Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
Hak ve Özgürlükler Hareketi ülke çapında 36 Belediye Başkanlığını kazandı

Hak ve Özgürlükler Hareketi ülke çapında 36 Belediye Başkanlığını kazandı

31 Ekim 2011

Ülkemizde dün yapılan yerel seçimlerin 2. turunda Hak ve Özgürlükler Hareketi / HÖH/ 9 belediyede galip çıktı. Böylece ilk turda kazandığı 27 Belediye Başkanlığı ile Bulgaristan’daki toplam 265 Belediyeden 36 Belediye Başkanlığını kazanmış oldu.

2007 yılındaki yerel seçimlerde HÖH partisinin 35 Belediye Başkanı vardı.

Kaybedilen Belediyeler: Dılgopol, Vetovo, Dulovo, Glavinitsa, Dospat ve Devin.

Yeni kazanılan Belediyeler: Samuil, Girmen, Lıki, Kotel, Rudozem, Madan ve Borovan.


KIRCAALİ
1. Kırcaali – Hasan Azis
2. Çernooçene /Yeni Pazar/– Aydın Osman
3. Cebel – Bahri Yumer
4. Kirkovo – Sali Ramadan
5. Krumovgrad – Sebihan Mehmet
6. Momçilgrad/ Mastanlı/ - Akif Akif
7. Ardino/Eğridere/ - Resmi Murat

HASKOVO
1. Stambolovo – Macit Mandacı
2. Mineralni bani – Mümün İskender

RAZGRAD
1. İsperih – Beysim Şükrü
2. Loznitsa - Ayhan Haşimov
3. Zavet – Ahter Veliev
4. Kubrat – Remzi Halilov
5. Samuil – Beytula Sali
6.Tsar Kaloyan – Ahmet Ahmedov – 2. turda

ŞUMEN
1. Hitrino – Nureddin İsmail
2. Venets – Nehriban Hasanova
3. Kaolinovo – Nida Ahmedov
4. Vırbitsa – Merdin Bayram
5. Nikola Kozlevo – Turhan Karakaş

TIRGOVİŞTE
1. Omurtag – Necdet Şaban
2. Opaka – Lütfi Reyanov
3. Antonovo – Taner Ali

BURGAS
1. Ruen – İsmail Osman
2. Sungurlare – Georgi Kenov

BLAGOEVGRAD
1. Satovca - Arben Mimenov
2. Yakuruda – Nureddin Kafelov
3. Girmen – Ahmed Bashev
1. Belitsa – İbrahim Palev – 2. turda


DOBRİÇ
1. Kruşari – Dobri Stefanov – 2. turda

PLOVDİV
1. Lıki – Valentin Simeonov – 2. turda

SLİVEN
1. Kotel – Hristo Hristov – 2. turda

SMOLYAN
1.Borino – Oktay Aliev – 2. turda
2.Rudozem- Rumen Pehlivanov – 2. turda
3.Madan – Fahri Ademov – 2. turda

VRATSA
1. Borovan – Desislava Todorova – 2. Turda

2007 yılında HÖH partisi tarafından seçilmiş olan Belediyeler:

1. Belitsa, -
2. Satovça, -
3. Yakoruda, -
4. Ruen, -
5. Sungurlare, -
6. Dılgopol, -
7. Kruşari, -
8. Ardino, -
9. Cebel, -
10. Kirkovo, -
11. Krumovgrad, -
12. Kırcaali, -
13. Momçilgrad, -
14. Çernooçene, -
15. Zavet, -
16. İsperih, -
17. Kubrat, -
18. Loznitsa, -
19. Tsar Kaloyan, -
20. Vetovo, -
21. Dulovo, -
22. Glavinitsa, -
23. Dospat, -
24. Borino, -
25. Devin, -
26. Antonovo, -
27. Omurtag, -
28. Opaka, -
29. Mineralni Bani, -
30. Stambolovo, -
31. Venets, -
32. Hitrino, -
33. Kaolinovo, -
34. Nikola Kozlevo, -
35. Vırbitsa -

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Türk'ün dostu Türk'tür!. 2011-10-31 13:09:16
Türk'ün oyu Türke 2011-10-31 13:04:29
'Secimleri GERB'in kazanmasinin baslica nedeni Turk'un oyu Turke diyen ahmaklardir.'

Gerçekten mi,bu söylediklerine samimi olarak inanyon mu?

Bak bakalım ikinci turda Salih Şaban kaç oy almış, 165 bin Türk evladı Rosen Plevenliev i Salih Şaban mı zannetmişler.

