Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Ağustos 2019
HABERLER » Kırcaali
Hak ve Özgürlükler Hareketi'nin Türkiye Koordinatörü İsmet Kahraman, seçim stratejisini anlattı

Hak ve Özgürlükler Hareketi'nin Türkiye Koordinatörü İsmet Kahraman, seçim stratejisini anlattı

28 Ekim 2011

Hak ve Özgürlükler Hareketi'nin Türkiye Koordinatörü İsmet Kahraman, Bulgaristan'da ikinci turu pazar günü yapılacak cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin, ''Birinci turda biz parti olarak fazla yüklenmedik, seçmeni çok kanalize etmedik. Bu turda Bulgaristan'da ve Türkiye'de bütün gücümüzle seçmenimizi mobilize edeceğiz'' dedi.

Kahraman, Bulgaristan'da ilk turu 23 Ekim Pazar günü yapılan, ikinci turu için 30 Ekim Pazar günü sandık başına gidilecek olan cumhurbaşkanlığı ve yerel seçimlere ilişkin AA muhabirine değerlendirmelerde bulundu.

Cumhurbaşkanlığı seçiminin ilk turunda hiçbir adayın yüzde 50 barajını aşamadığını, yüzde 40,5 ile en fazla oy oranına iktidardaki GERB partisinin adayı Rosen Plevneliev'in ulaştığını hatırlatan Kahraman, partisinin ve Bulgaristan'daki ve Türkiye'de yaşayan Bulgaristan vatandaşlarının desteklediği ana muhalefet Bulgaristan Sosyalist Partisi (BSP) adayı eski dışişleri bakanlarından İvaylo Kalfin'in yüzde 28,9 oy aldığını bildirdi.

Kahraman, iki aday arasında 360 bin oy farkının bulunduğunu, bu açığı kapatmak için bütün güçleriyle Kalfin'e destek verdiklerini belirterek, ''Birinci turda biz parti olarak fazla yüklenmedik, seçmeni çok kanalize etmedik. Bu turda Bulgaristan'da ve Türkiye'de bütün gücümüzle seçmenimizi mobilize edeceğiz'' dedi.

Türkiye'deki sandıklardan çıkan oylara ilişkin soru üzerine Kahraman, ''Başka partilere de oy çıktı ama bunlar çok az miktarda. Bizim desteklediğimiz adaya 17 bin oy çıktı. Ama diğerlerine verenlerin de bu turda partimizin desteklediği adaya oy vereceklerini düşünüyorum'' diye konuştu.

Kahraman, Türkiye'deki sandık sayısının 2009 yılında 128 adetken, bu seçimde 41'e düştüğünü belirterek, bu azalmanın sebebini şöyle açıkladı:

''Bu düşüş Bulgaristan'daki seçim yasasının değişmesinden kaynaklandı. Yasa değişince bazı kısıtlamalar geldi, dediler ki yurt dışından oy kullanmak isteyenler dilekçe versin. Bu dilekçeleri kişilerin bizzat elçiliklere, konsolosluklara götürmeleri gerekti. E-mail yoluyla toplu gönderilen dilekçeleri kabul etmediler. Çok sayıda dilekçe var böyle iptal edilen. Bu nedenle sandık sayısını düşütü.''

Türkiye'deki seçmenlerden yaklaşık 40 bin oy beklediklerini dile getiren Kahraman, Bulgaristan genelinde ise 300-400 bin civarında oya ulaşmayı arzu ettiklerini sözlerine ekledi.

Kaynak: aa

Ziyaretci sayısı: 3192


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kara Ibrahim Aga 2011-10-28 15:37:49
Kahraman, iki aday arasında 360 bin oy farkının bulunduğunu, bu açığı kapatmak için bütün güçleriyle Kalfin'e destek verdiklerini belirterek,

***

Cahil ilkel..ve mazohist..

Belliki Komunistlerin yaptiklarindan chok memnun kalmish!!!

Lan geri zekya Onlar degilmidiki sizleri hapislere atan..

