Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Tüm engelliklere rağmen Hasan Azis yine Kırcaali Belediye Başkanı seçildi

Tüm engelliklere rağmen Hasan Azis yine Kırcaali Belediye Başkanı seçildi

24 Ekim 2011

Son 20 yılda hiç görülmemiş baskı ve engelliklere rağmen Krcaali halkı yine Hak ve Özgürlükler Hareketi Belediye Başkan adayı müh. Hasan Azis’i üçüncü dönem için Belediye Başkanı seçti. Binlerce Türk saatlerce beklenen sonuçlardan sonra davullu zurnalı Kırcaali merkezini doldurarak zaferi kutladılar.

Ayrıntılar daha sonra.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 3114


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


berk 2011-10-24 01:20:55
İçerdeki ve dışardaki tüm engellemelere rağmen! :)
külü 2011-10-24 01:21:02
Tebrikler Başkanım, Allahın izniyle bu yarışı kazandık hayırlı üğurlu olsun.
DUYURU!!!!!!.... 2011-10-24 01:24:15
kuzey bulgaristan türkleri ahmet doğanın gitmesini ve yerine HASAN AZİZİN gelmesini istiyor.
Nejo 2011-10-24 01:33:12
Başkanım tebrikler ve Bursa'dan selamlar...
Helal olsun size tek gururumuzsunuz!!!
Varnalı 2011-10-24 01:34:11
Gözün aydın Kırcaali.Gözün aydın Bulgaristan Türkleri.
Hasan Aziz,yeniden başkanımız.Üçüncü dönem başkanlığın Kırcaaliye,Bulgaristan Türklerine ve Bulgaristan Cumhuriyetine hayırlı uğurlu olsun.YÜCE ALLAH sana sağlık ve sıhat vesin.Nice başarılara başkan.
fes 2011-10-24 01:41:13
Hadi hayırlısı, bunca kafa karıştırma uğuraşlarına ramen seçilmesi harika. Sevindik ve rahatladık.
doğru haberi Berk'ten al...... 2011-10-24 01:50:11
berk 2011-10-24 00:43:09
(Eğer Kırcaali belediesi düşerse buun sorumlusu Ahmet Doğan ajandır, S. Şaban hainine oy verin diyenlerdir.)

Valla Cumhurbaşkanlığı seçimlerindeki bir adaya oy vermekle, Hasan Azis'in Kırcaali Belediye başkanı olmaması arasındaki bağlantıyı birileri bir anlatsada bilsek.

Ahmet Doğan o belirttiğin sıfatı haketmiyorsa, devletin resmi belgeleri benim kişilik haklarımı saldırdı diyorsa hukuk orada! Ha tekrardan teyid edilir diye gidemiyorsa kimseyi suçlama, onu suçla, ey efendi sen Türk azınlık lideri olacaksın bunlar doğru mu, sen bu naneleri yedin mi, yemedin mi demeyi akıl et 20 yılda bir defa!

Kırcaali belediyesinde Hasan Azis'in aday adayı olma aşamasında, Hasan Azis'in kendi partisindeki hangi isimler onu saf dışı bırakmak istedi, partisinin liderinin bu olaydaki konumu neydi hatta partinin Hasan Azis yerine tepeden inme yapmak istediği aday kimdi ve neden?

Adamlar kendi belediye başkanının bile aday olmasını parti içinde engellemeye çalışıyor hatta yerine başka aday belirleniyor, sonra halk tepkisiyle geri adım atmak zorunda kalıyorlar, Hasan Azis bu hengamede ilk turda %50'yi aşamayınca da kendilerini suçlayacaklarına, kendileri dışında herkesi suçluyorlar, edep yahu!

Çıtak arkadaş link için teşekkür ettim!
Berk'e 2011-10-24 01:54:34
Berk gardaşım,sana cevap verecek bir kişi varsa, o da bu forumun çok bilmiş ve okumuş çocuğu Fes'tir.
Emrula 2011-10-24 01:57:19
allah sabredenledır...
Emrula 2011-10-24 01:59:45
Tebrıkler HASAN BAŞKANIMIZA...
fes 2011-10-24 02:02:01
Bağlantıyı bir bilsek diyor... Agam seçmenin çok bilinliçli olduğunu mu varsayıyorsun? Hasan Aziz de DPS'den olduğuna göre kafası karışmış ada oyunu başka yerlere vereceği kesindir. İlliyet bağı budur.
Türkün oyu Türke 2011-10-24 02:03:24
Hasan Azis'e şimdiden başarılar diliyoruz!

