Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7473 Lv.
GBP GBP 2.1232 Lv.
TRL TRL 0.3187 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Eylül 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH Kırcaali İl Teşkilatı Başkanı Bahri Ömer: “Kasim Dal, Boyko Borisov’un av köpeği oldu”

HÖH Kırcaali İl Teşkilatı Başkanı Bahri Ömer: “Kasim Dal, Boyko Borisov’un av köpeği oldu”

05 Aralık 2012

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Kırcaali İl Teşkilatı Başkanı Bahri Ömer, geçen cumartesi günü kurulan Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (NPSD/HŞHP) hakkında şöyle konuştu: “Kasim Dal ve Korman İsmailov’un siyasi oluşumu eski gizli istihbarat servisi Devlet Güvenliği’nin (DS) HÖH partisini zayıflatmak için sıradaki çabasıdır. Bu tür denemeleri daha HÖH partisinin ilk kurulduğu zamanlarda gördük. HÖH’nin kurulmasından hemen sonra eski DS ajanı Nedim Gençev siyasi parti kurdu. Daha sonra Mehmed Hoca bize karşı çıktı. Bundan iki yıl sonra Güner Tahir, HÖH partisinden ayrıldı. O da Kasim Dal gibi HÖH Genel Başkan Yardımcısı görevindeydi. Başka bir eski DS ajanı Osman Oktay da bize karşı hareket etti. HÖH partisini bölmek için daha başka çarelere başvurulacak, fakat onlar da başarısız olacak. Kasim Dal, Boyko Borisov’un av köpeğine dönüştü. O, bizim seçmenlerimize yaklaşıp oylarını kazanmayı hedefliyor, fakat bunu yapamayacak”

Kaynak: Kaynak: http://www.kardjali.bgvesti.net/

Ziyaretci sayısı: 2614


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


gözlemci 2012-12-05 15:15:57
bahri ömer, rekabetten kormayın, hem söyle o önderine Türkçe öğrensin, çok ayıp oluyo bak.
Volkn 2012-12-05 19:22:21
Bahri sende jivkof un ahmetin sadık köpeği oluyosun senin söylediğin mahkemelik bir durum
boris dediğin kişi turklere saygı duyuyor.jivkof , ahmet gibi halkına zülüm etmedi
ŞAKİR 2012-12-05 20:32:08
oh ne güzel ajanlar teker teker ayrılıp gidiyo yaw bu partide adam gibi adam adamın dibi yokmu? allah allah komunist çakallarından ve ajanlardan kurulu parti tepesinde JİVKOVun kuklası vatandaşın dediği gibi adı türk ama türkçe bilmiyo yaw bu partinin suyu çıkmıştır hala zavallı milletten oy istiyorla ama onlarada müstahak tamam bir hata yapıp oy verdiniz ikinciye neden üçüncüye dördüncüye neden? bunların çoğu arsız uğursuz hırsız tayfası ÖNEMLE TÜRKLERE DUYURULUR.
BOYKONUN KÖPEĞİ OLMAK AYRICALIKTIR yıllar önce milletin anasını ağlatan tayfa bir araya gelip parti kurmuşlar gerçi partinin kurucularından birisi JİVKOV başınaAHMET denen ajanı dikmişler tayfasıda şimdi seçimler yaklaşınca MEKKE dilencileri gibi oy peşinde, kurulan parti her kısıma hitap ediyo kucaklıyo bence gelecekte iş yapar oyum yenilikçilere kısmet olursa ilk defa bulgar tarihinde oy kullanacağım ajanlara geçit yok yaşasın yenilikçiler, hırsızlar,ajanlar,çakallar v.s yargı önüne AHMETin yan sanayileri kendinize gelin çeki düzen verin bir gün o halk tokadı basar kaçacak delik bulamazsınız o günde yakındır ; belki bu gün belki yarın belkide yarındanda yakın
Perperek Der ki... 2012-12-05 22:13:10
Hürriyet ve Şerefi kendi değeri sayan birilerin takipçileri ilaveten Bayko'nun köpeği olmayı ayrıcalık sayarlar.

