Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ekim 2019
HABERLER » Kırcaali
Ahmet Doğan’ın Adını Taşıyacak Balkan Evi ve Müzesi Temel Atma Töreni Yapıldı

Ahmet Doğan’ın Adını Taşıyacak Balkan Evi ve Müzesi Temel Atma Töreni Yapıldı

21 Temmuz 2012

Yalova Belediyesi’nin inşa edeceği ve HÖH Genel Başkanı'nın adını taşıyacak olan “Ahmet Doğan Balkan Evi ve Göç Müzesi” temel atma törenine Yalova Belediye Başkanı Yakup B. Koçal ve eşi, Taşköprü Belediye Başkanı Şaban Ertan, Hak ve Özgürlükler Hareketi Partisi (HÖH) Genel Başkan Yardımcısı Ruşen Rıza, Bulgaristan Eski Çevre Bakanı Cevdet Çakırov, HÖH Milletvekilleri Erdoğan Ahmedov, Durhan Mustafa ve Ramadan Atalay ile birlikte parti yöneticileri, Ruen Belediye Başkanı İsmail Osman, Omurtag Belediye Başkanı Nejdet Şaban ile Yalova Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği (Bal-Göç) Genel Başkanı Lütfi Özgür ve Yalovalılar katıldı. Yalova Üniversitesi Rektör Yardımcısı ve Bal-Göç Onursal Üyesi Prof.Dr. Filiz Karaosmanoğlu’nun katıldığı törenin açış konuşmasında, Başkan Y.B. Koçal, müzenin bir ilk olacağını ve önemini vurguladı. Başkan Koçal, HÖH Başkan Yardımcısı R. Rıza ve Prof. Karaosmanoğlu birlikte temel atma butonuna bastı.Prof. Karaosmanoğlu konuk erkan ile kısa görüşme de yaptı.Hayırlı olsun.

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


unutmuslar NURI TURGUT ADALIYI 2012-07-21 22:36:50
Selam aleykum
bir milet vekili eger bizim azinlik halki temsil ediyorum diye orada konusuyorsa neden benim halkimin sorununu neden dile getirmiyori neden halya kendi dilimizde rahatla radio televizionu izleyemiyoruz okuyamuyoruz neden benim halkim insan haklarinin kuralarina aykiri mahrum kaliyoru.Devlet Bahceli balkan acilim yaptinda ilk yunanistan gitmisti
orda rahmetli dava adami Dr.Sadik Ahmet ziyaret etmstir sonra Devlet Bahceli
Kircaali geldinde bilgisi olsaydi Mehrum Bulgaristan Türklerinin Nelson Mandelasi
Mezari ziyaret eterdi bundan eminim fakat Dpsli agabeyler degerleri unutmuslar ve menfat lux makam pesindeler yaziklar olsun baska bise diymem mehrum anma törende
Dps milletvekiler tam kadro olsa diyorum her sene 05-08-2012 bu benim nacizen fikrimdir
Lider gelirse iyi olur buyuk degerleri unutmamak gerek....
Perperek Der ki... 2012-07-21 22:48:44
İsim konusunda çok isabetsiz bir karar görüyoruz, yazıklar olsun.
SEHITLER KADAR DEGERI YOKMU 2012-07-21 23:44:31
YAZIKLAR OLSUN SEHITLERIN KADAR DEGERI YOK MU NURI TURGUT ADALIYIN SORYORUM SIZE
berk 2012-07-22 00:41:11
Hey Allahım ya.....
emir 2012-07-22 01:18:35
http://www.youtube.com/watch?v=E-2PVh-Ht3U

partiya dogana-sila narodnaq
nas k tarjestvu kamuzima vedyat.
Hüseyin Aksu 2012-07-22 02:23:20
Ahmet Doğan ismini beğenmeyen kardeşlerim,
Bu güzel binayı topluma kazandıran sayın Lütfü Özgür 'e(Yalova BalGöç Dernek Başkanı) huzurunuzda birkez daha teşekkür etmek istiyorum. O bu işi başarmış ve Ahmet Doğan ismini laik görmüş. Sizde sağa sola laf yetiştireceğinize kımıldanın biraz da siz de bişeyler kazandırın toplumumuza ve ismini de siz koyun. Olur olur da bu kadar da nankörlük olmaz, 25 yıldır beğenmediğiniz Ahmet Doğan bir toplum mücalesi veriyor, peki siz? ne yaptınız bugüne kadar, ne yapıyorsunuz şuan, yarın ne yapacaksınız?
Menekşe 2012-07-22 08:21:24
Günaydın Kırcaali, günaydın Rodoplar, günaydın Balkanlar,

bunuda mı görüp yaşayacaktık... yazıklar olsun. Yalovalı ve BAL-GOÇ lü kardeşlerimiz birilerine yalakalık yapacağız diye, bizi seçmenleri derin kırdılar, hareketlerini yorumsuz bırakıyorum.
İki hafta önce , çok yeni yeni haberler çıktı, eski arşivlerin yorumu, biri 24 Saat gazetesinde, diğeri 168 Saat...başlık "DOĞAN ODOBRYAVAL VIZRODİTELNİYA PROTSES , NO BEZ NASİLİYE".. Sizin Başkan ve lider dediğiniz şahıs isim değiştirme ve asimilasyon kapmanyasını destekliyormuş, ne şartlarda okumuş... kusura bakmayın SATILIK bir adam. BU HABERE ÇOK ÜZÜLDÜM, YALOVADA MERKEZİ ŞİMDİDEN KINIYORUM. YAZIKLAR OLSUN...
Menekşe 2012-07-22 08:27:22
Sayın Hüseyin Aksu,

