Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
MOMÇİLRAD İLE KRUMOVGRAD ARASI YOL ÇALIŞMALARI BAŞLIYOR

MOMÇİLRAD İLE KRUMOVGRAD ARASI YOL ÇALIŞMALARI BAŞLIYOR

06 Ağustos 2010

Cumartesi (07 Ağustos 2010) günü ilk kazı yapılacak

Maliye Bakanı Simeon Dyankov ve Momçilgrad (Mestanlı) Belediye Başkanı Erdinç Hayrullah ve Krumovgrad (Koşukavak) Belediye Başkanı Sebihan Mehmet, iki belediyeyi birbirine bağlayan yolun iyileştirme çalışmalarının temel atma töreni, yol başlangıcının 9. kilometresinde, Bodka (Hacıköy) köyüne yakın yolda yapacaklar. Proje, Avrupa Birliği Fonu “Bölgesel Kalkınma” İşlevsel Programı tarafından finanse ediliyor. Kırcaali bölgesinde bu fon tarafından finansmanı sağlanan ilk projedir.

Yüklenici şirket yapılan ihale sonrası seçildi. Plovdiv (Filibe) merkezli “Pıtinjenering” LTD şirketi Bulgaristan ve Yunanistan’dan olmak üzere toplam 11 şirket ve şirketler grubu arasından seçildi. Proje gerçekleme anlaşması 21 Temmuz tarihinde imzalandı. Yüklemci şirket 18,292 kilometrelik ikinci dereceden devlet yoluna her türlü inşaat işlerinin yapılmasıyla yükümlü. KDV dahil 9 276 279 levaya mal olacak projenin tamamlanma süresi 3,9 aydır. Yapımın inşaat denetimi Kırcaali - “Ekoinjenering” şirketi tarafından yapılacak.

Yaklaşık 18,3 kilometrelik yol onarım ve yenileme çalışmalarında 55,5 ton asfalt dökülecek, 9 adet yeni yol kenarı yağmur suyu tahliye kanalı inşa edilecek, istinat duvarları onarılacak, yol kenarı çelik korkuluklar ve düşey trafik işaret levhaları yenilenecek.

Kaynak: İsmail KÖSEÖMER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2010-08-06 17:20:09
"Temel atmasını" öğrendik ama neden "ilk kazı-ilk kazma" olayında diretiyoruz anlamadım gitti, buna yol yapım çalışmaları başlayacak diyebilirsiniz.
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-06 17:25:01
Asfalt'ın dökülmeyecek de parke gibi mi döşenecek?
Soru 2010-08-06 17:35:06
Başmüftü gibi onlar da mı "arkeolog" oluyorlar?
Sağduyu 2010-08-06 17:53:55
''çalışmalarında 55,5 ton asfalt dökülecek''

Bir yanlışlık olmasın,9 276 279 levaya sadece 55,5 ton mu dökecekler?

Bir terslik var ama nerde,üç kamyon asfaltla hangi deliğin birini tıkayabilirler ki!
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-06 18:00:56
Kısacık bir yazıda neden bu kadar hata yapılıyor anlayamadım gitti.

İşlemsel Program??? Canım Google translate, sen nelere kadirsin! Operasyonel programı işleVsel yerine işleMsel yapıyorsun ya helal sana!

Yüklenici şirket olmuş Yüklemci...

Yol onarım ve yenileme olmuş Yol tamir ve yenileme...
Mümün 2010-08-06 23:33:51
İnşallah bu çalışmaların devamıda gelir.
Sadece yamama yapmazlar inşallah boydan boya dökerler.
camış 2010-08-06 23:36:46
Asvalt dökse ne olur dökmese ne olur, bu haber bizi niye ilgilendirsin ki? Böyle giderse sarı çizmeli Mehmet ağanın öküzü bile burada haber konusu olacak. Can sıkıntısından patladığınıza böyle haberle yapıyorsunuz.
Sağduyu 2010-08-07 11:38:13
Yiyeyim senin Eşekspirini yav,Allah aşkına bir kere bari Celaleddin Rumi veya şarapçı Ömer Hayyam'dan söz ettiğini görelim,nedir sendeki bu gavur aşkı?
Fikirlerine gizemlilik katmak için mi yapıyorsun bunuları!

Hayyam'dan bir dötlük göndereyim de iştahın açılsın

Şarap sonsuz hayat kaynağıdir, iç;
Gençlik sevincinin pınarıdır, iç;
Gamı yakar eritir ateş gibi,
Sağlık sularından şifalıdır, iç.
ismail 2010-08-07 22:31:15
papaz, vollahi haklısın. Dikatsizce yazmışız yazıyı. Ama neden bugüne kadar google çeviriyi kullanmadım bilmiyorum. Sanırım kullanmamaya devam edeceğim. Yardımın için sağ ol!
Abuzer Kadayıf 2010-08-08 00:03:04
Gavur aşkı değil o, daha çok dünya edebiyatına aşina olmak diyebiliriz. Sanat evrenseldir, gavuru müslümanı hep aynıdır.
incebelli 2010-08-08 11:25:45
PAPAZ, YAPTIGIN YORUMLARLA OZELLIKLE ISMAILIN ALEHINE, NE KADAR ZAVALLI OLDUGUN ORTAYA CIKIYOR. GUZEL BIR SEY URET HATALIDA OLSA, SEN SUREKLI ELESTIRIYORSUN, SEN NE YAPTIN BU TOPLULUK ICIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mıymıntı 2010-08-08 16:16:24
Hatalı yapılan bir şeye eleştiri getirmek, doğruluk adına bir şey yapmak demektir. Farzedelim bir ev inşa edyorusun, ama öyle yanlış yapıyorsun ki ev ev olmaktan çıkmış başka bir şeye dönüşmüş; bu arada ev yapmasını bilen birisi çıkıp "yanlış yapıyorsun, doğru olan budur" derse sana iyilik yapmış olur. Bu itibarla "hep eleştiriyorsun,sen de bir şey yap" diye çıkış yapmak mantık kurallarına aykırıdır.
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-08 17:14:18
Benim amacım birilerini yıkmak değil, fakat burada türklüğümüzle övünecek ama sanki Türkçe öz dilimiz değil de sonradan öğrenilmiş gibi basit dil ve anlatım hataları yapacaksak uyarı yapma hakkım doğuyor ve bu hakkıma hiç bir allahın kulu itiraz edemez ki bu eleştirinin hedefine denk gelen zat da düzeltmeleri dikkate alıyor ve teşekkür ediyorsa başkalarına mok yemek düşer.

Ayrıca ben hiç bir topluluk yada zümre için bir şeyler yapmam yapacağım şeyler Türk milleti içindir.

Umarım mesaj yerine gittmiştir...