Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7583 Lv.
GBP GBP 2.2627 Lv.
TRL TRL 0.2951 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Haziran 2019
HABERLER » Kırcaali
Acemi siyasetçiden akıl almaz çıkış: “Muhtarlar Hırsız, HÖH’te Çalışanların Alayı Ajan!”

Acemi siyasetçiden akıl almaz çıkış: “Muhtarlar Hırsız, HÖH’te Çalışanların Alayı Ajan!”

07 Aralık 2012

Yeni kurulan Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP/NPSD) Kırcaali Sorumlusu ve parti yönetim kurulu üyesi Tasim Tasim, internette yayın yapan yerel bir sayfaya köy muhtarlarına hırsız dedi! “2005 senesinden beri muhtarlar desteklemeleri (sübvansiyon) cebe indirdiler. Stremtsi, Miladinovo’da her bir yerde gördünüz neler oldu.”

Bununla kalmayıp hızını alamayan çiçeği burnunda yeni HŞHP’li Tasim açtı ağzını yumdu gözünü ve Hak ve Özgürlükler Hareketine çalışan herkese devlet ajanı dedi. “… şimdi göstersinler bana DPS’de, bir tane ajan olup da görevde olmasın. Tuttun mu süpürgecisinden sonuna kadar hepsi ajan, akrabası ve cinsi de. Üç beş hane düzeltti kendini, geri kalan sürünüyor”.

HÖH seçmenleriyle yaptığımız sohbetlerde, bu küstahça çıkışı şiddetle kınadıklarını, Hak ve Özgürlükler Hareketinin tepkisini beklediklerini dile getirdiler.

Kaynak: KH

Ziyaretci sayısı: 3360


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hüseyin Manav 2012-12-07 11:40:45
Malesef bu gibileri bizleri parçalamaya çalışıyor. Onun ifadesine göre Kasim Dal en büyük ajan olması gerekiyor, çünki o 19 yıl Doğan'ın birinci yardımcısıydı. Böyle kişilerin ardından gidecek soydaşıma yanarım.
Vatandas 2012-12-07 11:52:51
Dogru soylemis arkadas.
HABERTURK 2012-12-07 12:15:34
KARDESIMIZI ACIKLAMALARINDAN DOLAYI KUTLARIZ..
HIC KORKMADAN DAVANDAN VAZGECMEDEN ACIKLAMALARINA KONUSMANA DEVAM ET..
BIZ TURK HALKI SIZIN YANINIZDAYIZ BU DAVA HEPIMIZIN VE TURK HALKI ÖNUMUZDEKI GUNLERDE ASIL ÖZGURLUGUNE KAVUSACAK ÖNCE BIR TEMIZLIK OLMALI..
SANA GEREKEN YARDIMI VE ISPATLARI VERMEYEDE HAZIRIZ..
DEDIKLERIN COK DOGRU VE ISPATLARINIDA BIZ TURK HALKINA SUNCAZ HER TURLU YAYIN ARACIYLA VE HALKINI SAVUNAN KISILERLE..
SANA CICEGI BURNUNDA DIYENLERI BIZ O GÖREVLERDEN YAPTIKLARI HAKSIZLIKLARDAN DOLAYI UZAKLASTIRCAZ..

TURK HALKININ KORKACAGA BISEY YOKTUR,TURK HALKINI SATANLAR KENDI CIKARLARINI DUSUNENLER BUGUNLERE KADAR ONLAR DUSHUNSUN..

GECMISI UNUTMAYALIM GECMISTE KENDI HALKINA ZARAR VEREN DODOSNIKLER ERKEKSE TURKIYE CUMHURIYETINE NEDEN GÖC ETMEDILER GÖTLERI SAKSAYDIYA..

HEM HALKINA EZET ETCAN HEM HALKINI SATCAN HEMDE HESAP SORULMIYCAK,SEN YETMEDI BIR DE DEVLETIN KANUNLARI CIGNE HAKSIZLIK USULSUZLUK YAP HESAP SORULMASIN..
SORULACAK VE SORACAGAZ KANUN NEYSE GEREK YAPILACAK ARTIK..
Perperek Der ki... 2012-12-07 12:22:20
Buna acemi siyasetçi değil "sulyu pulyu" siyasetçi denir...
Perperek Der ki... 2012-12-07 12:25:07
Türkçesi "göbeğini kaşıyan" siyasetçi
Chernoocheneli 2012-12-07 12:39:02
Perperek papazi seninde islerin bozulcak sen karsi taraf oldugunda susskunsun ama bakiyoruzda nete gelice cicek gibi aciliverirsin beya.

Ah keske secimler yeni yildan önce olsaydida yeni yildan sonrada ilk gunlerinde size karsi davalar acilmaya baslasada sizin görevlerinize son verilse ,sizin sahte ve gecersiz diplomalar ortaya ciksa,ise nasil girdiginiz ,bir ayleden kac kisi görev basindasiniz turk halki basarili halk universiteler bitirmisken nasil issiz,aldiginiz dayrelerin hesabi sorulsa ,kim ajan kim ajanlarin akrabalari diye ortaya sizi cikarsak,imzalari kim atmis bu dediklerimize ortaya bir cikarsak,turk halkina resmi dayrelerde kim bagirip cagriyor hakaret ediyor bunlari bir cikartsak görevlerine son versek,size su an görev basinda olan yalakalara sina getirsek sinavi gecemeyenler islerine son versekSIZCE BAYRAM HAVASI OLMAZ MI KIRCALIDE SIZCE ISSIZ OLAN BU GUN BASARILI OKUMUS INSANIMIZ ISE ALINMAZ MI SIZCE :)))
NE DE YAPACAKSINIZ SECIMLERI IPLE CEKIYORUZ AYNI HUKUMET DEVAM ETSIN DIYE VE SISTEM YENIDEN KURULSUN VE ARTIK 2013 2014 YILLARINDA BULGARISTANA ÖZGULUK GELSIN BENIM BUGUN ISSIZ YOKSUL OLAN HALKIMIZ VARLIK ICINDE YASASIN DIYE.. .
gürses 2012-12-07 13:12:39
doğru konuşmuş tahir aga neresi küstahlık oluyor.
bunlar boyle işte gerçekleri duydukları an fişliyorlar durust insanları.
itiraz etme hakkı bile tanımıyorlar balyoz gıbıler ama bu balyoz onların kafasına geçecek inş
bu gospodin sava mı yoksa gospodin pavel mi?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rl-4_sc3Yv8
GAZI 2012-12-07 13:36:16
iste ,egitimi eksik olabilir ama hirsiz ,ugrsuz degil Turkoglu bir Turk,dogrulari soylemis,icinden geleni,bildiklerini soylemis.odlek degil,cesaretinden dolayi kutlarim,daha yolun basindayiz,yol yurudukce asilir,anlasilir.
Vatandas 2012-12-07 13:37:42
Kircaali Haber habercilik yap. HOH borozanligi yapma. Daha once HOHe karsi kucucuk bir elestiriyi bile yayinlamiyordunuz. Simdi ne oldu rugara gore donersiniz iste boyle.
gözlemci 2012-12-07 13:45:22
bazıları Türkçe konuşamamanın ezikliği altında eziliyorlar da eziliyorlar, millete söyleyecek sözleri kalmadı.

Kasım bey Türkçe konuşurken çok rahat ve geçmişinden hiç kaygısı yok bazıları gibi.

https://www.youtube.com/watch?v=PY6f2VQpGnI
Perperek Der ki... 2012-12-07 14:32:50
Yahu neymiş bu HÖH Bulgaristan'ın başına ne geldiyse hep onların yüzünden gelmişmiş...

Siz geçin onları tütüncülüğü yok eden HÖH değil Gerb'dir sonucunda halk daha da fakirleşti ve göbeğini kaşıyan siyasetçilere gündoğdu.
Neşe 2012-12-07 14:42:51
Benim bildiğim hırsıza hök denir .Tahir abinin üstünde giyim neyin ne olduğunu burdan görüyoruz.İnsanların sırtına nasıl iyi pinilir sırtında giyim brakmayana hök denir.
Tarım alanında sadece tütün yok tahir abi klıpte kırcalinin havası suyu özel olduğunu belirtmiş.Evet doğrudur havası suyu özeldir .
Akdeniz bitkıleri yetiştirebilir insanlara geçim yeri açmak gibi düşünceleri oldumu
Perperek Der ki... 2012-12-07 14:48:51
suyu özel olduğunu belirtmiş.
__________________________

Belirtiği ile kalmıştır. Yıllardan beri köylerde gram su yoktur olan sular da HÖH zamanında getirilmiştir.
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-07 15:21:20
E O kadar degil..

1976 senesinden sonra dogumush olanlardan MÜZEVIR

yoktur..:-) Ajan demek bambashka bishey..

Tamam Polütbürünun yüzde 85% müzevirdir O bashka

konu..

Videoyu izledim..Dedikleri dogrudur..Ya chare?

Türkiyeden ish Adamlari getirecekmish?

Ayni massalari Ahali 22 senedir dinliyoru..

Iyi tamamda,nasil?

Bi ish adami neden Chine yatirim yapmasinda BG'ye

yapsin?

++

Bu arada bu yeni partinin programi var mi?

K.Ismail'ovun "tabelar" yani takvimli öz'gechmishini

nerden okuya bilirim?

Mesela Annesi Babasi 1990 senesi önce nerede ve ne

ish yapmishlardir?

Almanyada en dandik Belediyede chalishanin böyle

TABELAR bi özgechmishi var..

***
Birde bu Partiye üye olan burada yorum yaziyorsa bana

anlatsin.Neden bu parti saga ve sagin Merkezinde?

