Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH, Kasım Dal’ın istifasını kabul etti

HÖH, Kasım Dal’ın istifasını kabul etti

18 Ocak 2011

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Merkezi Yürütme Kurulu (MYK), Kasım Dal’ın istifasını kabul etti. Parti Başkanı Yardımcısı Hristo Biserov, Dal’ın davranışını provokatif ve partinin otoritesini zedeleyici nitelikte olduğunu vurguladı. Olayın HÖH’nin bütünlüğünü bozamayacağını söyleyen Biserov, her siyasi davranışın ardında siyasi bir sorumluluk yattığını belirtti. Parti yöneticileri, Dal’ın liderle değil, genel olarak Hak ve Özgürlük Hareketi ile problemi olduğunu açıkladı. Lütvi Mestan’a göre, Ahmet Doğan her zaman farklı görüşlere açık olup bu konuda sınırlama getirmiyor.
Mestan, “Bizim için istifa gerekçeleri açık bir şekilde HÖH partisine karşı atılan iftiradan başka bir şeyi yansıtmıyor” diye konuştu. Kasım Dal, beklendiği gibi toplantıya katılmadı. Ahmet Doğan’ın liderlik koltuğundan istifa etmesi görüşünü paylaşan Dal, seçim yılı olması hasebiyle bu işi bir an önce yapılması çağrısında bulunmuştu. Kasım Dal’ın HÖH’deki geleceği Merkez Konseyi toplantısında görüşülmesi bekleniyor.

Kaynak:

Ziyaretci sayısı: 2520


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-01-18 23:00:47
Kasım Dal kendisinden bir nane olamayacağını göstermiştir. İstifa etmediği fakat partiden atıldığı görülmüştür.

Ha HÖH herşeyi doğru yapmış mıdır yapıyor mudur bu tartışılır fakat Kasım Dal da kendisini istifaya zorlayacaklarını ya da işlerin bu noktaya varacağını anlamamışsa bu onun arkasından gidilemeyecek kadar uzak görüşlü olmadığının bir göstergesidir çünkü arkasından gidenler hiç bir yere gidemezler nitekim Kasım Dal da istifası ile hiç bir başarı elde edememiştir hatta yaprak bile kıpırdamamıştır.

Galdyatör filmini seyredenler ne demek istediğimi anlayabilir.
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-18 23:30:15
Papaza mapaza diyeceğine lakabını yaz da kiminle muhatap olduğumuzu bilelim yoksa böyle omurgasızlarla konuşmak ya da fikir teatisinden çok zaman kaybı oluyor.

Birilerine "durun" diyeceksenin bunun da bir adabı ve puştluğu vardır Kasım Dal'ın en azından doğru söyleyeni dokuz köyden kovdukalarını bilmesi lazım idi.

Ha pasif görevde durduysa neden sine-i millete dönmedi? "bakın ben şunu şunu sizin için istiyorum bakınız bunlar bundan bundan dolayı yapmıyorlar" dese halk da haaa öyle mi derdi en azından. Ama bizim vatandaş kızağa çekilmiş o "dokuz ay" sonra doğacak çocuğa bir don bile biçmemiştir ensesinde tokadı yedikten sonra sadece kapıyı dışardan kapatıp gitmiştir.

Bulgaristan siyaseti Türkler söz konusu olunca aslan kesilir ama aslanı da haklarlar hem de alt tarafı bir öküz, öküz aslana meydan okuyabilir yeter ki doğru taktik doğru yerde uygulansın. Kasım Dal bir "öküz" bile olamayacağını göstermiştir.

Kasım Dal'ın beni uyandırmadığı kesindir ben kendisinin ne bir blogunu ne de bir PR çalışmasını gördüm ne de halka kendisinden başka kimsenin sunamayacağı şeyleri fısıldadığını duymadığım gibi görmedim de. Siz nerde duydunuz gördünüz?
fes 2011-01-18 23:47:53
"Ahmet Doğan her zaman farklı görüşlere açık olup bu konuda sınırlama getirmiyor."

Lütvü Mestan bizim zekamızla dalga geçiyor galiba? Dal'ı bir sene önce görevden neden aldı o zamanırsızlı, hırsızlığı ursuzluğu mu vardı? Eğer yetersizdiyse yirmi senedir neden onunla beraberdin?

