Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
12 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali’de Bulgaristan Çocuklar Serbest Güreş Şampiyonası düzenlenecek

Kırcaali’de Bulgaristan Çocuklar Serbest Güreş Şampiyonası düzenlenecek

11 Şubat 2011

Stremtsi “Krepost” güreş kulübünün Başkanı Velatin Veli, 5-6 Mart tarihleri arasında Kırcaali’de Bulgaristan Çocuklar Serbest Güreş Şampiyonası düzenleyeceklerini bildirdi. Bulgaristan genelinde ikinciliği elinde bulunduran kulüp, şampiyonada 15 güreşçinin katılımı ile temsil edileceği anlaşıldı. Yurtiçinden katılan 48 takımdan toplam 300 güreşçi gücünü gösterecek. En çok güreşçi (30) Dimitrovgrad okulundan katılacak, güreşçiler 11 ayrı sıklette yarışacaklar. Stremtsi güreşçileri 30, 35, 47 ve 53 kilo sıkletlerinde madalya almaya hazırlanıyorlar. Güreşler “Arpezos” spor salonunda iki minder üzerinde gerçekleşecek. Yarışmacılar 11 ile 13 yaş grubu arasındadır. 1989 yılından sonra Kırcaali’de Çocuklar Serbest Güreş Bulgaristan Şampiyonası düzenlenmemiştir. Velatin Veli, Güreş Federasyonu Başkanı Valentin Yordanov’un şampiyonaya ev sahipliği yapmak vaadinde bulunduğunu söyledi. Bu hafta “Krepost” kulübünden 15 yaş grubuna kadar olan güreşçiler, Sliven’de yapılacak olan Bulgaristan Şampiyonasına katılacaklar. Stremtsili güreşçiler 45 kulübü temsil eden 220 çocukla mücadele edecekler. İçlerinden en az ikisinin madalya alması bekleniliyor.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


KURT 2011-02-11 22:19:19
Goklemezler gurescilerine basarilar diliyorum. En yakin zamanda dunya ve olimpiyat sampiyonu cikacak!!!
hasan 2011-02-11 23:36:19
ne guzel , keske tum genclerimiz sporla uğrassalar
Rodoplu 2011-02-12 03:35:25
Zannediyorum Göklemezlerden cok yetenekli gurescilerimiz yetisiyor.Bu forumda yalniz yazisanlar degil binlerce okurlarimiz var ve hepimiz bu cocuklarimizi gururla izliyoruz.Eminim bu basarilarin altina imzayi atincasiya kadar cok buyuk zorluklarla karsilastilar.Kircaali Belediyesini buradan kutlamak istiyorum.Benim bir teklifim var arkadaslar: Göklemezlerdeki bu kardeslerimize yardim amaciile bir kampanya baslatalim ve bu cocuklarimizin daha iyi bir sekilde yetismeleri icin katki saglayalim.Onun icindir ki,buradan gazetemizin yönetimi bizlere bir banka hesap numarasi acsin ve herkes karinca kararinca yardim elini uzatsin.

Saygilar
Mehmet SERBESST 2011-02-12 10:39:55
Pehlivan pehlivan işte sana hodri meydan
göklemezli güreşçilerimiz evladı fatihan
cesur cengaver yörük türkleri soyundan
demir bilekli arslan yürekli doğuştan

Sırtı yere gelmez bu pehlivanların
yüz akı dır bunlar osmanlı atalarının
başta Velahtin değerli kardeşimize
başarı diliyoruz tüm güreşçilerimize

Saygılar
KURT 2011-02-12 11:07:02
5,6 YILA KADAR GOKLEMEZLERDEN DUNYA SAMPIYONU CIKACAK. BASARILAR DILIYORUM!
şen 2011-02-12 23:08:44
sremtsidaki güreşçilere başarılart diliyoruz
Rodoplu 2011-02-13 22:52:13
Birakin arkadasi rahatla calissin,zaten sizin dediginiz gibi olsaydi bu basarilari elde edemezdi.Sizler o adama camur atacaginiza benim yazdigma biraz kulak verinde o yetenekli olan cocuklara yardim edelim.
Kirkpinar Cazgiri 2011-02-14 00:56:07
Sayin Mehmet serbest,yazmis oldugunuz iki dötlügü begendim,Kirkpinar güreslerinde salavatlamada söylenebilir,ayrica Bulgaristan da düzenlenen güreslerde Cazgirlik zenaatini devam ettirebilirsiniz.

Tüm Bulgaristandaki soydaslarima sevgi ve saygilarimi gönderiyor onlari ALLAH,a emanet ediyorum.
mehmetserbest 2011-02-18 08:37:09
Evet değerli dostum kırkpınar cazgırı,