bizi yalnış anladınız, biz Ahmet Doğanın ismini değil, kendisini beyenmiyoruz. 25 senedir ne mücadelesi verdi, bende çok merak ettim şimdi. Ben de HÖH taraftarıyım, seçim günü gidip HÖH e oy veriyorum, ama siz hayransınız diye Ahmet Doğanı bu kadar yücceleştiremiyorum. Çok yakından ne yaptıklarını ve nasıl yaşadıklarını biliyorum. Ruşen Riza'ya gelince, bu adam Türkiye'yi sevmeyen ve yeri yeldiğinde Türkiye alehine konuşan bir sonradan görmedir. Biliyorsunuz Nisan ayı Bulgaristan7da Ermeniler aktifleşiyor, deklarasyonlar kabul ediyorlar ... bir TOPLANTIDA, SEMİNERDE, TÜRKİYE SOYKIRIM YAPMADI DEYEN ÖĞRENCİYE, TÜRKİYE'Yİ SEN Mİ SAVUNACAKSIN DEYİ SONRA RUŞEN RİZA UYARIYOR...
Perperek Der ki... 2012-07-22 09:04:47
Kraldan daha kralcı olmak bu olsa gerek, oldu olacak eline koluna Che vari Ahmet Doğan portreli ve imzalı dövmeler de yaptırsınlar.
berk 2012-07-22 10:37:25
(Kraldan daha kralcı olmak bu olsa gerek, oldu olacak eline koluna Che vari Ahmet Doğan portreli ve imzalı dövmeler de yaptırsınlar.)

Doğru söze yani ne eklenir.....

Kırca Ali'nin ismini de Sava Ahmet mi yapsak.....
OSMAN PAŞA 2012-07-22 11:16:22
OSMAN PAŞAM KIRCIYI EZER GEÇER
Zeytinburnulu Ahmet 2012-07-22 12:41:57
Göçmenlerin herzamanki rezilliklerinden biri daha.
Yahu-şu Ahmet Doğan'ın (Aslında AGENTIT DOGAN SIS DOSIETATA) GÖÇ İLE NE ALAKASI VAR.
O etrafındaki zavallı Lütfi Mestan ve Remzi Osman gibilerle sadece Varnadaki otel kadınları ile meşguldü. Onun hallerini çok gördük.
Yazıklr olsun Yalovadakilere!!!
Seçimler yaklaşıyor ya-4 senede bir yine HÖHçüler gelip bizden oy yalvaracak
kosukavaklı 2012-07-22 12:56:42
utamc verıcı bu adamın gecmısını bılmeyenler onun kısısıne sahıp cıkıyorlar..Oysa ta kendısı turk dılı ıslam dusmanıdır .BG TURKLERE YAPILAN SOYKIRIM.ASIMILASIYON POLIKIKASININ DESTEKCILERDEN BIRISI ..tekrar utanc verıcı buyuk cehalet .bız ne zamana kadar kendımızden cekecegız.....
Menekşe 2012-07-22 13:57:00
:-)))) merak etme Sava'nın sevgilisi olmadım , yaşım tutmuyor, o her zaman küçük kızların peşinde ....hahahaha, BENİM İÇİN MERAK ETME. ONLARIN YAPTIKLARINI VE DEDİKLERİNİ BİLMEK İÇİN YATAKLARINDA OLMANA GEREK YOK...Kırcaali UYAN!!!!
C. Koseoglu Kircaali. 2012-07-22 16:54:57
muslumaamlarin semvolik ozelligi yesil renk,tir Bulgaristan turklerinin cesitli simvolikliligi vardir onlarin genc nesiilleri yesil rengi sevmezler biraz 0 liligi severler Allahin bize verdigi onbir ayin sulaani sahane ramazan ayini beemsemezler kendiliginden renklerini kirmizi ve maaviye ayirirlar BG Turkunun birde oylesi bir ayrilkci durumlari mevcuuttur herkez kendini beyenir kendinden baska hic bir kimseye deger vermiyen bir ayrilikci tutumlari vardir birlik ve beraberlik olmayincagxft birnsan kopuk koyun surusunden bir farki olamaz ve o zamaan ne olur suruden ayrilan koyunlarin kurtlara yem olur manyasi 1991 yillarinda HOH ,u biz BG Turkleri kurduk liderimizide ozaman bizim secim sandiklarina kendi oylarimizla sayin A. Dogani basimiza buyuk bir Liider olarak sectik o zanmanlardan bu gunlere kadar tam 21yil gecti ve gectigimiz o yillardan beri coook bir degisiklikler oldu kimimiz dunyadan kayip oldu kimimiz ABD,ye kimimiz AB,ye kimimizde Anavatan Turkiyeye goc ettik yaani co ok degisiklikler elde edildi Amma Ahmed Dogan BG,de bizim liderimiz olarak bizi her yerde temssiil eden bir kisiligiyle kaldi Dunyada ve Turkiyede her zamaan bizim destekcimiz oldu bu adami biz tersliyecegimize tam destegimiz gerekir.birakalim ters fikirlilklerimizide bir olalim birlilgimizle guzel yoolarimizi biz birlikte asalim,geriyi birakip eleriye kosalim iste o zaman biz turkcemizide elde ederiz turkce radyo ve TV,mizde olur her seyimiz olur, ayrimcilikla biz hic bir yere varamayiz A .Dogan kotu bir adam olsaydi asiri milliyetciler.ATAKA,yi birakta VMRO,BNRP,NFSB, ondan nefred etme yerine ovgu sagliyacaklari iste bunu goz onunde bulundurmak lyazim geri kalani bos laftir. bence Saygilar.
Perperek Der ki... 2012-07-22 18:02:04
Ahmet Doğan'ı Türkiye'de kahraman kılacak bir özelliğini söyleyin de ben de bizim mahalleye heykelini dikeyim.
PAPAZA. 2012-07-22 18:12:34
ERPEREGIKTE IKI MAHALLE VARDIR HANGISINE: TURK MAHLESINE MI YOKSA BULGAR MAHLESINE MI DIKECEKSIN O HEYKELI ASLINDA IKISININ ORTASINA OLMALI BU HEYKEL.
BOSBOGAZ,ZEVZEK,GERIZEKYALI PAPAS SENDE.UTANMAZMISIN NESIN?
Perperek Der ki... 2012-07-22 18:22:23
Ahmet Doğan, Kasım Dal ve taifesi gibi gidicidir ama HÖH kalıcıdır ve Bulgaristan Türkleri'nin birlik simgesidir, bu böyle biline.
Perperek Der ki... 2012-07-22 18:43:50
Ah yavrum ah, Türkçe eğitim görmememin sonuçları vahim oluyor, ben ne diyorum sen ne anlıyorsun.
Manolya 2012-07-22 18:45:51
Bizim salaklaraın konuşmalarına baksan herkes DPSyi kurmuş.
Kimin kurduğu belli değil.
Bir karar verin beyler kim kurdu-kim kurmadı.
Yoksa Bulgar Gizli Servisi mi kurdu?
Bir karar verin yahu
Zeytinburnulu Ahmet 2012-07-22 18:47:09
Yahu Perperk Papazı-yoksa aynı kişiyi mi düşünüyoruz yahu.
O zaman hep beraber sıçalım ona yahu
TODOR JİVKOV 2012-07-22 18:48:20
A BE TOYA AGENT SAVA BEŞE MOY ÇOVEK BE
Zeyinburnulu Ahmet 2012-07-22 18:56:49
Türkçem kötü-kabul ediyorum.
Ama bu Ahmet Doğan gibi rezillerin üzünden oldu.
Ahmet Doğanın Türkçe eğitim için ne yaptı?
Bilen varsa söylesin.
Ahmet Doğanın Türkçe konuştuğuno gören var mı???
Perperek Der ki... 2012-07-22 19:56:15
Mesele Ahmet Doğan'ın Türkçe için ne yaptığı değil ayak takımının Türkçe eğitim istememesindedir nasıl olsa onlar evde "öğrenecek", okulda da İngilizce tuğla, çimento, fayans ve "dis is kapı bu da sapı" gibi önemli kelimeleri öğrenince Evropa'da daha rahat iş bulacaklar.
Menekşe 2012-07-22 20:09:16
ACİL ACİL ACİL: Ruşen Riza ve Lütfi Mesta'nın adına da acil merkez yaptırılsın. Küsmesinler....

