Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Erdoğan'dan yardım istediler

Erdoğan'dan yardım istediler

02 Ekim 2011

Bulgaristan’ın Filibe kentine bağlı Katunitsa Köyü’nde trafik kazası sonucu bir Bulgar gencin ölümü üzerine başlayan gerginlik etnik çatışmanın fitilini ateşledi. Bulgaristan’da internet üzerinden haberleşen Bulgarlar ülkedeki 10 kentte Türkler ve Romanlar’a karşı protesto eylemi düzenledi.

Filibe’nin Türklerin ve Romanların yaşadığı Stolipinova Mahallesinde yaşayanlar geceleri evlerinden çıkmaya korkuyor. Milliyetçilerin mahalleye baskını polis tarafından engellendi. Şehrin temizlik işlerinde çalışan kadınlar saldırıya uğradı. Türkler ve Bulgarlar, Başbakan Erdoğan’ın bir telefonu ile sorunun çözüleceğine inanıyorlar.

Eylemler yayılıyor

Filibe’de başlayan etnik eylemler başkent Sofya’nın yanı sıra Asenovgrad, Veliko Tırnova, Burgaz, Eski Zagra, Blageovgrad, Vratsa, Varna, Pleven şehirlerine de sıçradı.

İnternet üzerinden örgütlenen Bulgarlar, "Çingeneleri sabun yapalım" ve "Türkleri bıçaktan geçirelim" diye slogan atıyorlar. Olayların daha da büyümemesi için, Cumhurbaşkanı Georgi Pırvanov, Ulusal Güvenlik İstişare Kurulu’nu toplantıya çağırdı.

Eylemlerde üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu Hak ve Özgürlükler Hareketi’nin parti ofislerine saldırılar düzenlendi. Filibe’de Muradiye Camii’ne taşlarla saldırıda bulunuldu. Bulgar polisi saldırı sonrası camii önünde 24 saat nöbet tutmaya başladı. Ülkede yaşanan olaylarda bugüne kadar yaklaşık 200 kişi gözaltına alındı.

Köye giriş yasak

Etnik protestoların fitilini ateşleyen Katunitsa Köyü’nün tüm giriş ve çıkışları polis tarafından kontrol ediliyor. Köye giriş ve çıkış yapanlar kimlik kontrolünden geçirilip, araçlar tek tek aranıyor. Köyde yeni bir provokasyona karşı yabancıların girişine izin verilmiyor.

Türk ve Roman mahallesine saldırı girişimi

Filibe’nin yaklaşık 75 bin Türk ve Roman’ın yaşadığı Stolipinovo (Yeniköy) Mahallesi’ne yüzlerce milliyetçi Bulgar ellerinde sopalarla saldırmak istedi. Mahalle girişinde polis barikatına takılan milliyetçi Bulgarlar güçlükle önlendi. Mahallede yaşayanlar saldırı girişimi üzerine evlerine kapandı. Havanın kararmasından sonra sokaklara çıkamayan mahalledeki Türkler ve Romanlar korku içinde bekliyor. Ülkede aşırı milliyetçi ve ırkçı Ataka Partisi’nin desteklediği eylemler giderek tırmanıyor.

Çocuklar okula gidemiyor

Mahallede yaşayanlar son dört günden beri çocuklarını okula gönderemiyor. Mahalleli bir kişinin Filibe girişinde yol kenarında ölü bulunmasından sonra bölgede korku daha da arttı. Gencin ailesine trafik kazasında hayatını kaybettiğini bildirilmesine rağmen, yakınları ölümün kaza sonucu olmadığına inanıyor. Cenaze sonrası mahallede büyük gerilim yaşandı.

Temizlikçi kadınlara saldırı

Filibe Belediyesi’nde temizlik işçisi olarak çalışan çok sayıda kadın son iki günden beri şehir merkezinde ellerinde süpürge ile çalışırken milliyetçi Bulgarların saldırısına uğradı. Bunun üzerine temizlik işlerinde çalışan kadınlar işe gitmekten korkmaya başladı. Son dört günden beri çocuklarını okullara gönderememek ve işe gidememekten yakınan mahallenin kadınları, markette alış veriş sırasında Türk ve Roman olduklarının anlaşılması üzerine kendilerinin dışlanmasından şikayet ettiler.

