Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Mart 2019
HABERLER » Kırcaali
Türkiye Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay Bulgaristan’a geliyor

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay Bulgaristan’a geliyor

05 Kasım 2012

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, 6 Kasım'da 19 parça antik eseri Bulgaristan Kültür Bakanı Vejdi Raşidov'dan teslim almak üzere Bulgaristan'a bir ziyaret gerçekleştirecek.

Bakan Günay’ın iki gün sürecek ziyareti sırasında antik eserlerin iadesinin yanı sıra Türkiye ile Bulgaristan arasında karşılıklı kültür merkezi kurulmasına ilişkin bir anlaşma da imzalanacak.

Kaynak: IHA

Ziyaretci sayısı: 2023


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


bahri g.kırmaz 2012-11-05 21:15:27
SAYIN BAKANIMIZ ERTUĞRUL GÜNAY I BAŞARILI ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI HAYRANLIKLA İZLİYORUZ. YÖNÜNÜ BULGARİSTAN A ÇEVİRMİŞ OLMASINDAN BİLAHERE MUTLU OLDUK. DUYARLI VE ETKİLİ ÇALIŞMALARINI BURALARDAKİ KÜLTÜR MİRASLARIMIZ VE VAKIF MALLARIMIZ
KONUSUNDA DA İVEDİ OLARAK HASRETLE BEKLEDİĞİMİZİ SAYGILARIMIZLA BELİRTMEK İSTERİZ.

KIRCAALİLİLER DAYANIŞMA VE KÜLTÜR DERNEĞİ
YÖNETİM KURULU ADINA
DERNEK BŞK.BAHRİ GÖNÜLKIRMAZ
fes 2012-11-05 23:47:01
Sayın bakana fena yağ çekiyorsun aga, şaştım doğrusu.

Hayrıkla izlermiş bakanın yapıklarını. Ala, ve fakat, bakanın yaptklarını bi sıralayabilir misin bakalım?

Ve de ivedilikle beklermiş. İnsan "o da ne be!" diyesi geliyor.
Perperek Der ki... 2012-11-05 23:52:02
Antik eserler Türkiye Cumhuriyeti'nin malı olmasına rağmen Ertuğrul Günay'ın esas konusu Bulgaristan'daki Türk kültür varlığı olmalıdır.
Vedat 2012-11-06 00:49:46
DERNEK BASKANI GONULKIRMAZ BEY KIRMIS GECISTIRMIS ORTALIGI. KOMIK DURUMA DUSTUGUNUN FARKINDA MI ACABA. GONULKIRMAZ BEY GEC BU YAGLI HOS AMA BOS LAFLARI. BILEHERE SAYGILAR SEVGILER TEBRIKLIYORUM HEPSINIZI TOPTAN GARDASLARIM BILESINIZ BENDE TEBRIKLEMEK ISTERIM. IS YAPAN OLMASA DA TEBRIKLEYELIM.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-11-06 13:01:23
Vay be?

Bu Aga "Alti gazik Partisinde" deyilmiydi?

Her halde adashim Ibrahim Zübükzade gibi "Ya öbrü KAPI

daha yaliysa" sorusunu sormushtur kendine ,-)

Yakinda "sarmsakchilar Partisnin" bashi'da Ampüllcilere

katilirsa shashmam..
kultur 2012-11-06 14:21:24
SAYIN KULTUR BAKANI VE DİĞER LİDERLER SADECE KIRCALİDE TURK YOK . TURKLUĞUN BÖLGESİ DELİORMAN DIR BENZİN MASRAFI HESABI YAPARKEN DİĞER BÖLGEDEKİ TURKLERİ UNUTUYORSUNUZ
emir 2012-11-06 14:48:12
Turk mu kaldi ki, millet esini cocugunu alip avrupaya kaciyor, donmemek uzere...Eskiden sadece erkekler gidiyordu, simdi ailecek gidiliyor artik...Gecen hafta Mainz'a akraba ziyaretine gittim bir kac gunlugune, bizim koy ve civarindan 12 hane olmuslar, kimi ben gibi yabanciya evlenmek zorunda kalmis, neyse ki ben kicimi istanbula attim cocuklarim gavur olmasin diye...Ama durumuzumuz kotu, Kircaalide insan kalmiyor ve sadece Kircaali degil musluman yasayan her yer bosaliyor, cografya ve istatistik merakimdan nufusu ozellikle takip ediyorum.

