Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
TAZMİNAT MESELESİ İÇİN KOMİSYON VE YARGI KARARI BEKLENECEK

TAZMİNAT MESELESİ İÇİN KOMİSYON VE YARGI KARARI BEKLENECEK

30 Ocak 2010

Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov'un dün Ankara'ya gerçekleştirdiği ilk ziyarete, Bulgar vatandaşların tazminat talepleri ile Türkçe referandumu meselesi damgasını vurdu.


Bulgar vatandaşların Türkiye'de kalan malları konusunda komisyonların kurulduğu ve yargıya intikal eden bazı meseleleri olduğuna işaret edilerek, milliyetçi akımların yol açtığı gerilim yerine işbirliğinin ön plana çıkması gerektiği belirtildi.

Borisov dün Ankara'da Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi. Görüşme sonrası düzenlenen ortak basın toplantısında bir Bulgar gazeteci, Erdoğan'a "Türkiye ne zaman Trakya Bulgarlarının malvarlığıyla ilgili tazminatı ödemeyi düşünüyor?" sorusunu yöneltti. "Bu konuyla ilgili görüştük. Konu yargı sürecinde. Çıkacak karar neyse uyacağız." diyen Erdoğan, "Avrupa Birliği'nin gözlem raporunda Trakya göçmenleriyle ilgili hususlar var. Göçmenlere tazminat ödenecek mi? 10-20 milyar dolar Türkiye Cumhuriyeti tazminat ödeyebilir mi?" şeklindeki soru üzerine ise şöyle konuştu: "Bununla ilgili kurulmuş olan komisyonlar çalışmalarını tamamlayacak. Ondan sonra yargıya götürülmesi gereken boyutu varsa değerlendirmeleri yapıldıktan sonra nihai netice neyse, takaslama olur, bir diğer türlü olur, ondan sonra bunun adımı atılacaktır."

Başbakan Borisov ise Türkiye'den göç eden Bulgar vatandaşları için Bulgar hükümetinin Türkiye'den tazminat talebiyle ilgili olarak, "Bizler, bütün mağdur ailelerinin sorunlarının çözümünün yanındayız. Her iki yönde de bunu aynı şekilde değerlendiriyoruz. Komisyonlar çalışıyor ve sonuçlarını bekliyoruz." dedi.
"Bulgaristan'da Türkçe yayının kaldırılması ve tazminat talebi konuları kapandı mı?" sorusu üzerine ise Borisov, bazı milliyetçi çevrelerin gerginliğe yol açtığını belirterek, Türkçe yayının referanduma götürülmesi meselesinin de aynı çerçevede gündeme geldiğini ifade etti. "İleriye yönelik işbirliği, dostane ilişkiler adına bu fikri reddettik." diyen Borisov, "Bulgaristan'daki bazı çevrelerin Türkiye'nin temsilcisi gibi hareket ettiğini" savunarak, bundan duydukları rahatsızlığı dile getirdi: "Bazı çevrelerin oluşturduğu etnik gerginliği önlememiz lazım. Herhangi bir parti veya partilerin, Bulgaristan ile Türkiye arasında aracı olmasına gerek yok."

Kaynak: zaman


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


soru isareti 2010-01-30 10:52:41
peki 1878'den 2009'a kadar Bulgaristandan Turkiyeye goc etmek zorunda kalanlarin mal varliklari ne olacak cevabi siz verin
yeni dunya 2010-01-30 11:49:02
vizroditelen protsez tazminatimdan baslayarak-1878 kadar inmek lazim,alan memnun veren memnun olacak rab bana rab bana kimse yedirmez.
Er 2010-01-30 13:34:04
Bulgar gazeteci, Erdoğan'a "Türkiye ne zaman Trakya Bulgarlarının malvarlığıyla ilgili tazminatı ödemeyi düşünüyor?"


acele etme bulgar gzeteci, heyecanlanma. Tayyiposun derdi buyuk. bulgara tazminat odemek onun ichin kafa yorulacak ish degil. Onun derdi Turklugun son kalesi Turk Ordusunu amerikanin yardimi ile kokune kadar yipratmak. Bulgara tazminat odemekten chok daha buyuk sorunlari var.