Erdoğan telefon etsin

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov’u telefonla araması ile "yaşam ve çalışma güvencesine" kavuşacaklarına inandıklarını söyleyen mahalle sakinleri, “Tek umudumuz Başbakan Erdoğan, bir telefon etse bize burada kimse dokunamaz. Buna inanıyoruz. Biz burada tek güvencemiz Türkiye’dir" dediler.

Taraftarlar organize oluyor

Filibe’nin Botev ve Lokomotiv takımının taraftarları şehir merkezinde toplanarak alkol aldıktan sonra Türk ve Romanların yaşadığı mahallelere doğru her gece yola çıkıyor. Ancak polis taraftarların mahallelere girişine izin vermiyor. Bölgede sürekli polis ekipleri nöbet tutarak devriye geziyor.

Türk ve Roman Mahallesinde yaşayanlardan, Metin Nazif Hüseyin, Ahmet Azimov, Niyazi İsmet, Avrupa Birliği üyesi bir ülkede etnik çatışma çıkarılmak istenmesine anlam veremediklerini söyleyerek, “AB etnik milliyetçiğe karşı ama burada bize bu uygulanıyor. Burada can güvenliğimiz yok. Bize hapis hayatı yaşatmaya başladılar. Bizi sabun yapacaklarını, kılıçtan geçireceklerini söylüyorlar. Sokağa çıkamaz olduk" diye konuştular.

Hükümet tedbir alsın

Üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu Hak ve Özgürlükler Hareketi Genel Başkan Yardımcısı Lütfi Metan, hükümetin olaylar sonrasında gerekli güvenlik önlemi almadığını ileri sürdü. HÖH Genel Başkan Yardımcısı Mestan, iktidarın son iki yılda çeşitli etnik ve dini gruplar arasında sürdürülen entegrasyon sürecinin durdurulmasına neden olduğunu kaydederek, “Sokaktaki insanlar hüküm verme ve adalet dağıtma hakkına sahip olmadıklarına kesin kanaat getirdi. Ülkede etnik çatışmalardan çıkarı olan insanlar var ve onlar önümüzdeki seçimlerde korkuya dayanan oy kullanma isteğini hedefliyorlar" şeklinde konuştu.

Kaynak:

Ziyaretci sayısı: 3713


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Er 2011-10-02 21:29:18
NATO dan yardim isteyecek akilli chingene yokmu? :)
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-02 21:46:03
Bu olayların devamında muhtariyet gelebilir... hadi ha gayret...
emir 2011-10-02 22:35:31
Tayyo van miniti cekip butun turk, cingene ve pomaklari kucaklamali ve gavurlara ustu kapali, bazi etnik unsurlari kullanip kiytirik bulgaristani ekonomik, siyasi ve etnik krize surukleyebilecegini gostermeli.
Boyana sarayındaki sesiz örde 2011-10-03 00:08:44
Bulgaristan'da yaşanan son etnik olaylarda görüyoruz ki,Boyana sarayından çıkıp,meclise gitme zamanı Ahmet Doğan için kaçınılmaz olmuştur.TÜRKLERE VE MÜSLÜMANLARA YAPILMAK İSTENEN,VAHŞET VE ETNİK SOYKIRIMI,MECLİS KÜRSÜSÜNDEN DÜNYAYA ANLATACAK.MADİ MANEVİ YARDIM ÇAĞRISINDA BULUNACAK. Bu ne biçim parti genel başkanı yahu.Adam dört yıllda bir defa meclise uğrayor, o da seçimlerden sonra milletvekili yemini etmeye.Etmese milletvekiliği düşer.Çaresiz dört yıllda bir defa gitmek zorunda kalıyor.AHMET DOĞAN'IN 22 YILDIR YÖRÜTÜĞÜ PISIRIK,TAVİZKÂR,BULGARLARA NATO VE AVRUPA BİRLİĞİNE KATILMA SÜRECİNDE SALADIĞI KARŞILIKSIZ DESTEKLER,BULGARLARI ŞIMARTMIŞ VE CESARETLENDİRMİŞTİR. AYNAYA BAKINCA KENDİLERİNİN DEV GİBİ BÜYÜK VE GÜÇLÜ OLDUKLARINA İNANMIŞLAR,TÜRKLERİ İSE GÜÇSÜZ,CÜCE,KORKAK,CAHİL,SİNDİRİLMİŞ VE ÇARESİZ GÖRMEYE BAŞLAMIŞLARDIR.,A.DOĞAN TARAFINDAN GELİŞTİRİLEN,ETNİK TOLERANS MODELİ TEORİSİ TEK TARAFLI ÇALIŞMIŞ,TÜRKLER SESİZ ÖRDEKLER GİBİ SUSTURULMUŞ,BULGARLAR AZMIŞ,FAŞİZAN KAFA TASÇI MİLLİYETÇİSİ OLARAK BUGÜN KARŞIMIZA ÇIKMAKTADIRLAR.İSTERSEK KESERİZ,İSTERSEK KAFESLERE(getolara) KAPARIZ,SABUN YAPARIZ GİBİ FİKRLER, BULGARLARDA 22 YILDIR,GÜN GEÇTİKÇE GÜÇLENMEKTEDİR.SEN ALÇAK EŞEK OLURSAN,SEMER KOYANIN ÇOK OLUR.
Fes'e 2011-10-03 00:23:25
BG.de yaşayanTürkler,Türkiye'ye GÖÇ ETSİNLERMİŞ.Bulgar milliyetçilerinin istediği zaten bu.Onların borozancılığını yapmak,sana mı vazife Fes.Bizim atalarımızın,650 yıllık Bulgaristan'da kalma mücadelesini görmemezlikten gelip,bir çırpıda silebiliyorsun. Bu hakkı sana kim veriyor.Biz BG.yi terketmiyoruz kardeş.DEMOKRATİK KÜLTÜREL ÖZERKLİK HAKLARIMIZI ALANA KADAR,MÜCADELEYE DEVAM EDECEĞİZ.TC.ANAVATANIMIZ,Bulgaristan BİZİM YURDUMUZ.RUMELLİ,BALKAN TOPRAKLARINDA VARDIK,VARIZ, VAROLACAĞIZ.
Saygılar.
Varnalı
muratt 2011-10-03 01:23:12
bulgarların işsizlikten yoksulluktan başı dönmüş ama farkına varamadıkları yer türkler bir kükrerse oturdukları yerden kalkamazlar onlar zannediyolarki türkler sağdece bg de olanlarla ibaret elimizi sallasak 20 MİLYON TÜRK TOPLANIR BG ye unutmasınlarki BG TR ayrımcılığı yaparlarsa kendileri aç kalır TR ye ayak basamazlar zaten onlarında gururlarına yediremedikleri TÜRKLERİN güçlenmesi son yıllarda türkler zenginleşti ve mevki sahibi olmaya başladılar bulgarlar günlük yaşayan insanlar olduklarından göt korkusu bastırdı vatan elden gidiyo diye bulgarlar hayatlarında eline bıcak alıpta tavuk kesmişmiki osmanlı torunlarına KILIÇ çekicekler yürek ister yürek o yürekte bulgarlarda yok 1 TÜRK 10 Bulgara bedeldir bg deki türklerde biraz cesaretli olsunn bak bakalım ortada birşey kalıyomu YÜREKLİ VE CESARETLİ OLUN BAŞ KALDIRAMAZLAR ...
fes 2011-10-03 08:10:35
Bularlar türklerin gitmesini duşmanlıktan istiyorlar, ben ise kardeşlerimi sevdiğime ve acıdığıma Türrkiye'ye göç etsinler diyorum. Aradaki fark bu.