http://isr.mh.government.bg/pls/mhrb/f?p=365:112:0::NO::P112_R_TYPE:R

Gorunen koy de kilavuz istemez -Smolyan, Razgrad, Tyrgoviste, Kircalai de dogum oranlari ortada...Durum baya ciddi, dogan cocuk sayisi 1000, olenler 1500...Avrupaya kacanlari da sayarsak her sene 1500-2000 kisi ilimizi terk etmekte. Bilet parasini alan avrupaya kaciyor, koyler bolsadi ilce merkezleri gavurlamis pomaklarla dolusuyor, seneye secimler DPS icin felaket olacak...Artik kim canini nasil kurtarabiliyorsa oyle yapsin...
yf 2012-11-06 16:22:17
katılıyorum desteklıyorum.durum okadar vahimki içler acısı .bende tr deyım ama trde yım dıye ordaki insanları asla unutmam .
geçimini sağlayamadığı için yurtdışına bırdaha donmemek uzere gidiyolar.
bazen sitede yatırım fıkırleri paylaşılıyor ama bu cıddı konuya dernek ler kultur bakanı vejdı bey siyasetçiler ahmet doğan el atmalı
BALGOÇ BULTURK GIBI dernekler önü açık pazarları araştırıp iş konusunun profesyonel işçisini toplayıp bg ye işi öğretecek
ordakı kultur bakAnı ve siyasetçi liderler iş i bulgar hukumetı ıle bağlayıp iş yerlerını faalıyete geçirmeli
yıllardır kalplerimiz dağıldı .ANALARIN CİĞERİ SÖKÜLDÜ HASRETTEN
ali rodoplu 2012-11-07 01:03:05
DEĞERLİ HEMŞEHRİLER NEYİ PAYLAŞAMIYORSUNUZ DA BİR DERNEK BAŞKANINI DUYARLI VE OLMASI GEREKLİ SAYGI ÇERÇEVESİNDE SÖZLERİNDEN DOLAYI BİR GIRCALILIYA YAKIŞMAYACAK SÖZLERLE ELEŞTİRİYORSUNUZ. HİÇ TANIMADIĞINIZ DERNEK BAŞKANINI UYGUNSUZ SÖZLERLE ELEŞTİRMEK SAYGI SINIRLARINI ZORLAMAK NE BİZE NE DAVA VE TÜRKLÜĞÜMÜZE YAKIŞIR. İKİ ÇİFT DÜZGÜN SÖZ SÖLEYENE SAHİP ÇIKALIM Kİ VARSA HATALARINI SÖYLEYELİM AMA SAYGI HİÇBİR ZAMAN UNUTULMAMALI. HEPİMİZ HEMŞEHRİYİZ BİRBİRİMİZLE KENETLİ VE TEKYUMRUK OLURSAK HER ZAMAN DAHA GÜÇLÜ OLURUZ.
K.DELİORMANLI 2012-11-07 01:11:40
ARKADAŞLAR UNUTMAYALIM Kİ BİZ BALKAN MUHACİRLERİ
HEP BİRİZ VE BÜTÜNÜZ.BAKAN BG YE GELİYOR MUTLU OLALIM VE DERTLERİMİZİ AYAĞIMIZA GELMİŞKEN ANLATALIM.MİSAFİRPERVERLİK ÖRNEĞİ GÖSTERELİM HER YERDE DERTLERİMİZİ UYGUN DİLLE ANLATALIM.ANLATALIM Kİ BİZİ DUYSUNLAR İÇİMİZİ DÖKELİM Kİ HEM RAHATLAYALIM HEMDE UMUT EDELİM.
fes 2012-11-07 09:16:45
Arkadaşlar ya sayı saymasını bilmiyorlar ya da şamar yemediler.