Onlar degilmidiiki sizleri sinir dishi edenler..

Allah belanizi versin dönek herifler...
Er 2011-10-28 16:33:10
kib, komunist olmamalari neyi deishtirir?

Demekki bulgarin sadece komunis olani anti Turktur senin mantigna gore. Bulgaristanda komunist bir idare olmasaydi fashist bir idare olsaydi gene isim deishtirme gibi olaylar mutlaka olurdu ki gechmishtede olmushtur.Anlashiliyorki sen bulgaritan tarihi hakkinda hichbirshey bilmiyorsun demek.
Kara Ibrahim Aga 2011-10-28 16:43:17
Sen bana en önce Fashist ve Komunist rejimlerin arasindaki farki

anlat!!! Var mi sencesine?
anonim 2011-10-28 18:23:14
Türkiye'deki sandıklardan çıkan oylara ilişkin soru üzerine Kahraman, ''Başka partilere de oy çıktı ama bunlar çok az miktarda. Bizim desteklediğimiz adaya 17 bin oy çıktı. Ama diğerlerine verenlerin de bu turda partimizin desteklediği adaya oy vereceklerini düşünüyorum'' diye konuştu.

Ahmet DOĞAN da ilk tur da kimseyi desteklemedik hata yapmayalım diye diyor Şimdi siz kimsiniz? eğer HÖH iseniz Ahmet doğan neden açıkça çıkıp desteklenmesi gereken adayı açıklamadı?
Eğer sizin adayınız 17 bin oy aldıysa Ahmet doğan neden salak yapıyor bu seçimlerde HÖH sınıfta kalmıştır halıımızın HÖH ten beklentisi artmıştır alldığı oyları türklerden aldığının farkına varıp Türklere hizmet etsin hak ve özgürlük talep etsin en önce de Türkçe konuşmayı öğrensinler ki desteğimiz soru işaretlerine yer vermeden artsın ve çekilen acılar yapılan zulümlerin boşa olmadığı kanıtlansın !!!

bu nedenle Bizim halkımızın alışık olmadığı bir kelimeyi söylüyorum ama halkımız bu kelimeye ve eyleme inanacak bende bulgara verilcek oy yok bu nedenle
PROTESTO DİYORUM Türkiye de sandığa gidilmesin Bulgarlar bizi ne yapmış ki onlar için oy toplayalım ?
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-28 18:53:24
Bulgarların zaten istediği budur: Türkiye'deki seçmen sandık başına gitmesin, hatta Türkiye'de sandık açmamak.

Hani seçme hakkınız elinizden alınmıştı? ağlıyordunuz simdi de boykot yapacaksınız eğe adamlar amacına ulaşmış demek ya da birileri Bulgarları amacına ulaştırmaya çalışıyor maşallah çalışın çalışın.
berk 2011-10-28 19:24:57
OY HAKKI

Oy hakkımı? Türk aday varken oy hakkını kullanmayan zevat kitlesi, şimdi 2 Bulgar aday söz konusu olduğunda ''oy hakkı'' methiyeleri düzüyor, Oy hakkının farkına varmak için zorla 2 Bulgar adaydan birine oy atmaya zorlanman mı gerekiyor? Oy hakkı! evet Oy hakkı Bulgarlara oyu atmak için OY HAKKIN var, pazar günü Bulgar bayrağını da al, arka fonda Bulgar Marşı estirsin Stara Planina falan, sen de, Türk adaydan mazur gördüğün ''Oy Hakkını'' Bulgar adaya at, ha atsanda şu olacak, hükümette yine GERB istediği kanunu yasalaştıracak aynı 4 yıl önce seçtiğin Pırvanov gibi bu sefer Kalfin'de tüm olup biteni izleyecek, Sen de 4 yıl önce ''Oy hakkını'' kullanıp oy bastığın Pırvanov döneminde Yerel ve AB seçimlerinde ''Oy hakkını'' bir güzel kaybedeceksin. Ama buda hoş bir fantezi avanak takımı için ''Oy Hakkını'' kullanıp ''Oy Hakkını'' kaybetmek. Çoban kurdun dişi poposuna bir güzel geçmeden ayılmazmış, bizim Perperekteki avanakta o misal.

