Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
Hak ve Özgürlükler Hareketi yerel seçimlerde siyasi tutuklamalara hazırlanıyor

Hak ve Özgürlükler Hareketi yerel seçimlerde siyasi tutuklamalara hazırlanıyor

12 Ocak 2011

Hak ve Özgürlükler Hareketi /HÖH/ Başkan Yardımcısı Lütfi Mestan Parlamento kürsüsünden yerel seçimlerde iktidar partinin dışındaki bazı sembolik ve güçlü adayların suçluluk ve rüşvetçilikle mücadele paravanı ardında siyasi tutuklamalarına izin vermeyeceklerini söyledi.

Sayın Mestan, yaygın ve kontrolsüz özel istihbarat araçlarının kullanımına karşı çıkıyor, çünkü suçluların dışında tamamen suçsuz olan dürüst vatandaşların da özel hayatına girilmiş olunuyor.

Lütfi Mestan, hükümete bu yıl içerisinde Bulgaristan’ın Şengen alanına girmesini diledi, çünkü ona göre 2011 yılı önemli siyasi olaylarla işaretlenecek.

İfadesine göre, gelecek yerel ve cumhurbaşkanı seçimleri onları kimin kazanacağı açısından değil de, sonucunda ülkenin gelişmesi yönünde güncelleşmiş vizyon göstermeleri açısından çok önemli. Mestan, 2011 yılının ülkenin gelişmesini sağlayacak güncel vizyonu üretecek bir reformcu alternatif doğurabileceğini tahmin ediyor.

Mestan, bu alternatifin sağ veya sol görüşe ait olması, sağda ve solda bulunan siyasi varlıkların uygun olup olmamasına bağlı, diye kaydetti. Mestan’a göre, vatandaşlar kendilerini hem güvenli, hem özgür hisettikleri halde 2011 yılı başarılı sayılacak. Bu ise Maliye Bakanı Simeon Dyankov’un cinleri kovmasıyla değil, devletin reel olarak ekonomi ve maliye durumundaki krizin son bulmasıyla mümkün olacak.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


TARAFSIZ 2011-01-12 20:52:51
Lütfi bey,silah zoruyla verilen bulgar adlarının geçersiz kılınması için ne zaman harekete geçeceksiniz,yirmi yıl sonra mı???
ersin 2011-01-13 11:09:23
HÖH'e hizmet etsin sorun bu değil, hizmet etmiş olduğunuz / desteklediğiniz taraf ile ilgili varolma sebebi olan toplumdaki destekçilerinin görmüş olduğu yanlışları iletmek daha büyük hizmettir, sadece olumlu düşünceler ile toz pembe bir dünya varmış gibi göstermek olmaz.
Umarız böyle devam edilir...
ersin 2011-01-13 14:15:06
Hangisi olur bilinmez ama bundan en az zararla çıkacak olan, ya da en az umurunda olacak olan Lütfi Mestan olur...
fes 2011-01-13 18:55:22
İdda çok büyük, ama gerekçelendirilmemiş bir idda. Bu kanıya nasıl vardığını herkese anlat bakalım. Özgür gibi bir idda sallıyorsun, inanmayanlara başlıyorsun küfretmeye.

Sende küfür yok tabi, ama kanaatini anlatmalısın. İşte zor olan da bu zaten, kafandaki boz bulanık fikir ve düşünceleri toparlayıp gerekelendirilmi net bir görüş haline getirebilmek.
fes 2011-01-13 20:58:37
Kopek demiş gene bak, güneşin altında değişen bir şey yok. Kasım Dal ne diyror bak; parti dumura ve müthiş izalosyana uğradı, yönetimin kişisel zenginleşmekten başka bir şey düşündüğü yok diyor.

Doğan bizi kullanılmış peçete gibi atıyor, acaba bunu 1974'ten beri bilinçli ve inanmış biri olarak mı yopıyor diye soruyor Kasım Dal.

25 senedir kandırılmışım, gözlerimde perde varmış diyor ve herkezden bu körlüğünden dolayı özür diliyor.

Doğan'ın çevresinden ise, çestolübiyeden yapıyor, partiyi bölmek için faliyetleri var şeklinde bir açıklama var.

Dananın kuyruğu belki önümüzdeki salı günü kopabilir, bekleyelim görelim.

Ben uzaktan bir izleyiciyim, öyle senin zannettiğin gibi ne onun ne de bunun adamıyım.
fes 2011-01-14 00:41:46
O bilgiler kanıtlnmamış bilgilerdir. Belge gerekir. Sllamakla olmaz. Belki dediği doğrudur, ama belge yoksa işe yaramaz. At çöpe.
fes 2011-01-14 23:44:32
Arkadaş, hiç mi anlatma becerin yok senin? Pazarcık ceza evinde şu olmuş bu olmuş, bir kitapta yazıyor diyorsun, okuduğun kitabın kısa bir özetini veremiyorsun.

Böylesi durumlarda bir kere kitabın kim tarafından yazıldığı çok önemlidir. Bulgar mıdır türk müdür? Bir devlet görevlisi midir? Doğan'ın yanında olup sonra küsenlerden midir? İdda ettiğini kanıtlayacak belge, görgü tanığı var mıdır? Bütün bunlar çok önemli aga.

Yaz bunları ve bizi ikna et. Öyle ben inandım, siz de inanın, demekle olmaz aga.
delil.... 2011-01-15 00:11:56
Fes,delil olmadan inanmaz.İnanmaz dedikte aklıma geldi.
İvanço akşam okuldan döner ve ane,babasıyle masya yemek yemeye otururlar.Birden o gün İvançonun,sınıfta görgü şahidi olduğu bir olay aklına gelir.Çocuk bu sana değilmi, gördüğünü anlatır;-baba der ben bu gün ders esnasında öğretmenimin şeyini yani bibisini gördüm der.Babası, doğrudur görmüşün yavrum deyince,ane;-terbiyesizlik etme,yalan konuşma der ve şidetle itiraz eder.Bunun üzerine baba;-yavrum ben sana inandım,fakat anneni inandıramasın.Annen,ancak elline alırsa inanır der. Bu fıkrayı anlatmamın sebebi,Fes gardaşımızı kolay inandıramasınız.Fes,çelik gibi sağlam delil görmek ister.
İNTERESA,KLATİ FESA. Kuzeyli.
fes 2011-01-15 00:41:40
Orta çağda yaşamak istemiyorsan maddi delilere dayanacaksın aga. Gelişmiş ülkelerin tamamında bu böyledir.

Bak Kasım Dal'ın elinde de kesin kanıt yokmuş, fakat mektubunda diyor ki, veya bana göre demek istiyor ki; bak partiyi yerinden kıpırdayamaz hale getirdin, acaba bunu karanlık geçmişinden(1974) dolayı mı yapıyorsun? Sana esas belgeleri açıklarız diye şantaj mı yapıyorlar, yoksa 1974'ten beri "davana" inanmış biri olarak mı yapıyorsun bunları?

Anlaşılan o da şüpheleniyor, ama elinde kesin kanıt yok. Zaten kesin kanıt olsaydı iş bitmişti.