K.Dal öyle bi chizgide olduklarini söylemish..
Perperek Der ki... 2012-12-07 15:40:52
Bu adam iş adamı mı getirecekmiş? Bu adam dönerci bile getiremez.
GAZI 2012-12-07 16:47:22
bu adam donerci getirecegim demiyor ,donenler,donerciler kircaali bolgesinde istemedigin kadari bol , da bol,adamin arkasinda ,destekcileri Bulgaristan Turkleri var,yatirimcilar gelecek ,ciddi is adamlari bu faciyaya son vermek icin gelecekler Turk halkini iyi yasama kavusturmak icin gelecekler.birileri bu felaket vaziyete son vermek icin Turk halkina vefa borclarini ifa etmek icin gelecekler,rahatsiz olanlara (Jivkovun Turk ajanlarina)duyurulur.
goca Gircali. 2012-12-07 17:06:17
ne Dónercisi ya Tasim Tasim çok iyi górúnúslu birine benziyor O Bulgaristanda ne kadar múzúsen varsa hepisini Giiiicaliya getirir yav óyle bi Giiiirnataci bulurkiAppazi bi getiigdimi bakseeen o´gle bimuzika patlatirki bútuuuun kircalilarin aklini alir ba sen ne gonusoorsun beyav baksana ya onda bi surat vaaki aynisi Buugar icisleriyle Ts.Tsvetanola sangi gardasmisler yalniz seçimden ónce geçen senelerdeki Mustafa ayilesine yaptiklari gibi NSBOB,ugetirsinler gircaliya bir kaç aydin insanlari tutuklattirsinlaar iste ozaman geri galan insanlar gookudanaltlarina bi gacirdilaarmii bak ozaman sen siire siraya durupda gaakisa gakisa oylarini atiglar baa ozaman çook gózel olur diiimi haaa.
emir 2012-12-07 17:16:22
Yeni partiye benim de bir elestirim olacak...Korman ve Kasim'in butun videolarini izledim, musluman, bulgar musluman, bulgaromohamedan, turskogovoryasti bulgarski grajdani ifadelerine aciklik getirsinler, ben bunlari anlamakta gucluk cekiyorum...
Er 2012-12-07 17:49:15
kara ibrahim HOH icin demissinki " sayenizde bolgemizde insan kalmadi".

Bulgaristanin neresinde insan kaldi? gerp ve atakanin bile en cok oy aldigi bolgelerdede insan kalmadi.

Meger butun bulgaristanda insan kalmamasinin nedeni HOH misde haberimiz yokmus.
Er 2012-12-07 17:59:04
Bulgaristan ortaminda Turk parti lideri cikip "ben Turk bolgesine yatirim icin Turkiyeden isadami getirecegim " demesi butun bulgarlarin yani sagcisi solcusu liberalini ve bulgar kamuoyunu karsisinda bulur.

Ekonomide etnik ayirim diye ortaligi ayaga kaldirirlar.

amma velakin kasimin bu soylemi uzrine ne bulgar siyasilerden ne medyadan ne sivil toplum kuruluslarindan herhangi bir karsit soylem yok cunku hepsi HOH nin bolunmesini istiyorlar . Bu suskunluklari ondandir.
Neşe 2012-12-07 19:19:59
Dönerci olmak kolay olmak isteyenlere de tahir aganın hatrına dönerin sırrını yanı sosunu yazıyorum
YOĞURT
SOĞAN RENDESİ
KETÇAP
KARABİBER
KİMYON (TAT VERİCİ OLARAK KIMYON BIRAZ DAHA YOĞUN ATILIR)
KIRMIZI TOZ BİVER
LİMON SUYU


YOĞURT VE LİMON TAVUK ETİNİ YUMUŞATIR .SIR YOĞURT VE LİMON SUYUNDA. TAHİR AGAMA VATANDAŞLIK DESTEĞİMİ HER ZMN VERIRIM YETERKI DÖNERCİ ÇIKARTSIN
YETERKI KIRCALİDEKI DÖNERCİLER
KIRCALI OLSUN
ÇERNOOÇENE 2012-12-07 19:21:52
bravo kardeşim ağzına sağlık yalanmı ajan ve hırsız oldukları HÖHün versiyonu bitmiştir bunun ını cını yok sadece muhtarlarla ilgili katılmıyorum ama gerisi doğru katılmamak mümkün değil
HABERTURK 2012-12-07 21:04:24
Anlasilan Kircalide yalakalar fazla,tabii tabii ki fazla nedeni de belli cunku yalakalik yapanlar halkini satanlar donosnikler,otryadnikler ,turk halkimiza baski uygulayan muzeverlienler ve akrabalari su an görev basinda,turk halkimiz basarili ve akilli olanlar issiz ..
Bir kere daha söyluyoruz bu dolasirken halkina zarar verenlerin ise ailelerinde hepside devlet dayrelerde istedir bunun bir cok ispatiggi vardir ve yakinda isim isim aciklanarak gun isina cikacak ..
Aciklamayi yapan kardesimizi tekrar tekrar kutluyoruz bazi yalakalar asalamaya calisssada kardesimizi biz sonuna kadar destekliyoruz ve bu yalakalara aldirma diyoruz Kircaliyi biz bunlardan temizlecaz mi temizlecaz bunlarin son cirpinislaridir.
Kircaali Hürriyet ve Şeref” Halk Partisi ve biz turk halki adina artik Hasan Azisinde istifasini isteme zamani geldi..

Balik bastan kokar dedilerse dogrudur cunku bunlarin savunucusu ve yalakalari kollayan onlara zenginlik ,is,dayre,görevler veren tam kendisidir ve yetmedi acikca savunucusudur..

Bu gunden itibaren ben Turkum diyen ,halkini dushunen her kim olursa olsun böyle belediye baskanlarinlan görusenlere karsiyiz ve bizi satanlarlan is birligi yapmasana karsiyiz..
Ve elinizi vijdaniniza koyun artik Sizler TC devlet insanimiz ,dernek baskanlarimiz ve önemli gazeteciler ve televizion sahipleri ve calisanlari artik cekin desteginizi ve görusmelerinizi Turk halkini yillarca sömuren ezen ayak altina alanlardan ..
Gercegi görun artik ve yerinizi halkimizin yaninda alin...
Biliyorsunuz Sayin Erdogana bir liste sunuldu Sofyada ve o listede 38 pöhlu milletvekilinden 35 ajandir diye ve zaten o ajan olmayanlar ayrildi ve neden TC Basbakani ve bakanlar destekliyor Sayin Dali cevabi acikca ortada olisteyi o dosieleri okuyan her kim olursa olsun sirtini hemen acilen dönmesine onlara bir nedeni vardir..

Kmetlere gelince diyecegimiz tek sey var ,eger bu Tasim Tasim arkadasimizin dedigi dogru degildir diyen ortaya ciksin erkekse savunsun kmetleri görelim :)))) evraklar elimizde kirmizi dosieler elimizde tek kalan sey aciklanmasi hey gidi yalakalar hey sakisa satasin o aciklamayi yapan kardesimize görun bak bir gunun icinde dosieler yayin organlarina ve turk halkinin huzuruna nasil cikiyor acilen...

Halkimza satasan yalakalar kanun huzurunda cezasini her zaman verecek,kanunlari cigneyen cezasiz kalmazmis..
İveçli 2012-12-07 21:14:15
Be kardeşim sen sütünü içsen yatsana. Büyük işlere burnunu sokmasana. On tane Kasim gelse halkımızı bölemez.
İş adamı 2012-12-07 21:22:21
Bundan 4 yıl önce Ahmet Doğan ile görüşmek için Sofya'ya gittim. İlk önce Kasim Dal ile görüşmem gerektiği söylendi. Kasim Dal Doğan ile görüşmem için kendisine 5000 leva vermem gerektiğini söyledi. Aksi halde Doğan ile görüşmem mümkün olmayacak dedi. Ben de verdim ve görüşmeye girdim. Daha sonra bir başka arkadaş da aynen para vererek girmiş Doğan'ın yanına. Şimdi anlıyorum ki Dal iyi para kazanmış parti kuracak kadar. Bir de kendisini temiz çıkarıyor. Hepinizden iğireniyorum.
HABERTURK 2012-12-07 21:29:10
İveçli sen yazarken tek seyi unutmussun seni gidi yalaka seni isvecte olsan avrupada bulgaristanda olsan o ulkelerde kimse turkce klavie uzerinden yazmaz..
Sen onlari savuncagana gitsene sen Chernoocheneye atsana kendini köpruden ,halki balik yerine mi aliyon siz ATAKA yi gördugunuzde kircalide nasil gizlendiginizi anlatsana..
boş gezn 2012-12-07 21:31:41
Nerden bilelim doğru olduğunu neden inanalım sana
ıyı iş adamı olsan bg ye mı gelıcektın iş adamıymış kımsınız sız herkez işadamı olmuş uçkağıtçı senı .toprak bastı verdıysen sana ıyı yapmışlar
iş karısına 2012-12-07 21:38:20
sanki siz akkaşıktan çıkma işverensın de iğrenıyormuş bızden adi ordan .
palavracı senı hakkını yedığınız maas vermeyıp kacanların sayısı az değil.
arkasını aramayan ınsanları bulmuşunuz
başka ulkede olsanız zındana tıkardılar sizi vurgundan ınsan somurduğunuz ıcın öaas vermeden emek hırsızları

dua edınde bg dekı ınsanlar peşinize duşmesın . bu işin arkasını aramasın
iş krsna 2012-12-07 21:42:37
Dürüst işverene kım iş vermemiş hayret bısey sönmez gıbı fırmalar ot gıbı toprak altındanmı çıktı sankı
Perperek Der ki... 2012-12-07 22:35:03
Bre geri zekalılar Türkçe klaviye kullanmak için Türkiye'de mi olmak gerekiyor?

Bahaneniz Türkçe klaviyeymiş demek, öküzler sizi, her çocuğa bana şu dil çubuğundan Türkçe Q klaviye ekleyiver dersin hemen yapar ama siz burnunuzun dibindeki basit teferruatı göremiyorsanız, kafanızın basmadığı konular'da nasıl ahkâm kesiyorsunuz?
Perperek Der ki... 2012-12-07 22:48:51
turk halkimiz basarili ve akilli olanlar issiz ..
_____________________________________

Kusura bakma arkadaş ama senin dediğin mantık kalıplarına uymuyor.
Chernoocheneli 2012-12-07 23:36:04
Perperek der ki papazi sen gene kendini uyanik yapma,normal disardan halktan birimis gibi yapma kendini yalaka seni..
Seni Adam yapanida biliyoruz,genclerin parasini nasil ceplediginide..