Turk Ordusu olmasa choktan Turkiyeyi sana hediye ederdi...
haskovo 2010-01-30 18:54:52
peki 1989 2008 yilina kadar bulgaristandan turkiyeye gelen vatandaslarin haklari ne olacak sn borisov ve sn ahmet dogan
laf atma 2010-01-30 19:45:28
Ahmet Doğan'ı Borisov'un yanına koyma. Dps bu konuda gerekeni yapmıştır, ama buna ramen bulgarlar müspet bir adım atmamışlardır.
fes 2010-01-30 20:31:54
Bulgarların türklere tepeden baktığı günler çoktan gerilerde kaldı, bundan sonra saygılı davranmak zorundadırlar.

Artan türk gücünün karşısında yapacak bir şeyleri yok,mecburen kibirli tavırlarından vazgeçecekler.
Er 2010-01-30 22:06:56
fesin tesbiti dogru.Mesela Sofiada en modern ozel okulun ogrencilerinin % 70 ini Turk chocuklaridir: Bulgarlar Turklerden etkilenerek cocuklarini o okula yazdiriyorlar.Tabi durumu iyi olan bulgarlar.
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-30 22:58:58
_____________Türkçe yayının referanduma götürülmesi meselesinin de aynı çerçevede gündeme geldiğini ifade etti. "İleriye yönelik işbirliği, dostane ilişkiler adına bu fikri reddettik." diyen Borisov,________________

Adamın dediği Türklerin haklarına göz yümduk çünkü Türkiye ile iyi ilişkilerde bulunmak ve para koparmak istiyoruz. Bunları halletiğimizde Türkleri haklarından mahrum etmek tekrar gündeme gelecek. Yoksa Türklere hiç bir hak vermeyiz.

Ama aynı zamanda Bulgaristan Türklerinin haklarını ve garantörlüğünü Türkiye'nin sağladığını teyit etmiş oldu.
fes 2010-01-30 23:58:00
Ne iş yaptıklarını bilebilseydin abuk sabuk sorular sormazdın. dayı be. Hayta gibi orada burada gezeceğinize gazete, dergi, kitap okumayı öğrenin arkadaş. Ot gibi yaşamayı bırakın artık
gavur fese 2010-01-31 00:11:35
Sana sormadık gavur çocuğu,senin fikrini zaten biliyoruz.
emir 2010-01-31 00:39:31
Er 2010-01-30 22:06:56
fesin tesbiti dogru.Mesela Sofiada en modern ozel okulun ogrencilerinin % 70 ini Turk chocuklaridir: Bulgarlar Turklerden etkilenerek cocuklarini o okula yazdiriyorlar.Tabi durumu iyi olan bulgarlar.

-Fethullah hocanin "Ozel Drujba okullarindan" bahsediyosun sanki kardes...Aman uzak durun-orada birey degil,robot yetistiriliyor.Ayni okullardan Filibe ve Varnada da var,simdi kj'ya da acacaklarmis ;(((
yalako feso 2010-01-31 00:39:49
sen amedin sol taşamısın feso
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-31 00:41:02
Papaz efendi,Türkiyenin garantörlüğüne ne gerek var.Bulgaristan Türkünün hak ve hukukunu sağlayacak,uluslar arası kanunlar yok mu.Bunun peşinde koşacak,bulgaristan Türk partisi yok mu,bu adamlar ne iş yapar.

_____________________________________________________

Uluslararası kanunları Bulgaristan takmıyor bunun için Türkiye'nin garantörlüğü bir zarurettir.
fes 2010-01-31 00:47:35
Gavur olan sensin birader, biz türklüğümüzü geçen seçimlerde pekala kanıtladık, sizler gibi Boykoların kılıcını sallamadık.


Büyük dedmiz Balkan savaşına ve Birinci dünya harbine, onun babası Rus Türk harbine, onun babası Kırım ve Yemen savaşlarına katılarak soyumuzun türklüğünü hep babalar gibi kanıtladılar.

Dedem 1939'da milliyetçi aileden diye sürgün edildi, senelerce esir gibi çalıştırıldı. Komunist dönem boyunca Osmanlı duruşundan asla taviz vermedi. Türklüğümüz ezelden ebede tesçillidir arkadaş, sen ne diyorsun?
fese 2010-01-31 00:54:28
Ben ne diyeyim,sen dedelerine dahi,ihanet edince.Herhalde böyle torunları olduğundan onlarında kemikleri zızlıyordur.Kahraman yiğt dedelerin pısırık,satılık,ibne torunu çok yazık.
fes'e 2010-01-31 00:58:41
YAZDIKLARINA BAKILIRSA,SOYLU BİR AĞİLEDEN GELİYORSUN.Soysuzlara divan-pençe durmana bir anlam veremedik.
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-31 01:00:55
Bak arkadaşım Boyko daltarrağının Türkiyede şu cümleye sarf etmiş olması:

"Bu nedenle herhangi bir parti veya partilerin, Bulgaristan ile Türkiye arasında aracı olmasına gerek yok. Bulgaristan'da iktidarı kazanan parti, ülkeyi temsil eden parti bu görüşmeleri yapar. Benzer davranışlarla provoke edilmiş taraflar böylesine bir ortam yarattı"

DPS'nin politikası Türkiye tarafından desteklendiğini göstermekte. Bunun için DPS'den önce eleştireceğiniz başka kurumlar vardır.
yoksa... 2010-01-31 01:02:46
yoksa avroları görünce,kahraman dedelerimden bana ne mi dedin Fes.
fes ve dedeleri 2010-01-31 01:04:40
Dedeler Türklük uğuruna savaş vermiş.Torun Türkleri satan bir çanak çölmekçi torununa,uşaklık yapıyor,ne garip bir paradoks değilmi.
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-31 01:11:58
Arkadaşlar laga luga yapacağınıza Azerbaycan'dan yazan arkadaşın yazısını okuyun ve görün ki bizim dertlerimiz Türk dünyasının başka yerlerinde de var.
fes 2010-01-31 01:14:40
Dedelerimin yaptıkları torunlarının yapacaklarının teminatıdır.

Bizim için devlet ve türklük Tansendantal ( aşkın ) değerdir, söz konusu olduğunda para pul geçmez.
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-31 01:16:03
Nereden nereye kaç para gelip gittiğini ben bilemem siz nereden biliyorsunuz?

Ya parayı verenler nereye harcandığını bilemeyecek kadar gafil mi?
Perperek Papazı Der ki... 2010-01-31 01:17:37
Çözebilmen için,çok okuyup,geniş araştırmalar yapman gerekecek.

__________________________________

Sen çok okuyup çözmüşsüm galiba?
FESE 2010-01-31 01:19:30
Hangi Türklük ve hangi teminattan bahsediyorsun birader,senin yanında ve arkasında olduğun herifin Türk olduğunu nerden çıkardın.
gavur fese 2010-01-31 01:28:28
Gavur FESe çok yüklenmeyin,çıkmaza girer ve sigortaları atarsa hemen yazılarınızı siler,emeğinize yazık olur,nede olsa admin,ve gavurların adamı.
fese dokunmayin 2010-01-31 04:29:35
bu gazetenin jokeri .ara sira katiliyorum dusuncelerine ara sira kiziyorum.pasaportunu yakacakti kapi kulede hala bekliyoruz,en cok da buna kizmistim.YENI DUNYA
fes 2010-01-31 09:39:52
Kızma ya, niye kızıyorsun? Yakalım paşaportları anasını satayım derken bulgar vatandaşlığının bizim için hiç bir değeri olmadığını belirtmek için söylemiştim.

Göbeğimizden bağılı olduğumuz yer Ankara'dır, Sofya değil.

