Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7182 Lv.
GBP GBP 2.2751 Lv.
TRL TRL 0.3194 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Mart 2019
HABERLER » Kırcaali
Hak ve Özgürlükler Hareketi’ni kapatma girişimi

Hak ve Özgürlükler Hareketi’ni kapatma girişimi

08 Kasım 2012

Bulgaristan'da aşırı sağ parti Ataka, parlamento üyeleri arasında, Anayasa Mahkemesi'nin Hak ve Özgürlükler Partisi'ni kapatması için imza kampanyası başlattı.

İmza kampanyasının sebebi ise Hak ve Özgürlükler Partisi lideri Ahmet Doğan'ın Balkan Savaşları'nı 1980'lerin sonunda Komünist Parti tarafından Türklere uygulanan asimilasyon sürecine benzetmesi.

Ataka lideri Volen Siderov, ülke basınını Hak ve Özgürlükler Partisi açıklamalarını boykot etmeye de çağırdı.

Ataka lideri, Ahmet Doğan'ın açıklamalarının Osmanlı Devleti ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bakış açılarını yansıttığını belirterek bunun tartışmasız biçimde Yeni Osmanlıcı bir yaklaşım olduğunu söyledi.

Bulgaristan, Sırbistan, Yunanistan ve Karadağ, Balkan Savaşları'nda Osmanlı Devleti'nden ayrılarak bağımsızlıklarını kazanmışlardı.

Kaynak:

Ziyaretci sayısı: 2374


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


perperek 2012-11-08 12:20:15
fuck u siderov
gurbetchi 2012-11-08 13:09:55
imaz toplarken turkler uyuyurdu shimdi de uyumaya devam etsinler
Perperek Der ki... 2012-11-08 14:47:36
Kimse hiçbir şey kapatamaz...
Durmuş Arda 2012-11-08 15:08:19
"Bulgaristan, Sırbistan, Yunanistan ve Karadağ, Balkan Savaşları'nda Osmanlı Devleti'nden ayrılarak bağımsızlıklarını kazanmışlardı."
Tarih bilginize hayran kaldım...
GOZLEMCI 2012-11-08 15:17:38
SECIMLER YAKLASIRKEN,UYDURMASIYON(DANISIKLI DOVUS)PARA KARSILIGI DPS,ye OY AVICILIGI YAPIYORLAR,KANDIRMACA.
Arda boylu. 2012-11-08 16:30:32
Gózlemcinin gózleri kóór kulaklari sagir Biz Rodop Kircaalili Túrkler bagir bagir bagiriyoruz Kosuuun hey túrk halki sizi kursum eritmeye çagiriyoruuuzzz.Para için Millet irf ve agdet nagmus Kúltúr defne ve dernek satilmaaz o kótú bu iyi konusmalardan vaz geçeliimmmm kardesiiim zaman birlik ve gúcúmúze baglidirrrr Karaoglan bu Dúnyagdan gittiyse Karacaoglan bizimle demis dostumuz N.Hikmet.yeter artik 100 yillarca sinsi tilkilerden korktugumuz Obelliki bize burada ayrimcilik artiyor onlaar her zaman bizi korkutmaya çalisiliyor bakiiniz 100 yillar geçti basimizdan Yilanlar her an bizi yutmaya çalisiyoor neden susuyoruz daha 100yillarami katlanalim bumu su bizim Demokrasimiiiz yaani buymus bize yapilan Tolerans.Tutdurmuslar Delov Ta Delolv Delov neymis onlar için Tarihi yalancilik Bulgar ordusu degilde bir cagsuz, haytut çeteci dúzmece,sahte bir general ya bizim için o bir Irz dúsmaani yirtici çakaldan baska birsecik degil O ólmús artik onun bize ne ólúsú lyaziiiim nede dirisi.Neden Bulgarlar bize her zaman onu dayatiyorlar neden Kúrúmús yaramiza Tuz sihir tepiyorlar birakin artiiik ya kapansin o bólúm O zamanlar Bulgar ordusu yoktu Yalniz (OPILCHENSKI ICHETNICHESKI DRUJINKI)adinda Bulgar çeteleri vardi Savasan taraf Búyúk Rus Çarlik ordusu ve Búyúk Túrk Sultanligina bagli Osmanli ordulari,
ANTİKOMUNİS 2012-11-08 22:59:17
ATAKAnın ve SİDEROFun o partiyi kapatmaya gücü yetmez A.DOĞAN belki mecliste olmuyabilir ama HÖH orada olacak.Seçimler yaklaştıkça yalandan tarih yazmaya falan başladılar düne kadar tarihçi-yazarları yoktu zaten geçmişte tarihleri varmıki?Osmanlı tarihini onlara yazan K.İREÇEK duyan adamda zanedecek OSMANLIya karşı mücadele vemişler özgürlüklerini kazanmışlar ve daha neler bir zafer varsa ki var oda RUSLARın. OY peşinde olanlar daha neler icat edecek ama bu olup bitenler sadece bir SENARYO
TOSÇALI 2012-11-08 23:32:27
Siderov ,Akıllı ol o dili koparırlar koçum...
Zaman birlik zamanıdır.Zaman güçlünün zamanıdır.Ey Bulgaristan Türkü...Titreyin ve kendinize dönün.
osman 2012-11-09 19:58:52
bildiginiz gibi son gunlerde turkiye ve hak ve ozgurluk partisine karsi yalan yanilis haberlerin paylasma sitelerinde cikan asiri milliyetci yorumlarina bazi karsiliklar yaziyordum ama ne yazik yazamaz oldum.yazilarima bir kac sitede yasak koyuldu ,sebebi-bazi tarihi gercekleri yorumlamak, zaten dier turk yorumcular da gormuyorum.demek istedigim yazilarimiza sanzur uygulaniyor. bizlere karsi bu psiholojik baskilar etnik temizligin bir parcasi degil mi?
x 2012-11-09 20:21:53
antikomunist-son zamanlarda diger sitelerde seni de gormuyorum ,yoksa sana da mi yasak koydular?
hoca 2012-11-10 00:16:28
Siderov denilen aptal neyine güveniyor? Zannediyorum başına neler gelebileceğinin farkında değil. Bulgaristandaki türkler savunmasız değil, sene de 1984 değil. Kendi ifadesine göre bulgar unsuru giderek azalıyor, müslümanlar artışta. İnşallah ömrüm vefa eder de Bulgaristanin demografik dağılımını 25-30 sene görürüm. Bularistan türkleri türklüğünden taviz vermedikleri sürece kimse bir şey yapamaz. Yaşasın Dünya TÜRKLÜĞÜ.
Perperek Der ki... 2012-11-10 07:38:00
Sen herhalde Türkler'in demografik durumunu çok parlak zannediyorsun oysa ki en kötü durumda biziz.
fes 2012-11-10 09:14:54
Onlarca genç kır yaşna merdiven dayamış, evlenemiyor. Durum çok vahim. Sadece ekonomik yetersizlikden değil, ruhsal çöküntü de var.

Bir aile gurup hayatın zorluklarıyla ortaklaşa mücadele etme anlayışı yok olmuş. Oysa dedelerimiz çok daha kötü zamanlarda, dağa köylerinde hayatı yeşertmeyi bilmişlerdi.

Dedemler mesela 1920- 30 yıllarında çocukluklarını yaşamşlar. İkinci dünya harbi esnasında fakirlik, açlık var diye evlenmemezlik etmemişler; soy zinciri kopmamış.