Neyse geri zekyali seni nasil olsa
bu arenada sizi silcaz..
Dune gelince isinize gelmeyen yazilari silerdiniz simdi ise yalakaliklariniza devam ediyorsunuz anladiginiz cokusunuzu en azindan baska yerlerdende medet umuyorsunuz..
o size yapilan destekler bagislar kesilcek sakma canini ..
Perperek Der ki... 2012-12-07 23:42:13
Bilmem kimi nereden sileceksin ama silmeden önce Türkçe Q kalviye kullanmasını öğren bari zibidi... Windows bilgisayarda bir dakika bile sürmüyor.
Chernoocheneli 2012-12-07 23:47:50
a ba talak herif turkce klaviyeyi siz braktik turkceyi ögrenin bari diye :))) kuspeyi attik Perperek der ki papazida hemen takildi :)) bize klaviyeleri komputralari Hasan Azis bagislamadi size bagisladigi gibi onlara propaganda yapin diye :))) iyi ki bi dokunmatik telefonda gördunuz ki görmedikler gibi elinizde dusmuyor :))
Perperek Der ki... 2012-12-08 00:01:06
Geri zekalı, bu sitenin Türkçe kısmında kiril alfabesi geçmez...
Perperek Der ki... 2012-12-08 00:05:31
Bre Çernooçeneli haber kopyalayıcı aptal bizi ne Ser'gey ne de Bayko'nun meseleleri hiç ilgilendirmiyor.
fs 2012-12-08 07:57:51
Yalaka malaka laflarının tümü budala saçmalığıdır. Bazı gerçekler hiç değişmez ya da ikiyüz üçyüz senede değişir. Bulgarlar bizi sevmez ve bu 150 senedir değişmeyen bir gerçektir.

Bu itibarla duruşumuz sabit olamlı, değişmemeli. Azınlıkların iki partisi olmazi tek partisi olur. İkinci çıktıysa daha şiddetli türk milliyetçiliği yaparsa makbul olur, öyle Boyko'un köpekliğini yapmakla olmaz. Ve azınlık partisinin ülkenin genel ekonomik sorunlarını çözme gibi bir misyonu olmaz, dolayısıyla ekonomik gidişattan sorumlu tutulamaz.

Siz hiç Kasım Dal öküzünün türk milliyetçiliği yaptığını gördünüz mü? Ben duymadım.
akm 2012-12-08 08:45:29
birbirinizi yemenize gerek yok oradasorunlar başlıca oradakilerin sorunu tabiki bizide ilgilendirir ama değiştiremeyiz yön veremeyiz doğrular ortada tepeden tırnağa değişmesi ve yenilenmesi gereken bir ajan partisivar ve etrafında bir dünya nemalanmak isteyen yalakalar ve bir şekilde oradan uzaklaştırılmış iki üye.SORUM ŞU:bu adamlar bu kadar iyidide 20 senedir neredeymiş? onlar bu ajan tayfasının üyeleri değilmiydi ?onlar şimdi içimde şüphe uyandırıyor ;neden 10-15 sene önce ayrılmadınızda şimdi tamam baştan hatalar yapıldı ama telafisi vardı keşke o zaman ayrılsaydınız KASIM ve KORMAN AHMETİN ajan olduğunu biliyodu ta beraberdik ceza evlerinde her şey acaba neden? bu güne kadar beklediler neden parti için yenilik yapılmadı neden her şey parti içinde çözülmedi neden AHMEti al aşağı etmediler bir birinizi yeyin o bok bu kaka hepiniz aynisisiniz gibime geliyo alçak herifler kısaca sizleriTASİM özetlemiş yalanmı buradan giden iş adamlarından haraç istediğiniz ve aldınız doğru olan şu: eğerAHMET olmasaydı belki bu adamlar vekil olamazdı bunlar bir birilerini kullandılar birileri birilerin sırtına bindi keşke çözüm parti içinde olsaydı ikinci parti hiç bir zaman çözüm getirmez tamam AHMET türkçe bilmeyen ajandı falan ama bunlar neymiş 20 senedir yanında ne işi varmış ? 20 sene sonra kime ne ispat etmenin peşlerinde diye sormazlarmı? tabiki yenilikçilerin her zaman yanında olmak boynumuzun borcu AHMET keşke çekip gitseydi ama nerde koltuk JİVKOV babasınınya
gözlemci 2012-12-08 09:54:04
''fs 2012-12-08 07:57:51
Siz hiç Kasım Dal öküzünün türk milliyetçiliği yaptığını gördünüz mü? Ben duymadım.''

salak herif, geri zekalı, türk milliyetçiliği en başta TÜRKÇE demektir, bazıları 23 senede 23 kelime Türkçe konuşamazken, Kasım Dal çatır çatır Türkçe konuşuyor.

https://www.youtube.com/watch?v=PY6f2VQpGnI
Perperek Der ki... 2012-12-08 13:25:50
Benim kullandığım lakabı burada kullananın anası, avradını, bacısını, teyzesini, halasını, brıçetkasını, babasını, dedesini, bırçedini, köprualtı sinemasına götüreyim...
Halil kahraman 2012-12-08 18:33:50
Korman Ismail,bey efendi once(Nazim Hikmetin) dedigi gibi 1956 yilinda,of ,lar asimilasiyonun ilk adimlaridir demisler.Nazimi buyuk sairimizi,dunya ulkeleri nin kabullenmesinlereden en son Turkiyenin kabullenmesi de ,hakkaniyetin yerini bulmasidir,diye dusunuyorum.Kasim,i biz dava adamlari,daha 1987 yilindan(Ahmed Dolan isimli),sahsiyetleri ,iskencelerin en agirlarini yasarken,guclu orgutumuze genclerimizi daavet ederken,eski zaara ceza evinde olumu goze alarak,mektup zarfinda (turkiyelerine gelen mektuplarin,zarflarinda var olan ,Mustafa Kemalin pulunu ),Mehmet Akif Ersoyun,Turkiye Cumhirreytine armagan etti Marsimizi,genclerimize ogretip MUSTAFA KEMALIN fotografini opererek ,B.T.O.H. orgutune ,Bulgaristan Turklerinin var olmalari icin AND(YEMIN)ettikleri akabinde orgutumuze,(cesitli denetimlerden sonra),hak edenler dahil olmuslardir.son zamanlarda ,bulgaristan medyasinda,yazilanlari,aslaa kabullenmemizi kimse beklemesin;....!!!!,Ahmed ,den basla,Kasimda bitir.!!!ey ,benim gariban Bulgaristan Turklerim,o donemde orgut (komunistlere karsi)kurmak kimin haddine???.bizim Ahmed kalkmis ,Bulgaristan Turklerinin Ozgurluk Ordusunu kurmus,mus,Kasim Dal ve digerleri de ordaymis!!!,sak suka kardesim ,sak suka.parayi buldular,ds.(dirjavna sigurnost )sagyesinde,parasiz kalan ,akademiyesiyenlere,tarihcilere,kendisi ,ne Ahmed, ne de Kasim,in biz direnisciler eski zaara ceza evinde haftararca aclik grevleri yaparken,her iki si de yanimizda yer almadilar.simdiki amaclari; yillardir Bulgaristan Turklerinin kartini oynayarak muthis ,yuro,dolar servetlerine kavustular.rahmetli,Ahmet Eminin olumunden(nasil olduysa,kimler yaptiysa),sonra,ikincisi iki yil icersinde(birincisinin ,soka girdigi,iki yil donem icersinde),tum ihalelerin arslan payini kendi hesaplarina aktarmasi,bu gunlere gelmemizie yol acmistir.Bulgaristan Turkleri kimin ugmurunda.neticede kendilerini aklamak icin,kirintilar dagtarak dava adamlarini bir ,birine dusurerek,kendilerinin zaman kazanmaktir niyetleri,ilk olusum boyle olusmus,ikinci olusum,da birinci olusumunun ,danisikli dogvusu.bu gune ,bu gun Bulgaristan Turkleri hala sahipsiz!yuz bin tanesi bir Nuri Adali etmez,yuz tanesi bir Halil etmez.!!!,HA MERTLER,MERTLER.LE URASIYOR,DAVA ARKADASLARIM ,BIR DUSUNELIM.......SONRA ,GEREGINI YAPALIM.saygilarimla.
Halil Kahraman 2012-12-08 18:55:15
simdiye kadar,baska,baska isimlerle yorumlarimi yaptim,simden sonra,her ne paha olursa olsun ,ismim Halil olarak ,yorumlarimi yapacagim,halkimin gercekleri ,bilmeleri icin bunu yapacagim.neticesi ne olursa olsun ,katlanmaya raziyim,SEHITLERIMIZE,daha eski zaara ceza evinde sozum var.
SALİ 2012-12-08 20:24:27
BRAVO ŞESTİve DESETİ OTRYAD ŞİMDİLİK SADECE UZAKTAN SEYİR EDİYOM ( AHMET) KASIM VEYA KORMAN BEŞ PARA ETMEZ YİNE MİLLETİ YANLIŞLARA YÖNLENDİRECEKLER SONUÇ ESKİSİ GİBİ YERİNDE SAYACAK ETMEZ DERKEN PARTİYİ İKİYE BÖLMÜYECEKLERDİ O MANADA AHMETİ ZATEN NE OLDUĞUNU BİLİYODUK YALANMI HALİL AJANLIĞINI BIRAK İNSANLIĞIDA ÖYLEYDİ ANLIYAMADIĞIM BU GÜNE KADAR FOYASINI ÇIKARTIPTA NEDEN AHMETİ AL AŞAĞI ETMEDİLER? BELKİDE BİZE BURADAN KONUŞMAK YAZMAK KOLAY GELİYO BELKİDE AHMET DENEN ZAT BİR ŞEKİLDE BUNLARI TEHDİT EDİYO DAHA HALA AHMETin NE OLDUĞUNU BİLMEYENLER VARSA Kİ VAR BİR NUMARA TÜRK DÜŞMANIDIR HER NE HİKMETSE PARTİNİN GENEL BAŞKANI PARTİNİN BAŞINA NASIL GEÇTİĞİDE BELLİ JİVKOV BABASI DİKTİ O BELAYI ZAMANI GELDİ BİRİLERİNİN ONA SÖYLEMESİ GEREK (ÇEK GİT) ESKİ DS AJANLARI VE KOMUNİS TAYFASI EMİNİM BUNU HALA DESTEKLİYO BİRDE PARTİSİNE BAK ALAYI AMA ÖYLE AMA BÖYLE DOLAYLIDA OLSA ESKİ AJAN TAKIMI DIŞARIDA MİLLET SAHİPSİZ GERÇEKTEN LİDERİNİ BEKLİYO AMA O AHMET DEĞİL HER NEKADAR KASIM VE KORMAN YENİLİKÇİ GÖZÜKSEDE ONLARADA O MANADA İNANCIM YOK AHMETE BAKARAK ADAMLARA SÖYLÜYECEK SÖZÜM YOK TAKİ ADAM GİBİ BİRİLERİ ÇIKANA KADAR
Düşüce 2012-12-08 20:28:22
Doğru söze ne denir tahir bey dosdoğru konuşmuş adam gibi daha neler var anlatılcak az bile demiş tşk ederiz tebrik ederiz halk bunları kendi arasında 10 yıldır konuşuyordu zaten
şimdi yüzlerine söyluyoruz bilsinler biz salak değiliz inanmadık ama mecburiyeten o koltukta kaldınız şimdi vedalaşma zmn ı geldi oh be şükür