4 YIL ÖNCE YAPTIĞINIZ GİBİ OY BASARAK OY HAKLARINIZI KAYBEDİNİZ, ISRARLA TAVSİYE EDİLİR.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-28 21:25:01
Türk aday dediğiniz kişi Bulgaristan'da bir Türk'ün aday olabileceğini göstermek istedim demişti seçilebileceğini değil gösterdi ve aday olabilme merağı bitti ama sizim bölücü aday merağınız hala bitmemiş.
berk 2011-10-28 22:02:12
Evet bizim Türk aday merakımız bitmedi, sizin Bulgar aday merakınız gibi, biteceği de yok hani.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-28 22:49:43
Yanlış ata oynuyorsunuz hayal kırıklığınız da büyük olur aynen bir zamanlar burada Adem ve yanında çalışan köfteci takımı gibi Vejdi bi seçilsin Türklerin sorununu çözer Vejdi Sofya'dan gelen taşıma oylarla milletvekili seçildi ilk işi de Türk tiyatrosunu kapattı. Şimdi Adem buralara utancından gelemiyor.
berk 2011-10-28 23:15:22
O kim ki ya? Kırcaali Haberde mi çalışıyordu? Çıkartamadım ben neyse, HÖH yine Özel Türk Tiyatrosunu kurup, finansman sağlayıp devam ettirebilirdi ama kim elini cebine atar, akşam dizi izlemek varken kim tiyatroya gelir ayrı konu.
külü 2011-10-28 23:34:28
Ya papaz kardeş, Vejdiyle Salih Şaban'ın Cumhurbaşkanlığı adaylığı aynı kefeye koyulamaz, ikisı çok farklı, Vejdi'nin amacı belliydi, Türkleri bolmek! biz de zamanında Vejdi'nin ne mal olduğunu hem bu tarafta hem de öteki tarafta yazdık çizdik.....

Bizler, bg Türkleri geçen pazar gunü Salih Şaban'a gereken desteği vermemekle çok ayıp ettik,tarih bunu çok zor afeder....
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-28 23:37:10
Siyasi partilerin işi tiyatro çalıştırmak değildir, bunlar kültür bakanlığın işidir ama Bulgaristan'da kültür bakanı diye koydukları moloz HÖH'e ve Türklere karşı özel bir nefret beslerse olacağı budur.

Fes'in sevdiği Ademka agası parti kuracaktı ilk seçimde iktidar olacaklardı, başbakan adayı Şikago'dan gelip Sofya'da 100.000 kişilik miting yapacaktı en büyük düşmanları ve tek muhalifleri gene HÖH ve "şeytan" Doğan'dı.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-28 23:43:28
Salih Şaban eğer Gerb adına oy tırtıklama amacı ile bu işe girmediyse zamanlaması yanlış olmuştur, neticede bölücü olmuş ve adına aday olduğu parti kendisine yakışmamıştır bunu tarih af eder mi?

Bağımsız aday olarak çıksaydı dediğinde haklı olabilirdin.
fes 2011-10-28 23:59:29
Neden ayıp ettik ya, hay Allah! Keriz silkeleme yöntemi her zaman işe yarıyor valla, tuzağa yakalanmak isteyecek adam her zaman bulunuyor çünkü.
berk 2011-10-29 00:13:53
Valla Perperek Papazı ve Fes arkadaşlar, net söylemek gerekirse, sizx deseniz ki biz sosyalist düşüncedeniz yani BSP Türklere karşı negatif bir tutumda olmadığı sürece siyasi görüş olarak bu partiye oy veriyoruz yani dünya görüşü anlamında, yeminle bir kelime eleştirmezdim, diğerlerine karşı siyasi görüşünüzü ben savunurdum ama bakın arkadaşlar normalde siz bu görüşte değilsinizki, DPS, BAL-GÖÇ dediği oy veriyorsunuz bunlara, onların yönlerdirilmesiyle, arkadaşlar fırıldağa dönmedik mi 20 yıldır, o parti, bu dernek tavsiyesi peşinde koşa koşa.

