Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
31 Mart 2020
HABERLER » Kırcaali
Hasan Azis Avrupa şampiyonasında dereceye giren güreşçi kızlarımızı ödüllendirdi

Hasan Azis Avrupa şampiyonasında dereceye giren güreşçi kızlarımızı ödüllendirdi

08 Ağustos 2012

Yıldızlarda serbest güreşte Avrupa birincisi Elis Ahmet ile bayanlarda bronz madalya sahibi Canan Ahmet Kırcaali Belediye Başkanı Hasan Azis tarafından ödüllendirilip onurlandırıldılar. Kirkovo (Kızılağaç) belediyesi Fotinovo (Hatipoğulları) köyü doğumlu iki kız kardeşin ödülleri yıl içerisinde göstermiş oldukları üstün başarıdandır.

Elis, Polonya’nın Katoviçe kentinde sona eren Avrupa Yıldızlar Güreş Şampiyonası serbeste 65 kiloda Avrupa birincisi olurken, henüz 18 yaşında olan Canan da Mart ayında Belgrat’ta yapılan Avrupa Şampiyonasında bayanlarda bronz madalya aldı.

Pehlivanlara yönelik yaptığı konuşmasında Hasan Azis: “Kızlarımıza Avrupa çapında yepyeni bir zirve yakaladıkları için teşekkür ediyorum. Bundan sonraki hedeflerimiz dünya şampiyonasında dereceye girmek, hatta buna Olimpiyatları da dahil edebiliriz” diye konuştu. Kırcaali belediyesi başarılı sporcuları teşvik etmeyi hedef olarak belirtiyor.

Madalya sahibi pehlivan kızların çalıştırıcısı ve babaları Fahri Ahmet, bu başarılarla Kırcaali’nin güreşteki eski görkemine yeniden kavuştuğunu belirtti.

Canan gelecek yıl Stremtsi (Göklemezler) köyü Krepost Güreş Kulübünde spor yaşamını sürdürecek. Fahri Ahmet: “Bize sundukları imkanlar mükemmel. Tabi transferin gerçekleşmesinde başkan Hasan Azis’in de emeği çok büyük” açıklamasını yaptı. Kulüp Başkan Veliahttin Veli de bu durumdan çok memnun olduğunu ve yeni kulübüyle sporcunun daha büyük başarılar yakalamasını bekliyor.

Elis ve Canan farklı yaş gruplarında ÇSKA Sofya takımıyla birçok Bulgaristan birinciliği elde ettiler.
Bu arada bölgenin Krepost takımında yetişen ve şuan ulusal takım ile Azerbaycan’da turnuvada olan Aycan Mehmet yıldızlarda Avrupa şampiyonasında madalya için güreşecek. Şampiyona 21 Ağustos’ta başlıyor.

Kaynak: Mehmet Mehmet/ Nov Jivot


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


neşe 2012-08-08 23:15:46
dişi aslanlar aferin size..güzel pehlivanlarımız bizim çiçek çiçek bunlar
Toscali 2012-08-09 11:35:00
BRAVO tebrik ediyorum kardeşlerimizi . Destek olunursa kesinlikle daha büyük başarılara imza atarlar.
Başarılarının daim olmasını diliyorum
NEJO 2012-08-09 12:15:06
KIRCAALİ İNSANININ GÜCÜ ZATEN ORTADA, BİZİM GRADSKİLER OLMAYINCA TR HAVAYI ALDI 2012 LONDRA OLİMPİYATLARINDA HALTER'DE... BENCE KJ'Lİ YE GÜZEL BİR SPOR KOMPLEKSİ YAPILMASI LAZIM Kİ, DÜNYA İNSANIMININ GÜCÜNÜ VE BAŞARISINI GÖRSÜN.
SAYGILARIMLA,
DAĞLI 2012-08-09 17:51:02
Bence Kırcaaliye ve Şumene çok iyi spor okulları yapılması lazım ve burda yetişen sporcular Trye transfer olabilirler
... 2012-08-09 18:46:15
KIRCAALİ İNSANININ ACI KUVVETİNİ DÜNYAYA TANITMA ÇABASINDA OLAN BU GÜZEL KIZLARI KUTLARIM
neşe 2012-08-09 19:48:58
beni sevındıren haber sayın halil mutlu antrenorluk yapacak olması .efsanelerimiz daha ölmedi. hayatayken kıymetını bilin.ne kadar kıymetını bılırek bıze kardır. voleybol kız takımı da kurulsun hırslı atılgan dev gıbı zıplalan voleybolcu kızlar yetişirse spora kazandırılabilinır
saın halil mutlunun roportajını okudum bırılerıne hafif kırgınlığı nı ıfade etmiş ki sonuna kadar haklı bız bulgar değil göçmende değiliz turk oğlu turkuz ya .gocmen gozuyle bakıp spordan uzaklaştıranlar kendilerını gordu
halterin altında
gureşte ise sırtları minderden kalkmadı
Seyhan_Tosçalı 2012-08-10 10:42:19
Kırcalılı Halter Antrenörümüz Enver Hocayı 2005' te Milli Takımdan uzaklaştırdılar, takımın bugün hali ortada; Londra da 0 madalya. Aynı Enver Hoca Kazakistan Milli Takım Başantrenörü ve bu ülke halterde altın madalyaları topladılar. Olimpiyatta Kırcalılar yine işbaşındaydı anlayacağınız. Tebrikler.
Perperek Der ki... 2012-08-10 14:07:19
Ben de bronz madalyayı tunç madalya yapan yazarı tebrik ediyorum.
HASAN 2012-08-11 16:53:49
Evet abi mağlesef biz Bg gçömenini adam yerine koyan yok ama şimdi gördüler bizsiz bu işin olmayacağını. Tunç madalya nasıl birşey oluyor acaba??? hiç görmedimde o yüzden soruyorum hani ))
Tunç Çağı 2012-08-11 17:29:37
Aba Hasan akşam akşam salak salak gonuşmasana.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Tun%C3%A7_%C3%87a%C4%9F%C4%B1
Perperek Der ki... 2012-08-11 21:58:25
Tunç ve Bronz Çağı vardır ama "Tunç Madalya" biraz şüpheli.
Tunç Çağı 2012-08-12 10:39:01
Tunçtan stalin hekeli olur, brejnev hekeli olur, ama "Tunç Madalya" olmaz üle mi?
Perperek Der ki... 2012-08-12 22:54:11
Tunçtan madalya olur be yavrum hatta tenekeden ve plastikten de olur ama üçüncülük ödülü olduğu zaman bunun adı Bronz madalya olur, anadımı...
Tunç Çağı 2012-08-13 09:32:35
Senin için Ürgüp (kapadokya olabilir) senin beleceğin iş, benim için Ürgüp Ürgüp'tür.
Perperek Der ki... 2012-08-13 23:52:48
Yavru, Tunç madalya diye bir kullanım yoktur, yeni Türkçe icat etme...