sonunu geldi oyun bitti
HABERTURK 2012-12-08 20:56:17
Halil Kahraman kardesimiz sen eski zarada hapis yattiginiz yillarca o arkadaslarinin isimlerini yazarmisin halk bilsin kactanesi su an hayatta ve kactaneside hayatlarini yitirdi önce ve sonrada cektikleri yuzunden , bunu o savunucu yalakalar görsun okusun bilsin ve davamizi anlasinlar neden onlari bu arenadan silmek istedigimizi anlasinlar ve yerlerine ,basarili tertemiz neslimiz gencleri neden getirmek istedigimizi anlasinlar..
Genclerimizi derken pöhun yaptigi gibi orospu kari söyleyen gencleri getirmiycaz genclik kollarina falan kircaalide..
Ulke ve kircaali calkalaniyo bir kac senedir bir turk genci nasil orospu siparisi vermis telefonda ve bunun uzerine dayreleri basilmisti ama pöhlulerin turk halkina ise genclik kollarina bu genci getirdiler sanki ter temiz genclerimiz yok kalmadi kadar kircalide,yetmedi bu genci dedesi eski komunisma kvartalenlerinden dimi pöhluler dimi bu genci destekleyen belediye baskani ve yalakalari..
Perperek Der ki... 2012-12-08 21:54:03
Breh breh, benim lakabımı kullanarak ne elde edeceksiniz bre omurgasızlar?

Siz eşekler altın üzeri pırlanta kakma semer de vursanız gene eşek kalırsınız.
DERİN-OH 2012-12-08 21:59:51
OHTA NE OH BE KARDEŞİM DOLDUN DOLDUN TA BU GÜNÜMÜ BEKLEDİN SÖYLEDİKLERİNE KATILMAMAK MÜMKÜN DEĞİL BİZ ZATEN ONLARIN NE MAL OLDUĞUNU BİLİYODUK AMA ANLATAMADIK BELKİDE BİZİ TAKMADILAR BELKİDE KENDİ KARDEŞLERİM BİLE TAKMADI HA BUNLARI YAZIYOMYA GEÇMİŞİ CANLANDIRIYORUM NELER OLUP BİTTİĞİNİ VALLAHİ ŞAŞMAMAK ELDE DEĞİL KIRCALİ GİBİ BİR YERDEN AHMET DOĞAN OY ALIYOSA O ONUN SUÇU DEĞİL BİZİM ONU EKSİK TANITMAMIZ AHMETTE BUNLARDAN FAYDALANARAK İSTEDİĞİ GİBİ AT KOŞTURDU ZATEN YILLARDAN BERİ MİLLET ONLARDAN AZMI ÇEKTİ DEMEKKİ BİZİM CEZA EVLERİNDE MÜCADELİMİZ BOŞA GİTMİŞ VAY ANAM VAY BİZİM BURADAN HAYKIRIŞLARIMIZ SONUÇ VEREMEZDİ GEÇTE OLSA TAHSİM NE GÜZEL TEK KALEMDE ÖZETLEMİŞ VE SESİNİDE DUYURDU BRAVO TAHSİM GELDİĞİMDE SENİ ZİYARET EDECEĞİM SİZDE DİKKAT EDİN ADAY GÖSTERİRKEN KİMLERLE OTURUP KALKTIĞINIZA HÖHün HATALARINA DÜŞMEYİN
kuyruk kalktı 2012-12-08 22:45:13
Arkadaşlar,bizim bulgaristan türkünün bir anlayışı ve hareketi vardır.Çok sabırlıdır.Fakat bir zamandan sonra üvez sineği yapışmış inekler gibi, bikere kuyruğu kaldırdımı, katiyen önüne durulmaz artık.

Bu kaldırış o kaldırıştır.

Amet duvanın devri bitmiştir.Eğer bölünmemek istiyorsaniz Kasım dal tarafa çok hızlı geçiş yapılması gerekiyor,aksi takdirde, bir dönem dağalmış ve kaybedenlerden olacağız

Allahtan hayırlısı:
Perperek Der ki... 2012-12-09 00:28:12
Kuyruğunu kaldıranlar düşünsün...
fes 2012-12-09 08:29:30
Kuyruk kalkmış... Ne demekse? Adam bir şeyler anlatmak istiyor, ama kullandığı kelimeler insanın yüzünün buruşmasına neden oluyor. Millet uyandı demek istiyor her halde. Oysa millet onların tavsiye ettiklerini yaparsa tümden uykuya dalmış olacak. Bu kesin.

Mantıkları şöyle çalışıyor: Şimdiye kadar Doğan'a oy verdik de ne oldu? Halbuki soruyu tersten sormaları lazım; oyumu hiç Doğan'a vermeseydik, Höh diye bir parti hiç olmasaydı ne olurdu?

Diyelim pırpır yürekli Korman'a ve öküz zekalı Dallamaya millet oy yağıdırsa ne olurdu, Bulgaristan ekonomiisi düzelir miydi mesela? Yahutta bulgarlar bize daha saygılı bakmaya başlarlar mıydı? Ben hiç sanmıyorum.
Düşnce razgrad 2012-12-09 10:06:25
Geçmesine geçelim ama nereye ne yatırım yapçaksalar yapsınlar
turklerın elındekı topraklara kazancı yuksek urunler ektırsınler bizi pazar girişimde bulunsunlar abi.
ahmet doğanı kotuleyerek bunun uzerınden prım yapılmasın .
icat yapsınlar .
zara beleneyi göstermeyin.
proje gosterin
bu sene tarlaya ne ekelım ekin mısır ayçiçek kurtarmıyor.

yüzümüz gülmüyor ne öldürüldük nede güldürüldük
Saman balyası bizden 1 leva ya alınıp TURKIYE DE 8 TL YE ÇİFTÇİYE SATILIYOR.
TUCARIN KARINA BAK
ULAN BİRİ ÇIKIP 2 LEVAYA ÇIKARTIN DEMİYOR.
2 _3 LEVA SATSAM ONLAR BUNADA RAZI OLUR.
ÇOKMU HOŞUNUZA GIDIYOR UCUZA SAMANI SATMAMIZ
KURAKLIK NEDENIYLE TURKIYEDE SAMAN ÇIKMADI
DÜŞÜNSENE BEN SAMAN YOLLAMASAM ÇİFÇİ AYAKLANIR
HUKUMETE YÜRÜR HALK SOKAĞA ÇIKAR
İSVİÇRE ÇİFTÇİ SUTUNU HUKUMET BINASINA SIKTI
İSVİÇREYE NIYE TEDARİKÇİ OLMAK İSTEMEDİNİZ
BOŞ KAFALILAR
OY İSTEMEYİN İSVİÇREYE FAX ÇEKIN BAKAN YOLLAYIN
UYANIK OLUN
fese 2012-12-09 11:14:45
canım kardeşim sana şunu söylüyeyin ; doğan parti falan kurmadı kendini kandırma partiyi kuran JİVKOV yani babası onada başına çöreklenmek düştü birisinin diğerine borcu vardı ve öylelikle ödeşmiş oldular JİVKOVun gider ayak türklere yaptığı son iyilik oldu o arada halk onu kim olduğunu bile bilmiyodu sen hiç kendini yırtmana gerek yok hiç kimse senin çıkarların doğrultusunda hareket atmez zaten öylede bir mecuburiyeti yok o yıllarda sadece AHMET değil çok kişiler ajanlık yaptı sadece ahmeti suçlamak ve karalamak yanlıştır emin ol o senin kadar bunları kafasına takmaz benim şüphelerim var herkesin dediği gibi o adam türk bile olmuya bilir süper eğitilmiş AJAN yıllarca ayni koğuşta kaldık adını bile bilmiyordu baktımki sonradan ahmet olmuş milletine zorbalık yapan adam adammıdır? oh be kardeşim azmı onlardan ve onlar gibilerinden çektik bunu sana soruyom? ha deyeceksin DALveyaİSMAİL onlarlanda sorunlar çözülecek demiyom dahada tıkanık hal alacak yeni parti toparlanması için 8-10 sene geçecek bu süreçte neler olacak hep beraber göreceğiz o senin çok sevdiğin AHMET meclisi ruyasında görecek tabi bu bölücüler (yenilikçiler içinde geçerli) seneye mecliste türk olabilir ama HÖH olmuyacak buna yenilikçilerde dahil keşke parti içi uzlaşmaya varılsaydıda tek olsaydı herkes gibi benimde sorum:20 senedir neredeydiniz KASIM KORMANoadamı benden daha iyi tanıyodunuz tamam adam sağlam pabuç değil ama sizin yıllarca onun yanında ne işiniz vardı niye bu güne kadar beklediniz çıkarlarınız neydi 12-15 sene önce gidebilirdiniz kaç defa meclise girdiniz diyelimki önemli olan meclise girebilmekti ve AHMETide öyle kullandınız zaten doğrusuda bu yoksa giremezdinizbaktığın zaman parti tam bir ajan şebekesi hemde çoğu tescilli bunların arasında kendinize nasıl yer buldunuz? yenilikçi dediğin parti oradan ayrılmayıpta dışardan biri gelipte kursaydı çok daha inandırıcı olurdu ve sizlerde buraya takviye olsaydınız nasıl olurdu?TASİM hiçte acemi falan değil doğruları birileri söylemek gerekiyordu görevi üslenmiş oldu ha demiyom onunkular sağlam pabuç falan gelecek onların önünde hep beraber destek verip sağ oldukça göreceğiz.
CEYLİN 2012-12-09 11:14:50
NEDEN GEÇELİM SEBEBİNİ ÖĞRENELİM İKNA EDİN
BU ADAM AJANDI AMA BU KADAR KOTU DRAKULA KATİLMIYDI
HALKI İÇİN İYİLİĞİ İÇİN ÇALIŞAN AJAN OLAMAZMI
VALLA HERTARAFI BÖLDÜNÜZ SIRA BULGARISTANA GELDİ
ELİNİ UZATAN BÖLÜNÜYOR
kuyruk kalktı 2012-12-09 11:17:17
fes,

