Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
Eski Rahip Müslümanlığı kabul etti

Eski Rahip Müslümanlığı kabul etti

03 Aralık 2012

Atanas Mihaylov, Sofya ”Sveti İvan Rilski” Ruhban Okulu’ndan mezun olunca eğitimine devam ettiği Sofya Üniversitesi’nin İlahiyat Fakültesine dönüştürülen “Sveti Kliment Ohridski İlahiyat Akademisi’nde iki yıl okuyunca özel sebeplerden dolayı akademiden ayrılıyor ve Sofya’da papaz olarak göreve başlıyor.

Birkaç yıl rahiplikten sonra kilise encümenliği yapıyor. Daha sonra ruhani işleri bırakıyor ve başka işler yapmaya başlıyor. O, bugünkü Plovdiv Mitropoliti Nikolay ile aynı sınıfta okumuştur. Atanas Mihaylov, bilgi ve hakikatı arayan biri olarak kendini tanımlıyor ve bu arayış onu İslam dinini kabul etmesi gerektiği kanaatini benimsetmeye zorluyor.

Böylece 27 Kasım 2012 tarihinde ikindi namazı sonrası Sofya’daki Banyabaşı Camii’de Atanas Mihaylov, Kelime-i Şehadet getirdi ve Allah’ın kulu anlamına gelen Abdullah adını seçti. Bu olay Müslüman cemaatini çok heyecanlandırdı ve hepsi yeni mümin kardeşini tebrik ederek açık kucakla kendi aralarına kabul ettiler.

Sofya Bölge Müftüsü Mustafa İzbiştali, bizzat Abdullah’a İslam’ı kabulüne dair tasdikname sundu.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2674


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2012-12-03 20:42:13
Abooo "beni" haber yapmışlar...
ilginç. 2012-12-03 20:43:24
Müslüman olan adama tasdikname verildiğini ilk defa görüyorum. Bize verilmedi o belge şimdi bizim Müslümanlık geçersiz mi oluyor?
Perperek Der ki... 2012-12-03 21:06:37
Şimdi bu adam bu tasdikname ile gidip ismini değiştirecek ve "poturçise" olacak...
HABERTURK 2012-12-03 21:43:29
Sayin diyeceginiz veya Sayin demeye hak eden ögrenmeniz gereken kisiler varken ,siz onlara demezsin böyle bir sacmalik insanina Sayin Mihaylov diye yazi atmaniz ayiplanircasina ilginc ve kiniyoruz bu tur davranislarinizi ve yazilariniz ,dayma taraf tutan ve kendi cikarlarinizi dushunen oldugunuz icin sizi kiniyoruz..
Kandiralı 2012-12-03 21:48:57
Ben de sana kına yakıyorum.
keko 2012-12-03 22:44:53
nerden belli adamin gercekten musluman oldugu? belkide ajandir ve muslumanlarin aralarina sizip dusuncelerini aktarmaktir amaci....bundan kim emin olabilir? aa?
HASAN 2012-12-03 23:03:11
Mademki müslüman olmuş,bundan böyle Allah yolunu açık etsin ve aramıza katıldığı için kendisini tebrik ediyorum,doğru yolu bulmuş, darısı müslümanım deyipte müslümanlıkla alakası olmayanların başına, inşallah onlarda doğru yolu bulurlar
Perperek Der ki... 2012-12-03 23:21:36
Müslüman olmuş da iyi poh yemiş, şimdi piliyi de kısaltmak icap edecek, ama en iyisi mi eski usül ustura ile... olduda bitti maşallah...
Hoca 2012-12-03 23:56:34
Papazlar kesik değil ya, ne haddi ile karışıyor bu işlere. Nasıl olsa kendilerinden(HRİSTİYANLIKTAN) çıkmış adam usturayla mı, çakıyla mı, törpüyle mi sana ne PAPAZ. SİZİNKİLER NASIL OLSA SÜLÜK.
Perperek Der ki... 2012-12-04 00:00:39
Al bi biyinsiz daha...
Filibeli 2012-12-04 08:17:05
Perperek bakıyorum da piliyi kisaltacagi icin uzuluyorsun , eski hali daha cok mu hosuna gidiyordu. Sana gerci eski hali de az gelir ama neyse ufak mufak idare edersin artik.
Perperek Der ki... 2012-12-04 09:40:04
Eski halini sana sormak gerek...
kircaali. 2012-12-04 16:42:58
Perperek( Papazi) Der ki ye Zamanlar Totaliter rejim zamaani degildir kim nasil isterse kendini óyle tespiit eder kimisi Múslúmaanligi terciih eder Múslúmanligi kabuullenir Kimisi ise Kircaalinin Gledka semtindeki Papaz Bekir Sarinin ismini Boyan Sariev lakabiyla degistirib Múslúmaanliktan Hristiyanliga dóner ama bu adam Múslúmaan Baba tarafindan zamaaninda Súnnet ettirilmis ya kilifi kesilmi bir daha yerine gelmeez onasil Milisten Papaza dónúsebilmiistir iste óylesine Eski Rahibin de múslúmaan olmasi iste o okardesimizin kendi tercihidir buna hiçbir kimse su veya budur kelimesini kullanma hakkina sahip degildir gereken Hastahaneye múracat eder Sunnette olunur yasli birinin súnnet olmasinda bir maksuuru yoktur bakiniz dostum simdi Demokrasi,de yasiyoruz sira sana gelmis bu isin degerini kullanmanda yarar vardir bugun AB,ulkelerinde onbinlerce histiyaan erkek ve kadinlar Múslçumaanligi kabullenmis durumdalar haberin olsun. dostum yaani bir hristiyaan dostumuz daha bizimle kardes olmus ne mutlu bize Yúce Allah ondan raazi olsun Amiin.
Perperek Der ki... 2012-12-04 18:33:29
Dengesiz bırçedim (çuk diye oturdu dimi?), bi espri yaptık üstüne mıçtınız, bu kadar da mı espri özürlüsünüz be bilader?
abdullah 2012-12-04 18:41:35
apo aramıza hoş geldin beni mahçup etme seninle tanışacağım günü iple çekiyom geçte olsa özüne dönmüşsün
yaz 2012-12-04 23:03:49
haberturk arkadasin yazmak istedi sey anlasilmiyo turkcesi bozuk oldundan dolayi heralde.
fes 2012-12-05 07:50:52
Şaşkın birinin müslüman olması niye önemli bir olay olsun ki? Dünyada öyle şaşkınlar hep vardır, bazıları da müslümanlıktan hrstiyanlığa geçer, hep olur bunlar.

Şaşkn başka bir de, geçen gün parti kurdu. Daha dorusu parti kurduttular. Adını merak ederseniz, Korman'dır adı. Sırtına bir misyon yüklediler, türkleri parçalayıp bölme misyonu. Omuzları bu yükü kaldırablecek mi, göreceğiz.
SARP 2012-12-05 21:17:50
KEŞKE HERKEZ KORMAN GİBİ OLSA FES KARDEŞİM TANIMADAN, BİLMEDEN YORUM YAPMA
SUNETCI 2012-12-07 14:18:23
p.papazi, fasli fes,muslumanligi secmis olan sn.Rahibi takip edipte musluman olursaniz eger,sunnetinizi bedava yaparim,haberiniz ola.
Perperek Der ki... 2012-12-07 15:35:10
Sen git biraz Türkçe öğren de gel...