İnsanlarımızı namerdin elne kendi kaderlerine terk edersen hayatlarını insan olarak sürdürmeleri imkansızlaşır. Güzel insanlarımızın halini gördükçe içim parçalanıyor. Göç etsinler, kurtulsunlar diye bundan diyorum.
emir 2011-10-03 09:02:23
Goc etmek care degil, bugun Balkanlar'da ki musluman ve turkleri Anadolu'ya surmek isteyenler, yarin -Anadolu'yu birakin, Orta Asya'ya gidin de der... Buralar nekadar istikrarsiz olursa, Turkiye'nin eli okadar guclu olur.
BENGÜ TÜRK 2011-10-03 11:32:26
Artık Türkiye 1984 s. Kenan Evren Türkiyesi değil,Türk basını özgürleşti....1984'te bulgarlar adlarımız değiştiriliken üç ay boyunca ağzını bıçak açmayan Türk basını bugün bulgaristanda olup bitenlere her gün anında yer veriyor,alın size Türk basınında bir saat önce çıkmış bir haber.

http://www.beyazgazete.com/haber/2011/10/03/turk-mahallesini-bastilar.html
Er 2011-10-03 12:36:43
bengikurd , arap bedevileri gibi yalan konushma
emir 2011-10-03 12:48:06
Arap bedevileri, islamci, seriatci...modasi gecti bu kelimelerin. Gerci sizin de son kullanma tarihiniz coktan gecti, ama zararsiz oldugundan cope atmaya luzum gormuyoruz...
Er 2011-10-03 13:10:45
neyse ben Turkiye siyasetine girmeyi sevmem nokta
Ere Cevap. 2011-10-03 13:45:14
Sen gene Milliyetçi gyavur siyasetine gir bakalim ne geçecek eline derisi kesilmemis bir pen alda salla eyimi piskopat er.anani milliyetçi gavur bellemis senin o belli .
berk 2011-10-03 13:55:38
Emir senin dogmalarının da OrtaDoğu'daki bir iki gecekondu devlet dışında modası geçti, sallayan yok sallayan, uyan dünyaya, Çölün rüzgarı dineli çok oluyor.
emir 2011-10-03 14:49:22
Ben son derece esnek dusunce ve davranisa sahibim berkcigim ve ne online, ne de gercek dunyada ruzgar estirecek guce sahip olmadigimi biliyorum ve bunun farkinda olmanin huzuru icerisindeyim, sen olmadigindan burada yazdigin bir kac harfi fazla ciddiye aliyorsun, dahasi kendi sahsi dusuncelerini ve reel dunyanin gerceklerini ayirt edemiyorsun. Bacon'un dedigine gore insanin fikirleri, dusunceleri dis dunyayi degil, insanin kendi ic dunyasini yansitiyormus ve insan hosuna giden seylere inanmaya ve bunlari gercek gibi kabul etmeye egimliymis.
Sen de dunyanin tam da gordugun, anladigin gibi olduguna inaniyorsun, gormek istediginden farkli bir sey gorunce saldirganlasiyorsun.
Yazilarin hos, ama bos ve yararsiz. Okuduklaridan ve hayattan hep guzel olani, estetigi ve zevk veren seyleri alabilmissin, ama ilmi acidan pek bir sey kapamamissin, mantigin okadar carpik ki, yok desek yeridir. Sebep-sonuc iliskisi ve ilmi kanittan bihabersin, yetenegin demagoji ve mekanik hafizadan ibaret.
Kit aklinla konulari hep turk-arap, dindar- daha az dindar- ateist ve bu tarz alaksiz konulara cekip olmayan bir gerilimi varmis gibi gostermeye calisiyorsun.
Hristyanlara, samanistlere, ateistlere karsi son derece hosgorulusun, ama baska bir kisim insanlar hakkinda dusuncelerini "col bedevisi, Ortacag dogmalari, gerici, yobaz, gecekondu devleti" gibi kelimelerle ozetliyorsun.
Bulgar devletinin bilmem kac bin yillak tarihini ballandira ballandira anlatirken, Cin'den Ispanya'ya kadar milyonlarca km kare topragi feth eden araplarin tarihini kotuleye kotuleye bitiremiyorsun.
Tabi kimse kimseyi sevmek zorunda degil, ama ikiyuzluluk, art niyetlilik, hosgorusuzluk, edepsizlik gibi insana yakismayan seyler araya girince durum cirkinlesiyor.
emir 2011-10-03 14:54:39
Hadi gucenme diye sana yahudi muziginin ecnebi yorumunu gonderiyorum...

http://www.youtube.com/watch?v=BFtv5qe5o3c
Kara Ibrahim Aga 2011-10-03 15:51:10
Hadi bugün burada tatil..Almanyanin birleshme günü-03.10.1990

Baba Vatana hayirli ugurlu olsun..Amin..