Mağdem ki sürüsü Bayko'nun iti olmak ister gitsin onun kapısında ekmek dilensin, burada el itine ekmek yok.
fes 2012-12-05 22:58:06
Jivkov'un ajanı suçlamasını önüne geldiğini yapanlar Boyko'nun önünde kuyruk salllamaktan utanç duymuyorlar. Kasım Dal ve Korman Morman hainleşmişlerdir. Çok yazık.
Kirkovolu eskiden 2012-12-05 22:59:34
ŞAKİR,bravo sana gercekleri yazmagan bazilarin yine perperek papazinin bile agrina gitmis..
Ya zaten biz destegimizi tamamen Boykonun parti kurdugu gun kaldirdik destegimizi kendi halkina zarar veren insanlar ve belediye baskanlari ve yalakalarindan..
Tam Gaz ileri benim TURK halkmim ,gelecek secimlerde seciminiz ya Kasim Dal yada kanunlari uygulayan hirsizlarin hakkindan gelen Boykoya gelsin oylariniz..Iyi bir gelecek icin esitlik icin siz ve cocuklarinz issiz kalmamasi icin seciminizi son secimlerde yaptiginiz gibi yine oylariniz size zarar verenlere asla vermeyin.Son secimlerde balotajlarlan kazandilar bu gelecek secimlerde ise tamamen yok olup gitmelidirler bu hainler..
NESE gürses 2012-12-05 23:27:11
30 YIL ÖNCE FAİLİ MEÇHUL KAYBOLMA.KOMŞULARIN
KOCALARI BIR GECEDE YOK OLDU BEN BUNA ÇOK RAZDTLADIM ASLA BIR HABER İPUCU GELMEDİ SIR OLDuLAR
Tezgahmış halk kendi kendine gelin guvey olmuş
belki şartlar oyle gerektırıyordu ama bukadarda aile kayıplarıyla can kayıplarıyla sonuçlanması gerekmıyordu
Perperek Der ki... 2012-12-06 00:06:18
Yahu siz değilmiydiniz Cumhurbaşkanı seçiminde Türk adaya oy verin diye şimdi ne oldu da Türk adaydan vaz geçtiniz de Bayko'ya oy veririz diyorsunuz?

Bu dünyaya budala gelmişsiniz budala gideceksiniz.
gözlemci 2012-12-06 00:23:56
esas boyko'nun kopayı olmak nedir biliyormusunuz arkadaşlar? Türk ve Türk partisinin başında olupta Türkçe bilmemek ve konuşmamak. sadece boyko'nun değil bütün bulgarların iti olmaktır.
ayrıca silah zoruyla verilen bulgar adlarının geçersiz sayılması için bg meclisine oneride bulunmamakta bulgarların kopaylığını yapmaktır.

fes, söylediklerime diyecek sozün va mı?
gözlemci 2012-12-06 00:29:02
perperek, merak etme iki tane Türk partisi varken Türklerden boyko'ya oy çımaz. vecdi sayesinde sadece gızılbaş köylerinden oy çıkar boyko'ya.
Perperek Der ki... 2012-12-06 00:48:09
İki Türk partisi olmaz olamaz şimdiye kadar olmadığı gibi şimdiden sonra da olmaz.
Perperek Der ki... 2012-12-06 00:52:52
Kasım Dal'ın Kırcaali'deki adamının IQ seviyesi ellere şenlik. Siyaset zekâ ister Kasım ve Boyko aynı seviyededir biri yaptıysa ben de yaparım diye düşünüyor diğeri fakat kazın ayağı öyle değildir.
Hopsaaan 2012-12-06 01:03:24
Kircalide Kasim Dalin adamindan bahsetmis Perperek papazi ,
o yazinlan toaletimizi getirme bizim burda arkadaslarlan icki masasindayiz zaten..
Ya Kircalide nereye baksan bizi görceksin ya Kasim Dal in adamlarini yada Boykoyun adamlarin uyanik artik o derin uykunuzdan...
Kasim Dal in Adami bir degil Kircalide su an binlerce onlar papaz efendi .sizin petarcho papaziniz bile teklifte bulundu ama satiliklarin yeri olmadigi icin red cevabini aldi..
gözlemci 2012-12-06 01:09:34
perperek, skat tv den al haberi ''uçrediha DPS2''

http://www.skat.bg/news.php?action=7&newsID=19470

k. dal'ın kırcaali'deki adamına gelince, sevdim ben o çocuğu, hiç olmazsa Türkçe konuşmaya gayret ediyo ''çe ben'' falan desede iyi çocuğa benziyo.
fes 2012-12-06 08:01:39
Çe ben dese de, iyi çocuğa benziyormuş. İyi mi? Şaka gibi bir şey. Doğan'ın türkçe bilmemesini eleştiriken,"çe ben..." diye cümle kuran birini mazur gösteriyor.