TÜRKİYE'DE BU TÜR İŞLER YAPANLAR BELKİ OLUMLU TARAFINDAN BAKIYORLAR, AMA NE OLUR BİZLERE DE DANIŞIN... SİZ GÖÇ ETTİNİZ GİTTİNİZ, AMET SİZİN GÖZÜNÜZDE BELKİ KAHRAMAN, AMA GERÇEKLERİ BİR ÖĞRENİN, OKUYUN... BÜYÜK BİR HATA VE REZİLLİK...
Perperek Der ki... 2012-07-22 21:10:12
AMA NE OLUR BİZLERE DE DANIŞIN...
_________________________________

Oldu, başka bir arzunuz?
fes 2012-07-22 21:18:00
Aynı adamlar Doğan hakkında aynı itirazları yapıyorlar ve kervan da yürüyüp gidiyor. Değişen bir şey yok.

Bence yapılacak olan "balkan evine" Ahmet Doğan adı verilmesinde bir sakınca yoktur, itirazlar geçersizdir.

Belediye başkanı ve Bal-göç yöneticileri, bu kararı almadan önce türk devletiyle mutlaka istişarede bulunmuşlardır. Kafalarına göre iş tuttuklarını sanmıyorum.

Ahmet Doğan'ın birçok kusuru vardır, ancak, şeyh uçmaz müridi uçurur. Biz kendisine çeşitli payeler verelim, bulgarları öfkeden çıldırtalım. Ben bunu derim.
Perperek Der ki... 2012-07-22 22:26:25
Bence yapılacak olan "balkan evine" Ahmet Doğan adı verilmesinde bir sakınca yoktur, itirazlar geçersizdir.
___________________________________________________
Eğer ki bir kültür evi yapılacaksa kültürümüze katkıları olan birinin adı verilmesi daha manidardır. Bilinen şey ki Bulgaristan'ın geçiş dönemi balansörü ya da namı değer siyasi maymunumuz Ahmet Doğan, Bulgaristan'daki Türk kültürü'nün gelişmesinden çok yozlaşmasına katkıda bulunmuştur. Buna rağmen Ahmet Doğan'da ısrarcı olunması yalakalıktan başka bir şey akla getirmez.