Bulgarlardan lütuf falan beklemiyoruz, çıkarına uymazsa çift vatandalık dedikleri şeyi iptal edebilirler. Bizler kendi yağımızla kavrulan insanlarız
ramayy 2010-01-31 10:49:49
ramayy 2010-01-30 02:47:24
Kasım Dal ile Remzi Osman’a güveniyorum. Onları yalnız bırakmamak gerekir. Çünkü dava hepimizin davasıdır. İnanın, dava hükümetlerin davaları değil. Hükümetlerin temsilcileri devlet adamı olabildikleri kadar tarihlerine sahip çıkarlar. Bulgar, zaman, zaman yoklama çekiyor, acaba yutturabilir miyim diye. Hiçbir zaman A planı gerçekleşmiyor ama B planı devamlı tutuyor. İki buçuk milyon Türk’ü Bulgarlaştıramadı ama bir milyonunu kovmayı başardı ve ülkesinin Türk sorununu bir kırk yıllığına çözdü. Kırk yılda ya at ölür, ya baldır kopar… Modern Avrupa’nın kültürsüzlüğü içinde erir giderler… Baskın basanınmış derler ya; Türk tarafı istemeden, Bulgar tarafı istiyor. Sonra da Türk tarafı ben de isterim Haa deyince, susuyor. Garip olan, ne garip aciz olan da Türk tarafıdır. Bakın Bulgar’ı tazminat istemekten vazgeçirdim diye övünüyor. Tıpkı; ‘’Bakın bir konuştum, Türkçe yayınları halkoyuna sundurmadım ve yayın devam edecek’’ deyip övündükleri gibi. Oysa Bulgar tarafı çok tarihi hatalar yapıyor ama karşısındakine yutturabiliyor. Hataları; devamlı insan Haklarını çiğniyor ve biz de bundan yararlanamıyoruz. Sayın Dışişleri Bakanı Davutoğlu çok güzel söyledi; ‘’Bulgarlar Trakya’dan göç etmişse; üç buçuk milyon Türk de Balkanlardan göç etti’’. Ben de bilmeyenlere hatırlatıyorum, dış işlerine dâhil. Balkan savaşını biz başlatmadık. Bize saldırdılar ve düşman tertemiz Türk bölgelerini işgal etti. İşgal ettiğinin bir bölümü düşmanın sınırlarına katıldı. Balkan savaşını başlatanlar ve Trakya’yı işgal edenler, Trakya’da yaşayan dindaşlarıyla birlikte Türkleri katlettiler. Savaşın ceza borcunu ödemediler, katlettikleri Türklerin tazminatını ödemelidirler. Trakya Bulgarları niçin mi kaçtı? Gelen Bulgar Ordusuyla birlikte Türk komşularını katlettiler. Trakya’dan Bulgar askeri çıkartıldığı zaman başlarına gelecekleri biliyorlardı. Kaçtılar…Peki bizim memleketimiz %99 Türk’tü ; niçin işgal edildi ve niçin yabancı dinden ve dilden olan yabancı elinde kaldı?...
TRT 24 saat etnik dilde yayın yapıyor da, BRT 15 dakika yayın yapsa ne olur, yapmasa ne olur. Türk tarafı da bir şeyler kazandığını sanıyor. Bulgar’a vereceğimiz varsa çay kaşığı kadardır. Ama mutlak alacağımız olan kırk kazandır…
Türkiye’de yaşayıp ta Bulgaristan’da HÖH şunu yapmadı, bunu yapmadı demek çok kolay.Siz o insanlarımızın nasıl zorluklarla karşılaştıklarını biliyor musunuz?...
Küçük çıkarları bırakalım. Dedikoduları bırakalım. Çamur atmayı bırakalım. Bulgarlar köşeyi dönüyor, şirketler kuruyor; siz kalkmışsınız bizimkilerine çamur atıyorsunuz. Sofya’ya gelen Avrupa fonları tamamen fakir Türk bölgeleri için gelmiştir. Gelen paranın % 90 Sofya’da kalmıştır. Bunları bilmiyormuş gibisiniz. Bütün fırsatlardan yararlanarak bizimkilerin de zengin ama çok zengin olmalarını istiyorum. Bizim milletimizdense zenginden zarar gelmez. Bahsettiğim ülkeleri ne yazık ki, kendileri yönetmiyor. Yoksa siz hala; rahmetli T.ÖZAL’IN kapıları; Türkiye’nin derin devlet ve yüksek çıkarlar merkezinin raporları sonucu mu açtığını sanıyorsunuz. O zaman çok kusura bakmayın çok cahilsiniz. Avrupa’nın Balkanlarda İslamiyet’i güçsüz kılma projesinin mağduruyuz arkadaşlarım….
Birlik olmalıyız Birlik. Üçe beşe bakmadan, küçük çıkarlar gütmeden, zarar ziyan düşünmeden birlik olmalıyız birlik. Çok büyük bir birlik olmalıyız.
Türkiye’de yüzlerce Balkan dernekleri var. Varda, hiç birinin kırk bin kişiyle bir miting yapma birliği var mı? Yirmi bin üyeli dernekler var, çocuklarıyla ve üye olmayan akrabalarıyla yüz bini aşabiliyor. Bıraktım kırk bini, yirmi bin üyeyle bir mitin yapabilsin ben mutluluktan öleyim…
Hepinize ışıklı geceler.. ramayy
ramayy 2010-01-31 11:04:13
Türk Politikacılar,fikir üretemiyor ve Tarihlerine sahip çıkamıyor.Çünkü,ülkeyi gerçek bilim ve tarih araştırmacıları yönetmiyor.Balkan Savaşında;Balkan Ülkeleri ve hele Bulgaristan Berlin Antlaşmasını çiğneyerek, Türkiye'ye savaş açmışlardır.Balkan Ülkeleri Türkiye'ye savaş tazminatı ödemelidir ve işgal ettikleri topraklarda halk oylaması(referandum) yapılmalıdır.Halk İşgalci tarafında mı kalmak istiyor,yoksa eski hakimi sınırları içine mi dönmek istiyor. Bu oylamaya o tarihten beri kovulanların tüm nüfus artışlarıyla katıla bilmeleri gerekiyor.Dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar.Gerçek barış ve gerçek adalet öyle olur.
Bulgaristan önce yirmi yıllık hesabını ödesin,sonra masaya oturalım.
haskovo 2010-01-31 17:49:04
valla herkesin pasa gonlu bilir ama bizler gebzeden sesleniyoruz dps partisi olsa ne olur olmasa bi degisiklik gormuyoruz o yuzde oy yok
emir 2010-01-31 18:53:39
Tayyip ile AB'ye, hatta ABD'ye bile gireriz.
fes 2010-01-31 18:55:17
Sen ne bekliyorun DPS'den be aretlik, gök gürletmesini mi?