En azından gayret edermiş. Ona gayret etmek denmez birader, ıkınmak denir. Gayret eden adam bol bol türkçe metinler okur, türkçesini düzeltir.

Ha Ahmet Doğan da gayret etmiyor, ama o başka mesele. Biz aslında onun eleştirisini daha evel yapmıştık, türk partisinin başndaki adamın türkçe bilmemesinin iyi olmadığını söylemiştik. Ahmet Doğan'ın her yaptığını onayladığımız falan yok. Destek veriyorsak başka gereekçelerdendir.
gurses 2012-12-06 08:20:37
destekli köstek


DESTEK VERMELERİNİN GEREKÇELERİ100 kişi zengin oldu 100 bin kişi telef oldu .inek gibi sağmak için destek vermşler.basamak gibi sırtına pinmek için
jivkof gelse para vercem dese fes gibileri desteğin kralını verir,
al desteğini git
Er 2012-12-06 08:30:27
ce ben diyen kisi o kadar cok sorunlardan bahsetmiski hepsini HOH e yamamak istiyor.

ce ben konusurken "tutunu zaten" dedigi yerde kesinti yapilmis. Tutunu gerp politikasi bu hale getirdigi icin adam agzindan laf kacirmis ama cekim yapan kisi isine gelmdeigi taraflari kesmis.
gözlemci 2012-12-06 09:05:00
''fes 2012-12-06 08:01:39
Destek veriyorsak başka gereekçelerdendir.''

senin o başka gerekçelerinin ne olduğunu tahmin edebiliyorum salak herif, onun katıksız bir Türk karşıtı ateist olmasından, bayram ve cuma namazlarına gitmemesinden dolayı dimi?

kullandığın jargon tokat tunceli jargonu!
Perperek Der ki... 2012-12-06 09:05:38
k. dal'ın kırcaali'deki adamına gelince, sevdim ben o çocuğu, hiç olmazsa Türkçe konuşmaya gayret ediyo ''çe ben'' falan desede iyi çocuğa benziyo.
________________________________

Senin iyi çocuk dediklerine ben kazma-dallama-öküz diyorum, Türkiye'de bunlar "büfeci" İslamı getirdi, Aleko ise Bay Ganyo demiş.
gözlemci 2012-12-06 09:11:36
bi tarafta Türkçe konuşmaya gayret edenler var bir tarafta asla Türkçe konuşmayanlar var. kusura bakma arkadaş ben her zaman çekinmeden Türkçe konuşanın yanında olurum, işte okadar.
Perperek Der ki... 2012-12-06 09:28:00
Çaba göstermek güzel bir şeydir ama müşterisini restoranında bile tutamayan sümüklünün birini Türkçe konuşmaya çabalıyor diye Ahmet Doğan ile kıyaslamaya kalkman yerinde olmamıştır, yahu o kadar Türkçe Kapıkule yakınındaki Bulgar esnafı da konuşur hatta kendisinden daha fazla çaba gösterir.

Beğensek ya da beğenmesek ki şahsen ben de beğenmiyorum Ahmet Doğan Bulgaristan'ın gelmiş geçmiş en büyük siyasetçilerindendir.
gözlemci 2012-12-06 09:43:23
bak çok iyi yere deyindin, kapıkule'nin bulgar tarafındaki bulgar esnaflar benim de dikatimi çektiler, 18-20 yaşındaki bulgar kızları şakır şakır Türkçe konuşuyorlar 5-10 şumenska kamenitsa daha fazla satmak için.... oysa bizim Türklerin başındaki muhterem????