* * *

Belediye başkanı ve Bal-göç yöneticileri, bu kararı almadan önce türk devletiyle mutlaka istişarede bulunmuşlardır. Kafalarına göre iş tuttuklarını sanmıyorum.
____________________________________________________
Muhakkak ama yakında bu işin içinden başka işler de çıkabilir, mesela devleti eline geçiren güruh uzağı görmekte pek başarılı değil ve durum analiz yeteneği bir büfeciden fazla değildir.

* * *

Ahmet Doğan'ın birçok kusuru vardır, ancak, şeyh uçmaz müridi uçurur. Biz kendisine çeşitli payeler verelim, bulgarları öfkeden çıldırtalım. Ben bunu derim.
____________________________________________________
Ahmet Doğandan önce uçurulması gereken o kadar çok kişi var ki o en sonuncusu olur.
Perperek Der ki... 2012-07-22 22:42:38
Zaten bizim elemanın uçan dairesi var...
fes 2012-07-22 23:15:18
Evet, kültürümüze katkısı olan birinin adı verilseydi daha iyi olurdu. Mutlaka.

Ama, ufak bir hususu da dikkate almak lazım. O da şudur: türk kültürüne katkı yapmış bir bulgaristan türkü yktur. Ara ki bulasın.

Diğer taraftan Yalova belediyesinn ev ve müze açma işini pek büyütmemk lazım, önemi kendinden menkuldur. Olur böyle şeyler deyip gelip geçmek lazım.
Perperek Der ki... 2012-07-22 23:38:48
türk kültürüne katkı yapmış bir bulgaristan türkü yktur. Ara ki bulasın.
___________________________________

Yoksa yaratılır, Bulgarlar kıçı moklu yazarcıklarını ve haydutlarını büyük yazar ya da şair yapmadı mı?
Bal-Göç Yalova Başkanına 2012-07-23 00:10:46
Yalova Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği (Bal-Göç) Genel Başkanı Lütfi Özgür'le tanışmak isterim.
Genel Başkan Lütfi Özgür Varnaya teşrif ederlerse kendileriyle mutlaka görüşüp,sohbet etmek isterim.
Lütfi başkana sormak istediğim tek bir konu var.
1983/1985 yıllarında Ahmet Doğan'ın Bulgar Bilimler Akademisi(BAN)'da çalıştığını biliyormu?.Bliyorsa, BAN'ın hangi gizli bölümünde ve hangi çok gizli konular üzerinde,kimlerle çalıştığını ve ne görev aldığını biliyormu?.
Bilmemek suç değil,esasen sorup öğrenmemek suç.
Saygılarımla.
Varnalı
fes 2012-07-23 00:11:35
Yaptılar da, hedefleri vardı. Bizim hedefimiz yok, şaşkın ördek gibi ortalıkda dolaşıp duruyoruz. Senka'nı dediği gibi, hedefi olmayan gemiye uygun rüzgar ne eylesin!

Halihazırda islamcılık peşindeyiz, ne idüğü belirsiz bir ilımlı islamcılık. Milliyetçilik kavmiyetçilikmiş, ilkellikmiş...

Geçen akşam Mine Kırıkkanat söyledi, "bölgemizde(kastettği orta doğu) hedefi olan tek millet kürtlerdir" diye. Küresel gücün direktifleri doğrultusunda adım adım hedeflerine yaklaşıyorlar.

Türkiye türklerin değilse kimindir? Bu sualin cevabını kim verecek?

Bu berbat tablodan bulgaristan türkleri haliyle berbat etkileniyorlar. Şaşkı ördek gibi.
berk 2012-07-23 01:02:54
(Ama, ufak bir hususu da dikkate almak lazım. O da şudur: türk kültürüne katkı yapmış bir bulgaristan türkü yktur. Ara ki bulasın.)

Yahu Türk dili, kimliği ve kültürüne en uzak Bulgaristan Türk'ünün ismi verilmesi mi gerekmekte, bu dil, kimliğe ve kültürüne daha yakıncana olan bolca insan varda yani, en uzak olanı seçmek için çaba niye, hee dümen suyunun başında o varya dimi, tabi dümen suyunun başında sen olunca, Sava da isimli de olsan, senin ismin baş isim oluyor, yakışır, yakışır ona, 2 yıl sonra basın oyları bu yüzeysel tırı vırı vaziyetlerine, size de yakışsın bir güzel.
yok mu ? 2012-07-23 02:18:19
Bu kepazeleğe,bu ihanete dur diyecek koç t.....ı, bir Bulgaristan Türkü acilen aranıyor.Yok'mu bilen,gören?
fes 2012-07-23 08:03:38
Böylesi durumlarda türk kültürüne en yakın kimdr falandiye bakılmaz, siyasi gücü var mı yok mu ona bakılır. Aynen T. Erdoğan'a bir çok ülede fahri doktora verlmesi gibi. Programa alınmıştır ve neredeyse otomatik olarak yapılır.
sumbul 2012-07-23 08:19:30
papazço evet menekşe hanıma sormak zorundasın ona danışmak zorundasın kendı kafan a gore karar veremezsın cunku burda yaşananları bizden başkası bılemez sen turkıyeden bızım adımıza karar verme hakkına sahip değil.soz hakkı bızde bu yerın sahıbı bızız sen değil
sumbul 2012-07-23 08:21:58
menekşe hanım ve manolya hanım bizim gururumuzdur
berk 2012-07-23 10:27:57
(Böylesi durumlarda türk kültürüne en yakın kimdr falandiye bakılmaz, siyasi gücü var mı yok mu ona bakılır.)

