Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
Mestanlı İlahiyat Lisesi’nin Resmi Açılışı gerçekleşiyor

Mestanlı İlahiyat Lisesi’nin Resmi Açılışı gerçekleşiyor

05 Temmuz 2012

Muhterem Dostlar!

07.07.2012 / Cumartesi saat 15’te Mestanlı ilahiyat lisesinin resmi açılışı gerçekleşecek.

Okulun sponsoru T. C. Diyanet Vakfı olması hasebiyle onur Misafirimiz Diyanet işleri Başkanı Sn. Prof. Dr. Mehmet GÖRMEZ ve güzide heyeti olacak.

Beklenen misafirler arasında Bulgaristan Müslümanları Başmüftüsü, T.C. Sofya Büyükelçisi İsmail Aramaz, İslam Şurası Başkanı, dinler müdürü, Kırcaali Valisi, Belediye Başkanları ve diğer misafirler protokolde yerlerini alacak.

Program Mestanlı belediyesinin kültür merkezinde başlayacak. Daha sonra okulun bahçesinde “Hayırlara vesile olsun” dilekleriyle kurdeleyi keserek program sona erecek.

Bulgaristan Müslümanlarının eğitimleri açısından okulun açılışı son derece önemli, gelin açılışta beraber olalım... yeni bir tarih yazalım.

Kırcaali Bölge Müftülüğü

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


do 2012-07-05 19:43:18
benım şahsi duşuncem ılahı fakulte yerıne başka meslek dal yada fabrıka olblirdıi.burda başka bı durum var yenı osmancılık projesi bunlara talep fılan gelmedi bizzat kendılerı kendıleri geldi
bunların gelmesıyle beraber bılgı alışverişi başlar işadamları gelır kendı bolge ınsanım guvenmesın ınmıdır cınmıdır bılmıyoruz toprak vermesın guvenmesın
turkıye super guç gıbı gosterılsede değil eskıye oranla daha ıyı ama super guç değil.
özentı guç yanında olmak ısteyenler pirince gıderken evındekı bulgurdan olmasın

benım yıne sahsı duşuncem bızım tarafa cami yapılmasın eskı tarıhı camıler restore edılsın okulda yapılmasın bu guç gosterısı gıbı algılanır ortam gerılır (okullarımız var adamlarımızda ).bazı şehırlerın basaramadığı hoşgoru deyıp durduklarını bız çoktan başardık farklılıklar bır guzellık olarak gorduk
talep etmıyorum.etmediğim halde zorla gelmeyin
Perperek Der ki... 2012-07-05 20:00:03
Ya birileri bir fabrika kursun da bu hanfendiyi süpürgeci "naznaçava" yapalım da rahatlasın.
do 2012-07-05 20:08:33
süpürgeci sen olmuşun.benım dedıklerımı anlaman mumkun değil helva beyinli
benım ınsanım fabrıka açacaksa ve kendı olarak kalacaksa gonullu hızmet ederım o ayrı bı konu
emir 2012-07-05 20:15:50
Ne guzel iste, madem gonullusun, git mektebe hademe ol...
mestanlılı bir şahıs 2012-07-05 20:25:37
Emir öyle bir kurumda anca senin gibi yobaz kafalılara yakışır çalışmak. Allah allah deyip soyan sizin gibi puştlara uygun.
Perperek Der ki... 2012-07-05 20:59:16
benım dedıklerımı anlaman mumkun değil
_________________________________

Senin dediklerinin anlaşılması mümkün değildir.
emir 2012-07-05 21:02:53
Kendinle celisiyorsun, bir insana hem yobaz, hem de kerhaneci ve gay diye hakaret edemzsin. Hem madem bu kadar liberalsin- insanlarin cinsel tercihlerinden sana ne, erkekle yatmisim, kadinla yatmisim sana ne oluyor, sanki senden mi istedim...
Neyse, simdi ruhumu dinlendirmeye gidiyorum, keman kursum basliycak biraz sonra...

http://www.youtube.com/watch?v=skk9vfoUJXc
... 2012-07-05 21:11:35
açılışa gelicem seninle tanışmak için kimsin nerde oturuyorsun öğrenicem hangi mafyanın cematin uyesisin nerde bu keman kursu kızın bırı şort gıyınce kötü oluyo başkalarına hakaret etmeyi biliyosun ama sana gelince cinsel tercih oluyo.
Gözlemci 2012-07-05 23:50:45
Burda dine, diyanete, camiye, dini okullara, baş örtüsüne karşı olan hiç bir insan TÜRK degildir!!!
... 2012-07-06 00:16:06
asıl yobazlar turk ve musluman değildir
Gözlemci 2012-07-06 00:41:37
Esasen sen ve senin gibileri hiçbir faydalı iş üretmeden sadece ağzından tükürük saçarak geçimini temin eden asalaklar yobazdır!
Sözü fazla uzatmadan burada keselim, çok doluyum.
berk 2012-07-06 01:04:29
Başta iki saç telinin kapanmasını Laiklik elden gidiyor, iki saç telinin açılmasını ise Din elden gidiyor diye sunan bu iki kitleden de baydık yeter, düşünce tartışın biraz.