buyük siyastçtçi ile toplum mühendisliği ürününü birbirine karıştırmayalım, ben gözümle gordüğüme kulağımla duyduğuma inanırım!
Perperek Der ki... 2012-12-06 10:11:13
Büyük siyasetçi devrimci siyasetçi anlamında değildir.
gürses 2012-12-06 10:18:06
arkadaslar bizim dedelerimiz cami yolundaydı.maneviyat kötü bişey değili.
içki kumarın girdiği yere şeytan girer .farkındaysanız içki sigara sadece. içki uretıcısı ve sigara tuccarları için kurulan bır sistem .cebinizdeki parayı çekiyor.özgürlük ise yalnızlaştırmak
Herkez bilir bizler islama en son gecen boylarız oguz hun peçenek bunlar en son ıslama geçtı o yuzden araplardan farklımız sevgi dolu hoşgoru dürüst içten insanlarız
zaten istesekte araplaşamayız
ama maneviyat bizi ayakta tutar
oyle ornekler olalımkı herkez bıze gıpta ile baksın
ersin 2012-12-06 10:25:36
Bahri Ömer komik adam gerçekten.
Kasım Dal ve partisi gereklidir gereksizdir orası ayrı bir konu ama ifade tarzı çok yanlış, çok çirkin.
Bu seneki 19 Mayıs şenliklerinde de kürsüde Bursa'dan gelenhatırlı misafirlere de hitap tarzı amcasının oğlu ile konuşur gibiydi zaten.
Bir insan önce kendine bakıp sonra konuşmalı. Kullanmış olduğu sıfatlara Kırcaali bölgesinde en fazla uyan kişi kendisidir belki her anlamda...
Adama sorarlar, sen 20 küsür senedir neyin köpekliğini yapıyorsun diye? Hizmet aşkı ile yanıp tutuştuğun için mi senden başkası seçilemiyor bulunduğun makamlara?
Geçin bunları. Kendi içinizde değişime bu kadar kapalı olmasaydınız başka partilerin kurulmasına gerek kalmazdı. Adamlar gayet titiz bir çalışma ile amaçlarına ulaşacak, GERB Kırcaali'deki durumu çözdü, seçimlerde karşılaşacağınız tabloya hiç şaşırmayın. Oylar öyle ya da böyle bölünecek, çok iyi oldu şimdi.
gürses 2012-12-06 10:49:19
Ersin bursa dan gelen kişilere nasıl konuştuğunu bilmiyorum ama 19 cebel günü halkla bereber.Akşam ise içki tokuşturuyorla misafirlerle halkın yalandan ikiyuzlulukten hoşlandıklarını sanan bir algılaması var
İçki içirtmiş misafirlere kendisine 19 mayıs kutlama festival günü değil dir.
ONLAR KARŞINDAKİNE İTİRAZ ETME HAKKI BİLE TANIMIYORLA.SİSTEMLERİ RUSLARI KISKANDIRACAK CİNSTEN
Türk 2012-12-06 11:35:06
Bahri bey, bu konuştuklarına Atalarımız dan gelen bir deyim le cevap verilir. "Koyun avludan atlarken keçi arkasından aha da kuyruğunun altı göründü demiş". Sen etrafına bir baksana ne olup ne bitiyor? At gözlüklerini çıkar da bak ki göre bilesin. Ajan olmayan kaç partili var Merkez yönetimde? İnsan bu kadar "deve kuşçuluğu" yapa bilir ancak. Bunu papazlara, ajan çocuklarına,yalakalara,koltuk sevdalılarına,Türk benliğini kaybetmiş soysuzlara anlatıp yut tura bilirsin ancak.Çekin halkın üzerinden paraya bulaşmış ellerinizi ve rahat bırakın insanları. Cevabınızı alacaksınız yakında. Paralarınızı nasıl harcaya bilmenin hesaplarını yapın siz.
ersin 2012-12-06 14:04:40
Yahu siz değilmiydiniz Cumhurbaşkanı seçiminde Türk adaya oy verin diye şimdi ne oldu da Türk adaydan vaz geçtiniz de Bayko'ya oy veririz diyorsunuz?

Doğru, Türk adaydan vazgeçmemek lazım, ya da en azından seçimlerimizde öncelikli olmalı.
HÖH'ün potansiyel seçmenlerinde bunun aksi yönde bir düşünce oluşmaya başladı ise durum çokkk vahim demektir.
Bunun sorumluları da bellidir, Bahri Ömer gibileridir başkaları değil. Bunca zamandır koşulsuz bağlılık gösterildi, buna karşılık beklentiler hiç bir şekilde karşılanmamış olmalı ki seçmen kitlenin görüşlerinde kaymalar oluşmaya başlamıştır. Her şeyin sonu olduğu gibi koşulsuz bağlılığın da sonunun gelmesi doğaldır.