Emir atılır atılır ama senin kadar desteksiz atılmaz yahu, bizim Avcılar Kulübünde bile senin kadar atana raslamadım.

Türk evladı Salih Şaban'dan oylarını esirgeyen tüm bg Türklerine yzıklar olsun....
fes 2011-11-01 00:27:26
İsimlerimizi değiştiren Boykoydu, bunu biliyoruz. Bsp komunistlerin devamı dğildir, zaten öyle olsaydı Bulgaristan'ı AB'ye almazlardı.

O uçuk senaryolara ancak kargalar inanır. Böyle giderse yakında bi tarafınızda çıkan çıbanın sorumlusu Ahmet Doğan diyeceksiniz.

Türk duşmanlığı bulgar halkında her zaman prim yapar. Populistlerin piri Boyko türk duşmanlığını edepsizce kaşıyor. Nevar ki, bir gün ekonomi tepetaklak olursa yandım Allah keten helva olur. Bekeyelim görelim.
emir 2011-11-01 00:57:18
Bulgaristan siyasetinde benim icin esas olan gavura muhaliflik yapmaktir ve Amet bunu son derece guzel yapiyor...
berk 2011-11-01 01:31:32
Bunu yavurun kucağında oturarak mı yapıyor.

Doğu Avrupa'daki tüm sosyalist partiler eski komunist partilerin devamıdır. BSP'nin komunist partinin devamı olup olmamasının Avrupa Birliğine girmekte engel yaratmasıyla ilgisi yok. Uçmayalım.
fes 2011-11-01 08:20:08
Oraya kalırsa sağ partiler de Faşist partilerin devamıdır. İlkesel bazda ve tüzük değişikliklerini görmezden gelirsen her şeyi idda edebilirsin, atış serbesttir.

Ab'ye girişte yapılan müzakerelerde avrupalı komiserler hep aldatıldı, Gestapo gibi bir organizasyon hep ayakta kaldı, kadrolarını her yere yerleştirdi, kominizmın çökeceğini daha 80'lerde net bildikleriden şaşmaz planlamalarıı daha o zamandan yaptılar, NATO bile kandırıldı, dps kamuflaj kuruldu, Ahmet Doğan'ın 1985 yargılanıp hapse atılması danışıklı dövüştü, v.s.

Atış serbest, mantığı iptal ediyorsun ve önün muazzam açılıyor.
Mehmet Özgür 2011-11-01 10:35:17
Bazı kendini bilmez ahmaklar ve bulgarların uşaklını yapmak isteyen ve HÖH partisini bölmek isteyenler,kendilerinin kaç paralık adam olduklarını,vatandaşlar tarafından da sevilmediklerini bu(2011)seçimlerde anlamışlardır.
Seçimlerde,onlara atılan şamardan utanmış olup derhal HÖH partisinden istifa etmelidirler.
Başta sn.Ahmet Doğan olup HÖH yönetimini ve camiyasını 23 ve 30 Ekim 2011 seçiminde kazandıkları büyük başarıdan dolayı tebrik ediyorum.Türk halkının,size verdiği bu güvenden sonra Türk bölgelerine daha büyük hizmetler verecenize inanarak yolunuzda başarılar diliyorum.
Saygılarımla.
Mehmet Özgür - Ankara 2011-11-01 10:36:47
Bazı kendini bilmez ahmaklar ve bulgarların uşaklını yapmak isteyen ve HÖH partisini bölmek isteyenler,kendilerinin kaç paralık adam olduklarını,vatandaşlar tarafından da sevilmediklerini bu(2011)seçimlerde anlamışlardır.
Seçimlerde,onlara atılan şamardan utanmış olup derhal HÖH partisinden istifa etmelidirler.
Başta sn.Ahmet Doğan olup HÖH yönetimini ve camiyasını 23 ve 30 Ekim 2011 seçiminde kazandıkları büyük başarıdan dolayı tebrik ediyorum.Türk halkının,size verdiği bu güvenden sonra Türk bölgelerine daha büyük hizmetler verecenize inanarak yolunuzda başarılar diliyorum.
Saygılarımla.
berk 2011-11-01 10:37:26
Anladımda ülkede komunist parti bulunması yada eski komunist tek partilerin günümüzde o ülkede devamının bulunmasının AB ile ilgisi yok. AB'nin böyle bir müzakere şartı yok.

