Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Kibariye, Kırcaali Belediye Başkan adayı Müh. Hasan Azis’e seçimlerde başarılar diledi

Kibariye, Kırcaali Belediye Başkan adayı Müh. Hasan Azis’e seçimlerde başarılar diledi

16 Ekim 2011

Türkiye’nin mega yıldızı Kibariye dün akşam Kırcaali’de ilk defa bölgeden ve tüm yurt içinden bir araya toplanan binlerce sevenleriyle buluştu. Türk arabesk müziğin kraliçesi, Kırcaali’de sunduğu muhteşem konserle çıktığı Balkan turuna start verdi. Konserde resmi misafirler olarak, Hak ve Özgürlükler Hareketi Kırcaali Belediye Başkan adayı Müh. Hasan Azis, HÖH Genel Başkan Yardımcısı Lütfi Mestan ve HÖH milletvekili Remzi Osman hazır bulundular.
Kibariye Müh. Hasan Azis’in üçüncü dönem Belediye Başkan seçilmesini diledi ve temiz kalpli olduğu için tahminlerinin her zaman gerçek olduğunu vurguladı.
Kendi tarafından Hasan Azis, sevilen Türk sanatçısına sunduğu onurluk ve hediyelerle güzel sürpriz yaptı. Belediye Başkan adayı sahneden ayrılırken, “Kırcaali, tekrar sadece Bulgaristan’ın ve Balkanların değil, tüm Avrupa’nın hoşgörü başkenti oldu” diye belirtti.
Kibariye, Arena amfi tiyatrosunun sahnesine çıkmazdan önce gazetecilere “Birkaç kez Bulgaristan’a geldim, fakat Kırcaali’ye ilk defa geliyorum. Kırcaali’lere tüm sevgimi, saygımı göstereceğim ve müziğimle hoş vakit geçirmelerini sağlayacağım. Hep beraber insanların kalbinde iz bırakan unutulmaz bir akşam yaşayacağız. Çok heyecanlıyım, çünkü bu akşam soydaşlarımla buluşacağım” diye paylaştı. Daha sonra ise Kırcaalilere hitaben, “Sizinle olmaktan çok mutluyum ve gurur duyuyorum” diye duygularını ifade etti.
Kibariye, akşamın geç saatlerine kadar Kırcaalileri hep bir ağızdan söylenen uzun ve Roman havalarıyla coşturdu. Konserin sunuculuğunu yapan Kırcaali tiyatrosunun yıldızı Sevgül Kardamova, Kibariye ile düet yapma şansını kaçırmadı.

Kaynak: Resmiye MÜMÜN

Ziyaretci sayısı: 2845


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-10-16 18:07:17
HÖH'e karşı olanlar buna bu görüntüye destek veriyorlar demek.....

http://imageshack.us/photo/my-images/256/papazz.jpg/
sokeresa 2011-10-16 23:48:00
Ablami kac mangira getirdiniz gircaliya ba..
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-16 23:55:13
Neden soruyorsun sen bedavaya mı gelirdin?
!!!! 2011-10-17 00:45:46
ALÇAK EŞEK OLURSAN,SEMER KOYANIN ÇOK OLUR.
berk 2011-10-17 15:21:40
Görüntülerdekilerleymiş!

Senin Sava bu görüntülerdekilerle şakır şakır anlaşıyor aynı dili konuşuyor, köye gidip imamla 5 cümle kuramıyor ne görüntüsü perperek paspası aha asıl görüntü bu!
berk 2011-10-17 16:35:36
Bunu bir tarafına monte et ama ilk önce!
http://www.youtube.com/watch?v=_jIYPeo4mbk&feature=related

Oldu mu? Monte işlemi!
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 16:52:09
Adamın dediği ama senin anlayamadığın bir nokta var:
"Bez nas ne moje da se izbere prezident na republika bılgairya. tova e dostatıçno"
Kasabalı 2011-10-17 17:56:15
''berk 2011-10-17 16:35:36
Bunu bir tarafına monte et ama ilk önce!
http://www.youtube.com/watch?v=_jIYPeo4mbk&feature=related''

Berk,
Sanırım sen iliştirdiğin video görüntüsünü sonuna kadar izlememişsin ''2 kelime Türkçeyi kıvıramıyor?'' dediğin adam videonun sonunda TÜRKÇE konuşuyor,kurduğu çümleler ise sonderece gizemli...

Merak edenler videoyu sonuna kadar izlesinler lütfen!!


http://www.youtube.com/watch?v=_jIYPeo4mbk&feature=related
berk 2011-10-17 19:41:27
(Adamın dediği ama senin anlayamadığın bir nokta var:
"Bez nas ne moje da se izbere prezident na republika bılgairya. tova e dostatıçno")

Adamın tüm bunları tamda Bulgarların 25 yıl önce yapmak istediği şekilde, kendi ana dili Türkçe'de değil (yasak olmamasına rağmen), Bulgarların ana dilinde anlatması işte bu tamda anlaşılacak nokta.

1985lerde insanlar yasak olmasına rağmen meydanda dayak yeme pahasına, öldürülme pahasına Türkçe konuştular, kendilerinin tüm yıldırmalara rağmen Türkçe konuştukları meydanda 25 yıl sonra onların azınlık lideri yasak yokken Türkçe konuşamıyor. Var mı bundan ötesi ya var mı!
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 20:50:13
HÖH ayakları üzerine sağlam basarak siyaset yapıyor senin gibi dünkü sümüklülerin heyecanıyla değil.

Ha yok ben bu işi daha iyi kıvırırım diyorsan meydan senin be yavrucuğum, yürrrüüü kim tutar seni...
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 22:14:37
Ne cenneti, ne vaadi be yavrum sen hangi dünyada yaşıyorsun?

Sahi sen ne vaad ediyorsun, üfürükten tayyare mi?
berk 2011-10-17 23:00:43
Türk olarak çok çok iyi Türkçe konuşmayı vaad ediyorum, senin Sava'nın asla vaad edemeyeceği, etse de yerine getiremeyeceği bir vaad!
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 23:12:05
Konuş ba dengesiz gülüm konuşmakla yollar aşınmaz ki...