Ayrıca, Türk adaylara oy vermek lazım düşüncesinin arkasına da sığınılamaz artık, Cumhurbaşkanlığı seçiminde HÖH aksi yönde hareket ederek kullanılabilecek bir seçim materyalini yok etmiştir. Türk aday dışında birine oy vermek yanlış ise ilk olarak HÖH bu yanlışa düşmüştür.
TURKCU 2012-12-06 14:31:01
YUKARIDA YORUMLARINIZ GECEN COK DEGERLI ARKADASLAR, BIRAKIN BIRBIRINIZE GIRMEYI VE EGER HEPIMIZ BIR BUYUK MILLETIN COCUKLARI OLARAK MANTIKLI DUSUNMEMIZ GEREKIR. ORNEK OLARAK YUNANISTAN TURKLERINI ALMAMIZ GEREK. BURADA KIMSENIN AVUKATLIGINI YAPMA NIYETIM KESINLIKLE YOK VE KIMSEYI SAVUNMUYORUM FAKAT HERKES AKLINI BASINA TOMLAMASI LAZIM, BU AYNEN BENIM ICINDE GECERLI. UNUTMAMALIYIZ KI TURKUN TURKTEN BASKA DOSTU YOK.BULGARISTANDA NEKADAR TURK KALDIK KI AYRILIYORUZ IKI YE!? YARIN BUNUN BEDELINI KIM ODEYECEK!? COCUKLARIMIZ VE TORUNLARIMIZA BOYLE BIR GELECEK MI BIRAKMALIYIZ!? BENCE KESINLIKLE H A Y I R!!! HERKESE ICTEN SAYGILAR SUNUYORUM!
Perperek Der ki... 2012-12-06 15:37:41
Doğru, Türk adaydan vazgeçmemek lazım, ya da en azından seçimlerimizde öncelikli olmalı.
_______________________________________

Türk Cumhurbaşkanı adaya ben şahsen karşı değilim fakat adı geçen aday palyaçoydu, birilerin pohpohlaması ile bağımsız gibi katılmıştı oysa bağımsız filan değil sadece kuklaydı yani Gerb'in kuklası.
BRAVO 2012-12-06 16:49:03
ŞAKİR alnından öpeyimsöyle nerelisin?yıllardan beri neredeydin ? parmakların dert görmesin ellerine sağlık süper özet süper yorum on numara
Perperek Der ki... 2012-12-06 17:01:19
Hacı Şaki'in vurgulamak istediği şey nedir?
__________________________________

BOYKONUN KÖPEĞİ OLMAK AYRICALIKTIR

Olay bitmiştir...
yalancının mumu...... 2012-12-06 17:12:31
ulan papazın köpeği it papaz.Türk cumhurbaşkanı adayına (salih şabana)
oy vermesin.gidip amet doganın gösterdiği Jivkofun partisinden bulgara oy verirsin,birde kalkıp Türklükten sözedesin.Papazın bir de Doğan yalakası Fes adında bir arkadaşı var.Buiki şahıs amet doğanın Kırcaali haberde paralı yazarlarıdır.Bu ikisi tehlikeli insanlar.ESAS BÖLÜCÜ
OLAN BU İKİLİNİN BU SİTEDEN ÇEKİP GİTMELERİ YAKINDIR.
SEHIT COCUGU 2012-12-06 17:48:25
arkadaslar,ben gibileri,BABAozlemi cekerken,okumama da gizli gucler(komunistler)tarafindan engellendik.lugatimiz eksik ola bilir,ama gercekleri gormemiz,ogrenmemiz tahsilimiz engel olmadi.her yeni kurulan partinin bir cok aksigi olabilir,bu gunku bulgaristan sartlarinda yetenekli ,temiz,ahlakli yoneticilere ilk asamada ulasmak biraz zaman alacaktir,ve boyle digerlere de ulasilacaktir,bundan kimsenin suphesi olmasin.dps gibi bir parti 25 senedir BABAMIN ve DIER SEHITLERIN suclularindan bir tanesini bile(bulmak istemedi)suclu sandaliyesine oturdamadi,isleri ,gucleri halkimizi soymak secimlerde yalan soyleyerek hukumet ortaga oldular ve daha cok soydular halkimizi.Jivkov onlari yalniz ajan olarak yetistirmemis,bir de hirsizligin daniskasini ogretmis o serefsizlere.Korman Ismailovun yeni turk partisi MILLETIMIZE hayirli ugrlu olsun.p.papazini,fesi(fasi izmariti)kim takar,kani bozuk yalakalar.
Perperek Der ki... 2012-12-06 17:49:31
Bırçet, elini cebine sokarsın satın alırsın bu siteyi ben de sana yazarım n'olcak sonuçta para kunuşuyor dimi?
fevzi 2012-12-06 19:01:38
ŞAKİR kardeşimiz yazacağını yazmış boykoyu desteklemek köpeği olmak gerçekten ayrıcalıktır ajanları desteklemektense hiç değilse soyu belli olanı desteklemek ne olduğunu bilmek her zaman iyidir ahmet her açıdan kaybetmiştir onun gibileri anamızı ağlattı sağ gösterip sol vurdular halada vurmaya devam yalanmı? zamanında hırsızları ajanları yanına toplarken düşünseydi ha deyeceksin ahmet kelepirmi?hayır yo saydıklarımın başta geleni TESCİLLİ eksik varsa baaşlayın daha ne, onlara yağmurlu havada su yok kısacası bu sefer mecliste türk olabilir ama HÖH olmuyacak geleceğe dönük KASIMve KORMAN türk halkı için iyi yatırım ajanlara hırsızlara uğursuzlara geçit yok o topraklarda analarımız babalarımız ve kardeşlerimiz var birilerin cebi dolacaksa BOYKO olsun yalan vaatlerle türk adı alıp türkçe bilmeyen ajanlar hırsızlar olmasın azmı çekti millet onlardan yok efendim KASIM BOYKONUN köpeğiymiş yuh daha neler bırakta öyle olsun ajan yalakası olmaktansa BOYKONUN köpeği olsun
ŞAKİR eline sağlık
Er 2012-12-06 19:09:06
boykonun kopekleri oldugnuzu zaten bastan belliydi.