İnsanların kıyafetlerini tartışanlar yüzeysel, fikirlerini tartışanlar bilgedir. Modernite kıyafetten ziyade fikirlerle ilintilidir.

Elbette benimde şahsi bir fikrim var konu hakkında ama kimseye kendi görüşlerini baskıyla dayatmadıkları sürece ve kamusal hizmetlerin sunumundaki kurallara uymak kaydıyla isteyenin istediğini giyebilmesini savunuyorum, başı açık da, kapalı da kardeşimizdir, bizim insanımızdır.
... 2012-07-06 01:12:39
baksana bayram namazına gitmezmişik.yalana bak hele hele bayram sabahı namazına gitmeyen bır buyuğumuz yoktur.biz esnaf değiliz patronda değiliz kusura bakma 5 vakıt namaz kılmaya vaktımız mi oldu
kusura bakma turkçemizde kıttır
sen geldin duzeltın ıyıkı geldın
NEJO 2012-07-06 08:27:51
Önce bir teşekkür etmeyi öğrenin emeği geçenlere,
Biri şehrin kalkınması için bir çivi bile çaksa büyük bir fayda'dır... Birazda BG Hükümeti düşünsün de onlar kuru versin fabrika, ame nerdeee!!!
Bu işler Okulla - Parkla başlar ileride Fabrikalarla devam eder, ne mutlu Türküm Diyene, gerisi hikaye!!!
Saygılar...
Allahuekbar. 2012-07-06 15:54:37
Mestanli Yeni Ilahiyaat Lisesinin kurulmasina vesile olanlara, Allahin yoluna gidilmesinde emegi geçenlere bu cennet yolunu bize gósterilmesine sebeb olanlara Yúce Alahimiz yardimci olsuun Allah gani gaani onlardan ragazi olsuuun Vesselaam.Ózellikle Genç Múslúmaan Túrk milletimize hayirli ve ugurlu olsun DO:65 yillik BKP bize her istedigimiz kenara ve kóselere Okul kuruverdiZavodlar,Fabrikalalar insaetti amma diinimizi elimizden çekti diinimiz elden gidince Hirsizlik úçkyatçilik Kumarbazlik zorbaliklar Kúfúr ve Zinagliklar, basta olmak úzere búyúgú kúçúgú tanimamak onemsizlik O Zavodlari Fabrikalari elimizden aldi hurdaya soktu bizi aldi gótúrdú çikilmaaz çukurlara Komunistleri ve yobazlari bizim basimiza zorunlulukla taaç etti en nihayette su zagalim Bulgaristani ebediyyete kadar gençsiz birakti ya sonunda ne górdúk Allah bizi magruktan madsruga kadar dagatti Ya buda Cenaabu hakkin bize bir cezagasi dir anliyana. Bilmeliyiz ki Allah unutmaaz ve alatlamaaz sonundada bizi nasil celaglandirmasini iyi bilir onun için bu sitede neyi ve nasil konularda yorum yapacagimizi 40 kere ólçelim bir kere biçelim fikrinde olalim gerisini de Cenabuallaha birakalim.Amiin.
Toscali 2012-07-06 17:03:05
Çok güzel bir haber , emeği gecenlerden Allah razı olsun Butün BG müslimanlarının böyle bir okula ihtiyacı vardı çok iyi oldu bence. Keşke Recep Tayyip Erdoğan ve tüm bakanlar da katılabilseydi. İnşallah büyük Kırcaali camisinin açılışına gelirler kısmet.
Avrupa. 2012-07-06 17:25:48
sahi ne oldu Projesi hazirlanmis Saliflere insag edilecek olan O Mehsur ve Gúzel Caamii,miz Túm BG gazeteleri ondan bahsediyorduresimlerde maket olarak górmústúk ve çook gurugurlanmistik dogrusu neoldu soz konusu Camiimizin insagatina nenúz baslandimi yoksa sadece sózdemi birakildi Çok merak ettik bizi biri bilgilendirirse memnun oluruz saygi ve selamlar