile Remzi Osman’a güveniyorum. Onları yalnız bırakmamak gerekir. Çünkü dava hepimizin davasıdır. İnanın, dava hükümetlerin davaları değil. Hükümetlerin temsilcileri devlet adamı olabildikleri kadar tarihlerine sahip çıkarlar. Bulgar, zaman, zaman yoklama çekiyor, acaba yutturabilir miyim diye. Hiçbir zaman A planı gerçekleşmiyor ama B planı devamlı tutuyor. İki buçuk milyon Türk’ü Bulgarlaştıramadı ama bir milyonunu kovmayı başardı ve ülkesinin Türk sorununu bir kırk yıllığına çözdü. Kırk yılda ya at ölür, ya baldır kopar… Modern Avrupa’nın kültürsüzlüğü içinde erir giderler… Baskın basanınmış derler ya; Türk tarafı istemeden, Bulgar tarafı istiyor. Sonra da Türk tarafı ben de isterim Haa deyince, susuyor. Garip olan, ne garip aciz olan da Türk tarafıdır. Bakın Bulgar’ı tazminat istemekten vazgeçirdim diye övünüyor. Tıpkı; ‘’Bakın bir konuştum, Türkçe yayınları halkoyuna sundurmadım ve yayın devam edecek’’ deyip övündükleri gibi. Oysa Bulgar tarafı çok tarihi hatalar yapıyor ama karşısındakine yutturabiliyor. Hataları; devamlı insan Haklarını çiğniyor ve biz de bundan yararlanamıyoruz. Sayın Dışişleri Bakanı Davutoğlu çok güzel söyledi; ‘’Bulgarlar Trakya’dan göç etmişse; üç buçuk milyon Türk de Balkanlardan göç etti’’. Ben de bilmeyenlere hatırlatıyorum, dış işlerine dâhil. Balkan savaşını biz başlatmadık. Bize saldırdılar ve düşman tertemiz Türk bölgelerini işgal etti. İşgal ettiğinin bir bölümü düşmanın sınırlarına katıldı. Balkan savaşını başlatanlar ve Trakya’yı işgal edenler, Trakya’da yaşayan dindaşlarıyla birlikte Türkleri katlettiler. Savaşın ceza borcunu ödemediler, katlettikleri Türklerin tazminatını ödemelidirler. Trakya Bulgarları niçin mi kaçtı? Gelen Bulgar Ordusuyla birlikte Türk komşularını katlettiler. Trakya’dan Bulgar askeri çıkartıldığı zaman başlarına gelecekleri biliyorlardı. Kaçtılar…Peki bizim memleketimiz %99 Türk’tü ; niçin işgal edildi ve niçin yabancı dinden ve dilden olan yabancı elinde kaldı?...
TRT 24 saat etnik dilde yayın yapıyor da, BRT 15 dakika yayın yapsa ne olur, yapmasa ne olur. Türk tarafı da bir şeyler kazandığını sanıyor. Bulgar’a vereceğimiz varsa çay kaşığı kadardır. Ama mutlak alacağımız olan kırk kazandır…
Türkiye’de yaşayıp ta Bulgaristan’da HÖH şunu yapmadı, bunu yapmadı demek çok kolay.Siz o insanlarımızın nasıl zorluklarla karşılaştıklarını biliyor musunuz?...
Küçük çıkarları bırakalım. Dedikoduları bırakalım. Çamur atmayı bırakalım. Bulgarlar köşeyi dönüyor, şirketler kuruyor; siz kalkmışsınız bizimkilerine çamur atıyorsunuz. Sofya’ya gelen Avrupa fonları tamamen fakir Türk bölgeleri için gelmiştir. Gelen paranın % 90 Sofya’da kalmıştır. Bunları bilmiyormuş gibisiniz. Bütün fırsatlardan yararlanarak bizimkilerin de zengin ama çok zengin olmalarını istiyorum. Bizim milletimizdense zenginden zarar gelmez. Bahsettiğim ülkeleri ne yazık ki, kendileri yönetmiyor. Yoksa siz hala; rahmetli T.ÖZAL’IN kapıları; Türkiye’nin derin devlet ve yüksek çıkarlar merkezinin raporları sonucu mu açtığını sanıyorsunuz. O zaman çok kusura bakmayın çok cahilsiniz. Avrupa’nın Balkanlarda İslamiyet’i güçsüz kılma projesinin mağduruyuz arkadaşlarım….
Birlik olmalıyız Birlik. Üçe beşe bakmadan, küçük çıkarlar gütmeden, zarar ziyan düşünmeden birlik olmalıyız birlik. Çok büyük bir birlik olmalıyız.
Türkiye’de yüzlerce Balkan dernekleri var. Varda, hiç birinin kırk bin kişiyle bir miting yapma birliği var mı? Yirmi bin üyeli dernekler var, çocuklarıyla ve üye olmayan akrabalarıyla yüz bini aşabiliyor. Bıraktım kırk bini, yirmi bin üyeyle bir mitin yapabilsin ben mutluluktan öleyim…
Hepinize ışıklı geceler.. ramayy
Ramayy'a 2010-01-31 01:40:53
Ramayy doğru söylüyorsun da türklerin başındaki parti 20 yıl, (sekizi yılı hükümet ortağı idi) bir defa olsun Türk kelimesini telâfüz etmediler.Sonsuza kadar para kazansılar bir deyeceğimiz yok,ama sonsuza kadar bizi aldatmalarına tahamülümüz yok.
tv.deki yayın 15 değil 10 dakika.
muhammet gölcüklü 2010-02-02 15:02:18
sayın arkadaşlarım.yüz yıllık batı trakya prolemi zaman aşımına uğramamış.nasıl olupta 1984 yılında bulgarların yapmış olduğu soykırım benzeri görülmemiş işkenceler....yüzlerce ölen kardeşlerimiz hatta bir buçuk yaşında türkan bebeğimiz bunların hesabını kimler verecek