***

Gelelim habere..En önce haberin kaynagi Hürrüyet ve ya Vatan

gazetesi!!!

Müslüman Roman (Chingene sözüne 200€ ceza var burada)

ve Türkler bu baskinlarda DPS'den destek ve Onlarin yaninda

olduklarina achiklamalar bekledi.Ama nerdeeee?

Ha en altta Firildak-Lütfünün faso-fisosu var...O da olaylardan

3 gün sonra?

Bencesini bu zaten bi achiklamada degil..

Hich bir zözünden Romanlara sayib chikmiyoru!!!

Ne de Polislerin achik achik Lumpenlerle ayni kafada oldunu

söylememish..

Ne demek birkach chapulcuya,Polis ve Candarma karshi

koyamiyoru?

Ne demek "Türkleri keselim,Chingeneleri sapun yapalim"..

Bu sözlere birshey demeceyecekseniz ne ichin Türklerden ve

Romanlardan OY istiyorsunuz?

Bu arada Stolipinovada ve Plevende DPS'nin bürolarida

ateshe verilmishtir!!!

Bu mu aldiniz OYLARIN karshiligi?

Romanlara gelince..Korkudan ve kimsenn yardimi olmayacani

gördükten sonra "Yilana sarilmishlar"..

Yani Erdogani kurtarici olarak görüyorlar ve hayal ediyorlar..

Türkiyedeki Imam-Hatipler bizleri Atatürk gibi göriyorlar ve

onun ichin laflardan bashka birshey yapmiyorlar..

Erdogan gechen hafta BM kürsüsünde bangir bangir

bagiriyoru..

Somaliyeye bu kadar yaptik Libiyaya 300 milion $ verdik dige!

Ama yani bashinda Irakta yashayan Türklere bi b.k yok..

Bulgaristanda yashayan Türklere gelince yine aynisi..

Kircaalide bi Türk-Kültür Merkezi ichin bi yardimda

bulunmadilar..Liseden Universiteden zaten söz etmez olduk..

Bu mu Agalik?

Bu mu Dish Türklerinin Bakanin politikasi?

Ha kurban bayraminda 70-80kg. et veriyorlarmish..

Peh...peh...

Alemin Arapina milionarca Dolar yardim bize 70-80kg. et...

Her zaman yazmishimdir "Türkün Türkten bashka dushmani

yoktur"..

Türkiyede olan bitenlere bi bakin..

Imamlar,PKK ve Sorosun Liboshlari birlik olarak defakto

Türkiyeyi Fedarativ yaptilar...

PKK'lara seyar mahkemeler ve davul zurnalan karshiladilar..

Ve onlara karshi savashan ve sheit düshenl kahraman

Subaylari hapislere tiktilar..

Ama eminim ki yeni bi Atatürk gelecek ve bunlari hepsini yola

getirecek..

Zamaninda Mendereste ayni Erdogan gibi Kibirmish ve..

asildiktan sinra bi insan bilem sayib chkmamish ne de

protesto gösterisi yapmish..

***

Ne degeyim..Allah Türkü korusun..

En önce kendi ichimizden chikan hainlerden..
Er 2011-10-03 16:48:16
emir, biz inanchli insanlariz, onu bunu peygamber Tanri ilan edenlere sitem ettik diye ne kadar ichini boshalttin , ne kadar chirpinmishsin guya kendi bildigne inandiracaksin berki :)))
rE 2011-10-03 17:07:29
ben Turkiye siyasetine girmem dedimse bir nedeni vardir.