Onu diyorum ya işte, sırf dümen suyunda diye siz ismini verin, allayın pullayın, heykelini de dikin, oyu da basmaya devam edin, 1-2 kuşak içinde Bulgaristan Türkü diye birşey kalmasın, ondan sonra ATAKA seçmeninden oy istersiniz.
ersin 2012-07-23 10:32:24
teel atma törenin teşrif etmemişmi kendileri
açılıaş gelir herhalde
küçük ahmet 2012-07-23 10:50:33
me(nek)şelerin aklı yokki onlara danışalım onlar sadece ormanlıkta büyür ve kesilip farklı işler için kullanılırlar. ahmet doğan 90 sonrası en başarılı siyasetçidir
fes'e 2012-07-23 11:03:58
ananızı beleyene baba demeye alışmışınız.size hiç kimse yardım edemez.çingene ahmetço sizin gibilerin sırtından çok daha at oynatır.
küçük Ahmet ve fese 2012-07-23 11:06:46
ananızı beleyene baba demeye alışmışınız.size hiç kimse yardım edemez.çingene ahmetço sizin gibilerin sırtından çok daha at oynatır
sumbul 2012-07-23 11:15:50
menekşeler olmasa dunyadaki hayat olmaz saygılı olun vildane ozkanı mılletkeılı çıkarabılırız dıye duşunuyorum
Toscali 2012-07-23 12:40:04
Adam türkçe mi biliyor da gidecek gidecek 3-4 türkçe söyleyecek gerisni bulgarca konuşacak niye gidip te rezil olsun . Bal göç DPS den para almaya devam ettikce bu tarz yalakalıklar olacaktır. Bu arada bal göç ne işe yarıyor ne faydasını gördünz tek yaptıkları yılbaşında bulgaristandan türküçü danscı getirmek . Başka hiçbir işe yaradıkları yok.
Rodoplu 2012-07-23 12:41:54
Bulgaristan göçmenlerinin bir rezalet tiyatrosu oynanıyor Yalova'da. Yalova Belediye yetkililerinin Türklerin anasını belleyen ajan Sava hakkında bilgisi olmayabilir, ama oradaki göçmenlerin ileri gelenlerinin bilmemesi bir cehaleti gösteriyor, bilip de böyle bir teklifi getirmelerine de anlam vermek mümkün değil.
İkinci variant ise bu işe evet deyenler Çingene Şoparı'nın yandaşı olsalar gerek?
queen 2012-07-23 13:55:32
olanlar oldu sonunda.adımız hayatımız göçebeye çıktı .bırde göçebe anıtı dıkın ben göçmen değil bulgaristan turkuyum .
düşündürücü...... 2012-07-23 14:54:43
Varna ilinin Drındar köyü ne de büyük adamlar doğurmuş gardaşım.
Baş ajan,genel başkan Ahmet Doğan ve genel başkan yardımcıları Kasım Dal ve Ruşen Rıza, üçü de Drındar köyünde doğmuş......
Oldum olası 120 hanelik köy.
tartışılır.... 2012-07-23 15:04:33
BAL-GÖÇ-e söyleyelim,AJAN AHMEDİN köyü olan Varnanın Drındar köyünün maketini, Yalova şehir merkezine veya şehir parkına inşa etsinler.Öyle ya her ana bukadar büyük ajan doğuramaz ki....
Kırcaalili analar bu denli büyük ajan doğuramıyor.
Cumayanı 2012-07-23 15:12:50
Eğer böyle bir şey olursa,bizimde yolumuz Yalowadan geçerse,bir koli yumurtaya acımıyacağız artık.Demek istediğim binanin boyası bizden!
Menekşe 2012-07-23 15:26:01
1. Türkiye'ye göç etmiş kardeşlerimiz realiteyi göremiyorlar, kusura bakmayın, senede bir anma törenine geliyor, tatlı dilli milletvekillerimizin konuşmaları onlara yeterli geliyor; SÜREKLİ KIRCAALİ KÖYÜNDE OTURAN TEYZEME SORUN, KIZINI OKUTMAYA PARASI YOK, ÇAYI ŞEKERLE İÇEMİYOR- ÇÜNKÜ HÖH TÜTÜNÜ ÖLDÜRDÜ,

2. Türkiye'ye göç etmiş kardeşlerimde. sanırım kopleks bu, HÖH lülerin yanında bulunup resim çektirme sevdası, herkes bir dernek başkanı... Türkiye'de Ruşen Riza'yı elüstünde tutmalar...

3. Türkiye'ye göç etmiş ve geldiği yeri unutan kardeşler artık kendini başka sınıf insan olduğunu düşünerek, hava atmayı severler.

BİZİM ADIMIZA SİZ KARAR VERMEYİN NE OLUR!!!!
beht 2012-07-23 16:40:02
ahmet doğan bızden topladığın paraları kırcalılara yedirdin .benım paraml gıttın tıyatroya destek verdın bızım paramızla gıttın onların her ıhtıyacına para maddı destek verdik.ama yanı başındakı harabeye donen camiyi goremedin. bize hayrın hıçmı hıç hayrın olmadı.varsa yoksa kırcalıye yedirdin. kasım dal a hakaret eden yavşak seni daşaklarından asarım
Perperek Der ki... 2012-07-23 19:00:26
BİZİM ADIMIZA SİZ KARAR VERMEYİN NE OLUR!!!!
___________________________________________

Herkes kendi adına karar veriyor sana ne oluyor ki?