Kuyruk kalkmış... Ne demekse?
--------------------------------------
Bunları anlaman için,hayat tecrubem ve yaşanmışliğin olması gerekiyor.Bu sitede üç dört avrupalı filozofun adlarını öğrenip millete kendini bilgili ''okumuş adam'' havası satmak ,ancak kibirli ve cahıl insanın işidir.

millet uyandı demek istiyor her halde
-------------------------------------------
Hayır, bir ineğin üvez sineği yapıştığı zaman nasıl çıldırmış gibi koştuğunu görseydin ,bundan onu çıkarmazdın,aksine millet şaşırdı ne yapacanı bilmiyor derdin .
Yolunu şaşırmış ne yapacanı bilmeye bir insanda eninde sonunda bir sığınma yeri arar.Eski sığındığı yer iyi bir yer olmadığı içinde yeni sığınacağı yeri beğensede beğenmesede bir umud deyip yanaşır

kullandığı kelimeler insanın yüzümü buruşturuyor
------------------------------------------------------
Birilerinin söylediklerinden, bazıların yüzlerinin buruşması gayet doğaldır.Bunda bir aksilik yoktur.

Sonunda demek istediğim,bu halk birilerini denedi,başarı alamadı,bundan sonra bir umut başkalarını denemeli-olmazsa bir süre sonra daha başkalarını.İstediğini bulana kadar
kasım 2012-12-09 12:01:57
Ahmet kötülerin kötüsüydü demek inandırıcı olmaz ve olamaz ama adam türk değilki iğliği dokunsun ajan her zaman çift taraflıdır drakulada değil gördüğün gibi ceza evlerinde arkadaşları söylüyo biz onlardan iyi bilemeyiz önemli olan doğruları bulmak ve yanlışlardan dönmek bende ahmetin gitmesinden yanayım ama gelenler sağlam pabuçmu?arkadaşın dediği gibi 15 senedir nerdemişler?neden parti içinde sorunları hal etmemişler ?
neden ahmeti al aşağı etmemişler soru gayet basit alayı ajan tayfası ahmet yandaşı yaKIRCALİvekillerine bir baksana kimler var yok anlarsın(zalim ve zorba) diğerlerinide ne olduğunu tahmin etmek okadar zor değil
daha iyileri gelene dek bunlara mecuburuzHAVADA YENİLİK KOKUSU VAR
Halil ve papaza... 2012-12-09 13:31:56
Halil Kahraman,kahramanlık göstermeye sende biraz geç kalmışsın galiba.Bugüne kadar kimden korktun Kahraman Halil?.
Perperek papazı bu ne küfürbazlık yahu...
Burası dağ başı olmadığına göre,sende domuz otlatmıyorsun.Edepli ol düzgün yaz.
Saygılarımla:
Varnalı
Perperek Der ki... 2012-12-09 13:54:51
Domuza domuz derim ben bırçet...

Şimdi ben bu yazının altına "Varnalı" diye yazarsam sen bana ne diyeceksen ben bunun 1500 katını sana söylerim.
papaz ve fese 2012-12-09 14:42:17
Ben küfür ve kötü sözle konuşmam ve de anlamam.An ladığım tek şey Türklüktür.Sevdalıyım,aşıkım,ölürem Türklük uğruna.Turanım,Turancıyım,GEÇİT VERMEM DÜŞMANA.
Biraz ucundan,azıcık siyaset bilirim.1965 yılında,25 yaşımda siyasi suçtan mahpus ta yatım.
Papaz ve Fese beş yıldır bu forumdan usanmadan yanlış yolda olduklarını,A.Doğandan Türk milletine hayır gelmeyeceğini,yüzlerce defa yazdım söyledim.Dinlemediler,doğru yolu göremediler.
Bu gün A.Doğan cephesinde yalnız ve iki kişi kaldılar.
Henüz vakit var.Geç olmadan doganist gözlüklerini çikarır ve gerçekleri görürler.
Saygılarımla:
Varnalı
fes 2012-12-09 15:39:46
Höh partisini Jivkov kurdurdu demiş arkadaşın birisi. Der tabi, çünkü saçmalamanın hiç sınırı yoktur.

Aleksandır Lilov, Andrey Lukanov, Petır Mladenov ekibi tarafından kuruldu deselerdi, bence dah anlamlı olurdu. Bilindiği üzere söz konusu ekip (masonik yapılanmalı) batı merkezleriyle bağlantılı, geçiş dönemini planlayan ve uygulamaya sokan ekiptir.

İlk önce Jivkov iktidardan uzaklaştırıldı, bilahare çok partili sisteme giden yol açılmış oldu. Ahmet Doğan bu dönemde ortaya çıktı. Kendi cabasıyla bir parti asla kuramayacağı çok açıktır. Fakat her ne ise, uluslararası konjoktürden yararlanarak br parti sahibi olduk.

Bulgar tplumu yeniden formatlandı ve milliyetçi damarın zayıflatılması için bir türk partisine ihtiyaç vardı. Bulgar milliyetçiliği, bir türk partisini iktidara getirilerek, "aşağlanmalıydı" ve yaşanan süreçte tam da bu oldu.

Ne var ki, bulgarlar tamamen içten fethedildikten sonra artık türk partisine ihtiyaç da kalmamıştı. Şimdi ne yapılmalıydı, Korman ve Dallamaya partiyi tasviye ettirmeliydi. Doğrusu onlar da bu işe pek hevesli görünüyorlardı.

Olay bundan ibaretttir arkadaşlar. Üç aşağa beş yukarı.
fes 2012-12-09 15:54:59
Vatan şairimiz Namık Kemal (1840-1888)

“Felek her türlü esbâb-ı cefasın toplasın gelsin,
/ Dönersem kahbeyim millet yolunda bir azîmetten.”
CEYLİN 2012-12-09 16:11:45
FES SİZCE KURULAN YENİ PARTİ YATIRIMCI ÇEKERMİ BURAYA GELECEK YATIRIMCI NEDEN GELİR?
EKONOMIK OLARAK BİZE YANSIMASI NASIL OLUR
DSP NİN TARIM URUNLERİ İÇİN PAZAR ARAŞTIRMASI OLDUMU_?ORGANİK SERTFİAK?
HELAL SERTFIKA GIBI CALIŞMALARI OLDUMU
S.ARABISTAN LİBYA İÇİN PAZAR ARADIMI
BEN OYUMU TARIM PROJELERİ GELİŞTİRENE VE HAYATA KOYAN PARTİYE VERİCEM
fese 2012-12-09 18:07:14
fes kardeşim yaşını bilmek istemiyom hele benden küçük olduğun kesin JİVKOV kurdu dediysek ki doğru bana LİLOV ,MLADENOVLArı saymana gerek yok saydığın adamlar kim ve kimler ona iyi bak JİVKOVun ikinci cephesi saydığın kişiler JİVKOVun haberi olmadan cişe bile gidemez sen uyuyurken ben onların uşaklığını yapardım öyle yalan yanlış kendini kandırma öyle olmasaydı kim tanırdı senin ajan AHMETini ve tayfasını bende sana senin hayatta kafan asla basmıyacak bir soru soruyom: HÖH neden ajanlar üzerine kurulmuş bir (TÜRK) parti ? kafanı ona yor.
fes 2012-12-09 18:53:40
Ajanlar diye bir şey yok, olayı öyle tarif etmek yanlıştır. Ahmet Doğan sonuçta komunizım döneminde yetişmiş, inanmış bir komunistti. Bunu kendisi de sanırım redetmiyor. O zamanın insanlarının dünya görüşü marksist leninist çizgideydi.

Komunist ideolojiye samimi olarak inanmış kişileri anjandı majndı diye tarif edemeyiz. 970-980 senelerinde, yekpare bir yönetimmiş gibi duran bulgar kom partisinin içinde çok ilginç farklılaşmalar oldu. Daha üst zekada olan Lilov, Mladenov, Lukanov ekibi batının istekleri doğrultusunda planlamalar yapıp kadrolaşmaya gittiler.

Ben bir bulgar olsaydım onlara hain derdim, ama türk olduğumdan bunu demiyor, yapmış olduklarını onaylıyorum. Çünkü kesin olarak biliyorum ki, bulgar milliyetçiliği için kötü olan bizim için iyidir.