Fes ve Pereperek adli arkadaslar sizleri iyi sikistiriyor ama bakin size nasil kendi agzinizdan soylettirdiler kopek oldugnuzu.
Perperek Der ki... 2012-12-06 19:35:29
Artık burada iki cephe oluştu biri Türk birliğinin cephesi diğeri Bayko'nun kancıkları partisi...
Şerefsiz Dal 2012-12-06 20:03:19
Hürriyet ve Şerefsizler Halk Partisi
SAMİ 2012-12-06 20:09:18
BOYKONUN KÖPEĞİ OLMAK AYRICALIKTIR DEDİYSE BU VATANDAŞ BOYKOYA OY VERİRİM VEYA VERECEĞİM DEMİYOR BAK ÇOK FARKLI ŞEYLER BİR YANDA TÜRK AJAN PARTİSİ-DİĞER YANDA BOYKO İKİNCİ BİR PARTİ GELDİYSE Kİ GELDİ SENİN BOYKONA NAL TOPLAMAK DÜŞER KÖTÜ OLANI ŞU Kİ YILLARCA SENİN AHMETİN MİLLETİ UYUTTU KANINI EMDİ VE ONUN GİBİLERİNDEN ÇEKTİ AHMET KİMDİR? ESKİ AJANLARDAN BİRİDİR ZAMANINDA MİLLET ONU ÇÖZSEYDİ HELE HELE KIRCALİ ONA OY VERİRMİYDİ HİÇ SANMAM YAPMAYIN TABİRİCAİYSE TAM YERİNDE BİR DEYİM EĞER İKİNCİ PARTİ GELMESEYDİ O ZAMAN MİLLET BOYKONUN YANINA GİDERDİ DURUM ÇOK VAHİM FARKLI OLURDU KÖPEK FALAN OLMUYACAKTI DEĞİLMİ? BU İŞLER ÖYLEDİR ZATEN KEDİ CİĞERE YETİŞEMEYİNCE MINDAR DEMİŞ AMA YENİLİK ŞART VE KAÇINILMAZDI KEŞKE PARTİ İÇİNDE OLSAYDI O SENİN ÇOK SEVDİĞİN TÜRK DÜŞMANLARI ÇEKİP GİTSEYDİ BÖYLESİ ÇOK DAHA İYİ YAZIK YÜZLERCE YALAKA VE AJAN EKMEĞİNDEN OLACAK YAPTIKLARI YANLARINA KAR KALMAZ BU İŞİN BİRDE ADLİ BOYUTU OLACAK HESAP VERİLECEK YENİ KURULAN PARTİYEDE HEP BERABER DESTEK VERECEĞİZ
Haci 2012-12-06 20:57:59
Değerli papaz,kalpak ve yalaka tayfası P. Mladenov J.Videnov, Pırvanov, Stanişev, hatta Siderov v.s. babanızın oğulları mı? 20 senedir onları destekliyor sizin ajanlar.Onları desteklemek ve iş birliği yapmak neye delalettir. Yalakalık, köpeklik yoksa ajanlık vefakarlığı mı? Komünist et kafalılar cevaplandırırsa sevinirim. Bu tavırdan ancak onlar anlar. Onlar da mı kim? Yorumları okuyun anlarsınız, kırmızı olanlar kendini belli ediyor - her şeyden anlarlar, ateistler, sünnetsizler, muhbirliği iyi yaparlar, Türklük den utanırlar, Türkiye'yi küçümserler. Dalkavukluk desen vız gelir...
ABDİ 2012-12-06 21:42:59
Bir zamanlar sen KIRCALİ sokaklarında gezerkerken kasım ceza evlerinde senin ve senin gibilerine gelecek için yön veriyodu tamammı ajan parçası son pişmanlık fayda etmez yok köpekmiş köpek yapmasaydınız suçu ona atmakta bulacağına bu iş buraya varmadan çekip gitseydiniz onu köpek olmaya itenler utansın eğer sizde o gurur varsa gidin kendinizi kırcali barajına atınız allahtanki parti kurdular dahada kötüsü olabilirdi iyimi olacaktı oylar BOYKOya gitseydi şakirin yazdığı gibi * ayrıcalıktır*bu lafın altında bu yatar yapamadınız her şeyiyle yüzünüze gözünüze bulaştırdınız seneye bu tartışmalar olmaz belkide silinip gidersiniz inanın milletin nabzıda gitmenizden yana hiç bir şeye üzülmüyom oylar ikiye bölüneceği kesin bundan böyle meclis HÖHsüz olacak gönlüm yenilikçilerden yana milletin derdine çare bulacaklardan yana dürüstlerden yana gün sizin gününüzdür ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN
Varnalı 2012-12-06 21:55:14
PERPEREK PAPAZINA VE FES(veya faso)ya yıllar önce yanlış adamların,hainlerin ve ajanların yanında saf tutmayın,gün gelir yalnız kalırsınız demiştim,dinlemediler.BU ARKADAŞLARIMIZ PATRONLARI A.DOĞAN GİBİ KENDİNİ BEĞENMİŞ TİPLER.
Halkından kopuk,para ve mevkii hırsı gözlerine perde çekmiş,bencil ve korkak şahsiyetler.
Arkadaşlar siz yolunu şaşırmış bu iki şaşkını dikate almadan yolunuza devam edin.Yolunuz açık,geleceğiniz aydınlık olsun!.
Doğru yoldasınız ve zafer sizin olacaktır.
Saygılarımla:
Varnalı.
Perperek Der ki... 2012-12-06 21:55:36
Aba bırçetler, eldeki matryal neyse yapacağınız kek de o'dur...
gürses 2012-12-07 07:53:29
faso ve papazço sitede çalışan 2 sivrizekalı faso biraz daha iyi papazçoya göre. papazço ahmet agasına allah gibi bağlı.allah sanıyo onu. sevdalarına aşklarına aralarına girmeyin kopamaz onlar
fes 2012-12-07 08:03:47
Yukarıda arkadaşın değerlendirmesinin, duygulardan hareket ederek yapıldığından bir geçerliliği yoktur. Kendince adlarımızı küçümseyici ifadelerle yazması düşünsel sefaletinini gösterir. Yok biz Doğan'ı Allah sanıyormuşuk da, falan filan. İnsan kendini bu kadar zavallı durumlara düşürmemeli.

