Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6958 Lv.
GBP GBP 2.1727 Lv.
TRL TRL 0.3103 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ocak 2019
HABERLER » Kırcaali
Dokunulmazlığı Kaldırılan Türk Milletvekili Günay Sefer: "Savcılık Siyasi İsteklere Hizmet Ediyor"

Dokunulmazlığı Kaldırılan Türk Milletvekili Günay Sefer: "Savcılık Siyasi İsteklere Hizmet Ediyor"

04 Kasım 2012

Yolsuzluğa karıştığı iddiasıyla hakkında soruşturma açılması için dokunulmazlığından vazgeçen, üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu muhalefet Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Milletvekili Günay Sefer, "Savcılık siyasi isteklere hizmet ediyor" diye konuştu.

Cumhuriyet Başsavcısı Boris Velçev tarafından dokunulmazlığı kaldırılması istenilen Günay Sefer, hakkında benzer suçlamalar bulunan meslektaşı Mithat Tabakov ile 31 Eylül'de dokunulmazlığından vazgeçmişti.

Sefer, BTV kanalına yaptığı açıklamada, savcılığı yanlı davranmakla suçlayarak, "Bizzat başsavcı tarafından yönetilen belirli savcılar, böyle işlere hizmet ederek, kariyerlerinde hızla ilerliyorlar" dedi.

Bazı kişilere karşı yürütülen benzer "düzmece davalar" yüzünden 20 milyon avroya yakın devlet parası harcandığını öne süren Sefer, sözde sahte evrak düzenlemekle suçlandığı soruşturmayı "derin anlam taşıyan bir hikaye" olarak nitelendirdi.

Bulgaristan'da bazı çevrelerin HÖH'den seçmen çalmaya çalıştığını ileri süren Sefer, "Bunun için HÖH'deki önemli kişileri devre dışı bırakmaya çalışıyorlar" dedi.

Geçmişte yargılandığı başka davalardan dolayı devletin el koyduğu 4 milyon avro değerinde fabrika, otopark, daire ve motorlu araçlara üzülmediğini belirten Sefer, "Üzülecek bir şey yok, çünkü dünyaya varlıklı olarak gelmedim" dedi.

Günay Sefer, kendisine destek veren HÖH Lideri Ahmet Doğan'ın alınacak mahkeme kararına karşı çıkmayacağını da önemle vurguladı.

Mithat Tabakov ve Günay Sefer, belgede sahtecilik, dolandırıcılık ve yetkilerini kötüye kullanmakla itham ediliyor.

Başsavcı Velçev, Sefer ve Tabakov aleyhinde güçlü kanıtların bulunduğunu bildirmişti.

Bulgaristan'da 2 yıldan fazla ceza öngören soruşturmalar için milletvekillerin dokunulmazlığı her bir dava ile ilgili ayrı ayrı kaldırılıyor.

Kaynak: aa

Ziyaretci sayısı: 3283


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


GOZLEMCI 2012-11-05 13:37:41
HADI,git baska yerde sat yalanlarini.seni ve ekibini bilmiyen mi kaldi,hirsizligin daniskasini yapiyorsunuz.ALI(AHMED)BABA VE KIRK HARAMILER.
APİ 2012-11-05 20:12:54
BAYRAK ELİNDE HIRSIZIN ÖNDE GİDENİ YOK ÖYLE YARIM EKMEK BÜTÜN DÖNER SENİN GİBİLERİN YERİ CEZA EVLERİ
ADAMLAR ZATEN SANA YOL VERDİLER BİR YERE KADAR ,FAZLASINI İSTEDİN AMA SAVCI YEMEDİ ŞİMDİ ÇALDIKLARINIDA ALACAKLAR BOŞ VER NERDEN NEREYE ADAMIN ÇALACAĞINI KESERLER YALANMI GÜNAY ZATEN NEYİN VARDIKİ
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-11-06 13:27:28
Bu Özgür'ün devamli basetti Kubi'midir aceba?

Hani taa Komünist zamaninda hirsizliktan ve tecavüzden

hapis yatan...


Dedelerimizden kalma Atasözleri:

Balik bashtan kokar!!

Söyle Arkadashlarini söyleyim kim oldunu!!!
silistireli 2012-11-08 14:37:59
kubi,pilini bitirecekler,gecmiste TURK HALKINA YAPTIKLARIN KOTULUKLER,birer birer halkimin bilincine sunulacak,ve yillardir dokunmazlik zirhina burunerek hesap vermekten kacacagini mi? sandin,simdi dirim,dirim yaptigin kotulukler burunundan cikacak,,,,,,,,seni gidi hergele sefer(kubi),seni gidi kiriminalist komunist bozuntusu seni.........!!!!!!
VARNALI 2012-11-08 23:29:25
bir tek GÜNAY değil bu partiyi hediye eden komunisler kendi ajanlarını içeriye soktular ve başına bu bozmaları diktiler partinin ajanlardan temizlenmesi gerekiyo başta A.DOĞAN türk halkına yaptıklarının hesap verme zamanı geldi ,geçti zamanla karşısına çıkacak olanları komunisler TÜRKÜYEye sürdü oda köyleri köpeksiz buldu çok güzel siyasi oyunlar oynandı krizi çokta iyi yönetti o ve tayfası bir an önce mahkeme huzurunda hesap verecek tarih onları asla af etmeyecek eğer bunlar türkse ki değil... * onların yaptıklarını bulgarlar yapmadı*
SAYGILARIMLA
AYTOSLU-BURSA 2012-11-11 09:53:56
BURAYA KADARDI, HESAP ZAMANI GELDİ TA GEÇTİ PEŞİNDEN ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ DİĞERLERİDE SENİ TAKİP EDECEK AYNİ KOĞUŞTA PİŞTİRİK OYNARSINIZ UMARIM BİR BİRİNİZİ YERSİNİZ .NERDEN NEREYE ŞİMDİ KOMUNİST ARKADAŞLARINIZ SİZİ GELİP KURTARSIN GÜÇLERİ YETİYOSA
magdur 2012-11-14 17:51:24
halkimizin bekledigi gunler geliyor,galiba.baksaniza su adamin suratina ne olmus oyle,dune kadar ki o kubiden ,ne olmus da bu acinacak duruma dusmus,o hirsiz yerde yurumuyor gokte ucar gibi havalara girmisti turk halkini tanimazdan gelirdi,havasi dusmus galiba,bir de ceza evine girsinde o zaman havasinin tamini alacaklar.halki soymak ,kizlarimizi oynatmak ne olurmus orada gorecek,mini etek giyerek masa ustunde(genc kizlarimiza yaptigi gibi)oynatilacak.darisi diger hirsiz arkadaslarin(ali baba ve kirk haramilerin)basina.
bg de iş 2013-01-13 12:46:45
yapama ya senın ne oldugunu en ıyı bg ye tıcaret yapmaya gelenler bilir ne yalanlarla dolandırdıkların kız kardesını bıle onlara planda kullandın yazık sana kumar oynayan turkıyede garsonluk yapan bırıydın ne olduda 3/5 senede bu varıyetı buldun nasıl nereden bı kanıtla bakalım.dulovoda yaptıklarından sofyaya kadar hesap ver sımdı....kımlerın canını nasıl yaktın sa hesap ver bılmeyenlere anlat yalanlarını bencede...bılıp te soylemeyenlerın de nedenı bellı yazık yazık sana kubi ya aslında en dogrusunu esın bılır o bıle yok yanında suan baska bırınlesın bılıo ama sesı cıkmıo cıkamazki...