Sen en iyisi başkalarının gördüğünü ben niye göremiyorum diye kendini sorgula. İyi gelir.
FESe 2010-01-31 19:57:23
Alemin yapmadığı ihaneti acaba ben nye yapıyorum da dene bilir.Gavur uşağı.
fes 2010-01-31 21:02:04
Altıyüz bin küsür insan DPS'ye oy vererek ihanet mi işlemişti be bilazer?

Anaya nine, nineye ana demeniz gibi bir şey olsa gerek bu.

Büyük baş hayvan gibi düşünenler için hayat çok basittir, dünyaya geviş getirir gibi bakıp dururlar.

Ne yapalam, onları da Allah yaratmış.
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 02:23:43
HÖH'ü beğenmeyenlere sorayım siz şahsen HÖH'ün yapmadığı şeylerden hangisini yaptınız?
haskovo 2010-02-01 13:46:17
şu dps savunma her yıl bg gıdıyorum köylerde bı gelışme yok bulgarların oturdukları yerlerde var sadece bızler göç edenler hangı hakını aldın çocuk paraları kaldı bazının annesı babası kaldı ssk prımlerımız kaldı çocuklarımızın okuları şaştı buralara göç edenler hangısı meslegı üzere çalıştı kım ne bıldusa o işe gırde nerde ar iş varsa göçmen orada şımdıde 100/90 rahatsız neden bı düşün güzel dürbünlen bakma geçmışe senın agızın yanmamış galıba 5 6 yaşında çocukların üzerınden kapılar kılıtlendı anne baba işe gıttı nerdeydı dps ne yaptı soruyorum neyını savunuyorsun bana ssk sı olan hastaneye gıttı olmayan ne yaptı ben hasta degılım dedı evınde ölumunu bekledı 20 yıldan berı dps neyı çözdü bal göç dernegı ne yaptı bır başsalıgı bıle dılemesını bılmıyor neyı savunuyorsunuz dps olsada ikincı sınıfsın olmasada
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 15:36:55
Haklısın be kardeşim HÖH bi mok yapmıyor ne Haiti depremini önleyebildi ne de küresel ısınmayı.

Siz ne yaptınız onu söyleyin bakalım?
haskovo 2010-02-01 18:01:58
onu bunu bılmem ama ben bırşeyler yapacaksam ozaman bana ou versın bu mıllet bız onları seçtıkse paraları yemek için degıl türklerın sorunlarını çözsunner deya yoksa ne işlerı var meclıste
h-vo 2010-02-01 18:03:44
bırkere şu papaz lafını ındır ordan hiç yakışmıyor
fes 2010-02-01 18:22:48
Hangi paraları yediler be agacım, senin cebinde para mı aldılar?
Senin partin azınlık partisi azınlık, olara ayrılmayan parayı bulgarlar kıtır kıtır yiyecekler, senin ruhun bile duymayacak.

Paraları yemişlermiş. Sayı saymayı öğrenin biraz, sayı.

Bulgar köyleri iyi türk köyleri ise kötüyse, hesabı Ahmet Doğan ve Dps'den değil, bulgarlardan sorocaksın.

Deli dana gibi hak aramakla olmaz bu böyle!
h-vo 2010-02-01 18:28:50
o adamlar maşsız mı orda oturuyorlar yarası olan gocunun hemen zıplama herkesın hür ıradesı var o yuzden ben yazarım sen neden bırden gocundun anlamadı açıkla şunu
fes 2010-02-01 18:48:13
Hiç bir şeyden gocunduğum yok be aga, ben sadece doğru düşünelim diyorum.