Göçmen dernekleri bi el atsın, bulgar ekonomisini düzeltsinmiş. "Lotodan para düşürürsem okullar, köprüler yaptıracağm, fakir fukarayı doyuracağım" diyen adam gibi. Lotodan düşecek paranın okadar çok zannediyor ki adam, her şeyi yapabileceğini zannediyor.

Göçmen dernekleri bi tarafa, Türkiye'nin eti ne budu ne arkadaşlar, hiç bunudüşündünüz mü? Türkiye'de on milyon işşiz var, fakirlik inanılmaz yüksek; bütün bunlar dururken Bulgaristan'ı mı kalkındıracağız?
Perperek Der ki... 2012-11-07 09:42:04
Kelin ilacı olsa kendi başına sürer.
NEŞE 2012-11-07 11:21:59
Sevgili balık halkım .Sayın Naim Suleymanoğlu gibi adamlarımız gelse kimse dikkat çevirmez ama post bıyıklı biri geldiği zaman rekabet başlıyo.
Hayrınamı geliyo sanki kendi cematine fabrika kurma peşinde
Sayın Naim Suleymanoğlu nun ve diğer insanlarımız hayata iken kıymetini bilin aynı sevgiyi onlara gösterin
Önce Can Sonra Canan demişler
Toscali 2012-11-07 11:55:28
Naim süleymanoğlunun sütü bitti kimseye faydası yok diye millet dikkat çevirmiyor.
Neşe senin beğenmediğin pos bıyıklı adamın üyesi olduğu hükümetin verdiğin 3000 tl mağaş olmasa Naim aç kalır haberin yok ...
Naim kendi kendinin kıymetini bilemedi biz mi onun kıymetini bilecez .
Bulgaristanda fabrika kurulunca cemat tekiler mi çalışacak gene senin benim akrabalarımız çalışacak .
Naim de kazandığı paralarla fabrika kursaydı ya onunda kıymetini bilirdik .
fes 2012-11-07 12:56:28
Bir insana hükümet maaş vermez. Hükümet milletin parasını (vergilerle toplanan parasını) adil bir şekilde dağtır. Hükümetlerin kendi parası yoktur, halkın parası vardır.

N. Süleymanoğluna parayı halk vermiştir, hükümet değil.
Toscali 2012-11-07 13:43:08
O zaman ihalelerde usulsuzluk yapıp devletin parasını haksız yere veren eski hükümetlere kızmamak lazım parayı halk vermiş o zaman.
Naim süleymanoğlunun batırdığı paraları bilen hangi halk ona maaş verir . Açlıktan ölse kuruş vermez tabi bizim macırlar hariç. Halk ona seçimlerde oy vermedi ki parasını versin .
fes 2012-11-07 14:33:01
Halk seçimlerde oy verdiklerine parasını vermiyor, parasını adil bir şekilde idare etme hakkını veriyor, yani "sana güvendim, paramı çarçur etme" diyor.

Yolsuzluklara gelince, işbaşındaki hükümet hükümetin devrinde ihalelerde yolsuzluk eski hükümetler zamanından çok daha fazla; ama o başka mesele. Seni gibi "hükümet ona buna para veriyor" diye düşünenler oldukça yolsuzluklar bitmez srgit devam eder.

N.Süleymanoğu'luna verilen para büyük sporcumuzun hızmetleri karşılığıdır ve hükümet bu parayı tahsis etmekle doğru yapmıştır.

