Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
10 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH Genel Başkanı Dr. Ahmet Doğan: “İvaylo Kalfin’i desteklemek için elimizden geleni yapacağız”

HÖH Genel Başkanı Dr. Ahmet Doğan: “İvaylo Kalfin’i desteklemek için elimizden geleni yapacağız”

24 Ekim 2011

Milli Kültür Sarayında dün gece Cumhurbaşkanı ve Yerel Seçimlerden sonra yapılan basın toplantısında Hak ve Özgürlükler Hareketi Genel Başkanı Dr. Ahmet Doğan, “Bizim için Yerel Seçim öncülük taşıyor. Avrupa Birliği çapında bile yerelleşme ve bölgecilik bakımından, yerel seçimle sadece yerel iktidarı ele geçirip, onun tadını çıkarma amacını gütmüyoruz. Lider, “Biz yerel yönetimi, AB fonlarının alımı için çeşitli araçların kullanması buna dahil, sadece altyapı projelerinin çözülmesi için bir araç olarak görüyoruz” diye kaydetti.

Daha önce GERB iktidar partisi Merkez Seçim Bürosu Başkanı Tsvetan Tsvetanov’un Çernooçene’de HÖH ile GERB partisi adayları arasında balotaj yapılacağını duyurması üzere, Sayın Doğan,“Bu gece siyasette kimliği belirsiz fenomenler olması özelliğini taşıyor. Bazı devlet yöneticilerinin siyaset coğrafyasıyla daha titiz uğraşması gerektiği dikkatimi çekti, çünkü Çernooçene’de HÖH partisi tüm seçimlerde birinci olmuştur” diye belirtti. HÖH lideri, “Cumhurbaşkanı seçiminde daha pasif davrandık, çünkü ülkenin Cumhurbaşkanının profilinin nasıl olması gerektiğini iyi bilmek istedik. Cumhurbaşkanı ülkedeki barışı, huzuru ve vatandaşların güvenliğini garanti etmesi gerekiyor. Anayasanın ona verdiği yetkilere dayanarak, demokrasi sürecinin ters çevrilmezliğini garanti etmesi çok önemlidir. Buna rastgele vurgu yapmıyoruz. Son 2 yılda ülkedeki demokratik sistemi şüphe altına koyan eğilimler görüyoruz. Cumhurbaşkanı, ülkedeki genel kamu siyasal ve ekonomik yaşamın pasif gözlemcisi olmaması gereklidir, aksine lobicilik yaparak, ülkeye yatırımcılar getirilmesi sürecinin anahtarı olmalıdır. Bizim görüşümüze belki de en uyan uygun davranışları, düşünüş tarzları, problemleri sezme ve insanlık ölçüleri, uzmanlık ve siyasi yetkililik açısından Cumhurbaşkanı ve Cumhurbaşkanı adaylarından İvaylo Kalfin-Stefan Danailov. İkisi, bizim Cumhurbaşkanlığı kurumundan beklentilerimize en çok uyuyor, onun için seçmenlerimizin desteğini almaları için elimizden geleni yapacağız” diye açıkladı. Bundan önce GERB ve BSP partileri adayları Rosen Plevneliev ve İvaylo Kalfin’nin gelecek pazar yapılacak balotajda Cumhurbaşkanı yarışına girecekleri duyurulmuştu.

Ahmed Doğan, HÖH partisinin, merkez ve yerel düzeyde iktidardakilerin yürüttüğü yetkisiz politikayı durdurmaya çalışacağını öne sürdü. Bu bağlamda, HÖH’çülerin bu durumun çözümünü erken Parlamento seçiminde gördüklerini hatırlattı.

Ahmed Doğan GERB’çilerin basın toplantısındaki sözlerini, “GERB partiisnin bu seçimleri kaybettiğini düşünüyoruz. Bir yönetici partinin, sadece üç ilde birinci turda seçimi kazanması üzere kendini galip ilan etmesi, en azından dürüst bir davranış değil, hatta anlaşmazlık diyebilirim” diye yorumladı. Bir gazetecinin sorusu üzere Sayın Doğan, “HÖH, Kalfin-Danailov adaylarını desteklemek için onlardan hiçbir şey istemiyor. Güzel bir öpücük isteyeceğiz” diye şaka ile karışık cevap verdi.
Sayın Doğan’ın ifadesine göre, her ayrı belediyenin artık AB kontekstinde düşünülmesinin yeniden değerlendirilmesi, analizi ve vizyon sahibi olmasını gerektiren yerel yönetimin yeni sorumluluğu mevcut. HÖH lideri, “Bizim için artık yerel yönetimin altyapı projelerini ele alması önemli değil, önemli olan her belediyeye özel yatırımcılar getirmesi stratejisi olmasıdır” diye vurguladı.


Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


külü 2011-10-24 22:16:27
Kim Cumhurbaşkanı olursa olsun bizim için fark etmez, Pırvanoğlu, Vtoranoğlu, Tretanoğlu, Çetvartanoğlu hepsi aynı,hiçbirinden post olmaz...

Boyko B. çok büyük bir risk alarak yüksellti oylarını, ırkçılık ve populizım bir yere kadar her zaman işlemez, rüzgar eken fırtına biçer, bizden söylemesi!!!

Sayın Ahmet Doğan, sahip olduğunuz ÖZGÜVENİ bg. Türklerin desteğine borçlusunuz, lütfen hiç vakit kaybetmeden Türkçe konuşmayı öğreniniz!!!


http://img811.imageshack.us/img811/9121/ametdoan.jpg
fes 2011-10-24 23:57:05
Ahmet Doğan'ın tespiti çok yerindedir, türkler Kalfin'i desteklemeliler. Dieğeri aptallık olurdu.

DPS'de bir liderlik sorunu yoktur, çürükler ayıklanmıştır, işler iye gitmektedir. İtin ürümesi önemli değildir, kervan yürümektedir.

Ben gidişattan umutluyum.
külü 2011-10-25 00:14:24
Yahu sana ne Kalfin'den Malfin'den bırak bu işleri, sen Yalçın dedenle Vedat dedeni barıştır, birbirlerine girmişler...

http://www.odatv.com/n.php?n=yalcin-kucuk-vedat-turkali-kavgasinda-ikinci-perde-acildi--2110111200
doğrucu davut 2011-10-25 00:18:41
fes ya sen ahmedinden maaş alıyon yada özürlüsün..
fes 2011-10-25 00:26:56
Boyko'dan maaş alıyon mu, beyin sakatlığın va mı?
ramayy 2011-10-25 00:37:31
İlk turda gönlümdeki olana verdim. Şimdi mantığımı kullanacağım. Sadece bir tespiti açıklayayım: Almanya’da oturan bütün milliyetçi Türkler de oylarını Sosyal Demokratlara vermektedirler… Oy kişinin namusudur, şerefidir. Hiç kimseye tercih ettirecek ve hatta tavsiyede bulunacak kadar cahil ve şerefsiz değilim. Herkes kendi doğrularını düşe kalka bulur. İnsanı en iyi terbiye eden kendi hatalarının bilincine varabilmesidir. Ismarlama hacıdan hacı olmaz demiş milletimiz. Kimse kimsenin yerine gerdeğe girmeye kalkışamaz. Araştırıp öğrenmeden, düşünmesini bilmeden oy kullananlar: TOTO 2 oynarken kaç sayı işaretleneceğini bilmeyenler gibidir. Saygılar…

DEMOKRASİ ÇOK İYİ. HERKEZ KAFASINI SOKABİLECEK BİR ŞAPKA BULABİLİYOR MU BİLMEM AMA, KAFASINI VURABİLECEK BİR TAŞ MUTLAK BULABİLİYOR….ramayy
fes 2011-10-25 00:50:14
Sen bana hiç bir zaman inanmadın, yalan söyleme. Senin sütün bozuk, sütü bozularla benim bir alakam olamaz.
berk 2011-10-25 01:08:38
Ne Demişim;

berk 2011-10-24 00:51:26
Ahmet Doğan gitsin, Hasan Azis gelsin artık!

berk 2011-10-24 01:07:41
Sofya'daki ürktü çünkü biliyor, Hasan Azis 2-3 dönem daha alırsa, karşısına dayanacak rakip olarak ama korkum şu ki bu durumda bile Kırcaali'nin bir kısmı, Hasan Azis yerine, gene illede bu Sofya'daki diye tutturacak.

Biri Ne Demiş;

fes 2011-10-24 23:50:32
Bazıları Hasan Aziz beyi geleceğin DPS lideri gibi lanse ediyor, yanlıştır ve de bozgunculuktur.
----------------------------------------------------------------

Yanılmak isterdim ama ne yazıkki birileri illede bu Sofya'daki tutturacak, Kırcaali'nin öz çocuğu Hasan Azis yerine Sofya'daki diye tutturulacak, Hasan Azis'in muhtemel lider adayı olmasından bile haz etmeyenlerin kendileride Kırcaalili, iyi mi!