DPS'den yol,iş beklemeyin, onların öyle bir gücü yok.
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 18:55:37
HÖH'ü beğenmeyenlere sorayım siz şahsen HÖH'ün yapmadığı şeylerden hangisini yaptınız?

Hala ısrarla sormaya devam ediyorum! Çıkarın bakalım ortaya ak donu kara donu!
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 20:51:01
Konuyu dağıtma sadece cevap ver HÖH'ün yapmasını istediğin şeylerin yüzde kaçını sen yaptın?

Ayrıca şuan siyasi bir parti olsaydın parti programın ne olurdu?

Ha bir de kendine bir lakap bul ki kiminle konuştuğmu bileyim böyle kırık çingene kolu gibi sarkıp durma.
fes 2010-02-01 21:24:19
E arkadaşım, herkez zengin olacak diye bir kural yok dünyada. Kızmaya, kıskanmaya hiç gerek yok.

1990'larda, sistem değişikliği esnasında, bazıları fırsatları değerlendirdi ve zengin oldu. Doğru zamanda doğru yerde bulundular ve kazandılar.

Neden onlar zengin oldu da ben olamadım diye kendini yersen psikholojin bozulur, hasta olursun. Ayrıca bu fırsatlar senin önüne çksaydı sen de bal gibi yararlanacak, köşeyi çoktan dönmüş olacaktın.
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 22:15:19
Birilerini çingene olmakla mı suçluyorsun? Burada asıl çingene olan sen ve senin davranışların galiba.

Bir lakap seçiver kendine de çingene olma en azından bir forum kimliği kazan.

Anlaşılan ne siyasetten ne de adaptan anlıyorsun.
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-01 22:20:49
E madem var oğlu var, bu elinin kiri ile Türklük adına ne yaptığını da görelim.
mestanlı 2010-02-01 22:50:42
papaz ve fes.biz ne yapacaz yahu,siz çok mu akılısınız,yoksa çok mu aptalmısınız bir türlü anlayamadım.biz oyumuzla DPS-edeki gavatları millet vekilki yaptık meclise gönderdik,8 yıl hükümet ortağı yaptık ne için yahu yan gelip sofyalarda yatsınlar diye mi. çoluk çocuklarını zengin etsinler,yok birşey nede olsa kendi tohumları,normaldir.Ama halkı biraz yönlendirsinler.yardımcı olsunlar.miting se miting yapacaz anasını satımını.yörüyüş se yörüyüş yörüyecez anasını satımını.yeter ki bize ön ayak olsunlar.
fes 2010-02-01 23:37:56
HÖH halkı yönlendirsin, önderlik yapsın talebini ben de doğru bulurum. O konuda Ahmet Doğan ve çevresinden hesap sorulmalıdır.

Ne var ki, hesap soralım derken dikkatli olmak durumundayız; çünkü alternatif çıkaralım derken kendi kendimizi sfırlama tehlikesi çok büyük olasılık olarak her zaman ortalıkta durmaktadır.

Ahmet Doğan'ın alternatifi Boyko olamaz arkadaşlar. Halk bunu görüyor ve mecburen oyunu DPS'ye veriyor. Belki de halkın bu alternatifsizliğini gören HÖH yönetimi de daha da bi gevşeyip, deyim yerideyse yan gelip yatmayı tercih ediyor.

Bir kısır döngü yaşadığımız açık, ama yine de sabırla, bu hiç hoş olmayan gerçekliği kabul etmek zorundayız. Kötünün kötüsü gelmemesi adına.
Perperek Papazı Der ki... 2010-02-02 00:13:20
Bayılan İmam efendi,
anlaşılan ne siyasette ne de hayır işlerinde hala kendini değerlendirememişsin.

Durma da bi işe yara bari öyle kuru laflarla olmaz bu işler birşeyler yap da ben bunu yaptım siz destek olunuz de ama anlaşılan bunu pek diyemezsin.
h-vo 2010-02-02 09:23:19
ya hala savunmadasınız ya ğörmuyorsunuz ya da uzayda yaşıyorsunuz bız bu adamları koalısyon yaptıksa erdoganın davostakı hareketını sergılemesı lazım neden bu mıllet seçım zamanında bu kadar uraş verıyor dps için iyi bır düşünün