Bu forumdaki en nitelikli yazıları yazan kişi berk kardeşimizdir bu seçimler sürecinde yazdıklarınlan haklılığnını gösterdi hep, cumhurbaşkanlığı ile ilgili yazsısı biçok kişi tarafından ilgili derneğe gönderildi sitesinden bulgar aday reklamı yapmayı tepkiler üzerine kaldırmak zorunda kaldı malum dernek.
Menekşe 2011-10-24 08:49:06
Hayırlı olsun Sayın Hasan Azis'e ve tüm Kırcaali HÖH Teşkilatına. Kırcaali uyandı.... çok mutluyum..
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-24 08:53:48
Siyaseti öğrendim bu işi ben de yaparım diyen tüm götverenlere rağmen...
bg-türk 2011-10-24 09:14:32
Evet tüm içerdeki DS uzantıları ve perperekli dangalak bir arkadaşa rağmen.

Sırada parti liderliği de olmalı ve baştaki pılısını pırtısını toplayıp gitmeli.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-24 09:20:17
Ananın bir şikayeti mi var ki dangalak oldum?
Veleydin 2011-10-24 09:38:01
Tebrikler başkan,tüm Kırcaali halkına hayırlı,uğurlu olsun.
Öğretmen 2011-10-24 09:42:36
Başkanımızı can-ı gönülden tebrik ederim. Umarım daha iyi mevkilerde daha büyük başarılarını da görmek nasip olur.

Bu arada tüm seçim sonuçlarını öğrenebileceğimiz bir site var mı acaba? Eğridere seçim sonuçlarını merak ediyorum. Bilen varsa yazabilir mi?
bilgin öztürk 2011-10-24 09:43:53
tebrikler ,şekerpınardan selamlar
CeyLan Arif 2011-10-24 10:44:29
OLmasi gereken buydu,ve oLdu herkeze hayirLi oLur insaLLah
Bayram garip 2011-10-24 11:06:23
tebrik ederim hayırlı olsun bütün hemşerilerime
sevinç ceylan 2011-10-24 11:10:32
tebrikler BAŞKAN
cebelli kız 2011-10-24 11:27:33
tebrikler,korkulan olmadı,mutluyuz.
Bazı kendini bilmezler birşey elde demedi,HÖH sayesinde okuyanlar bile sırtını çevirmişlerdi,cevaplarını aldılar.Kırcaali Belediye BAŞKANIM YOLUN AÇIK OLSUN!!!
berk 2011-10-24 13:02:28
Kimse kimseye sırt çevirmedi, sadece Türk kimliğini daha iyi temsil edebilecek, koruyabilecek politikacılardan yanayız. Hasan Azis bunlardan biri ve herzaman kendisinin yanındaydık.

Kimse HÖH sayesinde de okumuş falan değil, o okuyanlar Bulgaristan Türk azınlığının tüm zor şartlarda ve koşullarda 100-200 levalara çalışan insanlarının emekleri sonucu ve politik desteği ve oylarının sayesinde okudu, HÖH'e gökyüzünden para yağmıyor, HÖH'teki kimsede kendi cebinden para çıkararak kimseyi okutmuş falan değil, Türk azınlığı kendi çocuklarını okuttu, HÖH'ün aracılığı ve bunu organize etmesini takdir edebiliriz.

Geçenlerde burada 19 Mayıs Cebel günü ile bir videoyu paylaşırken, yabancı bir arkadaşım da videoyu gördü, konuşmaları falan duyuyordu videodaki, Türkçesi pek iyi olmasa da, Ahmet Doğan konuşurken şey dedi, yahu bu dil Türkçe gibi değil, Slav dili gibi dedi, ben de Bulgarca konuşuyor zaten dedim, Ahmet Doğan'dan bahsediyorum. O da bana, sen de bu günün ve mitingin sizin Türkçe konuşmanızın yasaklandığı dönemleri anmak için yapıldığından bahsettin, peki Türkçe konuşmanızın yasaklandığı dönemleri anarkenki mitingde niye ''Bulgarca'' konuşuyor sizin Türk azınlık partisinin lideri dedi! Yeminle verecek cevap bulamadım, yerin dibine girdim! Irın kırın yapıp ya işte orda Bulgarda olabilir, onlar anlasın diyede konuşuyordur falan diye tek kelimeyle kıvırdım. Bu ne rezilliktir yahu!