Halihazırda görev yapan bulgar hükmetinin amerikancı olması bizim açımızdan iyi bir şeydir, ama amerikalılara verdikleri tavizlerin karşılığında biz türkleri pataklamak istemelerine karşıyım.

Boyko amerikalılara çok tavizler veriyor, "eğer biraz türk döverek" milliyetçi görünmezse, bulgar milletinin gözünden düşecektir. İşte bunun için Korman ve Dallama devreye sokuldu. Eğer bulgarların gözünde türk partisi diye bilinen Höh dağıtılırsa, Boyko'nun iktidarı devam edecektir.

Büyük harflerle yazan arkadaşa: Maalesef, büyük harfli yazıları okumuyorum birader.
Ceylin 2012-12-09 19:06:46
Şuan hükümetin turk temsilcisi olan dps halkı için ekonomik geçim için ne gibi çalışmalarda bulundu .tarım hayvancılıkta ne yaptı?
turk girişimcileri neden yakın markaja alıp takip etmediler
biz s.arabistan Libya gibi ülkelere beyaz et kırmızı et meyve sebze satamazmıydık
Aptal aptal millıyetçılık ırkçılık ezildik piskolojıyle acıtasyondan başka ne yaptı dps
Dsp göç üzerinden baskı üzerinden beslendi .susmaya devam eden ne zaman konuşak bu adam
suskunluğuna bır anlam veremıyorum.zaten cevabından bırsey yapmadıkları nı bılıyoruz.
goç uzerınden beslenen vurguncu .yazıklar olsun hıç bır devlet boyle bır lıdere sahıp olmadı yazıklar olsun halkına zarar veren bır lıder kandıran bır lıder molla bıle bunlardan daha merhametli
Haci 2012-12-09 19:08:22
Feso belli senin temel kkooyyuu kkıırrmmmıızzzııı. onun için sana başka acımaktan başka bir duygu besleyemeyeceğim. İliklerine kadar işlemiş olan komünizmin dünyada hangi eserleri kaldı bir düşünmeye sevk et omuzlarının üstündekini. Sürü gibi düşünen,çaresiz, korkak toplumlar harici ne bıraktı geriye?
gözlemci 2012-12-09 19:14:50
''fes 2012-12-09 18:53:40
Ajanlar diye bir şey yok, olayı öyle tarif etmek yanlıştır. Ahmet Doğan sonuçta komunizım döneminde yetişmiş, inanmış bir komunistti.''

salak herif, geri zekalı fes, sana kim söyledi bunları, seni kim inandırdı böyle saçma şeylere. komunizım döneminde komnizme inanmiş insanlar yoktu, suçsuz insanları müzevirleyerek bir yerlere gelmek isteyen aşağlık mahlüklar vardı. bu aşalık mahlüklar tıpkı sana benziyorlardı, partinin gözüne girmek için yana yuna çamur atan, iftira atan, müzevirleyae it olğlu itlerdi kominizme inanmış gibi yapanlar. anan baban mı sokuyo bu saçmalıkları senin kafana?
ateş çemberi 2012-12-09 19:22:47
Eyyyyyyyy durun bakalım. Adam gibi adam. Neden siz HIRSIZLAR rahatız oluyorsunuz.
Bay Ahmet'e sordular. Eski ajanları kovacak mısın cevabı EVET idi.
Halk gördü kovamayacak.
Eğer o eski komunistleri ve ajanları kovsaydı yeni parti kurulmayacaktı.
AMET KİME HİZMET EDİYORSUN. Halka olmadığı aşikar.
Amed'in etrafında Türk ve Bulgar komunistlerden başka kimse yok.
Halk da bunu artık GÖRÜYOR.
Adi oğlum Bari, kufarını topla il başkanlığını terk et.
Bir gün gideceksin gönüllü gidersen en azından saygınlığını kaybetmemiş olursun. Halk tarafından kovulursan halkın yüzüne bakamazsın.
FEeese 2012-12-09 19:25:48
Ahmet agası daha cevap vermedi.Fes şuan tecmanlık yapıyor sanırım efendim halk bize soru soruyor ne cevap verelim.
Ahmet cvp
yaz kızım
as nesam ajan
fes tercuman tercume eder.
ajan değil komanıst
fese 2012-12-09 19:38:19
hele adam gibi iyi yorum yapmışsın şimdi oldu bak yinede söylemek istiyom gelecekte türk olmuyacak bir parlamento olablir bunada içtenlikle katılıyosun dediğin gibi BOYKO devam edecek ikinci bir parti tabiki BOYKOnun ekmeğine yağı sürmek ondan dolayı DALve KORMAN destek görüyo diğer partiler tarafından zaten öteden beri HÖHpartisi çürük temeller üzerine kurulmuş bir parti adamlarda istediği gibi oynuyorlar üzerinde ,politbüro üyeleri komunis olabilir ama ajan değil leninizmi ve marksizmi karıştırmak türk milletçiliği adına biraz işimize geldiği gibi yazıp çiziyoz geçmişi tek kalemde silip atamıyoz senin AHMETine gelince dün dündü bu gün bu gündür demek yanlış olur ama onlarsız devam etmek gerek günü kurtarmak amacıyla siyaset yapmak mazide kaldı düşüncelerine katılıyom bir yere kadar partinin başında ajan dediğimiz AHMET olmasaydı bu sefer öyle bir parti olmazdı her nekadar zaman olgunlaşmış olsa bile1990-92 zaten kurdurmazlardı adammı yoktu ? vardı ama AHMET yoktu neden illada AHMETti?
Perperek Der ki... 2012-12-09 20:12:07
Siyasi partilerin asli görevleri içerisinde olmayan pazar araştırmaları gibi faliyetleri birileri çıkıp da neden HÖH partisi yapmadı demesi zeka özürlülüğün daniskasıdır.
Menekşe 2012-12-09 21:13:30
Kırhaali Haber'i bir kez daha kutluyorum... iyi ki varsınız. BAKIN NE YORUMLAR, FİKİRLER, ÖNERİLER... başka yerde yok. Kırcaali uyan...
kasım 2012-12-09 21:35:02
yazımı hemen sildiniz ama neden kimin çıkarına dokundu bu ne lahana bu ne periz kimin çıkarına dokundum o köylü kardeşim nerdeyse aç olduğunu dile getiriyo bu siyasilerin sorunu değilde kimin höhün ve diğer partilerin değilde kimin birileri bunu meclise sunacakki köylünün derdine derman olacak tabi onların otla samanla işi olmaz büyük pastada gözleri bir şekilde cepleri dolacak o köylünün sayesinde meclisteler köylü olmazsa onlar olmaz her ne olursa olsun seneye seçimler çok çetin geçecek ....gerçekleri yazarsam yine sileceksiniz çünkü dokunduracağım
fes 2012-12-09 23:55:59
Bazı arkadaşların ekonomi konusunda hiç bir bilgileri yok ama bol keseden ahkam kesiyorlar. Daha önce söylemiştik, muhalefette bir parti ekonomik gidişata zerre tesir edemez. Dahası, iktidarda olsa bile eğer azınlık partisiyse yine tesir edemez.

Fonlardan gelen paraları çalsalar ne olur çalmasalar ne olur, zira gelen para devede kulaktır. Hal böyleyke ekonomik düzlemde tartışmaya kalkışmak ahmaklıktır.

Kırcaali'ye yatırım gelmez, iktidara ekonominin feriştahı gelse yine de gelmez. Ayrıca çaldılar lafları çok komiktir. Doğru olan, biraz daha eğitimli ve organize olanlar pastadan pay kaptı, o kadar.

Bazıları, kendi beceriksizliklerini, birilerini hırsızlıkla sulayarak örtmek istiyorlar. Yok öyle.
Perperek Der ki... 2012-12-10 01:28:55
Burasını ekonomi profesörleri ve süper girişimciler basmış...
TOSÇALI 2012-12-10 02:31:46
Başlıkla yorumlarınızın hiçbir alakası yok.Saçmalamayı kesin , titreyin ve kendinize gelin.Sadece küfür ediyorsunuz ve kendinizin doğru olduğunuzu sanıyorsunuz.
arkadaş'lara 2012-12-10 11:49:46
fes takma atlı bu şahıs bir komunist ve jifkof köpeği oldu ve doğanın baş yalakası olduğu her halinden belli oldu arkadaşlar.Feste türklüğün bir damla kanı b ile yok.
Bu fesin tek korkusu güya türklerin bölünmesinden ve bölündükten sonra yok olacakmışık.Aklı sıra bizi kandırıyor bu zavalı fes.
Fes gardaşım biz 2013e haziran genel seçimlerinde hiç bölünmeden blok halinde Kasım Dalın Hüriyet ve Şeref Halk Partisine verecez oyumuzu.
23 yılldır Ahmet Doğanın HÖH(DPS-ajan partisine)oy verdik'te ne oldu.Ne umduk,ne bulduk?.
Önümüzdeki seçimlerde bölünmeden oyumuz Kasım Dal beyefendiye.
YÜRÜ BA KASIM DAL,KİM TUTAR SENİ.
Halil Kahraman 2012-12-10 11:50:00
simdiye kadar ,hic susmadik,SEHIT yakinlarimizin,cok muhtagc durumda olanlara,biraz olsun yardimimiz dokunur ,umudu ile bazi dava arkadaslarimizla mucaadele ettik,neticede,bol,bol,laflar,uydruk yalanlar verildi magdurlara.Korman ISMAIL-Ofsuz.genc,yeteneklive durust bir gencimiz,kendisi gibi ,tahsilli,durust ve caliskann genclerimizle iyi bir ekip olustururlarsa,kendileriniBulgaristan Turklerine sagdik kalip calisacaklarsa,onlari desteklememek icin hic bir nedenimiz olamaz.
Deliormanlı 2012-12-10 12:10:14
Bölüneceğimizi de kim söylemiş? Fes-mi?...
Bırakın bu ajan yalakayı.Bölünmeden,topyekün oylarımız Kasım Dal'ın ,,Hüriyet ve Şeref''partisine.
,,Türk halkım kalksana,Kasım Dal geldi baksana'''
Ali 2012-12-10 12:12:20
Hok başkanı nerede çıkıp iki laf edemiyor neden susuyor.Susuyorsa birşeylerden kaçıyodur gerçeklerle yüzleşmek halkın soracak soruları var çık hesap ver
razgrad 2012-12-10 12:26:57
Türk partisinin başkanı türk olmayan tanımadığımız biri
bu adama oy kullanmadım 10 yıldan beri sandığa gitmiyorum.Cumhurbaşkan seçimlerinde zamanım musait olursa gidiyorum. Zamanında Hem oy verdik hem türkçe konuştuk diye dayak yedik slujbadaki personel beniı azarladı.Ben bg de doğmuşum 3 sınıf insan muamele yapma hakkı kımsenin yok. nerde var oyle bir prosedürü göstersinler siize bu hakkı kım verdi.
biz aptal değiliz cahilde değiliz bize bakış açısını değiştirin 21 yy da yaşıyoruz

Şimdi yeni çiçeği burnundaki ler için sandığa gidicem bakalım ne yapacaklar
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-12-10 16:58:05
Vay be O kadar yorum yazilmish benim 4-5 soruma cevap

veren olmamish?