ÇAYI ŞEKERLE İÇEMİYOR- ÇÜNKÜ HÖH TÜTÜNÜ ÖLDÜRDÜ,
________________________________________________

Bu lafı edene bizim mahallede çüşşş derler...
Papatya 2012-07-23 19:48:55
Vay Vay Vay

Agent Savanın adı öyle mi.
Yahu suş bizde be,
Bu sapık ve alkoliğe niye oy veriyoruz yahu
sumbul 2012-07-23 20:39:39
papi bir sus burda menekşeler manalyalar papatyalar konuşçak.senden bize laf kalmıyo
Menekşe 2012-07-23 21:13:55
Perperekli papaza: yazdıklarımın analizini yapma, Türkiye'de g... güneşe vermiş bizim işlerimize karışma. Türkçen iyi ola bilir, ben Türkçe eğtim alamadım- AGENT SAVA VE YALAKALARI YÜZÜNDEN, Türkiye'den bizi eleştirme, o.b. ç. , Türkçe biliyorum diye komplekslerinden arınmaya çalışma, senin gibi o.ç. yüzünden bu haldeyiz.
Tabi ki senin HÖH lü palyaçoların yüzünden tütüne alternatif bulunmadı, bulmadılar... bana Antalya'dan laf yetiştirmeye kalkışma, oraya gelip seni buldurur, bilmem ne yaptırırım.

BENİM YAZDIKLARIMA YORUM YAPMA!!!
fes 2012-07-23 21:14:50
Sisizin adınıza biz karar vermedik, seçimlerde altıyüz bin küsür oyu verenler karar veriyor. Sizler Doğan'a daha önceleri de oy vermiyordunuz, şaşırtma yapmayın lütven.
Menekşe 2012-07-23 21:22:46
Arkadaşlar hatırlıyormusunuz, 2 Eylül 2011 tarihinde Filibe Muradiye Camide, Nedim Gencev'in adamları bizim bir Türk vatandaşını dövdüler. Cami konusunda HÖH Milletvekilleri ve tekilatta öndegelenler bu konuda hiç yardımcı olmadılar. Tam tersine, vakıf mallarını kendi gelirleri için kullandılar. Ruşen Riza ve Lütfi Mestan yoktu... Tuncay Naimov yoktu... Camiyi Milletvekili Petya Raeva'nın sevgilisi ve sponsoru Kiril Gunçev ele geçirdi. Müftüyü dövdüler-KİMSE DESTEK ÇIKMADI.

HÖH ve HÖH Lideri, Türklük, Din, Kültür, Cami, Dil... İÇİN HİÇ ELİNI KIPIRDATMADILAR, YALOVA BELEDİYESİ BU FİKİRLERİNİ TEKRAR GÖZDEN GEÇİRSİN!!!
Menekşe 2012-07-23 21:26:11
Fes, tabi saygı duyuyorum, isterseniz Cami yaptırın Ahmet Doğa'nın adını taşıyan.... ama gelecekte nesil güler be kardeş...
sumbul 2012-07-23 22:15:25
papaz sen turk musun bir kere.artı sunnetlimisin
sumbul 2012-07-23 22:18:11
savanın kıseye hayrı nı gormedık utanmaz adamı davranışlarına bak.turk aillesi nı temsil etmıyo malesef bunları yazmak ıstemezdım ama yazmak zorundayım gelecek nesil çok kişi dayak yedi
Kırcaalili GARDAŞIM 2012-07-23 22:28:35
Yalova Belediyesi'nde fazladan bütçe varsa, neden gelipte Balkanlar'da yıkılan Cami ve Medreselerin onarımını üstlenmiyorlar. Yoksa Yalova yetkilileri Amet Doğanço ile birlikte mi para aklamaya karar verdiler. Anlaşılan Türkiyede gardaşlarımız artık Bulgar basınını takip etmiyorlar. Geçen hafta yeni çıktı arşivden, Ahmet Doğan isim değiştirme ve asimilasyon sürecini destekliyormuş... ama bakın şiddet uygulanmaması şartı ile.Bak bak bak.Yalova bu haberleri önce okusun. Haberde ismi geçen herkesin mahkemesi görülmesi gerekiyor. 168 çasa gazetesi.
fes 2012-07-24 00:16:27
İnsanlar oy verirken rasyonel gerekçelere bakmazlar, irasyonel gerekçelere bakarlar.

Çok az sayıda kişi rasyonel düşünür, büyük çoğunluk hep irasyonel saiklerden hareket eder.

Türklerde güçlü olana tabi olma gibi bir duygu öteden beri hep vardır. Akıldışıdır, ama vardır. Bu duygu, türklerin hem en güçlü, hem de en zayıf tarafıdır.

Türkler gücü olmayana şerefsiz gözüyle bakarlar. Ahmet Doğan'ın siyasi bir gücü vardır ve halkın ona oy vermesi bundandır.

Peki siyasi gücünü nereden mi alıyor? Bulgarların ona karşı tutumlarından alıyor. Blgarlar ona saldırdıkça, siyas gücü artıp yeniden tazeleniyor.

