Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
15 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
VEJDİ RAŞİDOV YENİ KİTABINI TANITTI

VEJDİ RAŞİDOV YENİ KİTABINI TANITTI

27 Ocak 2010

Kültür Bakanı Vejdi Rasidov Haskovo’da ‘Sanat ve İktidar’ adlı yeni kitabını tanıttı. Röportajlar ve yorumlardan oluşan kitap 1990 – 2002 dönemini kapsıyor. Dimitrovgrad doğumlu Bakan Raşidov, bugünün kültür ve sanatın çok zor dönemini yaşadığını aktardı. Bulgaristan insanlarının hayatlarını değiştirmek gerektiğini düşünüyorum" dedi. Ben her zaman gençleri destekleyeceğim, yeter ki bir değişiklik yapsınlar.
Kültür Bakanlığının bu yılki bütçenin 102 milyon olduğunu aktardı.

Kaynak: Cantay Kocaömer

Ziyaretci sayısı: 3243


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2010-01-27 19:31:42
Kültür Bakanlığının bu yılki bütçenin 102 milyar olduğunu aktardı.

_________________________________________


Bu ne yahu Papua Yeni Gine doları mı?
Dikme 2010-01-27 19:47:49
Bu adam negatif enerji dağatıyor etraflara. Kimse onun heykeltraşlarını görmek istemiyor. Bu adam anasını sevmiyen bir kişidir. Ömer kültür derneği olmasaydı bu negatif kişi sözlülüklerde anne ismini yasaklayacaktı.
ceza 2010-01-28 16:33:39
boyle adam yok Bulgaristan'da
selko 2010-01-28 16:34:18
butce cok iyi bence yetrrli
kolata 2010-01-28 16:34:49
bi kitabini okuyun cok yalan
Dikme 2010-01-28 16:38:12
Yalan dunya,Yalan Rasidov
Dikme 2010-01-28 16:40:55
Bizim Fes Vejdi Kadriye Latifovanin ajanimish. Vejdi Kaddriye rasidov turk teatrolalirini kapatacakmis. Kapatsinda gorelim
Hristiyan 2010-01-28 16:42:52
Arayan bulur,hiç kimsenin başka birinin topraklarında,başkasına rejim,yaşam biçimi dikte etmye hakkı yoktur.Bulgaristanda Türkiyede olsa.Rejim döneminde Rusya komonizm adına işgal altına almak istediğinde hak verildi,şimdide ABDnin demokrasi adına müdahalesine de hak veriyorsunuz.Hangisi doğru,iki tane doğru olmadığına göre hangisi yanlış.Yani BGye totaliter rejim yıllarında işgal edilseydi buna direnenler mi kahraman,yoksa şu anda demokratik dedikleri ortamda kendi azınlıklarına uyguladıkları baskıan dolayı işgal edilse buna direnenlermi yiğit kahraman sayılır.Bunlar ikiyüzlülüğün daniskası,toplumları hiçe saymanın yok saymanın,sade ve sadece kendi doğrularının kendi görüşlerinin domine uygulanır,anlamı taşır.BU bir nevi yeni bir diktatörlük biçimi değilde nedir,bırakın her millether din kendine en uygun şekilde yaşasın,barış olur,hiç kimse en doğru benim doğrum demeye hakkı olduğunu sanmıyorum.Kısacası evinde dursaydın üzerine ne bomba nede bir şey gelirdi,senin evine bir başkası gelse seninde aynısını belkide daha fazlasını yapabileceğini unutma.
Kara Ibrahim Aga 2010-01-28 21:11:19
Vejdilen Lushkov ve Medvedevin arkadashligi nerelenden geldini bilen varsa bir yorum yazsin!!!
Gechen sene Moskovada bir metro staziyonun achiliminda
beraberdiler?Bizimkisi tabiki Neron psiholojisinlen-kravatsiz
Neronun son sözleri:
-Dünya nasil bir sanatchi kayib ettinden habersiz kalacak.
O kendisini Imperator gibi görmüyoru.Sanat daha büyük.Buna da katilmamak imkyansiz!
Selim Akgoz 2010-01-29 08:32:20
kitabi cok guzel ,ben begendim
Emekli 2010-01-29 12:01:36
Bu butce ne ya 5 ay icin yetmeyecek
trafa 2010-01-30 18:36:58
Onun gibisinin ne kitabini alirim ne de okurum cunku o maskeli biri .....tabi ki obur liderlerimizde de var ufak tefek maskeler ama bunun kisi cok boyuk ....................

Tesekurler .................
alsan 2010-01-30 19:49:39
aptal simdi Turkiye'ye gitti basbakan Borisov ile
aptala 2010-01-30 23:54:15
Aptal,salak sensin,annesinin adını taşıyan,Türk tiyatrosu denen yerde,bulgar artistler yer alıyor ve bulgar kültürü sergileniyor,sadece adı--Kadriye Latifova,herif bakan olmuş sizden aptal değil,annesi söz konusu.
okur 2010-01-31 21:40:37
ya hepsi de avrupayi dinliyor