Benim düşüncem bu.
HASAN 2012-11-07 15:04:23
Naim Tr ye hiçbirşey mi vermedi? Kaç defa şampiyon yaptı, madalyaları aldı, şimdi alsalara o madalyaları, Hemşehrimizin özel hayatı bizi ilgilendirmez, biz kendisiyle gurur duyuyoruz, kendisini çok seviyoruz,
Avrupa. 2012-11-07 15:51:58
Túrkiyede Toplam 75 milyon kisiden 8.5 miliyonu issiz yaani 8-9%ABD Hariç Avrupada ortalama issiz sayisi 18-20% Bulgaristanda%.330- 40Milyonda sadece Kyaat uzerinde olma sartiyle halkin 100de50%,ni kenara koy e 13 14% aslinda 100-55i issizdir ya osenin koca akilli kafanla bir hesap yapiver bakalim kim nedir bu gun Fransa nin baskani Rolan Bugúnkú Avrupanin dústúgú Dar bogazdan çikilmasi için Paranin gúcúnú Asya úlkelerinde ariyor bir bakiniz Nerde Avrupaaa nerde Asya Túrkiye Çin halk cumhuriyetinden sonra ikinci ekonomik gúç halindedir bunu bizler degil Milletler arasi istatistikler sóyler bunu yalan diyenler ya matematigi zayif olanlar yada gózúnde siyah gózluk bulunduranlar sóyler Fes sende belliki Kiliçlaroglunun çópçatanlarindan birisin biz çok iyi bilirizki Dúnyaanin heryerinde Ihtidarla Mualifet karsi karsiyadir ama Dogrunun karsisinda susmasini bilmiyenede gúnúmuzde Romantik olarak DELI degilde RUH HASTASI denir.Bakiniz akil Beyazda degil Sadece yaani Esmerdede varmisABD,nin Eski Baskani Obama esmer ama kalbi beyaz Romniyy,den daha akilli çikti ABD,nin iknci defa baskanlik servetini kazandi Túrkiyedede Beyaz K.Kiliçlaaroglunun Karsisindaki biraz esmer diyelim.R.T.Erdoganda Túrkiyenin úçúncú mandat BasBakanidir demek genel olarak milletin bagrina basmis ve Oylarina galip olmus biri sayilir.
Avrupa. 2012-11-07 15:58:50
Ózúr dilerim KUSURA BAKMAYIN Bulgaristandahufuz olarak yaani 7.330-340 diyecektim
fes 2012-11-07 17:47:22
Türkiye Çinden sonra en büyük ekonomi değildir. Nereden çıkardın? En büyük ekonomi Abd, ardından Çin, Japonya, Almanya, Fransa ve 18'ciye geldiğimizde Türkiye'yi görüyoruz.

Türkiye'nin 2011senesi milli geliri 772 milyar dolar olarak gerçekleşmiştir. Fransa'nın 2500 dolardır. Aradaki farkı sen karşılaştır artık.

Avrupa ekonomilerinin kişibaşı gelirleri çok yüksek, fakat büyüme sorunları vardır. Bir de finansal krizle boğuşuyorlar; özellikle akdeniz ülkeleri.

Türkiye balkanlar ve ortadoğu bölgesinin en büyü ekonomisidir, ancak türk insanının geliri yunanlların gerisindedir. Milli gelirin büyüklüğü ile kişibaşına düşen geliri birbirine karıştırmayın, milli geliri nüfusa oranlayın, her şey ortaya çıkacak.
emir 2012-11-07 18:50:50
Konya ovasi kadar 16 milyonluk Hollanda bile Turkiye'den fazla milli gelire sahiptir...
Neşe 2012-11-07 19:06:07
2023 Yılını umutla bekliyoruz bakalım neler değişecek.Hepimiz için ıyı olsun turk musluman halk artık iyi günler görsün .herkez gibi normal hayatı olun .üzüntü gurbet yüzü görmesin
fes 2012-11-08 09:20:56
Ekonomik büyüklükler, gelir durumları v.s. konuları öğrenmek günümüzde çok kolay; herkesin elinin altında internet var. Basit bir sorgulamayla her şey öğrenilebilir.

O kadar bilgi elimizin altındayken saçmalamanın ne lüzumu var. Bak, karşılaştır ve sonuca ulaş. Bu kadar kolay.