Bana gelince, ben rasyonel gerekçeleri bilmeme ramen halktan insanlar gibi davranıyorum; halkın peşine takılmaktan hoşlanyorum.
fes'e 2012-07-24 00:28:14
Fes,sen A.Doğan'ın sol t.ş.ğı ve yalakasısın.İtiraf et gardaş.Senin halkçı olduğun yok.Yalan atma.
berk 2012-07-24 02:16:40
Kırcaali Haber ve yorumlarındaki arkadaşların tümünü seviyorumya, valla bir sürü yerli, yabancı gazete ve yorumcularını falan bilirim ama burası başka, insanı her daim tebessüm ettirebiliyor, yani sosyolojik bir inceleme için tam bir mikro boyutta deney çalışması yapılabilecek bir yer.

Elin Amerikalı, İngilizi, Norveçlisi, İtalyanı, Japon, Hintli (Aslında Hintliler de güleç çok), Kanadalısıyla bu tarz sohbetler edemiyorsun, adamlar ciddi ciddi hep mantık temelli tartışıyor, yahu her ayrıntıya böyle kafa patlatılır mı, biraz, ciddi konuları böyle alakasız şekilde tebessüm ettirecek alanlara da kıvırtabilmeli insan, şaka değil gerçek diyorum, burada az çok, herkes daha insan, makine ve robot kıvamında değil de, daha insan, seviyorum bu siteyi ya.
Gözlemci 2012-07-24 05:31:16
Evet Berk doğru söylüyon, biz de bir sürü yere göz atıyoruz fakat KH tek geçerim, açılış sayfamı bile http://www.kircaalihaber.com/? yaptım, daha ne olsun yani...

Bir başka hemşerimiz daha iyisini yapana kadar en iyisi KH - (VW reklamından aşırdım) nasıl ama?
Lale 2012-07-24 12:30:02
Yahu-anladığım kadarıyla AGENT SAVA Bulgaristanı bitirdi-şimdi sıra Yalovaya geldi.
Yalova Belediye Başkanıyla mutlaka bir kara para aklama meselesi vardır.
Ama suç bizde-iye bu alkolik ve sapığa yıllarca oy verdik.
AMA NAH OY BUNDAN BÖYLE
C. Kóse oglu.Kircaali. 2012-07-24 14:00:44
O sizin dediginiz Sava A.Dogan 23 yildir Bul Túrkúnún basinda dim dik duruyor.A.Dogan Balkanlarin incisidir.A.Doganin Sagduyulu politikalari yúzúnden Bulg Túrkleri bu gunleri de górdú.O çingene Ahmed
olmasaydi Bulgaristan Túrklerinin halleri Sirbistan Kosovolu kardeslerimizin haline dúserdi ve burda yorum yapan asil Komunist çocuklari dogmus olmazdi ve boyle yorumlarda aslinda olmazdi yatin kalkin Ona turkçe degilse bulgarca Doga edin baska turlu bugun sizler yok olacaktinizTutunU Ahmed Dogan ve Erdogan degilde ABD ve AB durdurdu.Kircaaliye Is yerlerini Siz kendiniz kuracaksiniz Ahmed Mehmedden beklemeyin herseyi kafanizi karistirin dúsúnún tasinin size nasil dogru olani yapiniz Hazirancilar çok oldunuz ve iste bu haallere geldiniz. Todor Jivkov bile zamaaninda BKP,nin zayifligini anlayinca kamuya"NAPRAVISI SAM"Projesi çikarmisti Yaani Yap Islet Devret Projesi.Sizler forumlarda bos bos yazilar yazacaginiza Bu projeleri çikarsaniz eger yúrúmezse birileri engellerse iste o zaman Savayi kótú górúrsunuz Agzinizin konusacagina Kafaniz dúsúnsún elleriniz çalissi daha iyi olur derim ben lafla gofret yenmez hazir biryerde yoktur birinci kafadan akilla elde edeceksiniz sonra istaatla yiyeceksiniz.
Kırcaalili C.Köseoğluna 2012-07-24 16:19:30
,,C. Kóse oglu.Kircaali.''
Ahmet Doğan'a anasını beleden bir aptal ve yalaka daha çıktı piyasaya.
Yavşak,C.Köseoğlu gibi adamlara denir.
Bu tipler,Türklük namına hiç bir gereksinime ihtiyaç duymayan insanlar.Utanmasalar para,slujba(memur) olmak ve rahat yaşamak için,bulgar isimlerini yeniden geri alacaklar.Neymiş efendim,Ahmet Doğan 23 yılldır barışı sağlıyormuş.
Bu ,,sözde barışın'' bedeli,BULGARİSTAN'DA YAŞAYAN TÜRKLERİN YOK OLMASINA ENDEKLENDİYSE,BÖYLE BARIŞ OLMAZ OLSUN,BİZİM DEĞİL SENİN GİBİ YAVŞAK VE YALAKALARIN OLSUN.
Hörmetler.
Nalbant Aliş Usta
sumbul 2012-07-24 16:38:49
ya habibi yallah
ya allah sizce yerine kim geçer
İCAT 2012-07-24 16:39:37
Ben yeni bir proje büldum tam sana göre Köseoğlu ''NAVRİ V GIZA Sİ GO'' nasıl beğendin mi?
İCAT 2012-07-24 16:41:35
Sümbül yavrum naber iyimisin, senin içinde bir proje icat edeyimmi?
sumbul 2012-07-24 16:46:17
senden proje çıkmaz senden yeteneksiz basiretsiz luzumsuz gereksiz üçkağırçı çıkat koseoğlu doğrulara denımştır yığıdı oldur hakkını yeme demişler .aynı senaryo bızım için geçerlıydı çok şukur toplu katliyam kurşuna dizilme yaşamadık .
İCAT 2012-07-24 16:53:56
Senden BAKIMCI olurmuş, beni nasıl bukadar 12'den vururmuş gibi tarif ediyon ya? Helal olsun sana...