Bugün Avrupa'da 1930-45 arasındaki Faşist partilerin devamı olan bir parti yok ki, Avrupa'daki hiçbir sağ parti bu 1930-45 dönemindeki hiçbir faşist partinin devamı değildir ama Avrupa'daki Batı ve Doğu Avrupa dahil, Batıdakiler büyük ölçüde 1920-1945 arasındaki komunist partilerin, Doğu Avrupadakiler ise 1945-90 arasındaki komunist partilerin devamıdır.
Mehmet Özgür - Ankara 2011-11-01 10:46:50
Sn.Berk,bu partiyi kuranların hemen hepsi Bulgaristan'ı terk etti.
Sn.Ahmet Doğan'ın onlarla(komünizm yönetiminde bulunanlarla)partiyi yönetmek zorunda kalmıştır.Sn.Ahmet doğan'ın burada bir suçu yoktur.Suçlu olanlar.bugüne kadar o parti üzerinden milyonlar kazananlae ve "S" Mersedeslerle hava atanlardır
berk 2011-11-01 11:26:37
Yönetmek zorunda kalmak mı? Normalde yani benim böyle politikayla falan, maddi ve servet çıkarlarıyla hiç aram yok diyor aslında ama birileri silah dayayıp, ''Yöneteceksin'' mi demiş. İlginç, yani adam 20 yıldır aslında yönetmek istemiyorda, birileri zorla yönettiriyor yani, vay be.
emir 2011-11-01 13:39:09
Her kemalin bir zevali vardir, bu secimlerden sonra GERB'de dususe gececektir. Gazprom'un yapacagi 25-50% arasi bir zam bulgaristan ekonomisini tamamen bitirmeye yeterli olacaktir.Bu secimlerde Salih , Kasim Dal(ENP) ve GERB 150 bin Turkun oyunu calip, bulgar partilere sunmustur. Umarim Parlamento secimlerine kadar DPS yenilenmis yonetim kadrosu ile tekrar Turk, pomak ve musluman cingeneleri tek cati altinda birlestirir. Mevcut durumda bolunme kacinilmaz...BDP'nin programi kelime kelime bulgarcaya cevirilip DPS tarafindan kabul edilmeli...
fes 2011-11-01 23:44:46
Bulgaristan'ın AB'ye üyelik sürecini hiç takip etmedin galiba? Uzun müzakereler yapıldı, raporlar yazıldı, durum dğerledirmeleri ardı ardına geldi ve en sonunda değişimin olduğunda kani olunduktan sonra yeşil ışık yakıldı.

Sonunda Bulgaristan batının liberal demokratik değelerini benimsedi ve totaliter sistemden çıkmış oldu. Eski komunistler Dps içide yuvalandı iddasi gibi bir saçmalığı Bulgaristanl'la ilgili hiç bir AB raporunda göremiyoruz, neden acaba? Ab raportörları aptal olup katalgcu Özgür'ün gördüklerini göremiyorlar mı?

Sağ partiler faşistlerin devamıdır demiyorum, senin mantığını doğru kabul edersek kolaylıkla faşistlerle bir irtibat kurukabilir diyorum. Kaldı ki 1950'lerde nazi partisinde önemli görevler almış br çok alman sağ hristiyan partilerine katıldıklarını biliyoruz.

Anayasal sisteme ve parti programlarına bakmak kafidir, gerisi fasafisodur.
berk 2011-11-02 00:07:21
Bulgaristan'la ilgili müzakere süreci ve AB'nin taleplerini, müzakere sürecini çok iyi takip ettim, hala nette dosyalar falan AB resmi sitesinde ortada ve hiçbiryerde BSP eski Komunist partisinin devamıysa sizi almayız demiyor, isterse 30 tane Komunist Partisi olsun ama yeterki serbest seçim olsun diyor.

Bulgaristan'ın Totaliter sistemden çıkmasının AB müzakere süreciyle ilgisi yok, Bulgaristan'da 1990'dan beri totaliter bir sistem yok zaten.

Eski ajanları deşifre etmek ve onları siyasi organizasyonlarda barındırmamak AB'nin görevi değil, üye ülkenin işi, kaldı ki yerel seçimler öncesi açıklanan raporda Komunist Dönemde ajanlık yapan kişiler, en çok HÖH listesinde çıktı, bağımsız komisyonun bağımsız raporunda, biliyorum hayırrrrrrr diyeceksin, kıvıracaksıııın! ama karşı Türk adayları kanıt olmamasına rağmen ajanlıkla suçlayacaksın, kronik ikiyüzlülük sendromu.

Nazi Partisinde önemli görev almış hangi birçok kişi hangi sağ partilerde yer aldı?
fes 2011-11-02 01:24:25
serbest seçimlerin olması zaten işi bi yere kadar bitiriyor. Çünkü daha önce proletarya diktatorası vardı, ekspropriatorlar ekspropirie edilmilerdi. Buna da kısaca totaliter sistem diyoruz.