Çöz çözebilirsen bu insanları!
fes 2011-10-25 08:26:50
Ürktüğü falan yok, nereden çıkartıyorsun? Hasan Aziz beyin partinin merkezinde gücü yok, öyle "o olsu bu olsun" demekle olacak işler değil bunlar. Zaten Hasan beyin öyle bir niyeti olduğunu ben zannetmiyorum. Bir de olacağı varsa da sizin bu zamansız çıkışlarınız ihtiai iansız kılıyor. Bunu da görün yani.
ersin 2011-10-25 09:20:23
"Bulgaristan'da Türklüğün itici gücü ve kalesi Razgrad ve Deliormandır"

Gerçekten mi? Öyledir umarız, öyle olmasını Kırcaaliler de çok ister...
TOSCALİ 2011-10-25 11:20:06
Ahmet doğan türk adayı neden desteklemiyor biliyormusunuz: Ben söyliyim bir laf vardır Yılanın başını küçükken ezeceksin diye..Yani Türk adayı desteklerse türk adayın oyları artacak ama seçilemiyecek peki ne olucak Türk cumhurbaşkanı adayı aldığı oy oranları ile hevslenip siyasete girecek belki ki de ahmet doğan a rakip olucak ileride ama Dps destek vermezse oyları çok az olacağı için hevesi kırılıp bu işlerden elini ayağını cekecek. Böylece Ahmet dogan rakipsiz bir şekilde devam edecek yoluna....
Kara Ibrahim Aga 2011-10-25 12:09:07
http://www.segabg.com/online/IMG/10379/0025-large.jpg

***

"Moskva göz yashina inanmaz" dige bi film vardi...

Mantik sahibi olan Arkadashlar yukardaki karikaturaya

bi "razbor" yapsinlar bakalim.....
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-25 12:18:54
Salih Şaban'ın ilk müslüman aday olarak kendisini lanse etmesinden başka bir entelektüel yükünü göremedik eti nedir budu nedir bunun?

Fethullahçı ve Gerb takımının adamıysan ve cumhur reisliğine aday oldun diye kendisine oy muslukları açılacak değil ya, gerçi Gerb de Salih Şabanski de boylarının ölçüsünü aldılar, geçmişler olsun...
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-25 12:36:46
bi "razbor" yapsinlar bakalim
___________________________________

Olay basitttir, kazanma şansı olmayanı hatta kazanacağına bile inancı olmayana Doğan başına devlet kuşu kondurmuş. Tabi bu çizerin iddiasıdır.
berk 2011-10-25 13:00:00
Türk Azınlığı 2 yıl sonraki seçimlere kadar yoğun taban baskısı yapıp, parti liderliğinde ve tabandan kopuk tepe yönetimin değişmesinde ısrarcı olmalıdır. Oy veren Türk azınlığıdır, partinin liderini, geleceğini, politikalarını da belirleyen onlar olmalıdır ve olacaktır.

Ahmet Doğansız da olur bu iş ama ''Türksüz'' olmaz!

Değişim zamanı gelip çatmıştır.

Oyunuzun gücünü bilin, bu kişilerin oyunuz olduğu ölçüde var olabileceğini bilin ve değişimi reddedenlere, oy vermeyi de reddedin.

Unutmayın Güç Türk azınlığında! başka herhangi bir bireyde değil!

Türk azınlığı kendine yakışan ''Türk'' lider ve ''Türklük'' bilincindeki yönetim kadrolarını seç! Artık Vakti Geldi!
ersin 2011-10-25 14:08:29
Değişim korkulacak çekinilecek bir durum değildir, daha iyi birşeyler elde etmek için yapılan çabalar olarak bakılabilir, ancak nedense insanlarımız Türk Partis'nde olabilecek bir değişimi kabul etmek istememekte.
En basiti forumlardan buna benzer düşüncelrinizi dile getirdiğnizde yazılar silinmekte, kıyamet habercisi gibi muamele edilmekte...
Değişim her yerde olduğu gibi er veya geç olacaktır, önemli olan bunu en efektif şekilde gerçekleştirebilmek, herkesin ortak faydasına uygun olarak yapabilmek...
Bunu da doğru yapamıyoruz, ya da doğru yönlendirilmiyoruz, değişim olacaksa bu şu anda gündemde olan eski GB Yardımcıısı arkadaş ile olmamalı, doğru her zaman doğrudur öyle de olmalı, 20 küsür senedir içinde olduğunuz yapıyı yanlış bulduğunuzu iddia etmek hiç de inandırıcı değil çünkü.

