Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Terörist saldırısında ölen Mustafa Kösev’in ailesine yardım çağrısı

Terörist saldırısında ölen Mustafa Kösev’in ailesine yardım çağrısı

01 Ağustos 2012

Yakoruda Belediyesi’nin girişimiyle, 18 Temmuz’da Burgas havaalanında terörist saldırısında hayatını kaybeden otobüs şoförü Mustafa Kösev’in ailesine yardım kampanyası başlatıldı.

Yurukovo köyünden terör kurbanı Kösev’in on yaşındaki kızı ve eşi Emine’nin hiçbir gelir kaynağı yok. Aile, şimdiye kadar sadece Mustafa’nın maaşıyla geçiniyormuş.

Bütün GSM operatörlerinden 17777 numaralı telefona DMS MUSTAFA yazılı bir SMS göndererek, bu acılı aileye KDV dahil 1.20 lv. bağışlamış olacaksınız.

Terör saldırısında Bulgaristan vatandaşı Mustafa Kösev’in kızı ve eşine yardımlarınızı şu banka hesabına da gönderebilirsiniz:

Uni Credit Bulbank
IBAN: BG89UNCR70001520661066
BIC / SWIFT: UNCRBGSF
Emine Kösova

Terör saldırısında ölen Mustafa Kösev’in on yaşındaki kızı okusun ve yüzü yine gülsün yardımlarımız sayesinde!

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


HASAN 2012-08-02 01:35:03
İşte herşey ortada, Bulgaristanda Türk isen hayvan kadar değerin yok, bunu insanın başına bir bela geldiğinde anlıyoruz mağlesef.Çalga muzika rakı güzelde böyle durumlarda veya mahkemen varsa vay haline ,en ağır cezaya çarptırılıyor Türklert
Nejo 2012-08-02 07:57:55
Yardım kampanyasının yapılması gerçekten çok güzel, ancak Admin'den ricamız bu tür habarleri Facebook gibi internet sitelerinde paylaşılacak şekilde yapılırsa çok daha hazla kişiye ulaşır ve böylelikle kendi reklemlarınıda yaparak Kırcaali Haber sitesini bilmeyen göçmen arkadaşımız kalmaz.
Saygılarımla benden 50TL.
neşe 2012-08-02 09:36:53
bende bankaya gidiyorum 10 tl yatırcam ev hanımıyım maddi .gucum buna yetiyor ancak onemlı olan duyarlı olmak. damlaya damlaya göl olur biz balkan musluman kardeşleriyız zor gunlerde bırbırımız yanında olmalıyız
neşe 2012-08-02 09:39:31
BU HABERİ FACEBOOK TA YAYINLAYABILCEK ŞEKILDE PAYLAŞMALARI.YADA PAYLAŞILIYORSA NASIL PAYLAŞILDIĞINI TARİF EDERMISINIZ
NEŞE 2012-08-02 10:37:23
AKBANK A GİTTİM YURDIŞI BANKA MASRAFI 150 TL MUHALİP BANKA İÇİN 70 TL MASRAFI VAR DEDİLER.YANİ BANKA YOLUYLA OLMUYOR TURKIYEDEN GONDERENMEK İSTEYENLERE BAŞKA BIR YOL BULUNMALI.
NEJO BEY SIZ GONDEREBILDINIZMI WESTER UNOR U MU DENEMEK GEREK ACABA
bilgi. 2012-08-02 16:25:30
yurt disina en iyi yol Western Yunion,dan gónderme yapmaktadir buradan 100 oyro gónderildiginde 12oyro hesap úcreti tutuluyor daha fazla hesaboldugunda bu hesab úcreti daha asagiya dúsúyor sadece 6 dakika súreç içinde gereken adrese ulasiliyor.
neşe 2012-08-02 18:54:19
tşk ler komşulardan da yardım topladım yarın westere gidicem bakalım