Diyeceksin ki Bulgar adaya bu kadar mı karşısın, aslında eleştirdiğim nokta o değil, yahu Bulgaristan'daki Bulgar, Türk, Pomak, Çingene herkesi mutlu ve zengin kılacaksa Japon adaya da oy veririz, sorun değil ırkı falan ama Türk aday dururken ilk turda ve şimdi de ikinci turda gerçekten bizi sallamıycak 2 aday yani karşı olduğum nokta bu, adam gibi adam olsa, hani bize dokunur tarafı olsa verelim Bulgarda olsa ama neyazıkki en azından bana göre 2'sinden de bir fayda görmiycez hatta bu 4 yılda daha ne gibi haklar kaybedicez merak içindeyim. Hayırlısı diyelim, ben şahsi olarak oy kullanmıycam, oy verenleri eleştiriyorum tabi saygı da duymak zorundayım.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 00:34:55
Aaaa sen bizi eleştiriyor muydun? pardon pardon yahu baştan söylesene biz hizaya girerdik...

Kimin seçime gittiği kimin gitmediği beni pek ilgilendirmez ama ilk tura giden ikinci tura gitmeyen biri varsa birinci tura neden gitmiş ki spor olsun diye mi? Önemli olan ikinci turdur.
fes 2011-10-29 00:44:31
Bsp'ye oy vermiyoruz, parlamento seçimleri yapılmıyor. ; BSP cmhurbaşkanı adayına oy veriyoruz. Fark burada. İleride uygun koşullar doğarsa koalisyona girmemizi kolaylaştırsın diye yapıyoruz bunu.

Plevneliyev seçilirse kazancmızın sıfır ama zararıızın kesin olacağını biliyoruz. Dört sene boyunca hak kayıplarımızın sorumlusu Plevneliyev'in partisidir, adresi şaşırtmayalım.

Aristo mantığı olayları anlamlandırmamıza yetmez; çünkü formel bir mantktır. Dört sene boyunca ne oldu ki sorusu soyut bir sorgulamadır, somutla giydirilmesi gerekir. Mesela ben geçenlerde, "20 senedir oy verdik de ne oldu ki?" sorusuna "son seçimlerden sonra belediye meclis üyesi listelerine bakın, cevabı oradadır" diye yanıt vermiştim.
berk 2011-10-29 00:58:49
Demek istediğim siyasi görüş olarak birisi normal seçimlerde de BSP'ye oy veriyorum dese, bir yere kadar saygı duyarım diyeceğim, kendi fikri ama bu dernektir bilmem nedir, hepsi bir promosyona başlıyor BSP ile alakasız kişi BSPlilerden daha ateşli BSP adayı fanatiği kesiliyor, demek istediğim bu, ha kişinin siyasi ve kendine münhasır görüşüdür, katılmam seçimine BSP'yi oy verir, Simeon'a mı oy verir ama anlarım az çok.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 01:06:49
Ben BSP ye oy vermiyorum ben Gerb karşıtı oy veriyorum gerisi sandık görevlilerinin üçkağıdı...
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 01:26:29
Yahu Fes sen ama da meraklıymışsın BSP ile koalisyona girmeye, Gerb de ilk önce girmek istiyordu ama güçlü HÖH ile değil zayıf HÖH ile onun için Kasım Dal ve oy tırtıklama operasyonu düzenlediler ama pazar günkü seçimden sonra bunun etkili olmadığını itiraf ederek Bulgaristan'ın iki güçlü partisini ilan ettiler.