Biri de, bizim yanlız kaldığımızı söylemi ve halt etmiş. Yalnız kalan sizlersiniz arkadaş. Geçen seçimlerde onca uğraşınıza ramen takke düşmüş, kel görünmüştü. Unuttunuz mu bunları?
harbi 2012-12-07 08:40:23
geçen seçimleri nasıl geçtiğimizi hep gördük tabiki kel göründü (nasıl meclise girildiğini gördük ) bu sefer çok daha farklı olacak senin ajan ve hırsız tayfan maalesef meclise değil tamamen silinip gidecek buna emin ol temenim şuki bu kokuşmuş zihniyete destek verenler bir an önce kendine gelsin şaşarımda bir tek şuna şaşarım bunlar nasıl bir araya ayni karaye toplanmış pes doğrusu ya rejim değişti daha hala aynı karede JİVKOV hiç yorulmamışmı bunları bir araya getirene kadar?bunlar şeytana bile pabucunu ters giydirir söylenecek söz bulamıyom vallahi pes doğrusu
FESE 2012-12-07 09:07:41
FESO NİYE KUTUPLAŞMAYA SEBEP OLUYORSUNUZ .İNSANLARI KÜSTURMEMEK LAZIM.FARKLI CEPHELERE İTMİŞ OLURSUN YALNIZ KALIRSIN .
DUNYADAKİ YERİMİZİ ALMAK İÇİN BİRLİK BERABERLİK DAYANIŞMA GÜNÜNDÜR.
OKTAK AHMET GENCEV KASIM BİZİM İNSANIMIZDIR.
BİZDEN İNSANLARI KUTUPLAŞTIRMAYIN.
YOKSA BRAK DUNYADAKİ YERİMİZİ BULGARİSTANDA BİLE YER BULAMIYIZ.
AKINCI 2012-12-07 14:10:26
p.papazi.sigara izmariti fas,siz ikiniz analarinizi bilirsiniz,ama babalariniz mechul,olduklarindandir ki kanlariniz bozuk.abre soysuzlar siz ikinize mi kaldi ha bre Bulgaristan Turklerini bu sikintili,caresizlik durumlardan cikmalarina yon ve umut vaadeden yeni kurulan partiye daha mucaadelenin basinda iken ,iftiralar atarak hic bir sey elde edemezsiniz,aksine dps yonetimindeki Jivkov,un ajanlari ile bereber 2013 secimlerinde ,Turk halkinin sizlere buyuk sandik surpuruzu olacak.sizi hep bereber secim sandigina(tabutuna)gomecek,bundan haberiniz olsun les kargalari,sizi gidi utanmazlar sizi.
Perperek Der ki... 2012-12-07 14:38:44
siz ikiniz analarinizi bilirsiniz,ama babalariniz mechul
__________________________________________