90 senesinde bitti diye bir şey yok , hiç bir şey bir anda bitmez, belli bir süreç içinde kademe kademe biter.

Bu ajan konusunda daha önceleri ileri sürdüğüm savunmayı görmezlikten gelip dikkate alman gerek. Ne demiştik? Sadece liste yayımlandı, ki bu da hiç bir şey ifade etmez.Orta avrupada olduğu gibi faliyet raporlarıda umuma açılması şarttır.

S.Ş cibiliyetsisin durumuna gelince, basit agjan değil, üst seviyede bir ajandır. Karargahta çalşa cinsten. Hayat hikayesine baktıkta, rahatlıklaolmaması imkansız diyebiliriz. İkiyüzlükle ne alakası var bunun şimdi? Kerhaneden çıkan adam için knıt aranmaz.

Nazi makinasında çalışmış milyonlarca alman 1945'de ölmedi er halde. Hayat deva etti ve insanlar yeni koşullarda hayatlarını sürdürdüler. Mesela H. Kol Hitlerügen üyesiydi ama daha sonraları Almanyanın başına kuruldu. Ünlü Filozof Martin Heidegger nazilere aktif destek vermişti, ama 19522den sonra ünüversiteleredöndü faliyetlerini devam ettirdi. Hatta Gestapo'nun çok önemli generaleri amerikan istihbaratına transfer oldular ve şeytanca becerilerini orada tatbik ettiler.
berk 2011-11-02 10:33:22
Seninkinin ve onun takımının belgeli ve resmi ajan oldukları kabak çiçeği gibi ortada, yerel seçimler öncesi komisyonun yaptığı açıklamada en çok ajan hangi partide çıktı? BSP ve Ataka'yı bile geçtiniz ya bu konuda pes diyorum.

Senin birilerini ajan idye suçlarkenki kanıtların? Laf? Hani şu lafla peynir gemisi yürümezde ki Laf mı?

Ya Aynen O Laf!

Ben hala şu soruya cevap alamadım;
Nazi Partisinde önemli görev almış hangi birçok kişi hangi sağ partilerde yer aldı?
fes 2011-11-02 18:37:48
Görünenin arkasında olanı herkes göremez, bazıları görür bazıları gördüğünü sanır. Kabak çiçeği gibi göze batan bir şeyler var, ama en iyisi onu ben söylemiyeyim. İkinci bir İrlanda tartışmasına girmek istemiyorum.


Önemli görev derken her halde temerüz kamplarını idare eden SS subaylarını kastetmedik. Sağ partilerin tabanı, bürokrasinin neredeyse tamamı, sanaiciler, büyük toprak sahipleri, ve ufak burjuvazi Hitleri destekliyordu; çoğu nazi partisine üyedi ve yöneticilik görevlerii üslenmişlerdi.

Mesela uzun seneler Bavyera başbakanlığı yapmış Franz Josef Straus cephelerde kahramanca savaşmış bir Hitler ordusu subayıydı.

Savaştan sonra amerikalılar ülkeye yeni format attıklarında sağ partilere ihtiyaç hasıl olmuştu. Sabık alman milliyetçiliğne vurgu yapılmasından kaçınldı ve hristiyanlığa atıfta karar kılınıldı. Bir de komunizımle mücadele gereği vardı, marksist genelekten gelen sosyaldemokrasi sağ partilerle dengelenmeliydi. Falan filan.

Her şeyi bilen biri olarak bunları sen bilyor olamn lazım ya, bana niye soruyorsun ki? Yok, sırf beni imtahan etmek için soruyorsan o başka.

Yalnız, kusuruma bakma ama, öğretmene de pek ihtiyacım yok benim. Annem ve babam öğretmendler; kendimi bildim bileli hep bir şeyler öğrettiler, hala da devam ediyorlar. Yani senin anlayacağın öğretmen edasıyla konuşanlardan bıktım usandım.
berk 2011-11-02 23:26:57
(Görünenin arkasında olanı herkes göremez, bazıları görür bazıları gördüğünü sanır. )

Doğrudur, yalnız olmayanları görenleri inceleyen muhtelif tıp dalları da var. Olmayanları varmış gibi görenleri.

(Her şeyi bilen biri olarak bunları sen bilyor olamn lazım ya, bana niye soruyorsun ki? )

Herşeyi bilen biri değilim, sadece biri, bir iddiada bulunduğunda cevap bekleme hakkımı kullanıyorum. Çünkü Nazi partisinde görev almış birçok kişi! sağ partilerde görev almadı da ondan :)

(Yani senin anlayacağın öğretmen edasıyla konuşanlardan bıktım usandım.)