Gelecek erken seçimlerden sonra büyük olasılıkla Gerb-HÖH koalisyonu olabilir çünkü HÖH'ü ortak yapan Doğan gibi bir faktörü yanına almaktadır. Doğan da porsyonları ağızınla dağıtırken biraz daha dikkatli olur ve Türk isimli kadrolar tekrar bakanlıklara döner, Türk mütahitler de palazlanmaya devam eder "obrıçlar" da eskisi gibi sonsorluklarını devam ettirir...
ANONİM 2011-10-29 01:34:07
perperik papazına soruyorum eğer İvaylo Kalfin seçilir ise, ben şahsen ihtimal vermiyorum yani farzedelim seçildi HÖH ve Türkler bu durumdan ne kazanacak bunların planları yapıldımı örneğin cumhurbaşkanı yardımcısı Türk olacak denilse göstermelik bile olsa HÖH ağırlığını koydu ve birşeyler başardı diyerek koşarak oy kullanmaya giderim

bu arada yanlış anlaşılmasın HÖH hareketinin sonuna kadar savunucusuyum ve kesinlikle Bulgaristan da TEK türk partisi olması gerektiği kanısındayım zaten gücümüz az bunun bölünmesi tam anlamıyla Stratejik facia olur ki sosyalist de değilim demokrat biri olarak tamamen bulgaristan da türklerin hak ve özgürlüklerinden yanayım lakin bir ayrım var sonuçta bizim kutsal hareketimiz in başında olanlarda kuldur insandır ve hata yapabilirler bunuda açıkça söylemek boynumuzun borcudur ki eksikler giderilsin gedikler kapatılsın ama biz tek elden yönetilmeye alışmış bir toplum olarak koltuklarda oturanları arada sallamalıyız ki oraya yapışıp kalmasınlar bu yüzden protesto kelimesini iyi irdeleyip alışık olunmayan eylemleri yapalım çatlaklar giderilsin birileri zengin yaşarken o zenginliğin kaynağı olan oyları veren dostlara kardeşlere hizmet gitsin acılar dindirilsin bunu söylüyorum herkes istyediği gibi at koşturmasın artık daha iyisi herzaman vardır ozaman sürekli iyiye yönelinsin

şimdi soruyorum İvaylo Kalfin'i destekledik ve seçtirdik başmüftü krizi çözülecek mi camilere cami cemaatlerine yapılan saldırılar duracak mı halkımız rahat edecek insan ca yaşayacak mı? eğer bu sorunlara çözüm olacaksa değil bulgara uzaylıya bile oy veririz benim ümidim olmadığından sandığa gitmicem ama sevgili kardeşim inşallah yanılırım da bu sorunlar biter ama bir partinin kuruluş amacı sorunları çözmek bunları siyasi alana taşımaktır denge politikasının sonuç vermediği görülürken hala bu politikada diretmenin anlamı nedir? saygılar...
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 01:55:51
Yahu başmüftü olayı çözüldü siz nerdeydiniz? Camilere yapılan saldırıları önlemek iç işleri bakanlığının görevidir.