Ahmet Doğan'ın farklı görüşlere tahammülü olmadığı çok açık. Partiden hiç bir bulgar atılmazken Kasım Dal gibi halkı güvenini kazanmış adamlar stalinist yöntemlerle tasviye ediliyor.

Provokatif çıkış yapmışmış, partinin otoritesini sarsacak çıkış yapmışmış, Doğan'ın istifasını istemek Dps'ye yönelik memfi tavırmış; ama buna karşılık Doğan farklı görüşlere açık ve herhangi bir sınırlama getirmiyormuş. Hadi ya!

George Orwell 'in "Savaş barıştır, barış sava" demesi gibi kavramlar yer deiştirmiş.
akıllı baş fes'e 2011-01-18 23:56:25
fes,sende akıl,mantık var,da bazen saçmlayorsun.Yan çizme kendini sevdir.
fes 2011-01-19 00:41:10
Ne oldu, bu son yazdığımı kendi görüşlerine uygun mu buldun? Oysa daha önce yadıklarımın da bir iç tutarlılığı vardır, ama sen görememiyorsan ben ne yapayım?

Bir adama şehvet düşkünü diyorsan onu kanıtlarıyla ortaya koymalısın. Lütvü Mestan'a mesla irenç karakterli biri diyebiliriz, çünkü bu son beyanatında bunu fazlasıyla kanıtladı.

Ben öteden beri bulgaristan türkleri için en hayırlı yolun türk milliyetçiliği yolu olduğunu savunuyorum. Ne var ki, bulagarstanda türk milliyetçiliğ çok zayıf olduğundan mecburen ne idüğü belirsiz Dps yöneticilerini destekliyoruz.
Fes'e 2011-01-19 13:44:43
"Ahmet Doğan her zaman farklı görüşlere açık olup bu konuda sınırlama getirmiyor."


Önemli vazifesi değişik görüşleri toplamak ve devretmek olabilir...
Kara Ibrahim Aga 2011-01-19 14:10:47
"Padishahim chok yasha"...

Laf sokurrshturcaklar ha...

Nerde görülmüsh Türk dünyasinda Fikirlere ..özgürlük..

Yok öyle shey...

Iktidari eline gechiren kendini Peygamber sanir..

Zübüklükten Kibirlige yükselir..

O yoksa,artesi gün güneshin dogumucani sanir..

HÖH'he iftiramish!!!

HÖH'ü ashalamakmish ve zarar verirmish K.Dal?

E Acho,achik achik "Ben Oligarhlarim kuluyum.Para verene takla da atarim,göbek te atarim" dedi 2005'te Slavinin yaninda...

Bu ne demek oluyoru?

Bütün HÖH Milletvekillerine küfür etti,o ne oluyoru?

***
Bencesine bu istifa ve ya Partiden kovmak basit degil bashka istifalara ve kovmalara bezlemiyoru..

Burada güch kavgasi var..

Daha dorusu Türkiyenin K.Dala önem vermsesi ve HÖH'ü görmezlikten gelmesi bi rastlanti degildir...

Sechim öncesi yazdimi tekrarliyorum..

Acho kalsin Fahri Baskan gibi ama HÖH'te söz sayibi olmasin..

Firildaki ve Partiye soktu üchkyatchilari kovsun..

Mesela Peevski,ismini unnutum Kuzey Bulgaristandan-Kubi gibi kreminal insanlari..

Bunlari ne ishi var siyasette...?

Ama bishey yapmazlar..

Nerde ahlyak nerde bunlar..

Choktan hersheyleri Komonistlere ve sheytana satmishlardir her sheylerini...

Yeterki Para gelsin..

Remzi Osmani kutlarim..

"Mashka Sekretarkalarin" arasindan en .ashaklasi O chikti..

Allah Türkü Türkten korusun...
menekşe 2011-01-19 20:21:43
Varnalı arkadaşımız çok güzel retorik soru sormuş. ama yorm yazmıyorum, hemen silecekler7.
menekşe 2011-01-19 22:09:20
Kırcaali Haber gazetesini kutluyorum. Çok iyi habercilik, Sofya'da Milli Radiyo Türkçe bölümü , btv 10 dakikalık Türkçe haberleri Sizden çok öğrenmeleri gerekiyor.
Eğer Kırcaali'de, Ömer Lütfi derneği olmasa, Kırcaali Haber olmasa, Türklere türklüğünü hatırlatan olmayacak.
Bu arada Kırcaalibugün ve Nahit Doğu'yu da kutlamadan geçemem.
AMA, AMA NE OLUR YORUMLARI SİLMEYİN, AKTARSIN KARDEŞLERİMİZ İÇİNDEKİ BİRİKENLERİ.