Burda bazi kishiler DPS li ama Turkiye siyasetinde akpci bu iki parti asla yan yana gelmez DPS Turkchu bir partidir akp ise arapchi yobaz bir partidir. Ahmet Dogan Turktur tayyip ise gurcunun teki.
emir 2011-10-03 17:08:10
Hadi ilgisiz kaldim diye uzulme cocugum, bu sarki da sana gelsin...Gurbet ellerde kendini yararsiz ve yalniz hissetme sakin... Biz hepimiz sizin nekadar basarili oldugunuzu biliyoruz, gevseyin biraz, kimsenin birilerine bir seyler kanitlamasina, ogretmesine gerek yok, muhabbet ediyoruz okadar...

http://www.youtube.com/watch?v=EFgcFmOVfTE
TOSÇALILI 2011-10-03 17:11:53
Yav bu olaylar keşke bizim buralarda olsa da biz de 20 yıllık pası üzerimizden atsak.Hani zaten TOSÇALI bölgesinde ne pomak ne çingene ne bulgar ne kızılbaş var yani safkan TÜRK ama gelin ortak nokta Ardino da veya Kırcaali de buluşalım.Bakalım kim kimi sokağa çıkarmıyor.Ama baştan göyliyeyim sopayla gelmem.Ateşliyle gelirim.Gelirsede asfalta bir beyini saçarım.Herkes akıllı olsun.Tosçalı her zaman arkanızda ve önemli olaylarda (1984) destek verecektir.
SABRIMIZ TAŞMAK ÜZERE.İşte o zaman ne Boyana ne Kasım Dal nede başkası engel olamaz!!!
ALLAH TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN...
emir 2011-10-03 17:15:08
1989 oncesi gavura bir kursun bile sikamadik , forumda bol keseden atmak kolay. Turk, cingene, pomak hic birinizde dagya cikacak g.t yok...
TOSCALİ_1 2011-10-03 17:46:15
Benden önçe yazmış olan hemşehrime şunu söylemek isterim Biz TOSCALİ insani çok düşünmeden hemen savaşmayı saldırmayı seven insanlarız baska Kırcali köylerine göre biraz daha çabuk tepki veriyoruz...Ama aklımızı da kullanmalıyız neden cingeneler varken biz savaşalım ki....verelim ellerine birer bidon benzin her gün sofyada plovdiv te 10 ar araba yaksınlar magzaları kundaklasınlar , birlik olup polisle tartışsınlar bak neler oluyor nasıl karışıyor bulgaristan bakalım o zaman kim önlerine gececek... bak o zaman Atakayı nasıl kapattırıyorlar... ama bu sefer de Ahmet Doğan ve DPS nin işine gelmez çünkü Ataka bağrıp çagırdıkca türkler alehine bizimkiler de bulgarlar bizi kesecek bizde Dps ye oy verelim bizi dps koruyacak diye düşünüp dps oy veriyorlardı...
TOSÇALI 2011-10-03 19:05:08
Öncelikle değerli TOSÇALILI hemşerime cevap vermek istiyorum.Bizim diğer Kırcaali köyleri gibi olmadığımızı ve saldırgan bir yapımız olduğunu sonuna kadar katılıyorum.Bizler her zaman TÜRKLÜĞÜMÜZ uğruna Kırcaalide ilkleri yapanlarız.Hatta tüm Bulgaristanda.Ancak bizim en çok istismar edilen noktamız gururumuz ve onurumuz.Yıllarca Ardino belediye başkanlığını alamadık.Ancak bir Dikme çıktı ve H.Ö.H. ü sattı diye Ahmed DOĞAN bundan sonra Ardino belediye başkanı TOSÇALIDAN olacak dedi diye başkan bizim köyümüzdendir.İşte bu benim kanıma dokunmaktadır.Bizim bölgemizinde aday olacak adam mı yoktu hayır tabiki vardı hatta TOSÇALI bir zamanlar değil Ardino nun tüm Kırcaali nin en büyük köyüydü. Ancak biz zaten her zaman H.Ö.H ün yanında olduğumuzdan bizi çok fazla adam yerine koymuyorlardı.Ancak bakıyorlar BG karışıyor.Bulgarlar üzerimize geliyorlar.Ondan sonra hemen TOSÇALI bölgesi Bulgaristanın en milliyetçi bölgesi safkan türkler(Beyaz TÜRKLER) ilk örgütlü hareketi siz yaptınız gibi cümleler söyleniyor.Benim vurgulamak istediğim işte bir gün sabır taşının çatlayacağıdır.İşte o zaman ne Ahmed DOĞAN ne kasım dal hiç kimse tutamaz...Çünkü; bilenler iyi bilir biz 1984 te Kirli deki Türkiye Milli İstiparat Teşçilatının Hücre evinden emir almadık.Biz bizzat kendimiz bu kalkışmayı düzenledik ve Tüm bulgaristanda da ilk biz yaptık.
ALLAH TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN...
TOSÇALI 2011-10-03 19:23:20
Sayın Emir ;o zamanlar kimde silah vardıda biz çekmedik.İnsaf artık avcı silahlarını bile toplamadılar mı.
Er 2011-10-03 20:58:13
emir , her yazinda Turkleri korkak shikarma derdindesin ama bunu Turk olmadign ichin eziklignden yapiyorsun .


