Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
09 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali’deki Türk Dernek Başkanlarından T.C. Filibe Başkonsolosu Şener Cebeci’ye nezaket ziyareti

Kırcaali’deki Türk Dernek Başkanlarından T.C. Filibe Başkonsolosu Şener Cebeci’ye nezaket ziyareti

03 Ağustos 2012

Kırcaali’de faaliyet gösteren Ömer Lütfi Kültür Derneği Başkanı Seyhan Mehmet ve Türk Kültür ve Sanat Derneği Başkanı ve Kırcaali Haber Gazetesi sahibi Müzekki Ahmet yeni görevine başlayan T.C. Filibe Başkonsolosu Sayın Şener Cebeci’ye nezaket ziyaretinde bulundular. Dernek Başkanları 01 Ağustos’ta yeni görevine başlayan Başkonsolosa ilk önce yeni görevinde başarılar dilediler ve Kırcaali’deki Türk kültür faaliyetleri hakkında bilgiler sundular.

Sayın Cebeci ziyaretten dolayı dernek başkanlarına teşekkür etti ve dernek faaliyetlerine her zaman destekte bulunacaklarını ifade etti.

Başkonsolos Şener Cebeci Kırcaali Haber gazetesi aracılıyla Kırcaali ve bölgedeki soydaşlara selamlarını iletti, mübarek Ramazan ayını kutladı ve en yakın zamanda bölgeyi ziyaret edeceğini bildirdi.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Filibeli 2012-08-03 13:42:24
Yeni Başkonsolosumuza ilk önce Hoşgeldiniz diyorum ve yeni görevinde başarılar diliyorum. Dernek Başkanlarına da hürmetlerimi sunuyorum. Her zaman doru kapıyı çalmasını bilmişlerdir.
Saygılar
rodoplu 2012-08-03 13:58:41
Hoşgeldiniz Sayın Başkonsolos!!! Filibe, Rodoplar ve Bulgaristan sizin gibi genç, eğtimli ve TÜRKLÜĞÜ koruyan insanlara muhtaçtır. BAŞARILAR.
kurtcu 2012-08-03 15:10:09
HOS GELDINIZ Sn. BASKONSOLOSUM, YENI GOREVINIZDE BASARILAR DILIYORUM. NE MUTLU TURKUM DIYENE!!!
Menekşe 2012-08-04 11:27:34
Rodopların "Kültür Bakanı" Sn. Müzekki Bey ve Dernek Başkanı Seyhan Bey'in bölgemize verdikleri hizmetleri dolayı tebrik ediyorum. Yeni T.C. Filibe Başkonsolosumuzu ziyaret ederek saygılarını ifade etmişler ve protokole sağdıklar daima. Güzel festivaller, güzel projeler ve çok yakında Türkçe kusları bekliyoruz. Keşke Kırcaali'de hepimiz Ömer Lütfi Kültür Derneğin kıymetini anlasak....lafım belediye meclisine!
Menekşe 2012-08-04 11:45:00
Sayın Başkonsolosum Hoşgeldiniz! Türk dilin ve Türk kültürün merkezi Kırcaali sizi saygılarla selyamlıyor! Başarılar dileriz ve desteklerinizi bekleriz.
meltem 2012-08-04 13:37:39
Sayın başkonsolosumuza Bulgaristandaki görevinde başarılar diliyorum, Menekşeye'de Türkçe kurslarına yazılarak hem konuşma hem de yazı dilini geliştirmesini tavsiye ediyorum.
Menekşe 2012-08-04 14:12:47
Meltem hanımcığım bu nedenle kurs istiyorum zaten .-))) selamlar
berk 2012-08-04 20:24:40
meltem 2012-08-04 13:37:39
Sayın başkonsolosumuza Bulgaristandaki görevinde başarılar diliyorum, Menekşeye'de Türkçe kurslarına yazılarak hem konuşma hem de yazı dilini geliştirmesini tavsiye ediyorum.

Bulgaristan'daki olacak (Bulgaristandaki değil)

Menekşe'ye de olacak (Menekşeye'de değil)

Birilerine Türkçe kursu tavsiye edenler, ilk önce o kurslara kendileri katılsa daha iyi olabilir (:
Menekşe 2012-08-04 22:34:27
Hayırlı Ramazanlar!!!
Berk teşekkür ederim :-) bir an çakalların arasında kendimi yalnız hissetmiştim, ama değilmişimmm :-)))
Kırcaali'ye bekliyorum seni, park çok güzel oldu, çalışmalar devam ediyor... KIRCAALİ-AB ŞEHRİ, yakın zamanda Filibe'yi de geçecek.
Filibe'de Antik tiyatro var-Kırcaali'de Perperikon
Filibe- Grebna baza; Kırcaali-Su aynası
Filibe-güzel kızlar; Kırcaali-yakışıklı erkekler
Filibe-Uluslararası folklör festivalı-Kırcaali-türk folk. festivalı
6 Eylül Filibe'nin Bayramı; Kırcaali'de-HER GÜN BAYRAM...
BURSALI 2012-08-05 10:51:31
HAYIRLI OLSUN HEM BASKONSOLOSUMUZA HEM DERNEGE. ALLAH YOLUNUZU ACIK ETSIN. SAYGILAR
Göçmen alemi 2012-08-05 14:16:39
Başkonsolosumuza haş geldiniz diyorum ve hayırlı görevler diliyorum. İnşallah Türk dernekleriyle iyi çalışmalar yaparsınız. Ne mutlu Türk'üm diyene.
Arda boyu 2012-08-05 22:30:48
Saygıdeğer Başkonsolosum Hoşgeldiniz ve görevinizde başarılar dileriz. Eskiden (Jivkov zamanında) türk konsolosları pek Kırcali'ye gelemezdi, şimdi hep beraberiz, bayramlarda, kutlamalarda aramızda görmek isteriz sizi.
Sizi ziyaret eden Dernek çok başarılı, HÖH ten destek almadan, Bulgar hükümetinden yardım almadan faaliyetlerini sürdürüyor ve Türklüğü koruyorlar. Başarılar ve sizi daha çok Filibe'de değil Kırcali ve Mestanlı'da görmek isteriz.
incebelli 2012-08-06 20:47:01
Hayırlı olsun. Ömer Lütfi Kültür Derneği ve konsolosuk Kırcali'de sema gösterisi ve elsanatları fuarı düzenleyin
TARAFLI 2012-08-08 18:45:39
TEBRİKLER HAYIRLI OLSUN. HEM DERNEKLER , HEM SOYDAŞLAR HEPİMİZ KONSOLOSLUĞUN VE SAYIN BAŞKONSOLOSUN ÖNDERLİĞİNDE GÜZEL VE KALICI PROJELERE İMZA ATACAĞIZ. HAYIRLI OLSUN TEKRAR. KIRCALİ KÜÇÜK BİR ŞEHİR AMA KIRCALİLERİN KALBİ BÜYÜK.
Tosçalı 2012-08-09 14:43:36
Müzekki abi teksin ama kıymetini bilmiyorlar.