Haftasonu yapılan son yerel seçimler bir kez daha Kırcaali'nin Türk Partsi'nin kalesi olduğunu göstermiştir.
Ayrımcılık olarak algılanmasın, ancak bu partinin başına da bu bölgeden birinin lider olarak atanması birlik beraberlik ve herkes için daha uygun olabilir...
Dobriçli 2011-10-25 15:04:22
Berk isimli zındık yazmaktan bıkmadınmı usanmadınmı, isanları kükreştirmekten usanmadınmı haaa

çevremde birüsürü isan senin yazılarından ötürü kalfine oyvermekten vazgeçti, dps liderinden ii mi bilcen, o kalfin diyorsa eğcesin başını verceksin oyunu, sen pulitaka profesörümüsün ha, ayaklar başa lafmı söylebilirmiş, başın nderse odur. burda bile isanların zihnini çokii zehirliyon gerçek pulitakacı olsan napcan belli dil. Zekanı manipıulasyayamı kullanıyon zındık berk, zekanı liderimiz Ahmet Doğan için kullan birazcık.

Bak fese kırcalılı ama liderini gözetiyor. sen festen daha akıllısında zekisinde noluyor o aklı zındık gibi kullanıyosun zındık. Türkçe konuşmasada nolursa olsun liderimizin yanındayız. Dobriç hemşerisi Ahmet Doğanın yanındadır. Kırcalılı berke geçit yok! Ahmet Doğanın dedi gibi oylar Kalfine.

Ahmet Doğan Liderimizdir!
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-25 16:12:54
Kalfin bizim hiçbir şeyimiz değildir ama düşmanımın düşmanı benim dostumdur. Bütün mesele budur.
Kircaalili. 2011-10-25 16:23:42
Biz Bulgaristan turkleri bulgarlardan azinlikiz Mecliste bize heran destek veren parti Sosyalist partisi olmustur
Elbette oylarimizi o partiye bir borç olarak verecegiz.Bizi her an desteklesin o bize yeterlidir.Asiri irkçi Volen Siderofun oybirligiyle ihtidara gelen bir GERB partisi ihtidarda oldugu surece biz hiç bir zaman haklarimizi kazanamiyacagiz her an tekme túkrúk altinda kalacagiz bunu iyi bilelim kardeslerim biz Bulgaristana Cumhur baskani adayini kendimizden seçemeyiz bu imkagani bize kim verecekki millet birbirine girer hatta savas bile çikabilir aynaciligi birakalim. o olgunluk yok bulgarlarda onlarin çogunlugu milliyetçidir ve onun için sayin A Doganin dedigi gibi cumhur baskani sayin Ivaylo Kalfini seçelim
bu bizim için en dogru seçenektir Saygilar:
fes 2011-10-25 23:37:36
Değişim zamanı gelmiştir lafı cıa labaratuvarlarında üretilmiş bir laftır ve zehirden beterdir. S. Şaban amerikalılara çalışmaktadır. KGB ajanı oldu cıa ajanı, yarın öbür gün koşullar değişirse çin ajanı olacağı kesindir.

Gül gibi Ahnet Doğan dururken sırf türk ve Kırcaali kökenli diye bir haine destek vermemiz beklenemez. Biz bölünmek istemiyoruz, Tuna boyu türkleriyle birlik içinde olmak istiyoruz. Ahmet Doğan bu birliği harika sağlıyor. İyi bir politikacı olduğu kesin ve bu özellği bulgarları çıldırtıyor.

Ahmet Doğan nefretiyle yanıp tutuşanlar için değişim zamanı gelmiştir, silkelernsinler ve hizaya gelsinler. Hadi gardaş, değişin ve rahatlayın.
Feso'ya 2011-10-26 00:51:24
Fes yazmış;,,İyi bir politikacı olduğu kesin ve bu özellği bulgarları çıldırtıyor''. breeeh,fes seden büyük yağıcı varmı bu fani dünyada.Şampiyonluk senin.
------------------
gerçekten fes,senin poletikanın pesinden haberin yok.
fes 2011-10-26 08:24:48
Türkler açısından Kalfin iyidir Plevneliyev ise kötü. Türklük çin Kalfin'e oy vermek şarttır. Türk dışişlerinin ve en büyük göçmen derneği BAL- GÖÇ Kalfin'e destek verilsin diye telkinler yapmaktadır. Nye acaba? Çünkü türklern ve bölgenin çıkarları bunu gerektiriyor.