Tamam bizde liderimizde ultra bir miliyetçilik, şovenizm yada köktenci Bulgar düşmanlığı tabiki beklemiyoruz, Bulgarlarla da iyi ilişkileri olsun, tabiki de Bulgaristan'ı da sevsin ama birazcık yahu birazcık da Türk gibi olsun.

Anlaşılan o ki HÖH'te parti tepe kadrosu ve liderinin değişme zamanı gelmiştir, Çünkü bu hantal yapı önümüzdeki seçimlerde bazı kaleleri bile kaybedecek durumlara rahatlıkla sürüklenebilir, eğer bu önümüzdeki 1-2 yıl içinde değişim olursa Türk azınlık grubu siyasi olarak çok da dağılmadan, bu siyasi yapı üzerinden siyasetine taze kanla devam edebilir. Artık Türk seçmenin yani tabanın kesinlikle parti kadrolarına baskı yapmasının ve net değişimler istemesinin zamanı gelmiştir ama Türkiye'deki Bulgaristan vatandaşı Türkler, Türkiye'deki bir iki derneğin dışına çıkıp, kendi fikrini oluşturmaktan çok uzak bir kitle olup, bu derneklerin ağzıyla daha aynı isimlere 100 defa daha oy basmaya yatkındır. Bunun içindir ki Bulgaristan'daki Türk azınlığı taban olarak tek cephe halinde, bir ağızdan partide değişimi yüksek sesle talep etmelidir. Bu siyasi oluşum bu Türk azınlığı olduğu ve oy verdiği sürece vardır. Bu siyasi oluşum Ahmetsizde, Mehmetsizde pekala olur hatta daha iyi olur ama bu siyasi oluşum ''Türk''süz olmaz! Onun içindir ki bu partinin kadrolarını, geleceğini, liderini, politik tercihlerini, tepe yönetimi ele geçirmiş tabandan kopuk bir iki zat değil, bu siyasi oluşumun ta kendisi olan Türk azınlığı belirlemelidir.

Daha çok Hasan Azis gibi politikacılar, Daha az Ahmet Doğan gibi politikacılar istiyoruz.
cebelli kız 2011-10-24 13:46:59
HÖH sayesinde Türkiye de okuma çansı bulan kişilerden bahs ettim ,Ahmet Doğanı sevmemek önemli değil de diğer partilere oy veren ve açıkça onların sempatizanlığını yaptğını bildiğim kişilerden,Türk olduğunu unutup evlerinde bile bulgarca konuşanlardan,geçmişinden utananlardan ,çocuklarına Ani Fani gibi isimleri yakıştırıp,tercihen bulgar komşularının çocuklarınla arkadaşlık yaptıran zihniyeten .Kimse türk olduğunu unutmasın lütfen,iki yalancı söze kanıp ayrı gayrılardan uzak duralım artık
Cumalı 2011-10-24 14:00:27
Yaşa be Berk,siyaseti bilen,Türklüğü seven okuımuş bir gızansın.Seni tebrik ediyorum.Arkandayız.Korkma yiğidim,bizde varız.Küfürbaz munafık Perperek papazı,bu forumdan defolup gitsin.Ağzının pergeli bozuk kişişleri yazışma arkadaşı olarak istemiyoruz.
Türkler Birleşin 2011-10-24 16:35:28
NE DEMİŞ BERK;

''Bu siyasi oluşum bu Türk azınlığı olduğu ve oy verdiği sürece vardır. Bu siyasi oluşum Ahmetsizde, Mehmetsizde pekala olur hatta daha iyi olur ama bu siyasi oluşum ''Türk''süz olmaz! Onun içindir ki bu partinin kadrolarını, geleceğini, liderini, politik tercihlerini, tepe yönetimi ele geçirmiş tabandan kopuk bir iki zat değil, bu siyasi oluşumun ta kendisi olan Türk azınlığı belirlemelidir.''

