Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
12 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
ESKİ TARIM BAKANI NİHAT KABİL HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI

ESKİ TARIM BAKANI NİHAT KABİL HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI

22 Mayıs 2010

Üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) üyesi olan eski Tarım Bakanı Nihat Kabil hakkında yolsuzluk soruşturması açıldı.

Kabil, Tarım Bakanlığı yaptığı dönemde ülkenin önemli kış tatil merkezlerinden Borovetz bölgesinde kamuya ait ormanlık arazilerin iki özel şirkete ait arazilerle takas edilmesi olayında devleti 115 milyon 705 bin Leva (Yaklaşık 60 milyon Avro) zarara uğratmakla suçlanıyor.

İfadesi alınmak üzere savcılığa çağrılan Kabil için 50 bin Levalık (25 Bin Avro) kefalet ücreti belirlendi. Kabil'in, hakkında açılacak davada tutuksuz yargılanabilmesi için kefalet ücretini en geç 10 gün içinde ödemesi gerekiyor.

Savcılık çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Nihat Kabil, bakanlığı döneminde suç unsuru oluşturacak herhangi bir şey yapmadığını belirterek, arazi takaslarının uygun olup olmadığı konusunda o dönemde Yüksek Temyiz Mahkemesi tarafından denetim yapıldığını ve herhangi bir yolsuzluğun tespit edilmediğini bildirdi.

Kabil, kendisi için belirlenen kefalet ücretinin de çok yüksek olduğunu, bu konuda karşı dava açacağını söyledi.

Kaynak: aa


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kara Ibrahim Aga 2010-05-22 15:51:56
Katiyen IFTIRADIR....
Avrupada bashlatiyoruz "podpiskayi"....
fes 2010-05-23 00:06:53
Hay Allah, kurban nasıl seçildiler be adam? Nereden alıyorsun bu haberleri, bize de söyle bari.

Kara İbram da amma önyargılı. DSP hakkında her söylenene balıklama atlıyor mubarek.

Agamoğlu yapılan sadece soruşturma, henüz hiç bir şey ortaya çıkmış değil. Soruşturma normal hukuki işleyiş içinde mi yürüyor, yoksa iktidar partisinin bir müdahalesi mi var, henüz blinmiyor.

Hiç olmazsa biraz bekle be bomoğulu!
dost 2010-05-25 00:08:03
FES,Doğanın maşası,şefin hakında basılan kitapları al ve oku,Hakikatları öğren ondan sonra mubarek ağzını aç.Satılmışların yanında satılmış maşa olmana gönlüm razı gelmiyor.Senin için üzülüyorum Fes.Gerçekten samimiyim dostum.Seni seviyorum.
fes 2010-05-25 00:37:52
Benim çin üzülmene gerek yok, kendin için üzül. Zira sefilleri oynuyor, sayıklamalarda bulunuyorsun.

Ben İstanbul'da hayatımı kurmuşum, gül gibi geçinip gidiyorum.

Bulgaristan'ı ise uzaktan izliyorm, dolayısıyla mutfakda ne olup bittiğini yüzde yüz bildiğim söylenemez. Lakin Doğan konusunda desteksiz atmalarınıza katlanmak da mümkün değil.

Eleitri yapacaksanız hiç olmazsa adabına uygun yapın birader.
fes 2010-05-26 00:38:26
Nasıl fişledi, fişleme ne demek? Türkiye'de herkesin dilinde bir komlodur gidiyor, samanlıkta komşunun karısıyla basılan adam bile "bana kompile yaptılar" diye bas bas bağrıyor.

Bulgaristan'a gittğimde o bahsettiğiniz kitabı temin ederim. Bakarız, ikna edici midir değil midir. Ama siz okuduysanız bi özet yapın bakalım burada; şu şu belgelere dayanarak şu söyleniyor deyin. Sadece genel ifadelerle olmaz bu. Kimseyi ikna edemezsiniz.
Fes'e 2010-05-27 00:32:48
Fes,sen bir çocuk kadar saf yüreklisin.Halâ uyanamadın,helâl olsun sana.Bukadar aptalık olmaz,pes doğrusu.Üç adet 300-500 sayfalık gizli servisin arşifinden fotokopi çekilerk resmi belgeli yazılmış kitaplar var.Gogol ve Dostoevskiyi,tekrar ve tekrar okuyacağına,birazda BG.Türklerinle ilgili gerçekleri oku!.İnancım o ki o zaman ayağın yere daha sağlam basar,düşüncelerin ve beynin aydınlanır.
Saygılar.
Koşukavaklı
silen ve sildiren'e 2010-05-27 00:41:52
* Yazılan yorumlardan site sahibi sorumluluk taşımaz !
O zaman yorumları silmenin alemi ne?.
fes 2010-05-27 09:16:13
Silmenin anlamı şu olmalı; mesela "köpek" , "aptal" "Doğan'ın uşağı", "satılmş", Doğan sana para mı veriyor?" v.s.,v.s. gibi telafuzunu etmek istemediğim laflar olabilir.

Şahsen ben bu kem sözleri kaldırrım, çok fazla rahatsız olmam; lakin kaldıramayıp rahatsız olanlar olabilir. Hepimiz pekala biliyoruz ki, bir insan düşüncelerini galiz ve hasmane kelimeler kullanmadan da ifade edebilir. Yeter ki istensin.

Mesela bu ajan konusunu burada yeterince medeni bir şekilde tartışamadık biz, çünkü konunun kendisine odaklanacağımıza kişisel saldırılara ve suçlamalara yöneliveriyoruz.

Daha önce burada yazdım, Azerbeycan'ın kurucusu Haydar Aliyev bir KGB generaliydi. Komunist ideolojiye samimi olarak inananlar vardı, o dönem yaşandı ve bitti. Şimdi farklı bir dünyadayız.

Dosyalar konusunu biliyorum. Parlamento komisyonu bu dosyaları inceledi, fakat sadece isim listesi verdi, "ajanların" faliyetleriyle ilgili hiç bir şey açıklamadı. Oysa eski DDR ve Çekoslovakya'da arşiv tamamen açılmıştı.

Sabah sabah işe geç kaldım bunları yazarkan ya!
berk 2010-05-27 14:14:35
(Hepimiz pekala biliyoruz ki, bir insan düşüncelerini galiz ve hasmane kelimeler kullanmadan da ifade edebilir. Yeter ki istensin.)

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ndeki Cumhurbaşkanlığı seçiminde Mehmet Ali Talat için oy kullananları gavur, gayri Türklükle, Sarosçulukla, vatan hainliğiyle suçlayan zihniyet hasmane kelimeler kullanılmasından yana değilmiş Ne zaman? Ahmet Doğan ve DPS eleştirildiği zaman!

Bu arada yaşasın ikiyüzlülük!
fes 2010-05-27 19:51:21
Riyakarlıkla suçlanmam temelsizdir, çünkü ben daha çok tartışmacıların birbirine hücum etmelerini kastetmiştim.

Ahmet Doğan'la ilgili istediğinizi yazabilirsiniz, ben onun savunucusu falan değilim. Ben sadece bazı çelişkileri gündeme getiriyorum, okadar.

Mesela aşırı milliyetçi rumların Rauf Denktaş'dan nefret ederlerken Memedali Talat'tan hoşlanmaları bana biraz garip geliyor. Bulgaristan'da hakeza, ATAKA mensuplarının Doğan ve HÖH nefreti benim için çok önemli bir veridir.
Kara Ibrahim Aga 2010-05-27 23:16:13