Bu arada, senin için beyin nakli konusundaki araştırmalarım devam ediyor.
sumbul 2012-07-24 17:30:30
abimiz doğru demiş yatırım için ahmeti mehmeti beklemeyın demiş ama sizin gıbı yalakalar olduğu surece kırcali işçi kalacak biriyazı yazar hemen desteğe geçersiniz yalakalık budur
İCAT 2012-07-24 17:47:54
Anladım sen YATIRımcı bekliyorsun, sana gereken YATIRımıda yaparız ama sende beyin oladığı için risk almak büyük cesaret ister. Kollu kumar makinasından fazla risk oluşturduğunu düşünüyorum. Yoksa ne olcak, bir evi dayar, döşer, ışıklandırırsın, gerisi senin becerine kalmış. Ah keşke sende azıcık beyin olsaydı, ah, ah.
İCAT 2012-07-24 17:50:33
İnsanları Coşkun'la kıyaslarsan Coşkun'ca yanıtını alırsın, iyi mi yavrum?
sumbul 2012-07-24 18:13:28
icad isimli basiretsiz haydar dümen koşesine çevirdi siteyi
Manolya 2012-07-24 18:17:59
Yahu-AGENT SAVA gibi ÇİNGENE-TATAR melezi YALAKALARI.
Hadi ordan.
1989 olaylarında SAVA neredeydi?
O olaylar sayesinde küvlü takımı Ahmet Doğan (SAVA), Lütfi Mestan, Remzi Osman ve diğer beş para etmeyen ajan bozuntuları küvlerinden dışarıya çıkamıyacaktı.
Bunlara bir daha oy veren haindir.

Tüm bu piç kuruları yakında gelecek gene seçim için oy yalvarmaya.
AMA NAH BUNDAN BÖYLE
Manolya 2012-07-24 18:19:13
1989'da SAVA'nın götünde donu bile yoktu
ibram 2012-07-24 18:33:07
oy verecek kim var başka kime verelim .yıllardır oyumuz çöpe gitti
Doğan'ın adını taşıyamaz 2012-07-24 19:28:33
Bu çingene/tatar bozmazı şopar Türklerin başından defolup gitsin.Türklük yapmayacaksa anasının körüne kadar yolu var.Lütfisi,Mestanı,Remzisi,satılmış hainlerden kurtulma zamanımız çoktan geldi.23 yıldır bu hainler bizi aldatıyor ve uyutuyor.Bu kadar derin uyku olmaz.Uyanın,uyanalım.
fes 2012-07-25 00:05:47
Tatar bozması ne demek, biz tatarları türk ve kendimizden biliriz.
Turan'cı 2012-07-25 16:33:56
DÜNYADA TURAN,AHİRETE İMAN.TÜRKÜN KALBİNDE YAŞASIN TURAN.
Perperek Der ki... 2012-07-25 17:29:59
Menekşe 2012-07-23 21:13:55
Perperekli papaza: yazdıklarımın analizini yapma, Türkiye'de g... güneşe vermiş bizim işlerimize karışma. Türkçen iyi ola bilir, ben Türkçe eğtim alamadım- AGENT SAVA VE YALAKALARI YÜZÜNDEN, Türkiye'den bizi eleştirme, o.b. ç. , Türkçe biliyorum diye komplekslerinden arınmaya çalışma, senin gibi o.ç. yüzünden bu haldeyiz.
Tabi ki senin HÖH lü palyaçoların yüzünden tütüne alternatif bulunmadı, bulmadılar... bana Antalya'dan laf yetiştirmeye kalkışma, oraya gelip seni buldurur, bilmem ne yaptırırım.
________________________________________

Yavru, senin dilin Kırcalı pazarındaki şoparkaların dilinden de kıt beya;
1. Benim ne dediğimi anlamamışsın
2. Anlamak için az biraz zeka lazım
3. Anlamadığın şeye alakasız cevap vermişsin
4. Kullandığın kelimeler bir kadına hiç yakışmıyor ki kendini kadın zanneden erkek de olabilirsin, o durumda hayalini kurduğum kişi ben değilim.
5. Beni bulman için benim ortama girmen gerekir, senin gibi düşük ayar kişilerin benim mühite pek sokulamaz, ancak ben senden pazarda köylü kılığına bakarak domates biber satın alırım ne de olsa ben organik kelimesinin o' sunun bile anlamını bilmeyen fakat "organik" ürün satmaya çalışan köylümü severim.
6. Bilenle (ben) bilmeyen (sen) bir olur mu?
Perperek Der ki... 2012-07-25 17:34:52
sumbul 2012-07-23 22:15:25
papaz sen turk musun bir kere.artı sunnetlimisin
_________________________________________

Bu bilgi senin ne işine yarayacak?
Perperek Der ki... 2012-07-26 07:43:43
Söylediğin şeyi bir de Türkçe söylemeye dene bakalım...