Bırçet, sen siyaseti çözdün de oralara kadar geldin mi be?
mıdrets 2012-12-07 14:54:15
Papaz kardeş sen şu Perperek lakabına da bırak da yöreyi rezil etme. Komünist uşağısın tamam da herkes senin gibi düşünmeye mecbur değil. Seninkiler yolcu, bunu kabul etsen de etmesen de bu böyle olacak. Ok yaydan çıkmış. Bırakın da sizinkilerin fırsat vermediği yeni simaları bir denesin halk. Olmadı siz yine gelirsiniz tabii ki hapislerde olmazsanız.
Perperek Der ki... 2012-12-07 15:00:21
Benim gibi düşünebilmen için daha kırk fırın ekmek yemen lazım...

Ayrıca hapislerde girecek birileri varsa Bulgaristan devletçiğinde hükümetin elinde olan bir kolluk kuvveti ve adalet sistemi vardır ne bekler ki seçimleri mi?
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-07 15:47:12
Bu kasap suratlini söylediklerini yorumlamaya degemez..

B.k chamura mana bulurmush misalli..

Ya sen 22 senedir beri kimin köpegisin?

Sayenizde INSAN kalmadi bölgenizde..
KARA 2012-12-07 19:42:30
BAHRİ senide kendilerine benzettiler vollahi seni yanlış tanımışım ne olursun beni görünce yön değiştir ve tanıma yaw 20 senedir çalmaktan başka ne yaptınız diye adama sormazlarmı? meclise kaç öneri sundunuz diye sormazlarmı? bükemediğin eli öpeceksin uzatmaları oynadığının farkındasın yukarıda ŞAKİR bey efendinin dediği gibi belki bu gün belki yarın ,kendinizi bitirmişsiniz TASİM kardeşimizin söylediği gibi yöneticiler olarak sesleniyom alayınız ajan tayfasından bir aradasınız millete son bir iyilik yapın çekin ve gidin geri dönmemek şartı ile sandığa dahi gitmeyin oraya gömüleceksiniz sizin cezanızı adalet versin
Bari cebellli 2012-12-09 19:42:26
Bari, sen en OKKALI av köpeği olarak GİNES kitaplar rekoruna girecek tek adaysın. MAŞALLAHIN VAR. Hala koku duyunu kaybetmemişsin.
ŞABAN 2012-12-09 21:10:14
bahri seni nezaman atadılar bu göreve hani ahmeti sevmezdin şimdi ne değişti git allah aşkına ne dönek adamsın ya