Aceba neden?

Sorularim mi zor,vasam saklanmak istenen bishey mi var?

Tamam bi soruya indiriyorum ..Burada yorum yazanlara

soruyorum..

Bu Gench Kardeshiniz K.Ismailov'un Annesi ve Babasi 1989

önce ne ishlerde bulunmushlardir???

Google Amca bu soruya cevap veremiyoru....nedense!

***

Burada eskiden yorum yazan Arkadashlar bilir benim HÖH

ichin fikrimi..Chok "severim" onlari..

Onun ichin tekrarlamak istemiyrum..

Ama Parlemento ve Muhtarlik sechimlerden önce yazdigim

yorumlardiklarim hepsi chikti ve chikiyoru..

Isteyen arshive girsin ve okusun ne yazdimi..

Yalniz bir iki sheye degeniyim..

O zamanlar yazmisimdi:

-Bunlar Devletin sofrasindan uzak durursa birbirine girecek..

Dediklerim chikti..

Gircalda,Silistrede ve bashka yerlerde Muhtarliklari elinde

bulunduran HÖH'ler biribirine daldi..

HÖH'ü yönetenlerde öyle..

Aynen öngördüm sheyler chikti..

O zamanda "Birligi" kurtarmak formülümü yazmishimdi,ama

HÖH'ü yönetenler buna razi olmayacaklar dige belirterek..

O zaman bunu söylemishimdi..

-A.Dogan fahri Bashkan olarak Sarayinda otura bilir,ama

HÖH'ün siyastine karishmamak koshuluyla..

Ikinci ..Eski müzevirlerden parti temizlensin ve yerlerine

B.Avrupada egitim görmüsh genchler yer alsin..

Tabi kimse lafimizi dinlemedi..

***

Shimdi gelelilm ne olacana..

Ayni Makedonyadaki Arnavutlarin gibi iki Partimiz olacak..

Ve ihtiyach duyduklari zaman büyük Partiler onlari yanina

alacak..

Yani kendi düshen alamaz misali..

Ama beni tedirgin eden bu yeni partinin tutumu..

Basindan okudum kadariyla..Programlari nedense yok!

Daha sechime girmeden GERB'len gerdege girmishler..

Hemde Gelin olarak..

E o zaman insan sorar ..

-Sizin farkiniz nedir HÖH'ten?

Bi taraftan K.Dal,fakir fukaranin yaninda olacaz demekte

öbrü tarftanda,SAGA bi partiyiz demekte..

Bu ne chelishki!

Bulgaristanda bi Parti Türklerin oylarini istiyorsa

SosyalDemokrat bi chizgisinde lazim olmasi...

Sonra bunlara OY verenler Garisini,Gizanini birakarak

B.Avrupada köpek gibi yashamalari gerektirmesin dige..

**

Ama Ahali öyle düshünmüyor..

Te bizim P.Morozov namideger Fes ,"Tachanka'dan" yaylim

ateshinde..

"chalsinlar be ya..Bashkalari chalmiyoru mu"..

Yani demiyorki :Hich kimse chalmiyacak.Kimse Milletin

parasina göz dikemiyek..

Aynne kichlarinda donu olmadiklari halde Dedelerimizin dedi

gibi:

-Devletin mali Deniz,yemeyen Keriz!!!

Sonra ayni Kerizlere benzini 5 TL koydun zaman..

Eti 30TL yedirdin zaman..

Rakiyida 65TL'den ichirden zaman kiziyorlar..

Nasildi..?

Her Halk hak etti gibi yönetilir..

Misirda Araplar kadar cesur olamadik ..be.......
A.KARA 2012-12-10 20:05:24
garaİBRAMbildiğin birşey varsa ki var söyle kardeşim öyle bizleri maulakta bırakma ben bu adamlarla ceza evlerinde tanıştım ama iyi ama kötü .Anlaşılan oki bunlar 20 senedir nerdeymiş bunları destelemek hele benim boynumun borcu hadi deyelimki 10 sene tecrübe kazandılar peki 10 senedir nerdeymiş? o senin sorularını yanıtlayacak çok az insanlar olduğuna inan onlarda susma hakkını kullanıyo gün bugündür susma konuş doğru bildiklerini HÖH tamamı kokuşmuş miyadı dolmuş(1980 ajanları)yok öyle az çaldı çok çaldı hırsızın azıda çoğuda bir onlar alcağını aldı çekip gitme zamanı geldi ve geçti ha böyle TASİM gibi cesaretli insanlaraihtiyaç her zaman vardır hiçte acemice değil. KIRCALİye yatırıma gelince gelmesinler diye adeta yemin etmişler iki arkadaşımı gönderdim SOFYAya 2003 yılında af edersin herkesin parası kendine derler ya sonradan bende gidecektim bizimkiler onu gör bunu gör haraç vermekten belleri bükülecek ya 100 binlerce dolar haraç istenirmi? bunlar işte böyle şerefsizler aralarında o zihniyet eminim hala devam ediyo özelliklede yazılı kyağıt verdim benim ceza evi arkadaşlarım yardımcı olsun diye allahtanki vermişim yerin dibine girdim prestijim sarsıldı bunu yapanlardan birisi gerçekten çok sevdiğim arkadaşım DAL 100% eminolamadım inanmak bile istemedim. Çekip ayrıldılar hayırlı olsun destek vermemem söz konusu değil tabiki vereceğim yinede millete şunu söylemek boynumun borcu olsun dikkatli olun bunlarda DOĞANnın ekmeğini yediler hırsız tayfasının ürünüdür yok öyle BG gazetelerinin yazdığı gibiKASIMİSMAİL ordan burdan destek göremediler alasını gördüler keşke parçalanmasalardı ne güzel politika değilmi? birilerin ekmeğine yağı sürmek buna denir ah KASIMİSMAİL keşke 10 sene önce ayrılıp gitseydiniz gara İBRAM sen yinede bildiklerini paylaş hayatta hepimizin hataları olmuştur tek kalemde geçmişe çizik atamayız bir şansta türklere kasıma ismaile verelim onlar sonradan pişman olup ayrılanlar
Halil 2012-12-10 21:35:35
arkadaslar,Kasim asla ajan degildir ,olmamistir,ama baska hatalar yapmistir.melela SEHIT yakinlarimiza daha guclu destek her zaman verebilirdi,ama bunu gostelmelik olarak cok azini yapmistir.Kasim bobov dol ceza evinde direnisini surdurmustur ve aclik grevlerine de katilmistir.Kasim ,bulgaristan Turklerinin ozgurluk ordusu,nu ,ben kurdum diyen Ahmed Dogan,a susarak destek vermesi bir yalandan oteye gecmez.zorla isim degistirme doneminde,ilk orgutu kuranlar bilinir.B.T.O.H.(Bulgaristan Turklerinin ozgurluk hareketi)ikinci orgutu kuranlarin isimleri de biliniyor,1985 yiliG.A.T.U.K.O.(guney,dogu avrupanin Turk kurtulus ordusu) gazeteci Halim Pasaca,Hilmi Karaca ve digerleri tarafindan kurulmustur.yukarida isimleri gecen(K.D.)arkadaslarin ,calismalari var ,var olmasina da 1986 dan sonra.bu yazdiklarim bazilarina cok sacma ve gereksiz olabilir ,ama Bulgaristan Turklerinin bulundugu durum herkezce maglum.bu kotu gidisata dur diye bilecek yetenekli ,tahsilli ve caliskan genclerimizin orgutlenmeleri icin onlara isik ve yol gostermemiz gerek,iste Korman ornegi.diger dava arkadaslarimin afina siginarak bu gorusumu yazma ihtiyagcini mecbur kaldim.hatasiz kul olmaz,benim de hatalarim olmustur muhakkak.
Er 2012-12-10 21:52:47
O kadar karmasik yaziyorsunuzki (bir kac kisi disinda) ne yazdignizi anlamak icin omrumden iki sene gidiyor :)

Kendinizi duzgun ifade edemiyorsunuz. Buda okumamanizdan kaynaklaniyor.

Hulasa okuma yazmaniz yok ama selski hitretsliginiz yerinde :)
Perperek Der ki... 2012-12-10 22:38:13
Kimse Milletin parasina göz dikemiyek..
_________________________________

Hangi milletin parasına ba bırçet, Bulgar milletinin parasından mı bahsediyorsun?

Bulgar milletinden sana ne ki?
fes 2012-12-10 23:18:37
Arkadaşın kafası çok karışık , milletin parası diyor başka da bir şey demiyor. Hangi milletin sorusuna, nanay cevap tabi.

Aptal gözleriyle bulgar tv'lerine bakıyorlar ve bulgarların "nerde bu devlet" ciyaklamalarına hak veriyorlar. Mümkün olsa bir malniher alıp bulgaristan'ı cansiperhane koruyacaklar ve bulgarlardan aferin alacaklar. Zaten en büyük hayalleri bulgarlardan aferm almaktır.