Burada yuzlerce kez ayni konuya girdin bizde sana yuzlerce defa cevabimizi verdik ama sen surekli ayni sheyi zirvalamaktan vaz gechmiyorsunuz, bedevinin dini bunumu ogretti size. Hepiniz neden ayni rfiyakarsiniz.

Ne Turklukle bir alakan var ne Kircalilikle ne aramaya geliyorsun buraya, ezikligni her defasinda buraya dokmen ichinmi?
emir 2011-10-03 21:39:29
Turkcem senden daha iyi bir kere...Senin gibi sumluklu bocekler benimle asik atamaz. Kircaali'ye yapilacak yeni cami icin ve genel olarak bulgaristan muslumanlari icin "col bedevilerden" 8 milyon dolar parayi ben koparttim yavrucugum, oyle lafla olmuyor bu isler. Peki sen ne yaptin Kircaali icin?
er,e 2011-10-03 22:02:25
Emirin yerine istersen ben cevaplayayım.

Emir arkadaş-84s. bulgarlara karşı taktire değer bir direniş gösterememenin acısıyla kendine öz eleştiri yapıyor,ama bunu sen çalıştırmadığın o beyninle anlaman zooor
Er 2011-10-04 00:03:59
nasil kopardin 8 milyon dolari araplardan, yalvardinmi agladinmi? anlatirmisin?
Er 2011-10-04 00:07:53
84 senesinde silahli direnish gostermemishik demish arkadash

bende kendisine diyorumki sen nasil ortalikta geziyorsun sen akil hastanesinde olman gerekmiyormuydu?
emir 2011-10-04 00:42:52
Onu bunu bilmem, cami biz yobazlardan, Turk kultur merkezi sizden- hadi bakalim...
Er 2011-10-04 00:44:45
ben kircali ichin diyelimki birshey yapmadim ama sana yapacagimida soyliyeyim

senin yaptiracagin caminin minaresine seni oturtacagim Kircaali ichin
emir 2011-10-04 01:24:42
Oyle konusma yav, korkuyorum...
Hayvan çifliğinde herkes eşitt 2011-10-04 08:50:37
Artık türk basını fena özgürleşti canım, ona ne şüphe. Jivkov dönemi basınından bile daha özgür oldu. Bozuk ses çıkmasııın önüne geçildi. Tayyipi eleştiren kendini bilmez gazeteci bozuntularının bilgisayarlarına, evlerine gizlice girilerek, suç delili yüklendi ve kara prpagandadan hoop içeri tıkılıverdiler. Müesser Yıldız denen kadın öyle berteraf edildi mesela. Böylece Zekerya Öz'e dava açmanın ne demek olduğu kendisine bir güzel anlatılmış oldu. Sınır tanımayan dünya gazeteciler birliğinin raporu da ergenekon işi; anlaşılar oralara kadar sızmışlar deyyuslar. Sen kalk Türkiye'yi basın özgürlüğü sıralamasında 132'i yere koy. Bak sen rkenekonun işine!