Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7439 Lv.
GBP GBP 2.1822 Lv.
TRL TRL 0.3041 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Temmuz 2019
HABERLER » Kırcaali
BÖLGE MÜFTÜSÜ BEYHAN MEHMET BÖLGE KÜTÜPHANESİNE KİTAPLAR HEDİYE ETTİ

BÖLGE MÜFTÜSÜ BEYHAN MEHMET BÖLGE KÜTÜPHANESİNE KİTAPLAR HEDİYE ETTİ

12 Ağustos 2010

“Eğitim, beşikten mezara kadar devam eder!”

Kırcaali Bölge Müftüsü Beyhan Mehmet, Müftülüğün adından Nikola Yonkov Vaptsarov Bölge Kütüphanesine aralarında 2 adet Kuran-ı Kerim’in de bulunduğu 18 ated farklı dini içerikli kitap hediye etti. Müdür İvanko Marinov verilen kitaplardan dolayı çok mutlu olduğunu, bugüne kadar kütüphanede sadece 3 Kuran-ı Kerim bulunduğunu ve bağışlanan bu kitaplar sayesinde İslam Dinini anlatan kitap fonunun çoğaldığını söyledi.

Müftü Mehmet, neden bu kütüphaneye seçtiğini anlattı. Kırcaali’deki göreve atandığında, yüksek lisans tez çalışması yapmakta olduğunu ve gerekli kitapları bu kütüphaneden aldığını söyledi. Aynı şekilde kütüphanenin üyesi olduğunu ve sürekli buradan okumaya çeşit çeşit kitaplar aldığını dile getirdi. Ama temel sebep olarak, çocukların dinle ilgili çok soru sorduklarını, ödev yaptıklarını, internette olan her bilginin sağlıklı olmadığını ve gerekli bilgiye kolayca ulaşılabilmesi için kütüphanelerde yeter sayıda gerekli kaynakların bulunması gerektiğini belirtti. Bu yüzden bölge kütüphanesi kitap bağışı için seçildiğini vurguladı.

Dostane ortamda geçen görüşmede, müdür Marinov Beyhan Hocayı sohbetlere davet etti. Kırcaali’yle ilgili yazmış olduğu 3 kitabı müftüye hediye etti. Yapılan ziyaretten iki taraf da memnun ayrıldı.

Kaynak: İsmail KÖSEÖMER

Ziyaretci sayısı: 2405


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


insan 2010-08-12 17:04:23
Ornek bir davranish!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Vatandas Ahmet Efendi 2010-08-12 20:54:46
Sayin Muftumuzu tebrik ediyoruz.
incebelli 2010-08-13 23:17:34
BRAVO MUFTUM, HAREKETINIZ ORNEK,,,
GELECEGI PARLAK BEYHAN BEYIN
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-13 23:24:20
Türk kültür derneğinin kütüphanesinin başı kel mi? Müftümüz şöyle bir düzine Türkçe kitap alıp misafirliğe gitse fena mı olur?
menekşe 2010-08-14 09:45:26
papaz sen TURK KULTUR DERNEGI OMER LUTFI YI HIC ZIYARET ETTIN MI KI UZAKLARDAN SACMA SACMA YAZIYORSUN!!!!!!!!!!!!ZAVALLI VE KOMPLEKSLI YORUMLARIN VAR, SEN BURADA EZILMISIN, TURKIYEDE KENDINI HIC GELISTIRMEMISIN VE DOKULUYORSUN, ALLAH SANA ACISIN...
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-14 16:32:32
Anlaşıldığı kadarı ile bu siteye son zamanlara bir hayli doktor yorumcu katılmaktadır. Hatta bazıları eşantiyon olarak ücretsiz teşhis bile koyanlar var. Sağ olun var olun arkadaşlar siz de olmasanız halimiz nice olur?!
dost 2010-08-17 19:01:42
iyi guzel bir hayir yapilmis kitaplardan bizler de okuruz insh
GREEN... 2010-08-18 12:54:35
seni kalpten candan tebrik ediyorum sayin muftum bu davranis cok guzel ve ornek bir davranis olmus insh kutuphaneye gittigimde ilk isim o kitaplari alip okumak ve yararlanmak olucaktir. ALLAH SIZDEN RAZI OLSUN MUFTUM.... :) :) :) selamlar
Perperek Papazı Der ki... 2010-08-19 20:21:34
Vay be şakşakçı takımı alkıştan kendini kıracak...
emir 2010-08-20 18:23:21
Camilerde kitap falan yok,Kuran sayisi da az,muftumuz Kircaali camisine bir kutuphane acsin.
arkadas 2010-08-25 23:51:51
inshallah kitaplar okunur, askida kalmazlar