Böylelerini daşaklarına okkalı bir tekme atmadan aklı başına gelmez. Ya da ballıca kesmesi... Eşşek sudan gelice ve akılları başlarına gelir.

Ben bilirim bunları.
fes 2012-12-10 23:28:41
Er arkadaş,sen onları cidden okuyormusun? Ben hiç okumuyorum da. Özellikle büyük harfle ve noktalama işaretleri kulnmayarak yazanları hiç okumam.

Ne yazdıkları belli zaten. Uğultu ve böğürme. Bol bol küfür ederler ve aynı teraneleri tekrarlayıp dururlar. Bir düşünce, analiz, bir yerlere atıf göremezsin.
Perperek Der ki... 2012-12-11 00:04:12
Adamlar partiyi kurdu seçimi bile yaptı yalnız Kasm Dal'ın görevi konusunda biraz tereddüt içerisindeler, Bulgaristan Cumhurbaşkanı mı yoksa Avrupa Komisyonu Başkanı mı daha iyi karar veremediler.
Perperek Der ki... 2012-12-11 00:14:39
Varsa kendini erkek yapan bu Kircalide cikipta derse böyle bisey dogru degildir ciksin meydana tanitsin kendini.. :))
____________________________________________

Sen birşeyler sayıklayıp bir şeyler iddia ediyorsun, sen kanıtlamak durumundasın ama galiba şuan iftira'dan öteye gidemiyorsun.



Turk olmaktan zefk aldigimiz kadar,Boyko Borisovunda basbakan olusundan okadarda mutluyuz biz ASIL TURKLER..
____________________________________________

Sen Türk olamazsın, ancak Bayko'nun köpeği aday adayı olduğun için mutlusundur, bir kere aferin dediler az okşadılar artık o hem anan hem de baban olmuş...
Perperek Der ki... 2012-12-11 00:44:39
Aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş...
Perperek Der ki... 2012-12-11 13:54:18
Güleceğim de yoktu yenilikçi dediğin kişiler kim yahu ve getirdikleri yenilik nedir? Bunu ne duyan ne de gören vardır.

Kasım dalllaması ve Korman sünepesi Gerb partisinin köpekliğini yapmaktan başka bi moka yaramazlar.
saygılar 2012-12-11 14:15:37
saygılar bizden sayın varnalı size fikirlerin,ze katılıyorum
Er 2012-12-11 16:28:20
Metin Edirnelinin Turan Cemiyeti baslikli yazisindan iki paragraf bir yazi. Yakin gecmisten ve bugunku " sinsi oyunlar ve anlam kargasalari" ile karsilastirildiginda tipa tip benzerlik tasiyor.


Trakya örgütü, Turan’ı, Bulgaristan’ı bölüp parçalamayı amaçlayan Kemalist bir örgüt olduğunu ileri sürer. Trakya örgütünün gösterdiği hedef Kırcaali’dir. Baş Müftü Hüseyin Hüsnü suçlama konusunda hiç Bulgar faşist gruplardan geri kalır mı? O da Turan Cemiyetinin, Deliorman’da bir koloni oluşturarak önce bir Türk hükümeti kurmak sonra da Türkiye’ye katılmak istediğini söyler. Devrimci hareketini boğmak, modernleşme çabalarını baltalamak ve Türk gençliğini susturmak isteyen Baş Müftü Hüseyin Hüsnü, suçlamaları bununla da sınırlı kalmaz. Türk Devrimini meşalesini Bulgaristan’da yakmak isteyen ve bunun mücadelesini veren Kemalist gençleri, toplumun en büyük zaafı olan dinsizlikle suçlar.

Saldırılar dört bir yandan gelir. Yine hilafet yanlılarının önde gelen simalarından olan 150’liklerden Osman Nuri ise, Turan Cemiyeti’nin Kemalist yani komünist olduğunu, Türkiye’den yönetildiğini, bunun da elçilik ve konsolosluklar aracılığıyla yürütüldüğü suçlamalarında bulunur. Bütün kavramları birbirine karıştıran, belki Avrupa ile birlikte Bulgaristan’da da yükselişe geçen Nasyonal Sosyalizmin, komünizm düşmanlığından yararlanmak için Kemalizmi komünizm ile özdeşleştiren Osman Nuri’nin suçlamaları bununla da bitmez. Komünizm suçlamasıyla yeterli desteği bulamamış olacak ki, Turan Cemiyeti’nin ileri gelenlerinden bazıların adlarını vererek bunları, vatan hainliği ile suçlar. Dahası bu insanların, “yabancı bir millet (Türk milleti) adına Bulgar vatandaşları arasına nifak saçtıklarından Müdafaa-i Hükümet Kanunu ile takip olunmaları” gerektiğini söyleyerek haklarında ne yapılması gerektiği konusunda yol da gösterir.
pencere 2012-12-11 18:25:10
galba doğru bir bakış açısı er yorumlarını beyenmeyn biri olarak bu kez galba hak payı veriyorum
yorum siliniyor 2012-12-11 21:11:17
yorumlar her zaman olduğu gibi yine silindi
Perperek Der ki... 2012-12-11 23:04:24
Sininmiş mi bırçet? Adam gibi yorum yazmayı öğrendiğiniz zaman silinmez...

Mesela devamlı bir lakap kullanırsanız kimin kime ne dediği belli olur bir iki tane geri zekalı ona buna hitaben küfürler ediyor aslı astarsız bir şeyler söylüyor ama on tane de lakap kullanıyor. Bana kalsa kullanıcı adı ve şifre olmadan bu siteye yorum yazdırmam, ama siz bu fırsatın içine ediyorsunuz.

Başka gerzek ise BÜYÜK marifetmiş gibi sadece büyük harfle yazar.

Diğeri ise şimdiden bütün HÖH'lileri hapse attı, oha...
TOSÇALI 2012-12-12 18:45:09
Er , bende bu yorumuna katılıyorum.HattaMetin Edirneli nin o yazısını herkez okumalı bence.Burda tartışılanların aynısı yıllar önce yine tartışılmış.Malesef kazanan Turan olmamıştır.Umud ediyoruz ki bu seferde aynı oyuna gelinmez...
AKM 2012-12-12 19:41:16
okuyomda kasımı falan ajan diye hitap edenler var bakın tarihi geçmişi bilmeyen kardeşlerim o şahıs asla ajan falan değildir vede olmamıştır ajanlar belli başlı kişiler ajanla hafiye arasındada mesafe var dikkatli kafayı yorunca anlarsınız biz ceza evlerinde kalanlar hala ayakta sağ olanlar kimin ne olduğunu çok iyi biliriz ahmet doğan marka tescillenmiş türk düşmanı ve ajanların önde gideni neden al aşağı edemediler ?edemezler karşısına çıkan tehdit zoruyla her ne şekilde olursa olsun adaylıktan çekilir çünkü geri dönük arkasında kos koca ds destekli örgüt var kolaymı JİVKOVun çakallarını devirmek kolaymı geçmişi tek klalemde silmek bu yazdıklarım her parti için kısmende olsa geçerli kanlarında daha geçmişin izleri var hele HÖHte artıda bunları bir kaç sene içerisinde kasım açıklıyacak hiç merak etmeyin bu işler uzaktan kumanda klavye başında uydurma senaryolarla olmaz
Perperek Der ki... 2012-12-15 19:18:55
Nahit Doğu kedi olalı beri bir fare tuttu...

Eşref Kahraman, Ajans Bg’ye yaptığı açıklamada partinin Başkanlığına Korman İsmailov’un seçildiği ve Kasim Dal’ın kurduğu HŞHP’ye destek vermekten vazgeçtiklerini belirtti. Kasim Dal’ın yeni ve farklı bir oluşum olacaklarını vaad ettiğini ancak Ahmet Doğan’dan farklanmadıklarını vurgulayan Kahraman, değişim ve yenilik sözlerinin aldatıcı olduğunu gördüklerini söyledi.
kamil başaran 2012-12-17 13:48:16
şumem tahsin tahsin doğru söylüyor
Perperek Der ki... 2012-12-17 14:33:55
“Muhtarlar Hırsız, HÖH’te Çalışanların Alayı Ajan!”
_______________________________________

Diyelim ki bu doğru ya bismillah ya Kasım Dal 20 küsür yıldır hangi partideydi?
Rex Kelvin 2017-12-19 10:54:43
Merhaba,

Hastalarımız için böbrek satın almak için bir kez daha buradayız ve onları kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi miktarda para ödemeyi kabul ettiler ve böylece bağışta bulunmak istiyorsanız veya bir Hayat kurtarmak istiyorsanız, lütfen aşağıda e-posta ile bize yazın.

Bu sizin için zengin olmanız için bir fırsattır, biz temin ederim ve bizimle% 100 güvenli bir şekilde sizinle güvence altına alıyoruz, herşey yoluna giden böbrek bağışçılarına göre yapılmalıdır.
Artık boşa harcamayın, lütfen irruaspecialisthospital20@gmail.com adresine bize yazınız.

Irrua Uzman Eğitim Hastanesi.
johnson 2018-05-05 02:13:43
Bu, sağlıklı olan genel kamu Erkek ya da Kadın bilgilendirmek için
ve% 100 ciddi
Böbreklerini bağışlarken acilen Dr.
Johnson, General Hospital'da Nefrolog'um.
Böbrek nakli için çok fazla hastamız olduğu için
nedeniyle böbrek para bağışlamak için bir fırsat arıyoruz
Mali yıkım, Bizim hastanede Böbrek Cerrahisi / nakli uzmanlaşmıştır
ve diğer organ tedavisi, biz de satın alma ve
böbrek nakli
Yaşayan ve sağlıklı bir donör ile. için 800.000 USD
senin böbreklerin
böbreğinizi bağışlamakla ilgileniyorsanız, lütfen tereddüt etmeyin
e-posta yoluyla bize ulaşın; generalhospital121@gmail.com