İşte bu tüm Bulgaristan Türklerinin önümüzde yıllar içinde rehber edinmesi gereken yoldur. Türk azınlığın politikasını, geleceğini, bizler Türkler belirleyelim, hepimiz, işçisiyle, çiftçisiyle, öğretmeniyle!

Ahmetsiz, Mehmetsiz olur ama TÜRK'SÜZ OLMAZ!!!!!!!

Parti örgütleri sesimizi duysun artık!

Berk kardeşimiz her yazsında birikim ve kalitesini gösteryor ,kendisini bir öğretmen olarak tebrik ediyorum bu siteye yakışan yazı kalitesi budurç
Menekşe 2011-10-24 18:34:36
Tebrikler Başkana, Tebrikler Kırcaali, Bulgaristan'da ve Bulgaristan dışında ikamet eden soydaşlarımıza ve T.C. Vatandaşlarına hayırlı olsun. 4 yıl büyük projelere imza atacak ve Başkan Hasan Azis'i Sofya'da HÖH Merkez Binasında partimizin Büyük Lideri olarak göreceğiz. Ahmet Doğan oturduğu dalı / Kırcaali bölgesi/ kendi kesti. Merak ediyorum, Cebel Belediye Başkanı Bahri Ömer, Elvan bacı ve DS görevlileri ne yüzle Başkan Azis ile çalışacaklar. BAŞKANIM, YANINDA DÜŞMANLARI VE İKİYÜZLÜLERİ ARTIK BİLİYORSUN, EKİBİNİ TEMİZLE/ DOMESTOS TUT, ONLAR YAĞILI LEKE GİBİ DÜŞECEK/ VE İLERİ. KIRCAALİ HALKINA İÇTEN TEŞEKKÜR EDİYORUM, BAŞKANI DAHA YAKINDAN DESTEKLEYİN, MECLİSTE DÜŞMANLARI ÇOK.
külü 2011-10-24 22:29:13
cebelli kız 2011-10-24 13:46:59

cebelli kız, içim acıyarakta olsa söylediğin şeylerin altına imzamı basıyorum, malesef o tür sonradan görmeleri benim birinci derecede akrabalarımdada gördüm,cok acı...
ADANA'Kİ SEVENLERİN 2011-10-24 22:37:03
sayın başkanım tebrik ediyorum kazanacağınızdan şüphem yoktu çok sevindim sizinle birlikte hemşirelerimizin daha güzel günlere erişecek umudu'ile yeni dönemde'kı çalışmalarına ve çalışma arkataşlarına sizlere başarılar dilerim.Adana'dan selamlar.
fes 2011-10-24 23:50:32
Bazıları Hasan Aziz beyi geleceğin DPS lideri gibi lanse ediyor, yanlıştır ve de bozgunculuktur.
Menekşe 2011-10-25 09:35:50
Fes, sen HÖH lideri olarak kimi görmek istersin... şimdiki durum sana huzur veriyorsa, Sofya'da merkezde oturanlar beni rahatsız ediyor... Kırcaali'de Hasan Azis-hem GERB'e karşı, hem "dönmelere" karşı , HEMDEEEEEEEEE SOFYA'DA YOLSUZLUKLA ANILAN HÖH LÜLERE KARŞI DA SAVAŞMAK ZORUNDA KALDI... BEN AHMET DOĞAN VE YANINDA ÇANTA TAŞIYAN MİLLETVEKİLLERİNE , REMZİ OSMAN HARİÇ , HİÇ SAYGI DUYMUYORUM.
KIRCAALİ HAYIRLI OLSUN... HASAN AZİS TEMİZLİK YAPSIN...
YALNIZKURT 2012-09-07 16:32:20
aferin sana menekse,yorumcu dedigin senin gibi olmali.dogruyu soylemek cesaret ister,cesarette kisilikli insanlarda bulunur,cesaretli kisiler de halkini dogruya yonlenrirmesinde kendilerinde bir gorev bilir ve halkinin yaninda yer alir,calisir.bravo sana hem CESURSUN,hem deMERT sin MENEKSE.