Gerb adayının kazanmaması erken seçim demek ve HÖH'ün hükümete daha erken girmesi demek, Türk tiyatrosunun kısa zamanda tekrar sembol olarak geri dönmesi, tütün desteğinin başka işi ve geliri olmayan vatandaşa tekrar elde değil evinde olma şansı verir ya seçime gitmeyecekseniz hangi yüzle hesap soracaksınız?
ANONİM 2011-10-29 02:04:07
Ayrıca sandığın gibi ben Türkiye' de Sandığa gitmeyin diye kimseyi yönlendirmiyorum böyle çalışma içine de girmedim bu çalışmalara girebilecek nufüzum ve gücüm de yok ben sadece bireysel tepkimi ve düşüncemi buraya yazan bir üniversite öğrencisiyim sadece kökenimi unutmayan ve bana anlatılan acıları da hala yüreğimde hisseden yaşıtlarımın aksine bu konulara meraklı ve duyarlı bir insanım tamamen internetten dergilerden kendimi geliştirmeye çalışıyorum ve sizlere soruyorum benden tecrübeli ve bilgili olarak ben hiç bir bulgardan eziyet görmemiş fakat eziyet çeken ve ezilenlerin çocuğu olarak hep duydum ki benim büyüklerimi orda okutmamışlar ki ilerde başarılı olmasınlar benim büyüklerimin orda dinini yozlaştırmışlar zayıflatmışlar ki ilerde başlarına sorun açmasınlar benim büyüklerimin adlarını değiştirtmişler ki benliklerini unutsunlar ve ben bebekken adımı stanimir koydurtmuşlar sadece bana anlatılanlar ve bana zorla stanimir adını verdirttikleri nedeniyle tiksinip iğrenirken ve sadece bu sebepten dolayı benim elim bulgara oy verirken titrer de kalemi tutamam diye korkar iken bu acıları bizzat yaşayanlar bunu nasıl gönül ve vicdan rahatlarıyla yapabilecek bu acıları onlara ne unutturdu? Abilerimden rica ediyorum bunları bana güzelce açıklasınlar da bilmediğim birşey varsa bende öğreneyim belki ozaman gider oyumu kullanırım?
fes 2011-10-29 08:16:51
Meraklısı değlim, tek olasılık onu gördüğüme Kalfin'e destek verelim dyorum. Yanılmıyorsam GERB seçilerden önce Dps ile koalisyon yapmayacağını deklare etmişti, bu durumda hayat devam ettiğine göre ister isteme kendiize manevra alanı yaratmak zorundayız.

Bu arada şunu da itiraf edeyim; uzun zamandır bulgaristanda cereyan eden siyasi gelişmeleri takip etmiyorum, ilgi alanımdan çıktılar. Ben olaya çok genel bakıyorum, ormanı görüp ağıçları göremiyor olabilirim.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 11:19:14
Elin tirtemesin arkadaşım politika yüzsülük demektir gideceksin ve bir Türk olarak ben varım diyeceksin asıl oy vermezsen Bulgarlar bu mücadeleyi kazanmış olur çünkü onlar: yahu bu seçimler Bulgaristan seçimi Türkiye seçimi değil ki diyor sen hem hak istiyorsun, yönetimde söz sahibi olmak istiyorsun hem de oy kullanmayacaksın nasıl olacak bu iş? İhtiyar yahudi ömbü boyunca dua etmiş; tanrım bana piyangodan büyük ikramiyeyi kazandır diye, adam ikramiyeyi kazanamadan ölmüş ahirette tanrım bana bi ikramiyeyi çok mu gördün diye yakarmış; tanrı da yahu kazandırırdım da hiç bilet almadın ki biletini alsaydın demiş. Bulgarın dediği gibi "bog dava ama v koşara ne vkarva"- eşeğini sağlam kazığa bağla sonra allaha emanet et.
Perperek Papazı Der ki... 2011-10-29 11:43:21
Fes, Borisov zaten Bulgaristan'ı HÖH ve Doğan'dan kurtaracağım diyerek birinci parti oldu, Bulgarların Türk isimli bakan, bakan yardımcıları ve "porsyon" dağıtıcıları görmek istemediklerinden gittiler üçlü koalisyon ortakları NDSV ve BSP yi taça attılar.

Ama HÖH hala oyunda ve oyun olacaksa HÖH'ü kimse göz ardı edemez şuan genel seçim olsaydı ki eşdeğerdir parlamentoda sadece üç parti olurdu.

Gerb iktidarı elden bırakmaya niyetleri olmadığına göre tek seçenekleri HÖH'dir, BSP acilen iktidara ihtiyacı olduğu için tek seçeneği HÖH'dir.

Ama bunun için ilk önce Gerb'in tek başlarına iktidar olabilme yada olabilecekleri kanısına varma fırsatı verilmemelidir.
emir 2011-10-29 12:30:57
Rosen Plevneliev (Remzi Plevneli) karieri uguruna akrabalarini ezip gecen asaglik pomaklardandir, gavurdan beterdir. Cumhur baskani olabilmek icin kilisede dua edip, muslumanlarin asimilasyonuna destek verecek kadar alcalmistir. Dini, milli konular bir tarafa, boyle kisiliksiz "adamlardan" bir halt olmaz...
Kara Ibrahim Aga 2011-10-29 12:31:16
Vay be bakiyorumda Ahali gece saatleri bilem yorumlar

postlamishlar..