S.Şaban'ın amerikan bombalarıyla Kaddafi'nin üstünde tepinenlerden bir farkları yoktur.
berk 2011-10-26 09:58:56
Açıkçası taşıdığım kafadaki beyin Bal-Göç yada HÖH liderinden daha az ve yavaş çalışıyor diyemeyeceğim, hangi dernek ve liderin kimi tavsiye ettiği umurumda değil, Kalfinden çok memnunlarsa Bal-Göç ve HÖH lideri yapabilirler.

4 yıl önce HÖH ve BAL-GÖÇ liderinin verdiği stratejik tavsiyelerin, stratejik sonuçları;

4 yıl önce Türk azınlığa size ılımlı denilerek oy bastırılan Pırvanov dönemindeki ''ılımlı'' politikalar;
Türklerin yerel seçimlerdeki oy hakkı, Bulgaristan'daki ikamet şartına bağlanarak gaspedildi
Türklerin AB seçimlerindeki oy hakkı, AB dışında yaşıyorlar diye gaspedildi.

DPS ve BAL-GÖÇ'ün 2007-2011 arasındaki Türkiye'deki Türklere bile lehine oy kullanmayı tavsiye ettiği ''ılımlı'' Cumhurbaşkanı döneminin ılımlılığı!

Bana bu haklarımı geri verin! Veremiyorsanızda aday önermeyi bırakıp çenenizi kapayın, çünkü sizin politika ve stratejiden anladığınız işte size oy verenlerin hakkını gaspettirmektir, siz de bu gasp sırasında öküzün trene baktığı gibi çok güzel izlemekteydiniz bunları.
ersin 2011-10-26 11:09:06
Yıllardır süregelen gerçekler karşısında, değişimi en azından bir fikir olarak bile kabul etmek istemeyenler için bu işten çıkarları olduğu sonucu, ister istemez, çıkmaktadır.
Bireysel çıkarlar ön planda tutulduğundan bu hallerdeyiz, bölünmenin asıl sebebi bu zaten.
Keşke, parti liderimizin herkesçe bilinen siyasi geçmişi daha farklı olsaydı, 20 küsür senedir bizleri birilerinin istekleri doğrultusunda kontrol etmesi için seçilmiş bir kişi olmasaydı, keşke herşey farklı olsaydı.
Seçim zamanı ve bazı önemli etkinliklerde temsil ettiği insanlar ile mecburiyetten bir araya gelen biri insanlarımızın sorunlarından ne kadar haberdar olabilir ki? Hangi liderlikten bahsediyoruz?
Tüm bu kandırmacalara rağmen insanlarımız her zaman olduğu gibi bir kez daha üzerine düşeni yapmıştır, 7'de 7 yaparak partisine olan güvenin göstermiş, bütün engellemelere rağmen diğerlerine de bölge için gerekli dersi vermiştir.
Ancak, artık tersi de olmalı, insanlar için de bir şey yapılması gerekir.

Kırcaali'den birinin parti lideri olması bölünmek için değil, tam tersi birlik beraberlik adına hepimiz için olumlu bir adım olabilir. Hepimizi iyi idare ediyorlar evet ama hangi anlamda orası tartışılır?
Seçim zamanı dışında da sarayından çıkıp tüm bölgeler ile ilgilenecek biri olması lazım. O da maalesef şu anda gündeme getirilen kişi değil, olmamalı da zaten.
Doğru bir değişim ile belki de Davudoğlu önceliğindeki T.C.'nin Balkanlardaki politikası ile doğru şekilde entegre olunabilinir. Ahmet Doğan'ı tasvip etmedikleri, ve bu nedenle mevcut hali ile partiyi muhattap almayacaklarını çok net belli ettiler.
Herşeyin hayırlısı...
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-26 12:19:27
Ne Kalfin ne de Plevneliev Türkler için iyi olamaz ama Plevneliev Gerb hükümetinin adayıdır şuanda ondan kötüsünün olmayacağına göre az kötüsü Kalfin'dir.

Pırvanov'un elindeki oy hakkını aldığı için ağlayan gavata ise Bulgaristan'da kanunları Cumhurbaşkanlarının değil hükümetlerin yaptığını hatırlatırım. O hükümet de şimdiki Gerb hükümetidir.
FORZA KIRCALI 2011-10-28 01:05:41
BÖBÜRLENME PADİŞAHIM SENDEN BÜYÜK ALLAH VAR