Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali’nin iş piyasasında en çok terziye ihtiyaç duyuluyor

Kırcaali’nin iş piyasasında en çok terziye ihtiyaç duyuluyor

17 Ekim 2011

Kırcaali’deki iş piyasasında yoğun olarak, gereken meslek yeterliliğine sahip terziler aranıyor. İş Bürosunda, dikiş makinelerinde çalışacak terziler aranan bir sürü ilanlar görünüyor. Başlıca ilköğretim diplomasına sahip, toplam 30’dan fazla terzi talebi mevcut.
Sanayi üretimin başka sektörleri için de, menajerler dahil olmak üzere işçiler gerekli olduğu görünüyor. Onların arasında en çok 8 konveyör operatörü olduğu gözler önüne çıkıyor. “Teklas” şirketinden artık 10 kauçuk ürünleri makine operatörü için talepte bulunmuşlardır.
Ayrıca barmen ve garsonlar arandığı gözleniyor. Almanya’da çalışacak mutfak personeli toplanması devam ediyor, fakat başvuruda bulunanların Almanca’yı iyi bilmeleri şart.


Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 23:26:44
Berk de kendine iş bakıyor ona göre dırven filosof arayan yok mu?
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 23:28:16
Yalnız bi de sağlık masraflarını karşılasınlar şöyle anti depresanlar falan filan...
HAKİKİ KIRCALİLİ 2011-10-17 23:42:06
Ağzına doladın BERkin onda biri etmezsin popaz kardeş kusura kalma, BERkin yazıları kalitesni ortaya koyuyor, seninkiler krıçma, dansamanlık kahve sohbeti sade. Bizim burda çobanlık işi var yaparmısın?
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-17 23:46:16
Çobanlık en sevdiğim iş nekadar mal varsa dolaştırır gelirim seni de mal Berk'i de...
HAKİKİ KIRCALİLİ 2011-10-18 00:00:04
BERKten önce buralarda kurum satıyordun ama şimdi koca adam, BERkin şamar oğlanı oldun çaktıkça çakıyor Osmanlı tokadını sana, adamda bilgi derya, okumuş, zehir ya sen bizim kafasız İSkender, güldürme kendini millete buralardaya bu yaşta
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-18 00:03:21
Özel bir garezin mi var bana bir yerlerde istemeden acıttım mı? Söyle de öbür sefer daha dikkatli olayım mayasılın patlamasın.
cıvığın cıvığı herif 2011-10-18 08:47:36
En boktan kırcalı kendine Hakiki kırcalı dıyor, iyi mi? Küçük çocuklar gibi Berk'in arkasına saklanıyor. Salata, Berk iyi veya kötü bir şeyler söylediyse oradan sana bir pay çıkmaz, oldu mu? Berk'ten önce ve sonra kimsenin kurum sattığı falan yok, senin kıt kafan onu öyle sanıyor. Varsa bir düşüncen onu burada dile getir, onun bunun arkasına gizlenme.
felsefe tırtılı fesçik 2011-10-18 14:22:17
Fes oğlu fes zurnanın son delğiği gibi zart zurt çıkıp durma her yorumda, Karaİbramın dedgi gibi berk karizmanı çizdi şimdi kompleksten zar zar yırtınma sada solda, nekadarda çok okuyorum desen işte böyle senden daha okumuş çıkıyor gösteriyor boyunun ölçüsünü her tartışmada, aş kompleksleri aş
fes 2011-10-18 23:54:26
Kara İbram büyük otorite canım, ona ne şüphe? Neredeyse bir Şvab almanı kadar akıllı. Alamanyayı da pek savunuyor. Utanmasa biz almanlar diyecek.

Berk'i tutar, çünkü ortak noktaları çoktur. Onlar için Türkiye geri bir yerdir, türkler de hep aptaldırlar. Oktay Sinanoğulu da kimmiş? İsmet Özel şair olsa ne gezermiş, madem ki batıya hayran değildir, onların indinde beş para etmezmiş.

Geri bir ülkede yaşayan aptal fes'in karizması zaten hep çizikmiş. Mesela 28 tane dil bilirmiş mi, gentetiğin içini cicini çıkarabilirmiş mi? Daha nice sorular sorulabilirmiş, ama buna hiç gerek yokmuş. Karizma yerlerdymiş. Kim söylemiş? Karaibram söylemiş.
KÖYLÜ 2011-10-19 01:19:50
(oyum Kasım Dal a)

Kasım Dal parti mi kurdu,benim haberim yokta,partinin adı ne?
Dallı budaklı 2011-10-19 08:05:17
Parti falan krmadı da, adam yırtınıyor işte. Kasım Dal'ın bir dalllama olduğunu bir o göremedi.