Bana değil, annenle, babana söylemen gereken bir cümle.
fes 2011-11-03 00:30:19
Bazen alakasısız sorulan bir soru eblehliği kabak çiçeği gibi ortaya çıkartır. Dünya yuvarlakmış mı cnım? gibi mesela. Ama ben bnu bu kadar açık söyleyip zaten yaralanmış bir gururu daha fazla incitmek istemediğimden "bıktım usandım Öretmenlerden"şeklinde bir cümleyle durumu idae etmeye çalıştım.

Aynen irlanda dilinin dipdiri auyakta durması gibi alamanlar da 1950 senesinde hoop pürü pak oluverdiler. Geçmişleri falan hiç olmamıştı, kötü naziler vardı, alman milleti ise sütten çıkmış ak kaşıkdı.

Oktay Sinanoğlu da kimmiş, Galileo Galiley de saçmalamış. İsmet Özel Berk'in küçük parmağı bile olamaznış. Kim demiş bunları? Meral hanım diye derya gibi biri demş.Derya gibi olduğunu kim demiş? Berk demiş. Fasit daire kapandı.Bu kadar.
berk 2011-11-03 10:25:46
Bişeyleri iddia edip, sonra bu iddia konusunda ortaya kırıntı dahi koyamayıp yinede koymuş gibi rol kesmeye bayılırım tek kelimeyle

Geçmişte de bir sürü forumda yazdım çoğunlukla yabancı gazetelerde ama AB'nin ve bir ülkenin anayasasındaki bir dilden haberi olmayıp bunu öldü zannedip hatta bu konuda Fizik profesürünü kanıt olarak gösterme komedisi biz Türklere özgü olsa gerek. Ben seninle tartışmalarımda söylediğim şeylerin birçoğunu, sen ve senin engin beynin yaptığının tersine sadece kendi görüş, iddia ve kanılarıma dayandırmak yerine görüşümü bildirdiğim konuyla ilgili resmi devlet, bilim, bilimsel makalelerden kanıtlarla desteklerim, işte ikimizin arasındaki net fark bu, tabi senin bunun yapamama sebeplerinde var, çünkü tartıştığımız konular daha çok yabancı dil kaynaklı olduğu için senin bunlarla ilgili referans oluşturacak Türkçe bir kanıt sunma şansında yok. Anlayışla karşılıyorum.

Alman milleti sütten çıkmış ak kaşık yada 1945'ten sonra Naziler buhar olduda demedik, sadece konuyu sana sorduğum cevabın dışına taşırma gayreti, çünkü sorduğum soruya vereceğin cevabın yok, iddian kafadan uydurma.

Sağ Partilerde görev almış birçok kişi! bak birçok kişi? Kim bu geçmişte Nazi Partisinde önemli görevler alıp, 1945'ten sonra Sağ Partilerde görev almış birçok kişi?

Yokki :)

Oktay Sinanoğlu kimmiş demedim, dilbilim yada diller tarihi uzmanı değil dedim aynen yanından geçemez. Dilbilim uzmanıysa söyle bilelim. Felsefe yaptığını zannetiğni ama ilkokul bebeleri gibi kıçım başım senden üstün diyen adam parmağım olamaz da demedim. Senin Filozof zannettiğin adam, benim komedyen diye sunduğum George Carlin'in evet parmağı bile olamaz. Nargile içiyorum, üstünüm, yoo genetik bir kaza ürünüsün okadarcık. Galileo en saygı duyduğum bilimcilerden biri, onu senin gibi dar kafalılar sevmeyebilir, hani insanları gavur ve kafir diye etiketleyip sonrada koşa koşa gavur ve kafir adayına oy atmaya giden ikiyüzlü takımı gibiler.

Senin kapasite aşamaz bunları aşamaz, Türkçeye çevrilmiş bir iki kitapla entellektüalite muhabbeti çevirmeye çalışırsın burada, Kapıkuleden öteye çıktığında senin varlığınla yokluğun aynı ölçüdedir. Bitiksindir. Öğretmen annen baban çok öğretmiş ama küresel nitelikler açısından hiçbir halt öğretememiş. Global, küresel, evrensel geniş, derin düşün deyip durursunuz, bir yabancıyla iki kelime edemeyip derin şekilde çakılırsın. Felsefe, yani Evrensel düşünme, din, etnisite, kimlik etiketlerini aşmış düşünme konusunda örnek gösterdiğin zevat nargilem senden üstün düzeyinde, felsefe'nin f'sinden haberin olsa, zaten bu kepazeliği düşünme diye taşımazsın buraya.