Ne o ya?Sizin Gariniz Sevgiliniz yok mi?

Hele gene Fes yakinda zar zor evlendi saat 1'de PC bashinda ...

Yakinda Garisi vurursa shutu,shashmam!!!

Komitacilarin bi sözü vardir "Kozata si saka prich"..

Neyse gelelim konuya..

Sechimlerden önche ne yazmishtim?

"DPS direk ve ya indirek GERB'e oy verecek"...

Tam dedim gibi oldu...

Sechim akshama gazeteciler S.Stanisheve sordular:

-DPS'den oy istiyormusunuz?dige...

Stanishev biliyorki DPS hele gene A.Dogan adini duyan Bulgarlar kil oldunu onun ichin..

-Biz Demokrasiye inanan herkezin oyuna talibiz..

Yani DPS kelimesi kullanmadi..

Ve geldi sira Achoya...

-Bizler BSP'ye gereken oyu salacagiz!!!

Achik ve net..

Peki bu sözlerinlen ne demek istedi?

Aynen Kochan'da oldu gibi,hayatinda sechim sandina

gitmemish insanlari gitmelerini ichin kishkirtmak..

Parlemento sechimininde bu taktik GERB'e 17% oy kazandirdi.

Bakalim shimdi ne kadar olacak?

Peki neden A.Dogan GERB'e OY saliyor?

Nedense organik baglari var..

3'lü koalisiyon zamaninda bi Korumadan omuzlarina General

lampazlari takan Achodur..

B.B'de sadik oldunu bir köpek hediye ederek kanitlamishtir..

Putinlen Achodan bashka hich kimseye böyle hediye

etmemishtir..

Bulgaristanda yazili basinin yüzde 75% DPS Milletvekili

Delyan Peevskinin elinde!!!

Ne enteresanki 2009 bu güne kadar bi eleshtiri yok

gazetelerinde..Tam tersi övmeklerlen dolu hepsi..

Bashka konuysa BG-Devletenin paralarin yüzde 65% ayni

kishinin Anesinin Bankasinda!!Peh..peh rastlantiya bakin..

Bir iki ay önce Devletin "Bulgartak"i satildi..

Kimlere?

Peevskinin yüzde 25% olan bi firmaya...Hemde sudan ucuza..

Buda küchük bi rastlanti degil mi?

E.Etem,Chakirov ve N.Kabilin yönetikleri bakanliklarda chok

yolsuzluklar var demekteydi B.B..

Ne oldu?

Bi sorushturma bi netice var mi?

Hayir ve olmayacak..

Nedense B.B ve Achoyu kukla gibi oynatanlar ayni kisilirdiler!!!

Acho ve yanindaki Zübüklerin dini -Paradir...

Ve Peygamberleri-Dolar ve Evrodur...

Bir olayi chözemezsen Paranin yolunu izle!!!

Birde Mantik olmayan yerde,Akil bi b.ka yaramaz!!!

***

Benim yazdiklarimi Usta chok güzel chizmish!!!

Sol taraftaki B.B'nin kichini öpe DPS Milletvekili Delyan

Peevski'dir...

http://www.segabg.com/online/IMG/10424/0003-large.jpg
emir 2011-10-29 12:34:54
DPS disinda partilere oy verenler, iste bu asaglik gavurlara yardimci oluyor.


