Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Temmuz 2019
HABERLER » Bulgaristan
FİLİBE CUMA CAMİ İMAMINA KÜSTAHÇA SALDIRI

FİLİBE CUMA CAMİ İMAMINA KÜSTAHÇA SALDIRI

07 Ağustos 2010

Dün öğleden sonra Filibe – Cuma Cami’de (Hüdavendigar Cami) tatsız ve akıl almaz olay yaşandı. Bölge Müftüsü Osman Hilmi’nin yapmış olduğu açıklamada, saat 16.30’da kimliği açıklanmayan dört kişi camiye girip imam Kemal Raşid’i dövmüşler. Devamında Hilmi, saldırganların dördünün de Bulgaristan Müslümanları başına mahkeme kararıyla atanan komünist dönemi devlet ajanı Nedim Grncev’in adamları olduğunu söyledi. Bulgaristan genelinde Müslümanların %99’u Gencevi istemiyor.

Olay sonrası cami kapatıldı ve etrafı yaklaşık 40 polis tarafından çevrildi.

Polis tarafından net bir açıklama yapılmadı. Soruşturmanın devam ettiğini, olayın açıklığa kavuşturulacağı söylendi.

Gece saat 22.30’da polisler Cuma Cami’den ayrıldı. Cami yarına kadar kapalı kalacak.

Kaynak: İsmail KÖSEÖMER

Ziyaretci sayısı: 5673


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


KIRCALILI 2010-08-07 01:11:40
Sizde gidin bir Papazı dövün anasına satayım. Ya Herro ya Merro
Sağduyu 2010-08-07 01:20:02
Hey N.Gecev'in adamları,Allah bin belanızı versin ne istiyonuz insanlardan,belanızı mı???
kim kime dum duma 2010-08-07 02:00:33
herkese sag duyu bu politik mesele ,polis bunu aydinlatir
Mehmet Serbest 2010-08-07 09:27:29
Öncelikle dövülen imamıza geçmiş olsun diyorum ve acil şifalar diliyorum
Allah belalarını versin onların umarız hak yerini bulur
ama buna kesinlikle sessiz kalınmaması gerek bu burada yarın başka yerde olur bakın bir kaç gün önce Kırcaalide yaşandı böyle bir olay ne bu ya evlerimize girer döverler camilerimize girer döverler
nedir bu ya
bence bu olaylar 1984-85 olaylarının devamı Boyko bıraktı yerden devam ediyor kapsamlı olmasada yavaş yavaş yapacağını yapıyor
bu olayların sonu ancak iyi bir sçim sonucunla çözülür
Sağduyu 2010-08-07 12:13:46
''bu olayların sonu ancak iyi bir sçim sonucunla çözülür''

Memet bey,
Adam gibi ÖNDER çıkartamazsak meclise 100 vekil göndersek ne yazar,geniş düşünmek iyi analiz etmek lazım.
Mevcut önderimizin son kullanma tarihi çoktan geçmiştir,yeni seçilecek olan mutlaka güney bg. Kırcaali'den olmalı,bu işler parayla değil sırayla.

Bu konuda bi anket yapılsa isabettli olur!
İbrahim Baltalı/Gümülcine 2010-08-07 13:44:34
Çok üzüldüm. Bu camiyi daha önceleri ziyaret etmiştik. Herkese geçmiş olsun. Acaba bu hareketler Cuma Camii'nin kapatılması için hazırlanmış bir komplomu dır?
gebzeli 2010-08-10 04:08:51
eceli gelen köpek cami avlusuna işermiş....