Sadece bizim ailemiz mi, bütün aileler böyle. Allah onlardan razı olsun.
Tarafsız 2012-11-10 11:22:30
aferim fes, kırk yıl başında dogmalarından sıyrılıp doğru düzgün bir konuya parmak bastın, haklısın, bizim taraf evde kalmış gençlerden geçilmiyor, bunların %90 erkekler. malesef bölgemizdeki genç erkeklere kız yok oysa razgrad ve rusçuk bölgesinde durum tam tersi ordaki Türk kızları evlenecek erkek bulamıyorlar. şimdi bizim müzekki ahmet beyle mecbure efraimova'ya çok büyük iş düşüyor, bekarlarımızı buluşturma turları düzenleyebilirler ve çok hayırlı bir iş yapmış olurlar. isteyen iç güveysi gider kuzeye, isteyen gelin gelir bizim tarafa...
HASAN 2012-11-10 12:40:05
Tarafsız saolası ben gidiyorum kuzeye kız aramaya, hiç olmadı Ukraynaya veya Rusyaya gidip kız alıp evlenir insan, bu dünyadan bekar gitmektense, enazından bu dünyada bir meyvesi olur(
x 2012-11-10 16:23:54
antikomunist -benim isimlerim fazla ama hepsini yasakladilar.
fes 2012-11-10 22:30:51
Dogma kavramını belli ki anlayamamışın. Bir insan bazen dogmatik bazen de doğru görüşleri savunuyor olamaz; ya dogmatiktir ya da değildir, ortası veya karışığı olamaz.
Er 2012-11-11 00:05:10
Varnali arkadasda politika yerine PolEtika yaziyordu. Malasef kelimelerin terminolojideki anlamini bile bilmeyen insanlar kendilerini tartisabilecek seviyede fikir ileri surecek seviyede goruyorlar. Bir kitabin bir sayfasinin birkac satrini okuyan kendini yeterli goruyor :)

Metafizik Bilimle ilgilendigim icin bu terime yabanci degilim.

Dogma: Arkadaki düşünceyi araştırmadan,kesin kanıt ve senet gibi kabul edilen düşüncelerdir.

Dogmacılık;tartışmasız,baskıyla zorla düşünceyi kabul ettirmektir.

Dogmatizm;otoriteler tarafından zorla düşüncelerin ve kuralların kabul ettirilmesinin felsefedeki adıdır.
fes 2012-11-11 10:34:33
Dogmatik görüşlü insanların, iktidarı ele geçirdiklerinde bir ülkeyi nasıl zülümhaneye çevirdiklerini görmek için Türkiye'nin son on yılına bakmak kafidir.

Nazi almanyası ve Stalin rusyaında olduğu gibi yargı sistemi siyasallaşır ve yüzlerce masum insan düzmece iddanamelerle zindanlara tıkılır;ifade özgürlüğü, mualif gazetecilerin sudan sebeplerle hapse atılmasıyla yerle bir edilir.

Dogma deyip de geçmeyelim, dogma iktidar olduğunda neler olduğunu Silivri zındanına bakarak gayet açık anlayabiliriz.
rE 2012-11-11 16:34:19
fes tayyipmi yaptu bunlari? Kim yapti aciklarmisin?
fes 2012-11-11 19:05:10
Hepsi var hepsi, yabancı gücün yönetiminde boğazlarına kadar suça battılar.
rE 2012-11-11 19:17:14
eee ne yapacakmis tayyip . Osmanliyimi canlandiracakmis :)) ama sinepeleri iyi kandirmis inandirmis.
DA 2012-11-12 11:36:37
Fotograftaki bu adam cok dertli gozukuyor.Derdi cok buyuk herhalde.
Perperek Der ki... 2012-11-12 23:21:34
Fotografını ne yapacaksınız ki gerçeği tam bir sünepedir aynen bizim sünepeler gibi mesela Vejdi tam bir salaktır bu da onun gibi.
da 2012-11-13 08:51:42
Fotografa bakarsan bu adam hic halk turkusu soyledigini sanmiyorum, daha cok RAK muzigi yapiyor galiba
gozlemci 2012-11-17 20:00:22
fes biri seni yorumundan dolayi ogvmus,bende seni taktir etcektim,asagdaki yorumunu gorunce vaz gectim,ulan fes,inadina mi yapiyorsun,hadi bulgaristanda dps yonetimindeki hirsizlara,ugrsuzlara yalakalik yapiyorsun(sen hangi millettensin?,bulgaristan disinda hangi ulkeye hizmet(ajanlik)yapiyorsun!,Turkiye,dunyada kiriz olmasina raamen,son on yilda ekonomisini,duzlere cikarmis ,buyurken(buyuk devletler bunu soylerken),sen Yurkiye,hukumetine de iftiralar atiyorsun! sana adam denmez,sana ancak hainlere yalakalik yapanlarin,bas yalakasi denir.