Ve ya yarın sabaha kadar izin verin, yorumlarımızı paylaşalım. SAYGILAR
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-20 00:04:36
Güzel retorik sorular soruluyormuş ama yorum yazamıyorlarmış silinecekmiş... yok deve

Siz yorum yazmıyorsunuz ki, siz birileri hakkında haklı bile olsanız haklılığınızı ispatlayamama sorunu içerisinde hakaret ediyorsunuz.
fes 2011-01-20 00:38:16
Evet, meramlarını anlatacaklarına sürekli hakaret ediyorlar. Bunların çarpık yazılarını okudukça hiç savunmak istemediğim insanları savunmak zorunda kalıyorum.

Ahmet Doğan'nın neden korumaları varmış. Yazıya bak yazıya! Korumasız gezdiğinde Ataka'ın hırtlarının saldırısına maruz kalacağını bilmiyor mu bu arkadaş? Bliyor bilmesine de, gözünü Doğan nefreti bürümüş ya bir kere, artık mantıklı bir düşünme bekleme.
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-20 00:50:08
Sen de acayipsin ya, ne diye birilerini savunuyorsun ki sen kendi doğru bildiklerini savun gerisi fasa fiso ne diye kendini adını yazmasını bilmeyenlerle papaz oluyorsun bu iş benim işim...
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-20 01:10:55
Size ne ki Fes'in ne olmak istediğinden? Siz kendinize bakın ne olmuşsunuz ve kimi yetiştirmişsiniz.

Fes'in en azından bir fikri ve onu savunacak kapasitesi vardır, sizin ise düşüncelerinizi mantıklı bir sıralamaya koyma kabiliyetiniz bile yok.
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-20 07:55:48
papaza 2011-01-20 01:24:11
papaz,festen sonra mıjka sekretarka olma sırası sende.sıranı bekle,öncelik feste

--------------------------------
Kedi erişemediği ciğere mundar dermiş... Siz heralde sekreter olamadınız içiniz gidiyor.
fes 2011-01-20 08:24:21
Ben aslında kiseyi savunduğm yok da, ben öyle lmaz dedike Doğan ve Mestanların avukartlığını yapıyorum zannediliyor.

Mesela ben Tayyip Erdoğan'ı izlediği politikalara karşıyım, Türkiye'ye fena zarar verdiğini düşünyorum, ama bir de Türkiye var. Şimdi Tayyip Erdoğan'a karşıyım diye türk duşmanı ermenilerle, yunanlarla bir olup Türkiye'nin altını mı oyayım? Şöyle veya böyle Türkiye'nin başına gelmiş birini savunmak zorundayım, vatan borcu bunu gerektirir.

Mıjka sekretarka lafı da tamamen saçma bi laf, her kafadan bi ses çıkması daha mı iyi olurdu?
fes 2011-01-20 18:27:02
Kasım Dal DPS yönetimine karşı mı çıktı ki? Yok öyle bir şey. Görev yaparken birdenbire görevden alındı. Bir sene önce.

Bir sene boyunca Ahmet Doğan'la bir kere olsun göz göze görüşmemişler. Belli ki pasifize edilmiş. Bir sene geçtikten sonra, yeni bir görev verilmeyeceğini kesin anladıktan sınra, malüm istifa mektubunu yazdı.

Karşı çıkma dediğin bu mu senin? Bir fikir mücadelesinden sonra olsa bunlar, tamam, ama yok öyle bir şey. Kasım Dal'ın fikirlerini, düşüncelerini, varsa eleştirilerini duyan olmuş mu şimdiye kadar? Sadece bir istifa mektubu var, okadar.
fes 2011-01-20 19:43:23
"Kasım istifa gerekçesinde ne diyor.Yüzlerce dosyayı okuyunca,gözlerime inanamadım,bu adam anasını da satar."


İstifa mekttubunu ben okudum, öyle bir şey demiyor. Sadece bir ima var, o kadar.