http://www.dnes.bg/slideshow.php?id=4037
emir 2011-10-29 12:37:38
Ayrica Simeon Dyankov ve Nikolay Mladenov'un Israil'de bilmem kacar yil askerlik yaptigini da unutmamali. Bunlar Turkiye icin de uygun degildir...
berk 2011-10-29 15:42:35
Anonim isimli arkadaş, aynen düşündüğünüz gibi düşünüyorum, Türklerin haklarında iyileştirme yapacak olsa Bulgar değil, Afrikalı adaya bile oy verilir, ne var ki ben de bu 2 adayda bunu göremediğim için, kendi seçimim olarak görmüyorum. Belki Perperekli arkadaşın değindiği gibi GERB adayı seçimi kaybederse, GERB seçmen ve popülarite anlamında düşüş gösterebilir, Pazar Günü ve sonrasında göreceğiz
Varnalı'dan,arkadaşlara selâm! 2011-10-29 16:30:16
KARA AGA,yine büyük siyasetçi olduğunu ispatladın.İşte işin inceliği burada. Başkalarının göremediğini,Usta siyasetçi GÖRÜR,SEZER VE ÇÖZER.Kara aga gördü ve çözdü.Tebrikler Aga.
2009 Genel seçimlerini kesinlikle BSP,yani STANİŞEF KAZANACAKTI.A.Doğanla,2'ci koalisyon hükümeti kuracaklardı.BU KESİNDİ.Taaa ki KOÇAN köyünde, A.Doğan'ın oyun bozanlık yapmasına kadar.Sarhoştu ama ne konuştuğunu bilmeyecek kadar'da sarhoş değildi.Seçimlere 3-5 gün kalmıştı.Bulgaristan benden sorulur,PORSİYONLARI CANIM NASIL İSTERSE ÖYLE PAYLAŞTIRIRIM dedi.Yani ekmek te peynir de benim elimde,isteyene istediğim kadar veririm demeye getirdi sözü.Toplum önünde,Kraların ve Sultanların bile söylemekten çekindiği sözlerdi bunlar.Uzatmayalım,neticeye bakalım.Yıllardır Türk düşmanlığıyla büyümüş olan bulgarlar
,oylarını B.Borisoftan yana kulandılar. A.Doğan Koçan'da yaptığı konuşmasının seçim neticesini Boykodan yana değiştireceğini çok iyi biliyordu,bilmesine rağmen konuştu. BU bir.
İki:_23.ekim pazar geceyrısı,Sofya NDK-kültür merkezinde,cumhur başkanı adaylarının,seçim sonuçlarıyla ilgili basın toplantıları yaptılar.Doğanın partisinden aday olmamasına rağmen,DOĞAN DA yaptığı basın toplantısında(TV'ler naklen canlı yayındaydı),seçmenlerine resmen,ikinci turda:- BSP-KALFİNİ DESTEKLEYİN EMRİNİ VERDİ.
Şimdi ne olacak sorusuna,benden cevap.Ne mi olacak? Aynen,2009'da olduğu gibi bulgarlar oylarını B.Borisoftan yana kulanacaklar ve sizlerin beğnmediğiniz,pomak Remzi Plevneli,ve yahut bulgar adıyla Rosen Plevneliyef,Ahmet Doğan'ın desteğiyle oyların %60'ıyle CUMHURBAŞKANI SEÇİLECEK.
Siz kendi aranızda tartışmalara devam edin.AT'I ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ.
Saygılar.
Varnalı
Varnalı 2011-10-29 16:36:00
YÜCE TÜRK MİLLETİNİN,CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN.ALLAHIM SEN TÜRKÜ KORU
fes" 2011-10-30 01:14:10
Türklerin DSP'den başka partiye oy vermeleri aptallık olur. Ben Dsp'nin Başında Ahmet Doğan'dan on kat daha kötü biri olsa bile oyumu yine Dsp'ye verirdim. Çünkü birlik be bütünlük görüntüsü dağıldığı anda siyasi ağırlığımızın buharlaşacağını çok iyi biliyorum.

Ahmet Doğan iyidir. Kalfin'e oy verin dediyse, tekvücut olup o yöde oy kullanmaılyız. Doğan'ı güçlendirereK aslında kendimizi, yani türk varlığını güçlendiriyoruz.
fes 2011-10-30 08:13:25
İsmet Kahraman olmasın ben olayım mı demek istiyorsun aga, daha açık konuşsana.